ps, iemand al implants gevonden?
Erikie wijzigde dit bericht 22-09-2003 00:48 (14%)
traktor scratch!
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [PC] EVE Online
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 19 20 21 22 last
[Nieuw Topic]Erikie wijzigde dit bericht 22-09-2003 00:48 (14%)
traktor scratch!
Leeg!
traktor scratch!
World of Warcraft heerscht!
traktor scratch!
75 is een beetje overdreven. Ze kosten ongeveer 8-15mil.quote:zanac schreef op 22 September 2003 @ 11:09:
Implants heb ik nog niet gevonden. Ik weet ook niet of je die KAN vinden hoor. Ik weet wel dat level 3 agents ze je soms als beloning kunnen geven. Maar een level 3 agent krijgen duurt erg lang. Dan moet je vele missies doen voor eerst lvl1 en later lvl2 agents.
Heb wel gehoord dat er implants voor 75miljoen over de toonbank gingen in trade channel.
Omdat iedereen die niet in de fountain alliance zit Kos (kill on sight) isquote:
Nog steeds, omdat dat een van de weinige goede camp plekken zijn waar veel mensen langs komen.quote:Dat was eerst, nu hangen ze overal rond(helaas).
Dat heeft niets met de autopilot te maken.quote:Dus jij vliegt, met Autopilot aan door de Venal, ik wens je veel sucess.
En hoe zouden zij dan kunnen weten dat jij er wel bent?quote:Je ziet toch niet in je huidige local channel wie er in het volgende systeem voor de gate ligt of wel ? DAAROM moet je dus weten waar wie is, en hoe ze werken. Even wakker blijven aub.
Robotics was altijd goed, geen idee of dat nu anders is. Ik heb al een tijdje niet meer getrade.quote:Als je een profit van max 500k per run wilt maken wel ja, maar we hebben het hier over traden schat, met andere woorden, we hadden het hier over het feit hoe je mogelijk 20mil per trade kunt halen.
Kan wel zijn maar de fountain alliance, stain alliance en de venal alliance schieten op iedereen niet in de alliance. Geen ideale plek om te traden lijkt me.quote:Fountain, Stain en Venal zijn DE ideale plekken om te traden, alles wat je haalt is er nooit duur en je vindt altijd wel een demand(zelfs een demand voor construction bricks ooit gezien(or I tend to believe)).
Nee, omdat de sentry guns op ze gaan schieten als hun sec status laag is.quote:BTW, waarom zouden mensen met een negatieve security status niet in Empire space kunnen komen. Zelfs als je wanted bent kun je vrolijk rond fladderen, je moet alleen zorgen dat je security rating niet onder de -5.0 komt anders ben je inderdaad een flying duck(or goose, dunno).
ik wil geen signature! :(
quote:Klendau schreef op 22 September 2003 @ 12:07:
[...]
75 is een beetje overdreven. Ze kosten ongeveer 8-15mil.
De enige manier om eraan te komen is van lvl3 agents.
quote:Klendau schreef op 22 September 2003 @ 12:32:
[...]
Omdat iedereen die niet in de fountain alliance zit Kos (kill on sight) is
quote:
[...]
Nog steeds, omdat dat een van de weinige goede camp plekken zijn waar veel mensen langs komen.
[...]
Dat heeft niets met de autopilot te maken.
quote:
[...]
En hoe zouden zij dan kunnen weten dat jij er wel bent?
quote:
[...]
Robotics was altijd goed, geen idee of dat nu anders is. Ik heb al een tijdje niet meer getrade.
quote:
[...]
Kan wel zijn maar de fountain alliance, stain alliance en de venal alliance schieten op iedereen niet in de alliance. Geen ideale plek om te traden lijkt me.
quote:
Territorial Owernship of Corps
Security drops for attacking players were removed from non-Empire space a long time ago when corporations were not able to fight spies bookmarking areas around them to plan attacks. Pirates have because of this been growing their security status and are starting to hide behind their security status as criminals. As player owned bases will be introduced this will continue being a problem where players would not be able to defend systems around their bases when spies are about to keep them hidden from full force attack groups, to counter this problem we have decided that we will be looking into allowing corporations to truly control solar systems around their bases by building up their territory. By controlling solar systems corporations would be able to attack any non corporate members with out CONCORD considering it as a crime, as the players will be warned entering these systems.
Leeg!
quote:nimmolon schreef op 22 September 2003 @ 15:24:
Is er een corporation die nog mensen aanneemt ? Ik ben op zoek naar een serieuze corp. Ik heb geen idee waar ik moet zoeken.
Ook liefst nederlandse members natuurlijk
Ik heb zelf 200.000 skill points, nog niet veel, speel ook nog maar net 2 weekjes
Maar waar kan je in godsnaam goede corporations zoeken, want ik word af en toe wel eens gespammed met corps die wille dat ik join, maar die vertrouw ik niet.
Mja, begint een beetje een zinloze discussie te worden. Traden doe ik zelf nooit, dus daar zul je wel gelijk in hebben.quote:
op dit moment vechten TTI/M3G4 met de NVA om venal...quote:Ten eerste ligt de Venal alliance uit elkaar(even bij blijven aub) en er is dus totaal geen alliance meer in de Venal(awhhh helaas).
quote:Klendau schreef op 22 September 2003 @ 19:11:
[...]
Mja, begint een beetje een zinloze discussie te worden. Traden doe ik zelf nooit, dus daar zul je wel gelijk in hebben.
Och TTI valt toch uit elkaar, die kunnen d'r eigen nergens meer vertonen - wat wel jammer is, maar dan nog, hadden ze maar geen pirates moeten worden.quote:
[...]
op dit moment vechten TTI/M3G4 met de NVA om venal...
quote:datdanweerwel schreef op 23 september 2003 @ 09:53:
Och TTI valt toch uit elkaar, die kunnen d'r eigen nergens meer vertonen - wat wel jammer is, maar dan nog, hadden ze maar geen pirates moeten worden.
StarLite wijzigde dit bericht 23-09-2003 12:39 (34%)
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Dat zal wel DOOR het minen gekomen zijn, elke dag minen heeft ook zo zijn nadelen(saaiheid alom). Pirate spelen wil iedereen toch, en zeg niet dat het niet zo isquote:StarLite schreef op 23 september 2003 @ 12:35:
[...]
Eigenlijk wel vreemd dat ze zijn gaan piraten, in de beta en begin van release waren ze een grote en redelijk successvolle trading/mining corp.
Zou het door de alliance met m0o gekomen zijn ofzo?
quote:datdanweerwel schreef op 23 september 2003 @ 16:33:
[...]
Dat zal wel DOOR het minen gekomen zijn, elke dag minen heeft ook zo zijn nadelen(saaiheid alom). Pirate spelen wil iedereen toch, en zeg niet dat het niet zo is
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
quote:Maverick-X schreef op 23 september 2003 @ 16:52:
Hij doet het niet meer, hij was vast gelopen toen ik een jump wilde maken door een stargate en als ik hem nu opstart dan zegt hij getting characters maar blijft hij op 1/6 of zo steken met de balk
![]()
Iemand dit ooit meegemaakt?
Leeg!
World of Warcraft heerscht!
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Spielerij - Games & Discussies » [PC] EVE Online
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 19 20 21 22 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos