Gathering of Tweakers

Quicksearch
ondertitel? wa'sdat?

No problems at all nu. Maar inderdaad, de downtimes zijn niet leuk meer.. gisteravond ook een restart van WEL 20 MINUTEN! aargh! was ik net m'n ore's aan het haulen :(

ps, iemand al implants gevonden?

Erikie wijzigde dit bericht 22-09-2003 00:48 (14%)

traktor scratch!

Ziet er naar uit dat het nu weer goed loopt. Ik kon Hulm niet meer in, het newbie system voor minmatar.
Vond het niet zo erg, het dwong me tenminste om andere systems te verkennen :p

Na de cluster restart gisteren avond ziet het er naar uit dat het weer goed loopt.

Leeg!

ondertitel? wa'sdat?

pff. het is nu 1 en al ellende.. zit in een systeem waar de stenen veel te groot zijn en er gelijk inwarpt wanneer je ernaartoe warpt.. daarna knal je er met 100km/sec uit, en mag je t opnieuw proberen.. beetje irri. maarja.. misschien is dat opgelost na de 2 uur durende downtime die geplanned staat voor vandaag.. veel ctd's ook vandaag.

traktor scratch!

digitaal analoog

Implants heb ik nog niet gevonden. Ik weet ook niet of je die KAN vinden hoor. Ik weet wel dat level 3 agents ze je soms als beloning kunnen geven. Maar een level 3 agent krijgen duurt erg lang. Dan moet je vele missies doen voor eerst lvl1 en later lvl2 agents.
Heb wel gehoord dat er implants voor 75miljoen over de toonbank gingen in trade channel. :p

World of Warcraft heerscht!

ondertitel? wa'sdat?

75 MIL ?! OMG.. ik dacht rond de 8 mil.. en dacht eerlijk gezegd dat ik er 1 gezien had van 800K isk.. maar dat was de 1e dag na de release van die implants.. echter heb ik m nooit meer gezien (ben ook niet echt zeker of ik hem daadwerkelijk voor 800K isk heb gezien).

traktor scratch!

Reg. datum: 12 januari 2002

quote:
zanac schreef op 22 September 2003 @ 11:09:
Implants heb ik nog niet gevonden. Ik weet ook niet of je die KAN vinden hoor. Ik weet wel dat level 3 agents ze je soms als beloning kunnen geven. Maar een level 3 agent krijgen duurt erg lang. Dan moet je vele missies doen voor eerst lvl1 en later lvl2 agents.
Heb wel gehoord dat er implants voor 75miljoen over de toonbank gingen in trade channel. :p
75 is een beetje overdreven. Ze kosten ongeveer 8-15mil.
De enige manier om eraan te komen is van lvl3 agents.

quote:
Omdat iedereen die niet in de fountain alliance zit Kos (kill on sight) is
quote:
Dat was eerst, nu hangen ze overal rond(helaas).
Nog steeds, omdat dat een van de weinige goede camp plekken zijn waar veel mensen langs komen.
quote:
Dus jij vliegt, met Autopilot aan door de Venal, ik wens je veel sucess.
Dat heeft niets met de autopilot te maken.
quote:
Je ziet toch niet in je huidige local channel wie er in het volgende systeem voor de gate ligt of wel ? DAAROM moet je dus weten waar wie is, en hoe ze werken. Even wakker blijven aub.
En hoe zouden zij dan kunnen weten dat jij er wel bent?
quote:
Als je een profit van max 500k per run wilt maken wel ja, maar we hebben het hier over traden schat, met andere woorden, we hadden het hier over het feit hoe je mogelijk 20mil per trade kunt halen.
Robotics was altijd goed, geen idee of dat nu anders is. Ik heb al een tijdje niet meer getrade.
quote:
Fountain, Stain en Venal zijn DE ideale plekken om te traden, alles wat je haalt is er nooit duur en je vindt altijd wel een demand(zelfs een demand voor construction bricks ooit gezien(or I tend to believe)).
Kan wel zijn maar de fountain alliance, stain alliance en de venal alliance schieten op iedereen niet in de alliance. Geen ideale plek om te traden lijkt me.
quote:
BTW, waarom zouden mensen met een negatieve security status niet in Empire space kunnen komen. Zelfs als je wanted bent kun je vrolijk rond fladderen, je moet alleen zorgen dat je security rating niet onder de -5.0 komt anders ben je inderdaad een flying duck(or goose, dunno).
Nee, omdat de sentry guns op ze gaan schieten als hun sec status laag is.

EVE is a way of life

Gisteren weer een paar uurtjes gespeeld, nou ja gespeeld, flink gemined, heb nu een klein beetje spending cash :)

Enige probleempje wat ik heb is dat als ik drones wil bekijken in het koop scherm dat mijn computer hangt :( Maar dat heb ik al vaker gehad ook als ik info van een andere speler opvraag of zo.

ik wil geen signature! :(

quote:
Klendau schreef op 22 September 2003 @ 12:07:
[...]
75 is een beetje overdreven. Ze kosten ongeveer 8-15mil.
De enige manier om eraan te komen is van lvl3 agents.

Een opmerking die WEER eens niet klopt.

Je zegt dat ze 8-15mil kosten, maar dat je ze alleen van Agents kun krijgen, beetje dubbel nietwaar ?

Dus;

Ten eerste zijn implants ook verkrijgbaar op de market(zie Accesoires).

En ten tweede kosten ze hoeveel een speler ervoor wil hebben, de prijs voor +3 implants ligt rond de 15-20mil, alles daarboven is een stuk duurder, heb ze al van +6 op 60mil gezien.

Ook hier kan ik trouwens weer enkele screenshots van posten, helaas is op het moment Tranq down.

quote:
Klendau schreef op 22 September 2003 @ 12:32:
[...]
Omdat iedereen die niet in de fountain alliance zit Kos (kill on sight) is

Und ? Er vliegen dagelijks mensen rond in de Fountain/Venal die niet in een van de alliances zitten hoor.

quote:

[...]
Nog steeds, omdat dat een van de weinige goede camp plekken zijn waar veel mensen langs komen.

[...]
Dat heeft niets met de autopilot te maken.

Tuurlijk heeft dat wel met Autopilot te maken, in Venal heb je meerdere manieren om in een systeem te komen - goed vaak is dit om, maar je ziet wel minder PC pirates.

Pirates hangen ALTIJD en standaard op dezelfde plekken, als je die plekken weet kun je er makkelijk omheen.

quote:

[...]
En hoe zouden zij dan kunnen weten dat jij er wel bent?

Dat weten zij toch ook niet !(ik wil bijna zeggen idioot) Pirates campen gewoon net zo lang een Gate todat er iemand langs komt.

quote:

[...]
Robotics was altijd goed, geen idee of dat nu anders is. Ik heb al een tijdje niet meer getrade.

Zoals ik al zei is Robotics een leuke grapje in Empire space, daarbuiten is het vrijwel niets waard.

quote:

[...]
Kan wel zijn maar de fountain alliance, stain alliance en de venal alliance schieten op iedereen niet in de alliance. Geen ideale plek om te traden lijkt me.

Ten eerste ligt de Venal alliance uit elkaar(even bij blijven aub) en er is dus totaal geen alliance meer in de Venal(awhhh helaas).

[/quote]
[...]
Nee, omdat de sentry guns op ze gaan schieten als hun sec status laag is.[/quote]
Als huh security status onder de -5.0 is ja, teminste dat is up to 0.8, in 1.0 weet ik het niet.

Maar goed, Klendau, weer vraag ik je dus om een beetje te zoeken naar je antwoorden ze schijnen nogal ondergrond te zijn.

Ik gaat vanavond even traden in de Venal en dan maar ik wel wat screenshots.

Voor de geintereseerde weer wat uit de dev-blog van EVE.
quote:

Territorial Owernship of Corps

Security drops for attacking players were removed from non-Empire space a long time ago when corporations were not able to fight spies bookmarking areas around them to plan attacks. Pirates have because of this been growing their security status and are starting to hide behind their security status as criminals. As player owned bases will be introduced this will continue being a problem where players would not be able to defend systems around their bases when spies are about to keep them hidden from full force attack groups, to counter this problem we have decided that we will be looking into allowing corporations to truly control solar systems around their bases by building up their territory. By controlling solar systems corporations would be able to attack any non corporate members with out CONCORD considering it as a crime, as the players will be warned entering these systems.

Is er een corporation die nog mensen aanneemt ? Ik ben op zoek naar een serieuze corp. Ik heb geen idee waar ik moet zoeken.

Ook liefst nederlandse members natuurlijk :)
Ik heb zelf 200.000 skill points, nog niet veel, speel ook nog maar net 2 weekjes ;)

Maar waar kan je in godsnaam goede corporations zoeken, want ik word af en toe wel eens gespammed met corps die wille dat ik join, maar die vertrouw ik niet.

Leeg!

quote:
nimmolon schreef op 22 September 2003 @ 15:24:
Is er een corporation die nog mensen aanneemt ? Ik ben op zoek naar een serieuze corp. Ik heb geen idee waar ik moet zoeken.

Ook liefst nederlandse members natuurlijk :)
Ik heb zelf 200.000 skill points, nog niet veel, speel ook nog maar net 2 weekjes ;)

Maar waar kan je in godsnaam goede corporations zoeken, want ik word af en toe wel eens gespammed met corps die wille dat ik join, maar die vertrouw ik niet.

Join de channel PRI in-game, of op IRC irc.stratics.com // #PRI

Een corporation met een aardige kluit aan Nederlandse spelers.

quote:
Mja, begint een beetje een zinloze discussie te worden. Traden doe ik zelf nooit, dus daar zul je wel gelijk in hebben.
Ik zou anderen hier alleen niet aanraden om naar fountain, stain of venal te gaan. We zijn in fountain niet actief op zoek naar mensen die er niet horen, maar als we toevallig iemand vinden word hij wel aangevallen. Dit gebeurd ook in stain.

quote:
Ten eerste ligt de Venal alliance uit elkaar(even bij blijven aub) en er is dus totaal geen alliance meer in de Venal(awhhh helaas).
op dit moment vechten TTI/M3G4 met de NVA om venal...

quote:
Klendau schreef op 22 September 2003 @ 19:11:
[...]
Mja, begint een beetje een zinloze discussie te worden. Traden doe ik zelf nooit, dus daar zul je wel gelijk in hebben.

Als je dat niet doet, waarom ga je dan de discussie aan :), en voor andere is onze dicussie wel leerzaam geweest hoor dus zo zinloos was hij niet ;).

quote:

[...]
op dit moment vechten TTI/M3G4 met de NVA om venal...
Och TTI valt toch uit elkaar, die kunnen d'r eigen nergens meer vertonen - wat wel jammer is, maar dan nog, hadden ze maar geen pirates moeten worden.

quote:
datdanweerwel schreef op 23 september 2003 @ 09:53:
Och TTI valt toch uit elkaar, die kunnen d'r eigen nergens meer vertonen - wat wel jammer is, maar dan nog, hadden ze maar geen pirates moeten worden.

Eigenlijk wel vreemd dat ze zijn gaan piraten, in de beta en begin van release waren ze een grote en redelijk successvolle trading/mining corp.
Zou het door de alliance met m0o gekomen zijn ofzo?

Ach, zolang ik niks met TTI te maken heb maakt het me ook niet zo veel uit eigenlijk ;)
De corp waar ik in zit [Mercatoris] zit aan de andere kant van de universe, in Khanid, en het bevalt er wel goed. De CFS alliance die hier de boel een beetje in de gaten houd is een "vriendelijke" alliance, iedereen mag hier koomen enzo zolang je maar niet gaan PK'en enzo :)
Ik zou zelf absoluut niet in een alliance als de stain/venal alliance willen zitten...

StarLite wijzigde dit bericht 23-09-2003 12:39 (34%)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

quote:
StarLite schreef op 23 september 2003 @ 12:35:
[...]

Eigenlijk wel vreemd dat ze zijn gaan piraten, in de beta en begin van release waren ze een grote en redelijk successvolle trading/mining corp.
Zou het door de alliance met m0o gekomen zijn ofzo?
Dat zal wel DOOR het minen gekomen zijn, elke dag minen heeft ook zo zijn nadelen(saaiheid alom). Pirate spelen wil iedereen toch, en zeg niet dat het niet zo is :)

EVE is a way of life

:( Hij doet het niet meer, hij was vast gelopen toen ik een jump wilde maken door een stargate en als ik hem nu opstart dan zegt hij getting characters maar blijft hij op 1/6 of zo steken met de balk :(

Iemand dit ooit meegemaakt?

quote:
datdanweerwel schreef op 23 september 2003 @ 16:33:
[...]

Dat zal wel DOOR het minen gekomen zijn, elke dag minen heeft ook zo zijn nadelen(saaiheid alom). Pirate spelen wil iedereen toch, en zeg niet dat het niet zo is :)

lol :P

0.0 Bistot minen is allebehalve saai ;)

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Reg. datum: 01 september 2001

vraagje: als je implants hebt gekocht, en je gaat dood, (podkill), ben je ze dan kwijt? ook al heb je nog zon goede kloon?

quote:
Maverick-X schreef op 23 september 2003 @ 16:52:
:( Hij doet het niet meer, hij was vast gelopen toen ik een jump wilde maken door een stargate en als ik hem nu opstart dan zegt hij getting characters maar blijft hij op 1/6 of zo steken met de balk :(

Iemand dit ooit meegemaakt?

Maak een ingame petition, zeg dat je caracter stuck zit. Je krijg dan (bij mij tenminste) een snel antwoord, en je caracter zal in een ander stelsel geplaatst worden. Dan kan je weer verder spelen. Kijk wel uit dat je niet terug gaat naar het vorige stelsel waar je vast bent komen te zitten. Pas als de eerst volgende downtime is geweest, kan het weer veilig zijn.

Dat is mijn ervaring ;)

Leeg!

EVE is a way of life

Maar hoe kan ik een in-game petition maken als ik niet in-game kom? (of is dat heeel noob omdat te vragen :D )

Maar ik vindt het spel toch al vrij hangerig, als ik bv drone's wil bekijken dan hangt het spel, wil ik een bepaald schip bekijken het spel hangt. Is niet echt bevoorderlijk voor je speel stijl :)

Heb ik trouwens ook nog ff een noob vraagje, als je een skill koopt op een ander station dan het station waar je op dat moment bent, moet je dan die skill gewoon gaan halen bij het station waar het te koop stond? Of staan net gekochte skills ergens anders en niet gewoon bij je charactersheet?

digitaal analoog

Die petition kun je doen met een van je andere characters. Let wel op dat je in de petition de goeie naam invult van degene die stuck zit :)
Al dat hangen is niet helemaal oke hoor. Misschien moet je eens de cache directory leeghalen (alles eruit deleten behalve je prefs.ini ofzoiets)
Inderdaad, als je een skill koopt op de market, dan moet je m wel ophalen bij het desbetreffende station. Geld voor alles trouwens. Je kunt zien waar je moet zijn door in je wallet bij transactions te kijken.

World of Warcraft heerscht!

EVE is a way of life

Ja maar ik heb geen andere characters en ik kan ook geen nieuwe aanmaken :) Maar heb het al gevonden op het messageboard wat ik moet doen, heb ik gedaan en nu maar hopen dat het goed komt.

Dat cache directory leeg gooien, bedoel je dan echt ALLES behalve de prefs.ini? want dat is 54 mb in total (over de andere directory's in de EVE/cache directory :)

Bedankt voor het antwoorden van de andere vraag dat wel, had het wel verwacht was ook op weg om mijn skill op te halen en toen liep hij onderweg vast :(

Ik heb nu tevens ook een uitleg geven in de FIPO over hoe het stuck probleem opgelost kan worden, zorg voortaan dat mensen dat lezen.

Herhalingen zijn niet meer nodig dus.

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws