Goed even op Klendau reageren, die blijkbaar alleen maar onbeargumenteerde posts kan maken.
quote:
Fountain dus, en waarom niet.
quote:
[...]
m0o/sinister campt bijna altijd in FD-MLJ en PF-236.
Dat was eerst, nu hangen ze overal rond(helaas).
quote:
[...]
onzin
Dus jij vliegt, met Autopilot aan door de Venal, ik wens je veel sucess.
quote:
[...]
Meestal zien ze je snel in local channel
Je ziet toch niet in je huidige local channel wie er in het volgende systeem voor de gate ligt of wel ? DAAROM moet je dus weten waar wie is, en hoe ze werken. Even wakker blijven aub.
quote:
[...]
Robotics is meestal ook heel goed
Als je een profit van max 500k per run wilt maken wel ja, maar we hebben het hier over traden schat, met andere woorden, we hadden het hier over het feit hoe je mogelijk 20mil per trade kunt halen.
quote:
[...]
Nogmaals, ga niet naar fountain

(Stain en venal trouwens ook niet)
Als je pirates wilt vermijden moet je gewoon in empire space blijven. De meesten hebben een negatief security status, waardoor ze empire space niet binnen kunnen
Fountain, Stain en Venal zijn DE ideale plekken om te traden, alles wat je haalt is er nooit duur en je vindt altijd wel een demand(zelfs een demand voor construction bricks ooit gezien(or I tend to believe)).
In Empire space blijven is allemaal mooi en aardig, maar dan moet je maar gaan minen, zoals ik al ze hebben we het hier over traden met profit.
BTW, waarom zouden mensen met een negatieve security status niet in Empire space kunnen komen. Zelfs als je wanted bent kun je vrolijk rond fladderen, je moet alleen zorgen dat je security rating niet onder de -5.0 komt anders ben je inderdaad een flying duck(or goose, dunno).
Mocht Klendau besluiten hier nogmaals op in te gaan dan vraag ik hem dit met argumenten te doen, mocht hij het niet geloven kan ik best wel een aantal screenshots toveren.
* datdanweerwel hails the almighty Empire trader Klendauwtf ?datdanweerwel wijzigde dit bericht 20-09-2003 21:02 (3%)