Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC] EVE Online

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 19 20 21 22 last

Nieuw Topic
Witlof ^^

minder relevant wel ... maar je moet ze wel hebben, ik bedoel een beetje gezonde combat tactic mistaat je in geen enkel gevecht.

... MMORPG Addict.

Reg. datum: 01 september 2001

OMG hoe lang doet play.com over leveringen? heb donderdag of vrijdag besteld, op de site stond dat het op voorraad was en dat het binnen 24 uur geleverd zou worden, nu nog steeds nix binnen gehad.

Reg. datum: 06 februari 2000

uhm play zit in engeland he, is dus internationale post, kan wel een weekje duren hoor.

Sierra Level 70 Hunter & Zerk Level 47 Mage @ Executus EU

EVE is a way of life
Reg. datum: 06 mei 2000

Play duurt bij mij meestal tussen de 5 en de 10 dagen, hangt er ook een beetje van de selektvracht af :) Maar ik zit er ook op de wachten heb hem daar woensdag of zo besteld, (25 euro is nie duur :) ) dus wil ook spelen :)

ik wil geen signature! :(

Reg. datum: 12 augustus 2003

Ik bestel persoonlijk AL mijn DVD's bij play.com en ik heb het altijd woensdag op de mat(maadag bestellen).

Kan natuurlijk ook anders, hangt denk ik van de drukte af ?

maverick: heb je hem ondertussen al?

Ja niet dan ?

Bijna mijn Frigate op lvl 4, lol. Duurde ff.

Zometeen als ik wat geld heb maar eens gaan kijken voor die cruiser skills :/

Leeg!

Reg. datum: 13 september 1999

quote:
nimmolon schreef op 16 September 2003 @ 21:52:
Bijna mijn Frigate op lvl 4, lol. Duurde ff.

Zometeen als ik wat geld heb maar eens gaan kijken voor die cruiser skills :/
Hee dat is ook toevallig, ik ben om 10 voor 4 vandaag klaar.. kan ik eindelijk m'n cruiser skill beginnen (Had em al gekocht.. ) :Y)

EVE is a way of life

quote:
CU2morO schreef op 16 September 2003 @ 21:00:
maverick: heb je hem ondertussen al?
Nee ik heb hem nog niet ;(

Witlof ^^

ik heb em eindelijk binnen ... net op de "patchday" de downtime is nu extended tot 16:00 CET ... :( .... 'k hoop niet dat ze em nog langer extenden :(

... MMORPG Addict.

Reg. datum: 23 januari 2001

Juppie... had binnen 2 min een crash :) ff me resolutie aangepast. En was al me instellingen kwijt.

Ja niet dan ?

Moet nog even minen voor ik Cruiser skill kan kopen, ondertussen maar even de andere skills omhoog helpen :D

nimmolon wijzigde dit bericht 17-09-2003 22:40 (1%)
Reden: typo

Leeg!

maverick -> zodra je hem hebt, bedwing jezelf tot het direct installen en post het hier ff, dan weet ik dat ik nog 2 dagen moet wachten :)

EVE is a way of life

quote:
CU2morO schreef op 17 September 2003 @ 23:42:
maverick -> zodra je hem hebt, bedwing jezelf tot het direct installen en post het hier ff, dan weet ik dat ik nog 2 dagen moet wachten :)

\o/ Ik heb hem binnen :)

Nu nog wachten tot dat ik klaar ben met werken :(

Iemand onder tussen nog tips voor een beginnner? Of dingen waar ik voor moet opletten :)

digitaal analoog
Reg. datum: 27 november 2000

tip: Join zsm een corporation. Dan kun je vanalles vragen en krijg je hulp van je corpgenoten. Verder, kom naar chat channel dutch. Oja wat denk ik slim is, is om zsm een frigate met grote cargohold te kopen en er miner 1's (te koop op de markt) op te zetten. Of liever nog betere minng lasers die je corp genoten misschien voor je hebben. En dan maar minen. Ga omber minen in 1.0 of 0.9 of 0.8 systems, da's veilig en de cash is wel ok die je ermee kan verdienen.

World of Warcraft heerscht!

Wat ik me nu af vraag is hoe het met het handelen zit.

Zelf heb ik dit spel niet, maar ik heb wel de beta 7 gespeeld. en toen was er vrijwel geen geld te verdienen met het inkopen van spullen op het ene station en het verkopen op een ander station.

Hoe zit dat nu? is daar ondertussen verandering in gekomen (wat volgens mij wel de bedoeling was dat dat zou veranderen). Of is dat nog steeds zo?

Ja niet dan ?

Cruiser skill is iig binnen :)

btw zanac, thx for the tips, maaruh wat zijn betrouwbare corps ??? Ik wil er best 1 joinen, maar ik ken er geen :/

Leeg!

quote:
InfInIte_Dutch schreef op 18 September 2003 @ 16:16:
Wat ik me nu af vraag is hoe het met het handelen zit.

Zelf heb ik dit spel niet, maar ik heb wel de beta 7 gespeeld. en toen was er vrijwel geen geld te verdienen met het inkopen van spullen op het ene station en het verkopen op een ander station.

Hoe zit dat nu? is daar ondertussen verandering in gekomen (wat volgens mij wel de bedoeling was dat dat zou veranderen). Of is dat nog steeds zo?

Ik trade voor ongeveer 20 mil profit per run, goed er zitten continue pirates achter me aan, en ik doe er misschien een uur over.

Maar wel 20 mil :)

ondertitel? wa'sdat?
Reg. datum: 29 september 2000

zeg datdanweerwel. . zou je misschien een tipje kunnen geven :) ?!

traktor scratch!

quote:
Erikie schreef op 19 september 2003 @ 02:37:
zeg datdanweerwel. . zou je misschien een tipje kunnen geven :) ?!

Kan ik wel ja >:)

Fountain / 0.0 systemen, daar trade ik altijd - alleen daar heb je een degelijke kennis van die systemen van nodig die je eigenlijk alleen maar met trial/error geleerd krijgt.

De belangrijkste dingen:

- weten welke pirate factions er zitten, SL, TTY e.d.

- NOOIT MAAR DAN OOK NOOIT autopilot aan, das instant death zeg maar gezien pirates rond de autopilot routes campen.

- zorgen dat ze niet weten dat je er bent, want dan ben je de zak.

maar goed, items die je kunt traden.

- datasheets(heel erg woei soms)

- depleted uranium, mits je een goeie supply kunt vinden ERG lucratief.

Schepen die ik aanraad om mee te traden, een Bestower.

Het ding is gewoon te grof voor de tijd aan skills die je erin moet steken(max 30 uur).

Snelheden op mijn bestower

- 1350 m/s met OD's(31.5%) en 4 AB's(35.6%) en alle navigation skills op 4

- 550 m/s met AB's(35.6%) en 4 Cargo Expanders(basic).

En dan maar gaan met die banaan, ik kan je echt geen routes gaan uitleggen want die zijn er niet.

Je moet gewoon weten waar je wat kunt halen, een waar ze dat willen.

Als je langs mo0 kunt komen is de fountain erg leuk, maar dat lukt alleen de meest ervaren spelers.

ondertitel? wa'sdat?

hmm.. klinkt eng :) ps, ben nu pas voor m'n amarr industrial ship aan het trainen. eigenlijk nooit echt gedaan omdat ik een iteron mark V wilde besturen, maar dat idee heb ik ff van de baan geschoven :). ps, kun je geen MWD's op je bessie mounten?! (misschien wel 2 ? ). want dan moet t makkelijk te doen zijn lijkt mij. 'k had net toevallig spiced wine ofzo kunnen traden met een winst van 200K, dus dat vond ik al veel.. maarja, 20 Mil per traderun is natuurlijk heel erg mooi, maar dan zou je dus ook al een dikke portemonaie moeten hebben :).

ps, spelen die mo0 gasten ook 's nachts (dus tussen 4 - 8 uur in de ochtend ?! ) .

ennuh, wat ecm spul op een bestower helpt dat ook tijdens zo'n gate attack?

Erikie wijzigde dit bericht 19-09-2003 07:51 (8%)

traktor scratch!

kan je in dit spel ook in de cockpit van een spaceship zitten?

ondertitel? wa'sdat?

quote:
arnout109 schreef op 19 september 2003 @ 08:45:
kan je in dit spel ook in de cockpit van een spaceship zitten?
nop, je bent immers ook geen piloot van een schip, meer een bevelhebber

traktor scratch!

digitaal analoog
Reg. datum: 27 november 2000

Erikie: Een microwarpdrive op een bestower is mogelijk, maar dan moet je wel items fitten die de powergrid van het schip vergroten en flink ook. Twee fitten is onmogelijk volgens mij. Veel te weinig powergrid.
ECM spul erop zou ik niet doen. Als je gelocked wordt ben je toch wel de zak als de pirates een beetje professioneel bezig zijn. Kun je beter je slots gebruiken voor dingen zoals afterburners.
Arnout109: Er zijn veel mensen die dit spel niet gaan spelen omdat ze een descent-achtige of freelancer stijl verwachten. Dat je in de cockpit zit en dogfights kan doen. Zo is EVE nooit bedoeld dus dat zit er echt niet in.

zanac331 wijzigde dit bericht 19-09-2003 11:51 (19%)

World of Warcraft heerscht!

1 MDW is mogelijk, als je 4 Powercore's erop plakt van +11% en HEEL VEEL engineering related skills hebt.

2 is helaas nog onmogelijk, misschien met level 2/3 tech.

Een Iteron mark 5 is helemaal niet zo goed als je denkt, ook ik wou enkele dagen geleden een Iteron mark 5 gaan vliegen maar dat heb ik ook maar van de baan geschoven. Waarom ?

- De bestower heeft maar max 30 uur training tijd nodig, en heeft, met Amarr industrial op 2 meer base cargo als een Iteron mark 5.

- Een Iteron mark 5 heeft wel 5/5 slots, maar NOOIT genoeg power om ze allemaal goed te kunnen gebruiken, beetje onze dus.

- Een bestower is wendbaarder(je zou het niet zeggen maar toch) dan een Iteron mark 5.

reden genoeg om voor een bestower te kiezen.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 19 20 21 22 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: