Lineage 2: Teon > lvl 55 SwordSinger, lvl 43 Warlord, lvl 44 Plainwalker, lvl 29 spellsinger, lvl 35 spoiler, lvl 20 warsmith
quote:Silent_One schreef op 03 december 2003 @ 12:09:
eve site is veranderdziet er nu goed uit. En je kan nu een account online kopen en de client gewoon downloaden het is ongeveer 20dollar
Dat maakt het wel aantrekkelijk
Het is jammer dat ik eigenlijk geen tijd heb voor dit soort spellen, maar ik ben toch wel benieuwd hoe het is geworden na de beta. De beta was bijna onspeelbaar: veel lag, veel GUI errors/bugs, spel liep vast als je op een pirate ging schieten. Maar zoals ik hoor/lees moet het toch een leuk spel geworden zijn
ZVARRI! The truth has once again been elegantly revealed to me!
Act-Fancer Cybernetick Hyper Weapon!
Lineage 2: Teon > lvl 55 SwordSinger, lvl 43 Warlord, lvl 44 Plainwalker, lvl 29 spellsinger, lvl 35 spoiler, lvl 20 warsmith
http://myeve.eve-online.c...=topic&threadID=42051
Erg handig, cker als je net begint.
-= Ik ben vaag maar JIJ begrijpt me gewoon niet =- -= EVE ONLINE !!! (www.zitek-corp.com) =-
Mmm dat maakt het toch wel aantrekkelijk om er nog een account bij te nemen, zou in iedergeval verschrikkelijk handig zijn om er een hauler bij te kunnen maken, ben niet zo'n corp mens zeker niet mijn vreemde on-line urenquote:Silent_One schreef op 03 december 2003 @ 12:09:
eve site is veranderdziet er nu goed uit. En je kan nu een account online kopen en de client gewoon downloaden het is ongeveer 20dollar
ik wil geen signature! :(
Maar krijg je bij de CD versie wel een handleiding of zoiets?? Er wordt zoveel verwezen naar wapens, schepen, etc. en op de site zelf staat hier bar weinig over. Mocht je bij de cd ook niets krijgen, of een pdf ofzo, dan ga ik ook online kopen denk ik (scheelt weer geld & bezorgtijd).quote:Maverick-X schreef op 03 december 2003 @ 16:22:
[...]
Mmm dat maakt het toch wel aantrekkelijk om er nog een account bij te nemen, zou in iedergeval verschrikkelijk handig zijn om er een hauler bij te kunnen maken, ben niet zo'n corp mens zeker niet mijn vreemde on-line uren
Systeemspecs | Besteld en betaald! Alleen het geheugen en de extra case-fans nog.. Komop Azerty!!
ik wil geen signature! :(
quote:Maverick-X schreef op 03 december 2003 @ 17:07:
Als je het spel in het hoesje koopt krijg je ook een 80 pagina boekje er bij met uitleg, maar je kunt het meeste wel vrij makkelijk vragen in je begin systeem/corp , dus het is niet echt nodig, ik heb het niet echt gebruikt. Meeste spelers die in de begin systemen zijn helpen graag dus je kunt ze van alles vragen
Dus de uitleg in het boekje is de extra 5-25 euro (afhankelijk van waar je hem koopt) niet waard? Een cd branden kan ik zelf ook, en hoesjes verzamelen alleen maar stof
Ik las verder wel iets interessants: affiliates. Worden deze al gebruikt door iemand hier?? Ok, 1 iemand wordt er maar beter van, maar je zou een systeem kunnen bedenken waarmee je de bonus die je krijgt weer verdeeld dus zodat iedereen er beter van word.
Systeemspecs | Besteld en betaald! Alleen het geheugen en de extra case-fans nog.. Komop Azerty!!
Reg. datum: 21 mei 2002
Ik heb de laatste beta (7) gespeeld. toen was het eigelijk alleen maar minnen, minen en bijna niets anders...
Ik volg al sinds het einde van de beta dit topic, dus ik heb nog wel interesse in het spel.
Ik heb alleen door mn stage weinig tijd, maar die duurt nog ongeveer 45 dagen dus daarna heb ik wel meer tijd denk ik.
Heb het net ff bekeken, maar je wordt er beide beter van hoorquote:FlamerX schreef op 03 december 2003 @ 17:42:
[...]
Dus de uitleg in het boekje is de extra 5-25 euro (afhankelijk van waar je hem koopt) niet waard? Een cd branden kan ik zelf ook, en hoesjes verzamelen alleen maar stof
Ik las verder wel iets interessants: affiliates. Worden deze al gebruikt door iemand hier?? Ok, 1 iemand wordt er maar beter van, maar je zou een systeem kunnen bedenken waarmee je de bonus die je krijgt weer verdeeld dus zodat iedereen er beter van word.
Ja, dat zag ik, maar ze hebben net weer de boel veranderd. De FAQ is flink ingekort (3 dingen over), en ze hebben een agreement geplaatst. Kan nu alleen nog maar de $7 zien, niets meer over 10 extra dagen.quote:InfInIte_Dutch schreef op 03 december 2003 @ 17:53:Heb het net ff bekeken, maar je wordt er beide beter van hoorzelf krijg je 10 exta gratis dagen, en die ander krijgt 7 dollar.
Ook dat het nu mogelijk is on-line een account aan te schaffen, iets waar menig EVE-Speler al heeeeel lang over zeurt, wijst erop dat ze toch wel luisteren naar ons.
... MMORPG Addict.
The career list zal nog volgen.
| Overzicht Skills Rassen | ||||||
| Amarr | ||||||
| Amarr | Int | Cha | Per | Mem | Will | |
| Skills: | Bloodline: | 7 | 3 | 4 | 6 | 10 |
| Amarr Frigate | Liberal Holders | 3 | 1 | |||
| Small Energy Turret | Wealthy Commoners | 1 | 3 | |||
| Engineering | Religious Reclaimers | 4 | ||||
| Ni-Kunni | Int | Cha | Per | Mem | Will | |
| Skills: | Bloodline: | 5 | 8 | 7 | 6 | 4 |
| Amarr Frigate | Free Merchants | 4 | ||||
| Small Energy Turret | Border Runners | 1 | 3 | |||
| Trade | Navy Veterans | 4 | ||||
| Caldari | ||||||
| Deteis | Int | Cha | Per | Mem | Will | |
| Skills: | Bloodline: | 7 | 6 | 5 | 7 | 5 |
| Caldari Frigate | Merchandisers | 4 | ||||
| Small Hybrid Turret | Scientists | 3 | 1 | |||
| Engineering | Tube Child | 4 | ||||
| Civire | Int | Cha | Per | Mem | Will | |
| Skills: | Bloodline: | 5 | 6 | 9 | 4 | 6 |
| Caldari Frigate | Entrepreneurs | 4 | ||||
| Small Hybrid Turret | Mercenaries | 4 | ||||
| Missile Turret Ops | Dissenters | 2 | 2 | |||
| Gallente | ||||||
| Gallente | Int | Cha | Per | Mem | Will | |
| Skills: | Bloodline: | 6 | 8 | 8 | 4 | 4 |
| Gallente Frigate | Activists | 4 | ||||
| Small Hybrid Turret | Miners | 4 | ||||
| Drone | Immigrants | 2 | 2 | |||
| Intaki | Int | Cha | Per | Mem | Will | |
| Skills: | Bloodline: | 8 | 6 | 3 | 7 | 6 |
| Gallente Frigate | Artists | 2 | 2 | |||
| Small Hybrid Turret | Diplomat | 4 | ||||
| Electronics | Reborn | 4 | ||||
| Minmatar | ||||||
| Sabiestor | Int | Cha | Per | Mem | Will | |
| Skills: | Bloodline: | 7 | 6 | 5 | 6 | 6 |
| Minmatar Frigate | Tinkerers | 4 | ||||
| Small Projectile Turret | Traders | 4 | ||||
| Mechanic | Rebels | 3 | 1 | |||
| Brutor | Int | Cha | Per | Mem | Will | |
| Skills: | Bloodline: | 4 | 6 | 9 | 4 | 7 |
| Minmatar Frigate | Workers | 4 | ||||
| Small Projectile Turret | Tribal Traditionalists | 1 | 3 | |||
| Navigation | Slave Child | 2 | 2 | |||
Ter duidelijkheid, de cijfers die achter de bloodline staan, krijg je dus bij je base class points. (e.g. een Minmatar Brutor met bloodline Worker zou dus 8 mem krijgen (4 base + 4 van bloodline brutor)
Deze skillpoints zijn heel belangrijk want ze bepalen hoe snel je iets kan trainen, dat is voor verschillende richtingen een andere skill. Over het algemeen wordt een beetje aangenomen dat dit de belangrijkheid is, voor een gemiddelde EVE'r:
Perception
Willpower
Memory
Intelligence
Charisma
Edit: Speciaal voor Pete zijn nu zelfs de Civire aantrekkelijk gemaakt
Momenteel is onze corp ook nog aan het recruiten, semi-mining (ook Rat-Eradication
Laatste tip dan: Indien je geen zin heb om je er heel goed in in te lezen, en je gewoon lekker snel beter schepen wil kunnen besturen raad ik je de volgende career aan:
Operations > Command > Captain Training.
Dit heeft zeker ook zijn minpunten, maar die wegen zeker in het begin niet op tegen de pluspunten, namelijk beginnen met Frigate lvl 4, Spaceship Command lvl 2, wat maakt dat je (indien je genoeg cash weet te verdienen) na 1 dag in een cruiser kan stappen. IMHO niks zo vervelend als moeten wachten op een beter schip omdat je gewoon een flutpiloot bent
Zoals gezegd niet zaligmakend, want wil je geen career waarin je risico loopt neergemaaid te worden dan zal dit zeker niet de combo zijn die voor jou het beste is.
zion wijzigde dit bericht 04-12-2003 23:47 (32%)
Human Warlock L60 | Night Elf Hunter L32 | Human Paladin L35 | Nightelf Priest L18 | Tauren Shaman L20
well isn't that nice...... but it's WRONG!
Vaak zie je online allerlei onduidelijke versies maar deze is top
Kun je alleen Civire nog ff editten ?
Datdanweerwel : kun je dit in de beginpost zetten ?
Of zullen we een Eve online 2 topic beginnen (aangezien datdanweerwel een tijdje er niet geweest is) ??
Als dat gebeurt graag het aantal spelers updaten en deze lijst erin
-= Ik ben vaag maar JIJ begrijpt me gewoon niet =- -= EVE ONLINE !!! (www.zitek-corp.com) =-
Als ik alle modules e.d. uit zet heb ik 34 powergrid (4 meer dus door mijn skills) maar ik heb geen idee welke skill dit is. voor zover ik kan zien gaan ze allemaal om of cpu of capacitor. de enige die mogelijk voor powergrid kan dienen is de basic 'engineering' waar bij attributes een +5% staat bij een batterij met bliksem (capacitor) en een +5% bij een bruin schildje, is dit de powergrid? deze heb ik namelijk al op level 3 en 3x5% van 30 is 4,5
Reg. datum: 12 januari 2002
Engineeringquote:CU2morO schreef op 04 december 2003 @ 15:52:
Ik zit met een probleem, ik wil een Micro Warp Drive op mijn cargo ship zetten. het gaat om een Caldari Badger 2 met maar 30 powergrid en er is 50 powergrid nodig.
Als ik alle modules e.d. uit zet heb ik 34 powergrid (4 meer dus door mijn skills) maar ik heb geen idee welke skill dit is.
Je kunt geen mwd op een badger mk2 fitten. De badger heeft te weinig powergrid en low slots. Het kan wel op een bestower of een Iteron mk5.quote:Maar hoe krijg ik hem ooit naar de 50? welke skills moet ik daar voor hebben?
hoe doe je een gang warp?!
traktor scratch!
Dan moet je gang leader zijn en als je dan rechtsklikt op een (bv) astreroid-belt-icoontje in space dan kun je bij gang kiezen voor gangwarp. Is echt SUPERstoer. Alleen werkt het alleen op icons die je in space kan zien, tenminste laatste keer dat ik het deed.quote:Erikie schreef op 05 december 2003 @ 03:39:
ff ander vraagje,
hoe doe je een gang warp?!geen idee hoe dat moet!
World of Warcraft heerscht!
Reg. datum: 20 januari 2000
Edit: als je de ALT-toets ingedrukt houd krijg je iconen/markeringen van alles in het systeem te zien. Het kan zijn dat dit pas is toegevoegd in een van de optionele patches (1246 of 1253).
Elissen wijzigde dit bericht 05-12-2003 14:29 (35%)
Reden: toevoeging
Ik kwam deze link net op de officiele eve-online forums tegen, ziet er aardig goed uit. En je kan een beschrijving van de skills bekijken en wat je er voor nodig hebt.
Ik heb na mijn post op 3 december het spel gelijk gedownload en een paar uurtjes later een account aangemaakt. Voor 16 Euro kan je geen miskoop doen eigenlijk, want als het spel voor 16 Euro in de winkel had gelegen, dan had ik hem ook gehaald
Tijdens het downloaden heb ik een aantal EVE sites doorgenomen (EVE-Online.com, EVE-i.com en het helaas wat magere EVE-Online.nl)
Ik besloot dat ik een Caldari wilde worden die qua skillpoints zich focuste op memory en intelligence. Geen handige attributes als je combat skills wilt trainen, maar met behulp van "Learning" skills moet het straks toch allemaal wel goed komen. Toen alles geregeld was ben ik redelijk actief gaan spelen en inmiddels ben ik de eigenaar van een Bantam en een Merlin en 230k ISK (=geld). Helaas moet ik nog 24 uur wachten voordat ik de skill heb om die Merlin te besturen
Het is in ieder geval al een heel stuk beter geworden dan het einde van de laatste beta: Geen lag, geen overdreven gelaad, geen extreem geheugengebruik (dankzij memory leaks) en een automatische piloot die de langere afstanden wat dragelijker maakt.
Voor de liefhebbers, een kleine greep uit mijn 117 EVE screenshots:
| EVE Online | |||
Zijn er meer mensen die net zijn begonnen met spelen?
ZVARRI! The truth has once again been elegantly revealed to me!
Act-Fancer Cybernetick Hyper Weapon!
Dit topic is gesloten. ![]()