Hoofdcategorieën
Topicacties

[PC] EVE Online

Pagina: 1 2 3 4 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 last

Nieuw Topic
Witlof ^^

quote:
nimmolon schreef op 29 november 2003 @ 14:57:
Snap niet goed waar ik nou Harvester Mining Drones kan kopen. Ze verkopen wel Advanced mining drones. Of zijn dat juist de harveys ?

Heb ze ook nog niet gezien op de market, of zijn die dingen gewoon zo moeilijk verkrijgbaar ?? Heb al behoorlijk wat van empire space rondgevlogen, niet lager gegaan als 0.5 space though. Geen zin om gesloopt te worden zo "vroeg" in het spel ;)

ten eerste :

In het spel zijn veel orginele dingen, maar ook veel modificaties. Deze modificaties zijn altijd net iets beter dan de orginele. Zo heb je van bijna elk item wel een mod .. .van de ene iets meer dan van de andere.

ten tweede :

Ik zou je Harveys HARD afraden, hun prijs weegt niet op tegen hoe snel ze kapot worden geknal door zelfs de simpelste NPC pirates. Aangezien de mining-drone conrole nog steeds maar zo-zo is (als je ze opdracht geeft om terug te komen om in je drone bay te scoopen, moeten ze eerst hun mining afmaken) Zou ik wachten met hun tot iig de volgende patch.

... MMORPG Addict.

ondertitel? wa'sdat?
Reg. datum: 29 september 2000

quote:
CRiMiNaL schreef op 29 november 2003 @ 18:00:
[...]

ten eerste :

In het spel zijn veel orginele dingen, maar ook veel modificaties. Deze modificaties zijn altijd net iets beter dan de orginele. Zo heb je van bijna elk item wel een mod .. .van de ene iets meer dan van de andere.

ten tweede :

Ik zou je Harveys HARD afraden, hun prijs weegt niet op tegen hoe snel ze kapot worden geknal door zelfs de simpelste NPC pirates. Aangezien de mining-drone conrole nog steeds maar zo-zo is (als je ze opdracht geeft om terug te komen om in je drone bay te scoopen, moeten ze eerst hun mining afmaken) Zou ik wachten met hun tot iig de volgende patch.

mja, dan kun je lang wachten. ik vind ze toch heele erge goeie drones, en ze minen ook lekker snel met drones mining lvl 5 en 8 drones. Maar om als 'n00b' gelijk een harvester te komen.. nee :) . En of ze snel stuk zijn, valt ook wel weer mee, als je gewoon niet lager dan 0.7 sys gaat minen, dan is er niks aan de hand (neem wel een berseker mee). Of met je corp minen, dan is er helemaaal niks aan de hand .. Dat van het scoopen is wel irritant ja, maar als je voldoende verdedigings materiaal meeneemt, dan hoef je niet te scoopen.

ps, als n00b kun je gemakkelijk in 0.1 systems vliegen, alleen beetje uitkijken bij de jumpgates.. 0.0 riskeer je t gevaar door medespelers gedood te worden, en dat wil je als beginner absoluut niet (weinig geld etc).

Erikie wijzigde dit bericht 29-11-2003 19:01 (9%)

traktor scratch!

Ja niet dan ?

Ik mine op het moment nog in 0.8 space, hebben net een office in 0.5 space waar we willen gaan minen. Heb Drone Interfacing op lvl 3 dus kan 8 drones tegelijk gebruiken, maar die basic drones minen zo traag, dat ik opzoek was naar betere ;)

Ik zal eens kijken of die advanced drones het beter doen dan :)

Leeg!

digitaal analoog
Reg. datum: 27 november 2000

Harvester mining drones zijn dus echt _wel_ de moeite waard om te hebben als je vet wil minen. Maar je kunt ze niet kopen op de market as far as i know (heb al een tijdje niet meer gesprrld). Je moet ze kopen van andere spelers. Hoe komen die eraan? Nou gewoon geluk hebben dat ze een npc convooi kapotschieten die harvesters vervoerden :)

World of Warcraft heerscht!

Reg. datum: 23 januari 2001

Ik heb er laatst 20 gekocht voor veels te veel geld (7mil) van een speler maar ik mijn ze er snel weer uit (kan er 9 tegelijk gebruiken).

Reg. datum: 12 januari 2002

ja.. het is wel irritant dat de pirates altijd op je drones schieten, maar ik heb er toch genoeg. Je kon er altijd 1000 krijgen van een convoy :)

Ja niet dan ?

Kan je er mij niet een paar verkopen dan :D

Voor een zacht prijsje ;)

Leeg!

Reg. datum: 01 oktober 2003

Als ik snel door dit draadje lees dan haal ik eruit dat je dus kan kopen een "gold edition" waar je 1 maand gratis spelen bij krijgt maar ook dat er dus wel versies zijn te downloaden maar daarvoor moet je gelijk dokken voor het spelen?

Zo ja waar haal ik dat dan? Zo nee... ben alweer weg ;)

Groet,

Een Freelancer fan :)

'ON ERROR RESUME NEXT

quote:
Padme schreef op 30 november 2003 @ 21:25:
Als ik snel door dit draadje lees dan haal ik eruit dat je dus kan kopen een "gold edition" waar je 1 maand gratis spelen bij krijgt maar ook dat er dus wel versies zijn te downloaden maar daarvoor moet je gelijk dokken voor het spelen?

Zo ja waar haal ik dat dan? Zo nee... ben alweer weg ;)

Groet,

Een Freelancer fan :)

Nope.
Je KAN patchen vanaf een beta versie, maar je moet nog steeds een activation code hebben om je login te kunnen aanmaken en daarvoor moet je het spel kopen in de winkel.
Je kan dus niet zonder het spel in de winkel te halen spelen...

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

ondertitel? wa'sdat?

quote:
nimmolon schreef op 30 november 2003 @ 19:31:
Kan je er mij niet een paar verkopen dan :D

Voor een zacht prijsje ;)
join voor de gein ff de trade chat.. komen ze als warme broodjes voorbij :) (en miners II )

traktor scratch!

En dan kost ie in de winkel... ? (sorry als ik stomme vragen stel maar iemand heeft mij ooit verteld dat die niet bestaan ;) )

ondertitel? wa'sdat?

circa 50 euro oid.

traktor scratch!

EVE is a way of life
Reg. datum: 06 mei 2000

Maar bij www.play.com is hij goedkoper :) Moet je wel een weekje anderhalf wachten totdat hij binnen is.

http://www.play.com/play2...amp;r=PC&title=123018

Omgerekend 26.14 in euro's volgens gwk.nl

ik wil geen signature! :(

Dan zal ik daar eens kijken... scheelt toch wel aardig qua prijs ;)

Gister nog ff 3 screenshots gemaakt van een paar leuke torpedos:

http://www.xgn.nl/evescreen/torpedo1.jpg
http://www.xgn.nl/evescreen/torpedo2.jpg
http://www.xgn.nl/evescreen/torpedo3.jpg

Ik vind het op dit moment niet echt meer waard om harvester mining drones te kopen ze zijn nu iets van 400k per stuk terwijl die gene die ik nu heb voor 95k per stuk heb gekocht... gelukkig heb ik nog een paar reserver als deze worden opgeblazen

^_^;
Reg. datum: 29 augustus 2003

Im bored stiff, iemand... vertel je ervaringen. :O

Lineage 2: Teon > lvl 55 SwordSinger, lvl 43 Warlord, lvl 44 Plainwalker, lvl 29 spellsinger, lvl 35 spoiler, lvl 20 warsmith

Reg. datum: 01 december 2003

Ik ben net met eve-online begonnen, na een tijdje met een alt van mijn huisgenoot gespeeld te hebben.

Het trainen van learning skills kost veel tijd in het begin, maar ik geloof dat het zeker wel de moeite is... Totdat ik die skills op lvl 4 heb, ben ik agent missies aan het doen :O

Als je het spel wil kopen, dan is www.comcol.nl een goede plek, 29 euro, en ik had het spel na 2 dagen binnen.

digitaal analoog
Reg. datum: 27 november 2000

Ik speel het niet meer helaas, geen tijd meer voor :|

Ik wil van mijn account af (inclusief een heftig character met bs en veel cash). Geinteresseerden kunnen me mailen :)

World of Warcraft heerscht!

^_^;
Reg. datum: 29 augustus 2003

quote:
zanac schreef op 01 december 2003 @ 15:22:
Ik speel het niet meer helaas, geen tijd meer voor :|

Ik wil van mijn account af (inclusief een heftig character met bs en veel cash). Geinteresseerden kunnen me mailen :)

Ik, ik jean! :D

Ik heb een research character nodig waarmee ik ook nog kan haulen e.d.

DreamCatchers wijzigde dit bericht 01-12-2003 16:46 (12%)

Lineage 2: Teon > lvl 55 SwordSinger, lvl 43 Warlord, lvl 44 Plainwalker, lvl 29 spellsinger, lvl 35 spoiler, lvl 20 warsmith

Sick & Twisted Bastard
Reg. datum: 10 augustus 1999

Hmmm, mijn stats houden mijn cashflow niet bij :P

Paar keer opnieuw begonnen, maar heb nou eindelijk een character wat bevalt, maar zaterdag even flink wezen minen zodat ik eindelijk mijn cruiser kon kopen en dan moet ik nu gewoon blijven wachten totdat mijn stats up to it zijn.... :'(

Ah well, dan nog maar 2 daagjes minen, kan ik mijn cruiser tenminste nog fatsoenlijk equippen ook (o nee, dan moet ik wéér op mijn stats wachten :()

well isn't that nice...... but it's WRONG!

Abominabele bavarois

Tja en dan maar ff een corp piccy, hij was eerst beter todat er een mongool in een aaphok met een MWD iedereen uit positie gooide :/

http://www.locc.net/PP2G/family_small.jpg

-= Ik ben vaag maar JIJ begrijpt me gewoon niet =- -= EVE ONLINE !!! (www.zitek-corp.com) =-

Abominabele bavarois

lees wel dit voordat je een account verkoopt

Ik heb zelf ook een account overgenomen, je kan CCP mailen zoals hierboven beschreven.

Daarna moet je alle account info veranderen, geen gevaar dat iemand je CC info overneemt alleen de laatste 4 cijfers zijn zichtbaar.

Have fun :P

-= Ik ben vaag maar JIJ begrijpt me gewoon niet =- -= EVE ONLINE !!! (www.zitek-corp.com) =-

Gister weer lekker wezen minen in 0.0 space met mijn corp. Met totaal 4 personen zijn we bezig geweest en na 3 uur hadden we per persoon iets van 20miljoen aan zydrine en megacyte binnen :)

Reg. datum: 13 juni 2001

en had je het binnen die 3 uur ook weer in empire space? :)

het was 4 jumps van een station en daar heb ik toevallig een koper zitten :) dus het was niet eens nodig om het naar empire space te brengen en refining doe ik zelf op 5/5

Pagina: 1 2 3 4 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: