Even een hele bult aan reacties, dit is mijn favo topic hier (samen met de cartoon sequence dan) en het is me wat stilletjes nu. Dus ff wat input...
quote:
wacco schreef op 29 July 2003 @ 00:09:
nou ja zeg, zit ik te prutsen tot ik er bij neerval, geen commentaar

eej, joehoe! hiero! wat kan ik er nog aan verbeteren? is ie een beetje mooi zo?

Tja wat moet ik zeggen...ziet er netjes uit. Alleen zoals je zelf al zegt, past de rode stempel niet echt lekker in het plaatje. En die Smiley die eronder zit ( ;D ) vind ik niet echt bij de rest van het plaatje passen...
offtopic:
Wel lachen dat je "C&C zijn welkom" onder Medal of Honor zet

@Blaze op 29.07:
Nette poster, zeker als je het heel snel hebt gedaan! Heette die zeep ook echt Alcazar of heb je ook het zeepstuk bewerkt?
@Iguana op 29.07:

heel mooi!! Alleen de kop van die duif vind ik er wat vreemd uitzien...en hij valt me net iets teveel weg in het wit...
@Oogst op 29.07:
Heel stoer idee om pixelart / borduurwerk te combineren... Eigenlijk is pixelart dus een heel oude art
@armyantlyrix op 29.07:
Tja nette foto geworden, als je goed zoekt zie je de plakrand nog wel, vooral als je naar de boom kijkt, daar zie je het zowel in kleur als in scherpte.
@Mpegernie op 30.07:
Als die highlight rechtsonder wat minder sterk wordt, dan wordt de plaat wat rustiger...verder vind ik hem erg relaxed.
@Floriske.nl op 30.07:
Dat logo lijkt me iets te omvangrijk om goed te blijven hangen. Ik hou persoonlijk erg van simpele logo's...niet te veel tekst, geen textures, minimum aan kleuren (dit lijkt me een ramp om te laten drukken). De platen zien er netjes uit, maar lijken me als logo niet zo lekker bruikbaar.
@Maffioso op 04.08:
Staat die tempel nu in de fik? Dat is met niet helemaal duidelijk (ik denk van wel, maar zeker ben ik er niet van). En als ie in de fik staat, zou de rook volgens mij iets zwarter moeten zijn, witte rook komt van vuurtjes waar het allemaal wat gecontroleerder verbrandt. Daarnaast zou ik de tempel ook wat meer verwaarloosd hebben verwacht als ie echt "lost" was geweest, zeker omdat ie in een duidelijk onstabiele rotswand verwerkt is. Hij is nu net iets te netjes voor een lost temple... Overigens vind ik het wel een mooie plaat, zou al blij zijn als ik dat zelf kon maken. Waar is dat tutorialforum eigenlijk?
@Switch op 05.08:
Nette header, de coffee valt alleen niet zo op, die letters zijn wel erg dun. Heb je trouwens bewust de letters "or" van Morning in tikje groter gemaakt dan de "ning"? Zo ja, waarom eigenlijk?
offtopic:
Ik heb trouwens ook wel zin in koffie

Het is bij Virtual Sickness trouwens niet misc -> wallpapers, maar The gallery -> wallpapers. Wel nette platen, ook al hou ik zelf niet zo van die stijl...maar smaken verschillen gelukkig
En nu zelf weer eens aan de slag