Damn...
[2d] post je 2d stuff maar weer - part 5
Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 27 28 29 30 last
Nieuw Topicik vind hem er cool!!! zeker die R die uitsteekt, leuk detail.quote:armyantlyrix schreef op 06 August 2003 @ 13:43:
[afbeelding]
pen, papier, illustrator, flash, illustrator, in die volgorde
kijk maar naar deze wip: http://www.nlhd.com/upload/lyrixblokdraad.gif
Bla, bla, bla, komkommer is geen sla.
quote:snakebite schreef op 06 August 2003 @ 14:23:
http://members.home.nl/snakebitegfx/Corinium.jpg
mijn designtje100% photoshop
Ik zou toch denken dat het met 3d-software gedaan is
Zijn die andere 2 op je site ook met photoshop gemaakt?
Heb je het van een tutorial of zelf bedacht? Zou wel willen weten hoe je dat ongeveer gedaan hebt.
Bla, bla, bla, komkommer is geen sla.
quote:ultrasupreme schreef op 06 August 2003 @ 18:45:
[...]
Damn, dat ziet er ontzettend goed uit hoor.
Jouw cijfer: 10.
Laat dit cijfer en je werk aan je moeder zien, en wie weet krijg je wel een lekkere koekie.
Tnx,
Hmmm.. koekjes..
Nog maar ff een nieuwe gemaakt,
Dit maal is het een gepixelde boom in Sharimiki stijl

Paint is tof...
nice nice nice...... pixelart to the limit. Veel tijd mee kwijt met zoiets?
Damn...
quote:ZyMoTiC schreef op 07 August 2003 @ 01:22:
[...]
ik vind hem er cool!!! zeker die R die uitsteekt, leuk detail.
quote:MacAce schreef op 07 augustus 2003 @ 01:15:
[...]
Ontzettend mooie stijl, heeft het je lang geduurt om deze stijl te kunnen 'ontdekken'?? Heb je meer werk?
Bedankt voor jullie complimenten.
Ik ben zo goed als constant bezig met schetsen. Voor ik ga slapen, In de bus, In de trein, In de tuin, In het park, enz. En er kwam vanzelf dit idee uitzetten. Ik vond het ideaal om uit te werken in illustrator vanwege de strakke lijnen van vector-based.
Ik weet niet of ik mijn stijl al gevonden heb. Ik ben denk ik nog steeds op zoek. Ik heb weinig ander werk in deze stijl dus.
Reg. datum: 10 juli 2003
Reg. datum: 10 juli 2003
lol het is toch 100% photoshop maar dat hebben er al meer gezecht dat ut net lijkt of het met een 3d progy is gemaakt maar toch 100% photoshopquote:ZyMoTiC schreef op 07 August 2003 @ 01:24:
[...]
Ik zou toch denken dat het met 3d-software gedaan ismaar erg netjes.
Zijn die andere 2 op je site ook met photoshop gemaakt?
Heb je het van een tutorial of zelf bedacht? Zou wel willen weten hoe je dat ongeveer gedaan hebt.
Tnx, heb er gisteravond zo'n 1,5 á 2 uur aan gepixeldquote:MacAce schreef op 07 August 2003 @ 01:52:
nice nice nice...... pixelart to the limit. Veel tijd mee kwijt met zoiets?
Paint is tof...
quote:hioxz schreef op 07 August 2003 @ 17:51:
[...]
Tnx, heb er gisteravond zo'n 1,5 á 2 uur aan gepixeld
Wow....respect
Pixelart is wel erg kewl, maar ik heb daar het talent en geduld niet voor... En die gozer naar wie je verwees
Visit my blog: How to be an original about personal development, changing habits and GTD
Hier mij nieuwe logo en wat kleurtjes er rond, laat weten wat jullie er van vinden:

Kleuren combinatie vind ik wel mooi. Vind het alleen jammer dat het logo'tje aande linkerkant iets wat vaag is terwijl de rest van de pic duidelijker en scherper lijkt. Vooral de cirkel recht.
Damn...
quote:cyb-ymer schreef op 07 augustus 2003 @ 20:49:
Hier mij nieuwe logo en wat kleurtjes er rond, laat weten wat jullie er van vinden:
[afbeelding]
Kleuren zijn idd goed, maar misschien is 't voor een logo (okee, dit is dan een artist's impression) iets te wazig. Verder heb je een schreeffont (Symbol) gemixt met een schreefloos font (Verdana of Tahoma, ligt er een beetje aan of je met de letterafstand hebt gerotzooid). Ook is je psi-teken niet symmetrisch (zie de 'eindjes' aan weerszijden). Ik weet niet of je het (ligt compleet aan je eigen smaak!) misschien zou kunnen styleren zodat 't wat geometrischer wordt.
quote:armyantlyrix schreef op 06 augustus 2003 @ 13:43:
[afbeelding]
pen, papier, illustrator, flash, illustrator, in die volgorde
kijk maar naar deze wip: http://www.nlhd.com/upload/lyrixblokdraad.gif
Bij dingetjes in perspectief plaatsen is 't even kijken - verder weg is kleiner. De 'poten' van de X zijn even breed (optisch gezien), misschien kun je de achterste wat kleiner maken.
Maar waarom Illustrator > Flash > Illustrator? Photoshop heeft ook een mooie set vector-tooltjes (Transform > Distort
Als je er trouwens een graffitipiece-achtig ding van wil maken (kan heel goed, is het geschikt voor!), zorg dat er dan een paar golven in komen (die meegaan met het perspectief) en desnoods een stel barstjes en stukjes die eruit springen. Daar leent 't zich wel voor.
Voor het BMW logo zou ik even het origineel van Nino pakken (of kijk even op Google Image Search, daar sterft 't er van), dan zit je niet met Arial te klooien, en ik zou er vervolgens een Aqua-effect of iets van die strekking overheen gooien - op de auto's zelf zit altijd zo'n bol dingetje dat mooi glanst, en de gradient hier kan me niet echt overtuigen.quote:-Sander_ schreef op 06 augustus 2003 @ 23:35:
Ik heb ook creatie geklooid:
[afbeelding]
Comments graagIk ben niet een pro fotosoeper maar heb is wat geprobeerd..
Verder zou ik meer woorden gebruiken om je BMW-rijervaring mee te omschrijven. Desnoods gebruik je er dubbel, 3 woordjes is ook niet echt veel als je bekijkt hoe enthousiast mensen er over zijn
quote:JanMaster schreef op 06 August 2003 @ 22:24:
OK dan, tijd voor een fotosoepje:
[afbeelding]
Ik heb eigenlijk jullie hulp nodig, want het is de bedoeling dat er 3 ogen ipv 2 in komen, maar dat lukt nog niet echt lekker tot op heden
Hulp gevraagd, wie o wie lukt het? Verder is ie natuurlijk ook nog steeds dik WIP, maar dat is te fixen. Een PSD file, met layers dus, vind je hier.
Ik zie kniprandjes. Hup, zet bij je polygon selection tool even Anti-aliasing op "On", en werk met meerdere lagen zodat je niet zo'n knip-en-plak gevoel krijgt.
Wil je er 3 pupillen in? Die zou ik op de punten van een 60°-driehoek zetten, en de iris er dan omheen laten vloeien, in plaats van in het oogwit dingen neer te gaan zetten.
Yoozer wijzigde dit bericht 07-08-2003 23:33 (41%)
ableton live 7 | komplete 5 | phoscyon | en een beetje hardware
Reg. datum: 01 september 2001
Heb ik gedaan (layers gebruikt), maar er is ehh... Met het copy/pasten eeeh.... wat fout gegaanquote:Yoozer schreef op 07 August 2003 @ 23:19:
[...]
Ik zie kniprandjes. Hup, zet bij je polygon selection tool even Anti-aliasing op "On", en werk met meerdere lagen zodat je niet zo'n knip-en-plak gevoel krijgt.
Wil je er 3 pupillen in? Die zou ik op de punten van een 60°-driehoek zetten, en de iris er dan omheen laten vloeien, in plaats van in het oogwit dingen neer te gaan zetten.
Maar ok, deze fotosoep hoeft toch al niet meer
Net een beetje aan het freubelen geweest... misschien wel bruikbaar voor me site 

Waar heb je 't origineel vanaf geplukt, of kun je dat even posten? Kan ik je laten zien wat ik bedoel, pass ik je de layered PSD file wel door.quote:JanMaster schreef op 08 August 2003 @ 13:55:
[...]
Heb ik gedaan (layers gebruikt), maar er is ehh... Met het copy/pasten eeeh.... wat fout gegaan
Maar ok, deze fotosoep hoeft toch al niet meer
Probeer ook 's wat met layer modes, die helpen ook goed bij het laten vervloeien van verschillende layers. Dat zijn dus die dingen als Dissolve, Darken, Multiply, Burn, enz.
offtopic:
Yoozer, wat voor soort studio heb jij?
Yoozer, wat voor soort studio heb jij?
Tnx, heel graag.quote:Yoozer schreef op 08 augustus 2003 @ 23:02:
[...]
Waar heb je 't origineel vanaf geplukt, of kun je dat even posten? Kan ik je laten zien wat ik bedoel, pass ik je de layered PSD file wel door.
origineel
hier een wipje van mij:

k probeer es wat af te wijken van m'n normale stijl (die dezelfde is als honderden anderen
)

k probeer es wat af te wijken van m'n normale stijl (die dezelfde is als honderden anderen
i am the god of hellifre and i bring you:
een supertje frikandel speciaal?
ik vind 'm wel leuk gedaan, maar dat jasje zou ik toch iets beter proberen te 'cutten' want hier en daar zie je nog karteltjes
een supertje frikandel speciaal?
ik vind 'm wel leuk gedaan, maar dat jasje zou ik toch iets beter proberen te 'cutten' want hier en daar zie je nog karteltjes
inderdaad, het is ook een wip 
Hallo creatieve geesten!
Misschien kunnen jullie me helpen op weg naar een nieuw logo voor onze damclub.
Zoals je kunt zien, is het huidige logo niet echt geweldig...

Onze damclub heet KDC (Katwijkse Dam Club). We gebruiken het logo (in zwart/wit boven stukjes in de krant en straks op onze nieuwe website (mogelijk in kleur).
Wie heeft er tips?
Misschien kunnen jullie me helpen op weg naar een nieuw logo voor onze damclub.
Zoals je kunt zien, is het huidige logo niet echt geweldig...

Onze damclub heet KDC (Katwijkse Dam Club). We gebruiken het logo (in zwart/wit boven stukjes in de krant en straks op onze nieuwe website (mogelijk in kleur).
Wie heeft er tips?
john_bruin wijzigde dit bericht 11-08-2003 14:25 (32%)
Een muziekstudio :).quote:
quote:John_Bruin schreef op 11 August 2003 @ 13:44:
Hallo creatieve geesten!
Voor onze damclub zijn we op zoek naar een nieuw gemoderniseerd logo. Zoals je kunt zien, is het huidige logo niet echt geweldig...![]()
[afbeelding]
Zijn er hier misschien mensen die het leuk vinden om iets nieuws voor ons te bedenken?
Vast wel, maar het vragen erom is niet toegestaan. Zie de Webdesign & Graphics FAQ onder het kopje "Kan er iemand even..."
Eeuwige roem == gratis. Misschien kun je even de contributie verhogen en eens naar een designbureau stappen?quote:Wie vindt het leuk om zijn of haar creativiteit praktisch aan te wenden om ons te helpen en eeuwige roem te verwerven?
WTF moet ik daar in zien? Een dambord in een rondje, met een vaag kruisje erboven? Maar dit is idd niet de bedoeling hierzoquote:John_Bruin schreef op 11 augustus 2003 @ 13:44:
Hallo creatieve geesten!
Voor onze damclub zijn we op zoek naar een nieuw gemoderniseerd logo. Zoals je kunt zien, is het huidige logo niet echt geweldig...![]()
[afbeelding]
Zijn er hier misschien mensen die het leuk vinden om iets nieuws voor ons te bedenken?
Wie vindt het leuk om zijn of haar creativiteit praktisch aan te wenden om ons te helpen en eeuwige roem te verwerven?
Alvast bedankt!
quote:Eeuwige roem == gratis. Misschien kun je even de contributie verhogen en eens naar een designbureau stappen?.
Onze damclub is een kleine vereniging en geen bedrijf met winstoogmerk. We hebben dus zeker niet het geld om naar een designbureau te stappen.
Bovendien vind ik dit een beetje flauwe opmerking... *mijn flauwe opmerking toch maar even weggehaald*
Ik hoopte dat de tweakers community als verenigingen onder elkaar misschien wel wilde helpen...
john_bruin wijzigde dit bericht 11-08-2003 14:11 (20%)
Dude, dat is een flauwe opmerking. Voor niets gaat nu eenmaal alleen de zon op
Maar je snapt toch ook dat wanneer mensen hier hun design shit kunnen gaan uitbesteden dat je dan topiques vol requests krijgt.
Maar je snapt toch ook dat wanneer mensen hier hun design shit kunnen gaan uitbesteden dat je dan topiques vol requests krijgt.
Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 27 28 29 30 last
Dit topic is gesloten.