[PC/XBOX] Fable

Pagina: 1 ... 6 ... 9 Laatste
Acties:
  • 3.606 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neggix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-06 08:11
Booth schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 17:41:
Quicksearchfunctie doet het niet :? Najah iig, hoe doe ik die stealthmissie? Gewoon helemaal aan het begin staan, wachten tot men op hun post is en achter hun rug om sluipen ofzo?
Gewoon die gasten dood schieten, en dan blijft de poort open :P Na 2 keer.. Zo was mijn taktiek

Mario Kart FC 1590-4774-1019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enrico670
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-05 23:10
Graphics zijn echt zeer vet op de pc, maar de besturing is helaas 10x minder dan op de xbox.
De trage laadtijden uit de xbox versie zijn gelukkig totaal weg :) Toch vind ik dit spel net iets beter tot z`n recht komen op de xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Booth
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-07 16:43

Booth

¯¯¯¯¯¯

Mja ik ging gewoon achteraan achter een steen staan en toen snel gerend, kon ook blijkbaar 8)7 Maar ik zie er niet genoeg uit als een bandiet bij dat stuk erna, wat doe ik hier aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:19
Booth schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 19:00:
Mja ik ging gewoon achteraan achter een steen staan en toen snel gerend, kon ook blijkbaar 8)7 Maar ik zie er niet genoeg uit als een bandiet bij dat stuk erna, wat doe ik hier aan?
ALLE kledingstukken uit de dozen verzamelen in het gebied wat je daarvoor was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

Ik heb echt een heel vaag probleem; ik kan geen magic meer casten met shift+LMB :/ Ik ben net begonnen, deed die training, en daarna was het opeens weg :? Ik kan het nog wel via de 8-toets (zo'n soort snelknop, 1-0 allemaal verschillende acties), maar niet meer via de normale manier...
Is er een manier om dat in te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Naja game uitgespeeld (nee ik ben helemaal niet zo'n iemand die alleen maar de main quests doet) en moet zeggen het is me zeer goed bevallen. Van plan te kopen? Doe dat dan! Anders mis je echt wat, de game vind ik persoonlijk ontzettend stoer, het verhaal erin verwerkt, het feit dat je kunt trouwen, wapens, skills, quests. Alleen ben ik er nog steeds niet achter hoe je kinderen kunt krijgen, of heb ik dat ooit fout gelezen?

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-07 16:22
enrico schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 18:36:
Graphics zijn echt zeer vet op de pc, maar de besturing is helaas 10x minder dan op de xbox.
De trage laadtijden uit de xbox versie zijn gelukkig totaal weg :) Toch vind ik dit spel net iets beter tot z`n recht komen op de xbox.
hoezo dan, dan speel je het toch met gamepad dan moet et wel hetzelfde zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-02 16:10

Bozozo

Your ad here?

Help de arme ziel! Ik moet van iemand in de Guild Woods een liefdesbrief bezorgen aan een meisje, maar ik ben vergeten hoe ze heette en waar ze zich bevond. Deze quest staat niet in mn log :'(

TabCinema : NiftySplit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-07 13:56
spoiler:
oakvale, bij een waterput staat ze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-04 17:46

KreKkeR241

11101001010

Wat is nu eigenlijk het verschil tussen Fable & Fable, the lost files?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-06 13:41

Crowmeister

Stop!.... Continue

KreKkeR schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 09:33:
Wat is nu eigenlijk het verschil tussen Fable & Fable, the lost files?
Het heet Fable the lost chapters. En zoals je misschien wel had kunnen raden is dat de gewone Fable en extra's. Fable miste wat area's aan het einde en the lost chapters is 33% langer plus wat extra andere toevoegingen

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

enrico schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 18:36:
Hang een game-pad aan je pc? :) Maar als de besturing net zoals WoW met muis & tobo kan zijn, vind ik dat best, hoor ;)

Heeft een xbox-figuur hem al op de pc uitgespeeld? Is er veel extra te beleven? :) Of valt het tegen?

[ Voor 11% gewijzigd door Okyah op 30-08-2005 10:32 ]

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-06 15:21

Steffy

Ayreonaut

De game is wel erg kort vind ik, het is jammer dat ze er niks meer mee hebben kunnen doen. Het is een RPG, maar dan wel een hele korte. Met de game zelf is niks mis, het verhaal is goed, de graphics zijn goed, geluid is prima, controls zijn naar mijn idee prima, en de replay waarde is ook goed, er zitten veel extra dingen in, huis kopen, beetje ouwehoeren in de kroeg, stelen, etc etc etc etc. Alleen het is zo kort, weinig gebieden, en toch naar mijn idee ook wat weinig quests, ligt natuurlijk aan het te kleine aantal gebieden maar toch, voor Fable 2 zouden ze niet bijzonder veel hoeven te veranderen, engine is prima. De schaduw effecten die zo brak zijn vragen een nieuwere videokaart, met ....... 3.0 geen idee wat ben daar niet zo in thuis maar dan zijn die schaduwen dus ook goed. Maak gewoon een nieuw verhaal met nieuwe gebieden en voeg wat extra nieuwe functies toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben het wel met iedereen eens dat de game (te) kort is. Dat komt volgens mij ook wel doordat het gewoon te lineair is. Als je een bepaald gebied binnen komt, dan heb je echt één vast pad waar je niet vanaf kunt wijken.
Je kunt ook niet lekker ronddwalen, want dan begint de Guildmaster te jammeren dat er een belangrijke quest card voor je ligt...

Ik heb eigenlijk het gevoel dat ik net ben begonnen, aan de andere kant wijst iedereen me nu al na dat ik zo'n geweldige hero ben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
Kun je eigenlijk 2 van die stenen op 1 wapen zetten ? Dus bijv silver + fire ? En wat is de beste gear + wapen in het spel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Waar het bij B&W te lang duurde met je Creature kost het hier geen tijd om je zelf uit te bouwen tot hereo, wat wel beter is bij deze game is dat je geen prof kiest zoals bij veel games maar je skills pas je aan naar de manier die jij het best vind spelen, stuk beter dan bij games als Neverwinter en KOTOR(2). Het is alleen te kort, en dat is jammer, maar goed bij B&W leerde ze veel van de mislukking, nu is Fable totaal niet mislukt maar ik hoop dat ze bij een vervolg toch net ff wat meer tijd in het verhaal en de wereld steken, verder is het een top game, het is lang geleden dat ik me zo vermaakt heb met een game _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:49
Hmm ben nu bij een soort blauw elfje dat allemaal van die irritante kleine ventjes summoned ... maar krijg dat elfje maar niet dood ... kan ie uberhaupt wel dood ?? Heb al tig keer met mijn Will haar proberen te doden ( electriciteit ) maar lukt me maar niet

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neggix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-06 08:11
Anoniem: 34169 schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 19:49:
Ik heb echt een heel vaag probleem; ik kan geen magic meer casten met shift+LMB :/ Ik ben net begonnen, deed die training, en daarna was het opeens weg :? Ik kan het nog wel via de 8-toets (zo'n soort snelknop, 1-0 allemaal verschillende acties), maar niet meer via de normale manier...
Is er een manier om dat in te stellen?
Moet je em via je inventory weer even rechts onder in in die rondjes slepen... daar kan je al je spells heen slepen en dan met Lshift + muis scroll veranderen...

Mario Kart FC 1590-4774-1019

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Timocos schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 13:50:
Hmm ben nu bij een soort blauw elfje dat allemaal van die irritante kleine ventjes summoned ... maar krijg dat elfje maar niet dood ... kan ie uberhaupt wel dood ?? Heb al tig keer met mijn Will haar proberen te doden ( electriciteit ) maar lukt me maar niet
Ik krijg zoiezo niks dood met electriciteit, kheb dr wel kapot gekregen een keer maar de keren die daarop volgden (dat ik weer door het gebied heen moest) rende ik gewoon snel weer het gebied uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thettes
  • Laatst online: 09-05 18:07
Leuk spel, het is net morrowind alleen dan
-Minder vrijhijd
-Minder logische inventory
-Graphics zijn net iets minder mooi vind ik

Dus waar morrowind een 9.5 krijgt is dit alsnog een dikke 8.5 :)

Goeie opvulling tot Oblivion uitkomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

thettes schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 15:13:
Leuk spel, het is net morrowind alleen dan
-Minder vrijhijd
-Minder logische inventory
-Graphics zijn net iets minder mooi vind ik

Dus waar morrowind een 9.5 krijgt is dit alsnog een dikke 8.5 :)

Goeie opvulling tot Oblivion uitkomt :)
lol minder mooie graphics dan morrowind, kom op zeg dat kon je al spelen met een Voodoo 3, dat meen je niet als je dat zegt, zelfs een GF2 was al te zwaar voor morrowind, nee de nieuwe elder scrolls is idd een stuk mooier maar morrowind kwam eerder in de buurt van Duke Nukem 3d dan dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Steffy schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 16:53:
[...]

lol minder mooie graphics dan morrowind, kom op zeg dat kon je al spelen met een Voodoo 3, dat meen je niet als je dat zegt, zelfs een GF2 was al te zwaar voor morrowind, nee de nieuwe elder scrolls is idd een stuk mooier maar morrowind kwam eerder in de buurt van Duke Nukem 3d dan dit
Nou overdrijf je ;) Een GF2 had niet eens alle benodigde instructies in huis om Morrowind op volle kracht weer te geven.

Ik vind de graphics trouwens vele malen mooier hoor, maar met de rest van het commentaar ben ik het wel eens; minder vrijheid en de inventory werkt ontzettend kut. De hotkeys compenseren wel wat, gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo

Bozozo

Your ad here?

Maar Fable crasht niet elke twee uur naar je desktop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

blackraid3r schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 12:16:
Kun je eigenlijk 2 van die stenen op 1 wapen zetten ? Dus bijv silver + fire ? En wat is de beste gear + wapen in het spel ?
ja kan meerdere stenen op 1 wapen zetten, moet er dan wel het juiste wapen voor hebben.
toen ik hem uitspeelde had ik een Sword of Aeons (Met Health, Mana en Experience Agumentation) en een Solus Greatsword (Met Flame, Health en Sharpening Agumentation) volgens mij ook de beste wapens die er in het spel zitten.
en qua armor een volledige PlateMail uitrusting (behalve de helm want die is nergens te vinden :/ heb daarom een Demon Warrior helm gepakt )

[ Voor 4% gewijzigd door Gekkenhuis op 30-08-2005 17:55 ]

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Bozozo schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 17:42:
Maar Fable crasht niet elke twee uur naar je desktop :P
_/-\o_

Bij morrowind had ik zelfs met mijn Radeon 9700 Pro constant het gevoel dat ik Lag had, gewoon videolag, het idee dat het draait als dikke stront, dat heeft Fable ook wel wat maar stuk minder :)
Gekkenhuis schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 17:53:
(behalve de helm want die is nergens te vinden :/ heb daarom een Demon Warrior helm gepakt )
Geen idee of het in de nieuwste versie aangepast is maar in het origineel zat ie niet, dus zoek er maar niet naar, die helm bestaat niet :P

[ Voor 33% gewijzigd door Steffy op 30-08-2005 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
Nu alweer af :( Ben pas 9,30 uur bezig... Mja wel vet spel :D speel niet veel spellen uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vind het spel op sommige punten toch wel heel kut, bijvoorbeeld bij de save the traders missie:

spoiler:
Moord je in het gebied alle vijanden uit, praat je met de trader, hup allemaal weer terug |:( Ik had dus twee traders bij de deur gezet, had iedereen uitgemoord, was de laatste gaan halen, opeens zit het gebied weer vol en gaan die bandits op die twee traders inhakken. Baf trader dood, missie voorbij :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
Ik zit nu vast bij die missie om die burgemeester(es) te trouwen. Nu moet ik dus die neckles vinden die begraven is tussen de 2 boten op het strand in oakville. had al een walkthrough geraadpleegt, moest dus naar die semetary en die 2 gasten afluisteren om daarachter te komen. Afijn dus ik sta tussen die 2 botjes maar ik kan ver nix doen.
Volgens de walkthrough zou er een "shovel-icon" moeten verschijnen. Dit gebeurd alleen niet? Heb btw ook geen schep in inventory, moet ik die eerst ergens kopen ofzo? zo ja? waar?
:?

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
Ik heb mijn schep van een begraafplaats uit een kist. Kweet alleen niet meer waar dat was, ergens boven darkwood, dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Fiddle schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 22:50:
Ik zit nu vast bij die missie om die burgemeester(es) te trouwen. Nu moet ik dus die neckles vinden die begraven is tussen de 2 boten op het strand in oakville. had al een walkthrough geraadpleegt, moest dus naar die semetary en die 2 gasten afluisteren om daarachter te komen. Afijn dus ik sta tussen die 2 botjes maar ik kan ver nix doen.
Volgens de walkthrough zou er een "shovel-icon" moeten verschijnen. Dit gebeurd alleen niet? Heb btw ook geen schep in inventory, moet ik die eerst ergens kopen ofzo? zo ja? waar?
Ja dohh je moet natuurlijk wel een schep hebben whehehehehe die verkopen ze iig in Oakvale in die ene shop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Fiddle schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 22:50:
Kun je bij redelijk veel traders kopen, en dan gebruiken zoals elk ander item. Kopen kan in:
spoiler:
Oakvale en in Barrow Fields (? Weet ff niet meer zeker hoe het heet, dorpje vlakbij het Guild), bij de lokale traders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiddle
  • Niet online
Okay mensen. Bedankt voor de snelle reacties. _/-\o_ Ik ben er helemaal uitgekomen.
Kun je die schep voor meerdere dingen gebruiken? zoals graven plunderen en leuke dingen erbij krijgen??

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Laatst online: 06-07 20:30

Stronkie

Where wind is Trouble

mensen kinderen, lees het gehele topic eens door , mensen die het spel al op de xbox gespeeld hebben hebben de meeste vragen al beantwoord.

Ik vind hem op de PC mooier dan op de Xbox,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-07-2024

Mas-

Alsof het niets kost!

Ik heb het spel sinds vanmiddag, een uur of twee, en ik heb sindsdien vrij veel gespeeld. Het bevalt me prima. Ik speel momenteel een warrior (http://www.puppymeat.com/blitz/fable2.jpg), en ik heb net de Arena quest gedaan. Zowel mijn atractiveness als scaryness zijn al gemaxed, en ik kan me niet aan het idee onttrekken dat het spel maar vrij kort is. Maargoed, tot nu toe vermaak ik me er prima mee. Een aanrader.

Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines. Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153262

net uitgespeeld in -/+ 8 uur. kheb wat side quests over liggen, ga ik zo doen, en wat dorpen opkopen :)
1 ding mensen, als je wilt doorspelen (queste/kille/etc) na eindboss MOET je de credits kijken. dus geen esc drukken. duurt 4-5 min, en daarna word je weer in game gezet met je ubergear/powers.

voor de beginers 1 tip: max out berserk (staat bij will powers ergens). daarmee kill je alles wat rondloopt HEEL makkelijk. sommige bosses vliegen soms, maar dat is geen probleem, alles dodgen wat ze naar beneden gooien tot ze zelf weer omlaag komen, en daarna killen met berserk (heb fireball en lightning 0 keer gebruikt).

minpunten: dat je arena nie over kan doen :P dat was uber leuk, gecomplete zonder health potions, wou proberen zonder scratches, maar had nie gesaved daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

lol dat save game systeem is echt slecht zeg, ik ben opnieuw begonnen, ik wil het nu evil doen. Ik ben dus in de guild, ff wat van die trainingen en kleine quests doen. Ik hou op, ga eten. Dus ik save het, pc uit. Zal het weer loaden, dan begin je dus buiten de Guild, waarom weet ik ook niet maar dan begint dus na een half uur spelen rustig dat kut filmpje waar jij bij maze staat te kotsen 8)7 Ik vraag me af of er wel een test fase bij de game is, volgens mij niet want dan hadden ze dit soort bugs toch wel gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
World-save of Hero-save?
Zolang je namelijk met een opdracht bezig bent (je HELE training dus) en je sluit af zul je alles opnieuw moeten doen.
Dat heeft weinig met test-fases te maken, dat ik gewoon zo bedoeld.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Laatst online: 22:15

KneoK

Not in a million lightyears

Fiddle schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 23:16:
Okay mensen. Bedankt voor de snelle reacties. _/-\o_ Ik ben er helemaal uitgekomen.
Kun je die schep voor meerdere dingen gebruiken? zoals graven plunderen en leuke dingen erbij krijgen??
Ja, je kunt de schop zo'n beetje overal gebruiken. Of je ook echt wat opgraaft is altijd maar weer de vraag. Hetzelde met de hengel. Je kunt overal vissen, maar of je een klein visje vangt of een grote schatkist ligt er maar net aan waar je hengelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Laatst online: 06-07 20:30

Stronkie

Where wind is Trouble

ow...

Moedeloos,

Je vist alleen op plekken waar je bubbles aan de oppervlakte ziet komen, daar vind je de waardevolle spullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Ik heb dus sinds gisteren ook de "testversie" en hij bevalt me erg goed; op een ding na:
Ik mis sommige stukken tekst. Jeweetwel, wanneer je bijvoorbeeld Hints wordt gegeven, zie ik soms alleen maar zo'n zwart hokkie met dan, rechtsonder dat hokje, de gebruikelijke afbeelding van een muis met de linkermuisknop groengekleurd (om verder te gaan)
daarnaast kloppen de subs soms ook niet, en soms stoppen/verdwijnen de subs helemaal niet meer :?S
Niemand verder last van?
Hoop wanneer ik dit spel koop, dit verholpen is..maar 20 september duur nog wel even O-)

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Er lopen homo's rond in het spel :D

Afbeeldingslocatie: http://www.il.fontys.nl/~mehorny/gay.jpg

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112425

gheghe...dan moet je ff op F3 drukken O-)

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

YellowNeck schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 22:13:
Ik heb dus sinds gisteren ook de "testversie" en hij bevalt me erg goed; op een ding na:
Ik mis sommige stukken tekst. Jeweetwel, wanneer je bijvoorbeeld Hints wordt gegeven, zie ik soms alleen maar zo'n zwart hokkie met dan, rechtsonder dat hokje, de gebruikelijke afbeelding van een muis met de linkermuisknop groengekleurd (om verder te gaan)
daarnaast kloppen de subs soms ook niet, en soms stoppen/verdwijnen de subs helemaal niet meer :?S
Niemand verder last van?
Hoop wanneer ik dit spel koop, dit verholpen is..maar 20 september duur nog wel even O-)
kuch kuch........... ahum, dan heb je denk ik de verkeerde versie gedownload :P >:)
Anoniem: 112425 schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 23:10:
[...]

gheghe...dan moet je ff op F3 drukken O-)
:D _/-\o_

Anoniem: 122319

Steffy schreef op donderdag 01 september 2005 @ 10:24:
[...]

kuch kuch........... ahum, dan heb je denk ik de verkeerde versie gedownload :P >:)

[...]

:D _/-\o_
Denk ik niet, op me broertje z'n 5900xt zelfde probleem, graphics zijn overal goed, behalve bij de subs, die knipperen af en toe, dus dat is een bugje.

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-06 08:41

Ulti23

Quality Time

Anoniem: 153262 schreef op woensdag 31 augustus 2005 @ 12:57:
net uitgespeeld in -/+ 8 uur. kheb wat side quests over liggen, ga ik zo doen, en wat dorpen opkopen :)
1 ding mensen, als je wilt doorspelen (queste/kille/etc) na eindboss MOET je de credits kijken. dus geen esc drukken. duurt 4-5 min, en daarna word je weer in game gezet met je ubergear/powers.

voor de beginers 1 tip: max out berserk (staat bij will powers ergens). daarmee kill je alles wat rondloopt HEEL makkelijk. sommige bosses vliegen soms, maar dat is geen probleem, alles dodgen wat ze naar beneden gooien tot ze zelf weer omlaag komen, en daarna killen met berserk (heb fireball en lightning 0 keer gebruikt).

minpunten: dat je arena nie over kan doen :P dat was uber leuk, gecomplete zonder health potions, wou proberen zonder scratches, maar had nie gesaved daarvoor.
In 8 uurtjes? Ook al mis je wat side-quests, race je er dan doorheen of doe je het allemaal op je gemakje? Ik wil deze game ook gaan kopen, zou ik hem ook uitspelen in ongeveer 8 à 9 uur? Ik heb Fable nog nooit gespeeld, ook niet op XBOX, maar ben wel een RPG fan van games als Morrowind, Gothic enzo. En hoe zit het met de herspeelbaarheid, good en evil uitspelen en heb je het dan wel gezien? Beetje jammer dus van de ZEER korte game, 8 uurtjes zeg kom op, voor een RPG???

I pitty the fools who took my game-station.....

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Ulti23 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 12:13:
[...]

In 8 uurtjes? Ook al mis je wat side-quests, race je er dan doorheen of doe je het allemaal op je gemakje? Ik wil deze game ook gaan kopen, zou ik hem ook uitspelen in ongeveer 8 à 9 uur? Ik heb Fable nog nooit gespeeld, ook niet op XBOX, maar ben wel een RPG fan van games als Morrowind, Gothic enzo. En hoe zit het met de herspeelbaarheid, good en evil uitspelen en heb je het dan wel gezien? Beetje jammer dus van de ZEER korte game, 8 uurtjes zeg kom op, voor een RPG???
lol fan van morrowind, dan ben je bij fable niet aan het goeie adres, niet dat de game niet net zo goed is maar ik geloof dat als je alle uitbreidingen van morrowind hebt dat je dan iets van 500 uur gameplay hebt? Naja bij Fable als je alles op je dooie gemak doet en echt alles opzoekt ongeveer 20, met een replay van 15 als je nog eens als evil/good gaat spelen. Ach al met al kun je je wel een uur of 40 vermaken met fable maar als je morrowind gespeeld hebt dan valt dit al snel tegen qua levensduur.

Ulti23 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 12:13:
[...]

In 8 uurtjes? Ook al mis je wat side-quests, race je er dan doorheen of doe je het allemaal op je gemakje?
ik vond'm simpel, en het was redelijk op me gemak. ik heb ook geen bugs gebruikt etc. als je eenmaal de juiste combinatie tussen wapens/spells hebt gevonden vormt niks echte tegenstand jammer genoeg. bv bij de eindbaas ging zijn leven met grote hapen deraf met aoens zwaard + berserk, hij was te makkelijk. arena was het enige spannend in de game, omdat ik daarnaartoe was gegaan zonder healthvials :P (gelukig had ik een stuk of 100 will vials, dus met lvl1 restore life het toch nog alle rondes gehaald in 1 keer).

ik was ook 100% evil, dat hielp ook veel (bij de eind quests scheelde dat wat teleports/zoeken). zoals hiervoor gezegd je kan 20 uur aan zoet zijn als je ALLES doet wat te doen kan zijn. blijft een topspel tho :)

ik ben van plan om opnieuw te gaan spelen als good guy en zonder vials, kijken hoe het dan gaat :)

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 153262 op 01-09-2005 18:01 ]

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Kan je mee naar bed zelfs 8)7

• spokje
  • Nu online
Voor degene die hem uitgespeeld hebben; Hoe lang hebben jullie er ongeveer over gedaan?

Als ie langer of net zo lang als Max Payne 1 is, vind ik het prima. Houd wel van korte games, die speel ik tenminste uit :P

Godverdego*********

Ik zit nu in die prison, maar de key zit steeds in een ander boek ofzo? Heb ze nu alledrie geprobeerd, aaaaargggghhhh! |:(

• danslo
Anoniem: 34169 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 18:41:
Godverdego*********

Ik zit nu in die prison, maar de key zit steeds in een ander boek ofzo? Heb ze nu alledrie geprobeerd, aaaaargggghhhh! |:(
Nee hoor, als het goed is moeten de boeken die je al geprobeerd hebt openliggen...

Ik reloadde de game steeds, maar het blijkt dus dat het de eerste keer nooit lukt... Kutspel. In het begin vond ik het wel veelbelovend, maar dat stuk was echt zo ontzettend repetetief... Gebied. Zombies. Gebied. Zombies. Gebied. Zombies. Gebied. Zombies. Gebied. Zombies. En dat nog een paar keer. Ik geloof niet dat ik ooit zo'n saai stuk heb gespeeld :O En dat een uur lang.

Kom je eruit, zeggen ze "hey welkom terug zeg" nadat je een jaar lang gemarteld bent :? En je denkt er ook niet even aan om die arena seal weg te gooien om te voorkomen dat Jack hoort dat hij je zus moet gebruiken |:(

In het begin was de game een 9 wmb, maar nu is het gedaald tot een 7 wegens dit extreem matige en ongeloofwaardige stuk.

• Chester
  • Niet online
spokje schreef op donderdag 01 september 2005 @ 18:35:
Voor degene die hem uitgespeeld hebben; Hoe lang hebben jullie er ongeveer over gedaan?

Als ie langer of net zo lang als Max Payne 1 is, vind ik het prima. Houd wel van korte games, die speel ik tenminste uit :P
Ik heb er ongeveer 11 uur over gedaan.
Anoniem: 34169 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 18:41:
Godverdego*********

Ik zou dit als spoiler zien als ik daar al niet geweest was ;)

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

• Dark Master
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-07 20:58
Hey hallo mensen, ik zit ook te twijfelen of ik dit spel wil kopen alhoewel dan voor de xbox...

Is deze game het echt waard ??

Ik heb er iig veel over gelezen en over gehoord en ik hou wel van een beetje hakken ;) ...

Razer 18 * 32GB * i9 13950HX 5,5 GHz * 4TB ssd * RTX 4090

• PAKMAN79
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-03-2021
Ik vond het zelf het beste spel op de XBOX, gewoon omdat er een avontuurlijke sfeer in zit en vooral de ontwikkeling van je karakter is erg goed gedaan, mooie graphics, goed te besturen (wat zonder gamepad moeilijk zal worden op de PC). Gewoon een heel aardig spelleke dus! Tenminste, that's my humble opinion :)

KonicaMinolta Dynax 5D +KM 17-35 2.8-4.0 +KM 28-75 2.8 +Minolta 50mm 1.7 +Minolta 70-210 4

• Bozozo

Bozozo

Your ad here?

Ik heb een manier gevonden om heel snel heel veel geld te verdienen. Waarschijnlijk is het heel oud nieuws en bedenkt iedereen dit, maar ik post het toch maar even :P

1. Je moet een beetje kunnen handelen met Merchants, dus is het handig als je avatar een lief mannetje is met een beetje guile skill.
2. Koop nu een willekeurige merchant leeg. Ik doe het altijd bij Produce/potion merchants, maar met kleding en wapens zou het ook moeten werken. Met leegkopen bedoel ik dus echt zijn hele inventory kopen.
3. Het aanbod van de merchant is nu nul, dus heel laag, voor alle producten die je zojuist hebt gekocht. Je kunt ze nu dus met winst aan hem terugverkopen.
4. Het aanbod is nu weer groot, dus zakt de prijs en kun je relatief goedkoop weer de hele merchant leegkopen.
5. Herhaal stappen 3 en 4 zo vaak als je wilt. Sluit af met stap 4.
6. Doordat je de items hebt gehouden aan het eind van je reeks, gaat het de volgende keer dat je het trucje uithaalt veel sneller (omdat je eerst de items die je 'over hebt' van de vorige merchants aan de nieuwe merchant kunt verkopen, waardoor je met elke verkoop/koop ronde meer items per transactie kunt gebruiken.

Ik verdien op deze manier 10.000 goud per keer kopen/verkopen. En ja, dat is powerplay, maar het is wel verdomde handig. Vooral als je tienduizenden goudstukken in het putje van Avo gooit... kun je weer een tijdje doorspelen ;)

wel opleten mensen, de pc versie is langer, dus gaat wel verder waar de xbox versie stopt.
en voor geld, memory cards spelen :) kheb er 50k erdoor verdient.

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Anoniem: 153262 schreef op donderdag 01 september 2005 @ 21:10:
wel opleten mensen, de pc versie is langer, dus gaat wel verder waar de xbox versie stopt.
en voor geld, memory cards spelen :) kheb er 50k erdoor verdient.
Idd, of het memory spelletje bij de bandits :). Dat is ook zo simpel als maar kan :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

• Taenadar
Ik heb de pc versie gespeelt, en heb alleen een heleboel potions en eten gekocht. Ook stuk of 50 will power potions. Voor de rest had ik halve plate gear. En had dat master longsword gekocht. Nog had ik heleboel geld over. Dus die truukjes voor geld lijken me niet echt nodig. Tenzij je alles gaat doen misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thettes
  • Laatst online: 09-05 18:07
Steffy schreef op dinsdag 30 augustus 2005 @ 16:53:
[...]

Het is natuurlijk geen morrowind vs. Fable discussie, maar ik vond werkelijk de gfx van morrowind mooier. Gewoon sfeervoller, helemaal met die zandstormen etc. :)

Maar Fable crasht hier soms als ik een lightning spell doe :S

Ik hoor gewoon nog geluid dan, in m'n taskmanager staat er ook niet 'reageert niet'. Daarom ben ik nog steeds evenver als een paar dagen terug :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-
  • Laatst online: 09-07-2024

Mas-

Alsof het niets kost!

Nu ik het spel uitgespeeld heb, rest er mij nog een prangende vraag. Ik heb stad en land afgezocht, en nergens een tattooshop gevonden waar daadwerkelijk iemand achter de balie staat! Kan iemand vertellen of en waar er een tattooshop is?

Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines. Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hayate666
  • Laatst online: 20-06 16:13

hayate666

zwaardfetisjist

Mas- schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 01:04:
Nu ik het spel uitgespeeld heb, rest er mij nog een prangende vraag. Ik heb stad en land afgezocht, en nergens een tattooshop gevonden waar daadwerkelijk iemand achter de balie staat! Kan iemand vertellen of en waar er een tattooshop is?
In Knotglade, als je binnen komt meteen linksaf, en dan is het rechts naast de blacksmith. Dat is trouwens ook de enige die ik gevonden heb. Verder vindt je het ook vaak bij reizende handerlaars.

[ Voor 5% gewijzigd door hayate666 op 02-09-2005 10:11 ]

As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net het spel uitgespeeld, en vond het werkelijk SUBLIEM!
Vooral de gevangenis, hoe komen ze derop, verhaal zeker een 9+!

Dit spel zou voor mij een 10 hebben gekregen als je ook nog kon springen..

EDIT: Uitgespeeld in 9uur en 33 minuten bes wel lang:P maar heb genoten van alles..

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 122319 op 02-09-2005 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Damn..kzit vast :P
spoiler:
Wel klote stukje :P Ik moet de bandit camp binnenkomen, maar de 3 bandits die de gate bewaken mogen je niet spotten. Lukt me niet :P

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

YellowNeck schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 13:52:
Damn..kzit vast :P
spoiler:
Wel klote stukje :P Ik moet de bandit camp binnenkomen, maar de 3 bandits die de gate bewaken mogen je niet spotten. Lukt me niet :P
spoiler:
Gewoon met pijl en boog afmaken :P. Of zwaard en dan wachten totdat de deur weer open gaat.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Thnx...nu iets anders :P
Hoe versla ik
spoiler:
Twin Blade
mijn zwaard van 90 damage lijkt weinig uit te halen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:12

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik zie vast iets over het hoofd maar hoe koop ik een huis? Ik heb er een nodig :P

[edit]Ah zucht, je kunt alleen maar bepaalde huizen kopen :P[/edi]
YellowNeck schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 14:28:
Hoe versla ik
spoiler:
Twin Blade
spoiler:
Hij slaat om de zoveel tijd zijn twee zwaarden in de grond en zit dan 'vast'. Dan snel achter hem lopen en op zijn rug inhakken. Dat werkt prima :P

[ Voor 80% gewijzigd door IceStorm op 02-09-2005 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
IceStorm schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 14:33:
Ik zie vast iets over het hoofd maar hoe koop ik een huis? Ik heb er een nodig :P

[edit]Ah zucht, je kunt alleen maar bepaalde huizen kopen :P[/edi]

[...]

spoiler:
Hij slaat om de zoveel tijd zijn twee zwaarden in de grond en zit dan 'vast'. Dan snel achter hem lopen en op zijn rug inhakken. Dat werkt prima :P
spoiler:
Idd, maar wat ik deed is dus gewoon de middelste knop inhouden, helemaal tegen hem aan, en rondjes om hem heen draaien, hij kan je dan niet raken en uiteindelijk slaat ie met die zwaarden in de grond vast en door dat gerol zit je supersnel achter hem :D En dan gewoon dit herhalen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

YellowNeck schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 14:28:
Hoe versla ik
spoiler:
Twin Blade
spoiler:
Ik had op dat moment net de magic power (geen idee hoe die ook alweer heet) waardoor je kan teleporteren achter een persoon :). Dan is het echt een eitje :P. Telkens als ie je probeert te raken die power gebruiken en hoppa weer achter hem. Dat gebruiken samen met berserk en hij is zo "dood".

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

LOL ik dacht dat ik het spel had uitgespeeld maar dit is nog niet het geval _/-\o_ .

Iemand tips om de soul van je moeder te krijgen? Zijn echt 20 ghosten om je heen, en ze absorberen je health snel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-07 17:43
hayate666 schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 10:06:
[...]

In Knotglade, als je binnen komt meteen linksaf, en dan is het rechts naast de blacksmith. Dat is trouwens ook de enige die ik gevonden heb. Verder vindt je het ook vaak bij reizende handerlaars.
Bij mij is die dude er dus gewoon niet, net zoals bij Mas- trouwens. Ik denk wel dat ik weet hoe het komt, namelijk bij de aanval van weerwolfjes op de stad stonden 4 mannetjes buiten op de poort te beuken (volgens mij), en toen ik die wolfjes de koppen in had geslagen waren dat er nog 3. Die wolfjes hebben denk ik lekker gesmikkeld van de tattoo merchant, zodat ik nu NOOIT tattoos kan krijgen.
Erg flauw van het spel trouwens, net zoals de save functie die, ZEKER in combinatie met rescue missies ERG @)(&)&) FRUSTREREND IS. Ik snap niet waarom Lionhead het spel zo gemaakt heeft dat op sommige plekken de tegenstanders gewoon direct op de arme npc's af gaan, dit zorgt gewoon voor superveel frustratie aangezien je dan de hele missie op nieuw kan gaan doen, of dat je dus in mijn geval gewoon een heel leuk stuk van het spel (tattoos) mist.

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Anoniem: 122319 schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 15:46:
LOL ik dacht dat ik het spel had uitgespeeld maar dit is nog niet het geval _/-\o_ .

Iemand tips om de soul van je moeder te krijgen? Zijn echt 20 ghosten om je heen, en ze absorberen je health snel..
Force push en om je heen slaan. Vrij simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122319 schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 15:46:

zo ver in het spel zou je die flame ding moeten hebben :P als je dat outmaxed is alles in 1 of 2 keer dood meestal >

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153262 schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 17:53:
[...]

zo ver in het spel zou je die flame ding moeten hebben :P als je dat outmaxed is alles in 1 of 2 keer dood meestal >
Duurt het spel nog lang:p? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
spoiler:
Ben momenteel bij een stuk dat ik mijn moeder de gevangenis uit moet begeleiden. Dan kom je uiteindelijk bij een "vijver" uit waar een of ander vaag monster inzit. Eerst slaan er een stuk of 5 tentakels in het rond, na een tijdje komt het beest boven, etc. Nu kan ik dat beest opzich wel verslaan, maar punt is dat mijn moeder achter me aan blijft rennen, en ze dus continu geraakt word omdat dat beest telkens achter me slaat. Stop commando lijkt op de een of andere manier niet te werken :?'

Iemand die hier wat tips voor heeft?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
Nee dat werkte ook niet bij mij, ze krijgt sowieso weinig schade en anders heal je haal toch eventjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bijna klaar, en remember, credits kijken :P anders kan je nie verder spele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
blackraid3r schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 18:58:
Nee dat werkte ook niet bij mij, ze krijgt sowieso weinig schade en anders heal je haal toch eventjes.
Ok, ik zal nu vast iets heel doms zeggen, maar wil je nu beweren dat ik andere mensen kan healen? :X

Ik heb wel een aantal keren gezocht, maar geen optie gevonden om dat te doen. Als het mogelijk is zou dat wel een hoop schelen....

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nu echt uitgespeeld @T 12 uur en 33 minuten.

Het speeeeeel is zo vet, ga nu voor evil! Echt een goeie replay waarde! })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hayate666
  • Laatst online: 20-06 16:13

hayate666

zwaardfetisjist

SpeedAddict schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 20:27:
[...]

Ok, ik zal nu vast iets heel doms zeggen, maar wil je nu beweren dat ik andere mensen kan healen? :X

Ik heb wel een aantal keren gezocht, maar geen optie gevonden om dat te doen. Als het mogelijk is zou dat wel een hoop schelen....
Met de heal spreuk natuurlijk. ;) Zorg ervoor dat ze vlak naast je staan en healen maar!

As it turned out, the stone was mightier than both the sword and the pen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Ah, zo'n vermoeden had ik al. Dan moet ik die maar eens gaan aanschaffen, en beetje op niveau levelen.
Bedankt voor de info!

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Verdomme... Klaar met Arena en vervolgens bij de rescue the architect missie voorbij BowerStone crasht het spel telkens als ik door de poorten ga... Wat een ontzettend buggy spel (die niet eens officieel uit is , maarja meerderen hebben het wel uit kunnen spelen). Ik kan gewoon niet verder omdat het spel dan crasht, en alleen bij deze missie. Geen idee waar het aan ligt.

1) laadtijden in het begin van het spel acceptabel, naar ik meer saves aanmaak duren de save/laadtijden exponentieel langer, soms tot wel 10 minuten. Arena was echt een hel, tussen de monsters door 8 minuten zwart beeld....

2) 4 keer uninstall en install, hielp een beetje maar niet dramatisch. Blijft crashen.

3) Geen hardware probleem. oa HL2 en Doom3 vlekkeloos gedraaid. Nieuwste ATi drivers en windows is uptodate. Alles duid op een intern spelprobleem. Het probleem is echt alleen missie-specifiek.... bij andere missies geen crash....

4) Alt-tab werkt snel, geen memory leaks te zien, cpu belasting niet hoog, geen overbodige netwerkverkeer (0-1%)

5) Uiteindelijk moest ik de feiten onder ogen zien: ik kan niet verder om het uit te spelen. Dan maar naar de Bordella gegaan en flink uitgeleefd en daarna uninstalled :P Wie weet komt er nog een patch...?. Zucht.... :/

[ Voor 4% gewijzigd door Cyberamp op 02-09-2005 23:09 ]

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
Anoniem: 153262 schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 19:10:
[...]

bijna klaar, en remember, credits kijken :P anders kan je nie verder spele
Hier ging ik dus de fout in he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry

Jerry

Who?

CyberAmp schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 23:05:
Verdomme... Klaar met Arena en vervolgens bij de rescue the architect missie voorbij BowerStone crasht het spel telkens als ik door de poorten ga... Wat een ontzettend buggy spel (die niet eens officieel uit is , maarja meerderen hebben het wel uit kunnen spelen). Ik kan gewoon niet verder omdat het spel dan crasht, en alleen bij deze missie. Geen idee waar het aan ligt.

1) laadtijden in het begin van het spel acceptabel, naar ik meer saves aanmaak duren de save/laadtijden exponentieel langer, soms tot wel 10 minuten. Arena was echt een hel, tussen de monsters door 8 minuten zwart beeld....

2) 4 keer uninstall en install, hielp een beetje maar niet dramatisch. Blijft crashen.

3) Geen hardware probleem. oa HL2 en Doom3 vlekkeloos gedraaid. Nieuwste ATi drivers en windows is uptodate. Alles duid op een intern spelprobleem. Het probleem is echt alleen missie-specifiek.... bij andere missies geen crash....

4) Alt-tab werkt snel, geen memory leaks te zien, cpu belasting niet hoog, geen overbodige netwerkverkeer (0-1%)

5) Uiteindelijk moest ik de feiten onder ogen zien: ik kan niet verder om het uit te spelen. Dan maar naar de Bordella gegaan en flink uitgeleefd en daarna uninstalled :P Wie weet komt er nog een patch...?. Zucht.... :/
Sorry hoor, maar een heleboel mensen hebben hem al uitgespeeld dus dan ligt het imo niet aan het spel maar aan jouw pc ;).
Al die problemen die jij opnoemt daarvan ben ik er nog geen een tegengekomen. En ik heb een mindere pc dan jij. Ik zie trouwens dat je aardig wat hardware hebt overgeklokt dus misschien proberen het spel te draaien op stock-speeds? (Ook al heb je geen moeite met HL2/Doom3).

Btw net klaar met de arena en ik moet zeggen dat die een stuk makkelijker was dan sommige missies :X.

[ Voor 5% gewijzigd door Jerry op 03-09-2005 00:11 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Jerry schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 00:09:
[...]

Sorry hoor, maar een heleboel mensen hebben hem al uitgespeeld dus dan ligt het imo niet aan het spel maar aan jouw pc ;).
Al die problemen die jij opnoemt daarvan ben ik er nog geen een tegengekomen. En ik heb een mindere pc dan jij. Ik zie trouwens dat je aardig wat hardware hebt overgeklokt dus misschien proberen het spel te draaien op stock-speeds? (Ook al heb je geen moeite met HL2/Doom3).

Btw net klaar met de arena en ik moet zeggen dat die een stuk makkelijker was dan sommige missies :X.
Ik heb met andere spellen geen problemen gehad. Ik heb teruggeklokt -> idem. En btw waarom missiespecifieke crash? Misschien heb ik iets gedaan tijdens het spelen wat niet hoort ofzo waardoor het crasht...weet ik het...hoe het ook zij... het is heel vaag en jammer....Ik denk eerder iets softwarematigs. Misschien op een andere pc proberen te installeren... Trouwens iemand enig idee waar de saves bewaard worden? Zitten ze in de Register ofzo want ik zie geen save-bestanden in de Fable folder... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
CyberAmp schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 00:23:
[...]
Trouwens iemand enig idee waar de saves bewaard worden? Zitten ze in de Register ofzo want ik zie geen save-bestanden in de Fable folder... :?
My Documents\My Games\Fable\Saves\[username]\

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icingdeath
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-06 19:42
Uitgespeeld, ik heb me er toch wel 12 uurtjes vermaakt, en nu een keertje evil proberen :)
Wat ik me alleen af vraag:

spoiler:
Wat gebeurt er na dat je Jack of Blades in draakvorm hebt verslagen en je gooit het masker NIET weg

Wat trouwens nog een tip is om snel geld te verdienen:
koop het huis in Oakvale, hang er twee trophies in , verkoop het huis, pak de trophies terug, en koop het huis weer, ik maakte daarmee elke keer 8000 winst mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Herr Stuhl schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 09:39:
Wat ik me alleen af vraag:

spoiler:
Wat gebeurt er na dat je Jack of Blades in draakvorm hebt verslagen en je gooit het masker NIET weg
De lol van het spel is nou juist om dat zelf uit te proberen ;) probeer het gewoon ff met de save game van daarvoor dan weet je het zo, die draak vorm van JoB is zo simpel, gewoon de standaard moves ontwijken net zoals je dat vroeger bij eind bosses op de NES, SNES en Mega Drive ook altijd deed :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

SpeedAddict schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 00:55:
[...]

My Documents\My Games\Fable\Saves\[username]\
Thanks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lol blij dat ik de credits heb bekeken, vond ze zelfs nog leuk ook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
  • Laatst online: 26-09-2024
Ik ben net begonnen en heb 2 vragen

1)Hoe kom je achter de naam voor die stones van archeologist?
2)Hoe trek je het zwaard eruit daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118100

Tipje: Zoek eens iets 'shiny' in je inventory wat ook veel waard kan zijn
Volgens mij niet..

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 118100 op 03-09-2005 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-03 20:16
Ehm.. Vraagje..
Ik heb fable hier nu liggen maar hij wil niet echt opstarten..
Als ik het spel start krijg ik na het splash screen een crash dus kom niet echt verder
Weer iemand waar dit aan kan liggen??

Harware:
Athlon xp 2600+ (2.1GhZ)
Radeon 9600XT (Omega drivers Catalyst 3.7)
Soundblaster Audigy 2 (Nieuwste Drivers)
Pinnacle PCTV

Khoop dat iemand een oplossing weet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124943

Hasib schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 13:01:

Proberen

spoiler:
HIDS
spoiler:
Het heeft te maken met je level. Of je moet maxed out zijn of je moet na je eerste poging 5 levels stijgen.

Tenminste dat staat mij nog bij. Het is langgeleden dat ik Fable heb gespeeld. 2:50 uur, sweet.

Het spel is naar mijn mening wel TE makkelijk. Vooral met inflame en lightning. Er is een mod voor dat je 6x meer enemies en dat ze allemaal een factor 3-5 keer sterker zijn. Dan as wordt het interresant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo

ADVIES:
spoiler:
In het dorpje verderop heb je een gozer waar je tegen moet praten en als je hem een ruby oid geeft krijg je de naam

ANTWOORD:(niet lezen als je het zelf wilt doen)
spoiler:
Naam = H I T S ..... HITS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Anoniem: 124943 schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 14:26:
[...]

[...]

spoiler:
Het heeft te maken met je level. Of je moet maxed out zijn of je moet na je eerste poging 5 levels stijgen.

Tenminste dat staat mij nog bij. Het is langgeleden dat ik Fable heb gespeeld. 2:50 uur, sweet.

Het spel is naar mijn mening wel TE makkelijk. Vooral met inflame en lightning. Er is een mod voor dat je 6x meer enemies en dat ze allemaal een factor 3-5 keer sterker zijn. Dan as wordt het interresant.
Welke mod is dat want ik vond de vijanden ook wat te simpel, als die beter, sterker en slimmer zijn zou het al heel wat schelen met de levensduur van het spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 06-07 14:57
voor het zwaard in de rots:
spoiler:
ik heb max strength en hij gaat nog niet los

voor de naam van de demon door:
spoiler:
je kunt ook dat ventje bij de tempel ook gewoon aanvallen, dan zegt ie het ook :P

heb em ook uitgespeeld, maar volgende keer ga ik wat meer evil doen....
heb nu een halo boven mn hoofd hangen.....

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
zwaard in rots:
spoiler:
Ik was maxed en kreeg em wel los. Maar als je 'goed' bent dan hoef je er geen moeite voor te doen, je krijgt dan een sterkere zwaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-07 14:52

Brons

Fail!

CyberAmp schreef op vrijdag 02 september 2005 @ 23:05:

Sorry hoor, maar misschien iets met je drivers? Het werkt hier perfect op een XP 2000+, 256MB, radeon 9000. En dat is _OUD_, het spel geeft zelfs een waarschuwing dat het niet speelbaar is, maar met alle details op minimum speelt het gewoon goed. Ik doe het niet op die pc, want ik wil het toch op maximum spelen, maar het kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Nu online
Erg gaaf spel, alleen bij het opstarten zet ie me wave-geluidsinstelingen op 100% waardoor het geluid echt vies hard staat als ik niet optijd bij de volumeknop van m'n speakers ben.

Ik heb master volume altijd op 100% staan, en dan wav rond de 6%. Iemand een idee of ik misschien wat in moet stellen zodat het spel het niet automatisch beide op 100 zet? :)
Pagina: 1 ... 6 ... 9 Laatste