Ik heb een manier gevonden om heel snel heel veel geld te verdienen. Waarschijnlijk is het heel oud nieuws en bedenkt iedereen dit, maar ik post het toch maar even
1. Je moet een beetje kunnen handelen met Merchants, dus is het handig als je avatar een lief mannetje is met een beetje guile skill.
2. Koop nu een willekeurige merchant leeg. Ik doe het altijd bij Produce/potion merchants, maar met kleding en wapens zou het ook moeten werken. Met leegkopen bedoel ik dus echt zijn hele inventory kopen.
3. Het aanbod van de merchant is nu nul, dus heel laag, voor alle producten die je zojuist hebt gekocht. Je kunt ze nu dus met winst aan hem terugverkopen.
4. Het aanbod is nu weer groot, dus zakt de prijs en kun je relatief goedkoop weer de hele merchant leegkopen.
5. Herhaal stappen 3 en 4 zo vaak als je wilt. Sluit af met stap 4.
6. Doordat je de items hebt gehouden aan het eind van je reeks, gaat het de volgende keer dat je het trucje uithaalt veel sneller (omdat je eerst de items die je 'over hebt' van de vorige merchants aan de nieuwe merchant kunt verkopen, waardoor je met elke verkoop/koop ronde meer items per transactie kunt gebruiken.
Ik verdien op deze manier 10.000 goud per keer kopen/verkopen. En ja, dat is powerplay, maar het is wel verdomde handig. Vooral als je tienduizenden goudstukken in het putje van Avo gooit... kun je weer een tijdje doorspelen