[PC/XBOX] Fable

Pagina: 1 ... 7 ... 9 Laatste
Acties:
  • 3.607 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34169

RocketKoen schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 19:01:
voor het zwaard in de rots:
spoiler:
ik heb max strength en hij gaat nog niet los
[spoiler]Strength is niet het enige dat je moet maxen. Vanaf het moment moeten dat je dat zwaard eruit trekt moet je Strength 5 omhoog, je health 2 en je endurance 3. Of gemaxed, als het niet meer zoveel omhoog kan.
voor de naam van de demon door:
spoiler:
je kunt ook dat ventje bij de tempel ook gewoon aanvallen, dan zegt ie het ook :P

heb em ook uitgespeeld, maar volgende keer ga ik wat meer evil doen....
heb nu een halo boven mn hoofd hangen.....
spoiler:
de naam is dus HITS... Maar SHIT spellen is ook erg grappig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-07 22:12

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik kom ergens niet uit (vrij ver in het spel :P):

spoiler:
Ik snap de necropolis niet in dat sneeuw gebied. Ik mis wat ik moet doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-06 10:27
spokje schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 19:35:
Erg gaaf spel, alleen bij het opstarten zet ie me wave-geluidsinstelingen op 100% waardoor het geluid echt vies hard staat als ik niet optijd bij de volumeknop van m'n speakers ben.

Ik heb master volume altijd op 100% staan, en dan wav rond de 6%. Iemand een idee of ik misschien wat in moet stellen zodat het spel het niet automatisch beide op 100 zet? :)
gewoon standaard in windows je wav op 100% zetten ?! Want WAV rond de 6% is wel erg laag.. Heb je daar een reden voor?

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:52
IceStorm schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 20:49:

spoiler:
spoiler:
In dat sneeuwgebied moet je bij die glinsterende grafstenen graven. En soms krijg je dus een spreuk en daar moet je er 4 van hebben, maar kijk uit, heel vaak krijg je ipv een spreuk een leuk bezoekje van die Summoners/andere monsters :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amd187
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-07 23:41

amd187

Ondertitel

IceStorm schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 20:49:

spoiler:
spoiler:
Bij alle graves met je spade diggen tot je 3 van de 4 tablets heb gevonden (rechtsboven in beeld). daarna loop je helemaal naar achteren in dat gebeid om een sneeuw trol en 2 summonors kapot te maken, en je hebt de laatste :)

crap, net te laat ^^ :P

Weet overigens iemand dit:
spoiler:
Ik heb toen ik me verveelde maar eens zo'n beetje alle silver keys gezocht (ook met dan aan de faq op gamefaqs :+ ), maar ik ben er 2 zowieso vergeten omdat die alleen tijdens een bepaalde quest gehaald kunnen worden. ik heb er nu 26 en vraag me echt af wat er wel niet in die kist zit waar 30 op staat :) die van 25 was imo echt het sleutel zoeken waard (echt een zwaar mooi suit), maar om nou helemaal opnieuw te beginnen om die 30 sleutels allemaal te vinden...

[ Voor 36% gewijzigd door amd187 op 03-09-2005 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
amd187 schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 20:58:
[...]

spoiler:
Bij alle graves met je spade diggen tot je 3 van de 4 tablets heb gevonden (rechtsboven in beeld). daarna loop je helemaal naar achteren in dat gebeid om een sneeuw trol en 2 summonors kapot te maken, en je hebt de laatste :)

crap, net te laat ^^ :P
spoiler:
Je kan ook gewoon langs die sneeuwtrol heen rennen :) Je hoeft hem niet persé te killen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amd187

amd187

Ondertitel

cls schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 21:01:
[...]
spoiler:
Je kan ook gewoon langs die sneeuwtrol heen rennen :) Je hoeft hem niet persé te killen
spoiler:
Ja maar dat is niet leuk :) En je krijgt er lekker veel experience van :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
amd187 schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 21:04:
[...]

spoiler:
Ja maar dat is niet leuk :) En je krijgt er lekker veel experience van :*)
spoiler:
Ik heb hem zelf ook gekilled hoor :*) Maar het hoeft dus niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-07 14:57
de oplossing die ik heb gevonden voor lastige bosses...
gewoon berserk + multi hit (ofzo, combat magic) als je een zwaardje gebruikt tenminste

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amd187

amd187

Ondertitel

Ik doe het sinds kort met physical shield, dan kan je lekker door raggen met je zwaard als je geraakt word, ipv steeds maar proberen overeind te komen zonder geraakt te worden. (ice/rock trolls). af en toe een will potion er tegen aan gooien, en je bent zo'n beetje niet te stoppen :) multi hit werkt idd ook goed, mits een beetje hoog level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadesh
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-07 16:38
Hmmm, ik gebruik gewoon slow time op 't maximum en multihit, dat werkt zwaar relaxed. Gewoon doorrammen >:) :P
En die andere slaan zo traag voordat ze je hebben geraakt heb je hun alweer geraakt dus dat lukt ze nooit, heerlijk gewoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ook uitgespeeld nu, de eindbaas viel me wel tegen: te makkelijk.

Beste is als Mage gewoon Physical Shield, en dan Enflame. Kost wel veel Will Potions. Beste voor een Melee-character is Physical Shield, en dan Beserk + Multi Strike.

Sommige bosses zijn trouwens wel erg makkelijk met Enflame. Zo is er een boss die je met je zwaard pas kunt raken als ie jou aanvalt en mist omdat ie te ver weg is, maar met Enflame gemaxed kun je m altijd raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-09-2024
Spel was gewoon veels te simpel, ik ben gewoon geen enkele keer doodgegaan.Ze hadden het gewoon veel moeilijker moeten maken :Z
Arena was volgens mij een van de lastige missies, omdat je daar niet teveel potions kon gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Hasib schreef op zondag 04 september 2005 @ 23:05:
Spel was gewoon veels te simpel, ik ben gewoon geen enkele keer doodgegaan.Ze hadden het gewoon veel moeilijker moeten maken :Z
Arena was volgens mij een van de lastige missies, omdat je daar niet teveel potions kon gebruiken.
Niet teveel potions? Ik vond hem btw best makkelijk, al die balverines gewoon tegen dat draai ding aan lokken enzo :p

Ik zat dus gewoon met tassen vol produce :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:23

Brons

Fail!

Dat maakt het volgens mij ook zo makkelijk. Produce is zo goedkoop, en je kan het zoveel gebruiken als je wil. Ik gebruik haast geen health-potions, omdat een paar red meat dingen hetzelfde doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

cls schreef op zondag 04 september 2005 @ 23:07:
[...]

Niet teveel potions? Ik vond hem btw best makkelijk, al die balverines gewoon tegen dat draai ding aan lokken enzo :p

Ik zat dus gewoon met tassen vol produce :P
Die steen/mos-monsters (die zooi naar je gooien) waren ook supersimpel. Gewoon achter een monster gaan staan en die wordt dan afgemaakt door de ander die stenen/moss naar hem gooit :P.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-07 09:45

PcManiaxx

ondertitel duh

Nou leuk geregeld met dit spelletje zeg. Ik stel bij video opties alles op z'n hoogst in.
Vervolgens laadt ik mijn savegame en gaat hij alles default laden. Alles staat dan weer op z'n laagst en resolutie eveneens op 640x860 :?

Doe ik wat verkeerd? Ik druk duidelijk op apply nadat ik alles gewijzigd had.

Edit: nu krijg ik dit gezeik: the selected video options are not supported by your hardware.
Wat is dit voor onzin zeg.

[ Voor 19% gewijzigd door PcManiaxx op 05-09-2005 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Brons schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 19:10:
[...]

Sorry hoor, maar misschien iets met je drivers? Het werkt hier perfect op een XP 2000+, 256MB, radeon 9000. En dat is _OUD_, het spel geeft zelfs een waarschuwing dat het niet speelbaar is, maar met alle details op minimum speelt het gewoon goed. Ik doe het niet op die pc, want ik wil het toch op maximum spelen, maar het kan!
Inmiddels werkt het weer perfect! Ik heb het hele spel inclusief de saves (want die bewaarde ik telkens) gewist en windows op spyware e.d. gescand (webroot) en opnieuw geinstalleerd en vanaf nul begonnen: daarna geen enkele probleem gehad :P hehe eindelijk. Ik ben binnen 6 uurtjes klaar met de 'red je moeder' missie (inclusief de gevangenis) ;)

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amd187

amd187

Ondertitel

PcManiaxx schreef op maandag 05 september 2005 @ 12:17:
Nou leuk geregeld met dit spelletje zeg. Ik stel bij video opties alles op z'n hoogst in.
Vervolgens laadt ik mijn savegame en gaat hij alles default laden. Alles staat dan weer op z'n laagst en resolutie eveneens op 640x860 :?

Doe ik wat verkeerd? Ik druk duidelijk op apply nadat ik alles gewijzigd had.

Edit: nu krijg ik dit gezeik: the selected video options are not supported by your hardware.
Wat is dit voor onzin zeg.
Dat had ik ook, en kwam tot de conclusie dat mijn pc de schaduw detail niet ondersteunde op max. als ik alles max selecteer en de schaduw op 1 na hoogste niveau, doet ie het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalrok
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-07 17:02
Schaduw werkte idd bij mij ook niet op max.

Maar nog een ander vraagje: Kan je al aangenomen quest cards weer deleten?
Ik heb per ongeluk een (evil) quest aangenomen die ik helemaal niet wou doen, maar moet wel in dat gebied wezen, dus ben nu haast verplicht om die uit te voeren :X

Verder heb ik af en toe ook wat grafische storingen in het spel, dan zie ik wat register verwijzingen door het spel heen komen. Lijkt me ook niet helemaal fris, maar het spel draait wel stabiel. Andere mensen met een ati kaart die dit ook hebben?

Mind over matter: If you don't mind it, it won't matter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amd187

amd187

Ondertitel

Dalrok schreef op maandag 05 september 2005 @ 14:49:

Maar nog een ander vraagje: Kan je al aangenomen quest cards weer deleten?
Ik heb per ongeluk een (evil) quest aangenomen die ik helemaal niet wou doen, maar moet wel in dat gebied wezen, dus ben nu haast verplicht om die uit te voeren :X

Verder heb ik af en toe ook wat grafische storingen in het spel, dan zie ik wat register verwijzingen door het spel heen komen. Lijkt me ook niet helemaal fris, maar het spel draait wel stabiel. Andere mensen met een ati kaart die dit ook hebben?
Nee, dat probleem heb ik niet met mijn 9700 pro. Wat ik wel hoop is dat er een patch uit komt zodra ie in de winkels ligt, want ik word niet goed van die comments die villagers geven over het verhaal wat totaal niet klopt.
spoiler:
Zit ik ergens midden in een new game, zegt er oppeens zo'n dwaas dat ik me zusje heb vermoord, of dat ik de sword of aeons hold |:( hoezo spoiler als je dat voor het eerst hoort? Dat is nog lang niet ter sprake op dat moment 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51661

Bah, heb ik net ook Fable, installeer die hap, geen enkel probleem. Execute m: Zwart fullscreen framed window -> Doet niets meer.

Met een beetje geluk kan ik er nog uit via taakbeheer, soms werkt dat zelfs niet. Voor specs zie sig, gebruik win XP Pro SP2, iemand ervargingen met dit probleem?

Btw. Graph + Audio drivers zijn up2date, net als directx 9.0c.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Ik ben zeer te spreken over dit spel. De vrijheid die je voorgeschoteld krijgt is werkelijk enorm.
Alleen word ik erg depri van de autosaves en irritante laadtijden.

Wat ik alleen soms niet snap is de interactie tussen mensen. Als ik soms iemand wil aanspreken zie je een rode gloed terwijl ik het juist graag groen wil zien. Anders valt zo een persoon niet aan te spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
PcManiaxx schreef op maandag 05 september 2005 @ 18:03:
Ik ben zeer te spreken over dit spel. De vrijheid die je voorgeschoteld krijgt is werkelijk enorm.
Alleen word ik erg depri van de autosaves en irritante laadtijden.

Wat ik alleen soms niet snap is de interactie tussen mensen. Als ik soms iemand wil aanspreken zie je een rode gloed terwijl ik het juist graag groen wil zien. Anders valt zo een persoon niet aan te spreken.
Dan heb je ze gelocked my spatiebalk en dat betekent dat je ze wilt aanvallen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Anoniem: 34169 schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 20:38:

[...]

spoiler:
de naam is dus HITS... Maar SHIT spellen is ook erg grappig :P
spoiler:
Ik heb die naam van het poppetje gekregen in het spel, en ik heb ze op die stenen ingetikt, maar nog steeds wil die deur niet open, hoe kan dat? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-06 15:21

Steffy

Ayreonaut

Dalrok schreef op maandag 05 september 2005 @ 14:49:
Schaduwen werken alleen met een kaart die ...shader 3.0 of iets dergelijks ondersteunt, alleen de 6800 GT en dat soort dure kaarten van Nvidia ondersteunen het gedeeltelijk, ATI kaarten in zijn geheel niet dus dat zal nooit werken.

Verder nog steeds een super game al is het met alleen magic wel lastig :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

cls schreef op Monday 05 September 2005 @ 19:30:
[...]

Dan heb je ze gelocked my spatiebalk en dat betekent dat je ze wilt aanvallen :P
Hahaha, ja kwam ik net achter met m'n gare kop :P

Vind het spel trouwens heerlijk spelen vergeleken met Fable op de xbox.

Op de xbox was het 1 grote lagzooi met horten en stoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-02 16:10

Bozozo

Your ad here?

@ RoD: je moet de stenen in de goede volgorde 'aanvallen' (met een zwaard oid), niet proberen ermee te praten (dan lees je alleen welke letter de steen is, zonder hem te 'gebruiken')

TabCinema : NiftySplit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241
  • Laatst online: 09-04 17:46

KreKkeR241

11101001010

Herr Stuhl schreef op zaterdag 03 september 2005 @ 09:39:
Wat trouwens nog een tip is om snel geld te verdienen:
koop het huis in Oakvale, hang er twee trophies in , verkoop het huis, pak de trophies terug, en koop het huis weer, ik maakte daarmee elke keer 8000 winst mee :)
Misschien een stomme vraag, maar hoe hang je trophies in je huis :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Bozozo schreef op maandag 05 september 2005 @ 19:56:
@ RoD: je moet de stenen in de goede volgorde 'aanvallen' (met een zwaard oid), niet proberen ermee te praten (dan lees je alleen welke letter de steen is, zonder hem te 'gebruiken')
Vandaar.. bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• archetta
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-05-2022
KreKkeR schreef op maandag 05 september 2005 @ 21:42:
[...]
Misschien een stomme vraag, maar hoe hang je trophies in je huis :?
in je huis gaan staan voor een soort leeg schilderij, deze licht dan blauw op en als je er tegen zou praten zegt hij dat je daar een trophie kunt hangen. als het blauw oplicht moet je gewoon in je inventory een trophy selecteren en gebruiken :)

tis inderdaad een handig trucje waar ik ook achter gekomen was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo

Bozozo

Your ad here?

Ik maak nu iets van 50.000 winst per keer dat ik al mn produce verkoop en weer koop... guile skill op 6 en vele honderden items. Enige nadeel is dat het nu steeds een paar seconden duurt om mn inventory te scannen.

Het enige wat ik op Fable aan te merken heb is de onbeperkte inventory: het is prettig dat je zoveel wapens kunt dragen als je wilt maar doordat je tientallen potions met je mee kunt zeulen ben je practisch onverslaanbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Iemand nog tips om
spoiler:
Jack of Blades"

Krijg em voor 2/3 dood...maar dan gaat ie dus in de lucht hangen..enja..dan ben ik dus de klos :P
Hij voert dan zo'n vage Will uit...hoor je allemaal van die kleine plofjes...lijkt wel een machinegun..met als gevolg dat je zowat helemaal doodgaat. Heb bijna alles op Level 6 (Health. Toughness)

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:52
health potions en produces kopen werkt goed. Waar jij het over hebt, kreeg ik niet. Vaag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Niet online
YellowNeck schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 23:02:
Iemand nog tips om
spoiler:
Jack of Blades"

Krijg em voor 2/3 dood...maar dan gaat ie dus in de lucht hangen..enja..dan ben ik dus de klos :P
Hij voert dan zo'n vage Will uit...hoor je allemaal van die kleine plofjes...lijkt wel een machinegun..met als gevolg dat je zowat helemaal doodgaat. Heb bijna alles op Level 6 (Health. Toughness)
spoiler:
Als ie zo'n vage will uitvoert moet je achter de stenen staan, dan raakt ie je niet. En daarna steeds rondjes rennen. Zn andere aanvallen maken de andere wezens wel af :p En af en toe zelf fireball of een pijl schieten :)

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:31

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

YellowNeck schreef op dinsdag 06 september 2005 @ 23:02:
Iemand nog tips om
spoiler:
Jack of Blades"

Fireballs gooien hielp bij mij en veel healthpotions :). Was daarna vrij easy.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-06 15:21

Steffy

Ayreonaut

:Z Jake was makkelijk, de
spoiler:
draak
op het laatste is nog makkelijker dan hij zelf, de acties zijn wel erg vet maar de moeilijkheidsgraad van een über wezen als dat valt mij vies tegen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:27

Convoy

g44p

weet iemand waar ik moet graven voor die geest.... moet een schat of gaan graven ergens op het strand maar weet echt niet waar. Hij heeft het erover dat ik naast de pier moet graven maar vind daar helemaal niks, heb heel het strand al afgegraven..... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

freekweb schreef op woensdag 07 september 2005 @ 09:01:
weet iemand waar ik moet graven voor die geest.... moet een schat of gaan graven ergens op het strand maar weet echt niet waar. Hij heeft het erover dat ik naast de pier moet graven maar vind daar helemaal niks, heb heel het strand al afgegraven..... 8)7
spoiler:
Sta je wel op het goede strand? Want je moet niet op het strand zijn waar die geest staat, maar op die andere waar zijn vrouw staat ;).
Links naast de pier, vlak bij het water.
Let op! Het is alleen maar geld (500 gold) en niet een hele kist ofzo ;).

[ Voor 21% gewijzigd door Jerry op 07-09-2005 10:40 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hoihoihoi! Vanochtend eindelijk mn Fable na 3 dagen aan de praat gekregen! Bleek 1 of ander driverconflict in mn nForce, nVidia of Creative wat opgelost is door een driveclean proggie! Eindelijk zag ik het introfilmpje verschijnen.... En toen moest ik werken :(

Ik zit nu in spanning de uren af te tellen tot 15:15 om te kunnen spelen, ik heb al wel getest of ik alle graph. settings op max kon zetten met vsync aan, en ja, dat kon ik (/opschepmode) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

Kreeg je het ook voor elkaar om shadows op max te zetten? Ik kan het namelijk maar op 2x zetten en niet voluit.

Ik hoop dat ze dat in de volgende patch in orde maken.
En waarom hebben ze weer zo een idioot savesysteem bedacht?
Ik vind dat je bij een spel als deze met zoveel vrijheid juist de mogelijkheid moet hebben om hoe dan ook te kunnen saven, ongeacht waar je bent. :X

Edit: hoe is het trouwens mogelijk om te slapen? Ik kan natuurlijk wel een huisje binnenlopen en een bedje pakken, maar dan krijg ik hele tijd problemen met de guards. Is er niet ergens een plek waar je kan slapen?

[ Voor 24% gewijzigd door PcManiaxx op 07-09-2005 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

In cafe's kan je toch slapen voor 40 gold?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PcManiaxx schreef op woensdag 07 september 2005 @ 12:00:
Kreeg je het ook voor elkaar om shadows op max te zetten? Ik kan het namelijk maar op 2x zetten en niet voluit.

Ik hoop dat ze dat in de volgende patch in orde maken.
Ik vind dat je bij een spel als deze met zoveel vrijheid juist de mogelijkheid moet hebben om hoe dan ook te kunnen saven, ongeacht waar je bent. :X

Edit: hoe is het trouwens mogelijk om te slapen? Ik kan natuurlijk wel een huisje binnenlopen en een bedje pakken, maar dan krijg ik hele tijd problemen met de guards. Is er niet ergens een plek waar je kan slapen?
Ik heb nog niet de tijd gehad om uitgebreid te kijken naar welke instellingen ik heb aangepast, maar voor zover ik weet heb ik alles op max gezet, als je mn specs bekijkt in mn sig zou (wanneer software de mogelijkheid biedt) mijn hardware alle beschikbare opties moeten ondersteunen. Ben na 15:15 klaar met werken, dan zal ik het eens testen en dan laat ik het hier weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

Jerry schreef op woensdag 07 september 2005 @ 10:38:
[...]

spoiler:
Sta je wel op het goede strand? Want je moet niet op het strand zijn waar die geest staat, maar op die andere waar zijn vrouw staat ;).
Links naast de pier, vlak bij het water.
Let op! Het is alleen maar geld (500 gold) en niet een hele kist ofzo ;).
.

mja die kist met geld heb ik wel gevonden, maar wat moet ik nu aan dat vrouwtje van m geven dan? want die gast blijft maar zeuren om zn schat.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je moet dan met die vrouw praten, en dan weer met die geest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy

Convoy

g44p

Anoniem: 34169 schreef op woensdag 07 september 2005 @ 14:29:
Je moet dan met die vrouw praten, en dan weer met die geest.
oki, ga ik dat zo ff proberen als ik klaar ben met werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Goed, ik heb weer ff geen Fable want het schijnt bij mij te maken te hebben met audio + video + nForce drivers die conflicten hebben (heb audiodrivers wegens geen surround opnieuw geinstalleerd nadat fable werkte, daarna startte het weer niet op).

Wat ik wel uitgevonden heb, Ik kan shadow detail helemaal op max zetten zonder een centje pijn, net als de rest :D

Hebben meer mensen er last van dat je bepaalde stemmen soms heel zacht of helemaal niet hoort btw??

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 51661 op 07-09-2005 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Anoniem: 51661 schreef op woensdag 07 september 2005 @ 18:07:
Goed, ik heb weer ff geen Fable want het schijnt bij mij te maken te hebben met audio + video + nForce drivers die conflicten hebben (heb audiodrivers wegens geen surround opnieuw geinstalleerd nadat fable werkte, daarna startte het weer niet op).

Wat ik wel uitgevonden heb, Ik kan shadow detail helemaal op max zetten zonder een centje pijn, net als de rest :D
Moest je dat uitvinden met zulke specs? :?
Het is helemaal niet zon zwaar spel, zelfs ik kan het bijna helemaal op max spelen met een 9800 Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RoD schreef op woensdag 07 september 2005 @ 18:13:
[...]

Het is helemaal niet zon zwaar spel, zelfs ik kan het bijna helemaal op max spelen met een 9800 Pro.
Klopt maar omdat er veel problemen geconstateerd werden met de shadowdetails zou ik even kijken of deze bij mij wel op max konden, en dus een software of hardwarematig probleem veroorzaakten :+

5.1 geluid werkt niet bij Fable?

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 51661 op 07-09-2005 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik ben nu bij de quest waarbij je de archeologist moet redden van de minions.
Heet iemand tips om die beesten binnen die 5 minuten dood te krijgen, het lukt mij namelijk niet, er blijven steeds een paar over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx

PcManiaxx

ondertitel duh

RoD schreef op woensdag 07 september 2005 @ 18:13:
[...]

Heb hier een 9800 XT, zie specs. Dan zou ie toch ook wel max moeten draaien? Verder staat alles op max, behalve de shadows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lemming_nl
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
RoD schreef op woensdag 07 september 2005 @ 19:20:
Ik ben nu bij de quest waarbij je de archeologist moet redden van de minions.
Heet iemand tips om die beesten binnen die 5 minuten dood te krijgen, het lukt mij namelijk niet, er blijven steeds een paar over.
spoiler:
ik ben gewoon doorgerend, eerst die gasten bij die archeologist killen, dan met enflame veel schade doen aan al die creatures die om je heen staan en lekker hakken :)

Voor schadows max moet je volgens mij een pixelshade 3.0 kaart hebben, weet niet zeker.

[ Voor 9% gewijzigd door lemming_nl op 07-09-2005 20:22 ]

Geluk is een weerloos oud vrouwtje, alleen op straat met een bom geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-07 10:41
PcManiaxx schreef op woensdag 07 september 2005 @ 12:00:
Idioot? Werkt toch perfect? Je kan alleen niet saven als je met een quest bezig bent en dat vindt ik ook niet zo gek want dat wordt het nog makkelijker (te makkelijk).
Zelf een huis kopen of naar een Inn gaan en dan kan je tegen betaling daar slapen.

Ik vindt het jammer dat het zo saai is als je het spel overnieuw gaat spelen. Ik had de eerste keer als goede warrior en nu ging ik als evil mage maar die paar dingetjes die je anders kan doen stellen ook niet zoveel voor. Als je berserk en multi hit op full hebt is het echt belachelijk makkelijk om alles dood te maken. Ik heb ook nog een bug met een gekocht huis, het bordje is weg dus het geld komt ook nergens :S
Voorderest hartstikke goed spel, zeker als je het de eerste keer speelt.

10100111001

• k5052
  • Laatst online: 03-07 13:39
hier wederom een user met fable problems :(

kan het spel niet eens spelen ondanks alles wat ik heb geprobeerd... ( video map renamen, audigy 2 drivers updaten , nieuwe omega drivers )

weet iemand hier een oplossing voor ? want ik heb dus steeds crashes na het intro filmpje..

• Convoy

Convoy

g44p

damn nu al weer uitgespeelt...... wel korte game zeg :'( naja, back to mn PSP dan maar weer 8)

[ Voor 7% gewijzigd door Convoy op 08-09-2005 13:16 ]

kenny89 schreef op donderdag 08 september 2005 @ 13:02:
hier wederom een user met fable problems :(

kan het spel niet eens spelen ondanks alles wat ik heb geprobeerd... ( video map renamen, audigy 2 drivers updaten , nieuwe omega drivers )

weet iemand hier een oplossing voor ? want ik heb dus steeds crashes na het intro filmpje..
Wat voor problemen?

• k5052
  • Laatst online: 03-07 13:39
crashes :P , als ik een nieuw profiel maak , dan crashed ie zodra ik bij dat save punt ben (voor het intro filmpje) en als ik hem opnieuw opstart kan ik dat introfilmpje wel zien , maar zodra dat afgelopen is dan blijft het beeld zwart...[btw, als ik de videomap rename , skipt hij het introfilmpje en zie ik 1 frame van de game zelf en daarna crasht hij weer]

ligt het aan mijn videokaart?:S

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-07 21:57
Nadat ik t spel op de xbox al helemaal scheef gespeeld had ben ik vorige week begonnen aan de PC versie en helaas nu al mee klaar. Die extra chapter koste me nog geen 2 uur. Vind t spel daardoor nog steeds aan de korte kant. Ik zal niet zeggen wat er gebeurd als je verder gaat waar de xbox versie stopt, maar ik had toch nog een langere gameplay verwacht. Ik weet nog niet of ik verder kan spelen want ik moest weg bij het afspelen van de credits en heb op escape gedrukt. Je komt iig nog voor een laatste maar lastige keuze te staan. Maar of je er nog wat mee kan doen, weet ik niet.

Iig, Fable Lost Chapters was leuk om te spelen. Erg leuk zelfs, maar als je de xbox versie al eens gespeeld hebt is t niet waard om deze add-on voor 30 euries erbij te kopen.(geen idee wat de prijs wordt trouwens) Leen of huur de game maar en je zal het begrijpen.

PSN ID Binloading_nl

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:41
Zojuist ff de Arena Battle gehad, eigenlijk ben ik nou een nobele spell warrior, maar ik heb die Whisper ff afgemaakt omdat die doos mij alles alleen op liet knappen bij de laatste 3 enemys. Vond k ff niet zo sympathiek van haar, dus k dacht, doe ff nie zo sympathiek terug, alleen was ik die brede broer van haar vergeten :/ . Nou ja, pech voor hem.

• RoD
  • Niet online

RoD

Ep0ss schreef op donderdag 08 september 2005 @ 19:36:
Zojuist ff de Arena Battle gehad, eigenlijk ben ik nou een nobele spell warrior, maar ik heb die Whisper ff afgemaakt omdat die doos mij alles alleen op liet knappen bij de laatste 3 enemys. Vond k ff niet zo sympathiek van haar, dus k dacht, doe ff nie zo sympathiek terug, alleen was ik die brede broer van haar vergeten :/ . Nou ja, pech voor hem.
Ja stom is dat, ze staat gewoon niks te doen, af en toe wordt ze ns neergeramd door die rondzwaaiende dingen 8)7
Ik heb haar overigens maar niet vermoord, ik wil wel dat mooie rondje boven mn hoofd houden :P

• JanW
RoD schreef op donderdag 08 september 2005 @ 19:42:
[...]

Ja stom is dat, ze staat gewoon niks te doen, af en toe wordt ze ns neergeramd door die rondzwaaiende dingen 8)7
Ik heb haar overigens maar niet vermoord, ik wil wel dat mooie rondje boven mn hoofd houden :P
Ja, ik ook graag, maar denk dat zal toch wel niet resoluut omswingen na mijn moord op Whisper of wel?
Ik was er namelijk zo van over de zeik, want door haar heb ik die Quest nog 2x overnieuw moeten doen, tenminste, die kreeft en die trolls. Vond k nie echt gaaf. Dus toen dacht ik op het einde, ja, rot maar op met haar, ze gaat neer, zeker toen k hoorde dat ik een bonusprijs kon krijgen.

Anoniem: 26986

Ik ben al vrij ver in het spel, en nu ben ik bij het ijs wereld met de boot gekomen.
maar nu zie ik toch dat ik hard moet vechten om ze te verslaan, weet iemand ook nog waar ik "Master"wapens kan kopen? alleen in barrowfield heb ik 2 "master" wapens gezien, en Fullplate armor kan ik ook nergens vinden......

iemand een idee?
want ik heb het gevoel als ik die ijswereld ga spelen, dat het spel alweer uit is..

alvaats bedankt.

• RoD
  • Niet online

RoD

Ep0ss schreef op donderdag 08 september 2005 @ 20:27:
[...]

Ja, ik ook graag, maar denk dat zal toch wel niet resoluut omswingen na mijn moord op Whisper of wel?
Ik was er namelijk zo van over de zeik, want door haar heb ik die Quest nog 2x overnieuw moeten doen, tenminste, die kreeft en die trolls. Vond k nie echt gaaf. Dus toen dacht ik op het einde, ja, rot maar op met haar, ze gaat neer, zeker toen k hoorde dat ik een bonusprijs kon krijgen.
Zal inderdaad wel niet in een keer omslaan, maar ik probeer zo liev mogelijk te zijn :P

• steefje
Anoniem: 26986 schreef op donderdag 08 september 2005 @ 21:42:
Ik ben al vrij ver in het spel, en nu ben ik bij het ijs wereld met de boot gekomen.
maar nu zie ik toch dat ik hard moet vechten om ze te verslaan, weet iemand ook nog waar ik "Master"wapens kan kopen? alleen in barrowfield heb ik 2 "master" wapens gezien, en Fullplate armor kan ik ook nergens vinden......

iemand een idee?
want ik heb het gevoel als ik die ijswereld ga spelen, dat het spel alweer uit is..

alvaats bedankt.
SPOILER SPOILER SPOILER Weet niet hoe ik die code moet toepassen sorry. Lees niet verder als je dat niet wilt.

Ja, das heel eenvoudig. Zodra je de 1e quest op t eiland uitvoerd moet je naar een soort verlaten stad(naam ff vergeten) hier zie je ergens in die stad een Demon door die zilveren sleutels wilt. Je moet hem al je sleutels geven. Als je dat doet ga je naar binnen en krijg je een zwaart die ongeveer 50 punten meer dan t zwaard is, dan je gehad hebt als je je zuster hebt afgemaakt.Daar ligt een vet zwaard die trouwens ook zwaar is trouwens

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
spoilertags doe je als volgt:
spoiler:
[ spoiler ] [ / spoiler ]

Maar dan aan elkaar.

Edit: Zou ook wel leuk zijn als er wat screens gepost zouden worden van characters, hoe je eruit ziet en gewoon wat information van spells en zo.

[ Voor 59% gewijzigd door JanW op 09-09-2005 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153990

Afbeeldingslocatie: http://i6.photobucket.com/albums/y212/originofman/488c7ced.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i6.photobucket.com/albums/y212/originofman/5cded146.jpg

ff snel een screenshot gemaakt

en iemand trouwens enig idee hoe ik snel mn experience punten omhoog kan halen

ik zit met physique nog op 6+ en het spel is onderhand uitgespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
  • Laatst online: 05-07 21:52
Ik heb zo'n zwaard gekocht in bowerstone north voor 60.000, en ik kan maar geen zwaard vinden dat beter is dan deze, zelfs niet dat ding dat je vind in de guild.

Ben trouwens overal gemaxed, zover als het kan, beetje op punten gaan staan waar unlimited zombies komen en dan even hakken, goed voor de exp :)

p.s. waar is die kist van 25 met dat gave pak erin, dat shiny plated begint nu ook wel te vervelen :(

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Afbeeldingslocatie: http://www.riklemmers.nl/plaatjes/fable/GW-002k.jpg
Mijn warrior van de light side. Beetje chillen in Snowspire met me Bright Platemail Armor met een Holy Warrior Helm
Nog een pic
Avo's Tear Info
Afbeeldingslocatie: http://www.riklemmers.nl/plaatjes/fable/GW-003k.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.riklemmers.nl/plaatjes/fable/EM-003k.jpg
Dit is me Evil Mage. Op de radar kan je zien wat een goede bron van inkomsten is :P
Nog een shot van me evil mage
Sword of Aeons Info
Experience1
Experience2

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153990

joint_me schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 14:47:
Ik heb zo'n zwaard gekocht in bowerstone north voor 60.000, en ik kan maar geen zwaard vinden dat beter is dan deze, zelfs niet dat ding dat je vind in de guild.
Afbeeldingslocatie: http://i6.photobucket.com/albums/y212/originofman/dd608490.jpg

is dat dit zwaard? damage is iets van 315 ofzo

hoe kom je aan zo'n helm trouwens, ik ben tot dusver nog alleen maar hele eenvoudige tegen gekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
Ik durf mijn character nog niet eens te posten, serieus :| . Hoe krijgen jullie die spells en zo onder in beeld, ik moet de hele tijd op shift drukken en dan scrollen naar een andere spell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
  • Laatst online: 06-07 10:30
Gewoon je spells er naar toe slepen vanuit je spellmenu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Als ik hints doorlees lees ik overal dat je Skorm's bow met een "good" char makkelijker kan krijgen, maar het lukt me nu niet meer (met half evil char wel). De merc van Temple of Avo is ineens een slechte donatie :/ (wel de goede tijd , 6:00)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:17
TheFrozen schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 19:11:
Als ik hints doorlees lees ik overal dat je Skorm's bow met een "good" char makkelijker kan krijgen, maar het lukt me nu niet meer (met half evil char wel). De merc van Temple of Avo is ineens een slechte donatie :/ (wel de goede tijd , 6:00)
Ik heb precies hetzelfde probleem maar ik probeer het om 12:00 middennacht meteen nadat een merc z'n hourly pay heeft ontvangen en dan krijg ik dus ook dat het een pathetic contribution is. Zowel light als dark side chars.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Niet online
Tr!gger schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 19:16:
[...]

Ik heb precies hetzelfde probleem maar ik probeer het om 12:00 middennacht meteen nadat een merc z'n hourly pay heeft ontvangen en dan krijg ik dus ook dat het een pathetic contribution is. Zowel light als dark side chars.
Je moet het proberen als de klok zover mogelijk een verticale lijn heeft en donker links staat.

[brutaal]Is er trouwens iemand met alles (treasure clues/silver keys) die zn savegame wil posten?[/brutaal]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo

Bozozo

Your ad here?

Wel grappig dat de noble warrior die hierboven staat er exact hetzelfde uitziet als de mijne een uur gameplay geleden (incl. helm en Avo's tear). So much for unique experience :P

Ik mis overigens nog maar één clue, alleen ben ik al mn silver keys kwijt (kreeg er wel wat leuks voor terug :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Niet online
Bozozo schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 22:06:
Wel grappig dat de noble warrior die hierboven staat er exact hetzelfde uitziet als de mijne een uur gameplay geleden (incl. helm en Avo's tear). So much for unique experience :P

Ik mis overigens nog maar één clue, alleen ben ik al mn silver keys kwijt (kreeg er wel wat leuks voor terug :P )
Welke mis je? En dat was een demon door geloof ik, die je keys wilde? Wat krijg je ervoor (ff tussen [spoiler] tags) ?

Anoniem: 32226

Ik ben dit spel op de xbox al ene paar dagen aan het spelen (uurtje ofzo per dag) maar tot nu toe (net na de arena) ben ik nog geen enkele silver key tegen gekomen.
Kan dit kloppen, waar vind je die dingen?

• joint_me
  • Laatst online: 05-07 21:52
Anoniem: 153990 schreef op vrijdag 09 september 2005 @ 15:52:
[...]

[afbeelding]

is dat dit zwaard? damage is iets van 315 ofzo

hoe kom je aan zo'n helm trouwens, ik ben tot dusver nog alleen maar hele eenvoudige tegen gekomen
dat zwaard idd, dat ramt ass :D

Hello fellow humans

• danslo
Ik gebruik zelf Avo's Tear maar ik heb dat wapen ook, avo's tear gebruik ik omdat ie zo lekker licht is en hakt dus lekkerder :P

• RoD
  • Niet online

RoD

Anoniem: 32226 schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 09:42:
Ik ben dit spel op de xbox al ene paar dagen aan het spelen (uurtje ofzo per dag) maar tot nu toe (net na de arena) ben ik nog geen enkele silver key tegen gekomen.
Kan dit kloppen, waar vind je die dingen?
In schatkisten, in het water (vissen) en er moeten er ook wel een paar uit de grond zijn te halen met een schep.
cls schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 12:15:
Ik gebruik zelf Avo's Tear maar ik heb dat wapen ook, avo's tear gebruik ik omdat ie zo lekker licht is en hakt dus lekkerder :P
Inderdaad, heerlijk hak wapen, ik heb het spel ermee uitgespeeld.
Eigenlijk best wel doodsimpel, met een paar will powers maak je echt iedereen af.
Berserk, Enflame en Multiple Hit.

[ Voor 33% gewijzigd door RoD op 10-09-2005 14:10 ]

• Ilya
  • Niet online
Hoe krijg je eigenlijk Avo's tear?

• JanW
spoiler:
Speel en kom er zelf achter, is toch veel leuker ;)

• Ilya
  • Niet online
Ep0ss schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 16:07:
[...]

spoiler:
Speel en kom er zelf achter, is toch veel leuker ;)
Ik heb het spel al uitgespeeld, maar geen avo's tear :/

• Dark Lord
TheFrozen schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 16:43:
[...]

Ik heb het spel al uitgespeeld, maar geen avo's tear :/
spoiler:
als je ervoor kiest om het Sword of Aeons te vernietigen (en dus je zuster te laten leven) dan krijg je later Avo's Tear die net zoveel damage doet als het Sword of Aeons dus ligt er eigenlijk net aan of je evil of noble bent.

10100111001

• Ilya
  • Niet online
Dark Lord schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 17:07:
[...]

spoiler:
als je ervoor kiest om het Sword of Aeons te vernietigen (en dus je zuster te laten leven) dan krijg je later Avo's Tear die net zoveel damage doet als het Sword of Aeons dus ligt er eigenlijk net aan of je evil of noble bent.
spoiler:
Ik heb mn zus niet vermoord, en heb nu een halve kracht Sword of Aoen :/

• RoD
  • Niet online

RoD

spoiler:
Als je de hoofdlijn van het spel volgt, zegt de Guildmaster vanzelf tegen je dat Maze op zoek was naar dat zwaard.
Als je dan in zn kamer in de boekenkasten kijkt, dan krijg je informatie over hoe je dat zwaard moet krijgen.
Vanaf daar kun je het zelf wel oplossen ;)

• Ilya
  • Niet online
RoD schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 17:24:
spoiler:
Als je de hoofdlijn van het spel volgt, zegt de Guildmaster vanzelf tegen je dat Maze op zoek was naar dat zwaard.
Als je dan in zn kamer in de boekenkasten kijkt, dan krijg je informatie over hoe je dat zwaard moet krijgen.
Vanaf daar kun je het zelf wel oplossen ;)
spoiler:
Die heb ik inderdaad, maar "deep in the guild" , zou Chamber of Fate moeten zijn, maar daar is /ligt niets..

• RoD
  • Niet online

RoD

TheFrozen schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 18:13:
[...]

spoiler:
Die heb ik inderdaad, maar "deep in the guild" , zou Chamber of Fate moeten zijn, maar daar is /ligt niets..
spoiler:
Wat bedoel je met deep in the guild? heb je nou al in Maze zn kamer rondgekeken en die aanwijzingen gevonden?
Zo ja dan moet je naar buiten, en dan kom je zon soort graf tegen met 4 kisten aan elke kant.
Je moet voor de lege kist gaan staan en dan op tab drukken

• Ilya
  • Niet online
RoD schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 18:26:
[...]

spoiler:
Wat bedoel je met deep in the guild? heb je nou al in Maze zn kamer rondgekeken en die aanwijzingen gevonden?
Zo ja dan moet je naar buiten, en dan kom je zon soort graf tegen met 4 kisten aan elke kant.
Je moet voor de lege kist gaan staan en dan op tab drukken
spoiler:
Aah, er stond in het boek dat het zwaard volgens rumors "deep in the guild" was. Ik heb die kisten denk ik over het hoofd gezien :/

OK heb nu dus beide zwaarden , beide hebben "maar" 230 attack power, klopt dit? :/

[ Voor 9% gewijzigd door Ilya op 10-09-2005 19:46 ]

Anoniem: 139259

klopt wel maar ze hebben wel health en mana en experience augmentations, vooral de mana en health zijn wel relaxed :9

• amd187

amd187

Ondertitel

Ik heb toch echt liever dat originele zwaard.... 550 damage vs 230... ik vind dat maar een lame beslissing van de devolopers

• Helmet
  • Laatst online: 30-06 11:59
gelukkig mag je in de game zelf de keuze maken :p

Icons are overrated

• Ilya
  • Niet online
amd187 schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 20:43:
Ik heb toch echt liever dat originele zwaard.... 550 damage vs 230... ik vind dat maar een lame beslissing van de devolopers
Ja, inderdaad :s, ik wilde mn zus wel killen (evil char) maar ik klikte te snel door denk ik, heb niets gezien, toen deed ik haar maar 10damage met boog, na half uur leefde ze nog, dus zwaard toen maar weggegooid..snik..

• RoD
  • Niet online

RoD

amd187 schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 20:43:
Een zwaard met 550 damage? Die ben ik nog niet tegengekomen, welke is dat?

• amd187

amd187

Ondertitel

Dat is dus die sword of aeons hoe hij in de originele fable was op de xbox. Jammer dat ze hem gedowngrade hebben in de nieuwe versie...

• RoD
  • Niet online

RoD

amd187 schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 22:18:
Dat is dus die sword of aeons hoe hij in de originele fable was op de xbox. Jammer dat ze hem gedowngrade hebben in de nieuwe versie...
Mjah, maar ik vind 230 damage al behoorlijk sterk, ik heb het spel ermee uitgespeeld zonder al teveel moeite.

• amd187

amd187

Ondertitel

Dat is zo, maar ik vind de keuze niet echt meer moelijk nu. Je hebt er als je de solus greatsword al hebt geen reet meer aan om je zusje te vermoorden. Ook vind ik het verhaal nu niet meer zo goed kloppen. Zover ik me kan herinneren (kheb op de pc alles geskipped, en de xbox versie lang geleden uitgespeeld) was jack op zoek naar dat sword of aeons omdat dat nou juist het bruutste zwaard allertijden was. nu zou hij in princiepe gewoon naar bowerstone north kunnen gaan, die handelaar slachten en een solus greatsword kunnen jatten. heeft ie het bruutste zwaard van the lost chapters :) waarom al die moeite nog doen om die bloedlijn nog te gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
amd187 schreef op zaterdag 10 september 2005 @ 22:27:
Dat is zo, maar ik vind de keuze niet echt meer moelijk nu. Je hebt er als je de solus greatsword al hebt geen reet meer aan om je zusje te vermoorden. Ook vind ik het verhaal nu niet meer zo goed kloppen. Zover ik me kan herinneren (kheb op de pc alles geskipped, en de xbox versie lang geleden uitgespeeld) was jack op zoek naar dat sword of aeons omdat dat nou juist het bruutste zwaard allertijden was. nu zou hij in princiepe gewoon naar bowerstone north kunnen gaan, die handelaar slachten en een solus greatsword kunnen jatten. heeft ie het bruutste zwaard van the lost chapters :) waarom al die moeite nog doen om die bloedlijn nog te gebruiken :)
True, viel mij ook op. Gaat om de charme van t slachten denk ik:P

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124943

Ik heb nu tot de missie waarin je
spoiler:
Maze
moet slachten gespeeld. En ik ben nog steeds niet in dat sneeuw gedeelte met ice trolls enzo geweest (wel al in Hook Coast). Waneer komt dit deel. Ik ben nu enkel Fable voor de 6e keer aan het uitspelen voor dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Anoniem: 124943 schreef op zondag 11 september 2005 @ 14:24:
Ik heb nu tot de missie waarin je
spoiler:
Maze
moet slachten gespeeld. En ik ben nog steeds niet in dat sneeuw gedeelte met ice trolls enzo geweest (wel al in Hook Coast). Waneer komt dit deel. Ik ben nu enkel Fable voor de 6e keer aan het uitspelen voor dit.
spoiler:
Eerst maze slachten, dan Jack of Blades slachten, en dan kan je weer naar de guild master en krijg je een nieuwe missie en ga je naar de overkant :) met sneeuw en trollen enzo :P
Pagina: 1 ... 7 ... 9 Laatste