[PC/XBOX] Fable

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste
Acties:
  • 3.554 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88400

Mijn character is een schoonheidskoning(in): Afbeeldingslocatie: http://sly.nl.eu.org/kleinschoonheid.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11:31

netblade

Sunrise

DaCoTa schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 02:25:
[...]

Je moet de Omega Catalyst drivers pakken, die werken als het goed is op alle ATI kaarten, waaronder ook alle mobiles. Volgens mij is het traditie dat laptopfabrikanten niks met videodrivers doen dan alleen de initiele release, dus moet je naar dit soort dingen grijpen om het werkend te krijgen. Zie www.guru3d.com voor downloads.
Thanks,
Ik had dit geprobeerd, maar toen werkte de helft van m'n games niet.
Omdat er een aantal dingen ontbraken op de kaart volgens de games...

Dus nu de orignele drivers terug en de shadows uit gezet, en het ziet er werkelijk om de smullen uit! :)
Werkte overigens ook op m'n gewone pc! Thanks!

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125150

lelijkerd, wat bereik je hier nu mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117053

Anoniem: 125150 schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 10:13:
[...]

lelijkerd, wat bereik je hier nu mee?
Wat bereik je met het spelen van welk spel dan ook? Een domme vraag waar je alleen maar domme antwoorden op terug kunt verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony L
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-11-2015
Man wat een leuk spel. Jammer dat ik hem nu al uit gespeeld heb :'(. Denk iets van 16 uur over gedaan. Beetje mijn tijd genomen, alle quests gehad enzo. Wel jammer dat het nu al over is :/. Denk dat ik de eind scene niet had moeten skippen. Als je dat niet deed kon je weer spelen geloof ik he? Kan ik zometeen weer die eind scene gaan spelen :(

Geloof eind dit jaar Oblivion!! Nu ik Fable gespeeld heb zit ik helemaal uit te kijken naar Oblivion :D

PSN: Norfirin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tony L schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 19:12:
Man wat een leuk spel. Jammer dat ik hem nu al uit gespeeld heb :'(. Denk iets van 16 uur over gedaan. Beetje mijn tijd genomen, alle quests gehad enzo. Wel jammer dat het nu al over is :/. Denk dat ik de eind scene niet had moeten skippen. Als je dat niet deed kon je weer spelen geloof ik he? Kan ik zometeen weer die eind scene gaan spelen :(

Geloof eind dit jaar Oblivion!! Nu ik Fable gespeeld heb zit ik helemaal uit te kijken naar Oblivion :D
Hey precies zelfde ervaring als ik..

Heb jij nog de ^bovengenoemde creature summoning geprobeerd?

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Gister Jack of Blades verslagen (na 2 avonden spelen al ;() en nu met dat andere continent bezig, echt cool :D

Ik ben helemaal evil dus heb ook dat Sword of Aeons, en de Archon set.
Nog 3 keys en dan kan ik de 30-keys chest openmaken :P

Leuk spel, en zwaar verslavend :)

edit:
Oh ja, nog even een vraagje, hoe kan je ervoor zorgen dat mensen je volgen als je evil bent? (sacrifices in tempel of skorm moehaha) Iedereen rent alleen maar weg voor me namelijk.

Oh en nog een vraagje, ik heb em net uitgespeeld, maar:
spoiler:
Je kan dan dus kiezen of je dat masker van JoB op wilt zetten of niet, maakt dit nog uit voor de rest? Ik heb gekozen voor wel, maar daardoor kan ik dus geen andere helm meer opzetten en dat terwijl dat masker van Jack voor de rest niets boeiends doet.. dan heb ik liever m'n Archon's helm op

[ Voor 55% gewijzigd door bcd87 op 17-09-2005 20:29 ]

• Tony L
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-11-2015
Anoniem: 125150 schreef op vrijdag 16 september 2005 @ 20:35:
[...]

Hey precies zelfde ervaring als ik..

Heb jij nog de ^bovengenoemde creature summoning geprobeerd?
Nop, was meer het vechtende warrior type :). Niet veel met summoning gedaan. Wel jammer dat ik nu moet gaan zoeken naar een nieuw spel |:(

PSN: Norfirin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110668

Ik heb deze game nu ook! :) Maar ik vind het wel super vreemd met die shadows.. Met shadows aan ziet het er veel slechter uit dan als je ze uit zet.. 8)7 Vooral als je de shadows op max zet lijkt het hele beeld wazig.. En als je ze helemaal uit zet is alles super scherp! :? Dus ik heb ze nu niet uit maar op laagst aangezien dit er het best uit ziet als je met shadow wil spelen..

Ik heb een 6800 Ultra dus dat lijkt me het probleem niet.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110668 schreef op zondag 18 september 2005 @ 12:09:
Ik heb deze game nu ook! :) Maar ik vind het wel super vreemd met die shadows.. Met shadows aan ziet het er veel slechter uit dan als je ze uit zet.. 8)7 Vooral als je de shadows op max zet lijkt het hele beeld wazig.. En als je ze helemaal uit zet is alles super scherp! :? Dus ik heb ze nu niet uit maar op laagst aangezien dit er het best uit ziet als je met shadow wil spelen..

Ik heb een 6800 Ultra dus dat lijkt me het probleem niet.. :)
kijk eens naar de posts boven^

Daar had iemand zelfde ervaring, het ligt niet aan de kaart maar zoals jij al aangaf aan de shadows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Drake_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-06 18:10
kEv4h schreef op zaterdag 17 september 2005 @ 15:13:

Oh en nog een vraagje, ik heb em net uitgespeeld, maar:
spoiler:
Je kan dan dus kiezen of je dat masker van JoB op wilt zetten of niet, maakt dit nog uit voor de rest? Ik heb gekozen voor wel, maar daardoor kan ik dus geen andere helm meer opzetten en dat terwijl dat masker van Jack voor de rest niets boeiends doet.. dan heb ik liever m'n Archon's helm op
spoiler:
Ik heb hem niet opgedaan en het spel stopte bij mij :S ;(

The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:50
Drake schreef op zondag 18 september 2005 @ 21:31:
[...]

spoiler:
Ik heb hem niet opgedaan en het spel stopte bij mij :S ;(
Credits helemaal afkijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110668

Anoniem: 125150 schreef op zondag 18 september 2005 @ 14:40:
[...]

kijk eens naar de posts boven^

Daar had iemand zelfde ervaring, het ligt niet aan de kaart maar zoals jij al aangaf aan de shadows.
Ok, dan is dat met die shadows waarschijnlijk gewoon een fout in het spel.. :? Ik neem namelijk niet aan dat het de bedoeling is dat je game met shadows aan blurry wordt en een stuk minder scherp.. 8)7

Anyway, het blijft een geweldige game! :) Ik heb niet heel veel tijd dus ik zal er lang over doen om aan het einde te komen! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Elke dag een uurtje, dan ben je over 2weken klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:11
Kan je trouwens ook doodgaan aan ouderdom, aangezien mijn personage redelijk oud eruit begint te zien ...

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:18
Timocos schreef op maandag 19 september 2005 @ 23:49:
Kan je trouwens ook doodgaan aan ouderdom, aangezien mijn personage redelijk oud eruit begint te zien ...
scheer je baard af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122319

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-12-2024
Even een paar vragen voor dat ik hem uit de winkel pluk en het die 50 euro niet waard was(Aangezien 50 euro voor een 14 jarige met alleen een krantenwijk nog al veel is).

1. Hoe lang ben je er in totaal mee bezig ?(aangezien ik ook nog moet leren speel ik ongveer een a twee uur per dag)
2. Als je Evil bent kan je dan ook weer goed worden ?
3. Als je het hebt uitgespeeld kan je dan gewoon weer verder spelen zonder dat er iets aan de hand is ?

Btw de searchknop gebruiken levert niet veel op dus hierop een antwoord zou heel fijn zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 31-07-2024
Timocos schreef op maandag 19 september 2005 @ 23:49:
Na 65 word je volgens mij niet meer ouder. Dus ga je ook niet dood.
Megajr schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 09:11:
Even een paar vragen voor dat ik hem uit de winkel pluk en het die 50 euro niet waard was(Aangezien 50 euro voor een 14 jarige met alleen een krantenwijk nog al veel is).

1. Hoe lang ben je er in totaal mee bezig ?(aangezien ik ook nog moet leren speel ik ongveer een a twee uur per dag)
2. Als je Evil bent kan je dan ook weer goed worden ?
3. Als je het hebt uitgespeeld kan je dan gewoon weer verder spelen zonder dat er iets aan de hand is ?

Btw de searchknop gebruiken levert niet veel op dus hierop een antwoord zou heel fijn zijn
1. 12 tot 18 uur denk ik.
2. ja
3. ja

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VarpoS
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-12-2013
Ok keb de volgende bug ondekt.

je kan je wapen in de fik zetten 8)

ik heb het hier gedaan met de Tear of Avo (zon bietje het sterkste zwaard)

ik weet nu hoe het moet maar zal jullie nog ff laten kwijlen op de pics

als er dan straks nog vraag is naar de manier zal ik die ook wel posten.

(en nee het is niet alleen het zwaard met de multihit spell er op, hij staat
veel lomper in de fik namelijk)

http://www.varpos.demon.nl/Swordonfire1.jpg
http://www.varpos.demon.nl/Swordonfire2.jpg
http://www.varpos.demon.nl/Swordonfire3.jpg

HF :9

• Dancis
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-06 19:59
Ik heb in fable een probleempje met de in-game menu's .
Als ik een menu kies , dus F6 bijvoorbeeld dan kan ik heel moeilijk keuzes maken met de muis. Hij scrolt automatisch naar beneden en blijft daar dan hangen. Als ik dan op de bovenste keuze klik dan scrollt ie weer naar beneden en dan hoor je piepjes net als of er een knop blijft in dit geval de down button (wat niet het geval is , deze blijft niet hangen)

Iemand ook dit probleem en daar een oplossing voor???

• Dark Lord
VarpoS schreef op dinsdag 20 september 2005 @ 14:34:
Ok keb de volgende bug ondekt.
je kan je wapen in de fik zetten 8)
ik heb het hier gedaan met de Tear of Avo (zon bietje het sterkste zwaard)
ik weet nu hoe het moet maar zal jullie nog ff laten kwijlen op de pics
als er dan straks nog vraag is naar de manier zal ik die ook wel posten.
(en nee het is niet alleen het zwaard met de multihit spell er op, hij staat
veel lomper in de fik namelijk)
http://www.varpos.demon.nl/Swordonfire1.jpg
http://www.varpos.demon.nl/Swordonfire2.jpg
http://www.varpos.demon.nl/Swordonfire3.jpg

HF :9
Lol dat ziet er raar uit. Ik kan me zwaard wel in de fik zetten met de flame augmentation alleen dan ziet het er toch wat anders uit :P

10100111001

• VarpoS
neeh neeh dit is niet het effect van aan augumentation,
want die effecten lopen over je wapen heen en blijven
niet constant zo branden... en dat is bij mijne wel :D

het is trouwens geen fik maar rooie electriciteit ofzo

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 31-05 10:18

Stronkie

Where wind is Trouble

Dancis schreef op woensdag 21 september 2005 @ 02:26:
Ik heb in fable een probleempje met de in-game menu's .
Als ik een menu kies , dus F6 bijvoorbeeld dan kan ik heel moeilijk keuzes maken met de muis. Hij scrolt automatisch naar beneden en blijft daar dan hangen. Als ik dan op de bovenste keuze klik dan scrollt ie weer naar beneden en dan hoor je piepjes net als of er een knop blijft in dit geval de down button (wat niet het geval is , deze blijft niet hangen)

Iemand ook dit probleem en daar een oplossing voor???
Een joystick ?????

VarpoS schreef op woensdag 21 september 2005 @ 14:18:
neeh neeh dit is niet het effect van aan augumentation,
want die effecten lopen over je wapen heen en blijven
niet constant zo branden... en dat is bij mijne wel :D

het is trouwens geen fik maar rooie electriciteit ofzo
VERTEL HET ONS GEWOON!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyberamp
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-11-2024

Cyberamp

Multithreaded Tweaker

Hallo, heb je het niet door dat het gewoon multi-strike is??? ja echt, kijk maar eens goed.

Topicstarter 1e WTF topic; Huisje boompje beestje; Adamoland#2244

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CyberAmp schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 13:55:
[...]

Hallo, heb je het niet door dat het gewoon multi-strike is??? ja echt, kijk maar eens goed.
Mijn muli-strike is niet zo.. ook niet plus flame augmentation..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:50
Het zal wel zijn: Multi strike casten, game saven, game loaden oid.. Kan je ook met berserk doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VarpoS
cls schreef op vrijdag 23 september 2005 @ 15:07:
Het zal wel zijn: Multi strike casten, game saven, game loaden oid.. Kan je ook met berserk doen :P
jij zit in de goede richting :D

zal morge de oplossing posten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jaja, beserk en multistrike dan saven en reloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103571

Heb vandaag paar uurtjes gespeeld voor het eerste en vooral de vaak zo subtiele humor is geweldig!

spoiler:
De jongen die na de paddenstoelen te eten doorsloeg en waarvoor je medicijnen moest zoeken, de oude plaaggeest die je allerlei vreemde kapsels laat aannemen.

Zit het zo nog vol stuff want dan speel ik hem zoizo nog wel verder. Aan het fight gedeelte vind ik niet zoveel aan.

Anoniem: 155761

Wie heeft al wat skins/tattoo's gemaakt... Ik ga er vanmiddag mee van start.
Ik vind hem te bleek!

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/a.catakli/partyflock/testtattoo.jpg

een testje, hoe alles eruit kwam te zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Belachelijk...

Ik heb het spel gedownload.. yep evil he, maar het spel blijkt gewoon super te zijn dus ik heb hem alsnog orgineel gekocht (ja ben de ergste niet). Ik heb mijn pc speciaal voor me nieuwe schooljaar terug geimaged naar een clean c: schijf, ik hoefde enkel nog vga drivers up te daten de rest was niet nodig.

Ik het spel installeren, opnieuw begonnen wtf... geen geluid?
En als ik het spel wil afsluiten dan freezed mijn pc, alles blijft zwart..
Dus ik me geluidskaart drivers opnieuw gedaan...openAL update gedownt..mocht allemaal niet baten..

ik heb mezelf een beetje in me billekes genaait... alsnog het spel gekocht draaitie niet...
Ik ben er zeker van dat het gaat om een sound driver probleempie dus blijft er niks anders over dan wachten... achja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en de gedownloade versie had er geen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Four
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Four

I void warranty

Zeker een audigy 2 ZX. Het geluid probleem is op te lossen door in DXDIAG je sound acceleration een tik naar beneden te zetten. Maar wat gebeurd er dan :) jawel, het spel crashed :(

Als je een workaround vind, post hem aub ff :)

[ Voor 8% gewijzigd door Four op 26-09-2005 23:20 ]

dwyslexy != luiheid !! Taalpuristen sla uw slag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Four schreef op maandag 26 september 2005 @ 23:19:
[...]

Zeker een audigy 2 ZX. Het geluid probleem is op te lossen door in DXDIAG je sound acceleration een tik naar beneden te zetten. Maar wat gebeurd er dan :) jawel, het spel crashed :(

Als je een workaround vind, post hem aub ff :)
Ja sort off, audify 2 ZS
Het blijft vaag want het spel heeft het gewoon echt een tijd lang gedaan, ik kan me jammer genoeg niet herinneren wtf ik in me config heb gewijzigt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:40

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Creative drivers misschien geinstaleerd??

heb zelf een 5.1Live! ZONDER drivers werkte deze met minder problemen dan MET de creative drivers...

die hardware acceleration (ofzo) werkt bij veel games wel om problemen er uit te halen :X

Battle.net Spud#2543

tsjaa, ik vind het stom dat het eerst wel gewoon werkte met dezelfde snd drivers en nu niet..
Wat ik ook wel apart vind is nadat ik het spel opnieuw geinstalleerd had ik het spel dus als het ware voor het eerst weer opstarte ik gewoon de melding kreeg dat de vorige keer het spel niet goed was afgesloten.. dat terwijl ik het spel had gewist met de nodige regs...apart

• Garaddon
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-05 21:05
Ik heb precies hetzelde probleem met de soundcard, spel doet het wel maar geen in-game geluid. Vanalles geprobeerd qua drivers enz. Een oplossing voor dit probleem hoor ik graag. Kan het ook niet vinden op google.

Anoniem: 115217

hoe kan je van kapsel veranderen? heb al wel van die kaartjes en ben naar een barber gegaan, of moet ik bij haar ook nog zo'n kaartje kopen?

Anoniem: 71555

Anoniem: 115217 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 20:57:
hoe kan je van kapsel veranderen? heb al wel van die kaartjes en ben naar een barber gegaan, of moet ik bij haar ook nog zo'n kaartje kopen?
Volgens mij heeft een kapper een stel standaard "kapsels" en zie je daarnaast ook de kapsels die je zelf hebt verzameld.

Ik had een uiterlijk vraagje :).
Ik had het ook op een paar andere fora's gevraagd maar daar kon niemand mij antwoorden.
Mijn karakter is een Very Famous Warrior die vooral met een heavy zwaard en een beetje magic heeft gevochten. Daarnaast heb ik de meeste punten in de strength categorie (P: 7 H: 6 T:6) Toch blijf ik maar "slim". Ik heb mij zelf al een paar keer obese gegeten, maar na veel vechten werd ik toch weer "slim".
Kan iemand mij vertellen hoe ik breder kan worden, in veel screenshots en filmpjes zie je super brede personages :P.
Hier een voorbeeld van mijn anorexia karakter:
http://members.home.nl/ml...6-2005%201.23.19%20PM.jpg
achterkant:
http://members.home.nl/ml...-2005%2012.08.44%20AM.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 115217

maar hoe kan ik dat kapsel wat ik op die kaart heb staan dan zelf krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Van mij:
Afbeeldingslocatie: http://img286.imageshack.us/img286/3368/3092005164718thum2xh.jpg
:D

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 71555

Anoniem: 115217 schreef op vrijdag 30 september 2005 @ 16:33:
maar hoe kan ik dat kapsel wat ik op die kaart heb staan dan zelf krijgen?
Gewoon kopen net als alle andere dingen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Lord
Anoniem: 71555 schreef op donderdag 29 september 2005 @ 22:56:
[...]

Volgens mij heeft een kapper een stel standaard "kapsels" en zie je daarnaast ook de kapsels die je zelf hebt verzameld.

Ik had een uiterlijk vraagje :).
Ik had het ook op een paar andere fora's gevraagd maar daar kon niemand mij antwoorden.
Mijn karakter is een Very Famous Warrior die vooral met een heavy zwaard en een beetje magic heeft gevochten. Daarnaast heb ik de meeste punten in de strength categorie (P: 7 H: 6 T:6) Toch blijf ik maar "slim". Ik heb mij zelf al een paar keer obese gegeten, maar na veel vechten werd ik toch weer "slim".
Kan iemand mij vertellen hoe ik breder kan worden, in veel screenshots en filmpjes zie je super brede personages :P.
Hier een voorbeeld van mijn anorexia karakter:
http://members.home.nl/ml...6-2005%201.23.19%20PM.jpg
achterkant:
http://members.home.nl/ml...-2005%2012.08.44%20AM.jpg
Ik had gewoon het hele spel lang een Katana gebruikt en later dan Sword of Aeons/Avion's Sword oid
Toen was ik best wel breed.
Maar door veel eten word je alleen maar dik, niet gespierd.
Je moet dus gewoon heelveel met je zwaard slaan denk ik.

10100111001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ik heb fable the lost chapters vandaag geinstalleerd, spel opzich draaid prima maar ik heb het probleem dat het geluid na een tijdje spelen wegvalt! best irritant want ik moet het hele spel opnieuw opstarten voordat ik weer geluid heb.

iemand enig id waar dat aan kan liggen? (kheb een Asus mobo met soundstorm chipset))

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot
  • Laatst online: 03-06 16:38

Nvidiot

notepad!

Ik heb fable - the lost chapters net geinstalleerd, maar zodra ik de bewegende archery test krijg crasht het spel... Dat schiet niet echt op natuurlijk. Heeft iemand enig idee?

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126974

ik instaleer fable's
maar wnr ik het opstart wordt mijn pc automatisch gereset.
Mijn pc voldoet perfect aan de systeemeisen

heel dwaas !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 144744

heb hem eergisteren geinstalleerd en vandaag helaas al uitgespeelt, no codes....

spel was erg leuk en ik ga het zeker vaker spelen, misschien als ultimate evil :P

dat geluidsprobleem heb ik ook, ik ben er achter dat het bij mij aan de ingebouwde EAX sampler ligt en die kan je helaas niet uit zetten (in registry wel maar fable start dan niet echt meer op)

op naar het evil tijdperk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:02

Phydomir

Dennis

Spel sinds gisteren aan het spelen. Nog niet echt lang gespeeld, dus alleen die guild school doorlopen. Maar het bevalt me tot nu toe wel. Hoop dat het me nog een tijdje kan blijven boeien.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Zet de PCI latency in je bios maar eens op 64 (als je die optie hebt) en update naar de laatste audigy drivers.

Bij sommige videodrivers (nvidia) zit er een PCI latency tool bij...

Verder zou je voedinkje gewoon rot kunnen zijn natuurlijk.
Anoniem: 155761 schreef op maandag 26 september 2005 @ 17:43:
Belachelijk...

Ik heb het spel gedownload.. yep evil he, maar het spel blijkt gewoon super te zijn dus ik heb hem alsnog orgineel gekocht (ja ben de ergste niet). Ik heb mijn pc speciaal voor me nieuwe schooljaar terug geimaged naar een clean c: schijf, ik hoefde enkel nog vga drivers up te daten de rest was niet nodig.

Ik het spel installeren, opnieuw begonnen wtf... geen geluid?
En als ik het spel wil afsluiten dan freezed mijn pc, alles blijft zwart..
Dus ik me geluidskaart drivers opnieuw gedaan...openAL update gedownt..mocht allemaal niet baten..

ik heb mezelf een beetje in me billekes genaait... alsnog het spel gekocht draaitie niet...
Ik ben er zeker van dat het gaat om een sound driver probleempie dus blijft er niks anders over dan wachten... achja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86074

Ik heb 'm ook sinds eergister .... wel een leuk spel .... geen geluidsprobleem, echter, het ingame geluid is wel iets zachter dan als de narrator spreekt, of dan in het introfilmpje. Ik bedoel het spreken, maar misschien ligt dat aan de instellingen, moe'k nog ff checken. Ben ook pas in mijn laatste fase van de guild school, dus daarna mag het echte werk pas beginnen!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-02-2020
Ik heb het spel direct gekocht toen ik het zag liggen en ben er helemaal verslingerd aan :P
Geen problemen, het draait als een speer (alleen schaduwverhaal op mn ATI). Het speelt supersoepel en je vliegt er doorheen (nadeel).

Woei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120448

spel net geinstalleerd, eerste dorpje uitgespeelt, kom je bij die training met die tak op die vogelverschrikker moet meppe, ben je klaar looptie vast :( alles al geprobeerd, nieuwe drivers van ATI, safe mode, niks helpt! komt iemand dit probleem bekend voor? of iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot
  • Laatst online: 03-06 16:38

Nvidiot

notepad!

Runtime error? Zet je keyboard layout op US. Is een bug, op de forums van Lionhead kwamen we erachter dat iedereen bij de archery test een runtime error krijgt de dvorak layout gebruikt... :)

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Hoe krijg je dat nou weer voor elkaar? Kheb nog geen mogelijkheid gezien om oorbellen te kopen enzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-05 09:29

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

ik heb geen zin om dit hele topic door te lezen hoe maak je kinderen en hoe trouw je waar en soms vraagen ze of we naar de inn gaan wasda zie nergens een inn

er is er nu een helemaal verliefd om me maar wat doe ik er mee ?

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
BruceLee schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 23:17:
ik heb geen zin om dit hele topic door te lezen hoe maak je kinderen en hoe trouw je waar en soms vraagen ze of we naar de inn gaan wasda zie nergens een inn

er is er nu een helemaal verliefd om me maar wat doe ik er mee ?
Je moet haar een trouwring geven volgens mij, dat meen ik me te herinneren.
Als je geen zin hebt om het topic door te lezen gebruik je toch even de topic search?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

en waar haal je die :)

ben niet zo'n goede zoeker vind altijd het gene wat ik net neit moet hebbe en dacht hier weet iemand ineens zo pats te zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51614

Bij een item-shop, daar staat de trouwring tussen gifts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja ze verkopen zelfs neppe trouwringen :) zijn heel wat goedkoper!
Kun je DA PIMP uithangen :P

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 125150 op 09-10-2005 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

en hoe heb je dan "sex met ze" waar is die inn ???? en hoe krijg je kindere ? kieze ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Pff lekker makkelijk zo he?

In Bowerstone South is een Inn. Als je met de vrouwtjes naar bed wilt, moet je eerst een huis kopen, met ze trouwen (veel flirten, gifts geven, stoer doen en een ring geven) en als je getrouwd bent hetgeen tussen ( ) staat herhalen totdat ze iets zegt van 'Let's go to bed!'. Kinderen kun je niet krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neofiet
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-06-2023

Neofiet

Ik was hier eerst

Ik heb eergisteren deze game dus ook gekocht. Tot nu toe vind ik het echt _/-\o_ .
Ik heb ook een A7N8X-Deluxe en dus de bekende audio problemen.

Nu door de output van SoundStorm op 2 speakers te zetten zijn ineens die problemen verdwenen. Gisteren 2 uur gespeeld zonder problemen. Woohoo

Ik hoop jullie hiermee geholpen te hebben

A7N8X-Deluxe, 2500+, 1GB RAM, 1 x 80 P-ATA Maxtor 8 Mb. cache, 1 x 160 S-ATA Maxtor 8Mb. cache, MSI Geforce 6600 GT NV-VTD, Windows XP en een hoop pleisters om de boel bijeen te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J_Davelaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-03 13:31
Misschien een hele stomme vraag maar het vissen wil mij niet lukken.

Als ik ga vissen naar de uitrusting bij de graveyard quest krijg ik niets boven water. Vanaf het moment dat ik met mijn muis klik lijk ik geen invloed meer te hebben op wat er gebeurd. Als ik wat vaker klik breekt de lijn en verder haalt hij altijd even ver in in dezelfde stappen en op hetzelfde moment. En op hetzelfde moment aan het eind krijg ik de waarschuwing dat de vis bijna ontsnapt. Als de groene balk vol is maakt het verder niet uit welke kleur hij is want ik krijg altijd de melding dat het ontsnapt is.

Doe ik hier iets heel erg fout? Het frusterende is dat ik ook bijna geen verschil merk tussen op verschillende momenten klikken.

Was ik maar een punt dan was ik het einde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-05 16:36
Ik vond het veel makkelijker om naar het Darkwoord Bordello te gaan (in Darkwood Lake zit aan de rechterkant aan de map, vlakbij de 15 silver key chest met die legendary boog, een doorgang). Bij de Demon Door aldaar kan je ook een pimp hat halen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
J_Davelaar schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 23:39:
Misschien een hele stomme vraag maar het vissen wil mij niet lukken.

Als ik ga vissen naar de uitrusting bij de graveyard quest krijg ik niets boven water. Vanaf het moment dat ik met mijn muis klik lijk ik geen invloed meer te hebben op wat er gebeurd. Als ik wat vaker klik breekt de lijn en verder haalt hij altijd even ver in in dezelfde stappen en op hetzelfde moment. En op hetzelfde moment aan het eind krijg ik de waarschuwing dat de vis bijna ontsnapt. Als de groene balk vol is maakt het verder niet uit welke kleur hij is want ik krijg altijd de melding dat het ontsnapt is.

Doe ik hier iets heel erg fout? Het frusterende is dat ik ook bijna geen verschil merk tussen op verschillende momenten klikken.
Vaag, je moet gewoon heel snel klikken als de balk groen is, zodra de vis begint te trekken moet je even wachten tot ie stopt en dan weer snel klikken. De lijn kan alleen breken als je klikt terwijl de balk rood is. Het is heel simpel.

Of je wint even de viswestrijd in Fishers Creek. Dan krijg je een betere hengel die iets makkelijker in gebruik is (geloof ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent17
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:58
Ik heb het speel uitgespeeld, maar ik had gehoopt dat ik gewoon terug kan keren en wat sidequests doen, want ik heb hem nu in 8 uurtjes eigenlijk afgeraffeld.

Na de aftiteling keer ik nu terug naar het begin menu, doe ik iets verkeerd ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Er schijnen 30 boeken te zijn die je kan doneren aan de school, maar ik heb er nog niet genoeg (je moet er minstens 25 geven) gevonden om de silver key te krijgen. Heeft iemand een overzichtje waar alle boeken die je kan doneren te vinden zijn?

[edit] Nog een vraagje: Hoe zit het nu met die Skorm's Bow? Ik heb op verschillende tijdstippen van die huurlingen geofferd, maar nog geen bow gekregen. Wel 5 jaar jonger geworden en Necromancer als titel gekregen. Moet ik gewoon doorgaan met offeren of had ik het anders moeten doen? En kan ik ook weer van die Necromancer titel afkomen? Voorheen was ik namelijk Gladiator :)

[ Voor 44% gewijzigd door Syntagma op 23-10-2005 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• actieman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-05 19:48
van necromancer kun je afkomen door juist weer bij de avo temple te doneren?

On a midnight patrol through the kingdom of the wicked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProGo
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:20
Voor de mensen die de key nummer 30 niet kunnen vinden:

spoiler:
Als je met thunder vecht gooit hij je van een rots af, daar ligt ook een key. Je kunt er alleen dan bij. Dus als je die deamon duur uitloopt kun je er NOOIT meer bij :(

Ben zelf ook helemaal verslaafd aan dit spel, normale fable al 2x uitgespeeld als evil en nu tlc als good. Alleen jammer dat het ultieme zwaard is gedowngrade in tlc.

Fable:
Sword of Aeons (126,250 Gold Value)
Category: Weapon Type: Longsword
Aug Slots: 4 Aug Installed: Experience, Health, Mana, Sharpening
Damage: 550 Class: Light
Description: The oldest of all weapons. The Sword of Aeons was bloodforged long before the Old Kingdom. Once unlocked, its power is the power of all Albion.

Fable TLC:
Sword of Aeons (TLC) (126,250 Gold Value)
Category: Weapon Type: Longsword
Aug Slots: 3 Aug Installed: Experience, Health, Mana
Damage: 230 Class: Light
Description: The oldest of all weapons. The Sword of Aeons was bloodforged long before the Old Kingdom. Once unlocked, its power is the power of all Albion.

[ Voor 47% gewijzigd door ProGo op 30-10-2005 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ultime (daarmee neem ik aan dat je ultieme of ultimate bedoelt...) zwaard? Welke mag dat zijn?

Bedoel je dan dat Solus Greatsword? Of is er nog een zwaard wat ik gemist heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102844

Gaaf spel maar helaas erg kort voor een RPG..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westlake
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Anoniem: 51614 schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 21:14:
Ultime (daarmee neem ik aan dat je ultieme of ultimate bedoelt...) zwaard? Welke mag dat zijn?

Bedoel je dan dat Solus Greatsword? Of is er nog een zwaard wat ik gemist heb?
Met het ultieme zwaard bedoelt hij Sword of Aeons(zie post hierboven). Solus Greatsword vond ik overigens wel erg flauw, sterker dan het ultieme zwaard, te koop in de winkel :P Hij slaat misschien wel wat minder snel dan Aeons maar zijn attack power is vele malen hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoe krijg je dat zwaard die in die rotsblok zit eruit dan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gewoon eerst proberen zodra je naar die rots toe kunt gaan (Dus op de missie met de Archeologist). Aannemend dat je dan Physique level 3 bent, probeer je een keer om het zwaard uit de rots te krijgen. Dat lukt dan niet. Dan moet je het daarna weer proberen als je Physique maxed out (Level 7 is dat geloof ik) is. Dan krijg je hem eruit, kracht is geloof ik iets minder dan de Sword of Aeons.

Sword of Aeons is ook niet zo bijzonder. Avo's Tear is precies hetzelfde, alleen dan wit. Allebei precies dezelfde attack, dezelfde augmentations, noem maar op. Zelfs de vorm is precies hetzelfde. Alleen is zoals ik al zei Avo's Tear wit en het Sword of Aeons zwart.

Dan nog liever het Solus greatsword, als je Physique en Speed hoog zijn merk je er toch niks meer van dat het Solus Greatsword veel zwaarder is dan Sword Aeons en Avo's Tear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Anoniem: 102844 schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 18:08:
Hoe krijg je dat zwaard die in die rotsblok zit eruit dan??
Je had ook kunnen luisteren naar die ventjes die het ook aan het proberen zijn. Die zeggen dat zoiets tegen je van 'probeer het nog maar eens als je sterker bent'. Dat zegt toch al genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNNeR-Ism
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 27-05 17:37

SiNNeR-Ism

DMFD

ik heb Fable nu uitgespeeld en desondanks de PC versie iets van 4 uur meer gameplay heeft dan de XBOX versie vond ik de totale speeltijd toch wat tegenvallen. Nu moet ik wel eerlijk zeggen dat ik niet alle side quests heb uitgevoerd, maar die vond ik over het algemeen toch wat saai. Vooral als je al behoorlijk gruwelijk bent en zo'n beetje alles in 1 klap doodt wordt het al gauw saai, maar over het algemeen was het wel een vette game. Gameplay zit goed in elkaar maar het is gewoon veel te kort. Als ik mij niet vergis maar iets van 12 uur ofzo ?

Disproportionately disappointed in the human beings

• Syntagma
Zo, JOB verslagen. Was een makkie :)
Alleen zit er een bug in mijn game, als ik mn vrouwtje de burgemeester probeer te verleiden op haar kamer, wordt ze groen zoals normaal. Maar verder gebeurt er niets, ze zegt niets, ik kan niets doen. Meh, geen gevuns met dit vrouwtje dan maar. Wel vaag.

Syntagma schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 19:37:
[...]

Je had ook kunnen luisteren naar die ventjes die het ook aan het proberen zijn. Die zeggen dat zoiets tegen je van 'probeer het nog maar eens als je sterker bent'. Dat zegt toch al genoeg :)
Dat zegt idd genoeg als je helemaal op het end van het spel zit en het nog niet lukt idd..

onnozele spam van je..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
^^ ? Ik had het over die ventjes in het spel die ook aan het zwaard staan te trekken he? :O

Zo, uitgespeeld.
Ik heb nog wel een vraagje over de Book Donation quest.. ik krijg het niet voor elkaar om 25 boeken te vinden. Ik heb echt alle kasten enzo afgezocht, maar hij blijft steken op 'The book of spells'. Ik wil toch graag de 30e silver key.. iemand een gouden tip?

Verder echt erg genoten van het spel, alleen ben je wel snel erg sterk en praktisch onverslaanbaar.
Alleen vreemde bug dat Lady Grey niet 'naar bed' wil (zie boven) en nog wat kleine bugjes.

[ Voor 11% gewijzigd door Syntagma op 13-11-2005 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad_max234
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-02 11:09

mad_max234

AMD Athlon II M320

Sorry voor de kick maar had een klein vraagje, had geen zin om een nieuw topic voor te starten.

Ik wil dit spel ook gaan kopen(pc versie), maar kan je deze game goed met een gamepad spelen?
Heb namelijk een converter en een Xbox gamepad gekocht. :)

-Andere hobby- -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syntagma
Dat weet ik niet.. maar als dit toch gekickt is kan iemand misschien mij ook nog helpen met bovenstaande post..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 16:46

Bosmonster

*zucht*

Snap trouwens niet dat mensen dit spel zo snel uitspelen. Ik ben er al bijna 20 uur mee zoet en nog niet klaar. Ik doe wel veel sidequests en probeer gewoon zo sterk mogelijk te worden (heb al aardig wat skills maxed out). Als je dit in 8 uur wilt uitspelen moet je inderdaad wel als een gek door de main questline heen raggen..

Ik heb ook mn physique maxed, maar kan dus nog steeds dat zwaard niet uit die steen trekken :?

Wat die boeken betreft, hier is een guide voor de silver keys, inclusief een booklist met (grove) locaties:

http://www.gamefaqs.com/computer/doswin/game/926702.html

(silver keys/chests FAQ)

Blijft een geweldig spel voor de 30 euro wat ie nu kost :)

@ mad_max234
Gamepad moet goed kunnen, je kunt wel niet alle shortcuts gebruiken, maar die heb je in principe niet nodig.

[ Voor 32% gewijzigd door Bosmonster op 30-12-2005 13:29 . Reden: mag nie direct linken blijkbaar ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik had die zwaard na 6uurtjes al eruit getrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-05 16:33

Steffy

Ayreonaut

:) Ik ga deze weer eens proberen, vorige keer al uitgespeeld maar ga het nog een keer doen, ik heb nog zoveel gemist en heb eindelijk een pc van formaat dus ik kan er tegenaan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 16:46

Bosmonster

*zucht*

Anoniem: 125150 schreef op vrijdag 30 december 2005 @ 14:12:
Ik had die zwaard na 6uurtjes al eruit getrokken.
Ik heb nu dat solar zwaard wat het ook wel aardig doet.. Maar snap niet waarom ik dat zwaard met max strength dus niet uit die steen krijg :(

Anoniem: 188211

Gaaf spel, geheel verslaafd...

Ik spel um op de Xbox, en nu heb ik twee kleine vraagjes:

1: hoeveel geld moet je doneren in die tempel.... doneer me suf maar er gebeurd niks bijzonders?
2: hoe krijg je die engeltjes/feetjes dood die in de lucht hangen en bommen gooien en tevens gooien ze mannen en planten naar beneden???

zou fijn zijn als iemand mij kan helpen. pffff

• D. Ninjai
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:57
Anoniem: 188211 schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 03:41:
1: hoeveel geld moet je doneren in die tempel.... doneer me suf maar er gebeurd niks bijzonders?
Mag je helemaal zelf weten. Hoe meer je doneert, hoe meer 'good' punten je krijgt voor je character. Ligt overigens wel aan in welke tempel je gaat. Je hebt er twee, eentje voor 'good' en eentje voor 'evil' characters en bij die laaste krijg je uiteraard 'evil' punten als je daar doneert.
Anoniem: 188211 schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 03:41:
2: hoe krijg je die engeltjes/feetjes dood die in de lucht hangen en bommen gooien en tevens gooien ze mannen en planten naar beneden???
Met je pijl en boog of magie gebruiken.

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06 15:55

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik vond Fable en de Expansion eigenlijk best wel matig. Ziet er leuk uit enzo, goede gameplay, ookal was dat al snel repertief.

Het grootste "probleem" is dat je gewoon imba spells had, mijn tactiek was iedereen te "pullen" dan een AoE (area of effect) spel te doen om ze te stunnen en dan nog een AoE spell waarbij iedereen damage krijgt en niet kan bewegen, en dit deed ik dan 4 x ofzo en had ik 15-20 tegenstanders dood.

Vond dat wel lame :p.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

D. Ninjai schreef op zaterdag 16 september 2006 @ 08:18:
[...]

Mag je helemaal zelf weten. Hoe meer je doneert, hoe meer 'good' punten je krijgt voor je character. Ligt overigens wel aan in welke tempel je gaat. Je hebt er twee, eentje voor 'good' en eentje voor 'evil' characters en bij die laaste krijg je uiteraard 'evil' punten als je daar doneert.
Vergeet niet dat je na een bepaalde hoeveelheid ook een zwaard/hamer kreeg. Durf het aantal niet meer precies te zeggen, maar dat het er was weet ik zeker.

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zo... naar uren te hebben gespeeld, wel al jack of blade voorgoed laten verdwijnen.. en nu alleen nog wat side quest doen voor de fun.....

machtig spel.

Nou heb ik wel een vraag
Ik heb nu Fable the lost chapters gespeeld
Is de gewone Fable en deel twee het zelfde of toch weer de moeite waard om ook te kopen? en wie weet wanneer er weer een nieuwe Fable uitkomt, op de Xbox....

Afz het verslaafde Fable gezin ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-05 13:01

Willybubba

Nut up or shut up.

Gewone Fable = Lost Chapters maar dan met minder content.
Fable 2 = Nieuw en voorlopig nog niet uit... En de volgende Fable zal je wel niet meer op de Xbox moeten verwachten maar op de 360.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hmm, dan zit er dus niks anders op dan gedult te hebben en wachten op Fable 2, en tevens gaan sparen voor de xbox360 ;-)

thx voor de info.... je weet toevallig niet wanneer Fable 2 uitkomt? of ben ik nu een zeur hahaha

O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:39

odan

The dark side is within all!

volgens mij las ik laatst ergens eind 2007 maar of dat betrouwbaar was durf ik niet te zeggen.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

laten we het hopen dat het nog dit jaar uitkomt :P

ik wil zowiezo nog de evil kant van Fable uitproberen, ben nog druk zat dus.......

Thx voor de snelle reacties _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148409

Ik heb een korte vraag. Ik ben op zoek naar fable voor de pc. Maar in de webwinkels vind ik alleen maar de lost chapters.
Is dat alleen de uitbreiding (lost chapters) of zit het origineel fable daar ook in bij begrepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:46

The Zep Man

🏴‍☠️

Anoniem: 148409 schreef op zondag 20 mei 2007 @ 16:51:
Ik heb een korte vraag. Ik ben op zoek naar fable voor de pc. Maar in de webwinkels vind ik alleen maar de lost chapters.
Is dat alleen de uitbreiding (lost chapters) of zit het origineel fable daar ook in bij begrepen?
Fable: The Lost Chapters is het volledige spel+The Lost Chapters ingebouwd. Er is geen losse uitbreiding genaamd 'The Lost Chapters'. Fable alleen is nooit uitgekomen voor de PC.

PC versies:
Fable: The Lost Chapters

Xbox versies:
Fable
Fable: The Lost Chapters

[ Voor 12% gewijzigd door The Zep Man op 20-05-2007 17:04 ]

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148409

Dankjewel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51473

Voor diegene die Fable heeft uitgespeeld heb ik een vraag:

spoiler:
Ik wist van te voren dat het spel als 'goed' of 'slecht' kan worden uitgespeeld. Ik ben vanaf het begin het spel begonnen als goed en wilde dit ook graag zo afmaken. Ik ben bijna een week bezig geweest met Fable en vond het spel echt GEWELDIG. Ik genoot van elke quest en was vastberaden om het spel als 'goed' uit te spelen. Ik krijg een paar keer de keuze om als 'slecht' door te gaan door b.v. me zusje te vermoorden, of whisper, of de vader van whisper, de guildmaster etc.

Nu krijg ik echter op het eind NIET de keuze om het masker wel of niet op te zetten? Ik heb echt het idee dat ik het eind niet zelf in de hand had en het gehele spel van jan met de korte achternaam als goed heb zitten spelen? Waarom is dit gedaan?

Ik vind het een geweldig spel, maar het einde maakte mij erg bedroevig.

Lees de spoiler niet als je het spel niet hebt uitgespeeld!

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 51473 op 03-06-2007 08:38 ]

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste