Weet iemand hoe ik letters en boeken kan lezen die ik heb geloot of gekregen van m,n liefe blinde zus?
back button > logbook > booksAnoniem: 101148 schreef op 11 november 2004 @ 11:12:
Weet iemand hoe ik letters en boeken kan lezen die ik heb geloot of gekregen van m,n liefe blinde zus?
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Heb vandaag heel Oakvale gekocht.
Ieder huis en winkel daar is nu van mij... natuurlijk weer verhuurd aan anderen
Om de drie dagen even langs gaan om de 10.750 huur op te halen
Daarna maar eventjes de arena gedaan en whisper vermoord }:)
Piece of koekje!
Ik heb me maar meteen de naam Deathbringer gekocht
Ben alleen wel al 65 jaar oud
Is er een leeftijdslimiet in dit spel?
Piece of koekje!
Ben alleen wel al 65 jaar oud
Die heb je nu bereikt.Legion schreef op 11 november 2004 @ 21:33:
Heb vandaag heel Oakvale gekocht.
Piece of koekje!
Ben alleen wel al 65 jaar oud![]()
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Dat wel, maar je blijft nu gewoon altijd 65 jaar.
Tenzij dat je iets van 50k goud bij de temple of Avo doneert, dan wordt je weer jonger.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Anoniem: 101148
Is het mogelijk om alle tech three's te leren?
Iemand enig id in hoeveel Skills(Wat je ook maar kan leren) masterd kan worden?
En nadat je Jack hebt verslagen.. kan je dan nog verder spelen of is het dan ook echt over?
En nadat je Jack hebt verslagen.. kan je dan nog verder spelen of is het dan ook echt over?
[ Voor 63% gewijzigd door Anoniem: 101148 op 12-11-2004 21:20 ]
jaAnoniem: 101148 schreef op vrijdag 12 november 2004 @ 20:13:
Is het mogelijk om alle tech three's te leren?
allemaal
ja eind filmpje afkijken
Anoniem: 36787
Klote, ik heb het spel nu al uitgespeeld, 10 uur game tijd. Niet leuk en dat met een paar sidequest. Wist ik veel.
Nu maar weer opnieuw en voor de evil kant kiezen.
En dan alles eruit halen wat in het spel zit. Huizen kopen ed.
Anoniem: 129671
laatste dorp zit een spelletje in de tavern dat erg goed te doen is en waarmee je 1000e per keer verdient.
aangezien niet iedereen alle huizen opkoopt is dat wellicht leuk om eens te bezoeken! ;-)
ben trouwens ueber evil, daarnaast zowel 100 aantrekkelijkheids- als engheidspunten;-)
maar goed, ik ben nog wel even bezig met sparen voor het gaafste zwaard in het spel, dat niet de eindquest is, namelijk die je in het burgemeesterdeel kan kopen
ben benieuwd
krijg trouwens een en ander niet helemaal uitgespeeld, ben benieuwd wat dat moet betekenen, paar quests die gewoon niet kunnen, zoals offeren van mensen (schijnt je vrouw te moeten zijn), avo tempel: 50k erin flikkeren? ben wel goe maar niet gek, de boogschiet quest is ineens foetsie en komt niet meer terug, nadat ik die kerel vermoord heb en ik moet assassins bij het leven vermoorden in hetzelfde dorp, maar er daagt niets op en kan ook nergens de chief vinden (wellicht ook uitgeroeid)
weet iemand daar iets meer van? anders moet ik met de laatste quest beginnen en dat lijkt me weer zo jammer!
aangezien niet iedereen alle huizen opkoopt is dat wellicht leuk om eens te bezoeken! ;-)
ben trouwens ueber evil, daarnaast zowel 100 aantrekkelijkheids- als engheidspunten;-)
maar goed, ik ben nog wel even bezig met sparen voor het gaafste zwaard in het spel, dat niet de eindquest is, namelijk die je in het burgemeesterdeel kan kopen
ben benieuwd
krijg trouwens een en ander niet helemaal uitgespeeld, ben benieuwd wat dat moet betekenen, paar quests die gewoon niet kunnen, zoals offeren van mensen (schijnt je vrouw te moeten zijn), avo tempel: 50k erin flikkeren? ben wel goe maar niet gek, de boogschiet quest is ineens foetsie en komt niet meer terug, nadat ik die kerel vermoord heb en ik moet assassins bij het leven vermoorden in hetzelfde dorp, maar er daagt niets op en kan ook nergens de chief vinden (wellicht ook uitgeroeid)
weet iemand daar iets meer van? anders moet ik met de laatste quest beginnen en dat lijkt me weer zo jammer!
Fable komt morgen bij me binnen. Ik weet het, beetje laat, maar ik heb ook nog veel spellen in het plastic liggen (Ninja Gaiden, Rallisport 2, HALO 2) dat ik er eigenlijk niet aan toe kom. Toch maar even bestelt 
Van Microsoft Game Studios komt Maart 2005 (verwacht, kan dus net zo goed december 2005 worden) deze uit:
Jade Empire
http://www.xbox.com/nl-NL/jadeempire/default.htm
Met een beetje mazzel een waardige vervanger van Fable als die tegen die tijd niet meer bevalt.
Van Microsoft Game Studios komt Maart 2005 (verwacht, kan dus net zo goed december 2005 worden) deze uit:
Jade Empire
http://www.xbox.com/nl-NL/jadeempire/default.htm
Met een beetje mazzel een waardige vervanger van Fable als die tegen die tijd niet meer bevalt.
what the .... . Is wrong here.
Lol Ik haat deze layout . Het gotters gevoel is weg
Heel erg off-topic:Stronkie schreef op woensdag 01 december 2004 @ 15:21:
what the .... . Is wrong here.
Dan zet je de nieuwe Lay-out uit
*kuch* zoals bijna iedereen *kuch*
[ Voor 7% gewijzigd door PWM op 01-12-2004 16:02 ]
owww. owkee sorry for pfftopic
Ik ben hem van plan te kopen (ipv mn xbox ombouwen en hem illi te runnen)... Is het aan te raden? Ik bedoel, is hij vet genoeg om te kopen?
Ja.cls schreef op woensdag 01 december 2004 @ 19:39:
Ik ben hem van plan te kopen (ipv mn xbox ombouwen en hem illi te runnen)... Is het aan te raden? Ik bedoel, is hij vet genoeg om te kopen?
Kort maar krachtig, dit is gewoon een concept wat het verdiend om gekocht te worden imho
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Nou ik speel fable nu al ruim twee weken. Niet elke dag , maar als ik speel toch aardig lang.
Dit zijn me bevindingen
Voor's
* Speelvrijheid. Je kunt vrijwel alles doen wat je wilt , maar belangrijker is wanneer je maar wild.
* De missies zijn wel leuk en vooral de powerups die je voor een missie kunt doen (een missie naakt spelen). Gewoon weg humor. (om vervolgens je troffeeen te laten zien). (en eerst gaan diggen (er respawnen mensen bij en dit over en over weer. Tot je een bult mensen hebt) Dan iedereen afmaken en zooo veel exp points krijgen .. LOL
* Geluid is simpel maar niet irritant, Het eerste wat me altijd is gaan ergen bij het spelen van games is wel het geluid. Tis me hier nog niet gaan irriteren
* Be een huisjesmelker . Tof gewoon lekker niets doen en maar geld verdienen
* Be a fisherdude. Is ook altijd lachen.
* Be een schatdigger... Hmmzz wel lachen ALS je uberhaubt wel iets vind (heeft iemand nog leuke plekken)
* De minigames zijn ook wel lachen (memory, Blackjack)
Tegen's
* Spel opslaan is irri, kan alleen op plekken waar je een queste uit gaat voeren. Tis me al een paar keer voorgekomen dat ik weg moest en me xbox maar aan heb moet laten omdat ik nog niet op een plek was waar je kon saven. Ja die hero save is een optie maar daar sla je alleen je hero informatie op
* Grafisch toch niet echt duidelijk. Of het moet aan mijn tv liggen
* Quest niet altijd even duidelijk
* Moeite met het vinden van de juiste uitrusting.
* Die klere boeken,. overal vind je ze en wat heb je er aan.
* Goed worden als je al bedorven bent. Tis mij nog niet gelukt
* Geen nageslacht kunnen zorgen
* Laadtijden......
* Only Xbox, love to play it on my PC
* Ik vind dat je teveel knoppen moet drukken om iets gedaan te krijgen
Ach al met al zal ik toch zeker aanraden om dit spel te kopen. Het nog kunnen spelen en dan alles anders doen spreekt me wel erg aan.
Nu heb ik alleen nog enkele vragen...
Wat zijn de plekken waar je het meeste geld kunt verdienen
Wat zijn de plekken waar je het beste kunt gaan graven
Wat zijn de beste plekken waar je kunt vissen.
Wat is de beste wapen/armor uitrusting die je kunt hebben.
Gaarne help . LOL
Dit zijn me bevindingen
Voor's
* Speelvrijheid. Je kunt vrijwel alles doen wat je wilt , maar belangrijker is wanneer je maar wild.
* De missies zijn wel leuk en vooral de powerups die je voor een missie kunt doen (een missie naakt spelen). Gewoon weg humor. (om vervolgens je troffeeen te laten zien). (en eerst gaan diggen (er respawnen mensen bij en dit over en over weer. Tot je een bult mensen hebt) Dan iedereen afmaken en zooo veel exp points krijgen .. LOL
* Geluid is simpel maar niet irritant, Het eerste wat me altijd is gaan ergen bij het spelen van games is wel het geluid. Tis me hier nog niet gaan irriteren
* Be een huisjesmelker . Tof gewoon lekker niets doen en maar geld verdienen
* Be a fisherdude. Is ook altijd lachen.
* Be een schatdigger... Hmmzz wel lachen ALS je uberhaubt wel iets vind (heeft iemand nog leuke plekken)
* De minigames zijn ook wel lachen (memory, Blackjack)
Tegen's
* Spel opslaan is irri, kan alleen op plekken waar je een queste uit gaat voeren. Tis me al een paar keer voorgekomen dat ik weg moest en me xbox maar aan heb moet laten omdat ik nog niet op een plek was waar je kon saven. Ja die hero save is een optie maar daar sla je alleen je hero informatie op
* Grafisch toch niet echt duidelijk. Of het moet aan mijn tv liggen
* Quest niet altijd even duidelijk
* Moeite met het vinden van de juiste uitrusting.
* Die klere boeken,. overal vind je ze en wat heb je er aan.
* Goed worden als je al bedorven bent. Tis mij nog niet gelukt
* Geen nageslacht kunnen zorgen
* Laadtijden......
* Only Xbox, love to play it on my PC
* Ik vind dat je teveel knoppen moet drukken om iets gedaan te krijgen
Ach al met al zal ik toch zeker aanraden om dit spel te kopen. Het nog kunnen spelen en dan alles anders doen spreekt me wel erg aan.
Nu heb ik alleen nog enkele vragen...
Wat zijn de plekken waar je het meeste geld kunt verdienen
Wat zijn de plekken waar je het beste kunt gaan graven
Wat zijn de beste plekken waar je kunt vissen.
Wat is de beste wapen/armor uitrusting die je kunt hebben.
Gaarne help . LOL
Ik heb het spel net ook in mijn box gestopt.
Ik heb overal in de handleiding gekeken, maar kom niets over save games tegen (blind??). Ik had net mijn eerste training af, en die beesten dood geslagen. Ik save mijn game, en laad hem, en dan kom ik net op het moment dat mijn dorp is afgefikt
Snap ik dan iets niet, of doe ik gewoon iets fout?
By the way:
Fable
en ik ben pas net begonnen
Ik heb overal in de handleiding gekeken, maar kom niets over save games tegen (blind??). Ik had net mijn eerste training af, en die beesten dood geslagen. Ik save mijn game, en laad hem, en dan kom ik net op het moment dat mijn dorp is afgefikt
Snap ik dan iets niet, of doe ik gewoon iets fout?
By the way:
en ik ben pas net begonnen
Ehh dude , Je kunt niet saven. Alleen Hero's saves (maar dat saved alleen je karakter met exp, items, gold enz) Je zult toch eerst een quest moeten afmaken en dan wachten tot er een auto save geweest is . Kijk dat vind ik ook een van de minpunten van het spel
Niet zo moeilijk doen hoor, Super Mario Bros. moest je vroeger ook uitspelen zonder te saven. Verwende nesten
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
vraagje dat ik zo gauw de laatste en eerste paar pagina's niet zag staan (maar ik kan ook blind zijn natuurlijk):
dr wordt geroepen dat je niet kan saven, of ja, niet nuttig iig omdat je alleen je stats opslaat met een Hero Save.
Nou stond er bij mij net World Save (kheb net pas de training afgerond, errug gaaf tot nu toe). Is dat alsnog nutteloos ondanks de beschrijving dat ie alles opslaat of komt dat gewoon nooit zo vaak voor? Ik heb het idee dat je World Save kan doen als je geen actieve quest hebt, maar ik weet dus nog niet hoe vaak je wel niet een quest hebt.
Ik vind het toch wel een klein beetje een nadeel als je niet precies weet waar je nu terecht komt na een save. Eerste keer laadde ik aan het eind van de training en pleurde ik mn xbox uit, kon ik alles weer overnieuw doen
maar goed, dat was ik toch al van plan, ik werd overal waar ik kwam de Chicken Chaser nageschreeuwd, beetje dubieus wel
dr wordt geroepen dat je niet kan saven, of ja, niet nuttig iig omdat je alleen je stats opslaat met een Hero Save.
Nou stond er bij mij net World Save (kheb net pas de training afgerond, errug gaaf tot nu toe). Is dat alsnog nutteloos ondanks de beschrijving dat ie alles opslaat of komt dat gewoon nooit zo vaak voor? Ik heb het idee dat je World Save kan doen als je geen actieve quest hebt, maar ik weet dus nog niet hoe vaak je wel niet een quest hebt.
Ik vind het toch wel een klein beetje een nadeel als je niet precies weet waar je nu terecht komt na een save. Eerste keer laadde ik aan het eind van de training en pleurde ik mn xbox uit, kon ik alles weer overnieuw doen
maar goed, dat was ik toch al van plan, ik werd overal waar ik kwam de Chicken Chaser nageschreeuwd, beetje dubieus wel
De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED
Als je niet met een quest bezig bent en je gebruikt World Save dan begin je bij de 'poort' van het gebied waar je het spel opsloeg. Dat heb ik tenminste ervaren.
Anoniem: 102844
Wow dat is snel..Anoniem: 36787 schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 20:11:
Klote, ik heb het spel nu al uitgespeeld, 10 uur game tijd. Niet leuk en dat met een paar sidequest. Wist ik veel.
Als je niet actief met een quest bezig bent dan wordt de Hero Save ingewisseld voor de World Save.Stronkie schreef op woensdag 08 december 2004 @ 10:04:
Ehh dude , Je kunt niet saven. Alleen Hero's saves (maar dat saved alleen je karakter met exp, items, gold enz) Je zult toch eerst een quest moeten afmaken en dan wachten tot er een auto save geweest is . Kijk dat vind ik ook een van de minpunten van het spel
GTOfire >>> Inderdaad, als je niet met een quest bezig bent kun je saven waar je wilt met de world save.
kheb nu iets van 7 uur achter de rug, en t was best verslavend tot nu toe. Maar ik begin nu toch een beetje te verslappen met mn aandacht. Je word af en toe toch een beetje gedwongen om de zwaard-kant op te gaan. Als je genoeg ruimte hebt om achteruit te rennen kun je ook wel je boog gebruiken tegen een groepje bandits, maar ze gaan pas na 6-7 pijlen neer (half-lang ingehouden, anders kwamen ze te dichtbij, dus 300-350 dmg per pijl volgens de nummers rechtsonder)
Met een zwaard kan je ook nog fatsoenlijk blocken en hoef je niet bang te zijn dat je hard geganked word. Je rolt even naar iemands rug en kan meteen slaan ipv rollen en dan eerst die boog uittrekken
Maar goed, ik blijf het gewoon proberen, boog is toch leuker af en toe, dus dan sprint en rol ik maar een beetje rond om ongedeerd te blijven
Met een zwaard kan je ook nog fatsoenlijk blocken en hoef je niet bang te zijn dat je hard geganked word. Je rolt even naar iemands rug en kan meteen slaan ipv rollen en dan eerst die boog uittrekken
Maar goed, ik blijf het gewoon proberen, boog is toch leuker af en toe, dus dan sprint en rol ik maar een beetje rond om ongedeerd te blijven
De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED
Anoniem: 101148
Ik heb hem voor de tweede keer uitgespeeld en denk dat ik nog niet alle chests en quests gespeeld heb die in het spel zitten.
Maar precies wat GTOfire zegt je word wel een beetje gedwongen voor de zwaard kant.
Weet iemand al wat over een mogelijk 2de deel op fable?
Maar precies wat GTOfire zegt je word wel een beetje gedwongen voor de zwaard kant.
Weet iemand al wat over een mogelijk 2de deel op fable?
Ik ben nu ook een kort tijdje fable aan het spelen maar er zijn wat kleine dingen aan de controls die ik of nog niet door heb of gewoon niet fijn zijn. Mischien hebben jullie wat tips.
Zijn er goede manieren om je will powers te orderen. Door het switchen van verschillende will powers krijg ik vaak klappen omdat ik zoveel verschillende heb. Equippen jullie alle powers of gebruiken jullie er maar een paar, eventueel per quest?
En als ik expressions of items wil equippen aan mijn directional pad, kan ik alleen dat alleen voor de "geshifte" (dus als ik R) ingedrukt houd, als ik die niet ingedrukt houd kiest hij steeds zelf wat hij op de directional pad zet, dus als ik wil flirten ga ik ineens grommen en ik heb al een aantal keer een ruby of diamond wegegooid omdat die ineens geequipped was.
Kennen jullie dit probleem? (en wat is de oplossing?)
Zijn er goede manieren om je will powers te orderen. Door het switchen van verschillende will powers krijg ik vaak klappen omdat ik zoveel verschillende heb. Equippen jullie alle powers of gebruiken jullie er maar een paar, eventueel per quest?
En als ik expressions of items wil equippen aan mijn directional pad, kan ik alleen dat alleen voor de "geshifte" (dus als ik R) ingedrukt houd, als ik die niet ingedrukt houd kiest hij steeds zelf wat hij op de directional pad zet, dus als ik wil flirten ga ik ineens grommen en ik heb al een aantal keer een ruby of diamond wegegooid omdat die ineens geequipped was.
Kennen jullie dit probleem? (en wat is de oplossing?)
Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...
Hij is overigens ook beschikbaar voor de PC sinds vandaag
EindelijkSjoan schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 01:03:
Hier zat ik echt op te wachten, nu maar hopen dat de beloftes wel zijn waargemaakt.
Op de xbox was hij namelijk best leuk, maar door al die beloftes viel alles toch een beetje tegen.
This space is occupied
Nog niet in NL, dat is pas iets van 20 september, zelfs in de US is hij officieel nog niet uitSjoan schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 01:03:
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
De 'test'versie danFnF schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 09:39:
[...]
Nog niet in NL, dat is pas iets van 20 september, zelfs in de US is hij officieel nog niet uit
Ben wel benieuwd of hij echt een stuk uitgebreider is dan op de Xbox.
Ik ga hem ook eens ff testen
Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black
Ik hoop dat ze iets hebben gedaan aan die laadtijden (moet wel kunnen op de pc), dat zorgde ervoor dat het spel erg irritant was om te spelen. Terwijl het spel eigenlijk best wel erg goed was.
Anoniem: 131394
Ja de laadtijden zijn veel korter, 2 a 4 sec. Alleen als ik de schaduw helemaal op max zet dan springt alles weer terug naar het allerlaagst + resolutie, maar als ik de schaduw op medium zet dan doet die het weer wel, vreemd.
Het werkt bij mij allemaal goed, jammer alleen dat het een crappy engine is, niet een al te beste want het draait niet echt lekker, veel verschil in FPS is er niet tussen max en minimaal maar echt heel erg lekker vind ik het niet draaien. Schaduwen zijn echt fucked bij dit spel, verder, wel mooi, speeld lekker, redelijk mee slepend verhaal, tot nu toe aardige stukjes en de bevolking die op je reageerd is wel grappig. Ik heb wel steeds het idee dat ik B&W aan het spelen ben, die enmonities die je toont, net je creature uit B&W
Bij mij loopt hij *erg* soepel, met alle details op maximaal...Steffy schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 15:15:
Het werkt bij mij allemaal goed, jammer alleen dat het een crappy engine is, niet een al te beste want het draait niet echt lekker, veel verschil in FPS is er niet tussen max en minimaal maar echt heel erg lekker vind ik het niet draaien. Schaduwen zijn echt fucked bij dit spel, verder, wel mooi, speeld lekker, redelijk mee slepend verhaal, tot nu toe aardige stukjes en de bevolking die op je reageerd is wel grappig. Ik heb wel steeds het idee dat ik B&W aan het spelen ben, die enmonities die je toont, net je creature uit B&W
1024mb, amd 2600+ en een geforce6600gt... Niet echt het high-end materiaal, maar het spel draait gewoon goed.
Anoniem: 91635
Dat heb ik ook. Volgens mij komt het door het gebruik van shader 3.0.Anoniem: 131394 schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 14:44:
Ja de laadtijden zijn veel korter, 2 a 4 sec. Alleen als ik de schaduw helemaal op max zet dan springt alles weer terug naar het allerlaagst + resolutie, maar als ik de schaduw op medium zet dan doet die het weer wel, vreemd.
Ati kaarten kunnen dat niet. Mensen met een huidige nvidia kaart wel.
Dit hadden ze beter op moeten lossen in de settings van het spel, aangezien ati gebruikers het wel kunnen selecteren.
Edit: Heeft iemand trouwens ook last van gestotter in de muziek van het spel?
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 91635 op 27-08-2005 15:50 ]
Ik heb zelf geen last van de muziek probleem, maar ik had op andere forums gelezen dat je hardware acceleration een stapje terug moet zetten, ik weet niet of dit ook mischien voor jou helpt.Anoniem: 91635 schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 15:42:
[...]
Edit: Heeft iemand trouwens ook last van gestotter in de muziek van het spel?
Verder heb ik na een tijdje spelen allemaal strepen in het beeld dat na 1 punt toeloopt, heel irri, maar ik zal straks mijn ati drivers even veranderen ik draai nu met 5.8.
[ Voor 1% gewijzigd door Anoniem: 131394 op 27-08-2005 16:25 . Reden: typo ]
Nou ik wil je het linkje heus wel geven hoor maar het is een niet zo legale forum, dus ben ik bang dat ik er een waarschuwing voor ga krijgen.Anoniem: 91635 schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 16:33:
hardware acceleratie terug zetten helpt idd. thx
Heb je een linkje naar dat forum?
Ok heb net de trainingen voltooid en een grote wesp moeten slachten ... wat een geweldig spel zeg
. Het ziet er super mooi uit + sfeer en de muziek is mooi. Spel loopt super hier met alles vol open
Ga zeker verslaafd worden aan dit spel .. weet alleen nog niet of ik de dark site op ga
Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |
Ik heb nu ook dit spel voor de PC. Moet er even aan wennen, was gewend aan de XBOX.
Klopt, de schaduwen zijn niet goed uitgewerkt heel blokkerig en ze verdijnen soms, ik heb het daarom ook maar uitgezet, de strepen wat ik eerder melde was na een reboot helemaal verdwenen, en ja je blijft wel plakken bij het verhaal, wil ook wel eens advent rising spelen maar wil elke keer weten wat er verder gebeurt. Verder is het een gaaf spel, je vermaakt je er wel een poosje mee, in iedergeval weer wat te doen tot fear uitkomt.Steffy schreef op zaterdag 27 augustus 2005 @ 15:15:
Gaaf spel ja. Ben nu bij Twinblade en heb geen idee hoe ik hem in leven houd. Je kan kiezen las ik. Maar hoe doe ik dat? Hij staat er nu maar een beetje bij.
Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad
Ik speel normaal nooit echt rpg. Maar deze ga ik toch een kans geven.
Het ziet er echt schitterd uit op 1920*1200 op mijn nieuwe dell.
Het ziet er echt schitterd uit op 1920*1200 op mijn nieuwe dell.
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
lol, ik mag al blij zijn dat mijn radeon 9700 pro het op 1024x768, alles max (schaduwen niet, die zijn lelijk) en AA op 2x. waarschijnlijk is het idd prachtig op die reso maar, goed mijn kapotte 17" kan gewoon niet meer aan', bespaard op de lange termijn altijd het kopen van een dure videokaart
Sorry ik kom net in deze topic maar ik volg het ff niet meer,Steffy schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 10:49:
lol, ik mag al blij zijn dat mijn radeon 9700 pro het op 1024x768, alles max (schaduwen niet, die zijn lelijk) en AA op 2x. waarschijnlijk is het idd prachtig op die reso maar, goed mijn kapotte 17" kan gewoon niet meer aan', bespaard op de lange termijn altijd het kopen van een dure videokaart
Fable is nog niet uit op pc, hoe kunnen jullie hem dan spelen ?
Kan iemand mij dat vertellen.
Meestal word een spel door wat mensen wel eens op het internet gezet op het moment dat hij gold is (klaar om naar de drukkerij te gaan)Nevels schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 12:50:
[...]
Sorry ik kom net in deze topic maar ik volg het ff niet meer,
Fable is nog niet uit op pc, hoe kunnen jullie hem dan spelen ?
Kan iemand mij dat vertellen.
officieel komt hij idd pas over een paar weken uit, maar hij is nu al klaar en te vinden.
This space is occupied
Dus iedereen die hem hier al gespeeld heeft , heeft hem illegaal gedownload ?
Als het legaal is kan iemand mij dan uitleggen hoe ik er nu al legaal aan kan komen ?
Als het legaal is kan iemand mij dan uitleggen hoe ik er nu al legaal aan kan komen ?
Dat kan niet hij moet nog in de winkels komen, al deze mensen zijn stout bezig...Nevels schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 12:56:
Dus iedereen die hem hier al gespeeld heeft , heeft hem illegaal gedownload ?
Anoniem: 131656
"
# Coöp optie zodat je met zijn
vieren je quest kunt vervullen"
dat bestaat niet ofwel zoals in TS staat?
Dat dacht ik al, Nah nog ff wachten op de legale pc versie,Epitome schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 13:03:
[...]
Dat kan niet hij moet nog in de winkels komen, al deze mensen zijn stout bezig...
Ik hoor vele goeie dingen over dit spel dus misschien een goeie aankoop voor mij!
Anoniem: 122319
Nog een uurtje en dan kan ik dit spel ook bewonderenNevels schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 13:21:
[...]
Dat dacht ik al, Nah nog ff wachten op de legale pc versie,
Ik hoor vele goeie dingen over dit spel dus misschien een goeie aankoop voor mij!
Weet iemand wat ik aan die ongelofelijke bagger performance kan doen?
ik draai met gem 20 fps... en als ik in een huisje loopt met iets van 12 of 15 ofzo
Ik draai dan wel 1024*32 met alles op hoog maar dat moet toch wel kunnen op onderstaand systeem
(behalve de performance lijkt me dit verder een SUPER spel, sfeervolle graphics enzo, leuke animaties, zo weer gou verder, eerst wat performance boosten if possible...
)
ik draai met gem 20 fps... en als ik in een huisje loopt met iets van 12 of 15 ofzo

Ik draai dan wel 1024*32 met alles op hoog maar dat moet toch wel kunnen op onderstaand systeem
(behalve de performance lijkt me dit verder een SUPER spel, sfeervolle graphics enzo, leuke animaties, zo weer gou verder, eerst wat performance boosten if possible...

Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W
Geweldige game
Ziet er goed uit en tot nu toe is de gameplay ook erg goed 
Wou dat er meer console games naar de PC kwamen (Shadow of the Colossus bijv
)
Wou dat er meer console games naar de PC kwamen (Shadow of the Colossus bijv

super-verslavende game, maar toch hier en daar wel wat ''foutjes'', zoals dat bij mij op een gegeven moment de ''tab'' knop niet meer werkte, waardoor ik dus helemaal niks meer kon doen. Enige oplossing was vorige save-game laden...
Anoniem: 120141
heb dit nu een tijdje gespeeld maar vind een paar dingen een beetje tegenvallen. Ten eerste word je eigelijk verplicht om melee wapens te gebruiken omdat je met magic niet genoeg Will/mana hebt om een paar tegenstanders dood te maken en je boog te langzaam is. ook vind ik de combat na een tijdje erg repetief en saai worden. Wel jammer want de magische effecten en de mogelijkheden zijn dan weer wel goed. had eigelijk ets meer van dit spel verwacht.
En je word ook zomaar verplicht om een stealth missie te doen, wat eigenlijk totaal geen stealth is want die gasten zien mij bijna altijd =\ Ik wil ze gewoon neer schieten met me boog ofzoiets dan maken ze ook geen geluid
ik zit met een probleempje ik moet nu nog die helm zoeken wanneer je op het kerkhof ben van Stroto?
en heb een raadsel: as you might has spied, the helmet is inside, what you require is above the fire
iemand al bij dit stuk aangekomen en oplossing voor me raadsel?
gevonden!
ik heb nou mijn Internal Wrath op level 2 en daarmee zijn al mijn vijanden dood binnen een straal van ~10 meter. dus ff doorsparen
en heb een raadsel: as you might has spied, the helmet is inside, what you require is above the fire
iemand al bij dit stuk aangekomen en oplossing voor me raadsel?
gevonden!
spoiler:
in het huis van de gravekeeper
nou...Anoniem: 120141 schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 13:54:
heb dit nu een tijdje gespeeld maar vind een paar dingen een beetje tegenvallen. Ten eerste word je eigelijk verplicht om melee wapens te gebruiken omdat je met magic niet genoeg Will/mana hebt om een paar tegenstanders dood te maken en je boog te langzaam is. ook vind ik de combat na een tijdje erg repetief en saai worden. Wel jammer want de magische effecten en de mogelijkheden zijn dan weer wel goed. had eigelijk ets meer van dit spel verwacht.
ik heb nou mijn Internal Wrath op level 2 en daarmee zijn al mijn vijanden dood binnen een straal van ~10 meter. dus ff doorsparen
[ Voor 63% gewijzigd door Gekkenhuis op 28-08-2005 15:39 ]
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
Nee, ik ben het in iedergeval niet tegengekomen in het menu van het spel, dus het zit er niet in.Anoniem: 131656 schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 13:17:
"
Anoniem: 24869
Prachtig spel, vooral de muziek, Theme klinkt erg veel als Planet of the Apes (Danny Elfman). Maar de gesprekken klopt niet altijd, soms zijn de stemmen heel erg zacht. Vooral als ze van achter moeten komen.
Omg dit is echt weer 1 van de betere games, de muziek zo vredig zo mooi
En de graphics geweldig!!
Alleen 1 ding vraag ik me toch af, kan je springen in deze game?
Want als dat niet kant vind ik wel matig, bij sudeki was dat ook al het geval..
Anoniem: 131484
Waarom zou je moeten springen in Fable?Anoniem: 122319 schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 17:43:
Omg dit is echt weer 1 van de betere games, de muziek zo vredig zo mooi![]()
Uit je antwoord neem ik dus op van niet, jammer ..
Waarom springen? Ik wil over hekken heen springen, springend aanvallen net alsof het zoveel gevraagd is, je kan bijna alles in adventure games tegenwoordig behalve springen?
Zelfs in WOW kan je springen:P.
Edit: Of is het tegenwoordig in om NIET te kunnen springen in rpg/s adventures?
Waarom springen? Ik wil over hekken heen springen, springend aanvallen net alsof het zoveel gevraagd is, je kan bijna alles in adventure games tegenwoordig behalve springen?
Zelfs in WOW kan je springen:P.
Edit: Of is het tegenwoordig in om NIET te kunnen springen in rpg/s adventures?
[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 122319 op 28-08-2005 18:48 ]
De grootste uitdaging in het spel lijkt de interface te zijn. Tijdens gevechten ben ik het hele overzicht kwijt, en tegen een groep 1 bij 1 de aanvallers afmaken is gewoon een grote onmogelijkheid. En waarom (ik weet het console legacy) zo'n weirde inventory en niet een paperdoll?? Snel even zien welk item wat doet is er niet meer bij. Een outfit samenstellen? eerst tien keer klikken om te zien wat je hebt. Schieten met een boog en dan richten in first person, bij mij gaat de overgang naar fp erg stroef, soms lijkt mijn rechtermuisklik genegeerd te worden. Ook zit ik soms tijden naar een bepaald huis / bepaalde plek te zoeken omdat de map ook knudde is.
Jammer, het spel ziet er mooi uit, de mogelijkheden die je hebt zijn erg leuk, maar het speelt gewoon niet lekker
Jammer, het spel ziet er mooi uit, de mogelijkheden die je hebt zijn erg leuk, maar het speelt gewoon niet lekker

Je moet eerst schieten indrukken, en daarna ken je naar FP ik snap ook niet waarom dit is en het is best wel irritant..
iddBjk schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 19:33:
Ik vind het juist super spelen, ik combineer melee combat gemakkelijk met magic!
Wel jammer dat ik eigenlijk maar 2 magic dingen gebruik, omdat het switchen veel te lang duurt en niet makkelijk is. Ze hadden misschien beter magic powers aan het numpad kunnen koppelen oid.
Hij crashed bij mij om de zoveel tijd.... en dan moet ik telkens die tering lange missie over doen. GGGrrrrrrr. iemand ook dit probleem?
Asus ROG Strix X570-E Gaming, AMD Ryzen 7 5800X, NZXT Kraken X63, Zotac Gaming GeForce RTX 3080 Trinity OC, G.Skill Trident Z RGB, 2x Samsung 980 Pro 1TB, Fractal Design Define R6 USB-C, be quiet! Straight Power 11 750W
Ja de force push vind ik gewoon geweldig, ze komen niet meer in je buurt. De boog is dan een goed middel om ze een voor een te pakken. Ik heb meerdere "switch options" je doet gewoon een force push en je switched ff
Is er trouwens een manier om dit spel windowd te spelen ? Zodat ik ondertussen ook nog lekker ken praten met andere
Dat vraag ik me ook altijd af, man ik wel lekker msnen tijdens het spelenblackraid3r schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 20:07:
Is er trouwens een manier om dit spel windowd te spelen ? Zodat ik ondertussen ook nog lekker ken praten met andere
Ach gewoon op alt+tab drukken, werkt bij mij nog altijd prima.
Anoniem: 86475
Het spel is echt geweldig. Ziet er ook echt geweldig uit. Het spel loopt erg goed hier op mijn 6800gt, maar als het druk wordt op het scherm gaat de boel soms wat sloom. Is dit trouwens weer zo'n spel dat beter loopt op Nvidia kaarten?(aangezien de Xbox een Nvidia gpu heeft, dit was met Halo ook erg te merken).
Super spel. Ben al een tijd bezig, echt verslavend... Goede optie als je WOW te duur vind
Ik ben btw met een missie dat je blauwe mushrooms moet vinden voor een ziek kind.. Waar kan ik die vinden
Heb alles in de buurt al afgezocht maar weinig geluk...
Ik ben btw met een missie dat je blauwe mushrooms moet vinden voor een ziek kind.. Waar kan ik die vinden
Mario Kart FC 1590-4774-1019
spoiler:
Je kan er 1 kopen voor 1500 in oakvale volgens mij. Maar je hebt er 4 nodig.
Ik word echt helemaal gek van die archeolist quest dat je hele tijd tegen die rot beesten moet vechten. Ze blokken constant me attacks en ik krijg ze maar niet dood
Daar is die magic voor, kan je niet blokkenblackraid3r schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 23:07:
spoiler:Je kan er 1 kopen voor 1500 in oakvale volgens mij. Maar je hebt er 4 nodig.
Ik word echt helemaal gek van die archeolist quest dat je hele tijd tegen die rot beesten moet vechten. Ze blokken constant me attacks en ik krijg ze maar niet dood
is het ook zo dat je die zilveren keys ergens kan kopen? want krijg die dingen gewoon echt niet gevonden
Voor de blauwe mushrooms:
Ik baal alleen van het moeilijke quest systeem, wat bijna geen hints geeft:
- Edit: Bandit Toll - opgelost
- Edit: Treasure of Ghosty Pirate - opgelost
Edit : wel raar dat questbook echt niets meer update over hoe/wat verder te doen, als de quest uit meerdere onderdelen bestaat ?
spoiler:
1. kun je kopen naast village Oakvale (Merchant in Barrow Fields)
2. andere zit in Guild Woods (net naast je Guild Hall)
3. andere zit in Picknick Area (officiele uitgang Guild Hall / Lookout Post)
4. ligt in het water op de brug net naast je Guild Hall (waar je eerste keer magic leert) . Moet je wel eerst Fishing Rod kopen.
4. ligt in het water op de brug net naast je Guild Hall (waar je eerste keer magic leert) . Moet je wel eerst Fishing Rod kopen.
Ik baal alleen van het moeilijke quest systeem, wat bijna geen hints geeft:
- Edit: Bandit Toll - opgelost
- Edit: Treasure of Ghosty Pirate - opgelost
Edit : wel raar dat questbook echt niets meer update over hoe/wat verder te doen, als de quest uit meerdere onderdelen bestaat ?
[ Voor 53% gewijzigd door StarWolfer op 29-08-2005 00:11 ]
StarWolf schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 23:42:
- Treasury of the Ghost Pirate. (Schat in GraveYard?)
spoiler:
heb jij hierbij alle 4 zijn armor onderdelen gevonden bij de graveyard en in zijn graf erbij gelegd?
Damn, weer een verslaving rijker
.
Erg mooi spel. En de verhaallijn is ook erg verslavend waardoor ik elke keer verder wil ipv een stuk verkennen of side-quests doen
.

Erg mooi spel. En de verhaallijn is ook erg verslavend waardoor ik elke keer verder wil ipv een stuk verkennen of side-quests doen
Geweldige gfx en sfeer deze game, ik denk qua gfx het mooiste wat er nu is... zo bewijst men maar weer dat een spel van console naar de pc alsnog indrukwekkend kan zijn ondanks het er al een tijdje is.
Iets wat bijvoorbeeld over GTA SA absoluut niet gezegd kan worden met die oude engine, en nee het gaat bij mij niet altijd om de gameplay dus, sfeer en gfx vind ik even belangrijk.
Iets wat bijvoorbeeld over GTA SA absoluut niet gezegd kan worden met die oude engine, en nee het gaat bij mij niet altijd om de gameplay dus, sfeer en gfx vind ik even belangrijk.
heb trouwens een bug ondekt, ik was net in een shop en toen werd het schijnbaar sluitingstijd.
deurtje dicht, en ik zit vast
kom er op geen enkele manier uit.
of iemand nog suggesties?
deurtje dicht, en ik zit vast
Mooi, dan ga ik de mushrooms ff zoeken...
Hopelijk komt er snel een patch uit voor die schaduw want dat is echt te lelijk voor woorden
Missies die je van die pratende steen krijgt zijn trouwens ook best pittig
Hopelijk komt er snel een patch uit voor die schaduw want dat is echt te lelijk voor woorden

Missies die je van die pratende steen krijgt zijn trouwens ook best pittig
Mario Kart FC 1590-4774-1019
spoiler:
heb jij hierbij alle 4 zijn armor onderdelen gevonden bij de graveyard en in zijn graf erbij gelegd?
Bedankt. Ik heb hem nu opgelost.
spoiler:
Maar wel door naar de graveyard te gaan, en alleen maar 1 keer te graven naast het standbeeld (vond een obsidian axe). Daarvoor had ik al een andere treasure opgegraven in de stad zelf (heeft dat er mee te maken?)
Over welke vier armor onderdelen heb jij het ?
Graveyard:StarWolf schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 00:09:
spoiler:heb jij hierbij alle 4 zijn armor onderdelen gevonden bij de graveyard en in zijn graf erbij gelegd?
Bedankt. Ik heb hem nu opgelost.
spoiler:Maar wel door naar de graveyard te gaan, en alleen maar 1 keer te graven naast het standbeeld (vond een obsidian axe). Daarvoor had ik al een andere treasure opgegraven in de stad zelf (heeft dat er mee te maken?)
spoiler:
de overleden Soldaat/Hero Nostro die ligt in een graf achteraan in de graveyard. je moet dan 4 armor onderdelen van hem zoeken en die bij hem in het graf leggen.
en nog even over die mushrooms:
spoiler:
1. kun je kopen naast village Oakvale (Merchant in Barrow Fields)
die 4. kun je daarover iets precieser zijn? vang alleen vis
die 4. kun je daarover iets precieser zijn? vang alleen vis

Wachten tot de volgende ochtend?Gekkenhuis schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 23:56:
heb trouwens een bug ondekt, ik was net in een shop en toen werd het schijnbaar sluitingstijd.
deurtje dicht, en ik zit vastkom er op geen enkele manier uit.
"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)
uitgespeeld 
in 11 uur en 33 minuten.
heb het deze ronde goedaardig gedaan.
de volgende word zwaar evil
in 11 uur en 33 minuten.
OMG lol jij laat er ook geen gras over heen groeien he!Gekkenhuis schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 01:43:
uitgespeeld
in 11 uur en 33 minuten.
Ik heb het spel nu 1 dag en ik ben er helemaal aan verslaafd. Het is echt super en vooral ook grappig te zien hoe je omgeving reageert op jouw keuzes. Ook leuk is het om helemaal lost te gaan met je magie in een stad en daar wat schade aan te richten tegen onschuldige burgers
Veni Vidi Vici
Das echt geen oplossing, Guild Wars kan wel windowd, snap niet dat ze die optie niet gewoon in een spel verwerken, zoveel moeite is het volgens mij ook niet, en het is gewoon handig. Alt Tab werkt trouwens wel perfect bij deze game, gaat razend snel zonder eerst je systeem bijna te laten vast lopen.Quadesh schreef op zondag 28 augustus 2005 @ 22:45:
Ach gewoon op alt+tab drukken, werkt bij mij nog altijd prima.
Ben trouwens bij de quest dat ik bij die guild master moet komen en dan vraagt ie me om alle andere quest op te geven en alleen verder te gaan met die nieuwe, is dat toevallig de laatste quest? Anders ga ik eerst nog ff wat anders doen, want ik heb nog genoeg dingen open staan.
Wel wat jammer dat het niet echt een grote wereld is, oke er zitten redelijk wat details in maar ik heb het idee dat elke game die meneer Molyneux maakt het zelfde probleem heeft, heel ambitieus z'n game maar net als met B&W bv zit er maar een paar uur gameplay in.
[ Voor 16% gewijzigd door Steffy op 29-08-2005 10:29 ]
Dat dacht ik eerst ook maar het is niet de laatste quest.Steffy schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 10:25:
[...]
Ben trouwens bij de quest dat ik bij die guild master moet komen en dan vraagt ie me om alle andere quest op te geven en alleen verder te gaan met die nieuwe, is dat toevallig de laatste quest? Anders ga ik eerst nog ff wat anders doen, want ik heb nog genoeg dingen open staan.
Veni Vidi Vici
In bowerstone south kan je 1x kopen bij de handelaar die bij de ingang van de stad staat.blackraid3r schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 12:08:
Waar haal ik die fishing rod?
What a fine day for Science! | Specs
@Gekkenhuis
Ik denk dat ik die hele quest nog niet heb, van die 4 armor onderdelen. Want de Ghosty Pirate quest is een compleet andere.
Over Mushroom 4:
Ik denk dat ik die hele quest nog niet heb, van die 4 armor onderdelen. Want de Ghosty Pirate quest is een compleet andere.
Over Mushroom 4:
spoiler:
Als je op het stenen pad door het water (vlak voor de pratende rots), op middelste steen gaat staan, zie je wat in het water bubbelen. Daar zit die mushroom. En ~ vanaf de middelste steen kun je hem eruit vissen
Ik zit nu vast in een gevangenis. Echt stom, er lagen 3 boeken en ik kreeg maar 1 kans om te raden. Huppa weer een jaar ouder
heeft iedereen gehad, ikzelf ook. is niet verkeerd zo is het spel nou eenmaal.blackraid3r schreef op maandag 29 augustus 2005 @ 14:47:
Ik zit nu vast in een gevangenis. Echt stom, er lagen 3 boeken en ik kreeg maar 1 kans om te raden. Huppa weer een jaar ouder
Quicksearchfunctie doet het niet
Najah iig, hoe doe ik die stealthmissie? Gewoon helemaal aan het begin staan, wachten tot men op hun post is en achter hun rug om sluipen ofzo?