Het Grote MSN Messenger Topic (deel 2)

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 6.009 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35948

Silent Thunder schreef op 08 september 2004 @ 08:33:
code:
1
You cannot use Messenger at this time because your list is not availalbe. Please try again later.

ik krijg deze melding bij het aanmelden? Wat is het; en hoe los ik het op :?
MS servers hebben soms moeite met het verifiëren van gebruikers. Als je retry doet is het vaak al opgelost... anders gewoon ff wachten

[ Voor 53% gewijzigd door Anoniem: 35948 op 08-09-2004 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93525

gangsterjoey schreef op 03 september 2004 @ 21:32:
Hoe kan ik uitzetten dat MSN automatisch het 'hoofscherm' opent bij opstarten van windows?

Bij opties is het vinkje grijs, m.a.w. ik kan hem niet veranderen :?
is het ook grijs als je aangemeld staat? anders opnieuw installeren :)

Anoniem: 84156

Heb problemen met MSN messenger 6.2.0137.
Op 2 pc's geinstalleerd en bij beide heb ik problemen.
Prog hangt direct na het booten, maar geeft wel online bij andere personen.
Als die iets typen, geen resultaat. Na ongeveer 20 weer offline.
Je kan klikken op het icoontje in de taakbalk wat je wil. Soms komt ie dan na een tijdje met het hoofdvenster, en ben je niet ingelogd. Log je dan in, reageert het programma niet meer en moet je het afsluiten. Krijg ook geen meldingen meer als er iemand online komt. Beetje vreemd allemaal.
De ene computer heeft SP1, de andere SP2. Beide hebben Norton Internet Security. Misschien dat in het laatste het probleem ligt???

Iemand?

• bdgroot
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-11-2024
Ik heb ook een probleempje met MSN bij iemand anders. Ik heb het nog niet ergens anders kunnen vinden, misschien dat iemand het hier weet. Het gaat om het volgende. Als ik probeer een audiogesprek te starten in MSN, dan wordt zonder pardon gezegd dat dat niet kan. Dan probeer ik de webcam te starten. Dit gaat goed. Dan probeer ik geluid toe te voegen en dat gaat ook goed!
Weet iemand wat hiervan de reden is? Gaat het geluid mee met het signaal van de webcam (over dezelfde poort) of gebeurt er iets anders? Ik heb het geprobeerd binnen een netwerk en over internet, maar er is geen verschil!

Ow ja, 't is op beide clients de nieuwste versie van MSN...

[ Voor 6% gewijzigd door bdgroot op 15-09-2004 19:00 ]

Laat een computer nooit merken dat je gehaast bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117928

Anoniem: 117928 schreef op 31 augustus 2004 @ 12:55:
[...]

Webcam werkt lokaal altijd perfect. Geen enkel probleem met drivers of dergelijke.
Hij is helemaal terug geinstalleerd geweest, zowel de cam als msn en nog steeds hetzelfde probleem. Hij maakt verbinding met de andere pc maar dan reageert hij niet meer. 'kan geen verbinding maken met...' Volgens mij moet het ergens in de domaincontroller zitten , of dns-server ofzo...
Firewalls staan niet op.
Pfffff..... Heb al meerdere zaken geprobeerd....
Vanalles getest en gedaan.....
Ik kan het echt niet vinden......
S.O.S. !!
Hopelijk weet iemand hier wat het kan zijn.....

Anoniem: 124117

Ook ik heb een probleempje met MSN. Tis niet echt een probleem trouwens, meer een vraag. Als je je wilt aanmelden bij MSN krijg je op die pagina de mogelijkheid om uit meerdere adressen te kiezen. De mailadressen van degenen die wel eens hebben ingelogd op MSN op mijn computer. Er zijn een aantal mailadressen die ik uit die lijst wil hebben. Kan dat?
Delete-knop helpt niet in ieder geval. Ik ben een echte doos wat computer betreft, dus ik hoop dat als er oplossingen voor zijn, deze niet te moeilijk zijn. Wie o wie helpt me?

Groetjes sweety

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 121545

Ik heb zeg maar een kleine schijt aan msn 6.2 omdat het zo traaaaaaag is. Windows Messenger werkt veel beter, maarja daar heb je geen custom emoticons,,, iemand een idee hoe je msn 6.2 een anders vet simpele skin geeft ofzo dat het sneller draait, anders moet ik maar verder op windows messenger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellsofwar
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-05 13:49
MSN Messenger 7.0 beta geprobeerd. Doet me een beetje denken aan Yahoo Messenger...hmmmm

"Ook ik heb een probleempje met MSN. Tis niet echt een probleem trouwens, meer een vraag. Als je je wilt aanmelden bij MSN krijg je op die pagina de mogelijkheid om uit meerdere adressen te kiezen. De mailadressen van degenen die wel eens hebben ingelogd op MSN op mijn computer. Er zijn een aantal mailadressen die ik uit die lijst wil hebben. Kan dat?
Delete-knop helpt niet in ieder geval. Ik ben een echte doos wat computer betreft, dus ik hoop dat als er oplossingen voor zijn, deze niet te moeilijk zijn. Wie o wie helpt me?

Groetjes sweety"

Je kan dus kijken in config screen bij user groups en daar de emailadressen eruit gooien.

[ Voor 79% gewijzigd door Bellsofwar op 05-10-2004 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74065

Bellsofwar schreef op 05 oktober 2004 @ 15:24:
MSN Messenger 7.0 beta geprobeerd. Doet me een beetje denken aan Yahoo Messenger...hmmmm

"Ook ik heb een probleempje met MSN. Tis niet echt een probleem trouwens, meer een vraag. Als je je wilt aanmelden bij MSN krijg je op die pagina de mogelijkheid om uit meerdere adressen te kiezen. De mailadressen van degenen die wel eens hebben ingelogd op MSN op mijn computer. Er zijn een aantal mailadressen die ik uit die lijst wil hebben. Kan dat?

Groetjes sweety"

Je kan dus kijken in config screen bij user groups en daar de emailadressen eruit gooien.
Kwil het ook doen, maar kweenie hoe, in de FAQ staat hoe en alles maar ik snap er geen bal van.. ik kom nie verder :X Ik draai Windows 2003 Server Edition, XP tweaked :P en kwil ook graag paar MSN adressen weghebben? Hoe heb jij dat gedaan? Uitgebreid mogelijk plz :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellsofwar
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-05 13:49
Control Panel ---> Useraccounts ---> klik daar op je account ---> links staat: manage my network password
Als je daarop klikt dan kan je die accounts verwijderen.
Als je de NL version hebt...ff vertalen

[ Voor 37% gewijzigd door Bellsofwar op 05-10-2004 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117928

Anoniem: 117928 schreef op 21 september 2004 @ 16:02:
[...]

Pfffff..... Heb al meerdere zaken geprobeerd....
Vanalles getest en gedaan.....
Ik kan het echt niet vinden......
S.O.S. !!
Hopelijk weet iemand hier wat het kan zijn.....
GEVONDEN !!!
Ergens zat er een routine GETADDRESSPAGE ofzo fout in de directx verise die bij
mij geinstalleerd stond. Nieuwe versie directx geinstalleerd en gaat al stuk beter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113953

Nadat ik de BETA versie 7.0 erop probeerde te zetten, verwees deze automatisch door naar 6.2. Ik de patch gedownload, maar het werkte niet. Ik hoorde van verschillende mensen dat 7.0 nog niet echt fantastisch liep dus ik wilde het oude vertrouwde 6.2 er weer op hebben.. maar ik kreeg deze foutmelding:

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/FDWG86F41V25
En daarna: foutcode '1603'...

Ik krijg er geen enkele versie van MSN meer op, ik heb nu Windows Messenger, maar dit zuigt echt..

Kan iemand mij helpen? En wat betekent deze foutcode? Hoe kan ik gewoon weer MSN installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99791

Weet iemand of het mogelijk is om de meldingen van msn messenger altijd op de voorgrond te krijgen, dus boven alle programma's en spellen?

Het is eigenlijk altijd te zien boven programma's maar als je bijvoorbeeld een spel draait is dit niet te zien, wat ik wel graag zou willen.

Dit is wel net zo handig om je contacten een beetje bij te houden, nee in een FPS waarin elke 0.1sec teld moet je niet afgeleid worden, maar dat zijn dan ook niet "mijn" spellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76385

Als ik iets zeg tegen iemand komt t niet aan.
Meer tweakers hier last van?
"t duurt ook een paar minuten als je op msn aanmeld:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Modbreak:NIET gaan lopen roepen dat MSN down ligt. Mensen merken dat vanzelf ook. Reacties zullen getrashed worden. Reacties als 'honden daar' zijn al helemaal niet gewenst. Danku.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ik kan me wel aanmelden en zien wie er on-line is, maar krijg geen enkel bericht de deur uit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G33rt
  • Laatst online: 22-06-2022
<h1 style='color: red'>Let op:

Reacties over MSN down of aanvervante/op dit moment veel voorkomende problemen zullen met onmiddelijke ingang bestraft worden met een OW.</h1>

[ Voor 19% gewijzigd door G33rt op 10-10-2004 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronneman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-02 19:59
WinXP - msn 6.2
Debian - amsn

Ik weet dat ik niet mag zeuren over msn down e.d. maar ik weet niet zeker of dit hieraan ligt. Ik kan sinds gister niet meer inloggen op mijn account. Je ziet bij msn 6.2 het poppetje rond draaien wat hij een minuut doet ofzo en vervolgens krijg ik het login venster weer zonder foutmelding o.i.d. Toen heb ik het met amsn op een linux pc probeerd maar lukte ook niet. Heb toen maar een andere account aangemaakt daar kon ik 1x op inloggen maar niemand ontvangde mijn berichten. Vanmorgen nogmaals probeerd maar nog steeds hetzelfde. Ligt dit "tijdelijk" aan msn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedener
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:37
ronneman schreef op 11 oktober 2004 @ 07:41:
WinXP - msn 6.2
Debian - amsn

Ik weet dat ik niet mag zeuren over msn down e.d. maar ik weet niet zeker of dit hieraan ligt. Ik kan sinds gister niet meer inloggen op mijn account. Je ziet bij msn 6.2 het poppetje rond draaien wat hij een minuut doet ofzo en vervolgens krijg ik het login venster weer zonder foutmelding o.i.d. Toen heb ik het met amsn op een linux pc probeerd maar lukte ook niet. Heb toen maar een andere account aangemaakt daar kon ik 1x op inloggen maar niemand ontvangde mijn berichten. Vanmorgen nogmaals probeerd maar nog steeds hetzelfde. Ligt dit "tijdelijk" aan msn?
Ik had hetzelfde probleem. Ik heb gisteravond hele verhalen getypt aan mensen in mijn lijst. maar niemand ontving iets. De status op de msn pagina staat nu ook dat er problemen zijn. Afwachten dus :Y)

Tis gratis dus je kan mag er niet te veel van verwachten :z

LG Therma V Split WP: HU143MA.U33-HN1636M NK5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronneman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-02 19:59
Speedener schreef op 11 oktober 2004 @ 07:54:
[...]

Ik had hetzelfde probleem. Ik heb gisteravond hele verhalen getypt aan mensen in mijn lijst. maar niemand ontving iets. De status op de msn pagina staat nu ook dat er problemen zijn. Afwachten dus :Y)

Tis gratis dus je kan mag er niet te veel van verwachten :z
Nee dan hoef ik tenminste niet mijn hele pc te gaan debuggen voor een eventuele fout ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:30

n00bs

Het is weer Zomer!

Hoe kan het zijn dat je bijvoorbeeld met MSN 6.2 niet meer online kan komen op bepaalde dagen als er mogelijk storingen zijn, terwijl je met 4.7 wel online kan komen :? Ze maken toch beiden gebruik van dezelfde services...

Ook snap ik niet dat met MSN6 en hoger, je connectie heel makkelijk eruit ligt door bv een portscan te doen of wat hogere porten open te gooien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdburgt
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-04 10:59

wvdburgt

MacOS all the way baby!

even een algmeen vraagje: vinden jullie ook dat msn steeds meer gaat gebruiken en dat al die nieuwe dingen maar grote onzin is en je msn een beetje vervuilt?

AMD Ryzen 5 7600X | Asus Prime X670-P | Corsair Vengeance 2x 16GB DDR5 PC5200 | XFX Speedser MERC 310 AMD 7900 XTX| http://wvdburgt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klomp
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-05 08:15

klomp

Zooi...

lammmetak schreef op 11 oktober 2004 @ 12:43:
even een algmeen vraagje: vinden jullie ook dat msn steeds meer gaat gebruiken en dat al die nieuwe dingen maar grote onzin is en je msn een beetje vervuilt?
amen, ja dus, k had net ook alweer de grootste moeite met het inloggen, na 5 minuten op dat aanmeld knopje geduwd te hebben dan einden een verbinding. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mobie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05-2021

Mobie

Little Idiot

Hier stond geblaat :x

[ Voor 94% gewijzigd door Mobie op 11-10-2004 17:41 . Reden: niet goed gekeken :x ]

Songbird | She's a little violet in my mind Singing songs she loves to pass the time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99791 schreef op 10 oktober 2004 @ 20:19:
Weet iemand of het mogelijk is om de meldingen van msn messenger altijd op de voorgrond te krijgen, dus boven alle programma's en spellen?

Het is eigenlijk altijd te zien boven programma's maar als je bijvoorbeeld een spel draait is dit niet te zien, wat ik wel graag zou willen.

Dit is wel net zo handig om je contacten een beetje bij te houden, nee in een FPS waarin elke 0.1sec teld moet je niet afgeleid worden, maar dat zijn dan ook niet "mijn" spellen :P
is er iemand die hier iets op weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vold
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-01 23:04
Mmm, misschien een verwante van het hele msn down gebeuren, maar vroeg me toch iets af.. Ik kreeg net (net als vele andere in mn lijst) een berichtje van "je wordt om 19:17 automatisch afgemeld en weer aangemeld daarna". Wegens onderhoud oid.., heeft iemand meer informatie van wat er nu eigenlijk allemaal gebeurd ? Het zal wel noodzakelijk zijn om de problemen op te lossen binnen het netwerk, maar het blijft eigenaardig... (msn trouwens nooit meer aangemeld :P)

Ohja en voor jrkn, bij mij komt msn echt overal en altijd eroverheen :P Dus dat doet ie toch automatisch ? Of heb je nog de oude versie ?

[ Voor 7% gewijzigd door Vold op 11-10-2004 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y3PP3R
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-05 16:28
Jah, er is onderhoud, maar ik zou niet weten wat ze uitvreten, ik kreeg de melding 'U wordt over 1 minuut automatisch afgemeld, sluit uw gespreksvensters'.

De statuspagina geeft een asp.net error en niets doet ut... Ze zullen wel een nieuwe versie van de service installeren of nieuwe servers in gebruik nemen.

Dus... ICQ, anyone?

[ Voor 6% gewijzigd door Y3PP3R op 11-10-2004 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50873

ja lekker icq doet het altijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimDJ
  • Laatst online: 20:18
Wat ik merkte is dat berichten versturen/ontvangen vlak voordat het systeem uitgeschakeld werd enorme tijd in beslag nam, iemand belde me al op om te terwijl ik tijdens het gesprek zijn berichten binnen kreeg. Systeem overbelast misschien?

Freelance Drupal Developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vold schreef op 11 oktober 2004 @ 19:35:

Ohja en voor jrkn, bij mij komt msn echt overal en altijd eroverheen :P Dus dat doet ie toch automatisch ? Of heb je nog de oude versie ?
bij anno 1503 wel, maar bij bijvoorbeeld simcity 4 krijg ik de meldings venstertjes niet te zien dacht ik, en zolang je op je desktop zit is het altijd wel te zien. Ik gebruik 6.2 btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

1 MSN Topic om in de gaten te houden vinden we toch wel voldoende. Over MSN7Beta kan dus hier verder gebabbeld worden:

[rml][ MSN Messenger] Beta 7.0 ervaringen*[/rml]

Voor de nieuwe final komt er ongetwijfeld een nieuw en schoon topic :) De informatie uit de topicstart van dit topic zal ik voor eventuele opname in de FAQ kopieren naar het Wiki :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als MSN down ligt, hoef je dat niet te melden. Hier zal tegen opgetreden worden!