Het Grote MSN Messenger Topic (deel 2)

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 6.093 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BSeB
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-08 13:07
Misschien een stomme vraag maar ben nu al een tijdje GoT weer aan het struinen ivm info over voice vanaf een computer achter een SuSe router.

Vroeger hadden we reaim en Upnp, maar van beide hoor ik niks meer. Is er iets nieuws wat nog erg onbekend is, of beschikt linux met de nieuwste kernel standaard over een soort routing functie.

Upnp heb ik ooit zelf gebruikt en werkte bagger, omdat het in een loop kwam te hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSCExter
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 25-02-2024
Heho, Ik ben benieuwd of je met MSN (of met een progje ervoor) bij kan houden waneer mensen online komen, weet iemand of dit bestaat? ik kan het in ieder geval niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CSCExter schreef op 31 maart 2004 @ 23:34:
Heho, Ik ben benieuwd of je met MSN (of met een progje ervoor) bij kan houden waneer mensen online komen, weet iemand of dit bestaat? ik kan het in ieder geval niet vinden.
Jup dit kan zeer zeker.

• Msn plus installeren (let op dat je geen ad-aware mee installeert)
• Rechtermuisknop op contact -> MSN Plus! Extra's -> Contactpersoonsinformatie -> Voilá u ziet wanneer en waarin de betreffende persoon zijn of haar status heeft gewijzigd sinds u online bent geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spokje schreef op 07 maart 2004 @ 11:32:
Ik heb het probleem dat msn transfers tergend traag zijn, mijn upload ligt rond de 52kB/s. alleen naar iemand met kabel via msn haal ik maar 3kB/s. :D is er een oplossing voor? dit werkt niet :P
Probeer eens de juiste port te forwarden: 1863 als ik het goed heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:54

n00bs

Het is weer Zomer!

1863 is alleen trigger port, je moet TCP 6891 - 6900 openzetten. Maar dan nog MSN achter NAT zuigt... heb het hier ook en soms gaat het met 0.5KB/sec helaas maar het kan gewoon niet normaal werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-08 11:30
Ik vind het wel grappig dat File Transfers niet via de MSN server gaan of zoiets.. Heb mijn Inet verbinding gedeeld met m'n buurman en laatst een zipje van 192Mb van hem via MSN gekregen. Duurde luttele minuten voordat ie binnen was.. Errug leuk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 10:26
Ik heb een heel vaag probleem
Op mn pc heb ik 2 useraccounts, met het ene useraccount kan ik msn'en. En met het andere useraccount niet. Want ik krijg de volgende foutmelding "Contact met deze persoon is niet mogelijk" als ik op een persoon dubbelklik (ik kan dus wel inloggen). Het rare is dat als ik Windows messenger draai dat het dan wel werkt.
Het ligt niet aan de gebruikte msnaccounts aangezien het niet uitmaak hoe in inlog met msn. Ook wordt er gebruik gemaakt van dezelfde versies van msn.
Ook heb ik msn al geherinstalleerd maar dat mocht ook niet baten.

Any thoughts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hark_k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 15:23
Glorix Jim schreef op 02 april 2004 @ 20:09:
Op mn pc heb ik 2 useraccounts, met het ene useraccount kan ik msn'en. En met het andere useraccount niet. Want ik krijg de volgende foutmelding "Contact met deze persoon is niet mogelijk" ?
Heb je niet toevallig de Handwriting plugin voor Messenger Plus! geinstalleerd? Die geeft dat probleem wel vaker volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Handwriting plugin rulz :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Laatst online: 16:04
n00bs schreef op 02 april 2004 @ 20:19:
Handwriting plugin rulz :)
tr00! :9

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 10:26
Marco K schreef op 02 april 2004 @ 20:12:
[...]

Heb je niet toevallig de Handwriting plugin voor Messenger Plus! geinstalleerd? Die geeft dat probleem wel vaker volgens mij.
Ja dat heb ik idd gedaan. Dan ga ik dat even deinstalleren :)

edit: idd dat was het, thnx!

[ Voor 6% gewijzigd door Glorix Jim op 02-04-2004 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 15:39
ik wordt steeds afgemeld ... :(
weet iemadn hier een oplossing voor , het komt meestal niet veel voor , maar de lalaatste paar dagen om de 10 mins. en dat is heel irritant..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff en kort vraagje:

hoe kan ik "nickname-weergave" uitzetten, zodat ik alleen de emailadressen in mijn lijst zie? Elke dag lijkt het wel dat ik een hele nieuwe lijst heb met die lijpe nicknames.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2004 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 03 april 2004 @ 14:13:
ff en kort vraagje:

hoe kan ik "nickname-weergave" uitzetten, zodat ik alleen de emailadressen in mijn lijst zie? Elke dag lijkt het wel dat ik een hele nieuwe lijst heb met die lijpe nicknames.
Contactpersonen > Contactpersonen beheren > Contacten weergeven op > E-mailadres

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Ik wil dat MSN Messenger 6.0 ipv. van Iexplore gewoon de standaard browser gebruikt(Firefox). Helaas is de search stuk en ik heb er al redelijk wat tijd in gestoken en ben nu dus geirriteerd ;)

*Google kon ik eigenlijk niks vinden(op alleen heel veel hits na) behalve:

http://messenger.msn.com/Help/Issues.aspx

Browsers and operating systems

* If you have Microsoft® Windows® 95 and Netscape Navigator 4.0 on your computer with no version of Internet Explorer installed, hyperlinks in invitations will be displayed as text and cannot be clicked. To accept or decline invitations under these conditions, use the keyboard shortcuts specified in the invitation.
* In order for you to access your MSN Hotmail® e-mail, you need to enable scripting support in your browser. In Microsoft® Internet Explorer, you can do this on the Security tab of the Internet Options dialog box; in Netscape Navigator, you can enable scripting support in the Preferences dialog box of version 4.0.

Ik ga er dus vanuit dat het wel moet kunnen!? Firefox is mijn standaard browser en in het registery kan ik het pad van iexplore.exe niet aantreffen in msn/messenger onderdelen.

Heeft iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand enig idee of msn messenger 6.2 al uit is??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 april 2004 @ 15:26:
Nou dat kan jezelf toch ook wel zien :?
http://messenger.msn.nl/

Msn 6.1 nog steeds en beta weet ik niet, maar dit kan jezelf ook wel onderzoeken hehe (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hark_k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 15:23
Verwijderd schreef op 08 april 2004 @ 15:26:
Schijnt 22 april uit te komen. Bron mag ik helaas niet noemen hier :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dawai
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-09 01:35

Dawai

HERiTAGE CHESS CREW

n00bs schreef op 01 april 2004 @ 10:47:
Maar dan nog MSN achter NAT zuigt...
Tenzij je router UPnP ondersteunt ;)

Programmer: red-eyed, mumbling mammal capable of conversing with inanimate objects.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck
  • Laatst online: 10-09 12:51

Puck

W32.Deadcode.A

SSH schreef op 07 april 2004 @ 17:34:
Ik wil dat MSN Messenger 6.0 ipv. van Iexplore gewoon de standaard browser gebruikt(Firefox). Helaas is de search stuk en ik heb er al redelijk wat tijd in gestoken en ben nu dus geirriteerd ;)
Ehm, hier werkt MSN Messenger 6.1 (laatste versie) gewoon met de standaard browser (Firefox) op Windows XP

Mischien even updaten naar 6.1? Of heb je die wel?

Arrived anxious, left bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thyzz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:12

Thyzz

-=leeg=-

PuCK schreef op 09 april 2004 @ 00:13:
[...]

Ehm, hier werkt MSN Messenger 6.1 (laatste versie) gewoon met de standaard browser (Firefox) op Windows XP

ik heb het zelfde probleem, en gebruik wel 6.1

5325wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

PuCK schreef op 09 april 2004 @ 00:13:
[...]

Kon me niet voorstellen dat dat iets uit moest maken en dat deed het dus ook niet. Maar goed er is wel meer bogus op mijn computer dus het word eens tijd voor een herinstall dan maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 april 2004 @ 16:13:
[...]

Nou dat kan jezelf toch ook wel zien :?
http://messenger.msn.nl/

Msn 6.1 nog steeds en beta weet ik niet, maar dit kan jezelf ook wel onderzoeken hehe (8>
Op mess.be staat een verhaal over 6.2

Ik las iets van animated display icons...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasp
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:26
M'n vriendin heeft een probleem met MSN.. Als we met elkaar chatten komen de helft van mijn berichten niet bij haar aan, maar hij geeft geen fout aan zoals normaal. Dus dan zegt ze bv. na een tijdje: 'Ben je er wel?' Terwijl ik een vet verhaal aan 't typen ben. Mijn berichten komen wel allen aan bij haar.

Nieuwste versie van MSN, welke andere drivers hebben nog meer invloed op de verbinding van MSN?

Ohja, ze zit wel achter een router.. en ja jullie willen vast weten wat voor één ;) maar dat kan ik pas vanavond zien..

Kan het eigenlijk wel aan de router liggen? Ik heb bij mij thuis ook een router, en hier werkt 't wel allemaal ok.

Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
Drawing plugin geïnstalleerd toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wasp schreef op 13 april 2004 @ 17:39:
M'n vriendin heeft een probleem met MSN.. Als we met elkaar chatten komen de helft van mijn berichten niet bij haar aan, maar hij geeft geen fout aan zoals normaal. Dus dan zegt ze bv. na een tijdje: 'Ben je er wel?' Terwijl ik een vet verhaal aan 't typen ben. Mijn berichten komen wel allen aan bij haar.

Nieuwste versie van MSN, welke andere drivers hebben nog meer invloed op de verbinding van MSN?

Ohja, ze zit wel achter een router.. en ja jullie willen vast weten wat voor één ;) maar dat kan ik pas vanavond zien..

Kan het eigenlijk wel aan de router liggen? Ik heb bij mij thuis ook een router, en hier werkt 't wel allemaal ok.
mischien doet ze wel als of en wilt ze gewoon niet met je chatten is ook een optie.... .. tja je moet aan alles denken he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasp
  • Laatst online: 16:26
Verwijderd schreef op 14 april 2004 @ 10:49:
[...]mischien doet ze wel als of en wilt ze gewoon niet met je chatten is ook een optie.... .. tja je moet aan alles denken he
Ik kan je verzekeren dat dat het niet is.
Harm schreef op 13 april 2004 @ 17:47:
Drawing plugin geïnstalleerd toevallig?
Nopes..

Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
Heb je een of andere bandbreedteslurpende p2p-cliënt draaien? Een vriend van mij heeft dat ook en bij hem is het opgelost als hij Overnet (zijn programma) uitzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radio999
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-07 10:39
Mijn Messenger doet het niet,

Windows XP Pro Nl incl. alle updates
MSM 6.1.0211

Ik zit achter een FreeBSD firewall

Als ik verbinding wil maken krijg ik de melding dat er een probleem is met mijn internet verbinding. Maar het internet werkt prima :). Nu heb ik gekeken naar de instellingen, ik heb het opnieuw geinstalleerd en ik heb alle andere software afgesloten. Helaas mag niks baten. Kan er in mijn register wat zijn blijven hangen?

Hij doet het niet meer sinds het installeren van de FreeBSD firewall en het verwijderen van de Firewall Client van ISA Server 2000.

Het wordt gister kouder dan buiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draakhoofd
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Wasp schreef op 13 april 2004 @ 17:39:

oke ik heb dus precies hetzelfde, ik heb er een apart topic voor aangemaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
  • Laatst online: 10-09 20:32
radio999 schreef op 15 april 2004 @ 15:17:
Mijn Messenger doet het niet,

Windows XP Pro Nl incl. alle updates
MSM 6.1.0211

Ik zit achter een FreeBSD firewall

Als ik verbinding wil maken krijg ik de melding dat er een probleem is met mijn internet verbinding. Maar het internet werkt prima :). Nu heb ik gekeken naar de instellingen, ik heb het opnieuw geinstalleerd en ik heb alle andere software afgesloten. Helaas mag niks baten. Kan er in mijn register wat zijn blijven hangen?

Hij doet het niet meer sinds het installeren van de FreeBSD firewall en het verwijderen van de Firewall Client van ISA Server 2000.
Je geeft zelf al de oorzaak... je FreeBSD firewall.... ga eens kijken of de msn poort wel open staat en of je op een andere manier niet msn geblocked hebt met je firewall...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prantiC
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-01-2022
Ik heb een irritant probleempie met msn, ik heb is iemand per ongeluk geblokkeerd en toen weer de blokkering opgeheft. Nix aan de hand leek het. Maar nu als ik msn aanzet is die persoon telkens weer geblokkeerd. Blokkering opheffen werkt wel maar na opnieuw aanmelden is de persoon weer geblokkeerd...
Iemand die weet hoe dit op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrbombastic
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-02 21:29
Iemand al een patch gevonden om de reclame uit versie 6.1.02.11 te halen?
Ik ben op zoek naar een patch die alleen dit uitvoert en niet allerlei andere dingen daarnaast.

Before me there was many, after me there will be none. I'm the one!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
De status van MSN volgens hun eigen informatie:
ABCH
The .NET Messenger Service is temporarily experiencing difficulty. You may be unable to sign in. If you are signed in, you may not be able to update your contacts list. Please try again later.
Laatst bijgewerkt: 16-4-2004 11:30:00 Pacific Time (GMT -8:00)

[ Voor 15% gewijzigd door Harm op 16-04-2004 21:21 . Reden: BTW ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Vreemde vind ik trouwens ook dat mess.be en msnfanatic.com er ook uit liggen... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit achter een linksys router, MTU staat op 1460. Vid chat en voice gaat perfectos.. amar file transfer zakt bij SOMMIGE mensen in als een souffle, terwijl ik bij de meeste een MB per 10 seconde er doorheen weet te pompen. met firewall uit gaat het naar iedereen snel... voorzover hun verbinding da toelaat.... Iemand een id? UPNP hoort die poorten open te zetten dacht ik toch!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

offtopic:
Ik heb twintig posts over dat het MSN MSgr netwerk plat lag, verwijderd. Dat lijkt me nu niet iets om uitgebreid over te gaan praten. Het werkt bij je of het werkt niet bij je, meer is er niet over te zeggen geloof ik :Y)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

F_J_K schreef op 17 april 2004 @ 10:10:
offtopic:
Ik heb twintig posts over dat het MSN MSgr netwerk plat lag, verwijderd. Dat lijkt me nu niet iets om uitgebreid over te gaan praten. Het werkt bij je of het werkt niet bij je, meer is er niet over te zeggen geloof ik :Y)
Als de servers weer gewoon draaien kan je die berichten er wel uit halen. Maar als ze plat liggen is het wel ff makkelijk om te weten dat je niet de enige bent die er last van heeft >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dessie
  • Laatst online: 05-03-2024
Volgens de site www.mess.be zou Msn 6.2 Vandaag uitkomen, nou hij is er nog niet helaas. :'(

Als ze een Msn versie releasen doe ze dat dan meteen in alle talen of verschijnen die dagen later? , en werkt de laatste Messenger plus! dan nog wel of moet die worden aangepast eerst door de maker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:29
DeSSie! schreef op 22 april 2004 @ 17:21:
Volgens de site www.mess.be zou Msn 6.2 Vandaag uitkomen, nou hij is er nog niet helaas. :'(
nou... heel jammer ja :?

maar er staat "Expected" bij, dus het is geen definitieve datum
en daarbij hoeft MicroSoft zich natuurlijk niet te houden aan data die door een andere website uitgegeven worden :P

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://messenger.msn-int.com/Download/

veel plezier met MSN 6.2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eX0duS
  • Laatst online: 10-09 04:00
Een verschil alvast: MSN plus werkt er niet mee. www.msgplus.net

Denk dat versie 3 er wel mee zal werken.

[ Voor 26% gewijzigd door eX0duS op 22-04-2004 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Je was me net voor exodus, inderdaad maar even wachten op versie 3

Enige verschil van mijn kant: emoticons zie je meteen in je bericht dat je typt. Toch wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PuCK schreef op 22 april 2004 @ 19:29:
Je was me net voor exodus, inderdaad maar even wachten op versie 3

Enige verschil van mijn kant: emoticons zie je meteen in je bericht dat je typt. Toch wel handig.
Hmm daar heb ik het niet zo op. Najah, toch maar eens kijken of ik met 6.2 wél kan connecten en geen last krijg van die roterror (0x blah)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 15:49

Flapmo

and back is gigi!

Hm, vraag vast al duizenden keren langs gekomen. Heb verscheidene topics hier gelezen maar krijg nog steeds hier bij een vriendin haar msn niet aan de praat. MSN 6.1 met Norton. Heb poorten al opengezet:

1864
6891 t/m 6900

Maar nog steeds zegt hij achter de firewall te zetten. Weet iemand de goede poort? Alsik hem laat vragen en permit zeg wil hij ook niet. Blijft zeggen dat firewall er tussen zit. Met firewall uit werkt alles prima.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07:07
ben ik de enige of hebben nog meer mensen last van focus problemen met msn?
(nieuwste versie, win xp pro up2date)

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[spam]
Je vergeet www.msgshit.com bij de goeie msn sites
[/spam]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Er is een MSN Plus! compatible voor de nieuwe MSN Messenger 6.2 uitgebracht. Te downloaden via http://www.msgplus.net/

Ik heb deze nog niet getest aangezien ik op mijn werk ben.
the public version of Messenger Plus! has just been updated to 2.54.75 to support MSN Messenger 6.2. Everything is working fine except for the fact that emoticons cannot be used in conjunction with commands or special tags anymore (because of the fact that MSN Messenger 6.2 replaces emoticon codes by emoticon graphics while you type your messages). Of course, this problem will be solved in Messenger Plus! 3.

[ Voor 56% gewijzigd door Puck op 23-04-2004 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kweenie of het nieuw is maar ik heb ineens een groep "mobile" erbij. Plaatje voor de naam is een geel msn poppetje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-06 07:38

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Nieuwe MSN plus werkt weer prima met MSN 6.2. Dat heeft patchou weer snel gedaan :)

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapmo
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 15:49

Flapmo

and back is gigi!

krijg nog steeds niet msn6.1 werkend met dat verdomde Norton Firewall :X. ZO'n beetje alle poorten af gelopen en nog steeds die meuk dat hij hem maar niet blijft herkennen. De oude msn werkt opeens wel weer :x.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Niet online
Ben ik de enige die tijdens t installeren de melding krijgt dat de *.msi niet gevonden kan worden en daardoor niet geinstalleerd kan worden? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Flapmo schreef op 23 april 2004 @ 10:26:
krijg nog steeds niet msn6.1 werkend met dat verdomde Norton Firewall :X. ZO'n beetje alle poorten af gelopen en nog steeds die meuk dat hij hem maar niet blijft herkennen. De oude msn werkt opeens wel weer :x.
Gooi die Norton Meuk eraf... en zet er ZoneAlarm Pro voor in de plaats. Werkt perfect en daarnaast is ZA Pro een veel betere softwarematige Firewall vs Norton

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu op m'n oude windows 98 PC en ik kan geen berichtengeschiedenis instellen. Dat vakje is disabled.

Weet iemand waar dit door komt en hoe ik het op los? Ik heb het al eens eerder gehad, ook op winxp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Laatst online: 11-09 16:23

Jumpiefox

Hoi ?

Heb een probleempje, krijg sinds gisteren 1 of andere vaage error dat ik niet kan aanmelden: Signing in to .net Messenger Service failed because the service is temp unavailable. 0x8007000e :/ Het vaage is dat msn 4.7 wel gewoon werkt o.O?

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
Verwijderd schreef op 23 april 2004 @ 11:54:
Ik zit nu op m'n oude windows 98 PC en ik kan geen berichtengeschiedenis instellen. Dat vakje is disabled.

Weet iemand waar dit door komt en hoe ik het op los? Ik heb het al eens eerder gehad, ook op winxp.
Je hebt niet de laatste versie van MSXML geïnstalleerd? Precieze naam van de XML-parser van MSN ken ik niet, maar die zou je even kunnen installeren (is te downlaoden op de MS-site) en dan zou het denk ik opgelost moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07:07
stevenP schreef op 22 april 2004 @ 21:37:
ben ik de enige of hebben nog meer mensen last van focus problemen met msn?
(nieuwste versie, win xp pro up2date)
iemand?

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wei_zhu
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10-09 17:27
ik kan geen mijnenveger meer spelen, versie MSN 6.2 is het, er staat ,<nickname> is unable to start Mijnenveger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-09 05:35
Vraagje een vriend van mij heeft een webcam gekocht laast. een Logitech quick zoom, maar nouw krijgen we geen beeld (zwart beeld) in msn. hij is wel goed geinstalleerd onder windows 98 en er zit Direct X 9.0 op

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen ??

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:29
Cyrus The Virus schreef op 23 april 2004 @ 23:39:
Vraagje een vriend van mij heeft een webcam gekocht laast. een Logitech quick zoom, maar nouw krijgen we geen beeld (zwart beeld) in msn. hij is wel goed geinstalleerd onder windows 98 en er zit Direct X 9.0 op

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen ??
werkt de cam wel in andere applicaties?

bijvoorbeeld de Logitech eigen software? of Netmeeting?

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-06 07:38

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Wat is dit nu weer voor vage poep dan, eerst stond ie op die offical download site van MS:
http://messenger.msn-int.com/Download/default.aspx

Want daar had ik hem vandaan, en nu ineens staat er weer MSN 6.1 en als ik dan dit lees:
http://news.com.com/2110-...rt=rss&tag=feed&subj=news
Snap ik er al helemaal niks meer van, MSN 6.2 was toch al uit?? nu staat er dat het nog een week duurt :? , begrijp er erg weining van moet ik zeggen.

*edit*

na dit te hebben gelezen op een wel bekende msn gerelateerde site snap ik het alweer wat meer:

Many of you may have seen MSN Messenger 6.2 posted on the main MSN Messenger site, then later removed and swapped for the old one.

An update to our story from yesterday on MSN adding four paid online games to its stable of subscription-based offerings: Looks like a last-minute glitch has resulted in Microsoft postponing the availability of its MSN Messenger 6.2 update. "The (new) games have already begun to roll out today on the 6.1 client, and many consumers will already have access tonight (Thursday evening)," an MSN spokeswoman said. "However, the 6.2 client is currently on hold." The new target for 6.2 is Monday.

[ Voor 45% gewijzigd door SithWarrior op 25-04-2004 00:46 ]

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flapmo schreef op 23 april 2004 @ 10:26:
Je kunt norton een programma scan laten maken van je pc.
Op deze manier krijg je alle progjes netjes op rij in het toegangsbeheer en kun je via de opties in je firewall toestemming geven ( of juist niet ) voor alle progjes die een toegang tot het net gebruiken.
De programma scan staat trouwens in het opties gedeelte van je firewall

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 08:07

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Alpha-xp schreef op 23 april 2004 @ 16:15:
Heb een probleempje, krijg sinds gisteren 1 of andere vaage error dat ik niet kan aanmelden: Signing in to .net Messenger Service failed because the service is temp unavailable. 0x8007000e :/ Het vaage is dat msn 4.7 wel gewoon werkt o.O?
Dit heb ik ook sinds gisteren. Het probleem is dat ik mijn computer net helemaal opnieuw geïnstalleerd heb, dus ik dacht dat het daar aan lag. Als ik bij Trillian klik op 'check hotmail' werkt het wel gewoon. De service is dus zeker niet unavailable. Een mailcheck met MSN Messenger (6.1) kan ook gewoon, en de help daarvan geeft aan dat alle systemen draaien.
Iemand een idee waar het aan kan liggen?
Ik heb WinXP Pro met Office 2003 Pro (beide NL en up2date). Misschien houdt mijn laatstgeïnstalleerde Office patch iets tegen?
edit:
Ik heb net de Outlook Hotmail account verwijderd en opnieuw ingesteld, en nou werkt het wel 8)7 :?

[ Voor 7% gewijzigd door gwystyl op 28-04-2004 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste

Ik zit met hetzelfde probleem. Daarom vroeg ik me af of u reeds een oplossing gevonden hebt.
Onder Yahoo Messenger heb k geen problemen, ook niet met NetMeeting of iets anders.
Wanneer ik in MSN Extra-instelling voor beeld en gluid doe, heb ik beeld.
Maar wanneer ik uit hetzelfde Extra menu webcam instellingen doe, krijg ik niks.
Enkel een zwart venster.

Help?

MVG
Vellie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mailtje van m'n nichtje:
Er heeft een meisje mijn vriendin gepest via MSN.
En dat meisje heeft het gesprek gelogd, maar mijn vriendin niet.
Als je het MSN wachtwoord hebt van dat meisje, kan je die log dan bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 mei 2004 @ 20:25:
Mailtje van m'n nichtje:

[...]
:P :P

En als het echt een vraag was: je antwoord: nee :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-05-2004 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 11-09 22:53

NoTimeRemains

I know

heeft er nietmand een smili pack ofzow van got? :( ik vind die msn dingen echt lelijk ...

maar uhm ik bedoel dus niet zo die losse dingen importeren enz maar ik bedoel egt een vervangend iets voor de gewone emoticons

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HIValicious schreef op 06 mei 2004 @ 22:36:
heeft er nietmand een smili pack ofzow van got? :( ik vind die msn dingen echt lelijk ...

maar uhm ik bedoel dus niet zo die losse dingen importeren enz maar ik bedoel egt een vervangend iets voor de gewone emoticons
Ga je ons dan ook vertellen dat je het topic gelezen hebt zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

srry maar ik kan t echt niet vinden ...

kan je me ajb helpen?

[ Voor 75% gewijzigd door NoTimeRemains op 06-05-2004 22:53 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds gister een probleem met msn.
Heb een eenvoudig netwerk van 2 pc's Win2000 main en win 98 client. Internet wordt gedeeld, geen router gewoon tcp/ip, kabel internet. Wat nu het geval is, is dat het gedeelde internet wel werkt op de 98 pc, maar msn blijft daar connecten en stopt er dan na verloop van tijd mee en geeft geen foutmelding. Msn en internet werkt wel op de Win2000 pc. Heb verder geen directe firewall tussen de pc's lopen.
Ik vermoed dat bij mijn laatste microsoft service update een of andere port dicht gegooid is waardoor msn niet meer kan connecten op de andere pc.
Ik hoop dat iemand mij met dit probleem kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds dinsdag, dat mijn MSN-clienten op het netwerk, niet meer willen connecten, en aangeven dat er geen internet verbinding is (is er wel) of een firewall is ingesteld (is er niet). Ik heb geen router, wel een hub, en een server die draait onder Win2kProNLsp6.
Probeert de porten in een of andere manier te mappen, werkte niet. Windows updates ook geen succes, MSN naar 6.2 werkt ook niet.

De enige MSN die werkt is die op de so-called Server. Die is direct verbonden aan het internet.

Stomme is, ik heb geen rare netwerk software geinstalleerd noch op de server, noch op de clienten. Kan hier een reden voor zijn? En een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 07 mei 2004 @ 15:57:

De enige MSN die werkt is die op de so-called Server. Die is direct verbonden aan het internet.
Lijkt op het zelfde probleem, ook hier heeft alleen de pc met direct internet verbinding contact met msn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het allemaal heel raar, ik heb het netwerk al een jaar of 4, onveranerd, en ik gebruik MSN al sinds versie 3.8 nog nooit problemen gehad, maar sinds Microsoft MSN6.0 uitgebracht heeft, heeft MSN vaak contectie problemen etc.

Niet normaal, maar over naar MSN5.0 gaan? Nee... is de meest klote versie die er bestaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn netwerk ook al zo'n 5 jaar geen enkel probleem en inderdaad sinds versie 6 of een of andere update van windows lijken er opeens porten geblocked te worden waardoor msn niet meer werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap het ook niet, maar toch nog even een situatieschets, voor de mensen die een oplossing weten.

'Server' - Direct aan internet, internet gedeeld. (Windows 2000 NL Pro SP4, Fully Updated)

- PC1 (Windows 2000 NL Pro SP4, niet full updated, update pagina niet te vinden via Netwerk) ,
- PC2 (Windows ME NL SP2, niet full updated, update pagina niet te vinden)
- PC3 (Windows 98 NL SP? (de laatste), niet full updated, update pagina niet te vinden via netwerk)

MSN werkt dus niet op de 3 PC's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05 13:47
Ik heb hier een soortgelijk probleem.
Sinds een paar weken doet msn het soms niet meer op mijn eigen pc.
Soms een paar dagen wel en soms een paar dagen dat ik weer niet kan verbinden.
Op de andere pc die directe verbinding met internet heeft doet msn het prima terwijl msn op mijn pc die via de andere pc verbinding met internet heeft het niet.
Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik wist wat het probleem zal zijn, zou ik het niet vragen.

De help pagina's van MSN vertellen me ook vrij weinig. En contacten met MicroSoft zelf, zal wel niet lukken.

FF de MSN-Service gemaild, of ze een oplossing weten....

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2004 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-05 13:47
Ik bedoel dus ook niet jouw maar andere mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvv
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 09:06
Is er een nief breezer tooltje dayt op voorhand al kan zien dat ik iets ga zeggen (aan het typen)... Of wou die kerel ook iets tegen mij zeggen opt zelfde moment? Ik snap er niks meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met ehm.. amsn kan je zien als iemand zeg maar jouw venster opent.. das enige wat ik zosnel kan bedenken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 mei 2004 @ 15:06:
met ehm.. amsn kan je zien als iemand zeg maar jouw venster opent.. das enige wat ik zosnel kan bedenken
Correct, MSN laat overigens ook zien, of iemand je geblockt heeft (in een kleurtje) of verwijderd heeft van zijn lijst (ook in een kleur).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Laatst online: 09-09 20:00
Waar kan je de Windows versie downloaden? Ik vind alleen maar versies met tar.gz als extensie waar ik niks mee kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Silent Thunder schreef op 08 mei 2004 @ 15:30:
[...]

Waar kan je de Windows versie downloaden? Ik vind alleen maar versies met tar.gz als extensie waar ik niks mee kan.
hier :)
Dat is toch alleen met de Linux-versie en niet met die van Windows toch?

[ Voor 33% gewijzigd door GGS_206 op 08-05-2004 15:34 ]

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Laatst online: 09-09 20:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GGS_VR6 schreef op 08 mei 2004 @ 15:33:
[...]

hier :)

[...]

Dat is toch alleen met de Linux-versie en niet met die van Windows toch?
Zowel de Unix, Linux en Windows variant zijn hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het blijkt dat dit een zeer naar probleem is waar niet direct antwoord opgegeven kan wordne ik hoop dat iemand zsm concreet kan uitleggen hoe dit vervelende probleem verholpen kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even wat rondgesurfd en het blijkt dat er nog veel meer mensen zijn die kampen met dit probleem; zie http://www.prikpagina.nl/list.php?f=942

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, maar er word nog steeds geen antwoord, of oplossing gegegeven op het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het hele internet afgezocht naar een oplossing maar nog steeds tevergeefs, blijft irritant als msn niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 09 mei 2004 @ 18:45:
Het hele internet afgezocht naar een oplossing maar nog steeds tevergeefs, blijft irritant als msn niet werkt.
Correct, zowel als mijn vrienden relaties, werk relaties, en persoonlijke relaties lijden hier onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zet je proxy in internet explorer eens uit
dit werkte bij veel mensen al :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Already tried....

Downgraden naar MSN5.0 werkt overigens ook niet, probeer het dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb trouwens problemen in msn6.1/6.2

als ik een bestand verstuur of krijg staat heel soms het statusbalkje er niet bij.
En naar mate het gesprek volgt wil me gespreksvenster wel is na het gedeelte springen waar et bestand verstuurd wordt dus meestal op de helft , als die gene weer wat typt moet je hele tijd mee scrollen , zwaar irritant.
Meestal krijg ik dan ook de bug dat smilies niet meer zichtbaar worden vanaf mijn kant zie ik alleen : D inplaats van het gewenste smilie , en de smilies in me naam verplaatsen zich elke zin een karakter naar voren.

Is dit probleem bekend bij jullie?
heb al opnieuw geinstalleerd hielp ook niet.

En heb tevens Msn Plus geinstalleerd staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het met de statusbalk is bekent, als goed is komt dat door de combinatie met MSNPlus!

Het niet tonen van Smilies, kan aan je niet vrije werkgeheugen liggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steelo
  • Laatst online: 01-03 22:29

Steelo

040 - Ole Ole Ole

ik heb heel vaak het probleem dat msn niet automatisch kan inloggen, wanneer mn pc/windows opstart. zou dit door Zonealarm kunnen komen? Of komt het doordat er opeens veel data ontvangen en verzonden wordt (heb ook wat andere proggies die bij het opstarten met servers connecten) dat msn messenger daardoor niet op de server kan inloggen. Het is nogal vrij irritant als ik mn pc ff aan doe en dan ff iets anders aan het doen ben..ik vind het nogal handig om gelijk online te zijn op MSN. Anders moet ik het daarna weer handmatig doen en dat wil ik niet.

[ Voor 7% gewijzigd door Steelo op 10-05-2004 15:10 ]

Ltrz,....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-02 21:08
is het ook mogelijk om die irritante taakbalk aan de zijkant weg te krijgen? :p
het is mij nog niet gelukt, ook niet met plus!, owjah msn 6.2.

[ Voor 6% gewijzigd door duncanvdlinden op 10-05-2004 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Tools > Options > Privacy > This is a shared computer so don't display my tabs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

HIValicious schreef op 06 mei 2004 @ 22:36:

om mezelf nog eens te quoten ... ik kan t EGT NIET vinden ... ik bedoel dus een smilie pack voor 6.1/6.2

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nas T
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-09 10:54
Ik heb een probleem met msn (6.2), net als een vriend van mij. :(
Als ik inbel op internet, dan verbind msn zich automatisch, ik krijg dan niks te zien, maar ik hoor van anderen dat ik online ben en ik krijg msnberichtjes dat mensen online komen, of als ze wat zeggen, etc.(die van rechtsonderin het scherm) :?
Ik heb alle vinkjes goed gezet, alle automatisch inlogvinkjes staan uit.
Dit probleem heb ik een tijdje, ik wil msn wel opnieuw installeren, windows niet.
Wie heeft GOEDE tips??
:>

vrede in rust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Nas T, waarschijnlijk draai je Windows Messenger EN MSN Messenger. Probeer eens Windows Messenger te deinstalleren.

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als MSN down ligt, hoef je dat niet te melden. Hier zal tegen opgetreden worden!