Het Grote MSN Messenger Topic (deel 2)

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 6.072 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93450

Nas T schreef op 10 mei 2004 @ 17:47:
Ik heb een probleem met msn (6.2), net als een vriend van mij. :(
Als ik inbel op internet, dan verbind msn zich automatisch, ik krijg dan niks te zien, maar ik hoor van anderen dat ik online ben en ik krijg msnberichtjes dat mensen online komen, of als ze wat zeggen, etc.(die van rechtsonderin het scherm) :?
Ik heb alle vinkjes goed gezet, alle automatisch inlogvinkjes staan uit.
Dit probleem heb ik een tijdje, ik wil msn wel opnieuw installeren, windows niet.
Wie heeft GOEDE tips??
:>
Heb ik ook is best wel schijtirritant :r

Windows Messenger word dan op de achtergrond uitgevoerd maar je ziet hem niet maar hoe je dat weg kan halen? :? :?

Is er iemand die me kan helpen? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 26-06 07:38

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Gebruik je toevalig NAV 2003 / 2004?

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SithWarrior schreef op 10 mei 2004 @ 18:03:
Gebruik je toevalig NAV 2003 / 2004?
Ehm nee denk het niet is het een afkorting ergens van? :$ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior

SithWarrior

Norton Antivirus 2003 of 2004, deze hebben optie wat standaard aan staat op je Windows Messenger te "scannen" punt 1 complete onzin en punt 2 start ie dan steeds Windows messenger, ook als de optie uit staat in messenger en je ziet hem dan ook niet in je taakbalk.

en als ik dan dit topic van je lees:

Norton Antivirus 2003 Update probleem dan denk ik het wel zo dat je NAV gebruikt :)

Opties > Express berichten > Auto protect van MSN / windows messenger uitzetten.

[ Voor 35% gewijzigd door SithWarrior op 10-05-2004 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SithWarrior schreef op 10 mei 2004 @ 18:13:
Norton Antivirus 2003 of 2004, deze hebben optie wat standaard aan staat op je Windows Messenger te "scannen" punt 1 complete onzin en punt 2 start ie dan steeds Windows messenger, ook als de optie uit staat in messenger en je ziet hem dan ook niet in je taakbalk.

en als ik dan dit topic van je lees:

Norton Antivirus 2003 Update probleem dan denk ik het wel zo dat je NAV gebruikt :)

Opties > Express berichten > Auto protect van MSN / windows messenger uitzetten.
Ow ja ik gebruikt het ja 8)7

Maar die optie heb ik uitgezet want dat is schijtirritant aleen ik kom nog steeds niet op die site van Symantec :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69945

Mess.be bied een aantal manieren aan, bij mij werken ze niet.... (manieren om MSN in te laten loggen, als hij het niet doet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BuG2FiX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-06 22:23
Ik kan geen antwoord vinden op mijn vraag al kan ik me niet voorstellen dat niet meer mensen dit hebben.

Ik heb windows95 (jajajaja) en msn messenger 5.0 (5.0.0575)

als ik instellingen wil veranderen en opslaan (onder opties..) dan krijg ik steeds dezelfde melding:

Afbeeldingslocatie: http://picserver.org/view_image.php/3VM8U68A37O2/p.jpeg

dit slaat natuurlijk op de automatische 'afwezigheids' optie. Alleen wil het zo zijn dat deze optie 'grijs' is en ook niet in of uit te schakelen is zoals te zien is in het plaatje. heel vaag, deze melding slaat dus nergens op.

Hierdoor kan ik mijn instellingen niet opslaan, deze melding komt iedere keer als ik op 'Ok' druk. grrrrrr wat is een oplossing?

[ Voor 3% gewijzigd door BuG2FiX op 21-05-2004 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheXception
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Volgens mij is dit wat jij bedoelt: (Gevonden op Linkje)

Als op je computer Internet Explorer versie 4.0 of hoger niet is geïnstalleerd, kun je niet instellen hoe lang het duurt voordat de tekst "Afwezig" naast je naam in MSN Messenger wordt weergegeven. Je kunt deze instelling alleen wijzigen door de interval voor de schermbeveiliging (veld Wachten:) in het dialoogvenster Eigenschappen voor Beeldscherm van Windows te wijzigen. Het is niet mogelijk door in het dialoogvenster Opties van MSN Messenger een getal in te voeren bij Mijzelf als afwezige weergeven als ik gedurende ___ minuten niet actief ben geweest.

"It's better to burn out, than to fade away"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55212

Weet iemand trouwens wanneer en of Windows Messenger word opgeheven? Ik heb dus de nieuwste longhorn beta en daarin zit dus Windows Messenger 6.1. Het verschil met MSN Messenger 6.1 is bijna niet te zijn. Er zijn alleen geen MSN logo´s te zien(die vlinder e.d.)

Waarom bestaan er dan nog 2 messengers? Het komt toch op hetzelfde neer :? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:12

HaterFrame

Well... Poo came out!

Die Windows Messenger kunnen ze gratis mee leveren bij een Windows paket, en daar komt bij dat het gebruikt word door Outlook Express.

En ik denk dat als ze MSN Messenger gaan mee leveren dat ze dan weer "monopoly"gezeik krijgen :|

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BuG2FiX
TheXception schreef op 21 mei 2004 @ 13:18:
Volgens mij is dit wat jij bedoelt: (Gevonden op Linkje)

Als op je computer Internet Explorer versie 4.0 of hoger niet is geïnstalleerd, kun je niet instellen hoe lang het duurt voordat de tekst "Afwezig" naast je naam in MSN Messenger wordt weergegeven. Je kunt deze instelling alleen wijzigen door de interval voor de schermbeveiliging (veld Wachten:) in het dialoogvenster Eigenschappen voor Beeldscherm van Windows te wijzigen. Het is niet mogelijk door in het dialoogvenster Opties van MSN Messenger een getal in te voeren bij Mijzelf als afwezige weergeven als ik gedurende ___ minuten niet actief ben geweest.
ik heb IE 5.5 dus dat zal het wel niet zijn. de vraag is waarom hij de foutmelding geeft dus? het vakje is namelijk niet aangevinkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:24

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Vraagje, ik heb nog wat proberen te zoeken maar de search van GoT helpt niet echt mee vandaag (ik gebruik geen hoofdletters in m'n search en het gaat gewoon ontiegelijk traag :/ ) maar zitten er kosten aan verbonden om via MSN Messenger (6.2) een SMS naar iemand te versturen?
Vind het wel een handige feature maar als ik degene naar wie ik de berichten stuur daarmee in de kosten werk is dat natuurlijk minder.

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114494

Ik heb al een geruime tijd een webcam tot mijn beschikking, die het nagenoegen altijd gedaan heeft, tot gisteren. Ik zit hier op een netwerk, en heb m'n computer opnieuw geinstaleerd en ik werk via windows xp PRO. Als ik m'n webcam via msn wil starten geeft hij dit aan.

Ik heb een sweex webcam, met ook een sweex driver er op. Beneden zijn de poorten goed afgesteld dus daar kan het niet aan liggen. Het licht aan m'n computer boven. Zijn er drivers die op elke webcam draai oid?? En dat ik alle sweex software kan verwijderen??

Dit geeft ie aan
http://menno.biersoft.com/images/Screen2.JPG

Ik hoop dat iemand antwoord hier op heeft, want het is dringend!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-07 15:22

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Ik heb ook een (zeer) irritant probleem met MSN 6.1. Ik vlieg om de haveklap online/offline. Ik ga +- om de 10 minuten even offline daarna weer online. Me internet verbinding is stabiel (downloaden etc gaat gewoon door) Ik heb een router staan maar op de andere PC in het netwerk is dit niet het geval dus het zal niet aan de router liggen. Ik draai op Windows XP. Ook heb ik een software matige firewall draaien (sygate) maar daar staan de rechten voor MSN volledig open. Ook draait Norton virusscanner professional 2k4 mee. Iemand een idee hoe dit mogelijk is? Nu ik het toch hier wat vraag gelijk nog een volgend vraagje: Als ik windows restart/uitzet dan duurt dit 20 seconden en daarna krijg ik een melding over een *IETS*dll.dll. Ik ben even de naam kwijt wat er op IETS moet staan. Deze moet ik dan handmatig afsluiten. Deze melding komt 99% zeker van norton 2k4. (zonder norton heb ik deze melding namelijk niet.) Iemand hiervoor een ideetje?

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafz0r
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-07 23:18
ik heb ook wel een leuk probleem.
Ik zit (samen met men broer) achter een router maar msn heeft altijd al gewerkt. Sinds enige tijd (sinds 6.2?) wil msn niet meer inloggen.
Ik start op en msn blijft hangen, als ik snel genoeg ben zie ik mijn contacts maar er hangt een zandlopertje over. Als ik niet snel genoeg ben krijg ik dit niet tevoorschijn en doet hij niets. Bij mouseover staat er wel signed in.
In NAV 2004 staat instant messaging scanning af.
Trillian komt er wel nog door.
Men vriendin heeft het ook voor en die heeft geen router.
Nog al iemand met dit probleem? Ik heb alles al geprobeerd dat ik zelf kon bedenken zoals 6.1 of 5.0 terug installen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BuG2FiX
Is er iemand die weet waar ik de opties van messenger kan instellen zonder dat via messenger zelf te doen?

Ik bedoel dus de dingen die normaal in te stellen zijn onder het menu 'Tools' en dan 'Options' (tabblad 'general').

Waar staan deze gegevens, waarschijnlijk in de registry maar ik kan ze niet vinden. Of staan ze ergens in een .ini bestand?

Ik wil dit omdat ik onder windows95 mijn opties niet kan instellen (zie bericht een aantal berichten terug).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derkmdt
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-06-2024

derkmdt

Developer evangelist bol.com

geen

Ik zoek de orginele msn messenger icons welke ik voor een forum kan gebruiken. Dus met transparante achtergrond(niet wit zoals ik wel kan vinden). Heb ze al van de msn-(emoticon)site gehaald en bewerkt in photoshop alleen blijft lelijk bij een donkere site-achtergond. Wie kan mij helpen aan deze icons. Heb al uren zitten zoeken:'(

Derk

Application Programming Interface

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior

SithWarrior

volgens mij gebruikt pathou (van MSNplus) op ze forum MSN smileys, meschien kan je die ergens krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
derkmdt schreef op 25 mei 2004 @ 23:09:
Ik zoek de orginele msn messenger icons welke ik voor een forum kan gebruiken. Dus met transparante achtergrond(niet wit zoals ik wel kan vinden). Heb ze al van de msn-(emoticon)site gehaald en bewerkt in photoshop alleen blijft lelijk bij een donkere site-achtergond. Wie kan mij helpen aan deze icons. Heb al uren zitten zoeken:'(

Derk
Volgens mij zijn dat geen vrij verspreidbare plaatjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derkmdt
  • Laatst online: 10-06-2024

derkmdt

Developer evangelist bol.com

geen

Heb de emoticons inderdaad bij msgplus-forum gevonden: http://msgplus.mybboard.com/images/smilies/
Alleen ook deze plaatjes zijn niet helemaal top. Mocht iemand anders nog wat weten dan hoor ik het wel.
thx.

Application Programming Interface

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

iAR

Is er ook een mogelijkheid dat bij het uitloggen mijn status bewaart wordt?
Dus als ik op afwezig staat, dat bij de volgende keer ik ook op afwezig sta ipv online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114231

Anoniem: 114494 schreef op 24 mei 2004 @ 19:53:
Ik heb al een geruime tijd een webcam tot mijn beschikking, die het nagenoegen altijd gedaan heeft, tot gisteren. Ik zit hier op een netwerk, en heb m'n computer opnieuw geinstaleerd en ik werk via windows xp PRO. Als ik m'n webcam via msn wil starten geeft hij dit aan.

Ik heb een sweex webcam, met ook een sweex driver er op. Beneden zijn de poorten goed afgesteld dus daar kan het niet aan liggen. Het licht aan m'n computer boven. Zijn er drivers die op elke webcam draai oid?? En dat ik alle sweex software kan verwijderen??

Dit geeft ie aan
http://menno.biersoft.com/images/Screen2.JPG

Ik hoop dat iemand antwoord hier op heeft, want het is dringend!!
Ziet er gewoon naar uit dat je cam al ergens in gebruik is... nog nieuwe programma's geinstalleerd voor je g1 cam meer kon gebruiken in de messenger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josvane
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-07 16:14
dafz0r schreef op 25 mei 2004 @ 14:03:
ik heb ook wel een leuk probleem.
Ik zit (samen met men broer) achter een router maar msn heeft altijd al gewerkt. Sinds enige tijd (sinds 6.2?) wil msn niet meer inloggen.
Ik start op en msn blijft hangen, als ik snel genoeg ben zie ik mijn contacts maar er hangt een zandlopertje over. Als ik niet snel genoeg ben krijg ik dit niet tevoorschijn en doet hij niets. Bij mouseover staat er wel signed in.
In NAV 2004 staat instant messaging scanning af.
Trillian komt er wel nog door.
Men vriendin heeft het ook voor en die heeft geen router.
Nog al iemand met dit probleem? Ik heb alles al geprobeerd dat ik zelf kon bedenken zoals 6.1 of 5.0 terug installen.
Dit probleem heb ik ook.

Heb het volgende allemaal geprobeerd:
-Pc opnieuw geformateerd en geinstalleerd met diverse xp pro cd's
-Bios + diverse drivers geupdate naar de laatste versie
-Service pack 1a geinstalleerd.
-Een virusscanner heb ik nog niet

Hebben meer mensen dit of weten iemand een oplossing

edit:

Heb mijn router er tussen uit gehaald en nu werkt alles naar behoren.

Zijn er soms poorten die open gezet moeten worden?

[ Voor 7% gewijzigd door josvane op 31-05-2004 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09-07 15:18
Is het mogelijk om de tekst in je chatscherm net zo te krijgen als de logs van MSN+? Dus [timestamp] <nick>: blaat
[timestamp] <nick>: regel 2

Dus zoals iRC zegmaar. Krijg het niet gevonden in msn+.
Ook kan ik niet vinden hoe ik bij mensen die ingedeeld staan als group de offline users kan verbergen.

[ Voor 23% gewijzigd door benchMarc op 04-06-2004 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Laatst online: 11-07 15:51
benchMarc schreef op 04 juni 2004 @ 23:11:
Ook kan ik niet vinden hoe ik bij mensen die ingedeeld staan als group de offline users kan verbergen.
onder het kopje Contactpersonen:

Contactpersonen sorteren op Groep
en Groepen beheren -> Offline contactpersonen groeperen

:)

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
:o |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
En valt die weergave van tekst ook nog enigzins te veranderen? Zoals dus de log laat zien. Alleen dan precies dat in het chatvenster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111523

benchMarc schreef op 05 juni 2004 @ 19:17:
En valt die weergave van tekst ook nog enigzins te veranderen? Zoals dus de log laat zien. Alleen dan precies dat in het chatvenster.
In amsn voor Linux is dat wel zo, die kan je gratis downen en gebruiken onder Windows XP.
En in Msn + -> Hmm, ik wilde voor je kijken bij msn plus maar die van mij is volgens mij overleden. Ik ga ff meines repareren en dan zal ik nog ff kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

zerosignal schreef op 26 mei 2004 @ 19:23:
Is er ook een mogelijkheid dat bij het uitloggen mijn status bewaart wordt?
Dus als ik op afwezig staat, dat bij de volgende keer ik ook op afwezig sta ipv online
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-07 11:48
Bij mij werkt msn messenger 6.1.0211 weer eens niet (ik heb 6.2 gehad maar die werkte niet goed samen met een van mijn plugins. Ik krijg de bekende melding dat ik mijn internet verbinding moet nakijken; hebben jullie hier op dit moment ook last van?

Hij doet het al weer (heeft er iets van 10 minuten uitgelegen)

[ Voor 12% gewijzigd door GH45T op 14-06-2004 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

Waar worden custom emoticons bewaard nadat je ze hebt geinstalleerd?
Ik kan ze met geen mogelijkheid terug vinden :(

Omdat ik binnenkort een reinstall ga doen, wil ik mijn eigen wel kunnen backuppen aangezien ik het origineel niet meer heb... iemand een lokatie of een programmatje waar ik de gif/png files kan vinden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30036

Het is geloof ik al gevraagd, maar heb nog geen antwoord gezien: Het SMS-en naar een contactpersoon, kost dat geld, zo ja, hoeveel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterMann
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-07 19:55
Anoniem: 30036 schreef op 19 juni 2004 @ 20:38:
Het is geloof ik al gevraagd, maar heb nog geen antwoord gezien: Het SMS-en naar een contactpersoon, kost dat geld, zo ja, hoeveel?
Ja, kost de ontvanger geld. Hoeveel? Geen idee.. Heb het wel eens gezien ergens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten810
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:10
Is het ook mogelijk om bij msn 6.2 de hele mobile groep weg te halen en net als bij msn 6.1 alleen offline en online te krijgen want ik zie het nut er totaal niet van in en het stoord me vrij erg :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86133

zerosignal schreef op 19 juni 2004 @ 16:10:
Waar worden custom emoticons bewaard nadat je ze hebt geinstalleerd?
Ik kan ze met geen mogelijkheid terug vinden :(

Omdat ik binnenkort een reinstall ga doen, wil ik mijn eigen wel kunnen backuppen aangezien ik het origineel niet meer heb... iemand een lokatie of een programmatje waar ik de gif/png files kan vinden? :)
C:\Documents and Settings\%USERNAME%\Application Data\Microsoft\MSN Messenger\%nummertje van account%\CustomEmoticons

=)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mordeth
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Mordeth

jaja tis wat

Anoniem: 30036 schreef op 19 juni 2004 @ 20:38:
Het kost alleen de ontvanger geld.. volgens mij was het 25 cent per ontvangen bericht + bijkomende standaard sms-tarief

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30036

Mordeth schreef op 20 juni 2004 @ 11:49:
[...]

Het kost alleen de ontvanger geld.. volgens mij was het 25 cent per ontvangen bericht + bijkomende standaard sms-tarief
Wat dus neerkomt op 47 cent? :o
Kun je mooi je contactpersonen mee naaien :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30036 schreef op 20 juni 2004 @ 13:31:
[...]

Wat dus neerkomt op 47 cent? :o
Kun je mooi je contactpersonen mee naaien :X
IDD, ik heb het dus een tijdje gehad om te kijken of mensen zo slim zijn beperkt te houden maar sommigen rammen in 1 minuut wel 5 keer op de enter knop. Dat is dus duur :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaastosti
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:08

Kaastosti

Vrolijkheid alom!

Ik heb laatst bij iemand gezien dat deze ook een foto van iemand zag op het moment dat deze online kwam. Of dat nu een zelf geselecteerde foto was of gewoon de avatar van die persoon weet ik niet, ik vroeg me alleen af of dat MSN geweest kan zijn of dat dergelijke functies alleen nog maar in Trillian zitten? Trillian vind ik namelijk nogal eng werken :)

Een vergissing is menselijk, maar om er echt een puinhoop van te maken heb je een computer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenplant
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:40
kun je bij msn6 ook mensen die offline zijn invouwen zoals bij amsn? lijkt me wel fijn....

overigens, ik wil eens webcamfunctionaliteit in amsn \o/

💶 Wil je in een vrije democratie blijven wonen? Betaal dan voor nieuws. 📰
❌ ceterum censeo contra factiones ad dextrum extremum esse pugnandum. 🙅🏻‍♂️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmail
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-07 17:42

Hmail

Doet ook maar wat.

Zijn er toevallig mensen bekend met de (christelijke) provider Kliksafe? (:r)
Op de site van Kliksafe staat een plaatje met de "goeie" instellingen. Ik heb het letterlijk overgetikt, geen vinkje/teken vergeten. Toch krijg ik iedere keer: Aanmelden bij .NET Messenger Service is mislukt. Probeer het later opnieuw. 0x8100036f
Die melding zegt me helemaal niets, en ik zou ook niet weten waar ik zou moeten zoeken om het op te lossen. Iemand een gouden tip?

It might sound as if I have no clue what I'm doing, but I actually have a vague idea.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51026

Ik heb een probleempje, ik kan via MSN wel gewoon webcam beelden uitzenden. Maar zodra ik ze ga ontvangen krijg ik na een paar seconden een foutmelding en moet ik MSN opnieuw opstarten. Het lijkt mij een codec probleem maar ik heb me eigen het lazurus zitten zoeken en kan er niet achter komen welke codec dan precies. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ucchan schreef op 20 juni 2004 @ 16:35:
kun je bij msn6 ook mensen die offline zijn invouwen zoals bij amsn? lijkt me wel fijn....

overigens, ik wil eens webcamfunctionaliteit in amsn \o/
Dat kan wel maar dan moet je je contactpersonen weergeven op online/offline en niet op groepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108806

Probleem, en het begint me nu zwaar te irriteren. Ik heb meerdere MSN accounts draaien, en daarvan heeft sinds een weekje problemen. Mensen voegen me toe- ik accepteeer.. "<$naamgebruiker> could not be unblocked, please try again later" ik kan vervolgens WEL met ze praten, alleen zien ze mij als off-line... vanaf andere verbinding heb ik hetzelfde probleem... m'n andere accounts hebben dit niet. =/ ik dacht dat ik het probleem al ergens had gezien, maar kan het niet meer vinden... <zucht> bekend probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Sjonge, ik heb nu versie 6.1.0122 van msn en heb totaal geen zin om te updaten. Krijg nu wel die melding dat er een nieuwe versie uit is. Kan wel aangeven dat ik de melding een week niet meer wil zien, maar wil die melding helemaal niet meer zien. Hier is zeker weer geen oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck
  • Laatst online: 21:18

Puck

W32.Deadcode.A

Ik heb net inderdaad wel de update geinstalleerd (waarom niet) en ik zie geen veranderingen...maarja, kleine moeite toch? Misschien eventuele beveiligingsupdates? Ik vind dat ze hoogstens aan mogen geven wat die update nou precies inhoud...

[ Voor 34% gewijzigd door Puck op 25-06-2004 23:28 ]

Arrived anxious, left bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xiD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:18

xiD

12345

als je smilies in je editbalk typt komt het image meteen tevoorschijn... verder zijn er wat dingen als je default zoekmachine maar dat zie je bij de install

67890

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noork
  • Niet online
PuCK schreef op 25 juni 2004 @ 23:27:
Ik heb net inderdaad wel de update geinstalleerd (waarom niet) en ik zie geen veranderingen...maarja, kleine moeite toch? Misschien eventuele beveiligingsupdates? Ik vind dat ze hoogstens aan mogen geven wat die update nou precies inhoud...
Ja kleine moeite natuurlijk. Maar ik heb een gepatchte msn zodat ik 2 msn's tegelijk kan draaien en meteen invisible aanmeld. Dat wil ik niet kwijt. Ik moet nu wachten totdat deze patch voor de nieuwere versie beschikbaar komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:00
Hrmz net die nieuwe msn erop gezet (6.2) maar nu crasht ie dus telkens met inloggen lekker lastig : /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iAR
  • Niet online

iAR

Noork schreef op 25 juni 2004 @ 23:38:
Ja kleine moeite natuurlijk. Maar ik heb een gepatchte msn zodat ik 2 msn's tegelijk kan draaien en meteen invisible aanmeld. Dat wil ik niet kwijt. Ik moet nu wachten totdat deze patch voor de nieuwere versie beschikbaar komt.
MSN Loader doet precies het zelfde (weet niet of je die gebruikt). Je kunt dan gewoon updaten! MSN Loader ondersteunt ook polygamie en offline aanmelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chillz
  • Laatst online: 11-07 15:51
servers problemen met aanmeldscript op 't moment...

ik geloof dat vooral @Home gebruikers er veel last van hebben *D

ik lach me rot, want ik zie de helft van m'n contactpersonen (degene die in de buurt wonen en ik dus van @Home-abo's verdenk) steeds Offline schieten, Online komen, dan weer weg zijn... ge-jojo :)

Leeg - Sinds 20180907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97917

Chillz schreef op 28 juni 2004 @ 22:35:

ik lach me rot, want ik zie de helft van m'n contactpersonen (degene die in de buurt wonen en ik dus van @Home-abo's verdenk) steeds Offline schieten, Online komen, dan weer weg zijn... ge-jojo :)
Klopt, alle @home abo's steeds offline>online :*) Gelukkig nu Demon })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SjOuKeS
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-06 09:13

SjOuKeS

HmmmmPie!!!!

* SjOuKeS is 1 van die personen die constant offline en online gaat..

* SjOuKeS heeft hier 3 msn versies draaien
6.0 is K*T 6.1 is K*t maar 6.2 geeft helemaal geen problemen (allemaal op XP machines) zal wel weer verplicht worden tot updaten :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudboy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-03-2024

Ruudboy

Database Beheerder

Een vraag:
Ik wil graag die MSN SMS functie aanzetten, dat mensen me kunnen sms-en vanuit MSN.
Alleen, dat wil ik alleen voor bepaalde personen, niet iedereen.
(Kost me 25 cent per sms, er zijn genoeg grapjassen die dan 100 berichtjes sturen)

Kan ik dat nou niet per persoon aangeven dat ze het mogen??
Anders zou dan dom zijn van mickeysoft.
Wie gaat nou iedereen toestaan sms te sturen als het geld kost.

edit:
Ik heb nog geen oplossing, wel een workaround:
Ik heb een 2e account, voeg hier alleen de mensen toe die mogen sms-en.
Dit account hoeft volgens mij verder nooit online te zijn
/edit

[ Voor 20% gewijzigd door Ruudboy op 29-06-2004 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111523

Ik heb net even zitten zoeken in MSN plus en in MSN 6.2, maar ik heb niet kunnen vinden dat je bepaalde mensen wel en bepaalde mensen niets kan laten sturen. Dus de oplossing van een 2e account aanmaken is niet zo gek. Ik denk eik dat het de beste oplossing is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41187

Ik door daar ook mij , een heb een aansluiting van damon :( 8mbit.
Baal er zo van , het is alleen met mijn pc. Mijn broertjes pc heeft er totaal geen last van. Heb het ook trouwens ook alleen als ik iets verstuur. Dan krijg ik er veel problemen mee :( ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51026

Anoniem: 51026 schreef op 22 juni 2004 @ 22:27:
Ik heb een probleempje, ik kan via MSN wel gewoon webcam beelden uitzenden. Maar zodra ik ze ga ontvangen krijg ik na een paar seconden een foutmelding en moet ik MSN opnieuw opstarten. Het lijkt mij een codec probleem maar ik heb me eigen het lazurus zitten zoeken en kan er niet achter komen welke codec dan precies. Iemand een idee?
Niemand???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66545

Weet iemand of het nog mogelijk is om eigen tabs te maken in msn 6.2? Of staan die nu op de server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101719

Ok even eem menings vraag.
Wie vind dat MSN 6.x nog veel mooier kan qua graphics.

Het mag dan wel de meest gebruikte instant messenger zijn maar zekr niet de mooiste tog?
Ik vind bv: de knopje linksboven van de chatvenster (om de titelbalk te verstoppen), die ziet er uit als een snel in elkaar gefrutste photoshop knopje..

Wie hier niet mee eens is moet maar even late weten hoe hij er overdenkt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurice_thalen
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-03 01:41
Het is een programma om contact te onderhouden,dat jij hem heel groot wilt is dom.

Ik wil niet dat ie 100 mb van mijn intern geheugen gaat gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vold
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-01 23:04
Ik heb nu ook een probleem sinds ik msn 6.2 heb geinstalleerd, en ik heb wel gezocht, maar niks kunnne vinden :(....

Het zit zo: Ik kan met mijn 'standaard' inlogemail (sjblalba@hotmail.com) neit meer inloggen (geeft geen foutmelding of iets) , maar ik kan nog wel inloggen met mijn 2de emailadres :S...

Het is ook niet iets tijdelijks want het gaat nu al zo bijna 2 weken zo... Iemand die dit eerder is tegen gekomen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvvv
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-07 08:08
Ja, ik moet dit ding kicken...

Ik zoek de naam van het tooltje om een msn te starten zodat als je je aanmeld, je direct op "offline weergeven" staat. Het is zo'n tooltje dat specifiek is voor je msn versie. En mess.be is down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91634

Weet iemand waar je de ouwe msn 6.1 kan downloaden. Want een vriend kan helemaal niet meer inloggen met de nieuwe msn :-(.

Heb nu ff Amsn geinstaleerd op zijn pc maar die ondersteund geen webcam :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb al wat gevonden,
MSN 6.1 http://www.mastaline.com/cc/?fclick=msn61
Msn 6.0 http://www.jongerenshit.com/Pages/Msn/msmg6.exe

Hopelijk werkt één van de twee nu wel bij hem, want dan kunne we weer cammen >:) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:32
*blaat*

[ Voor 99% gewijzigd door jdiezrequejo op 15-07-2004 12:13 ]

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verotte Microsoft$$$ !
MSN 6.0 hebben ze geblokeert en msn 6.1 en 6.2 doen het niet in combinatie met chello bij een vriend. Wat een Rot streek van ze.

Weet iemand welke msn messenger het wel doet in combinatie met chello en webcam ondersteund ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diabolus
  • Laatst online: 23-06 09:36
Anoniem: 91634 schreef op 16 juli 2004 @ 16:19:
Verotte Microsoft$$$ !
MSN 6.0 hebben ze geblokeert en msn 6.1 en 6.2 doen het niet in combinatie met chello bij een vriend. Wat een Rot streek van ze.

Weet iemand welke msn messenger het wel doet in combinatie met chello en webcam ondersteund ?
Ik he Chello en gebruik gewoon MSN 6.2 & MSN 6.1. Tevens heb ik nooit problemen gehad met mijn webcam, ligt het misschien niet aan een firewall?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KSR
  • Niet online

KSR

offtopic:
msnloader voor 6.2 is uit :)

Be Stronger Than Your Excuses

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hij heeft geen firewal, zelfs geen virus scanner. Ik denk dat het dan aan chelloe ligt. Maar om ze te bellen wordt het wel erg duur. Zal kijken of ik ze kan mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• euro
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-01-2022
Wie weet de POP-servernaam van msn messenger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noob-Saibot
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-07-2024
als je de pop server voor in outlook express moet hebben, moet je een nieuwe account aan maken en dan http kiezen in het dropdown lijstje, daar staat Hotmail als het goed is ook bij, dan kan je je hotmail lezen in outlook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• euro
  • Laatst online: 09-01-2022
Noob-Saibot schreef op 22 juli 2004 @ 04:42:
als je de pop server voor in outlook express moet hebben, moet je een nieuwe account aan maken en dan http kiezen in het dropdown lijstje, daar staat Hotmail als het goed is ook bij, dan kan je je hotmail lezen in outlook
dat wist ik, maar je kan maximaal van 4 andere e-mailaccounts email ophalen in je hotmail account.
Ik wil nu de emails van me oude hotmails accounts laten bezorgen in deze nieuwe,.
Dan heb ik die pop server naam nodig om in te vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noob-Saibot
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-07-2024
kun je die e-mails niet gewoon doorsturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• durkagain
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-04 21:37
Anoniem: 86133 schreef op 20 juni 2004 @ 10:05:
[...]

C:\Documents and Settings\%USERNAME%\Application Data\Microsoft\MSN Messenger\%nummertje van account%\CustomEmoticons

=)
Heeft iemand dit al geprobeerd?

Na het installeren van MSN die directory terugzetten werkt niet. De custom emoticons komen verschijnen niet. Ik heb eerst CustomEmoticons teruggezet. Dit werkte niet, en geheel %nummertje van account% terugzetten werkte evenmin.

Iemand dit al eens in omgekeerde volgorde geprobeerd? Eerst directory terugzetten, daarna MSN Messenger installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74054

Weet iemand het probleem, als iemand mij toevoegd krijg ik geen scherm te zien, dat ik het kan accepteren. Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barca
  • Laatst online: 21:50

Barca

In Search Of Sunrise

Anoniem: 74054 schreef op 06 augustus 2004 @ 11:08:
Weet iemand het probleem, als iemand mij toevoegd krijg ik geen scherm te zien, dat ik het kan accepteren. Alvast bedankt.
Acties / Opties / Privacy / [X] Waarschuwen als anderen mij aan hun contactpersonenlijst willen toevoegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 74054

Heel erg bedankt voor uw/je hulp. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38093

Ik heb nu sinds een week last van error 0x81000301, en ben echt de wanhoop nabij. Ik heb hier reeds een topic lopen: [rml][ MSN] Foutmelding 0x81000301, wanhoop nabij[/rml] maar ik plaats het hier nogmaals in de hoop om wat reactie te krijgen.
Ik ben echt ten einde raad :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 77852

Ik heb MSN plus 3.01.94 en wil me graag offline aanmelden. Kan dit op 1 of andere manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 120710

Nog iemand een ideetjes hier voor?

Je kunt maximaal vijf verschillende aangepaste emoticons verzenden.

Of is hier geen command regel voor in een file die ik ff kan veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JozyDaPozy
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-06 13:36
Sinds een tijdje heb ik dat mijn emoticons in MSN al direct als zodanig worden weergegeven tijdens het typen. Weet iemand hoe ik dat kan uitschakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-07 14:23

w0w

jozy2002 schreef op 16 augustus 2004 @ 02:51:
Sinds een tijdje heb ik dat mijn emoticons in MSN al direct als zodanig worden weergegeven tijdens het typen. Weet iemand hoe ik dat kan uitschakelen?
Dat is een (imo zeeeer irritante) feature van msn 6.2. Zolang er geen optie is omdat uit te zetten blijf ik lekker bij 6.1 :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85016

Laatste tijd bij me vriendin wil msn niet alle berichten verzenden die ze typt , iemand bekend met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AirtjE
  • Laatst online: 06-05 17:27
Mjah ik gebruik dus al een tijdje gewoon MSN Messenger 6.2, geen problemen mee gehad tot sindskort. Ik heb naar mijn weten niets echt geinstalleerd, met uitzondering van de XP SP2.

Sindsdien overschrijft hij de msn geluidjes (bij berichten, online enz) telkens naar de default op moment dat hij opstart, ipv mijn eigen ingestelde geluiden. (Daarnaast, weet niet of het ermee te maken heeft, als ik Windows opstart en dan een IExplore krijg ik telkens www.msn.nl voor me neus ipv about:blank).

Iemand probs mee? Of nog beter, een oplossing? Volledig re-install van msn (en msgplus) heeft niet geholpen. AdAware vindt nix...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SithWarrior

SithWarrior

w0w schreef op 16 augustus 2004 @ 11:52:
[...]

Dat is een (imo zeeeer irritante) feature van msn 6.2. Zolang er geen optie is omdat uit te zetten blijf ik lekker bij 6.1 :Y)
Je kan icons uitzetten, dan zie je ze helemaal niet meer. Ook niet als je ze in typed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdj84nl
  • Laatst online: 19-03 09:03
Hey ik heb een nogal zwaar irritant probleem,
namelijk dat ik vaak heb dat me berichten niet aankomen, en dat me msn vaak uitlogt.
Ook word ik vaak uit multichats gegooid.

Ik heb de poorten 1863 al open gezet in me router-firewall. (zowel inbound als outbound en TCP en UDP.

Weet iemand wat het is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85016

mdj84nl schreef op 18 augustus 2004 @ 20:07:
Hey ik heb een nogal zwaar irritant probleem,
namelijk dat ik vaak heb dat me berichten niet aankomen, en dat me msn vaak uitlogt.
Ook word ik vaak uit multichats gegooid.

Ik heb de poorten 1863 al open gezet in me router-firewall. (zowel inbound als outbound en TCP en UDP.

Weet iemand wat het is?
Zelfde probleem als mijn vriendin dus , heel irritant ja.
Die heeft tevens dus kabel , al hoor ik dus soms dat kabel erg onstabiel is maar zo onstabiel :S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-03 14:29

sjaakaq

It might get loud

Hoe komt dit? Ik heb er namelijk ook last van...

leoaq.fm // Jeune Loop

• mdj84nl
  • Laatst online: 19-03 09:03
Anoniem: 85016 schreef op 18 augustus 2004 @ 22:24:
[...]

Die heeft tevens dus kabel , al hoor ik dus soms dat kabel erg onstabiel is maar zo onstabiel :S.
Ik heb ADSL van Demon :)

Ik ga hen maar eens mailen en vragen of zij iets weten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117928

Ik heb sinds enkele dagen het probleem dat men msn geen camsessies meer wil openen.
Wanneer de andere persoon accepteert en hij dus de verbinding wil maken slaat de msn volledig vast, reageert niet meer.
De enige oplossing is via taskmanager afsluiten....

Ik werk met een domain (win2003server)
dns - server
dhcp
fileserver
router

PS : Alle firewalls staan af... already checked !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Laatst online: 30-06 19:45
cable is niet instabiel (meer). was vroeger zo in den beginne, maar nu scheelt het niet veel met adsl qua stabiliteit

afgezien van een paar lokale gemeentelijke kabel-isp's..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Anoniem: 117928 schreef op 23 augustus 2004 @ 21:51:
Ik heb sinds enkele dagen het probleem dat men msn geen camsessies meer wil openen.
Wanneer de andere persoon accepteert en hij dus de verbinding wil maken slaat de msn volledig vast, reageert niet meer.
De enige oplossing is via taskmanager afsluiten....

Ik werk met een domain (win2003server)
dns - server
dhcp
fileserver
router

PS : Alle firewalls staan af... already checked !
Meestal wil MSN opnieuw installeren vaak wel helpen... Heb je dat al geprobeert? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GJ-tje schreef op 25 augustus 2004 @ 19:42:
[...]
Meestal wil MSN opnieuw installeren vaak wel helpen... Heb je dat al geprobeert? :?
Reeds meerdere malen.
Ofwel blokkeert hij ... ofwel krijg ik na een tijdje. 'Kan geen verbinding maken met...'

Volgens mij zou het ergens is de dns of domein van de server kunnen zitten.
Could it be ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79144

Anoniem: 117928 schreef op 30 augustus 2004 @ 16:16:
[...]

Reeds meerdere malen.
Ofwel blokkeert hij ... ofwel krijg ik na een tijdje. 'Kan geen verbinding maken met...'

Volgens mij zou het ergens is de dns of domein van de server kunnen zitten.
Could it be ?
heb je je webcam al eens gechecked? of die het via een ander programma wel doet? of installeer hem gewoon eens opnieuw.
Ik heb dat namelijk ook gehad, toen was de installatie van mijn webcam verrot..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79144 schreef op 30 augustus 2004 @ 16:27:
[...]

heb je je webcam al eens gechecked? of die het via een ander programma wel doet? of installeer hem gewoon eens opnieuw.
Ik heb dat namelijk ook gehad, toen was de installatie van mijn webcam verrot..
Webcam werkt lokaal altijd perfect. Geen enkel probleem met drivers of dergelijke.
Hij is helemaal terug geinstalleerd geweest, zowel de cam als msn en nog steeds hetzelfde probleem. Hij maakt verbinding met de andere pc maar dan reageert hij niet meer. 'kan geen verbinding maken met...' Volgens mij moet het ergens in de domaincontroller zitten , of dns-server ofzo...
Firewalls staan niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart©
  • Laatst online: 30-05 11:58
Anoniem: 85016 schreef op 18 augustus 2004 @ 22:24:
[...]

Volgens mij een beetje onzin. Ik draai in het totaal 3 werkstations op een @home abonnementje met een Windows Server die NAT regelt. Ik kan echt alles in MSN tegelijk (typen, praten en video) en dat op alledrie de werkstations tegelijk. Heb trouwens ook nog nooit connectie-problemen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gangsterjoey
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-11-2021
Hoe kan ik uitzetten dat MSN automatisch het 'hoofscherm' opent bij opstarten van windows?

Bij opties is het vinkje grijs, m.a.w. ik kan hem niet veranderen :?

|| Specs ||
We don't see the things as they are, but as we see them!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-07 00:35

n00bs

Het is weer Zomer!

Heb je autotoevoegen oid aanstaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent Thunder
  • Laatst online: 30-06 19:45
code:
1
You cannot use Messenger at this time because your list is not availalbe. Please try again later.

ik krijg deze melding bij het aanmelden? Wat is het; en hoe los ik het op :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemiparo
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik net ook... en 2 minuten later deed alles het weer :) zal wel iets bij Microsoft zijn geweest.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als MSN down ligt, hoef je dat niet te melden. Hier zal tegen opgetreden worden!