Het Grote MSN Messenger Topic (deel 2)

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 6.008 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88749

Damn,... waar zit die edit functie hiero :? (soz, luitjes... ben Fok! gewend)

Maar wat ik dus zei @Megamind: We wachten met smart af op het antwoord :D

Anoniem: 70752

Ik heb het probleem met MSN 6.0 dat is geen spelletjes (bijv. dammen) kan spelen met mensen. Alle overige dingen gaan gewoon, filetransfer, applicatoin sharing etc..

ik heb een linksys BEFWS11 V4 router.

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-02 23:57
Doodkapje: op dezelfde plek als op Fok: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67321

met een programmaatje als active ports, kan je zien welke poorten waarvoor gebruikt worden.
works for me all the time :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95418

Probleem: MSN messenger 6.0 werkte tot voor kort goed - Maar nu kan ik ineens niet meer de MSN-spellen doen. Voorbeeld foutmelding:

"Messenger kan Vlaggen voor mijnenveger niet starten" En dit is bij alle spellen zo. (behalve boter-kaas-en-eieren !?)

Wat ik ook probeer in Windows Xp sp1, niets helpt: Messenger 6.0 de/ en herinstalleren, Msngr 4.7 verwijderen etc. Heeft iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:08

FastBunny

Give it the Works !

Waar ik eigenlijk naar zoek is een manier om de Windows Messenger en Messenger 6 te scheiden. Zodat de Windows Messenger automatisch kan aanmelden met account a, en Messenger 6 handmatig kan aanmelden zonder wachtwoord invoeren etc met account b.

Heeft iemand dit al voor elkaar gekregen? Kan wel door middel van een patch 2 messengers openen enzo, maar ik wil het automatisch kunnen :)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:09

w0w

Altijd als mijn windows xp is gestart, gaat eerst msn 6 zich aanmelden, als tie daar mee klaar is, 5 sec later gaat msn 4.7 zich aanmelden, maar het rare is dus; ik heb ingestelt dat ie niet hoort te starten met windows, en ik zie um ook niet in de systray staan. Ook heb ik um uit mn 'msconfig' gehaald. Ook heb ik adaware/spybot gedraait en die hebben het probleem niet verholpen.
Wie kan mij helpen ?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad_Cow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-03 11:17
Ik heb beide topics nu doorgelezen, maar weet nou een paar dingen nog niet zeker.:

1) NAT schijnt te werken met XP als server, moet ik dan nog extra opties instellen op die XP-server?

2) ik las ook iets over UPnP en veiligheid op het internet. Hoe kan ik dit voorkomen en blijft MSN dan nog wel werken

3) O ja, waar staat UPnP voor? :?

4) Ik draai momenteel Freesco, weet iemand of hiermee ik MSN voice chat aan de praat kan krijgen?

5) Zal MSN volledig werken met Smoothwall? en heb ik dan freesco niet meer nodig? (dus doet smoothwall ook NAT?)

Mijn Server doet de meeste dingen nog wel:
+ Bestanden versturen en ontvangen (maar soms wil ie niet versturen)
+ Video

Maar geen:
- Audio

Ik draai dus een Freesco (0.2.7) router en heb een paar ports geforward:
412 - voor DC++
415 - voor DC
4899 - voor Remote Administrator
2544 & 6901 - weet ik niet meer waarvoor

[ Voor 30% gewijzigd door Mad_Cow op 25-10-2003 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brickman
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-03 14:04
Mad_Cow schreef op 25 oktober 2003 @ 14:29:
Ik heb beide topics nu doorgelezen, maar weet nou een paar dingen nog niet zeker.:

1) NAT schijnt te werken met XP als server, moet ik dan nog extra opties instellen op die XP-server?

2) ik las ook iets over UPnP en veiligheid op het internet. Hoe kan ik dit voorkomen en blijft MSN dan nog wel werken

3) O ja, waar staat UPnP voor? :?

4) Ik draai momenteel Freesco, weet iemand of hiermee ik MSN voice chat aan de praat kan krijgen?

5) Zal MSN volledig werken met Smoothwall? en heb ik dan freesco niet meer nodig? (dus doet smoothwall ook NAT?)

Mijn Server doet de meeste dingen nog wel:
+ Bestanden versturen en ontvangen (maar soms wil ie niet versturen)
+ Video

Maar geen:
- Audio

Ik draai dus een Freesco (0.2.7) router en heb een paar ports geforward:
412 - voor DC++
415 - voor DC
4899 - voor Remote Administrator
2544 & 6901 - weet ik niet meer waarvoor
UPnP: U= Universal
P= Plug
n= and
P= Play

Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Voor degene die de nieuwe MSN (6.1 dus) gebruiken; ligt t aan mij of kunnen de gespreksvensters niet smaller gemaakt worden? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck
  • Laatst online: 14:37

Puck

W32.Deadcode.A

Hier wel gewoon hoor :?

Arrived anxious, left bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRCT13
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-01 12:51
Hij kan wel smaller, maar alleen zodat de pics en het gespreksvenster wel zichtbaar blijven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34347

hoi hoi, ik heb een aantal weken zitten te zoeken geweest naar een probleem

ff situatie schetsen:)

dus in den beginne toen ik me internet deelde (met winroute) naar de pc van me zusje en me firewall (blackice) en dns en netwerkkaarten ook natuurlijk heb geconfigureerd werkte alles perfect.

maar nu sinds een aantal weken geleden werkt haar msn niet, ik heb me letterlijk zot gezocht naar het probleem. Dus haar internet werkt wel, maar alleeen die *domme* msn wil niet werken, alle versies al geprobeert en ja, zelfs wanneer ik de firewall afzette werkte het niet, en die xp firewall staat niet aan, tenzei er een andere manier is dan via config scherm, netwerkconnecties rechtermuisklik..... en dan firewall uitvinken.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menniac
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-02 17:15
Ik heb een probleem wat niemand schijnt te hebben. Overal lees ik dat mensen geen voicechat op kunnen starten en zo, ingewikkelde verhalen over netwerk + poortinstellingen blablabla. Ik zal even mijn situatie schetsen:

Windows XP Pro + alle updates
Geen netwerk, router of switch, gewoon rechtstreeks gekoppeld aan m'n kabelmodem.
Geen firewall software, ook nooit op deze pc gehad (windows pas nog opnieuw geïnstalleerd)
Ik gebruik een Digitale camera (sony) aangesloten via firewire.

Ik had Messenger 5.0, hier werkte alles perfect. Bestanden versturen, voice chat en video chat.

Omdat iedereen is overgestapt op 6.0, werken dingen als videochat sowieso niet meer (versie-conflict). Dus ik upgrade ook naar 6.0.

Weer werkt alles perfect. Bestanden versturen/ontvangen, voicechat gaat prima, als iemand zijn of haar webcam aan zet, kan ik dat ook allemaal prima ontvangen. Echter, zodra ik mijn webcam-knopje aanklik, komt de boel connecting te staan en ik kan met geen mogelijkheid connectie krijgen met diegene aan de andere kant. Dit probleem heb ik dus sinds de upgrade naar 6.0. De mensen met wie ik het uitgetest heb, kunnen wel gewoon met andere mensen via de webcam chatten, dus het probleem ligt aan mijn kant.
Messenger 6.0 herkent mijn camera net zo goed als Messenger 5.0. Het is dus puur het uitgaande video-verkeer dat geen verbinding kan krijgen met andere pc's.

Hoe kan dit?? Zit er ergens een verborgen feature in XP Pro of Messenger 6.0 dat dit probleem veroorzaakt? Zijn er meer mensen die dit probleem hebben, of hebben gehad?

Menniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82241

ik MOET msn 5.0 installeeren op mijn 133 mhz klote putertje op mijn kamer!! maar alsk DAT installeer gaat mijn copmuter ZOOOOOO SLOOOM.
en dan moetk ook nog internet explorer 5.0 minsteds hebben om msn 5.0 te kunnen installeren!! gzeik!!
weet iemand watk kan doen? kwil gwn een of adner vaag progje zodat ik boven op m'n kamer ook kan chatten!
maar msn 3.0 doet het niet meer want hij wil nie inloggen voordat ik dat heb ge-update!! dus ouwe versies werken niet..
iemand idee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard_kraal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03 09:14
ik zit nog steeds met het volgende probleem:

me webcam functie doet het niet, ik heb een hi8 camera aangesloten op me video in van me asus gf3 ti500 deluxe, werkt allemaal goed met video bewerking etc, werkt ook goed met icu messenger.

netmeeting wil heel dat ding niet zien, kan er helemaal niets mee

msn6, kan wel de wizzard doorlopen, heb ook beeld! , maar zodra ik het wil gaan gebruiken krijg ik een berg meldingen dat het niet lukt

meer mensen die msn icm vivo/camcorder gebruiken?

(ja ik heb een clean install + laatste drivers vivo+video)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Anoniem: 82241 schreef op 30 oktober 2003 @ 15:15:
weet iemand watk kan doen? kwil gwn een of adner vaag progje zodat ik boven op m'n kamer ook kan chatten!
Trillian (www.ceruleanstudios.com)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82825

Anoniem: 95418 schreef op 22 oktober 2003 @ 00:26:
Probleem: MSN messenger 6.0 werkte tot voor kort goed - Maar nu kan ik ineens niet meer de MSN-spellen doen. Voorbeeld foutmelding:

"Messenger kan Vlaggen voor mijnenveger niet starten" En dit is bij alle spellen zo. (behalve boter-kaas-en-eieren !?)

Wat ik ook probeer in Windows Xp sp1, niets helpt: Messenger 6.0 de/ en herinstalleren, Msngr 4.7 verwijderen etc. Heeft iemand een idee?
Vaak is het zo dat de servers vol zitten, en geen nieuwe users meer aannemen. Misschien moet je is om 6 uur sochtends proberen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82825

Die is toch juist traag op oude computers?
Ik zou zeggen: update je computer is :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Anoniem: 82825 schreef op 10 november 2003 @ 16:21:
[...]
Die is toch juist traag op oude computers?
Ik zou zeggen: update je computer is :Y)
Dan Het grote Miranda IM topic :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60460

yojordi schreef op 24 oktober 2003 @ 19:53:
Altijd als mijn windows xp is gestart, gaat eerst msn 6 zich aanmelden, als tie daar mee klaar is, 5 sec later gaat msn 4.7 zich aanmelden, maar het rare is dus; ik heb ingestelt dat ie niet hoort te starten met windows, en ik zie um ook niet in de systray staan. Ook heb ik um uit mn 'msconfig' gehaald. Ook heb ik adaware/spybot gedraait en die hebben het probleem niet verholpen.
Wie kan mij helpen ?!
even zorgen dat alle msn dingen uit staan...en dan het mapje 'messenger' in program files hernoemen naar bijv 'messengeroud'
Zo kan windows de msmsgs.exe niet vinden.

msn 6 staat namelijk in de map 'msn messenger'

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 60460 op 10-11-2003 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Is de messenger service op dit moment down?

Trillian en MSN Messenger (6.1) kunnen bij mij niet verbinden, maar bij een collega van me, werkt trillian wel gewoon (zelfde netwerk) :?

verschil: hij draait Windows 2000 en ik Windows 98

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolke
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-10-2024

bolke

Klikt nu met een 50D.

PuCK schreef op 14 november 2003 @ 10:33:
Is de messenger service op dit moment down?

Trillian en MSN Messenger (6.1) kunnen bij mij niet verbinden, maar bij een collega van me, werkt trillian wel gewoon (zelfde netwerk) :?

verschil: hij draait Windows 2000 en ik Windows 98
Ik kreeg vanochten heel vroeg wel een melding dat het down zou gaan.

http://www.hroling.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Ja, ze zijn vanochtend wel bezig geweest, maar dat is nu voorbij (http://messenger.msn.nl/Status.aspx).

Ik heb geprobeerd op de 2 accounts die ik heb te verbinden, werkt beide niet, terwijl mijn collega wel gewoon verbinding heeft. MSN Messenger 6.1 zegt ook bij het tabje verbinding, dat ik op dit moment GEEN verbinding heb met de .NET Messenger Service.

Gistermiddag werkte alles nog prima...

Hmmm, het werkt (opeens) weer...

[ Voor 6% gewijzigd door Puck op 14-11-2003 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15485

Ik ben er nu achter dat het aan mijn win2k client ligt of aan mijn MSN messenger 6.0.0602. Ik heb hier een e-tech router (RTB03 de grijze) die UPNP geloof ik ondersteun. Ik kan alleen maar typen, geen voice of audio.

De ander pc's in het netwerk die Xp draaien kunnen in ieder geval wel filesend doen. Alles wat ik oa hier heb gelezen lijkt erop te duiden dat win2k geen upnp ondersteund of beter heeft beveiligd. Maar ik ken mensen met win2k direct zonder router en NAT op internet zitten bij wie het wel doet.

Ik heb in het verleden het eea uitgezet in de services om mijn proc efficienter te gebruiken. Maar nu heb ik het zooitje maar aangezet. Misschien kan dit komen door SP4? Die volgens mij ook een rare telefony over tcp/ip naast mijn lan settings opeens gezet.

Maar goed, heeft iemand een idee wat ik kan doen om er om erachter te komen wat er scheelt? En kon ik erachter komen wat, hoe kan ik het oplossen. Ik zit er al bijna anderhalf jaar mee te klotenmet die filesend en voice, maar nu het dus mijn bak is en niet de router wordt ik gek.

Saillant detail: in een ander netwerk met NAT ahv Winroute pro met hub kon ik met verschillende pc's wel binnen het netwerk filesenden en voice. Ligt misschien aan verschil hub/switch??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15485

kick

Anoniem: 48970

Ik draai messenger 6.1 en al mijn contactpersonen zijn groen, dus online. Maar er is vrijwel niemand online. Ik kan het nergens wijzigen bij de instellingen. Het lijkt me dat het een bug is (waar is de oplossing??), maar ik vroeg me af of nog meer personen hier last van hebben. Uninstall en nieuwe installatie helpt niet: ze blijven allemaal 'online'.

Sorry, ik heb dit twee dagen geleden al eerder gepost in een treat, maar die is helemaal uit de lijst verdwenen. Daarbij is het toch handiger als ik em hier post aangezien dit een algemeen topic is. Dus alvast sorry voor de soort van dubbelpost.

• danslo
  • Laatst online: 13:03
Anoniem: 48970 schreef op 20 november 2003 @ 16:53:
Ik draai messenger 6.1 en al mijn contactpersonen zijn groen, dus online. Maar er is vrijwel niemand online. Ik kan het nergens wijzigen bij de instellingen. Het lijkt me dat het een bug is (waar is de oplossing??), maar ik vroeg me af of nog meer personen hier last van hebben. Uninstall en nieuwe installatie helpt niet: ze blijven allemaal 'online'.

Sorry, ik heb dit twee dagen geleden al eerder gepost in een treat, maar die is helemaal uit de lijst verdwenen. Daarbij is het toch handiger als ik em hier post aangezien dit een algemeen topic is. Dus alvast sorry voor de soort van dubbelpost.
[rml][ MSN] alle contactpersonen groen?[/rml]

Misschien handig om er bij te vermelden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97860

Anoniem: 95418 schreef op 22 oktober 2003 @ 00:26:

Ik heb precies hetzelfde probleem.. kan iemand ons helpen?

Groeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58485

Leuke informatie! Echt bedankt,, maar waar ik niet blij mee ben is met het installen van MSN Plus dat daar ook allerlei SPam en andere shit in meekomt. M'n hele favorites in m'n browser is opgefokt en staan links in die ik helemaal niet wil, Volgens adaware barst m'n computer van de spy en staat mijn upload metertje flink te knipperen (DU Meter), nu moet ik weer opzoek gaan hier in het forum om zo'n browser hijacking tegen te gaan want tweakers.net is het na een afsluitertje niet meer. THanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Anoniem: 58485 schreef op 22 november 2003 @ 05:09:
Leuke informatie! Echt bedankt,, maar waar ik niet blij mee ben is met het installen van MSN Plus dat daar ook allerlei SPam en andere shit in meekomt. M'n hele favorites in m'n browser is opgefokt en staan links in die ik helemaal niet wil, Volgens adaware barst m'n computer van de spy en staat mijn upload metertje flink te knipperen (DU Meter), nu moet ik weer opzoek gaan hier in het forum om zo'n browser hijacking tegen te gaan want tweakers.net is het na een afsluitertje niet meer. THanks
Had je maar zo slim moeten zijn om te lezen tijdens de instalatie en er niet voor moeten kiezen om de sponsor te instaleren :+

Lezen is een vak apart hé (krijg je op de basisschool al als het goed is)

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bemeall
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:25

bemeall

Down Under!

Gelukkig hebben ze bij de nieuwste versie van MSN plus duidelijker aangegeven dat het om een toevoeging gaat, die sponsor. Je kunt er nu bijna niet overheen lezen :)

In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuiterbal
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-05 02:49

Stuiterbal

What noise does the tiger make

Ik ben op zoek naar MSN Messenger 4.7.2009 voor Win98SE (weet eerlijk gezegt niet zeker of die er is, maar lijkt me logisch van wel?) omdat ik de beste versie (3.6) van het programma nu niet meer -mag- gebruiken. Had even op Google gekeken, maar geen resultaat. Heeft iemand toevallig nog een link naar dus een MSN Messenger die nog wél op Win98 gebruikt mag worden? Bij voorkeur in het Nederlands. Ik wil geen 5.x of 6.x gebruiken. (moet er niet aan denken zeg :r)

Overigens moet de startpost nodig eens geupdate worden. :)

Nee, ik lees die verdraaide FAQ niet!
Nee, ik heb geen sociaal leven.
Nee, ik heb geen vriendin.
Nee, ik ben geen 1337 Tweaker.
System Specifications

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oesie
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Sinds een paar dagen heb ik een nieuwe server draaien met Windows 2003 server erop. ICS werkt lekker, internetten, chatten etc. etc.

Totdat ik een invite kreeg voor een Audio Conversation op MSN. Connection established, maar dat bleek dus niet helemaal naar behoren te werken. Ik was wel verstaanbaar voor de andere kant, maar kon zelfs niks horen. Chatten en files versturen/ontvangen werkt prima.

Ik op mijn server bij mijn adsl connection > advanced > settings > port 6901 TCP & UDP toegevoegd en naar mijn client pc verwezen. Dit hielp echter niet. Ook kan ik geen port range instellen :?

Wat moet ik op mijn server veranderen zodat ik wel geluid kan ontvangen op mijn client? Meerdere porten openen?, en zo ja hoe stel ik dan een range in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Altaphista
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:23

Altaphista

1. check manual, 2. ask

Stuiterbal schreef op 28 november 2003 @ 01:08:
Ik ben op zoek naar MSN Messenger 4.7.2009 voor Win98SE (weet eerlijk gezegt niet zeker of die er is, maar lijkt me logisch van wel?) omdat ik de beste versie (3.6) van het programma nu niet meer -mag- gebruiken. Had even op Google gekeken, maar geen resultaat. Heeft iemand toevallig nog een link naar dus een MSN Messenger die nog wél op Win98 gebruikt mag worden? Bij voorkeur in het Nederlands. Ik wil geen 5.x of 6.x gebruiken. (moet er niet aan denken zeg :r)

Overigens moet de startpost nodig eens geupdate worden. :)
www.oldversion.com misschien?

Je gaat het pas zien als je het doorhebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17251

Toen ik vamorgen op msn messenger wou inloggen, kreeg ik opeens de melding dat ik eerst een nieuwe versie moest downloaden, voordat ik verder kon gaan.
Dit vond ik nogal vreemd, omdat msn normaal aangeeft dat er een nieuwe versie is, en of je deze wilt installeren. Nu had ik dus geen keus, want als ik op nee klikte kon ik niet inloggen.
Na de installatie zit er nu een fout in het hoofdscherm van msn, waar je bovenaan ziet : "status" "online/offline etc. weergeven," staan deze twee nu door elkaar heen.

Afbeeldingslocatie: http://members.lycos.nl/albundy33/msn.jpg

Ik vond dit dus nogal vreemd, dus ik sloot win2k af, en startte opnieuw op in win98 en kreeg dezelfde melding. Deze keer heb ik niet op installeren geklikt, maar op de knop "nieuws".
Vervolgens kreeg ik een nieuwsbericht van de msn pagina van 23 oktober. :?
Mijn msn versie is nu 6.1.0203.
Weet iemand hier meer van? :?

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 17251 op 05-12-2003 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97917

Ik had precies hetzelfe probleem. Ik vind het nogaal een agressieve en asociale manier van omgaan met je egbruikers. Downloaden of Oprotten eigenlijk!
En wat een afgang dat als je eht MOET downloaden er ook nog meteen een bug inzit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Anoniem: 97917 schreef op 05 december 2003 @ 10:45:
Ik had precies hetzelfe probleem. Ik vind het nogaal een agressieve en asociale manier van omgaan met je egbruikers. Downloaden of Oprotten eigenlijk!
En wat een afgang dat als je eht MOET downloaden er ook nog meteen een bug inzit!
Had ik vanmorgen eigenlijk ook, beetje arrogante houding van onze MSN vrienden.
Vreemde is dat niet iedereen daar last van heeft!

Het probleem van de screenshot had ik trouwens niet, ik heb niet de functie binnen MSN gebruikt om te upgraden, ik heb het via messenger.msn.nl gedownload en geinstalleerd...

[ Voor 17% gewijzigd door Gunner op 05-12-2003 10:50 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moons
  • Laatst online: 17-05 14:46
Versie 5.0.0543 doet het ook nog prima :)

Maar ik heb nu de nieuwe versie geïnstalleerd (via de site), en draai nu 6.1.0203, zonder problemen/bugs.

[ Voor 58% gewijzigd door Moons op 05-12-2003 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westereen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:26
Reactie op albundy23:
Dit probleem is eenvoudig op te lossen door je msn-nick ff te veranderen daarna staan ze niet meer door elkaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 17251

Westereen schreef op 05 december 2003 @ 10:57:
Reactie op albundy23:
Dit probleem is eenvoudig op te lossen door je msn-nick ff te veranderen daarna staan ze niet meer door elkaar
Thanx, het werkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander-B
  • Laatst online: 15:51
Ik kreeg dus ook de melding dat ik MSN moest updaten, na dit gedaan te hebben kon ik niet meer inloggen.
Of althans, kan wel inloggen, maar enkele seconden nadat ik ingelogd ben word ik eraf geschopt.
MSN 4.7 (5 heb ik nog niet geprobeerd) werkt uitstekend.
Het vreemde is dat ik met de nieuwe MSN wel kan inloggen op het account van een vriend, alleen niet op mijn eigen account. Ik heb mn nickname al "gecleaned" (alle rare tekens en urls etc. eruit gehaald), maar het mag allemaal niet baten.

Erg vreemd vond ik trouwens dat ik vanmiddag WEL weer even in kon loggen! Maar na een half uur probleemloos geMSNt te hebben werd ik er weer vanaf geschopt.

Op mijn tweede PC heb ik precies hetzelfde probleem trouwens, dus het lijkt me een bugje in de nieuwe MSN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76468

Sander-B schreef op 05 december 2003 @ 19:34:
Ik kreeg dus ook de melding dat ik MSN moest updaten, na dit gedaan te hebben kon ik niet meer inloggen.
Of althans, kan wel inloggen, maar enkele seconden nadat ik ingelogd ben word ik eraf geschopt.
MSN 4.7 (5 heb ik nog niet geprobeerd) werkt uitstekend.
Het vreemde is dat ik met de nieuwe MSN wel kan inloggen op het account van een vriend, alleen niet op mijn eigen account. Ik heb mn nickname al "gecleaned" (alle rare tekens en urls etc. eruit gehaald), maar het mag allemaal niet baten.

Erg vreemd vond ik trouwens dat ik vanmiddag WEL weer even in kon loggen! Maar na een half uur probleemloos geMSNt te hebben werd ik er weer vanaf geschopt.

Op mijn tweede PC heb ik precies hetzelfde probleem trouwens, dus het lijkt me een bugje in de nieuwe MSN.
Je bent niet de enige, vriend van me had EXACT hetzelfde. Hij heeft Windows Messenger (C:Program FilesMessengermsmsgs.exe) gebruikt om in te loggen op zijn account en zijn nick veranderd, daarna deed MSN Messenger het gewoon weer. Vage bug, hij had geen rare tekens, alleen een vrij lange nick, ik denk dat ze daar een restrictie op gezet hebben.

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 76468 op 07-12-2003 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 76468

Gunner schreef op 05 december 2003 @ 10:49:
[...]

Had ik vanmorgen eigenlijk ook, beetje arrogante houding van onze MSN vrienden.
Vreemde is dat niet iedereen daar last van heeft!

Het probleem van de screenshot had ik trouwens niet, ik heb niet de functie binnen MSN gebruikt om te upgraden, ik heb het via messenger.msn.nl gedownload en geinstalleerd...
Die "arrogante houding" is omdat deze update een aantal exploits in MSN fixte, o.a. 1 in het file transfer gedeelte waarmee het voor iemand mogelijk was om met bepaalde "commando's" files van de ander zijn harde schijf te wissen.
Re: Found Flaw in Messenger (File Deletion)
Author: dave (---.microsoft.com)
Date: 12-05-03 06:47 (2 days ago)

thanks to David Davis for helping find this bug. the latest 6.1.0203 will include the fix.
En over de gedwongen upgrade:
Re: Found Flaw in Messenger (File Deletion)
Author: dave (---.microsoft.com)
Date: 12-06-03 21:16 (18 hours ago)

we want all of our users to be using the official version of 6.1. all previous versions are considered betas.

[ Voor 34% gewijzigd door Anoniem: 76468 op 07-12-2003 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander-B
  • Laatst online: 15:51
Het probleem is inmiddels opgelost, sinds vandaag kan ik gewoon weer inloggen, zonder dingen gewijzigd te hebben. Mijn oude nickname wordt ook nog gewoon geaccepteerd, ik hoorde van een vriend dat er vanochtend werkzaamheden waren om een aantal bugs te verhelpen.
In ieder geval is het nu dus opgelost.

[EDIT]: Ok vergeet het maar, het probleem speelt nu ineens weer op :? Heel erg vreemd. Nickname terugzetten naar iets normaals heeft wederom geen effect.
Dan maar weer terug naar MSN 5..... :Z

[ Voor 25% gewijzigd door Sander-B op 07-12-2003 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 16:21

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

ik heb zojuist geupgraded, kreeg eerst ook het login/meteen logoff probleem, is nu wel verholpen. Maar na 1 reboot log ik gewoon in, maar wil ik een bericht sturen aan wie dan ook in mijn lijst, krijg ik direct de melding dat betreffende bericht niet verzonden kon worden.

Niks qua hardware whatever veranderd, werkte voor over een jaar al helemaal toppie.. iemand zelfde al meegemaakt?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tutti-frutti
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Tutti-frutti

Graag gedaan!

Ze zijn nu erg leuk bezig :D

4015Wp west (Dordrecht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan niemand nu opnieuw inloggen ofzo :? Ik kom er niet meer op 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaded
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:24
Ja idd :D Aanmelden gaat moeilijk, maar berichten sturen kan niet.

Edit: werkt weer

[ Voor 14% gewijzigd door Jaded op 08-12-2003 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63813

het is stil.. op msn :p kan niet inloggen.. och ja.. leven gaat door :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jaded schreef op 08 december 2003 @ 22:21:
Ja idd :D Aanmelden gaat moeilijk, maar berichten sturen kan niet.
Hij doet het weer, ook de berichten! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60095

bij mij doet die het perfect hoor
alleen mijn zus niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G F0rce 1
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-03-2015
Anoniem: 63813 schreef op 08 december 2003 @ 22:23:
het is stil.. op msn :p kan niet inloggen.. och ja.. leven gaat door :p
net zelfde probleem verhoplen sinds 22.:29.34

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79417

hier krijg ik de melding dak al ben aangemeld onder dezelfde naam :S naja, morgen nog es proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43420

Oesie schreef op 04 december 2003 @ 19:19:
Sinds een paar dagen heb ik een nieuwe server draaien met Windows 2003 server erop. ICS werkt lekker, internetten, chatten etc. etc.

Totdat ik een invite kreeg voor een Audio Conversation op MSN. Connection established, maar dat bleek dus niet helemaal naar behoren te werken. Ik was wel verstaanbaar voor de andere kant, maar kon zelfs niks horen. Chatten en files versturen/ontvangen werkt prima.

Ik op mijn server bij mijn adsl connection > advanced > settings > port 6901 TCP & UDP toegevoegd en naar mijn client pc verwezen. Dit hielp echter niet. Ook kan ik geen port range instellen :?

Wat moet ik op mijn server veranderen zodat ik wel geluid kan ontvangen op mijn client? Meerdere porten openen?, en zo ja hoe stel ik dan een range in?
Heb je wel je audio ge-enabled in 2003 ? Dit zal je handmatig moeten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indigo
  • Laatst online: 16-05 22:39

Indigo

NEE, ik ben niet blauw!

Ik gebruik nu msn 6.1 i.c.m. Outlook Express. Echter heeft Outlook Express een nare eigenschap om de oude msn 4.(7?) op te starten en aan te melden als de msn 6.1 nog niet is aangemeld :(. Hierdoor wordt ik aangemeld terwijl ik dat niet echt wil. In msconfig heb ik ingesteld dat alleen msn 6.1 moet opstarten en in OE heb ik ingesteld dat de optie 'Automatically log on to Windows Messenger' uit staan.

Ik weet niet waar is ingesteld dat ie zich niet aan moet melden |:(

Graag wil ik dat msn 4.x niet opstart en niet aanmeld, weet iemand hoe ik kan uitschakelen dat hij niet opstart of niet aanmeld?

In de search kon ik niet zo snel een topic hierover vinden, dus daarom maar in deze thread geplaatst.

Wachtwoord gewijzigd en nu gaat alles goed.

[ Voor 9% gewijzigd door Indigo op 10-12-2003 08:59 ]

De LabVIEW Guru

Anoniem: 75805

argh wat is dit voor een irritant iets hij meld zicht elke 5 minuten opeens af :r kut update

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:07

Hu9o

Schokkend

Ik heb ook al 2 dagen iets raars met msn 6.1. Als ik connect dan krijg ik meteen de message dat ik geen toegang heb tot internet. Deze melding komt zo snel, dat het lijkt alsof hij helemaal niet eens probeerd om op inet te komen. Als de msn server down is, dan duurt het ff maar nu echt meteen de fout.

Ook met trillian kan ik niet inloggen, error 0:0 :?

Weet iemand misschien wat meer hierover?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• josjos
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-12-2023
Volgens mij is dit wel een veelvoorkomt probleem maar kon nergens het antwoord vinden:
-start msn
- gebruiksnaam + w8woord invoeren
- aanmelden loopt vast, ik zie mijn "naam" en me contactpersonen allemaal offline
Normaal doet hij meestal heel even en dan laat die zien wie er online zijn alleen bij mij blijft hij hangen... Herinstall al gedaan helpt niet
gebruik Windows ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48970

ik heb nog steeds het probleem dat al mijn contactpersonen groen zijn dus online, terwijl ze dat niet zijn.

Ik heb er nog geen oplossing voor kunnen vinden. Herinstall helpt niet, ook niet naar de nieuwere versie overstappen helpt niet.

Ik heb iig de nieuwste versie, maar bij msn messenger 4.7 (die heb ik ook nog) doet ie hetzelfde... Ik denk dus dat het aan configuratie ligt, maar waar het in ligt? :?

Ik draai Win XP pro SP1, daarnaast Norton Internet Secrurity en Office 2003, verder heb ik er niet zoveel op staan. Oja, kazaa en emule.

Wie oh wie heeft een antwoord? Het is namelijk vrij irritant...

edit: Norton Antivirus 2004 msn scannen heb ik uitstaan, dit helpt ook niet...

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 48970 op 13-12-2003 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88114

zorg dat je msn 6.1.0203 hebt en als je dan bent ingelogd hoef je alleen maar je naam te veranderen en alles is weer in orde :)
hier staat er nog wat meer over: Found Flaw in Messenger (File Deletion)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robthebest
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-05 09:19
Bij mij heb ik ook onder andere het probleem dat hij connect en dan weer disconnect, was ook een gedwongen upgrade :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7437

Wat ik eigenlijk mis bij MSN Messenger is een tab met het volgende:

- Aantal verzonden berichten
- Aantal ontvangen berichten
- Aantal minuten/uren online
- Op welke server je bij MS zit

en zo kun je er nog wel wat verzinnen.

Lijkt me wel leuk, lijkt een beetje op Netmonitor op een Nokia.

Wat vinden jullie ervan?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 7437 op 13-12-2003 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88114

Anoniem: 7437 schreef op 13 december 2003 @ 15:13:

Wat vinden jullie ervan?
eerst maar is zorgen dat ook de tabs bij 6.1 werken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speed_Sheep
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-11-2021
Tijdje geleden heb ik m'n flaptop even gecleaned en eigenlijk alles kunnen backuppen, behalve MSN Messenger achtergronden.
Ik heb heel eind gezocht op forum en gegogelt, maarja kan het niet vinden. Ook m'n HD nagezocht naar de bestandsnaam van de achtergrond, maarja niet te vinden. (Ook niet als ik verborgen mappen doorzoek)

Dus bij deze mijn vraag: Hoe kan ik mijn MSN Messenger achtergronden opslaan? Liefst ook de avatars en icoontjes. 8)

P.s. Ik bedoel niet van, download ze gewoon van internet en sla ze op je harde schijf op, want dat kan ik wel. Ik wil achtergronden kunnen opslaan als iemand een achtergrond naar me gestuurd heeft en nu dus als achtergrond ingesteld staat.

Systeemspecs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55212

weet iemand mischien in welke map msn messenger 6.1 de schermafbeeldingen van alle contactpersonen opslaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101644

Anoniem: 55212 schreef op 04 januari 2004 @ 14:18:
weet iemand mischien in welke map msn messenger 6.1 de schermafbeeldingen van alle contactpersonen opslaat?
Doet die dat dan?

Lijkt me sterk.....

:z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101644

Anoniem: 7437 schreef op 13 december 2003 @ 15:13:

Wat vinden jullie ervan?
Lijkt me idd. wel gaaf :D, maar ook wel weer een beetje overdreven :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105355

HELP!!!
Ik heb het probleem met MSN dat ie na een tijdje m'n hele internet verbinding eruit gooit. Alles al gecheckt, maar het lijkt echt aan msn te liggen. En het rare is dat msn nog denkt dat ie online is, terwijl de lijn naar buiten helemaal dood is. Na verloop van tijd komt msn er ook achter en gaat ie naar het aanmeld scherm. Deze onderbreking is heel kort (enkele seconden) maar heel irritant.
Lijkt me dat het aan msn 6.1 ligt en niet aan mijn systeem. Mijn net nieuwe systeem doet het namelijk ook en volgens mij deed ie pas raar na installatie van 6.1.
Wie weet raad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingfinn
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-12-2024
Anoniem: 55212 schreef op 04 januari 2004 @ 14:18:
in je temp. internet files , maar op Mess.be staat een Cp/dp stealer waarmee ze makkelijker kan rippen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Anoniem: 105355 schreef op 08 februari 2004 @ 21:38:
HELP!!!
Ik heb het probleem met MSN dat ie na een tijdje m'n hele internet verbinding eruit gooit. Alles al gecheckt, maar het lijkt echt aan msn te liggen. En het rare is dat msn nog denkt dat ie online is, terwijl de lijn naar buiten helemaal dood is. Na verloop van tijd komt msn er ook achter en gaat ie naar het aanmeld scherm. Deze onderbreking is heel kort (enkele seconden) maar heel irritant.
Lijkt me dat het aan msn 6.1 ligt en niet aan mijn systeem. Mijn net nieuwe systeem doet het namelijk ook en volgens mij deed ie pas raar na installatie van 6.1.
Wie weet raad?
Dat heeft IMHO weinig te maken met MSN hoor. Als jij je niet afmeldt bij de MSN-servers (bijvoorbeeld doordat *floep* je netwerkverbinding wegvalt), dan weten die servers niet dat jij er nog bent. Normaal controleren die servers dat door middel van een ping (oid) en blijf jij dus netjes online. Als jij dus in één keer wegvalt gaan de servers jouw proberen te bereiken, lukt niet en dus wordt je na verloop van tijd op offline gezet. Hetzelfde geldt voor MSN Messenger zelf. Die blijft een minuutje of wat proberen het bericht te verzenden en ondertussen denken dat je online bent, wanneer er geen contact gemaakt kan worden met de MSN-servers zet hij zichzelf na verloop van tijd op offline.

Maar controleer je logboeken eens of rare meldingen. Gooi MSN Messenger eens van je systeem af en installeer het helemaal opnieuw :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105355

Harm schreef op 08 februari 2004 @ 22:10:
[...]

Dat heeft IMHO weinig te maken met MSN hoor. Als jij je niet afmeldt bij de MSN-servers (bijvoorbeeld doordat *floep* je netwerkverbinding wegvalt), dan weten die servers niet dat jij er nog bent. (....)
Ja, dat idee had ik zelf ook wel een beetje, maar mij ging het meer om de reden dat de verbinding werd verbroken. Ik dacht afegelopen weekend even dat het aan messenger in combinatie met Norton Antivirus kon liggen. Lijkt toch iets anders te zijn...
Vanaf begin nov. vorig jaar heb ik dit probleem al en dacht meteen aan Casema |:( maar die gaven ruim 3 maanden amper thuis, tot ik donderdag eindelijk een iemand zover kreeg dat ie maandag een monteur zou sturen. En natuurlijk was het probleem van het weekend plots voorbij terwijl messenger het een tijdje niet deed. Dat deed me even vermoeden dat messenger er iets mee te maken kon hebben.
Maar het was natuurlijk de schuld van casema :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-05 19:50
Okay, als ik een animated gifje toevoeg in mijn icon lijst, dan beweegt dat ding niet terwijl andere icons wel kunnen bewegen. Iemand een idee hoe ik dit op moet lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMW_M3
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

BMW_M3

Ondertitel

Ik heb een vraagje ik heb een foto in 16 kleine stukjes geknipt om zo een grote smiley te maken elke smiley (stukje) is 19 bij 19 pixels maar als ik het wil uitesten zegt die;
"Je kunt maximaal vijf verschillende aangepaste emoticons verzenden. Verwijder een of meer aangepaste emoticons uit je bericht." is dit niet op te lossen anders wel jammer :( als het niet kan

Thnx

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online
weet er iemand of het ook met msn messenger 6.1.02.07 mogelijk is om meerdere instanties te draaien :?
kon namelijk wel een patch vinden voor versie 6.1.1x, maar niet voor de nieuwste

[edit]
never mind, uiteindelijk toch kunnen vinden :)

[ Voor 16% gewijzigd door Crash op 25-02-2004 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28462

Ik heb een ander probleem met MSN. Als ik inlog, dan komt er toch meestal dat schermpje waarin staat dat je een x aantal nieuwe berichten hebt. Nou, normaal komt dat vloeiend omhoog zetten, maar de laatste tijd blijft dat schermpje in het begin hangen om daarna totaal niet vloeiend "uitgeklapt" te eindigen. Dit gebeurt puur en alleen bij het aanloggen, daarna gaat het goed. Heb met dit probleem in het begin nooit last mee gehad eigenlijk. Iemand bekend met het probleem? Ligt overigens niet aan de specs van de pc. (2600+ geforce4 ti4200, 512 intern)

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 28462 op 28-02-2004 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 104854

Heb een probleem met micen.
Als ik met iemand ga praten via mic lukt het heel soms.
maar meestal krijgt degene waar ik tege praat zijn echo en de geluiden van mijn pc te horen... (mp3 ofzo) maar mijn stem niet meer.

Ook bij voicerecorder doet mijn mic het dan niet.

Wat kan dat zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevenP
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19-05 15:48
Mensen, je kan WINDOWS MESSENGER voor goed de-installeren door het volgende te doen:

*open Notepad

*zet de volgende regels erin:

----------------------------------------------------------------------
@echo off
RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\inf\msmsgs.inf,BLC.Remove
@echo REGEDIT4>%TMP%\RemoveMsgr.reg
@echo.>>%TMP%\RemoveMsgr.reg
@echo [HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Outlook Express]>>%TMP%\RemoveMsgr.reg
@echo "Hide Messenger"=dword:00000002>>%TMP%\RemoveMsgr.reg
regedit /s %TMP%\RemoveMsgr.reg
-----------------------------------------------------------------

*sla het bestand op als "RemoveMsgr.bat" en open het.

*reboot je computer en het is weg!

*oja, er staat nog wel de lege map "messenger" in C:/program files, die kan je gewoon weggooien.

grttz, steven

Gasloos! 3100Wp Z, 2150Wp W, Panasonic 5J monoblock, Panasonic 150L WPB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tofu
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-10-2024
PcFer schreef op 24 februari 2004 @ 21:23:
Okay, als ik een animated gifje toevoeg in mijn icon lijst, dan beweegt dat ding niet terwijl andere icons wel kunnen bewegen. Iemand een idee hoe ik dit op moet lossen?
Je eigen icoontjes kunnen niet bewegend zijn, alleen de standaard icoontjes :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93167

Hmm .. mijn msn reageerd er niet meer op als er emails binnen komen. Ik krijg niet z,n schermpje rechts onderaan in beeld ...maar als ik postvak in open dan staat er wel 1 nieuw email bericht.

ik heb verder de opties berichten weergeven wanneer email ontangen aan staan.

iemand een id?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107652

stevenP schreef op 29 februari 2004 @ 13:04:
Mensen, je kan WINDOWS MESSENGER voor goed de-installeren door het volgende te doen:

*open Notepad

*zet de volgende regels erin:

----------------------------------------------------------------------
@echo off
RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%\inf\msmsgs.inf,BLC.Remove
@echo REGEDIT4>%TMP%\RemoveMsgr.reg
@echo [HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Outlook Express]>>%TMP%\RemoveMsgr.reg
@echo "Hide Messenger"=dword:00000002>>%TMP%\RemoveMsgr.reg
regedit /s %TMP%\RemoveMsgr.reg
-----------------------------------------------------------------

*sla het bestand op als "RemoveMsgr.bat" en open het.

*reboot je computer en het is weg!

*oja, er staat nog wel de lege map "messenger" in C:/program files, die kan je gewoon weggooien.

grttz, steven
Alleen is het wel jammer dan Outlook Express, Hulp op Afstand en nog wat andere Windows systemen gebruik maken van Windows Messenger. en je hoeft niet zo moeilijk te doen. als je gewoon naar de Windows Messenger map gaat en op delete drukt dan werkt het ook niet meer en zal Windows zelf geen fouten geven. (aldus Microsoft support)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107652

Ik heb sinds kort Windows Server 2003 Enterprise. alleen werkt MSN Messenger niet meer. ik heb gezocht bij de services van Windows. de Messenger service stond uit en heb ik aan gezet. maar MSN Messenger werkt nog steeds niet. ik krijg steeds de foutmelding dat er geen internet verbinding is. weet iemand hoe ik dit kan oplossen? want dMSN is best wel een irritant programma. en om nou steeds het Linux logo over mijn scherm te hebben lopen in een Microsoft Server is ook zo sarcastisch.

gr. GoofyNL

[ Voor 3% gewijzigd door Rafe op 03-03-2004 15:08 . Reden: homepage erbij posten heeft totaal geen toegevoegde waarde voor de discussie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joon
  • Laatst online: 17-05 18:42
Goedenmiddag mede tweakers,

nou heb ik een heel erg handig stiefzusje die automatisch aanmelden aanvinkt als ze inlogt.. in msn messenger..
maar het lijkt wel een virus joh hoe krijg je dat er nou uit?!?
ik heb search gebruikt maar het enige wat mogelijk kon werken was via gebruikersaccounts -> account -> verwante taken - > netwerkwachtwoorden beheren en dan het account aanklikken en op verwijderen drukken. maar als ik op verwijderen druk dan gebeurt er dus geen ene moer.. msn messenger runt ook niet op de achtergrond als ik dat probeer :(
ik heb ook volledige administrator rechten dus daar ligt het probleem ook niet..

help!

alsvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-12-2024
joon schreef op 02 maart 2004 @ 17:42:
Goedenmiddag mede tweakers,

nou heb ik een heel erg handig stiefzusje die automatisch aanmelden aanvinkt als ze inlogt.. in msn messenger..
maar het lijkt wel een virus joh hoe krijg je dat er nou uit?!?
ik heb search gebruikt maar het enige wat mogelijk kon werken was via gebruikersaccounts -> account -> verwante taken - > netwerkwachtwoorden beheren en dan het account aanklikken en op verwijderen drukken. maar als ik op verwijderen druk dan gebeurt er dus geen ene moer.. msn messenger runt ook niet op de achtergrond als ik dat probeer :(
ik heb ook volledige administrator rechten dus daar ligt het probleem ook niet..

help!

alsvast bedankt :)
Wat lijkt er net een virus :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joon
Dupje schreef op 02 maart 2004 @ 18:01:
[...]

Wat lijkt er net een virus :?
automatisch aanmelden..

om weg te halen.. snapje ?

[ Voor 9% gewijzigd door joon op 02-03-2004 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 43491

joon schreef op 02 maart 2004 @ 18:12:
[...]

automatisch aanmelden..

om weg te halen.. snapje ?
Aanmelden, aanmelden annuleren, aanmelden met [haar] username, password invoeren en automatisch inloggen niet aanvinken. Lijkt me vrij simpel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joon
Anoniem: 43491 schreef op 02 maart 2004 @ 18:25:
[...]

Aanmelden, aanmelden annuleren, aanmelden met [haar] username, password invoeren en automatisch inloggen niet aanvinken. Lijkt me vrij simpel :)
maar nu staat er nog wel:

blabla@hotmail.com
AANMELDEN

hij meld idd niet meer automatisch aan maar het email adres enzo blijft staan :s dus als ik op aanmelden druk dan logt msn gewoon in op haar account wat dus niet de bedoeling is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Laatst online: 19-05 23:54

Klippy

Still Game

joon schreef op 02 maart 2004 @ 20:17:
[...]

maar nu staat er nog wel:

blabla@hotmail.com
AANMELDEN

hij meld idd niet meer automatisch aan maar het email adres enzo blijft staan :s dus als ik op aanmelden druk dan logt msn gewoon in op haar account wat dus niet de bedoeling is..
Ja dan log je zelf in en vink je dat ding onderaan weer aan :P
Onthoudt íe jou wachtwoord weer :)

Evt mailadres van je zusje verwijderen uit die lijst kan ook nog (gewoon op DEL drukken ofzo neem ik aan :))

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joon
LiquidSilver schreef op 02 maart 2004 @ 20:20:
[...]

Ja dan log je zelf in en vink je dat ding onderaan weer aan :P
Onthoudt íe jou wachtwoord weer :)

Evt mailadres van je zusje verwijderen uit die lijst kan ook nog (gewoon op DEL drukken ofzo neem ik aan :))
nee, dat lukt dus niet.. het probleem dat het een openbare computer is en zij wilt natuurlijk niet dat iemand zo op aanmelden kan drukken en zo op haar msn kan klooien. normaal stond er gewoon een lege ruimte waar nu haar email adres staat en ik wil die lege ruimte dus terug zodat als je op aanmelden drukt meteen het venster geeft waar je je eigen adres en wachtwoord invoert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

afmelden, bestand > "aanmelden..." dan aanmelden met vage naam ala "2342d@hotmail.com" en dan een gaar wachtwoord ala: "gadfasdf" en dan op aanmelden drukken. dit lukt niet maar nu is wel je standaard inlog weg :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klippy
  • Laatst online: 19-05 23:54

Klippy

Still Game

joon schreef op 02 maart 2004 @ 20:29:
[...]

nee, dat lukt dus niet.. het probleem dat het een openbare computer is en zij wilt natuurlijk niet dat iemand zo op aanmelden kan drukken en zo op haar msn kan klooien. normaal stond er gewoon een lege ruimte waar nu haar email adres staat en ik wil die lege ruimte dus terug zodat als je op aanmelden drukt meteen het venster geeft waar je je eigen adres en wachtwoord invoert.
ach zo.
Dan moet je eens in je configuratiescherm kijken, zal het ff in het Engels zeggen, heb geen NL XP op deze PC.

Control Panel (configuratiescherm dus :+) -> User Accounts -> Klik op de account -> en dan staat links onder het kopje related tasks "Manage my network passwords" en daar klik je de passport profielen aan die je niet bevallen en klik op remove.

Werkt hier iig :P

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:01
dit hele topic doorgelezen... maar niet gevonden wat ik zoek.... :(

ik gebruik windows messenger 5.0.0468 onder windows 2000 maar kan de laatste week (iig 10dgn) niet meer inloggen met mijn eigen account.... ####@hotmail.com, inloggen met een ander account gaat wel prima

even wat ik heb gedaan:
*inloggen met eigen account + goed wachtwoord ----> deze service is temporarly unavailable
*inloggen met eigen account + FOUT wachtwoord ----> password is incorrect....
*inloggen met ander account ---> verbinding
*inloggen met eigen account op andere passport website,.... (oa hotmail.com/passport.com/etc) ---> ingelogd....

upgrade gedaan naar msn 6.1
zelfde resultaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joon
LiquidSilver schreef op 03 maart 2004 @ 00:23:
[...]

ach zo.
Dan moet je eens in je configuratiescherm kijken, zal het ff in het Engels zeggen, heb geen NL XP op deze PC.

Control Panel (configuratiescherm dus :+) -> User Accounts -> Klik op de account -> en dan staat links onder het kopje related tasks "Manage my network passwords" en daar klik je de passport profielen aan die je niet bevallen en klik op remove.

Werkt hier iig :P
joon schreef op 02 maart 2004 @ 17:42:
ik heb search gebruikt maar het enige wat mogelijk kon werken was via gebruikersaccounts -> account -> verwante taken - > netwerkwachtwoorden beheren en dan het account aanklikken en op verwijderen drukken. maar als ik op verwijderen druk dan gebeurt er dus geen ene moer..
hier niet dus .. :|

[ Voor 3% gewijzigd door joon op 03-03-2004 01:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

joon schreef op 03 maart 2004 @ 01:12:
[...]

[...]

hier niet dus .. :|
Anoniem: 63813 schreef op 02 maart 2004 @ 23:39:
afmelden, bestand > "aanmelden..." dan aanmelden met vage naam ala "2342d@hotmail.com" en dan een gaar wachtwoord ala: "gadfasdf" en dan op aanmelden drukken. dit lukt niet maar nu is wel je standaard inlog weg :p
doe dat dan eens.. dan is het probleem pleite :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-05 09:10

FaceDown

Storende factor.

Ik kan geen audio conversaties opstarten. Het probleem ligt bij mij, anderen die rechtstreeks op internet zitten kunnen namelijk wel conversaties met anderen starten.

Ik zit zelf achter een router (pc met win2k server en winroute lite). Ik heb hierop poort 6901 geforward naar mijn werkstation. Nog steeds werkt het niet. Er blijft "bezig met verbinding maken..." staan.

Chatten, cammen, spelletjes, het werkt verder allemaal zonder ook maar een port geforward te hebben.

Wie heeft een oplossing?

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 46104

Ik heb een ander probleem met msn. Ik heb msn dus uitstaan bij het booten. Ik wil niet de hele dag online zijn.

Ik werk met adsl en zit achter en draytek router. S`avonds wil ik inloggen op msn en dan gaat ie de install starten. Dan gaat ie een aantal taken doen en krijg ik pas het inlogscherm.

Wat kan er aan de hand zijn dat windows xp de install gaat starten?

:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resi_70
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-10-2023
BMW_M3 schreef op 25 februari 2004 @ 14:12:
Ik heb een vraagje ik heb een foto in 16 kleine stukjes geknipt om zo een grote smiley te maken elke smiley (stukje) is 19 bij 19 pixels maar als ik het wil uitesten zegt die;
"Je kunt maximaal vijf verschillende aangepaste emoticons verzenden. Verwijder een of meer aangepaste emoticons uit je bericht." is dit niet op te lossen anders wel jammer :( als het niet kan

Thnx
Dat is Grappig >:) , Ik had het niet gelezen maar precies hetzelfde gedaan en kwam dan natuurlijk ook tot dezelfde ondekking. Max 5 custom smileys. Ik heb zelf al in het register zitten neuzen en vind 1 key in de map MSNMessenger die WarningMSNcount heeft die ooknog een op 5 stond. Deze heb ik dus verhoogt echter zonder resultaat :? . Iemand nog een idee??

Als ik het niet weet dan weet iemand anders het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:57
Ik heb het probleem dat msn transfers tergend traag zijn, mijn upload ligt rond de 52kB/s. alleen naar iemand met kabel via msn haal ik maar 3kB/s. :D is er een oplossing voor? dit werkt niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackIce
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-01 20:45
Ftp ofsow misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
ik heb een probleempje, ik gebruik al lange tijd msn4.7 ofzo iig een oudere versie als 6.1 want als ik online ga met 6.1 dan zodra ik online kom verbreekt internet
dan zie ik "netwerk kabel is niet aangesloten"
het gebeurt alleen bij msn, en dus vooral bij msn6.1
ik heb het soms ook als ik heel veel spam op 4.7 dan gooit ie me dr ook wel is uit

iig is het heel erg irritant want t duurt een minuut voordat internet weer werkt en iedereen ziet me online/offline/online/offline

is dit algemeen msn probleem?
Zo niet dan vervolg ik dit bij router problemen want ik denk dat het mn slappe router is (Edimax)
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als MSN down ligt, hoef je dat niet te melden. Hier zal tegen opgetreden worden!