www.partypeepz.nl
Enige probleem dat ik heb is een soort hiss, maar zoals ik al zei geen irritante, en het fenomeen dat de telefoon eerst een keer zacht "ringt" met een het geluid van een ouderwetse telefoon, waarna de polytoon begint, in mijn ogen niet hinderlijk, kan je de telfoon opnemen voordat het luide geblehr begint
Het lampje onder de joystick gaat trouwens aan als jet het toestel oplaad met het toestel uitgeschakeld, hadden ze in mijn ogen wel meer functies mogen geven, of die heb ik nog niet gezien, dat kan natuurlijk ook.
Maar iig zijn in mijn ogen die problemen van die gast wat opgeblazen, tenminste als hij hetzelfde aan de hand heeft als mij.
The PyroPath wijzigde dit bericht 04-06-2003 11:14 (12%)
Breek je nek voorzichtig
Reg. datum: 02 juni 2003
Die foto's met de T68i met Communicam zijn inderdaad beter, maar het blijft natuurlijk (voorlopig) een grapje, foto's nemen met een camera.
Jeroen1972
Reg. datum: 04 december 2001
Overdrijft die gast nou zo, of is het echt zo dat er zoveel problemen in zitten. Mensen die de phone al hebben zouden jullie ALLE problemen die jullie tegengekomen zijn ff kunnen posten.quote:
En is hij al bij meerdere winkels te krijgen of nog alleen bij belcompany?
Reg. datum: 01 juli 1999
Klopt is de onderkant vd doos. Het lampje brand ook als de accu bijna leeg is, de laatste paar minuten dus.quote:The_PyroPath schreef op 04 June 2003 @ 11:11:
das de achter/onderkant van de doos, op de andere kant staat een foto van de T610 recht van voren.
...
Het lampje onder de joystick gaat trouwens aan als jet het toestel oplaad met het toestel uitgeschakeld, hadden ze in mijn ogen wel meer functies mogen geven, of die heb ik nog niet gezien, dat kan natuurlijk ook.
Dat kan hier mee: http://www.widisoft.com/quote:italiano schreef op 03 June 2003 @ 23:02:
Misschien een stomme vraag, met welk programma kan je mooi een mp3 omzetten naar een Midi file?
Dan kan ik zelf een poly ringtone maken
Ik heb trouwens ff die Vodafone software bekeken , maar die is heel andersquote:butrosgali schreef op 03 June 2003 @ 17:28:
Komt UPS vandaag m'n T610 brengen, ik dus blij maak ik de verpakking open:
is het dus een Vodafone versie.
Balen. dus gelijk retour gestuurd, en nu krijg ik een originele.
Siemens.Mobile | Be.Inspired | c55 | sl55 | sx1 | NieuweMobiel.nl

SJOEŽDO867 wijzigde dit bericht 04-06-2003 17:19 (46%)
SE P990i | SE P910i | SE W800i | Mac Mini | Sony Vaio TR1MP | Sony Cybershot DSC T7 | iPod 5G | iPod Mini | PSP
Sjoerdo, zal ik je meteen ff vertellen of je je 6100 mag gaan inruilen
itsontoday wijzigde dit bericht 04-06-2003 17:49 (27%)
www.partypeepz.nl
SE P990i | SE P910i | SE W800i | Mac Mini | Sony Vaio TR1MP | Sony Cybershot DSC T7 | iPod 5G | iPod Mini | PSP
nou, valt wel mee. Persoonlijk vind ik het mooi uitzien.quote:SJOEŽDO schreef op 04 June 2003 @ 16:32:
ik vind die vodafone versie er niet uitzien persoonlijk, allemaal lelijke inconen met maar 3 kleuren! Hier is een plaatje ervan:
[afbeelding]
Reg. datum: 05 maart 2003
Stel dat ik zo'n toestel via een Duitse site bestel, moet ik de verzendkosten (die pittig zijn) dan meteen betalen bij de overboeking van het geld? En hebben mensen hier al andere leuke (buitenlandse) sites bezocht waar de T610 verkocht wordt?
itsontoday wijzigde dit bericht 04-06-2003 18:23 (25%)
www.partypeepz.nl
Reg. datum: 31 mei 2001
Wie helpt?!
Dus.....
Ik vind het normale menu toch wel een stuk mooier hoor!quote:rightone_ schreef op 04 juni 2003 @ 18:04:
[...]
nou, valt wel mee. Persoonlijk vind ik het mooi uitzien.

Helaas heb ik ook last van een "hissing" exemplaar, maar ik vind het alleen hinderlijk als het doodstil is, als het wat waait of je hebt muziek aan dan hoor je het bijna niet, of je moet er echt op gaan letten. Ik weet niet of ik er morgen voor terug ga naar de winkel, zou ik dan meteen een nieuw exemplaar krijgen of sturen ze de mijne op en ben ik 2 of meer weken telefoonloos?
Ik heb ook nog een klein probleempje met mijn gprs account. Alle data profielen voor verschillende providers staan in de telefoon en ik heb dus voor vodafone gekozen. Maar als ik dan op de +/- toetsen aan de zijkant druk dan staat er dat GPRS niet beschikbaar is. Ik heb ook mijn e-mail account aangemaakt in de telefoon maar volgens mij moet ik voor de uitgaande server iets anders invoeren dan "mail.nodemove.home.nl" voor mijn @home e-mail account. Als ik wil gaan zenden en ontvangen belt ie wel in maar dan krijg ik uiteindelijk te zien dat de server niet gevonden is. Wie weet hoe je dit goed instelt?
Ik wilde eerst de T310 kopen maar ik ben blij dat ik nog even 3 weekjes gewacht heb op dit toestel, want hij is echt super mooi en echt een heel fijn toestelletje. Gezien zijn gunstige prijs is het zeker geen miskoop geweest!
ik bedoel die icoontjes zijn lelijk van die vodafone live is lelijk, maar dat rode is mooi. Dat daar onderin en bovenin isquote:SJOEŽDO schreef op 04 juni 2003 @ 19:15:
[...]
Ik vind het normale menu toch wel een stuk mooier hoor!
[afbeelding]
Of ze sturen hem op dan duurd het iid weken óf je krijgt een ander toestel. Maar die zou de zelfde problemen hebben hoor... Wacht gewoon ff een paar weken tot dat er de nieuwe firmware is. Dan is het probleen opgelost.quote:puchds50 schreef op 04 June 2003 @ 19:58:...zou ik dan meteen een nieuw exemplaar krijgen of sturen ze de mijne op en ben ik 2 of meer weken telefoonloos?
Ga naar http://www.sonyericsson.com/nl/ en klik bovenaan op Telefoonconfigurators. Je krijgt een sms met alle instellingen. Werkt perfect bij mij.quote:Wie weet hoe je dit goed instelt?
Hij overdrijft nogal imo. Ik heb op howardforums van 1 iemand gehoord dat ie een vastzittende joystick had en die undeletable pictures heb je volgens mij op wel meer telefoons. 'Worst fiasco ever' is een groot woord voor wat kleine kinderziektes waarvan de meesten waarschijnlijk nog wel verholpen worden ook.quote:Zero00 schreef op 04 June 2003 @ 10:30:
dit komt van de Mobile review forum
[...]
wie heeft ook deze soort gelijke problemen? het lijkt mij dat je gewoon geluk moet hebben dat je een goed werkend toestel krijgt?
Je hoor gewoon een nieuwe te krijgen, mits geheel onbeschadigtquote:puchds50 schreef op 04 June 2003 @ 19:58:...zou ik dan meteen een nieuw exemplaar krijgen of sturen ze de mijne op en ben ik 2 of meer weken telefoonloos?
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later."
Dat klopt, maar heeft geen zin. Aangezien alle Belcompany toestellen die nu verkocht worden het "hissing" probleem hebben. Dit probleem is niet een individueel probleem, een hele lading van die toestellen hebben het. Wacht gewoon ff op de firmdate en binnen een paar minuten is je telefoon weer "hissing" vrij.quote:Ginz schreef op 04 juni 2003 @ 21:25:
[...]
Je hoor gewoon een nieuwe te krijgen, mits geheel onbeschadigt
ik twijfel tussen de
Siemens SL55
SE T610
Samsung S300
(Ż`ˇ._(Ż`ˇ._(Ż`ˇ._( http://gizmoke.blogspot.com ..... :p
www.partypeepz.nl
@ BelCompany ¤ 449.95quote:itsontoday schreef op 04 June 2003 @ 22:28:
Nou ik weet het wel! Net mijn 7250 verkocht, dus morgen ff kijken wat ie hier kost en anders vrijdag in Duitsland halen, als ie daar los voordeliger is. Hebben jullie enig idee wat ie daar in de winkel kost?
-
ipod 10GB | P4 2.66 ghz | Ps2 | NGC+10games | GBA+3games | binnekort MK:DD en F-ZeroGx
Reg. datum: 04 juli 1999
wederom in DLD: nu ¤ 299,- + ¤ 15,- verzenden
scheelt me echt te veel vergeleken met Belcompany
en jah ook ik heb last van het "hissing" probleem, dus als die
voor mijn vriendin binnen is, ga ik die zo lang gebruiken en
gaat die van mij retour naar SonyEricsson Servicepoint voor een upgrade...
Heb je hem in een winkel besteld of echt een onlineshop? En zo ja welke? Het scheelt heel veel, daarom ga ik hem maar in Duitsland halen.quote:koen schreef op 04 June 2003 @ 22:47:
ik heb er ook één voor mijn vriendin besteld maar
wederom in DLD: nu ¤ 299,- + ¤ 15,- verzenden
scheelt me echt te veel vergeleken met Belcompany
en jah ook ik heb last van het "hissing" probleem, dus als die
voor mijn vriendin binnen is, ga ik die zo lang gebruiken en
gaat die van mij retour naar SonyEricsson Servicepoint voor een upgrade...
www.partypeepz.nl
Reg. datum: 04 juli 1999
online shop, goede ervaringen meequote:itsontoday schreef op 04 June 2003 @ 22:54:
[...]
Heb je hem in een winkel besteld of echt een onlineshop? En zo ja welke? Het scheelt heel veel, daarom ga ik hem maar in Duitsland halen.
http://www.nexxtel.de
(Ż`ˇ._(Ż`ˇ._(Ż`ˇ._( http://gizmoke.blogspot.com ..... :p
en de S55, ik denk dat ik toch maar daar voor gaquote:Gizmoke schreef op 04 juni 2003 @ 22:16:
Ai ai ik dacht eerst dat word em maar nu met die problemen...
ik twijfel tussen de
Siemens SL55
SE T610
Samsung S300
bij een O2 abo voor 149,- voor 1 jaar, niet slecht toch ?
Playstation 3 + Samsung Galaxy S + iPad + Ipod Touch II + Canon EOS 450D + IS 18-55 + USM IS 70-300
Volgensmij verkopen hun alleen de Vodafone Life versie:quote:
quote:Vodafone-W@P
Vodafone-HSCSD
Vodafone-GPRS
Unterstützt Vodafone-Message (SMS und EMS)
Unterstützt Vodafone-MMS
Alpine wijzigde dit bericht 04-06-2003 23:55 (7%)
Breek je nek voorzichtig
De Meester124 wijzigde dit bericht 05-06-2003 00:10 (33%)
wanneer komen die in NL uit?quote:SJOEŽDO schreef op 05 juni 2003 @ 00:32:
nee wereldwijd is zijn de blauwe en rode volgens mij nog niet uit...
ipod 10GB | P4 2.66 ghz | Ps2 | NGC+10games | GBA+3games | binnekort MK:DD en F-ZeroGx

Lees meer op http://forums.macrumors.com/showthread.php?threadid=28505
X.4 Server "Tiger" : G4 450-DP : 1024 MB : Ati 9000Pro Mac 128 : Formac 1740 : SoundSticks : iPod 30 : 15,2" PowerBook 1,5 G4 1,25 GB
Hello, is vodafone software and brand on it.
Mit freundlichen Grüßen
Ihr Nexxtel Team
En van die zelfde site:quote:buster1969 schreef op 05 juni 2003 @ 01:00:
Wat dachten jullie hier van..........[afbeelding]
[afbeelding]
Lees meer op http://forums.macrumors.com/showthread.php?threadid=28505
quote:Sorry to dissapoint you guys but the iphone most certainly does not exist. I have had this magazine for over a week now and on the bottom of the add it clearly states "The iphone, icontrol,bluetooth ipods and some other stuff dont exist, we made them up but we want them. Bad. The web site www.iphone.org does exist, though, and it takes you to the apple site, so fingers crossed!".
Lijkt qua knoppen layout wel op de Sagem my X-6

Alweer ruim 10 jaar met deze nick op GoT :)
opzicht wel een leuk machientje, alleen jammer dat er geen Jog-Dial opzit...
verder is ie ook weer van dat goedkope gelakte plastic á la Vaio... machientje is pas 1 dag oud en er zitten nu al weer krassen op...
het scherm is ook een beetje donker vind ik, maar misschien lag dat aan de instellingen...
i've got the cleanest, meanest penis you've ever seenest... :p
Reg. datum: 25 oktober 2002
Reg. datum: 27 januari 2001
Geen problemen met de MSI Bluetooth adapter gehaald by Mycom (in comb. met m'n t68i, en hopelijk binnenkort de t610)quote:tjempjun schreef op 05 June 2003 @ 09:28:
Ik heb sinds gister ook een t610 (en helaas ook met het welbekende hissing-probleem). Nu wil ik voor het overzetten van ringtones etc. een usb bluetooth-adapter aanschaffen. Ik heb hier vrij weinig verstand van. Is het bijv. zo dat elke adapter in principe moet werken. Of zijn er mensen met ervaringen hiermee? Er zijn geloof ik al verschillende versies van bluetooth toch?
Binnen nu en 2 maanden schijnt...quote:
Ik heb er niet zoveel mee gedaan want hij moest gelijk terug. Maar dat Vodafone rood in het scherm vond ik zeer irritant. Het hele plaatje zeg er gewoon niet uit.quote:
Plus in het knalrood "VODAFONE" op het toestel wat ook lelijk is.
www.partypeepz.nl
Reg. datum: 15 juli 2002
Alle BT adapters werken, de TDK BT adapter krijgt altijd goede reviews (zelf één gelezen op tomshardware).quote:tjempjun schreef op 05 juni 2003 @ 09:28:
Ik heb sinds gister ook een t610 (en helaas ook met het welbekende hissing-probleem). Nu wil ik voor het overzetten van ringtones etc. een usb bluetooth-adapter aanschaffen. Ik heb hier vrij weinig verstand van. Is het bijv. zo dat elke adapter in principe moet werken. Of zijn er mensen met ervaringen hiermee? Er zijn geloof ik al verschillende versies van bluetooth toch?
Reg. datum: 29 december 2001
Helaas ook het hissing-probleem, hij zoemt idd een beetje bij slechte ontvangst en veel omgevingsgeluid maar ik vind het niet echt irritant, het is goed te verstaan...
Is het trouwens misschien een idee om een paar PDA beschermplastic velletjes te ritselen en die over het scherm te plakken? of zou dat er niet uit zien? kan je hem beter beschermen tegen krassen, maar weet niet of het er nog wel beetje uitziet dan. moet ik ze natuurlijk wel op maat snijden maar das nie zo moeilijk!
over die hiss nog even, die zat ook in mn oude siemens(gisteren ff mee gebeld weer om te vergelijken) alleen was het geluid daar veel doffer en donkerder dat de hiss niet echt opviel, omdat het geluid van de T610 sprankelend en helder is (op de hiss na) valt het veel meer op. misschien een probleem ala BMW?(hadden zo'n stille moter ontwikkeld dat allerlei andere geluiden ineens te horen waren die normaal overstemd werden door de moter)
ff een BT adapter/IR connector er tegenaanhangen dan kijk ik zelf wel weer welke van de formaten van de foto klopt
wel grappig dat IPhone gebeuren, wist al meteen dat het fake was vandaf dat ene plaatje, maar nie gezegd, (was een uit de hand gelopen grap/prijsvraag achtig iets)
Nog even een handige tip voor eht fotoschieten met de T610, die volgens mij niet in de handleiding staat: als je de joystick omhoog /omlaag beweegt kan je de lichtsterkte op de foto verhogen/verlagen, de standaard keuze is een beetje donkertjes af en toe dus dan kan je dat zo makkelijk instellen,werkt alleen als de foto nog gemaakt moet worden uiteraard.
The PyroPath wijzigde dit bericht 05-06-2003 13:57 (13%)
Breek je nek voorzichtig
Nog iets, als ik foto's maak die ik alleen gebruik om te displayen op het schermpje (foto's aan contacten hangen), dan kan ik toch kiezen voor de laagste resolutie van de 2?
Ik ben trouwens nog steeds op zoek naar een site waar je midi files kan downloaden van RECENTE hits. Dus niet aqua, safri duo en meer van dat soort meuk. Ook is het aanbod van themes niet zo heftig nog.
Misschien een idee om een t610 'fansite' te maken? Wat me trouwens wel opvalt, is dat dat interne geheugen eigenlijk zo vol is. Bij het versturen van m'n eerste bestandje naar de gsm, gaf ie aan dat er krap 800 kb vrij was, terwijl ik overal lees dat ie 2 mb intern heeft. WAAR DAN?!
P.S.: Gisteravond dacht ik dat ik 'm al verrot had gemaakt, er stond ineens een lege entry in mijn telefoonboek ergens bij de letter M. Er hingen wel meerdere telefoonnummers aan die bestonden uit 30 getallen ofzo, maar deze was dus met geen mogelijkheid te verwijderen. Ook liep de gsm compleet vast als ik in het telefoonboek ging bladeren, zoeken werkte ook al niet meer. Batterij eruit was de enige oplossing om 'm uit te zetten.
Gelukkig had ik al mijn nummers nog op sim, dus interne telefoonboek helemaal gewist en telefoonnummers weer overgenomen van de sim. pfewwwww........ toen deed alles het gelukkig weer
Dus.....
Fijn, halve dashboard weer open......
Dus.....
Kunnen ze de firmware daarvan niet gewoon bij een SE servicepoint upgraden als ie er is?
Bij elke nieuwe firmware moeten die gasten van parrot weer kutten om hun carkit aan de gang te krijgen met die nieuwe firmware. Dit was zo met alle latere firmware releases van de t68i, later ook met de P800, en nu dus ook weer het gezeik met de T610.
Beetje triest van SE....
Dus.....
een fansite: http://www.t610.freeservers.com/index.htmquote:BaSsDruM schreef op 05 June 2003 @ 14:08:
Ik ben trouwens nog steeds op zoek naar een site waar je midi files kan downloaden van RECENTE hits. Dus niet aqua, safri duo en meer van dat soort meuk. Ook is het aanbod van themes niet zo heftig nog.
Misschien een idee om een t610 'fansite' te maken? Wat me trouwens wel opvalt, is dat dat interne geheugen eigenlijk zo vol is. Bij het versturen van m'n eerste bestandje naar de gsm, gaf ie aan dat er krap 800 kb vrij was, terwijl ik overal lees dat ie 2 mb intern heeft. WAAR DAN?!
artharpe wijzigde dit bericht 05-06-2003 15:25 (3%)
Reden: typo in url.
Dus.....
Volgens mij zijn er verder nog niet zoveel fansites op dit moment, zelfs esato heeft nog niets aangepast naar de t610.quote:BaSsDruM schreef op 05 June 2003 @ 15:26:
Ja, die had ik inmiddels gevonden, maar hier staan niet zo veel (recente) midi's op en de themes vallen ook een beetje tegen. Alleen die Matrix theme is vet!
Dus.....
http://www.clubsonyericsson.com/en/resources.htmquote:BaSsDruM schreef op 05 June 2003 @ 15:29:
voor je ringtones hoef je niet eens een specifieke t610 site te hebben. Gewoon een site die .mid's aanbied. Wel recente meuk dan natuurlijk.
nou weet ik niet of hier nieuwe shit bij zit, tís een zip (geen zin om te downloaden)
Dit is het (denk ik): http://www.free-polyphoni...ony_ericsson_t206_204.htm
artharpe wijzigde dit bericht 05-06-2003 15:36 (17%)
Reden: Met google vind je alles en meer!
Ja die bovenste zip had ik al gevonden, dat zijn dus allemaal oude midi's van belabberde kwaliteit, en je onderste link kan ik geen polyfone ringtone ontdekken?!quote:artharpe schreef op 05 June 2003 @ 15:34:
[...]
http://www.clubsonyericsson.com/en/resources.htm
nou weet ik niet of hier nieuwe shit bij zit, tís een zip (geen zin om te downloaden)
Dit is het (denk ik): http://www.free-polyphoni...ony_ericsson_t206_204.htm
Dus.....
Omdat er eerder aangekondigd is dat alle nu te verkopen T610 vrij moeten zijn van ruis, maar dat de praktijk toch echt anders is.
Waarom komt SE niet met een reactie?
butrosgali wijzigde dit bericht 05-06-2003 17:33 (11%)
www.partypeepz.nl
Ik heb nog iets ontdekt. Als je omschakeld van het grote formaat foto's naar het kleine formaat zijn je plaatjes ook meteen een stuk ingezoomd. Helaas zit er geen echte zoomfunctie op.
Toen ik 'm gisteren aanschafte, zei die knakker van de belcompany "Veel succes met het toestel, vooral met de fotocamera, want die is van hele hoge kwaliteit!". Euh right....
Dus.....
www.partypeepz.nl
lama was troep
over die 2 MB, er zit 2MB in, alleen staat er al zoveel zut op dat ding das niet normaal meer, alle theme's die ik nix vond,ringtones die crap waren en plaatjes die nutteloos waren en tenslotte mms templates eruit gemikt (staan er dus nog wel dingen in die NIET weg kunnen, maarja jammer dan) heb ik nu 1022 KB vrij, met wel eigen genomen foto's die vrij groot zijn
The PyroPath wijzigde dit bericht 05-06-2003 20:51 (175%)
Breek je nek voorzichtig
www.partypeepz.nl
Me too, dat mens van orange vertelde al dat er meer mensen hadden gevraagd naar share op de t610 dus ze waren er mee bezig.quote:itsontoday schreef op 05 June 2003 @ 20:22:
Ik krijg de emailinstellingen van Orange niet goed. Heb gebeld voor Share, maar dat kon nog niet met de T610, dus nu moet ik email ontvangen/verzenden via wap, maar het lukt me niet. Wie weet er meer?
Als iemand ons nou nog even kan vertellen hoe we kunnen mailen met alleen wap en zonder gprs zou dat wel fijn zijn.
Klopt dat? of zijn er mensen met een "week 21" fone die ook "gewoon" het hiss probleem hebben?
"Buckle your seatbelts Dorothy..Cause kansas is going bye bye!"
display viel alleen beetje tegen qua grootte
Je weet niet wat je niet weet!
Dan laat je Share activeren en neem je de instellingen voor de T300 of de T68i. Werkt net zo goed.quote:itsontoday schreef op 05 juni 2003 @ 20:22:
Ik krijg de emailinstellingen van Orange niet goed. Heb gebeld voor Share, maar dat kon nog niet met de T610, dus nu moet ik email ontvangen/verzenden via wap, maar het lukt me niet. Wie weet er meer?
www.partypeepz.nl
Reg. datum: 21 maart 2002
Reg. datum: 02 juni 2003
Jeroen1972
hij is 450 euro los....
Dacht dat Belcompany ook altijd de losprijs vermelde...
Reg. datum: 21 maart 2002
Volgens mij deden ze dat ook altijd, maar is dat nu verandert.quote:CoMuS schreef op 06 June 2003 @ 14:01:
Oeps sorry...![]()
Dacht dat Belcompany ook altijd de losprijs vermelde...
Damn...week 20..quote:CoMuS schreef op 05 June 2003 @ 23:24:
Zouden de mensen die hem al hebben ff naar het week nummer van hun T610 kunnen kijken? Op de sticker onder de accu staat het week nummer waarin de gsm is gefabriceerd....Volgens een aantal mensen op een andere forum blijkt dat alle toestelen vanaf week 21 geen problemen met het bekende " hissen" meer hebben..
Klopt dat? of zijn er mensen met een "week 21" fone die ook "gewoon" het hiss probleem hebben?
Ik heb zojuist een bug gevonden en meteen een bugfix gemaakt (op hetzelfde URL te downloaden), de cursor was namelijk wit, net als de achtergrond

Ik zit na het Vodafone T610 debacle nu met smart op m'n originele T610 te wachten.
nog een leuke site
butrosgali wijzigde dit bericht 07-06-2003 11:53 (22%)
Eerste piccy ervan:
http://www.mycomputer.cn/stuff/t618/
Misschien later meer ...
Most people have two reasons for doing anything -- a good reason, and the real reason.
Reg. datum: 26 oktober 2000
Mag ik dan vragen waarom het de t610 is geworden? Zit nl. zelf ook tussen (o.a.) deze twee te twijfelen, en ben dus benieuwd naar jouw redenen om voor de t610 te gaanquote:rightone_ schreef op 07 June 2003 @ 16:59:
Ik heb echt getwijfeld tussen de sl55 en t610 en het wordt een t610, ik ga hem aanstaande dinsdag kopen.
Bij de Belcompany gekocht:
SE T610 i.c.m Vodafone 240 2jr.: ¤ 14.95
Ginz wijzigde dit bericht 08-06-2003 00:26 (4%)
-
ik vind qua design allebij erg mooi. Maar de specs, die zijn ook belangrijk. De t610 heeft 65.000 kleuren, de siemens 4096. De t610 heeft een grootscherm, de sl55 niet. enz enz.quote:ludo schreef op 07 June 2003 @ 18:17:
[...]
Mag ik dan vragen waarom het de t610 is geworden? Zit nl. zelf ook tussen (o.a.) deze twee te twijfelen, en ben dus benieuwd naar jouw redenen om voor de t610 te gaan
En, mijn vader gaat toch de sl55 halen, dus ik mag dan met hem ruilen voor een week zegmaar.
ps. De t610 is voor tijdelijk, want in oktober/november ga ik de siemens sx1 halen.
rightone_902 wijzigde dit bericht 08-06-2003 10:39 (10%)
rightone_902 wijzigde dit bericht 08-06-2003 10:38 (97%)
Reg. datum: 11 april 2003
Heeft de Belcompany niet al die telefoontjes met dat hissing-probleem op de kop getikt???
Reg. datum: 17 juni 2002
Contact me dan als je die T610 kwijt wiltquote:rightone_ schreef op 08 juni 2003 @ 10:37:
[...]
ps. De t610 is voor tijdelijk, want in oktober/november ga ik de siemens sx1 halen.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 last
Dit topic is gesloten.