en anders mij.Verwijderd schreef op 08 June 2003 @ 13:07:
[...]
Contact me dan als je die T610 kwijt wilt(djelte@gmx.net)
Verwijderd
Hoe is het met itsontoday!? bevalt hij een beetje? of heb je toch spijt dat je je 7250 weg heb gedaan? ik begin deze telefoon toch redelijk interessant te vinden namelijk..
Java applet lijkt mijCM5 schreef op 08 June 2003 @ 20:37:
Is het ook mogelijk om msn op de T610 te krijgen?
Ik ben op zoek naar een screen-cap progje voor de T610...
Iemand die weet of die bestaat?
Iemand die weet of die bestaat?
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Verwijderd
Het is een heel goed toestel, dat zie je meteen. Scherm is van hele goede kwaliteit en de functies zijn uitgebreid. Camera is ook beter als van de 7250 vooral op het scherm. Er zijn een aantal dingen die bij Nokia gewoon beter zijn en vooral sneller. Sms functies, smsen werkt sowiezo sneller en als je bij Nokia een smsje wilt versturen, kan je meteen een contactje halen uit het telefoonboek. Bij de T610 moet je toch meer handelingen verrichten. Dit is ook zo bij de agenda en bij profielen. Ik geef de T610 even de tijd, om te kijken of ik er aan kan wennen en misschien vind ik hem daarna handiger als de Nokia. Kan ik het ook beter beoordelen.Verwijderd schreef op 08 June 2003 @ 14:36:
Hoe is het met itsontoday!? bevalt hij een beetje? of heb je toch spijt dat je je 7250 weg heb gedaan? ik begin deze telefoon toch redelijk interessant te vinden namelijk..
Verwijderd
hey mensen,
vraagje, weet iemand of het mogelijk is om te chatten met de t610 via gprs zo als icq of msn?
of je daar iets voor kunt downloaden of het uberhaupt mogelijk is om extra software te installeren..
andere vraag, heeft iemand hier Orange (share) ik las dat dat €6 per maand is, lijkt me niet dat je dan onbeperkt kunt gprs'sen... hoeveel MB krijg je dan voor die €6?
gr Max
vraagje, weet iemand of het mogelijk is om te chatten met de t610 via gprs zo als icq of msn?
of je daar iets voor kunt downloaden of het uberhaupt mogelijk is om extra software te installeren..
andere vraag, heeft iemand hier Orange (share) ik las dat dat €6 per maand is, lijkt me niet dat je dan onbeperkt kunt gprs'sen... hoeveel MB krijg je dan voor die €6?
gr Max
Duncan schreef op 07 juni 2003 @ 18:20:
Verkopen ze 'm al bij andere winkels ?
Verwijderd
Er is een groot Share topic met alle antwoorden op al je vragen!Verwijderd schreef op 08 June 2003 @ 21:24:
Maar om je nu antwoord te geven: voor die € 6 kan je onbeperkt gebruik maken van het Share portal. Voor gewone GPRS krijg je 2 MB. Extra MB's kosten € 3.
Verwijderd
hmmn.. ja zoiets dacht ik al! van alle telefoons die ik gehad heb blijf ik toch steeds weer terugkomen bij Nokia omdat dat smsen altijd zo geweldig gaat bij hun telefoons... maargoed.. blij dat je er tevreden mee bent, ik denk dat ik hem er maar bij neem, nog geen vervanger dus... wacht toch nog even tot dat "Hissing" probleem een beetje opgelost is want dat lijkt me wel irritant..Verwijderd schreef op 08 June 2003 @ 21:09:
[...]
Het is een heel goed toestel, dat zie je meteen. Scherm is van hele goede kwaliteit en de functies zijn uitgebreid. Camera is ook beter als van de 7250 vooral op het scherm. Er zijn een aantal dingen die bij Nokia gewoon beter zijn en vooral sneller. Sms functies, smsen werkt sowiezo sneller en als je bij Nokia een smsje wilt versturen, kan je meteen een contactje halen uit het telefoonboek. Bij de T610 moet je toch meer handelingen verrichten. Dit is ook zo bij de agenda en bij profielen. Ik geef de T610 even de tijd, om te kijken of ik er aan kan wennen en misschien vind ik hem daarna handiger als de Nokia. Kan ik het ook beter beoordelen.
bedankt voor je visie iig!
Verwijderd
ja ze moeten ook snel weer eens nieuwe modellen aankondigen, anders moet ik straks naar SE, Siemens of zelfs Samsung want die P400 komt ook naar Nederland hoorde ik laatst!
Ik wil d'r eigenlijk binnenkort ook eentje aanschaffen (twijfel nog tussen t610 of een siemens s55) maar had nog wat vragen:
- Als je deze koopt icm een Vodafone abo heb je dus altijd vodafone software d'r op staan, met die vodafone pictogrammen? En daar is ook niet vanaf te komen?
- Is het zeker dat dat hissing probleem in de firmware ligt of kan dat een fout in het pcb ontwerp zijn, dwz niet oplosbaar?
Anders ga ik toch nog even verder twijfelen nl
- Als je deze koopt icm een Vodafone abo heb je dus altijd vodafone software d'r op staan, met die vodafone pictogrammen? En daar is ook niet vanaf te komen?
- Is het zeker dat dat hissing probleem in de firmware ligt of kan dat een fout in het pcb ontwerp zijn, dwz niet oplosbaar?
Verwijderd
Ik begin deze telefoon echt met de dag meer te waarderen, sta nu op het punt er een aan te schaffen, dat hissing probleem houdt me alleen nog een beetje tegen!
Zijn er al mensen die een T610 hebben gekocht zonder hissing probleem? dus eentje van na week 21?

Zijn er al mensen die een T610 hebben gekocht zonder hissing probleem? dus eentje van na week 21?
Verwijderd
-Ik heb de T610 icm. een vodafone 300 abonnement en daar zit dus geen live software op.Koen Roumen schreef op 09 juni 2003 @ 17:43:
Ik wil d'r eigenlijk binnenkort ook eentje aanschaffen (twijfel nog tussen t610 of een siemens s55) maar had nog wat vragen:
-Het hissing probleem is met een software update te verhelpen heb ik gelezen. Maar zo erg is het niet vind ik, ik heb me er alleen het eerste gesprek aan gestoord, daarna merk je het niet meer zo als je er niet op let teminste.
Hmm gewoon van de Belcompany?Verwijderd schreef op 09 June 2003 @ 18:19:
[...]
-Ik heb de T610 icm. een vodafone 300 abonnement en daar zit dus geen live software op.
[/B]
De één lijkt 't vervelender dan de ander te vinden zo te zien.[B]
-Het hissing probleem is met een software update te verhelpen heb ik gelezen. Maar zo erg is het niet vind ik, ik heb me er alleen het eerste gesprek aan gestoord, daarna merk je het niet meer zo als je er niet op let teminste.
Je bent er wel tevreden mee?
De T610 is wel een mooi hebbedingetje ik heb er sinds een week 1.
Mooi toestel hoor
Leuke feats Het is echt een wereld toestel, heel duidelijk en heel helder.
alleen ik heb wel een paar min punten op het toestel.
1. Dat geruis of gehis vaak bij het bellen, vaak storend maar soms verdwijnt het ook helemaal, ik hoop dat ik er vanaf kan komen, ga deze week er mee terug naar de winkel.
2 dat de knoppen op het toestel niet reconfigureer paar zijn, ik bedoel 2 knoppen zijn voor direct internet toegang. beetje overdreven, als je de knopjes kan herconfigureren voor gebruik als hij in de stanby stand staat zou het helemaal ideaal zijn, nu heb je maar 1 knopje wat je kan veranderen
3. de PC suite werkt bij mij voor geen meter. Alles gaat via de mobile phone monitor, maar die ziet mijn telefoon niet. Terwijl ik wel kan pairen, ftp'en, drag-en drop, etc. Maar de software van SE ziet mijn telefoon gewoon niet omdat MPM hem niet ziet. Echt vaag, heb al een mailtje naar SE gestuurd. nu maar wachten.
Mooi toestel hoor
Leuke feats Het is echt een wereld toestel, heel duidelijk en heel helder.
alleen ik heb wel een paar min punten op het toestel.
1. Dat geruis of gehis vaak bij het bellen, vaak storend maar soms verdwijnt het ook helemaal, ik hoop dat ik er vanaf kan komen, ga deze week er mee terug naar de winkel.
2 dat de knoppen op het toestel niet reconfigureer paar zijn, ik bedoel 2 knoppen zijn voor direct internet toegang. beetje overdreven, als je de knopjes kan herconfigureren voor gebruik als hij in de stanby stand staat zou het helemaal ideaal zijn, nu heb je maar 1 knopje wat je kan veranderen
3. de PC suite werkt bij mij voor geen meter. Alles gaat via de mobile phone monitor, maar die ziet mijn telefoon niet. Terwijl ik wel kan pairen, ftp'en, drag-en drop, etc. Maar de software van SE ziet mijn telefoon gewoon niet omdat MPM hem niet ziet. Echt vaag, heb al een mailtje naar SE gestuurd. nu maar wachten.
die mp3 speler ziet er wel heel erg mooi uit, is dat bovenop een schermpje? of zie je alles gewoon op je telfoonscherm?
Verwijderd
Ik heb die MSI key. Deze is heel erg goed en heeft tot zo ver ik het weet als enige een klasse 1 (bereik van 100 meter, 200 meter volgens de handleiding in open veld). Aangezien hij niet duur is, kan je hem dan voor meerdere zaken gebruiken (bijv. wireless netwerk ook al is dat niet zo snel met 723 Kbps, het is goedkoper als wireless lan)
Ik heb de MSI key. Die heb ik gekozen omdat hij redelijk betaalbaar is (een van de goedkopere), maar ook omdat hij een groter bereik heeft dan meeste: 100m, ipv 10m wat de meeste keys hebben-- dat wordt vaak niet heel erg duidelijk vermeld, wat het bereik is.Verwijderd schreef op 10 June 2003 @ 00:05:
Heeft er iemand een Bluetooth USB Key? Zo ja, welke kunnen jullie me aanraden?
Voor gebruik met je telefoon is dat niet zo belangrijk - die komt zelf niet veel verder dan een meter of 5 of 10 als je geluk hebt - maar je kunt hem dan ook nog gebruiken (later) als bijv. goedkoop wireless lan.
Dubbelpost? 
Ik ga vanmiddag de T610 kopen. Na lang twijfelen over deze tegenover de S55 heb ik toch besloten dat dit 'm moet worden. Is die firmware update tegen hissing btw al uit of komt die binnekort?
Ik ga vanmiddag de T610 kopen. Na lang twijfelen over deze tegenover de S55 heb ik toch besloten dat dit 'm moet worden. Is die firmware update tegen hissing btw al uit of komt die binnekort?
wat is voor jou de doorslag geweest om toch voor de t610 te gaan ?Koen Roumen schreef op 10 June 2003 @ 14:05:
Dubbelpost?
aangezien ik nog zit te twijfelen tussen beide ?
Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400
Heeft er iemand al een telefoon "hissing free?" Iemand ook al enig idee wanneer die andere kleuren uitkomen? Tussen nu en 2 maanden heb ik niet veel aan
Ik twijfel tussen de T610, de S55 en de 6100 van Nokia...pvdlaan schreef op 10 juni 2003 @ 14:12:
[...]
wat is voor jou de doorslag geweest om toch voor de t610 te gaan ?
aangezien ik nog zit te twijfelen tussen beide ?
Ben er ook nog niet uit.... zou idd graag een motivatie van de keuze willen horen
Die 6100 heeft geen Bluetooth, email-client, camera, html-browser, en minder geheugen, kleiner scherm... Die zou ik iig niet nemen.
op die camera na dan, want dat vink niet zo belangrijk...doubleduh schreef op 10 juni 2003 @ 16:32:
Die 6100 heeft geen Bluetooth, email-client, camera, html-browser, en minder geheugen, kleiner scherm... Die zou ik iig niet nemen.
zijn het idd punten waarom de 6100 nu bij mij af valt!!
ik ben net bij bc geweest en ze beide (T610 + S55)eens goed bekeken
ik vind de t610 wat degelijker er uit zien, vooral de chrome knopjes van de S55 vind ik iets goedkoopjes overkomen. Verder is het scherm van de t610 vele malen mooier (maargoed dat komt natuurlijk ook door de hogere resolutie)
Verder qua functie heb ik weinig verschillen kunnen vinden,
in beide gevallen kan je meerdere nummers onder 1 naam zetten, wat ik erg prettig vind
en ziet het menu er verzorgt uit.
Wat me wel op viel bij de t610 is dat er een soort snelkoppeling in de joystick verwerkt zit, dus als je hem naar recht duwt, kan je een sms berichtje typen en naar links gaat ie het internet op (of tenminste zoiets) ik weet nog niet of het in de pratijk makkelijk is maar het ziet er mooi en handig uit.
Maar voorlopig wordt het denk ik nog geen van beide, omdat bij verlenning van m`n vodafone abo het toestel nog iets van € 350,- gaat kosten terwijl als ik hem nieuw ga bestellen met een nieuw abonnement dus het toestel € 170,- gaat kosten.
en bij opzegging van m`n abo moet ik 3 maanden wachten. Ik zal dus nog maar ff goed moeten nadenken, of m`n abo verlengen of toch maar een nieuw contract afsluiten en m`n huidige opzeggen.
helaas
ik vind de t610 wat degelijker er uit zien, vooral de chrome knopjes van de S55 vind ik iets goedkoopjes overkomen. Verder is het scherm van de t610 vele malen mooier (maargoed dat komt natuurlijk ook door de hogere resolutie)
Verder qua functie heb ik weinig verschillen kunnen vinden,
in beide gevallen kan je meerdere nummers onder 1 naam zetten, wat ik erg prettig vind
en ziet het menu er verzorgt uit.
Wat me wel op viel bij de t610 is dat er een soort snelkoppeling in de joystick verwerkt zit, dus als je hem naar recht duwt, kan je een sms berichtje typen en naar links gaat ie het internet op (of tenminste zoiets) ik weet nog niet of het in de pratijk makkelijk is maar het ziet er mooi en handig uit.
Maar voorlopig wordt het denk ik nog geen van beide, omdat bij verlenning van m`n vodafone abo het toestel nog iets van € 350,- gaat kosten terwijl als ik hem nieuw ga bestellen met een nieuw abonnement dus het toestel € 170,- gaat kosten.
en bij opzegging van m`n abo moet ik 3 maanden wachten. Ik zal dus nog maar ff goed moeten nadenken, of m`n abo verlengen of toch maar een nieuw contract afsluiten en m`n huidige opzeggen.
helaas
Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400
Verwijderd
Ok hier een vraagje over de ringtones van de t610,
ik begrijp dat je midi files kunt copyeren naar de telefoon als ringtone
maar betekend dit dat als je een midi file van bijvoorbeeld 3min op je mobiel zet dat ie dan ook echt 3min blijft, of kapt ie 'm zelf af naar bijvoorbeeld 20 sec en gooit 'm in de loop?
(even afgezien van het fijt dat ik waarschijnlijk nooit mijn telefoon 3 min zal laten overgaan om het hele nummer te luisteren)
gr Max.
ik begrijp dat je midi files kunt copyeren naar de telefoon als ringtone
maar betekend dit dat als je een midi file van bijvoorbeeld 3min op je mobiel zet dat ie dan ook echt 3min blijft, of kapt ie 'm zelf af naar bijvoorbeeld 20 sec en gooit 'm in de loop?
(even afgezien van het fijt dat ik waarschijnlijk nooit mijn telefoon 3 min zal laten overgaan om het hele nummer te luisteren)
gr Max.
Je telefoon kan maximaal 30 seconden afgaan, daarna gaat het gesprek in de meeste gevallen naar de Voice-mail.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Verwijderd
Zit hier eigenlijk infrarood op en een modem waardoor ik kan inbellen met mn iPAQ en ermee kan internetten of lukt dat niet ? Anders ga ik dit toestelletje ook kopen, hij is behoorlijk über
Verwijderd
ff een paar vraagjes:
1.kan je op deze fone games downloaden???
2.wat is dat bluetoothe nou eigenlijk?
3.wanneer komt de rode uit(exacte datum als die er is)
4.kan je em al met 1 jaar abo onder 400 krijgen?
alvast bedankt.
1.kan je op deze fone games downloaden???
2.wat is dat bluetoothe nou eigenlijk?
3.wanneer komt de rode uit(exacte datum als die er is)
4.kan je em al met 1 jaar abo onder 400 krijgen?
alvast bedankt.
ff een paar antwoordjes:
1. ja (java en mophun)
2. korte afstand wireless verbinding (zeg maar infrarood maar dan zonder dat je in het zichtsveld moet zijn) voor bijv. pc verbinding of een headset
3. over twee maanden (toch?)
4. ja bij bijna elke provider/winkel is hij met 1 jaar abo onder de 400.
1. ja (java en mophun)
2. korte afstand wireless verbinding (zeg maar infrarood maar dan zonder dat je in het zichtsveld moet zijn) voor bijv. pc verbinding of een headset
Zit er in. Kan via Bluetooth (als jouw iPAQ dat heeft) of anders Ir.Verwijderd schreef op 10 June 2003 @ 18:32:
Zit hier eigenlijk infrarood op en een modem waardoor ik kan inbellen met mn iPAQ en ermee kan internetten of lukt dat niet ? Anders ga ik dit toestelletje ook kopen, hij is behoorlijk über
Ja en ja. Maar dat heeft praktisch elke mobiele telefoon in deze prijsklasse wel tegenwoordig.Verwijderd schreef op 10 June 2003 @ 18:32:
tssssk, verzoek ik uitdrukkelijk om een non-Vodafone exemplaar, wat krijg ik:

ook deze heeft trouwens weer last van het "hissing" probleem,
morgen maar weer retour afzender
Verwijderd
ik bedoel in totaal he,na 1 jaar dat je minder als 400 euro kwijt ben?PowerFlower schreef op 10 June 2003 @ 18:45:
ff een paar antwoordjes:
1. ja (java en mophun)
Verwijderd
Het is toch ook geen Vodafone maar en t-mobile versiekoen schreef op 10 June 2003 @ 18:48:
tssssk, verzoek ik uitdrukkelijk om een non-Vodafone exemplaar, wat krijg ik:
[afbeelding]
[afbeelding]
Maar ik weet hoe je je voelt:
Waar had je hem gekocht? ik bij mobilejoker.de
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2003 19:00 ]
Verwijderd
Ah mooi, ik ga dus mooi snel dit telefoontje bestellenPowerFlower schreef op 10 juni 2003 @ 18:47:
[...]
Zit er in. Kan via Bluetooth (als jouw iPAQ dat heeft) of anders Ir.
Weet iemand ook misschien hoe dat zit bij belcompany, want ik ga daar dus nu even de telefoon bestellen i.c.m een abo maar er staat nergens wat over nummerbehoud want ik wil geen ander tel nummer hebben. Moet ik in de winkel zelf wat dingen hierover invullen?
Even voor de mensen die de T610 al hebben.... wat is jullie topscore bij die golf game? echt verslavend, niet normaal......... 38 punten hier
nee, deze kwam van nextell.deVerwijderd schreef op 10 June 2003 @ 18:59:
[...]
Het is toch ook geen Vodafone maar en t-mobile versie
Maar ik weet hoe je je voelt: [afbeelding]
Waar had je hem gekocht? ik bij mobilejoker.de
tis idd géén Vodafone editie, daar kan ik idd niks van zeggen
en bij iedereen die ik zie of hoor is er nog steeds dat irritante "hissing" sound probleem, breng dan je toestel nog niet op de markt of roep de eerste lichtingen massal terug! nu kunnen de eindgebruikers zorgen dat ze een fatsoenlijk werkend exxemplaar krijgen!
maar verder vind ik het nog steeds de beste/mooiste telefoon sinds m'n Nokia 8850. klein met megaveel functies en cameraatje
Ze volgen blijkbaar marktleider Nokiakoen schreef op 10 June 2003 @ 19:04:
[...]
en bij iedereen die ik zie of hoor is er nog steeds dat irritante "hissing" sound probleem, breng dan je toestel nog niet op de markt of roep de eerste lichtingen massal terug! nu kunnen de eindgebruikers zorgen dat ze een fatsoenlijk werkend exxemplaar krijgen!
[ Voor 26% gewijzigd door waslijn op 10-06-2003 19:45 ]
Verwijderd
Dat is niet iets wat je kan vinden....dat is gewoon een feit...Simpele optelsom van alle verkoop cijfers.
Het abonnement vraag je aan in de winkel, en daarbij geef je zelf aan of je wel of geen nummerbehoud wil. Daarnaast kan je altijd nummerbehoud doen, zelfs als je je abo al een jaar hebt....Verwijderd schreef op 10 juni 2003 @ 18:59:
[...]
Ah mooi, ik ga dus mooi snel dit telefoontje bestellen
Weet iemand ook misschien hoe dat zit bij belcompany, want ik ga daar dus nu even de telefoon bestellen i.c.m een abo maar er staat nergens wat over nummerbehoud want ik wil geen ander tel nummer hebben. Moet ik in de winkel zelf wat dingen hierover invullen?
Verwijderd
precies! degene die de meeste spullen verkoopt is marktleider en Nokia steekt nog steeds met kop en schouder boven de rest uit... maar wie "vindt" jij dan marktleider Rightone_ ?Verwijderd schreef op 10 juni 2003 @ 22:36:
[...]
Dat is niet iets wat je kan vinden....dat is gewoon een feit...Simpele optelsom van alle verkoop cijfers.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2003 00:38 ]
zondaaaar!-D-Jay- schreef op 11 June 2003 @ 01:17:
ik heb mijn t610 ingeruild voor een siemens c55 zilver plus samsung dvd speler
anyway, why? ik denk dat als je ze beide los (c55 en dvd speler) zou kopen je goedkoper uit zou zijn? En voldoet de T610 niet aan je eisen/verwachtingen?
[ Voor 8% gewijzigd door Nitai op 11-06-2003 07:43 ]
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Verwijderd
Gister T610 ook gehaald bij BC. Leuk beltoontje trouwens "Old Phone" hehe.
Heeft iemand al meer beltonen opgehaald? Ik zie dat hij een nummer wil gaan bellen zodra ik om meer vraag. Zou wel flinke dure grappen zijn per bel toon en game.
Ik probeerde ook zojuist een foto te printen via IR naar een HP 6P. Helaas kon de telefoon geen apparaat vinden terwijl je wel zag dat de IR poort van de printer reageerde.. had wel leuk geweest
Heeft iemand al meer beltonen opgehaald? Ik zie dat hij een nummer wil gaan bellen zodra ik om meer vraag. Zou wel flinke dure grappen zijn per bel toon en game.
Ik probeerde ook zojuist een foto te printen via IR naar een HP 6P. Helaas kon de telefoon geen apparaat vinden terwijl je wel zag dat de IR poort van de printer reageerde.. had wel leuk geweest
Je kan gewoon midi files van het net plukken en via infrarood of bluetooth oversturen. Works for me 
www.myt610.com is wel een leuke site trouwens.
Verwijderd
Nee, ik heb last van dat hiss volgens mij..
ik weet niet goed wat ik nu moet doen.. terug naar de zaak of wachten op een software update?
whitetiger??
ik weet niet goed wat ik nu moet doen.. terug naar de zaak of wachten op een software update?
whitetiger??
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2003 12:03 ]
Verwijderd
Thuis heb ik geen IR.. hier op me werk welBaSsDruM schreef op 11 juni 2003 @ 11:13:
Je kan gewoon midi files van het net plukken en via infrarood of bluetooth oversturen. Works for me
Hoe stuur ik dat precies naar de telefoon dan? Heb ik daar nog apparte software voor nodig. Dat staat zeker op die CD die ik niet bij me heb
Nee hoor, heb je geen aparte software bij nodig... tenminste, bij xp en 2000 niet. Je zet infrarood aan op laptop en op gsm, vervolgens klik je in je taakbalk op het infrarood icoontje en kan je bestandjes sturen.
Hmm.. de c55 is wel een hele klasse lager dan de T610. Dan snap ik niet waarom je in eerste instantie wel voor de T610 ging.-D-Jay- schreef op 11 June 2003 @ 01:17:
ik heb mijn t610 ingeruild voor een siemens c55 zilver plus samsung dvd speler
ik heb trouwens met m'n SonyEricsson HBH60 bluetooth headset totaal geen last van dat hissing probleem
Zojuist contact gehad met Duitse leverancier en die waren (natuurlijk) al op d ehoogte van de problemen en ik kon het toestel kosteloos retour sturen.
Zij vervangen het toestel voor een versie met latere productiedatum.
en ik heb nu uitdukkelijk verzocht om én geen Vodafone versie én geen T-mobile editie
Zij vervangen het toestel voor een versie met latere productiedatum.
en ik heb nu uitdukkelijk verzocht om én geen Vodafone versie én geen T-mobile editie
Hoe klinkt die ringtone? Als een oude rinkelende telefoon hoop ik? Dat wil ik al jaaaaren als beltoon... polyfone ringtones, couldn't care less, maar zo'n rinkel die wil ik echt al heel erg langVerwijderd schreef op 11 June 2003 @ 10:37:
Gister T610 ook gehaald bij BC. Leuk beltoontje trouwens "Old Phone" hehe.
* PowerFlower moet helaas nog een paar maandjes met z'n T68i doen voor het abo afloopt
richzzz: al dat golf spelletje gespeeld? Ik ben benieuwd wat anderen voor score halen
En ik wil een T610 zonder een hiss probleem.
Ik hoorde wel dat vanaf volgende week T-Mobile de T610 ook gaat aanbieden.
Zouden deze wel hissvrij zijn?
Ik hoorde wel dat vanaf volgende week T-Mobile de T610 ook gaat aanbieden.
Zouden deze wel hissvrij zijn?
Verwijderd
Je heel even, score te /edit HOOGBaSsDruM schreef op 11 June 2003 @ 13:07:
richzzz: al dat golf spelletje gespeeld? Ik ben benieuwd wat anderen voor score halen
Die deepabys vind ik wel leuk.. en nu heb ik er tetris opstaan
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2003 13:46 ]
Hoe lager de score, des te beter.... dusse noem maar op hoe laag
leuke site, komt in me favorieten.. mis alleen nog een T610BaSsDruM schreef op 11 June 2003 @ 11:13:
iemand nog meer van zulke sites ?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2003 14:32 ]
Verwijderd
BaSsDrum, heb jij al de e-mail weten te instellen?
Ik heb alles ingevuld en als ik dan ophaal, komt de telefoon met een foutmelding dat de server niet gevonden kan worden..
Ik heb alles ingevuld en als ik dan ophaal, komt de telefoon met een foutmelding dat de server niet gevonden kan worden..
Haha, zag ik net op een ander forum... Nieuwe aanbieding Belcompany...
Wat een ruis geluid komt er toch uit die schelp.....
http://www.crimsoncards.c...load/1055340728-28874.jpg
Wat een ruis geluid komt er toch uit die schelp.....
http://www.crimsoncards.c...load/1055340728-28874.jpg
[ Voor 14% gewijzigd door Vonkie op 11-06-2003 16:21 ]
Ik vind dat zogenaamde hissing probleem zwaar overtrokken.... je hoort het speakertje licht ruisen tijdens een gesprek, maar in geen geval storend, en ik denk dat wel meerdere toestellen dit 'probleem' hebben.
Verwijderd
Ja ik heb ook last. Het lijkt er steeds op dat het geluid weg valt. Persoonlijk vind ik het heel irritant.
Ik las in dit draadje ook ergens, dat er binnenkort een software update voor komt. Ik denk dat ik daar maar op ga wachten..
Ik las in dit draadje ook ergens, dat er binnenkort een software update voor komt. Ik denk dat ik daar maar op ga wachten..
zwaar overtrokken?BaSsDruM schreef op 11 June 2003 @ 16:27:
Ik vind dat zogenaamde hissing probleem zwaar overtrokken.... je hoort het speakertje licht ruisen tijdens een gesprek, maar in geen geval storend, en ik denk dat wel meerdere toestellen dit 'probleem' hebben.
licht ruisen mag je wat mij betreft echt wel een understatement noemen!
je hoort de zee en niet van veraf, maar alsof je midden in de branding staat,
goed ik kan iedereen meestal er wel mee verstaan, maar prettig bellen is anders.
en je let op een gegeven moment alleen nog maar daar op, zodat je je steeds
meer gaat irriteren...
ik vind het echt sinds m'n nokia 8210 de mooiste en stijlvolste kleine telefoon die ik heb gehad, maar ik hoop dat dat probleem toch echt snel wordt verholpen, anders ruil ik het toestel in voor een ander (samsung T100, V200 bijvoorbeeld)
Volgens mij is het wat ik al eerder gepost had:
Belcompany heeft gewoon een hele vracht met die "Hiss"-telefoontjes ingekocht. Andere winkels wachten op goeie ofzo....
Belcompany heeft gewoon een hele vracht met die "Hiss"-telefoontjes ingekocht. Andere winkels wachten op goeie ofzo....
Verwijderd
Misschien hebben ze het niet met opzet gedaan...Maar je gaat er wel aan twijfelen ja..Riesjard schreef op 11 June 2003 @ 16:48:
ik denk ook dat het zoiets geweest is, misschien hebben ze er zelfs korting opgekregen, lijkt me nl sterk dat alleen belcompany als eerste de enige lading t610 met een hiss gekocht hebben.Riesjard schreef op 11 June 2003 @ 16:48:
Maar ja ruis of geen ruis, ik wil natuurlijk weer een blauwe, dus wachten moet ik zowiezo
Ik vind het niet zo gek dat Belcompany de eerste en enige is die de T610 heeft, de T68i hadden ze ook als eerste en vrij lange tijd als enige (ze claimden zelfs dat ze de eerste van Europa waren)...
Verwijderd
Ben een beetje bang dat de andere twee kleuren een soort van T610I worden ofzo. Zie anders niet echt de logica in van het later releasen van deze kleuren. Er zijn volgens mij best wel veel mensen die een van die kleuren willen hebben, maar nu een andere telefoon kopen omdat die kleuren simpelweg nog niet te krijgen zijn.
Misschien is het gewoon een of andere simpele truuk, maar ben zo bang dat ik nu een telefoon koop waar over 2 maanden al weer een opvolger voor verschijnt (weet dat dit nooit lang duurt in de telefoon wereld, maar 2 maanden is wel heel snel)
Misschien is het gewoon een of andere simpele truuk, maar ben zo bang dat ik nu een telefoon koop waar over 2 maanden al weer een opvolger voor verschijnt (weet dat dit nooit lang duurt in de telefoon wereld, maar 2 maanden is wel heel snel)
Ik wilde hem vandaag ook halen bij de belcompany en even nagevraagd mocht er een "hiss" inzitten dan mag ik hem gewoon ruilen voor een ander exemplaar of hebben alle telefoons van voor week 21 die hiss?
hij is 280 euro bij verlenging van mijn o2 abbo voor een jaar, best een goede deal toch?
Het is niet gelukt hem vandaag te halen ik sta onterecht op de "banned" list. morgen is het opgelost en ga ik hem alsnog halen.
hij is 280 euro bij verlenging van mijn o2 abbo voor een jaar, best een goede deal toch?
Het is niet gelukt hem vandaag te halen ik sta onterecht op de "banned" list. morgen is het opgelost en ga ik hem alsnog halen.
Verwijderd
Eindelijk is het me gelukt om me e-mail in te stellen 
Het probleem was steeds daar dat ie de inkomende server niet kon vinden. Het heeft volgens mij iets te maken met de dns, want ik vulde het IP-nummer in van me mail server en hopla server wel gevonden
De data communicatie vind alleen nog analoog plaats. ISDN kan ik kiezen, maar dat lukt me nog niet.
Het probleem was steeds daar dat ie de inkomende server niet kon vinden. Het heeft volgens mij iets te maken met de dns, want ik vulde het IP-nummer in van me mail server en hopla server wel gevonden
De data communicatie vind alleen nog analoog plaats. ISDN kan ik kiezen, maar dat lukt me nog niet.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2003 19:13 ]
Verwijderd
Hoe kom je onterecht op zo'n banned list?FAD schreef op 11 juni 2003 @ 19:11:
Ik wilde hem vandaag ook halen bij de belcompany en even nagevraagd mocht er een "hiss" inzitten dan mag ik hem gewoon ruilen voor een ander exemplaar of hebben alle telefoons van voor week 21 die hiss?
Vreemd..Dacht eigenlijk dat alleen nieuwe providers hun klanten nakeken op zo'n lijst...Je zou denken dat bij contract verlenging de providers hun klanten inmiddels wel kennen, en dus gewoon een contract kunnen verlengen
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2003 20:07 ]
Aantal vraagjes aan de gelukkige T610 bezitters;
ik heb nu een Siemens S45 en wat zo fijn is aan Siemens, is dat je aan de toetsen 1 t/m 9 een functie kan toekennen (bijvoorbeeld Inbox, Nieuwe SMS, Kalender, GPRS, Wekker, een telefoonnummer enz). Hoe is dit bij de T610?
Hoeveel toetsen moet je minimaal indrukken om aan een nieuw smsje te kunnen beginnen? Een nieuwe afspraak in te voeren? De wekker aan te passen?
Verder las ik ergens dat je in het telefoonboek niet eens adressen aan mensen kan toevoegen? Is dat zo?
ik heb nu een Siemens S45 en wat zo fijn is aan Siemens, is dat je aan de toetsen 1 t/m 9 een functie kan toekennen (bijvoorbeeld Inbox, Nieuwe SMS, Kalender, GPRS, Wekker, een telefoonnummer enz). Hoe is dit bij de T610?
Hoeveel toetsen moet je minimaal indrukken om aan een nieuw smsje te kunnen beginnen? Een nieuwe afspraak in te voeren? De wekker aan te passen?
Verder las ik ergens dat je in het telefoonboek niet eens adressen aan mensen kan toevoegen? Is dat zo?
"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)
Mijn nokia is vorige week gestolen en daarom had ik nieuwe simkaart aangevraagd en oude geblokeerd. De nieuwe simkaart doet het nu dus vond ik het tijd om ook maar eens te zorgen dat ik weer een telefoon heb, alleen het nummer van de nieuwe simkaart was nog niet doorgevoerd in het bestelsysteem ofzo en oude is geblokkeerdVerwijderd schreef op 11 June 2003 @ 20:05:
[...]
Hoe kom je onterecht op zo'n banned list?
Vreemd..Dacht eigenlijk dat alleen nieuwe providers hun klanten nakeken op zo'n lijst...Je zou denken dat bij contract verlenging de providers hun klanten inmiddels wel kennen, en dus gewoon een contract kunnen verlengen
Verwijderd
Nog maar even een bericht van mij op het hiss probleem.
Ik hoor niet een Hissing tijdens mijn gesprekken.
Ik zal morgen testen met mijn andere oor, misshien dat het daar aan ligt????
Mijn T610 komt uit week 20. Daarnaast vind ik het geluids kwaliteit een stuk beter dan met mijn T68.
Mijn mini golf score na 3x is 59 op 18 holes.
Voor de rest heb ik zeer veel midi files gedownload, maar ik vind het moeilijk om 32 tonige ringtones te vinden die zo helder als bv Copacabana kllinken.
Ik hoor niet een Hissing tijdens mijn gesprekken.
Ik zal morgen testen met mijn andere oor, misshien dat het daar aan ligt????
Mijn T610 komt uit week 20. Daarnaast vind ik het geluids kwaliteit een stuk beter dan met mijn T68.
Mijn mini golf score na 3x is 59 op 18 holes.
Voor de rest heb ik zeer veel midi files gedownload, maar ik vind het moeilijk om 32 tonige ringtones te vinden die zo helder als bv Copacabana kllinken.
Mijn score voor het golf spelleke is 51, heb nogal problemen met course 5 en 8 geloof ik.
Mijn vriendin heeft 38 gehaald, zelf heb ik 41 gehaald
Share werkt nog niet met de T610, ik snap niet waarom ze niet gewoon tijdelijk de T68i versie opengooien voor de T610, die zou gewoon moeten werken...
Damn... ik twijfel nu nog tussen de Nokia 7250 en deze T610....
Verwijderd
Ik zou toch zweren dat ik deze thread al mensen heb gezien die wel share aan de praat kregen....doubleduh schreef op 12 juni 2003 @ 00:09:
Share werkt nog niet met de T610, ik snap niet waarom ze niet gewoon tijdelijk de T68i versie opengooien voor de T610, die zou gewoon moeten werken...
Ik weet dat Orange hem nog niet officieel ondersteunt...Maar dacht dat het gewoon een kwestie van de instellingen aanpassen was.
Aan de andere kant, kan het ook wel weer gewoon m'n wilde verbeelding zijn
Ik ben ook wel erg benieuwd naar voormalig siemens eigenaren. Ik heb namelijk op dit moment ook een siemens en ik vind de softwarre echt superhandig, en heel makkelijk naar eigen wens in te stellen. Hoe is dat bij de T610?Gugger schreef op 11 June 2003 @ 20:39:
Aantal vraagjes aan de gelukkige T610 bezitters;
Hmpf
Ik had een pin code ingesteld maar kennelijk niet goed gedrukt, verkeerd gekeken, whatever, iig bij t starten 3x fout ingevoerd, dus nu wil ie een puk code zien. Geen probleem lijkt me, heb dat ding pas sinds gisteren. Maar ik kan in m'n papieren nérgens een PUK code vinden? Worden die dingen nog wel meegeleverd tegenwoordig, en zoja waar vind ik dat dan? Ik heb 'm bij de belcompany gekocht...

puk code staat onde je pincode.
op hetzelfde velletje staat het die je bij je sim card gekregen heeft.
Het is zo'n beveiligd velletje, net zoals je die krijgt als je een nieuwe pincode van de bank krijgt
op hetzelfde velletje staat het die je bij je sim card gekregen heeft.
Het is zo'n beveiligd velletje, net zoals je die krijgt als je een nieuwe pincode van de bank krijgt
Hm dat is dan weer lekker, want naast de simkaart zelf + dat omhulsel waar ie in zat, heb ik van m'n abonomment niks gekregen. Straks maar weer terug dan.
Pfew.. Het bleek dat Vodafone die PUK codes niet meegaf, maar in de winkel konden ze zo even bellen om 'm op te vragen, en nu heb ik 'm alsnog, en is m'n toestel weer unlocked. Ik zag 'm al zo 2 weken verdwijnen naar een stoffige Vodafone hal, waaruit nog maar moest blijken of 't weer goed kwam.
Dus mensen met een Vodafone abo die panieken omdat hun PUK code kwijt is: Naar je dealer d'r mee, of misschien zelfs meteen Vodafone opbellen, want die kunnen 'm met de juiste gegevens wel weer opvissen.
Dat is trouwens wel ff link bij die T610, een blokkering voor zowel de telefoon als de SIM kaart, je hoeft maar even niet op te letten door niet te zien dat er 2 codes zijn, en je typt 3x de verkeerde in waardoor ie geblokkeerd is. Goed opletten dus.
Dus mensen met een Vodafone abo die panieken omdat hun PUK code kwijt is: Naar je dealer d'r mee, of misschien zelfs meteen Vodafone opbellen, want die kunnen 'm met de juiste gegevens wel weer opvissen.
Dat is trouwens wel ff link bij die T610, een blokkering voor zowel de telefoon als de SIM kaart, je hoeft maar even niet op te letten door niet te zien dat er 2 codes zijn, en je typt 3x de verkeerde in waardoor ie geblokkeerd is. Goed opletten dus.
Koen Roumen, dat hebben bijna alle telefoons, beveilingscode en simcode. 
Bij nokia's is de standaard beveiligingscode meestal 12345 ofzo...of 0000....en staat hij standaard uit.
Bij nokia's is de standaard beveiligingscode meestal 12345 ofzo...of 0000....en staat hij standaard uit.
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Tegenwoordig wel ja, maar mijn Siemens M35 had dat geloof ik niet. Vandaar dat ik daar nog niet bekend mee was, en ik denk altijd alles wel ff te kunnen doen zonder de handleiding door te lezen op een late woensdagavond. Dat doe ik dus in 't vervolg niet meer. Ook ga ik er niet ál te makkelijk meer vanaf dat een PUK code altijd meegeleverd wordt, want ook dat is kennelijk niet zo vanzelfsprekend als het lijkt.
Officieel wordt het nog niet ondersteund, maar wie houdt je tegen om toch gewoon te GPRS'en met je T610? Gewoon GPRS laten activeren bij Orange en de instellingen handmatig invoeren. Heb ik ook gedaan met mijn S300 toen die nog niet officieel werd ondersteund. Ze vragen wel welke telefoon je hebt om te kijken of die wordt ondersteund, maar als je eenmaal toegang hebt tot GPRS heb je hun hulp niet meer nodig.Verwijderd schreef op 12 June 2003 @ 00:15:
[...]
Ik zou toch zweren dat ik deze thread al mensen heb gezien die wel share aan de praat kregen....
Ik weet dat Orange hem nog niet officieel ondersteunt...Maar dacht dat het gewoon een kwestie van de instellingen aanpassen was.
Aan de andere kant, kan het ook wel weer gewoon m'n wilde verbeelding zijn
Dit topic is gesloten.