Misschien dat het nergens op slaat, maar ik hoor nu een aantal klachten over de T610 en dan vooral het 'hissing sound'. Ik heb gelezen dat de eerste modellen dit probleem hadden en zijn teruggestuurd naar de fabriek. Toch zijn er dus een aantal blijven steken. Wat me nu opvalt aan deze plaatjes, is de doos. Toen ik gister ging kijken bij de Belcompany, zat de T610 in een andere doos. Misschien hebben de nieuwe versies een andere doos gekregen... Daar zou je dan op kunnen letten.
das de achter/onderkant van de doos, op de andere kant staat een foto van de T610 recht van voren.
Enige probleem dat ik heb is een soort hiss, maar zoals ik al zei geen irritante, en het fenomeen dat de telefoon eerst een keer zacht "ringt" met een het geluid van een ouderwetse telefoon, waarna de polytoon begint, in mijn ogen niet hinderlijk, kan je de telfoon opnemen voordat het luide geblehr begint
want de tonen zijn een portie hard op zn hardst das niet zuinig... en het werkt zo soepel dat infaden van het geluid, lijkt me sterk dat dat een bug is, had het ook in mn Siemens dus heb er echt geen problemen mee, vind t wel handig eerlijk gezegd 
Het lampje onder de joystick gaat trouwens aan als jet het toestel oplaad met het toestel uitgeschakeld, hadden ze in mijn ogen wel meer functies mogen geven, of die heb ik nog niet gezien, dat kan natuurlijk ook.
Maar iig zijn in mijn ogen die problemen van die gast wat opgeblazen, tenminste als hij hetzelfde aan de hand heeft als mij.
Enige probleem dat ik heb is een soort hiss, maar zoals ik al zei geen irritante, en het fenomeen dat de telefoon eerst een keer zacht "ringt" met een het geluid van een ouderwetse telefoon, waarna de polytoon begint, in mijn ogen niet hinderlijk, kan je de telfoon opnemen voordat het luide geblehr begint
Het lampje onder de joystick gaat trouwens aan als jet het toestel oplaad met het toestel uitgeschakeld, hadden ze in mijn ogen wel meer functies mogen geven, of die heb ik nog niet gezien, dat kan natuurlijk ook.
Maar iig zijn in mijn ogen die problemen van die gast wat opgeblazen, tenminste als hij hetzelfde aan de hand heeft als mij.
[ Voor 12% gewijzigd door The PyroPath op 04-06-2003 11:14 ]
Breek je nek voorzichtig
Verwijderd
Ik ben ervan overtuigd dat de hissing problemen voorbij zullen zijn na de eerste software update. Verder bevalt hij mij prima, overigens was hij bij mij 59 euro bij een Orange € 60 verlenging.
Die foto's met de T68i met Communicam zijn inderdaad beter, maar het blijft natuurlijk (voorlopig) een grapje, foto's nemen met een camera.
Die foto's met de T68i met Communicam zijn inderdaad beter, maar het blijft natuurlijk (voorlopig) een grapje, foto's nemen met een camera.
Overdrijft die gast nou zo, of is het echt zo dat er zoveel problemen in zitten. Mensen die de phone al hebben zouden jullie ALLE problemen die jullie tegengekomen zijn ff kunnen posten.
En is hij al bij meerdere winkels te krijgen of nog alleen bij belcompany?
Klopt is de onderkant vd doos. Het lampje brand ook als de accu bijna leeg is, de laatste paar minuten dus.The_PyroPath schreef op 04 June 2003 @ 11:11:
das de achter/onderkant van de doos, op de andere kant staat een foto van de T610 recht van voren.
...
Dat kan hier mee: http://www.widisoft.com/Verwijderd schreef op 03 June 2003 @ 23:02:
Misschien een stomme vraag, met welk programma kan je mooi een mp3 omzetten naar een Midi file?
Dan kan ik zelf een poly ringtone maken
Verwijderd
Ik heb trouwens ff die Vodafone software bekeken , maar die is heel andersVerwijderd schreef op 03 June 2003 @ 17:28:
Komt UPS vandaag m'n T610 brengen, ik dus blij maak ik de verpakking open:
is het dus een Vodafone versie.
Balen. dus gelijk retour gestuurd, en nu krijg ik een originele.
Verwijderd
ja vertel, is die beter dan de standaard versie die gewoon op de t610 zit of is de vodafone live! versie beter?
Verwijderd
ik vind die vodafone versie er niet uitzien persoonlijk, allemaal lelijke inconen met maar 3 kleuren! Hier is een plaatje ervan:

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2003 17:19 ]
Verwijderd
Maar wat is dan verder nog verschillend. En de prijs? Ik ga hem morgen halen (de normale)! Ben heel benieuwd.
Sjoerdo, zal ik je meteen ff vertellen of je je 6100 mag gaan inruilen
Sjoerdo, zal ik je meteen ff vertellen of je je 6100 mag gaan inruilen
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2003 17:49 ]
Verwijderd
HEHE! ja ben benieuwd, ik vind het wel een mooi toestel maar ben toch nog niet helemaal overtuigd... ik wil denk ik sowieso wel de rode versie, maar we zullen zien... Overtuig me maar eens intsontoday, ik ben benieuwd wat je ervan vindt!
Verwijderd
nou, valt wel mee. Persoonlijk vind ik het mooi uitzien.Verwijderd schreef op 04 June 2003 @ 16:32:
ik vind die vodafone versie er niet uitzien persoonlijk, allemaal lelijke inconen met maar 3 kleuren! Hier is een plaatje ervan:
[afbeelding]
Verwijderd
In Duitsland is ie al makkelijk te bestellen, ook nog eens tegen een betere prijs dan in Nederland. Zag hem vanmiddag voor 303 euro zonder abo. Ik kwam daar via www.gunstiger.de. Helaas was de prijs vanmiddag aangepast naar 329 euro.
Stel dat ik zo'n toestel via een Duitse site bestel, moet ik de verzendkosten (die pittig zijn) dan meteen betalen bij de overboeking van het geld? En hebben mensen hier al andere leuke (buitenlandse) sites bezocht waar de T610 verkocht wordt?
Stel dat ik zo'n toestel via een Duitse site bestel, moet ik de verzendkosten (die pittig zijn) dan meteen betalen bij de overboeking van het geld? En hebben mensen hier al andere leuke (buitenlandse) sites bezocht waar de T610 verkocht wordt?
Verwijderd
Ik ga vrijdag naar Hamburg, weet iemand toevallig een telecomketen, die vast ook in Hamburg zit en waar ze de T610 verkopen. Oh en als ik hem daar dan koop kan ik dan ook Nederlands instellen in het menu?
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2003 18:23 ]
Verwijderd
Misschien haal ik de t610 ook als ik de sx1 niet kan halen. Misschien haal ik 1 met vodafone live maar wat ik haat is dat er op de case vodafone live! staat
Zo, ik heb er vanmiddag eentje gehaald bij belcompany Rotterdam Oosterhof. Ik ben nu aan het klooien met midi's en plaatjes enzo, maar ik ben die T610 fansite kwijt. Volgens mij werd die link in dit topic genoemd, maar ik heb nu al 3x van voor naar achter de topic door gelezen, maar ik kom 'm maar niet tegen....
Wie helpt?!
Wie helpt?!
Verwijderd
Ik vind het normale menu toch wel een stuk mooier hoor!Verwijderd schreef op 04 juni 2003 @ 18:04:
[...]
nou, valt wel mee. Persoonlijk vind ik het mooi uitzien.

Verwijderd
Ik heb hem vandaag ook gehaald met een 1 jarig vodafone 300 abbo. Toestel was toen 69,90 bij de belcompany.
Helaas heb ik ook last van een "hissing" exemplaar, maar ik vind het alleen hinderlijk als het doodstil is, als het wat waait of je hebt muziek aan dan hoor je het bijna niet, of je moet er echt op gaan letten. Ik weet niet of ik er morgen voor terug ga naar de winkel, zou ik dan meteen een nieuw exemplaar krijgen of sturen ze de mijne op en ben ik 2 of meer weken telefoonloos?
Ik heb ook nog een klein probleempje met mijn gprs account. Alle data profielen voor verschillende providers staan in de telefoon en ik heb dus voor vodafone gekozen. Maar als ik dan op de +/- toetsen aan de zijkant druk dan staat er dat GPRS niet beschikbaar is. Ik heb ook mijn e-mail account aangemaakt in de telefoon maar volgens mij moet ik voor de uitgaande server iets anders invoeren dan "mail.nodemove.home.nl" voor mijn @home e-mail account. Als ik wil gaan zenden en ontvangen belt ie wel in maar dan krijg ik uiteindelijk te zien dat de server niet gevonden is. Wie weet hoe je dit goed instelt?
Ik wilde eerst de T310 kopen maar ik ben blij dat ik nog even 3 weekjes gewacht heb op dit toestel, want hij is echt super mooi en echt een heel fijn toestelletje. Gezien zijn gunstige prijs is het zeker geen miskoop geweest!
Helaas heb ik ook last van een "hissing" exemplaar, maar ik vind het alleen hinderlijk als het doodstil is, als het wat waait of je hebt muziek aan dan hoor je het bijna niet, of je moet er echt op gaan letten. Ik weet niet of ik er morgen voor terug ga naar de winkel, zou ik dan meteen een nieuw exemplaar krijgen of sturen ze de mijne op en ben ik 2 of meer weken telefoonloos?
Ik heb ook nog een klein probleempje met mijn gprs account. Alle data profielen voor verschillende providers staan in de telefoon en ik heb dus voor vodafone gekozen. Maar als ik dan op de +/- toetsen aan de zijkant druk dan staat er dat GPRS niet beschikbaar is. Ik heb ook mijn e-mail account aangemaakt in de telefoon maar volgens mij moet ik voor de uitgaande server iets anders invoeren dan "mail.nodemove.home.nl" voor mijn @home e-mail account. Als ik wil gaan zenden en ontvangen belt ie wel in maar dan krijg ik uiteindelijk te zien dat de server niet gevonden is. Wie weet hoe je dit goed instelt?
Ik wilde eerst de T310 kopen maar ik ben blij dat ik nog even 3 weekjes gewacht heb op dit toestel, want hij is echt super mooi en echt een heel fijn toestelletje. Gezien zijn gunstige prijs is het zeker geen miskoop geweest!
Verwijderd
ik bedoel die icoontjes zijn lelijk van die vodafone live is lelijk, maar dat rode is mooi. Dat daar onderin en bovenin isVerwijderd schreef op 04 juni 2003 @ 19:15:
[...]
Ik vind het normale menu toch wel een stuk mooier hoor!
[afbeelding]
Of ze sturen hem op dan duurd het iid weken óf je krijgt een ander toestel. Maar die zou de zelfde problemen hebben hoor... Wacht gewoon ff een paar weken tot dat er de nieuwe firmware is. Dan is het probleen opgelost.Verwijderd schreef op 04 June 2003 @ 19:58:...zou ik dan meteen een nieuw exemplaar krijgen of sturen ze de mijne op en ben ik 2 of meer weken telefoonloos?
Ga naar http://www.sonyericsson.com/nl/ en klik bovenaan op Telefoonconfigurators. Je krijgt een sms met alle instellingen. Werkt perfect bij mij.Wie weet hoe je dit goed instelt?
Hij overdrijft nogal imo. Ik heb op howardforums van 1 iemand gehoord dat ie een vastzittende joystick had en die undeletable pictures heb je volgens mij op wel meer telefoons. 'Worst fiasco ever' is een groot woord voor wat kleine kinderziektes waarvan de meesten waarschijnlijk nog wel verholpen worden ook.Verwijderd schreef op 04 June 2003 @ 10:30:
dit komt van de Mobile review forum
[...]
wie heeft ook deze soort gelijke problemen? het lijkt mij dat je gewoon geluk moet hebben dat je een goed werkend toestel krijgt?
Je hoor gewoon een nieuwe te krijgen, mits geheel onbeschadigtVerwijderd schreef op 04 June 2003 @ 19:58:...zou ik dan meteen een nieuw exemplaar krijgen of sturen ze de mijne op en ben ik 2 of meer weken telefoonloos?
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Dat klopt, maar heeft geen zin. Aangezien alle Belcompany toestellen die nu verkocht worden het "hissing" probleem hebben. Dit probleem is niet een individueel probleem, een hele lading van die toestellen hebben het. Wacht gewoon ff op de firmdate en binnen een paar minuten is je telefoon weer "hissing" vrij.Ginz schreef op 04 juni 2003 @ 21:25:
[...]
Je hoor gewoon een nieuwe te krijgen, mits geheel onbeschadigt
Ai ai ik dacht eerst dat word em maar nu met die problemen...
ik twijfel tussen de
Siemens SL55
SE T610
Samsung S300
ik twijfel tussen de
Siemens SL55
SE T610
Samsung S300
Verwijderd
Nou ik weet het wel! Net mijn 7250 verkocht, dus morgen ff kijken wat ie hier kost en anders vrijdag in Duitsland halen, als ie daar los voordeliger is. Hebben jullie enig idee wat ie daar in de winkel kost?
@ BelCompany € 449.95Verwijderd schreef op 04 June 2003 @ 22:28:
Nou ik weet het wel! Net mijn 7250 verkocht, dus morgen ff kijken wat ie hier kost en anders vrijdag in Duitsland halen, als ie daar los voordeliger is. Hebben jullie enig idee wat ie daar in de winkel kost?
-
ik heb er ook één voor mijn vriendin besteld maar 
wederom in DLD: nu € 299,- + € 15,- verzenden
scheelt me echt te veel vergeleken met Belcompany
en jah ook ik heb last van het "hissing" probleem, dus als die
voor mijn vriendin binnen is, ga ik die zo lang gebruiken en
gaat die van mij retour naar SonyEricsson Servicepoint voor een upgrade...
Verwijderd
Heb je hem in een winkel besteld of echt een onlineshop? En zo ja welke? Het scheelt heel veel, daarom ga ik hem maar in Duitsland halen.koen schreef op 04 June 2003 @ 22:47:
ik heb er ook één voor mijn vriendin besteld maar
online shop, goede ervaringen meeVerwijderd schreef op 04 June 2003 @ 22:54:
[...]
Heb je hem in een winkel besteld of echt een onlineshop? En zo ja welke? Het scheelt heel veel, daarom ga ik hem maar in Duitsland halen.
http://www.nexxtel.de
Buiten belcompany, waar is ie nog los te verkrijgen? Want moet dan vanuit België komen.
en de S55, ik denk dat ik toch maar daar voor gaGizmoke schreef op 04 juni 2003 @ 22:16:
Ai ai ik dacht eerst dat word em maar nu met die problemen...
ik twijfel tussen de
Siemens SL55
SE T610
Samsung S300
bij een O2 abo voor 149,- voor 1 jaar, niet slecht toch ?
Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400
Volgensmij verkopen hun alleen de Vodafone Life versie:
Vodafone-W@P
Vodafone-HSCSD
Vodafone-GPRS
Unterstützt Vodafone-Message (SMS und EMS)
Unterstützt Vodafone-MMS
[ Voor 7% gewijzigd door Alpine op 04-06-2003 23:55 ]
ff voor de mensen die hem wel hebben: neem eens een fotootje op de hoge resolutie, kijk dan bij mijn afbeeldingen en ga naar de foto die je geschoten hebt, als je dan bij "meer" op afbeelding info gaat kijken zegt hij dat hij ergens rond de 25 KB is, als je vervolgens het plaatje in een MMS wil stouwen zegt de telefoon dat het plaatje te groot is, als je hem verwijderd krijg je afbeelding bla bla verwijderen? met de grote erbij die dan ineens in de 50KB zit, welke van de 2 klopt er nu?
Breek je nek voorzichtig
Verwijderd
Hmm... heb net ook mijn bestelling voor een T610 geplaatst bij Nexxtel.de. Er staat wel verdacht veel Vodafone bij, hoewel dat bij nagenoeg alle toestellen vermeld staat. Ik vind het wel vreemd dat er ook Live-tekentjes onder de foto van de T610 op de site staan. Uiteraard moet ik geen Live-versie van de T610. Op mijn mail reageren ze niet of nauwelijks, dus wie kan hierover uitsluitsel geven? Koen, jij misschien zelf...?
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2003 00:10 ]
die duitsers hebben toch ook alleen nog maar zilver of niet? lopen alleen wij in NL weer achter?
Verwijderd
wanneer komen die in NL uit?Verwijderd schreef op 05 juni 2003 @ 00:32:
nee wereldwijd is zijn de blauwe en rode volgens mij nog niet uit...
Verwijderd
Wat dachten jullie hier van..........

Lees meer op http://forums.macrumors.com/showthread.php?threadid=28505

Verwijderd
De T610 bij Nexxtel is een Vodafone toestel. Onderstaand de reply van Nexxtel op mijn vraag:
Hello, is vodafone software and brand on it.
Mit freundlichen Grüßen
Ihr Nexxtel Team
Hello, is vodafone software and brand on it.
Mit freundlichen Grüßen
Ihr Nexxtel Team
En van die zelfde site:Verwijderd schreef op 05 juni 2003 @ 01:00:
Wat dachten jullie hier van..........[afbeelding]
[afbeelding]
Sorry to dissapoint you guys but the iphone most certainly does not exist. I have had this magazine for over a week now and on the bottom of the add it clearly states "The iphone, icontrol,bluetooth ipods and some other stuff dont exist, we made them up but we want them. Bad. The web site www.iphone.org does exist, though, and it takes you to the apple site, so fingers crossed!".
Lijkt qua knoppen layout wel op de Sagem my X-6

The birds turned into The Flying Dutchmen!
Gatver wat ziet die sagem er toch verschrikkelijk ranzig uit! Knoppenlayout en het grote scherm lijken wel op die van de T610 ja, maar de uitvoering is toch iets minder imho...
een vriend van me heeft hem gisteren binnen gehad...
opzicht wel een leuk machientje, alleen jammer dat er geen Jog-Dial opzit...
verder is ie ook weer van dat goedkope gelakte plastic á la Vaio... machientje is pas 1 dag oud en er zitten nu al weer krassen op...
het scherm is ook een beetje donker vind ik, maar misschien lag dat aan de instellingen...
opzicht wel een leuk machientje, alleen jammer dat er geen Jog-Dial opzit...

verder is ie ook weer van dat goedkope gelakte plastic á la Vaio... machientje is pas 1 dag oud en er zitten nu al weer krassen op...
het scherm is ook een beetje donker vind ik, maar misschien lag dat aan de instellingen...
Man - a being in search of meaning
Ik heb sinds gister ook een t610 (en helaas ook met het welbekende hissing-probleem
). Nu wil ik voor het overzetten van ringtones etc. een usb bluetooth-adapter aanschaffen. Ik heb hier vrij weinig verstand van. Is het bijv. zo dat elke adapter in principe moet werken. Of zijn er mensen met ervaringen hiermee? Er zijn geloof ik al verschillende versies van bluetooth toch?

Geen problemen met de MSI Bluetooth adapter gehaald by Mycom (in comb. met m'n t68i, en hopelijk binnenkort de t610)tjempjun schreef op 05 June 2003 @ 09:28:
Ik heb sinds gister ook een t610 (en helaas ook met het welbekende hissing-probleem). Nu wil ik voor het overzetten van ringtones etc. een usb bluetooth-adapter aanschaffen. Ik heb hier vrij weinig verstand van. Is het bijv. zo dat elke adapter in principe moet werken. Of zijn er mensen met ervaringen hiermee? Er zijn geloof ik al verschillende versies van bluetooth toch?
Verwijderd
Ik heb er niet zoveel mee gedaan want hij moest gelijk terug. Maar dat Vodafone rood in het scherm vond ik zeer irritant. Het hele plaatje zeg er gewoon niet uit.
Plus in het knalrood "VODAFONE" op het toestel wat ook lelijk is.
Verwijderd
Net bij de Belcompany geweest en even naar het toestel gekeken. Hij is wel ongelooflijk mooi, kwaliteit van het scherm is heel erg goed en de foto's zijn op het scherm ook perfect. Maar nu. Hij kost bij de BC 450 euro. Ik ga vrijdag naar Duitsland en daar is ie over het algemeen goedkoper. Maar zijn er verschillen tussen de toestellen in Duitsland en hier. Ik wil wel T9 en een Nederlands menu. Wie weet dit?
Alle BT adapters werken, de TDK BT adapter krijgt altijd goede reviews (zelf één gelezen op tomshardware).tjempjun schreef op 05 juni 2003 @ 09:28:
Ik heb sinds gister ook een t610 (en helaas ook met het welbekende hissing-probleem). Nu wil ik voor het overzetten van ringtones etc. een usb bluetooth-adapter aanschaffen. Ik heb hier vrij weinig verstand van. Is het bijv. zo dat elke adapter in principe moet werken. Of zijn er mensen met ervaringen hiermee? Er zijn geloof ik al verschillende versies van bluetooth toch?
Verwijderd
Ben gisteren ook naar belcompany geweest om de t610 te bekijken... En hij maakte op mij dus geen enkele indruk. Vind het gewoon een degelijke telefoon maar daar blijft het ook bij.. Is niks innovatiefs aan... niks speciaals.
Ik heb hem net gehaald by Belcompany, het is echt een gaaf ding 
Helaas ook het hissing-probleem, hij zoemt idd een beetje bij slechte ontvangst en veel omgevingsgeluid maar ik vind het niet echt irritant, het is goed te verstaan...
Helaas ook het hissing-probleem, hij zoemt idd een beetje bij slechte ontvangst en veel omgevingsgeluid maar ik vind het niet echt irritant, het is goed te verstaan...
NIX SPECIAALS???? goeie morguh zeg, wat moet hij dan nog meer hebben om wel indruk te maken dan? in mijn ogen een van de meest complete telefoons tot nu toe! En voor de verandering weer eens een fatsoenlijk design ipv zo'n speelgoed apparaat!
Is het trouwens misschien een idee om een paar PDA beschermplastic velletjes te ritselen en die over het scherm te plakken? of zou dat er niet uit zien? kan je hem beter beschermen tegen krassen, maar weet niet of het er nog wel beetje uitziet dan. moet ik ze natuurlijk wel op maat snijden maar das nie zo moeilijk!
over die hiss nog even, die zat ook in mn oude siemens(gisteren ff mee gebeld weer om te vergelijken) alleen was het geluid daar veel doffer en donkerder dat de hiss niet echt opviel, omdat het geluid van de T610 sprankelend en helder is (op de hiss na) valt het veel meer op. misschien een probleem ala BMW?(hadden zo'n stille moter ontwikkeld dat allerlei andere geluiden ineens te horen waren die normaal overstemd werden door de moter)
ff een BT adapter/IR connector er tegenaanhangen dan kijk ik zelf wel weer welke van de formaten van de foto klopt
wel grappig dat IPhone gebeuren, wist al meteen dat het fake was vandaf dat ene plaatje, maar nie gezegd, (was een uit de hand gelopen grap/prijsvraag achtig iets)
Nog even een handige tip voor eht fotoschieten met de T610, die volgens mij niet in de handleiding staat: als je de joystick omhoog /omlaag beweegt kan je de lichtsterkte op de foto verhogen/verlagen, de standaard keuze is een beetje donkertjes af en toe dus dan kan je dat zo makkelijk instellen,werkt alleen als de foto nog gemaakt moet worden uiteraard.
Is het trouwens misschien een idee om een paar PDA beschermplastic velletjes te ritselen en die over het scherm te plakken? of zou dat er niet uit zien? kan je hem beter beschermen tegen krassen, maar weet niet of het er nog wel beetje uitziet dan. moet ik ze natuurlijk wel op maat snijden maar das nie zo moeilijk!
over die hiss nog even, die zat ook in mn oude siemens(gisteren ff mee gebeld weer om te vergelijken) alleen was het geluid daar veel doffer en donkerder dat de hiss niet echt opviel, omdat het geluid van de T610 sprankelend en helder is (op de hiss na) valt het veel meer op. misschien een probleem ala BMW?(hadden zo'n stille moter ontwikkeld dat allerlei andere geluiden ineens te horen waren die normaal overstemd werden door de moter)
ff een BT adapter/IR connector er tegenaanhangen dan kijk ik zelf wel weer welke van de formaten van de foto klopt
wel grappig dat IPhone gebeuren, wist al meteen dat het fake was vandaf dat ene plaatje, maar nie gezegd, (was een uit de hand gelopen grap/prijsvraag achtig iets)
Nog even een handige tip voor eht fotoschieten met de T610, die volgens mij niet in de handleiding staat: als je de joystick omhoog /omlaag beweegt kan je de lichtsterkte op de foto verhogen/verlagen, de standaard keuze is een beetje donkertjes af en toe dus dan kan je dat zo makkelijk instellen,werkt alleen als de foto nog gemaakt moet worden uiteraard.
[ Voor 13% gewijzigd door The PyroPath op 05-06-2003 13:57 ]
Breek je nek voorzichtig
Hmm, thanks for the tip, had ik nog niet door 
Nog iets, als ik foto's maak die ik alleen gebruik om te displayen op het schermpje (foto's aan contacten hangen), dan kan ik toch kiezen voor de laagste resolutie van de 2?
Ik ben trouwens nog steeds op zoek naar een site waar je midi files kan downloaden van RECENTE hits. Dus niet aqua, safri duo en meer van dat soort meuk. Ook is het aanbod van themes niet zo heftig nog.
Misschien een idee om een t610 'fansite' te maken? Wat me trouwens wel opvalt, is dat dat interne geheugen eigenlijk zo vol is. Bij het versturen van m'n eerste bestandje naar de gsm, gaf ie aan dat er krap 800 kb vrij was, terwijl ik overal lees dat ie 2 mb intern heeft. WAAR DAN?!
P.S.: Gisteravond dacht ik dat ik 'm al verrot had gemaakt, er stond ineens een lege entry in mijn telefoonboek ergens bij de letter M. Er hingen wel meerdere telefoonnummers aan die bestonden uit 30 getallen ofzo, maar deze was dus met geen mogelijkheid te verwijderen. Ook liep de gsm compleet vast als ik in het telefoonboek ging bladeren, zoeken werkte ook al niet meer. Batterij eruit was de enige oplossing om 'm uit te zetten.
Gelukkig had ik al mijn nummers nog op sim, dus interne telefoonboek helemaal gewist en telefoonnummers weer overgenomen van de sim. pfewwwww........ toen deed alles het gelukkig weer
Nog iets, als ik foto's maak die ik alleen gebruik om te displayen op het schermpje (foto's aan contacten hangen), dan kan ik toch kiezen voor de laagste resolutie van de 2?
Ik ben trouwens nog steeds op zoek naar een site waar je midi files kan downloaden van RECENTE hits. Dus niet aqua, safri duo en meer van dat soort meuk. Ook is het aanbod van themes niet zo heftig nog.
Misschien een idee om een t610 'fansite' te maken? Wat me trouwens wel opvalt, is dat dat interne geheugen eigenlijk zo vol is. Bij het versturen van m'n eerste bestandje naar de gsm, gaf ie aan dat er krap 800 kb vrij was, terwijl ik overal lees dat ie 2 mb intern heeft. WAAR DAN?!
P.S.: Gisteravond dacht ik dat ik 'm al verrot had gemaakt, er stond ineens een lege entry in mijn telefoonboek ergens bij de letter M. Er hingen wel meerdere telefoonnummers aan die bestonden uit 30 getallen ofzo, maar deze was dus met geen mogelijkheid te verwijderen. Ook liep de gsm compleet vast als ik in het telefoonboek ging bladeren, zoeken werkte ook al niet meer. Batterij eruit was de enige oplossing om 'm uit te zetten.
Gelukkig had ik al mijn nummers nog op sim, dus interne telefoonboek helemaal gewist en telefoonnummers weer overgenomen van de sim. pfewwwww........ toen deed alles het gelukkig weer
Damn, de Bluetooth werkt echt goed, hij werkt veel beter samen met mijn MSI dongle dan een P800. Je kan nu ook op de T610 zelf door files heen browsen die in je 'Bluetooth exchange folder' staan en meteen downloaden
Ja, werkt echt goed..... Zo goed dat mijn bluetooth carkit een firmware update nodig heeft die nog in de maak is en waardoor mijn carkit opgestuurd moet worden naar frankrijk 
Fijn, halve dashboard weer open......
Fijn, halve dashboard weer open......
Hmm das wel minder...
Kunnen ze de firmware daarvan niet gewoon bij een SE servicepoint upgraden als ie er is?
Kunnen ze de firmware daarvan niet gewoon bij een SE servicepoint upgraden als ie er is?
Carkit is van Parrot, eerste bluetooth carkit wat toen op de markt kwam, nog voor die bluetooth carkit van sony ericsson. Gelijk nadat de carkit van sony ericsson zelf er was, hadden hun wat veranderd aan de bluetooth software in de firmware van de t68i, zodat deze alleen maar werkt met hun eigen carkit.
Bij elke nieuwe firmware moeten die gasten van parrot weer kutten om hun carkit aan de gang te krijgen met die nieuwe firmware. Dit was zo met alle latere firmware releases van de t68i, later ook met de P800, en nu dus ook weer het gezeik met de T610.
Beetje triest van SE....
Bij elke nieuwe firmware moeten die gasten van parrot weer kutten om hun carkit aan de gang te krijgen met die nieuwe firmware. Dit was zo met alle latere firmware releases van de t68i, later ook met de P800, en nu dus ook weer het gezeik met de T610.
Beetje triest van SE....
een fansite: http://www.t610.freeservers.com/index.htmBaSsDruM schreef op 05 June 2003 @ 14:08:
[ Voor 3% gewijzigd door artharpe op 05-06-2003 15:25 . Reden: typo in url. ]
Ja, die had ik inmiddels gevonden, maar hier staan niet zo veel (recente) midi's op en de themes vallen ook een beetje tegen. Alleen die Matrix theme is vet!
Volgens mij zijn er verder nog niet zoveel fansites op dit moment, zelfs esato heeft nog niets aangepast naar de t610.BaSsDruM schreef op 05 June 2003 @ 15:26:
Ja, die had ik inmiddels gevonden, maar hier staan niet zo veel (recente) midi's op en de themes vallen ook een beetje tegen. Alleen die Matrix theme is vet!
voor je ringtones hoef je niet eens een specifieke t610 site te hebben. Gewoon een site die .mid's aanbied. Wel recente meuk dan natuurlijk.
http://www.clubsonyericsson.com/en/resources.htmBaSsDruM schreef op 05 June 2003 @ 15:29:
voor je ringtones hoef je niet eens een specifieke t610 site te hebben. Gewoon een site die .mid's aanbied. Wel recente meuk dan natuurlijk.
nou weet ik niet of hier nieuwe shit bij zit, tís een zip (geen zin om te downloaden)
Dit is het (denk ik): http://www.free-polyphoni...ony_ericsson_t206_204.htm
[ Voor 17% gewijzigd door artharpe op 05-06-2003 15:36 . Reden: Met google vind je alles en meer! ]
Ja die bovenste zip had ik al gevonden, dat zijn dus allemaal oude midi's van belabberde kwaliteit, en je onderste link kan ik geen polyfone ringtone ontdekken?!artharpe schreef op 05 June 2003 @ 15:34:
[...]
http://www.clubsonyericsson.com/en/resources.htm
nou weet ik niet of hier nieuwe shit bij zit, tís een zip (geen zin om te downloaden)
Dit is het (denk ik): http://www.free-polyphoni...ony_ericsson_t206_204.htm
Verwijderd
Is er misschien al iets over het ruisprobleem op de Sony-Ericsson site te vinden?
Omdat er eerder aangekondigd is dat alle nu te verkopen T610 vrij moeten zijn van ruis, maar dat de praktijk toch echt anders is.
Waarom komt SE niet met een reactie?
Omdat er eerder aangekondigd is dat alle nu te verkopen T610 vrij moeten zijn van ruis, maar dat de praktijk toch echt anders is.
Waarom komt SE niet met een reactie?
Verwijderd
Goeie tip van die lichtsterkte bij de camera functie.
Ik heb nog iets ontdekt. Als je omschakeld van het grote formaat foto's naar het kleine formaat zijn je plaatjes ook meteen een stuk ingezoomd. Helaas zit er geen echte zoomfunctie op.
Ik heb nog iets ontdekt. Als je omschakeld van het grote formaat foto's naar het kleine formaat zijn je plaatjes ook meteen een stuk ingezoomd. Helaas zit er geen echte zoomfunctie op.
Kwaliteit van de camera is echt beroerd trouwens, als ik een foto van iemand neem om 'm aan een contact uit m'n telefoonboek te hangen, herken ik de persoon later amper nog van de foto 
Toen ik 'm gisteren aanschafte, zei die knakker van de belcompany "Veel succes met het toestel, vooral met de fotocamera, want die is van hele hoge kwaliteit!". Euh right....
Toen ik 'm gisteren aanschafte, zei die knakker van de belcompany "Veel succes met het toestel, vooral met de fotocamera, want die is van hele hoge kwaliteit!". Euh right....
Verwijderd
Ik krijg de emailinstellingen van Orange niet goed. Heb gebeld voor Share, maar dat kon nog niet met de T610, dus nu moet ik email ontvangen/verzenden via wap, maar het lukt me niet. Wie weet er meer?
edit:
lama was troep
lama was troep
over die 2 MB, er zit 2MB in, alleen staat er al zoveel zut op dat ding das niet normaal meer, alle theme's die ik nix vond,ringtones die crap waren en plaatjes die nutteloos waren en tenslotte mms templates eruit gemikt (staan er dus nog wel dingen in die NIET weg kunnen, maarja jammer dan) heb ik nu 1022 KB vrij, met wel eigen genomen foto's die vrij groot zijn
[ Voor 175% gewijzigd door The PyroPath op 05-06-2003 20:51 ]
Breek je nek voorzichtig
Me too, dat mens van orange vertelde al dat er meer mensen hadden gevraagd naar share op de t610 dus ze waren er mee bezig.Verwijderd schreef op 05 June 2003 @ 20:22:
Ik krijg de emailinstellingen van Orange niet goed. Heb gebeld voor Share, maar dat kon nog niet met de T610, dus nu moet ik email ontvangen/verzenden via wap, maar het lukt me niet. Wie weet er meer?
Als iemand ons nou nog even kan vertellen hoe we kunnen mailen met alleen wap en zonder gprs zou dat wel fijn zijn.
Verwijderd
Zouden de mensen die hem al hebben ff naar het week nummer van hun T610 kunnen kijken? Op de sticker onder de accu staat het week nummer waarin de gsm is gefabriceerd....Volgens een aantal mensen op een andere forum blijkt dat alle toestelen vanaf week 21 geen problemen met het bekende " hissen" meer hebben..
Klopt dat? of zijn er mensen met een "week 21" fone die ook "gewoon" het hiss probleem hebben?
Klopt dat? of zijn er mensen met een "week 21" fone die ook "gewoon" het hiss probleem hebben?
Verwijderd
ik heb m toen op CEBIT in m'n handen gehad en ff mee lopen bellen/mms'en, leuk telefoontje
display viel alleen beetje tegen qua grootte
display viel alleen beetje tegen qua grootte
Verwijderd
Dan laat je Share activeren en neem je de instellingen voor de T300 of de T68i. Werkt net zo goed.Verwijderd schreef op 05 juni 2003 @ 20:22:
Verwijderd
Thnx, daar zat ik ook al aan te denken. Ja dit is de eerste keer dat ik gprs zal gebruiken...
Ik heb een t39m met share, heb gewoon de instellingen van de T68 genomen, en dat gaat prima, al beweren ze bij orange van niet
.
Verwijderd
ik heb de instellingen genomen van de t68i en de t300 maar die doen het niet bij de t610, even geduld dus nog
Volgens mij deden ze dat ook altijd, maar is dat nu verandert.Verwijderd schreef op 06 June 2003 @ 14:01:
Oeps sorry...![]()
Dacht dat Belcompany ook altijd de losprijs vermelde...
Damn...week 20..Verwijderd schreef op 05 June 2003 @ 23:24:
Zouden de mensen die hem al hebben ff naar het week nummer van hun T610 kunnen kijken? Op de sticker onder de accu staat het week nummer waarin de gsm is gefabriceerd....Volgens een aantal mensen op een andere forum blijkt dat alle toestelen vanaf week 21 geen problemen met het bekende " hissen" meer hebben..
Thanks 
Ik heb zojuist een bug gevonden en meteen een bugfix gemaakt (op hetzelfde URL te downloaden), de cursor was namelijk wit, net als de achtergrond
Ik heb zojuist een bug gevonden en meteen een bugfix gemaakt (op hetzelfde URL te downloaden), de cursor was namelijk wit, net als de achtergrond

Verwijderd

Ik zit na het Vodafone T610 debacle nu met smart op m'n originele T610 te wachten.
nog een leuke site
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2003 11:53 ]
Verwijderd
Heb 'm net gekocht (in China) - hij heet hier de T618, en kan naast Engels ook Chinees inputten e.d. hij was hier ongeveer 400US$ (omgerekend).
Eerste piccy ervan:
http://www.mycomputer.cn/stuff/t618/
Misschien later meer ...
Eerste piccy ervan:
http://www.mycomputer.cn/stuff/t618/
Misschien later meer ...
Verwijderd
Ik heb echt getwijfeld tussen de sl55 en t610 en het wordt een t610
, ik ga hem aanstaande dinsdag kopen.
Mag ik dan vragen waarom het de t610 is geworden? Zit nl. zelf ook tussen (o.a.) deze twee te twijfelen, en ben dus benieuwd naar jouw redenen om voor de t610 te gaanVerwijderd schreef op 07 June 2003 @ 16:59:
Ik heb echt getwijfeld tussen de sl55 en t610 en het wordt een t610, ik ga hem aanstaande dinsdag kopen.
* Ginz is sinds vandaaag ook de trotse eigenaar van een T610
Bij de Belcompany gekocht:
SE T610 i.c.m Vodafone 240 2jr.: € 14.95
Bij de Belcompany gekocht:
SE T610 i.c.m Vodafone 240 2jr.: € 14.95
[ Voor 4% gewijzigd door Ginz op 08-06-2003 00:26 ]
-
Verwijderd
ik vind qua design allebij erg mooi. Maar de specs, die zijn ook belangrijk. De t610 heeft 65.000 kleuren, de siemens 4096. De t610 heeft een grootscherm, de sl55 niet. enz enz.ludo schreef op 07 June 2003 @ 18:17:
[...]
Mag ik dan vragen waarom het de t610 is geworden? Zit nl. zelf ook tussen (o.a.) deze twee te twijfelen, en ben dus benieuwd naar jouw redenen om voor de t610 te gaan
En, mijn vader gaat toch de sl55 halen, dus ik mag dan met hem ruilen voor een week zegmaar.
ps. De t610 is voor tijdelijk, want in oktober/november ga ik de siemens sx1 halen.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2003 10:39 ]
Ook wel vreemd dat tot nog toe alleen Belcompany ze verkoopt..... Die dealer van mijzei dat het nog wel even zou gaan duren....
Heeft de Belcompany niet al die telefoontjes met dat hissing-probleem op de kop getikt???
Heeft de Belcompany niet al die telefoontjes met dat hissing-probleem op de kop getikt???
Verwijderd
Contact me dan als je die T610 kwijt wiltVerwijderd schreef op 08 juni 2003 @ 10:37:
[...]
ps. De t610 is voor tijdelijk, want in oktober/november ga ik de siemens sx1 halen.
Dit topic is gesloten.