Het SonyEricsson T610 topic

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 2.019 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 85497

FAD schreef op 19 juni 2003 @ 22:16:
[...]

Weet je zeker dat het geen jpg's die met als progressive gesaved zijn? die pakt ie namelijk niet.
Als je nou een foto uit de telefoon naar pc stuurt en dan weer terug is het dan wel goed?
Ok..Heb nu dus plaatjes en ringtones kunnen versturen. Wat ik alleen niet begrijp:

1. SE Picture editor slaat de afbeeldingen op als .BMP, de T610 accepteerd alleen .jpg :?

2. De officiele SE software ziet nog steeds niet m'n T610 staan. Met de normale bluetooth software van Sitecom kan ik wel gewoon op de telefoon. Doe ik iets verkeerd? Misschien verkeerde volgorde geinstalleerd?

3. Ik zie een afbeeldingen en geluiden map. Maar waar zet ik Theme's en games's?

4. Heb alle email instellingen van mijn planet account overgenomen en gechecked, maar hij blijft zeggen dat de server niet gevonden kan worden...Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marici
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
ik wil 'm ook heeeel graag hebben. mag vanaf vandaag m'n t-mobile abbo verlengen. zal even voor de heren en dames hier vragen wat hij kost bij verlengen met een 150 of 225 abbo.
zal ook gelijk proberen te checken welke versie ze op dit moment hebben, etc etc.
iemand nog tips?

EDIT: heb gebeld.
bij 1 jaar kost ie me 65 euro,, bij 2 jaar issie gratis. maakte niet uit welk abbo, bij ben zelf kijken ze naar je belverleden....

twijfel twijfel twijfel.... inet shop is goedkoper, maar meer gezeur ivm met garantie, en welk weeknummer, t-mobile is duurder...
nu nog ff de belco's checken dan maar he :)

[ Voor 39% gewijzigd door Marici op 20-06-2003 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 19:38
Beste heer,mevrouw,

bij mijn orderstatus staat nog steeds op "contracten verstuurd naar klant" terwijl dit contract 2 dagen geleden naar het postbus-adres (dus niet het antwoordnummer) gestuurd was, en nu al binnen zou moeten zijn, normaliter.

Klopt het dat de orderstatus niet word geupdate tijdens het proces tussen ontvangen en verificatie (oid) ?

Met Vriendelijke Groeten,
X.Xxxxxxx
Beste X. Xxxxxxx,

Nee, dat klopt niet. Wij boeken alles direct in.

mvg

Sitel.nl
informatief :+ Ze hebben het dan nog steeds niet binnen denk ik :o TGP :(
En ik hoopte zo dat ik m'n foontje zaterdag zou binnen hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Marici schreef op 20 June 2003 @ 07:36:
ik wil 'm ook heeeel graag hebben. mag vanaf vandaag m'n t-mobile abbo verlengen. zal even voor de heren en dames hier vragen wat hij kost bij verlengen met een 150 of 225 abbo.
zal ook gelijk proberen te checken welke versie ze op dit moment hebben, etc etc.
iemand nog tips?

EDIT: heb gebeld.
bij 1 jaar kost ie me 65 euro,, bij 2 jaar issie gratis. maakte niet uit welk abbo, bij ben zelf kijken ze naar je belverleden....

twijfel twijfel twijfel.... inet shop is goedkoper, maar meer gezeur ivm met garantie, en welk weeknummer, t-mobile is duurder...
nu nog ff de belco's checken dan maar he :)
gewoon één jaartje doen, volgend jaar wil je toch weer wat anders!
en anders moet je nog een jaar lang abonnementsgeld betalen...
mijn t610 is helaas nog niet terug uit DLD en het mooie kenzo/ysl hoesje
heb ik ook nog niet binnen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marici
sowieso doe ik 1 jaar :)
heb besloten m gewoon bij een winkel te halen, scheelt maar 5 euro ten opzichte van de t-mobile aanbieding, en is toch makkelijk ivm met omruilen/updaten als er iets mis mee blijkt te zijn.
had net tfortelecom aan de telefoon, ze hadden er nog 1, maar de meneer snapte niks van mijn vraag over weeknummers. de telefoon was deze week binnengekomen, dus volgens hem was het een week25 :)
ik check eerst de doos wel zes keer voor ik betaal :D

ok, nu op naar de stad, en kijken of ik 'm meekrijg :D

wish me luck mensjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
ok dan, m'n orderstatus is bijgewerkt, aanvraag ingedient bij T-Mobile. Dit word spannend (aangezien m'n broer niet altijd z'n rekeningen helemaal netjes heeft betaald :( ), maar anders koop ik hem pre-paid bij vivacom voor €280,= ipv €230,= met abbo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51617

Topicstarter
Marici schreef op 20 June 2003 @ 10:15:
sowieso doe ik 1 jaar :)
heb besloten m gewoon bij een winkel te halen, scheelt maar 5 euro ten opzichte van de t-mobile aanbieding, en is toch makkelijk ivm met omruilen/updaten als er iets mis mee blijkt te zijn.
had net tfortelecom aan de telefoon, ze hadden er nog 1, maar de meneer snapte niks van mijn vraag over weeknummers. de telefoon was deze week binnengekomen, dus volgens hem was het een week25 :)

ok, nu op naar de stad, en kijken of ik 'm meekrijg :D

wish me luck mensjes!
*wishing* ;)
kun je ook nog vragen wanneer ze andere kleuren krijgen als je dit nog leest :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marici
is goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Marici schreef op 20 June 2003 @ 10:15:
Dat lijkt me verstandig, want volgens mij is er nog niet een uit Week25 gesignaleerd. Sowieso, als ie er nog maar eentje heeft, zal dat eerder een W20 dan een W21 zijn lijkt me. Maar goed, succes. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth
  • Laatst online: 08-05 07:27

philipnorth

Zeg maar Danny

en?en?en?

Al gehaald?
Want dan kan ik m dit weekend dus ff testen meteen :)

* philipnorth mag pas in augustus verlengen :(

-Xbox Gamertag: Dbongers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
  • Laatst online: 03-05 17:15
Koen Roumen schreef op 20 juni 2003 @ 11:09:
[...]

Dat lijkt me verstandig, want volgens mij is er nog niet een uit Week25 gesignaleerd. Sowieso, als ie er nog maar eentje heeft, zal dat eerder een W20 dan een W21 zijn lijkt me. Maar goed, succes. :)
Nee week 25 zal het zeker niet zijn, die dingen worden in China gemaakt en liggen dan echt niet dezelfde week al in de winkel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frieda
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
philipnorth schreef op 20 juni 2003 @ 11:16:
[...]
* philipnorth mag pas in augustus verlengen :(
vanaf hoeveel maanden voor je contract afloopt mag je verlengen eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Frieda schreef op 20 June 2003 @ 11:59:
[...]

vanaf hoeveel maanden voor je contract afloopt mag je verlengen eigenlijk?
3 maanden voor afloop van je contract
(bij t-mobile iig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 59192

ik denk dat ik toch maar ga wachten op de nieuwe kleure.
De rode versie vind ik veel mooier dan de zilvere

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Anoniem: 59192 schreef op 20 juni 2003 @ 12:20:
ik denk dat ik toch maar ga wachten op de nieuwe kleure.
De rode versie vind ik veel mooier dan de zilvere
mwoah,

rood is idd mooi, maar ik vind die zilvere ook wat hebben :)
En ach, moet toch nog dik een maand wachten, dus met een beetje mazzel....

Al bekend trouwens? Wanneer die andere kleuren beschikbaar zijn?

[ Voor 1% gewijzigd door philipnorth op 20-06-2003 13:02 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
philipnorth schreef op 20 June 2003 @ 12:47:
[...]

mwoah,

rood is idd mooi, maar ik vind die zeilvere ook wat hebben :)
En ach, moet toch nog dik een maand wachten, dus met een beetje mazzel....

Al bekend trouwens? Wanneer die andere kleuren beschikbaar zijn?
zilver is het minst mooist.. mijn mening dan

zilver is zo...... vanille (standaard)
rood rulez!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marici
ik heb 'm :D
week 22 versie, bij de belcompany.
al ff zitten spelen, ziet er heeel goed uit, al zeg ik het zelf.
verder nog geen mening :)

't is nog niet bekend wanneer de andere kleuren leverbaar zijn. de meneer van de belcompany wist niet eens dat die kwamen :D

enne, @philipnorth, hij is van MIJ! niks niet spelen met mijn telefoon :P

EDIT: zat wel in een t-mobile t-zones doos, maar geen logo op 't toestel, wel als achtergrond plaatje, maar dat pas ik nog wel even aan ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Marici op 20-06-2003 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Marici schreef op 20 June 2003 @ 13:11:
ik heb 'm :D
week 22 versie, bij de belcompany.
al ff zitten spelen, ziet er heeel goed uit, al zeg ik het zelf.
verder nog geen mening :)

't is nog niet bekend wanneer de andere kleuren leverbaar zijn. de meneer van de belcompany wist niet eens dat die kwamen :D

enne, @philipnorth, hij is van MIJ! niks niet spelen met mijn telefoon :P
congrats je bent volgens mij de eerste in dit topic met een T610 uit week 22. Toch?
About the colours... |:( |:( |:(
er was al zoiets eerder gepost dat ze niet wisten dat er meerdere kleuren kwamen. Gaat een beetje de riching van T68i mineral grey colour, die waren best laat en daarna nog eens moeilijker leverbaar..

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 51617 op 20-06-2003 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

t-mobile zal vast geen andere kleurtjes uitbrengen dit puur om het gsm herkenbaar te maken voor iederen, zoals destijds de vies-gele pieper die abnamro gratis gaf zodra je een rekeningnr opende bij hun

had je eindelijk een pieper maar wist iedereen dat ie niks waard was, kon er je alsnog niet stoer mee doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marici
jaaaah! die buzzer, heb ik ooit ook nog 's gehad :D niemand wist hoe ie werkte, ik ook niet btw :)
maaar, week22 review komt na het weekend :)
en, ik vind die grijze toch 't mooist eigenlijk...

[ Voor 4% gewijzigd door Marici op 20-06-2003 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

SYQ schreef op 20 June 2003 @ 13:16:
t-mobile zal vast geen andere kleurtjes uitbrengen dit puur om het gsm herkenbaar te maken voor iederen, zoals destijds de vies-gele pieper die abnamro gratis gaf zodra je een rekeningnr opende bij hun

had je eindelijk een pieper maar wist iedereen dat ie niks waard was, kon er je alsnog niet stoer mee doen :D
Ja maar T-Mob geeft die Tel niet uit :)
Hij is leverbaar straks in 3 kleuren, en t ligt er aan waar je m koopt of je kan kiezen/welke kleur je krijgt.

T-mob zegt echt niet tegen een winkel: je mag m niet in t rood verkopen!
En al zeker niet tegen een online winkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51617 schreef op 20 June 2003 @ 13:13:
[...]
congrats je bent volgens mij de eerste in dit topic met een T610 uit week 22. Toch?
Ik heb ook een week 22. Gisteren gehaald bij de BC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

philipnorth schreef op 20 juni 2003 @ 13:23:
[...]

Ja maar T-Mob geeft die Tel niet uit :)
Hij is leverbaar straks in 3 kleuren, en t ligt er aan waar je m koopt of je kan kiezen/welke kleur je krijgt.

T-mob zegt echt niet tegen een winkel: je mag m niet in t rood verkopen!
En al zeker niet tegen een online winkel
maar T-mobile verkoopt ze in pakketten en besluit dus zelf welke kleur ze in hun paketten gebruiken. Ze moeten ze namelijk simlocken, aanpassen en hun logo op het frontje aanbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-05 10:25
SYQ schreef op 19 June 2003 @ 21:53:
zonet ff in de topic van s55 zitten bladeren en toen viel me een vraag op die een gebruiker 2x heeft gesteld maar nog steeds geen antwoord op heeft gekregen

http://www.simeda.com/activeviewer/

een soort VNC/REMOTE ADMINISTRATOR voor je gsm, dussss internetten op je gsm dmv BT :) iemand die het al heeft uitgeprobeerd??
Die gebruiker was ik en tot op heden nog steeds geen reactie of oplossing.
Ik heb een MSI dongle en pairen en alles werkt perfect.
Ik heb een 15 times trial van ActiveViewer kunnen vinden (waar weet ik niet precies meer, zal wel emule zijn) en je moet een IP/host invullen.
Echter als ik mijn IP van mijn pc (met de MSI dongle) invul of hostnaam, dan krijg ik geen verbinding. Stop ik de telefoon, dan zie ik nog net dat de gsm probeert naar een nummer te bellen ipv IP adres.
Weet iemand hoe dit kan ?
En zou iemand het ook eens kunnen proberen ?

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-05 10:25
Trouwens nog een VNC midlet gevonden, maar die is in alpha stadium.
Misschien ook iets om te proberen :

http://www.vidarholen.net/contents/vidance/

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73241

heeft er iemnd ervaring met http://www.gsmdealer.nl/ want ik denk dat ik em daar ga kopen met Vodafone In Business, 1-jarig abo voor 12,50 per maand en krijg je daar wel een goede van na week 20(volgens mij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Change
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-04 08:22
Ben ff naar T4Telecom & PhoneHouse geweest maar daar waren nog geen prijzen bekend voor de simlock-vrije versie. Bij BelCompany wisten ze idd niet hoe lang het nog zou duren voor de andere kleuren beschikbaar kwamen. Eerder binnen een paar weken dan maanden iig.

AMD 64 3200+/2048MB/MSI K8N/2x Seagate 200GB SATA/Seagate 160GB/Seagate 320GB/LG GSA4120B DVDRW/nVidia 6800 XT/SB Audigy 2 ZS/DSL:20/1 - Telfort/21" Samsung SyncMaster 215TW/ToUCam Pro/WinXP Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Niet online
Anoniem: 73241 schreef op 20 June 2003 @ 14:34:
heeft er iemnd ervaring met http://www.gsmdealer.nl/ want ik denk dat ik em daar ga kopen met Vodafone In Business, 1-jarig abo voor 12,50 per maand en krijg je daar wel een goede van na week 20(volgens mij).
Heb je wel een KVK nummer ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70316

ik vroeg me af of de T610 ook afleverrapporten heeft voor SMS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Niet online
Anoniem: 70316 schreef op 20 June 2003 @ 15:25:
ik vroeg me af of de T610 ook afleverrapporten heeft voor SMS?
Uiteraard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silvershadow
  • Laatst online: 18-05-2020

Silvershadow

They never saw me coming

Klopt het inderdaad dat je bij de gemiste oproepen niet kan zien hoe laat deze gebeld heeft? Ik lees hier uiteenlopende berichten. Zouden degenen die een 610 hebben dit kunnen verifieren ?

Ik vind dat dit soort dingen eigenlijk standaard bij de functionaliteit van een mobiel horen. Als dit inderdaad niet het geval is bij de 610, dan hou ik het voorlopig bij mijn nokia, totdat SE wat gaat doen aan hun crappy firmware / user interface.

I tried to sniff coke once, but the icecubes got stuck up my nose.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
  • Laatst online: 19:12
Ja dit klopt.
Stel iemand belt jou om 13:00 en je kijkt 14:00 op je telefoon dan staat het tijdstip er nog wel bij.

Maar als iemand je om 23:00 belt en je kijkt om 0:30 naar je telefoon om te zien of je een gesprek gemist hebt dan zie je geen tijdstip :(
Tenminste dat is bij mijn toestel volgens mij wel het geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philipnorth

philipnorth

Zeg maar Danny

Anoniem: 85497 schreef op 20 June 2003 @ 13:27:
[...]

maar T-mobile verkoopt ze in pakketten en besluit dus zelf welke kleur ze in hun paketten gebruiken. Ze moeten ze namelijk simlocken, aanpassen en hun logo op het frontje aanbrengen.
Ja,

Maar dat geldt vaak weer niet als je m via internet koopt :)

Maar ach, we zullen t wel zien :D
Straks ff met de T610 van Marici spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

philipnorth schreef op 20 juni 2003 @ 16:16:
[...]

Ja,

Maar dat geldt vaak weer niet als je m via internet koopt :)

Maar ach, we zullen t wel zien :D
Straks ff met de T610 van Marici spelen :)
Als je via het internet de zogenaamde T-zones versie koopt, is ie precies het zelfde als een van de belcompany / t-mobile pakketen.

ik heb hem gisteren ook in zo'n pakket gekocht voor 120 euro (incl. 1 jarige 150 min). Als ik hem in de normale versie had gewilt koste me dat €250! Met andere woorden T Mobile sponsort de pakketen. Je kan er dus van uitgaan dat die goedkope T610 / T Mobile aanbiedingen van de internet shops ook gewoon inclusief een gesponsorde foon is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdlaan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:07
Yohost! schreef op 20 June 2003 @ 16:01:
Ja dit klopt.
Stel iemand belt jou om 13:00 en je kijkt 14:00 op je telefoon dan staat het tijdstip er nog wel bij.

Maar als iemand je om 23:00 belt en je kijkt om 0:30 naar je telefoon om te zien of je een gesprek gemist hebt dan zie je geen tijdstip :(
Tenminste dat is bij mijn toestel volgens mij wel het geval.
Volgens mij is dit bij elke SE toestel het zelfde hoor.
Ik heb momenteel een SE r600 en daar is het ook al het geval.
Op de dag zelf kan je het tijdstip nog zien,
zodra er een nieuwe dag is aangebroken, zie je alleen nog maar de datum.
Ik vind het niet erg vervelend hoor.

Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Duncan schreef op 20 June 2003 @ 15:24:
[...]

Heb je wel een KVK nummer ? :P
ik kan er wel aan komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-10-2024

Mooody

elmoody

Anoniem: 73241 schreef op 20 juni 2003 @ 18:17:
[...]

ik kan er wel aan komen
ja wie niet :) 't is niet alleen een kwestie van een nummertje, maar ook moet je een kopie maken van je KvK bewijs en een bankbewijs op naam van het bedrijf (om liquiditeit te checken)
het is dan ook de kunst dat de belastingdienst het pikt dat je op naam van een ander een gsm btw-vrij koopt
zelfs als de persoon van wie het bedrijf is de gsm besteld, moet je verklaring afleggen aan de belastingdienst...

't is allemaal niet zo simpel om het via-via te regelen...

[ Voor 5% gewijzigd door Mooody op 20-06-2003 18:24 ]

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Niet online
Mooooody schreef op 20 June 2003 @ 18:23:
[...]

ja wie niet :) 't is niet alleen een kwestie van een nummertje, maar ook moet je een kopie maken van je KvK bewijs en een bankbewijs op naam van het bedrijf (om liquiditeit te checken)
het is dan ook de kunst dat de belastingdienst het pikt dat je op naam van een ander een gsm btw-vrij koopt
zelfs als de persoon van wie het bedrijf is de gsm besteld, moet je verklaring afleggen aan de belastingdienst...

Én het bedrijf moet al een tijdje bestaan, kredietwaardig zijn, enige activiteit vertonen, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• viper3007
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-07-2024
Ik heb hem besteld, en ik hoop er veel plezier van te hebben. kosten mij namelijk 65 euro.

tmobile 150 abbonement.

8-)

workstation server laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimp
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-02-2022
RedHat schreef op 20 June 2003 @ 10:16:
ok dan, m'n orderstatus is bijgewerkt, aanvraag ingedient bij T-Mobile. Dit word spannend (aangezien m'n broer niet altijd z'n rekeningen helemaal netjes heeft betaald :( ), maar anders koop ik hem pre-paid bij vivacom voor €280,= ipv €230,= met abbo
Ik heb het contract van sitel.nl gisteren op de bus gedaan en kreeg vandaag netjes een mailtje dat hij ontvangen was :*) .. Maar een uurtje daarna een mailtje dat ze wachten totdat ze de T610 versies zonder het "hissing" probleem binnen hebben.. 27ste verwachten ze dat ze hem kunnen opsturen, nog even wachten dus :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mooooody schreef op 20 June 2003 @ 18:23:
[...]

ja dat weet ik allemaal wel ;)
maar ik kan aan een kvk komen omdat me ma een vereniging wil gaan starten
dus dan kan ik daar tog wel gebruik van maken?of zie ik het verkeert? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Niet online
Anoniem: 73241 schreef op 20 juni 2003 @ 22:52:
[...]

ja dat weet ik allemaal wel ;)
maar ik kan aan een kvk komen omdat me ma een vereniging wil gaan starten
dus dan kan ik daar tog wel gebruik van maken?of zie ik het verkeert? :/
Vaak worden verenigingen niet geaccepteerd voor Business abonnementen, meestal zijn het N/BV's of eenmanszaken; je kan het echter altijd proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Niet online
Ik heb ook eindelijk m'n week20 toestel ingeruild voor een Week 21. Er is toch geen verschil tussen de W21 en W22? Deze werkt iig príma, geen ruis meer en verder tiptop in orde. Ik moest er wel voor naar Utrecht (vanaf Deventer), maar dat liever dan na de 14 dagen in de buurt ruilen en dan m'n toestel langer kwijt zijn. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Paradise op 20-06-2003 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Duncan schreef op 20 juni 2003 @ 22:54:
[...]

Vaak worden verenigingen niet geaccepteerd voor Business abonnementen, meestal zijn het N/BV's of eenmanszaken; je kan het echter altijd proberen :)
maar ff trueg naar de vraag:
heeft er iemnd ervaring met http://www.gsmdealer.nl/ want asl ik em daar koop weet iemand welke versie ik dan krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Change
Anoniem: 73241 schreef op 20 June 2003 @ 23:56:
[...]

maar ff trueg naar de vraag:
heeft er iemnd ervaring met http://www.gsmdealer.nl/ want asl ik em daar koop weet iemand welke versie ik dan krijg?
Ik heb er ook eens gekeken. Ongelooflijk dat je de T610 gratis krijgt bij een abbo voor 12,50 in de maand (geen belminuten maar met mijn belgedrag is het dan nog steeds goedkoper over een jaar genomen). Ik heb ze een e-mail gestuurd met de vraag welke versie het is.. de originele of de Vodafone versie.

AMD 64 3200+/2048MB/MSI K8N/2x Seagate 200GB SATA/Seagate 160GB/Seagate 320GB/LG GSA4120B DVDRW/nVidia 6800 XT/SB Audigy 2 ZS/DSL:20/1 - Telfort/21" Samsung SyncMaster 215TW/ToUCam Pro/WinXP Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAUKstEr
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 05-05 14:02
Voor alle mensen die bij een oproep de tijd niet meer zien verschijnen...

Op de T68i van mijn vriedin kan je in de oproeplijst op een item gaan staan en dan op * drukken om de tijd te tonen. Het lijkt me bijna logisch dat eenzelfde functie in de T610 ook teruggevonden zou kunnen worden.

Het is zo moeilijk om op de rode te wachten! Zo moeilijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Niet online
Change schreef op 21 June 2003 @ 00:38:
[...]

Ik heb er ook eens gekeken. Ongelooflijk dat je de T610 gratis krijgt bij een abbo voor 12,50 in de maand (geen belminuten maar met mijn belgedrag is het dan nog steeds goedkoper over een jaar genomen). Ik heb ze een e-mail gestuurd met de vraag welke versie het is.. de originele of de Vodafone versie.
Bij een business abonnement krijg je heeeeeeeeel veel toestelsubsidie, dus dan is die T610 gratis.. en het zal waarschijnlijk gewoon de originele zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69526

De 'los' prijs is ook best wel laag bij gsmdealer, 409 euro.

Ik mis trouwens de SE T610 in de pricewatch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79388

Net terug geweest bij BC Beverwijk, mijn 610 heeft ook
niet 100% goed geluid.

Helaas hadden ze nog geen nieuwe toestellen binnen gekregen
met de juiste produktie week.

gelukkig deden ze niet lastig, en geven ze een belletje
zo gauw ze hem kunnen omruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
BAUKstEr schreef op 21 June 2003 @ 09:04:
Voor alle mensen die bij een oproep de tijd niet meer zien verschijnen...

Op de T68i van mijn vriedin kan je in de oproeplijst op een item gaan staan en dan op * drukken om de tijd te tonen. Het lijkt me bijna logisch dat eenzelfde functie in de T610 ook teruggevonden zou kunnen worden.

Het is zo moeilijk om op de rode te wachten! Zo moeilijk :D
Helaas, helpt ook niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Anoniem: 69526 schreef op 21 June 2003 @ 09:55:
De 'los' prijs is ook best wel laag bij gsmdealer, 409 euro.

Ik mis trouwens de SE T610 in de pricewatch!
www.vivacom.nl €280,=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pogostokje
  • Laatst online: 10-05 20:31

Pogostokje

* twiet *

Ik zit nu een tijdje te spelen met de T610 (zonder hiss) en er vallen mij een aantal dingetjes op die je best wel 'foutje in de software' kan noemen. Heeft er iemand nog meer ontdekt dan wat ik hier schrijf? Ben best wel benieuwd. :)

- Bij het omschakelen van de displaytaal verandert ongewild ook de T9 invoertaal.
- Bij het versturen van SMS blijft hij vragen om geldigheid en type bericht enzo, ook al geef je in opties aan dat je dat niet wilt.
- Bij het binnenkomen van een SMS terwijl je druk door het menu aan het wandelen bent is er een kans (bij mij al 2x gebeurd sinds gisteren) dat de telefoon finaal crasht (accu eraf is het enige wat nog helpt).

Algemeen:
- De telefoon is nog steeds (net als zijn voorganger de T68) erg traag met het door het menu wandelen enzo.

Daarnaast de bijgeleverde software:
- Bijgeleverde synchronisatie software werkt niet onder XP SP1 en bluetooth, hij herkent de telefoon niet. Onder Win2K werkt het prima.
- De synchronisatie software die je van internet kan downloaden bij de telefoon ondersteunt de T610 niet. (?)

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87147

Is dit ook een week 21 (of later) versie? En is deze simlock vrij?
Want voor deze prijs wordt het wel erg aantrekkelijk om em aan te schaffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

nog 8 werkdagen :( waarom duurt het toch zo laaaaaang :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
  • Laatst online: 03-05 17:15
pvdlaan schreef op 20 June 2003 @ 18:12:
[...]

Volgens mij is dit bij elke SE toestel het zelfde hoor.
Ik heb momenteel een SE r600 en daar is het ook al het geval.
Op de dag zelf kan je het tijdstip nog zien,
zodra er een nieuwe dag is aangebroken, zie je alleen nog maar de datum.
Ik vind het niet erg vervelend hoor.
Met SMS is overigens de tijd van een dag geleden wel te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marici
Pogostokje schreef op 21 juni 2003 @ 10:51:
Ik zit nu een tijdje te spelen met de T610 (zonder hiss) en er vallen mij een aantal dingetjes op die je best wel 'foutje in de software' kan noemen. Heeft er iemand nog meer ontdekt dan wat ik hier schrijf? Ben best wel benieuwd. :)

- Bij het omschakelen van de displaytaal verandert ongewild ook de T9 invoertaal.
- Bij het versturen van SMS blijft hij vragen om geldigheid en type bericht enzo, ook al geef je in opties aan dat je dat niet wilt.
- Bij het binnenkomen van een SMS terwijl je druk door het menu aan het wandelen bent is er een kans (bij mij al 2x gebeurd sinds gisteren) dat de telefoon finaal crasht (accu eraf is het enige wat nog helpt).
hmmm, dit heeft mijn week22 versie niet! heb 'm nu een dag, en nog geen bugs kunnen ontdekken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:08

Ginz

Trek Superfly 5 powered

wrcveen schreef op 21 June 2003 @ 11:52:
[...]

Met SMS is overigens de tijd van een dag geleden wel te zien.
Als je het tijdstip van een paar dagen geleden wil weten, dan moet je de datum even terug zetten naar de datum van het gesprek waarvan je de tijd wilt weten.

Dat weet hij opeens de tijd nog wel...

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-03 09:12

Tentacle1

60% Puur Sap!

Dat is dus de T-mobile versie (zonder abbo).

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58110

Ja dat geloof je zelf! De T68i is daar 300 euro en deze zou dan 280 zijn? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-05 21:54
zal wel 480 zijn, dat komt beter in de buurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pogostokje

Pogostokje

* twiet *

Marici schreef op 21 June 2003 @ 11:59:
hmmm, dit heeft mijn week22 versie niet! heb 'm nu een dag, en nog geen bugs kunnen ontdekken :D
Mja, dat zeg je maar heb je dit ook echt gecontroleert of heb je het gewoon niet gezien of meegemaakt? ;)

Want ik heb namelijk ook een week 22 model.

Welke software versie heb jij? In dit ding zit R1A081 (in het service menu).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nimm2
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:07

nimm2

.

ik had er ook wel eentje willen hebben! maar helaas heb ik net een 6610 gekocht. en daar ben ik trouwens ook heel blij mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
Pogostokje schreef op 21 juni 2003 @ 10:51:
Daarnaast de bijgeleverde software:
- Bijgeleverde synchronisatie software werkt niet onder XP SP1 en bluetooth, hij herkent de telefoon niet. Onder Win2K werkt het prima.
- De synchronisatie software die je van internet kan downloaden bij de telefoon ondersteunt de T610 niet. (?)
Meer mensen die dit kunnen bevestigen?

Ik ben van plan om een Sitecom USB Blootooth adapter te halen.
Zijn hier goede ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_J
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Speedy_J

...........

Sitecom bluetooth dongle werkt prima met de t610.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmmn.. Wilde ik net eindelijk de T610 gaan kopen bij BC in Hilversum, hebben ze alleen "hissing" exemplaren! de "nieuwe" komen over 6 a 7 dagen! schiet weer lekker op dus... NOT! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-05 21:54
Anoniem: 70316 schreef op 21 juni 2003 @ 16:26:
Hmmn.. Wilde ik net eindelijk de T610 gaan kopen bij BC in Hilversum, hebben ze alleen "hissing" exemplaren! de "nieuwe" komen over 6 a 7 dagen! schiet weer lekker op dus... NOT! :(
Ach ja, ik wil een gekleurde en wacht ook al bijna een eeuw erop hehe, en anders zoek je de dichtsbijzijnde BC ff op en g aje daar naar toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pogostokje

Pogostokje

* twiet *

Speedy_J schreef op 21 juni 2003 @ 15:09:
Sitecom bluetooth dongle werkt prima met de t610.
Ja, bij mij ook wel. ;) Alleen de bijgeleverde synchronisatie software werkt hier dus gewoon niet onder Windows XP SP1 en bluetooth. Ongeachte de dongle (heb TDK, Epox en MSI hier liggen). Bestanden en dergelijke oversturen gaat prima.

Mijn vraag was dus ook of andere mensen het synchroniseren wel werkend hebben onder WinXP SP1 en bluetooth. Lijkt mij toch redelijk essentieel omdat in ieder geval alle nieuwe PC's alleen nog maar met XP worden uitgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

6killer schreef op 21 June 2003 @ 16:30:
[...]

Ach ja, ik wil een gekleurde en wacht ook al bijna een eeuw erop hehe, en anders zoek je de dichtsbijzijnde BC ff op en g aje daar naar toe :)
Ja ik wilde eigenlijk ook een rode, maar heb geen zin meer om daar op te wachten en vind die zilvere eigenlijk ook wel vet. Tja de dichtsbijzinde BC was dus deze, ik ben nu dinsdag pas weer in Utrecht waarschijnlijk! :( najaa, geduld is een schone zaak! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ik heb Win XP (Geen SP1) en dan werkt bluetooth perfect.
Alleen heb ik 1x gehad dat de telefoon vastliep omdat ik een lange tijd aan het browsen was en files aan het overzetten. (ong. 30 minuten)

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

wat houd precies dat hissing gedoe in? een ruis door de speaker ofzo?
Zelf heb ik op het moment de nokia 7250, is het de moeite waard om deze te verkopen en de T610 te gaan halen? SJOE®DO (telefoon expert), wellicht dat jij mij opheldering kan geven :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

"SJOE®DO (telefoon expert)" O+ :) ja het schijnt een lichte ruis in de speaker te zijn die bij uitgaande gesprekken te horen is. De een vindt het wat minder erg dan de ander, maar de ruis schijnt redelijk storend te zijn.

Tja en of je je 7250 ervoor moet verkopen durf ik nog niet te zeggen! ;) ik zal hem eerst eens testen als ik hem heb en mijn bevindingen hier laten weten.. Het ligt er ook een beetje aan waar je prioriteiten liggen. Ik vind persoonlijk de foto's op het 7250 display er niet geweldig uitzien, bij de t610 schijnt dit wel goed te zijn. het smsen daarentegen schijnt bij de t610 wel trager te zijn.. hoewel ik diehard nokia fan ben en zelf heel veel sms, ben ik toch erg benieuwd naar deze t610! voldoende info zo? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Change
Duncan schreef op 21 June 2003 @ 09:24:
[...]

Bij een business abonnement krijg je heeeeeeeeel veel toestelsubsidie, dus dan is die T610 gratis.. en het zal waarschijnlijk gewoon de originele zijn :)
Het betreft inderdaad de originele versie. ERG interessant! :) Ze vertelden me alleen dat er een lange levertijd is. Ik wacht nog wel even op de andere kleuren dan, tenzij dat langer dan 1 maand gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86372

toch vreemd dat niemand kan zeggen waneer de blauwe en rode versie te krijgen zijn :|

zelf wil ik ook graag een rode of blauwe maar goed als dat pas over een maand is dan neem ik gewoon de grijze.

misschien moet ik maar eens bellen met SonyEricsson of zullen die daar ook niks van weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Niet online
Anoniem: 70316 schreef op 21 juni 2003 @ 17:25:
"SJOE®DO (telefoon expert)" O+ :) ja het schijnt een lichte ruis in de speaker te zijn die bij uitgaande gesprekken te horen is. De een vindt het wat minder erg dan de ander, maar de ruis schijnt redelijk storend te zijn.
Is inderdaad vrij persoonlijk of je 't echt erg vindt of niet. Ik heb 'm laatst omgeruild, maar ben blij dat ik nu eentje zonder hiss heb. Al is mét hiss ook prima te bellen, zonder hiss krijg je gewoon een veel duidelijker geluid, en dat is toch wel belangrijk voor zo'n dure telefoon vind ik. Voor de mensen die er nog een moeten kopen; gewoon even naar kijken in de winkel, je ziet meteen of 't een laat exemplaar is of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pogostokje schreef op 21 June 2003 @ 16:31:
[...]

Ja, bij mij ook wel. ;) Alleen de bijgeleverde synchronisatie software werkt hier dus gewoon niet onder Windows XP SP1 en bluetooth. Ongeachte de dongle (heb TDK, Epox en MSI hier liggen). Bestanden en dergelijke oversturen gaat prima.

Mijn vraag was dus ook of andere mensen het synchroniseren wel werkend hebben onder WinXP SP1 en bluetooth. Lijkt mij toch redelijk essentieel omdat in ieder geval alle nieuwe PC's alleen nog maar met XP worden uitgeleverd.
Hier dus precies het zelfde. Heb ook Win XP Pro incl. SP1 (En alle andere updates) en een Sitecom bluetooth dongle. Kan wel gewoon bestanden over beamen, maar sychroniseren (Hoe spel je dat?) werkt niet. software ziet simpel weg de telefoon niet staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_J
  • Niet online

Speedy_J

...........

Anoniem: 70316 schreef op 21 June 2003 @ 17:25:

Tja en of je je 7250 ervoor moet verkopen durf ik nog niet te zeggen! ;) ik zal hem eerst eens testen als ik hem heb en mijn bevindingen hier laten weten.. Het ligt er ook een beetje aan waar je prioriteiten liggen. Ik vind persoonlijk de foto's op het 7250 display er niet geweldig uitzien, bij de t610 schijnt dit wel goed te zijn. het smsen daarentegen schijnt bij de t610 wel trager te zijn.. hoewel ik diehard nokia fan ben en zelf heel veel sms, ben ik toch erg benieuwd naar deze t610! voldoende info zo? ;)
Ik zou em zo snel mogelijk verkopen, mijn broer heeft de 7250 en ik de t 610. Als je ff een dagje met beide speelt weet je heel snel welke je liever hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sds
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-05 14:37

sds

FAD schreef op 19 juni 2003 @ 21:59:
[...]
volgens wat ik gelezen heb ondersteund de t610 geen tcp sockets onder java waardoor dit soort dingen niet mogelijk zijn (ook msn clients)
kan iemand dit bevestigen?
Dit wil ik ook wel weten, is er msn-messaging mogelijk op de T610?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lak
  • Laatst online: 06-01-2022

lak

Speedy_J schreef op 21 June 2003 @ 19:37:
[...]

Ik zou em zo snel mogelijk verkopen, mijn broer heeft de 7250 en ik de t 610. Als je ff een dagje met beide speelt weet je heel snel welke je liever hebt.
Mmm.. Voordat de T610 uit kwam heeft deze diehard ANTI-nokia fan zelfs aan de nokia 7250 gedacht... maar.. toen ik de T610 zag was die gedachte snel verdwenen ;)

Trouwens... de 7250i is nu ook uit... niet echt veel verschillen behalve dat ie iets meer ondersteund qua wap en 0.5 mb meer geheugen schijnt te hebben...

SysSpec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pogostokje

Pogostokje

* twiet *

lak schreef op 21 June 2003 @ 21:36:
Mmm.. Voordat de T610 uit kwam heeft deze diehard ANTI-nokia fan zelfs aan de nokia 7250 gedacht... maar.. toen ik de T610 zag was die gedachte snel verdwenen ;)
Kan me voorstellen. ;)
Er is alleen 1 punt waarop Nokia altijd nog beter heeft gepresteerd dan Ericsson (met of zonder Sony). En dat is snelheid van de telefoon. Je kan ook bij de T610 gewoon niet snel even iemand opzoeken in het telefoonboekje, snel een SMS'je sturen enz... De telefoon reageert gewoon ontzettend traag op je toetsindrukken. Als je dat met Nokia vergelijkt .... een wereld van verschil.

Als ze daar toch eens iets aan zouden doen ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lak
  • Laatst online: 06-01-2022

lak

Pogostokje schreef op 22 June 2003 @ 00:22:
[...]

Kan me voorstellen. ;)
Er is alleen 1 punt waarop Nokia altijd nog beter heeft gepresteerd dan Ericsson (met of zonder Sony). En dat is snelheid van de telefoon. Je kan ook bij de T610 gewoon niet snel even iemand opzoeken in het telefoonboekje, snel een SMS'je sturen enz... De telefoon reageert gewoon ontzettend traag op je toetsindrukken. Als je dat met Nokia vergelijkt .... een wereld van verschil.

Als ze daar toch eens iets aan zouden doen ....
Daar heb je wel gelijk in, maar ik werd juist van het menu van al die nokia platform 40 foontjes gestoord... een half uur zoeken om infrarood bijvoorbeeld aan te zetten vind ik niet erg handig... O-)

SysSpec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86372

Ben altijd tegen Nokia geweest, onder andere omdat ze altijd de zelfde oubollige menu's hebben.. ze doen het nu iets beter in kleur maar toch.. niet zo gek dat ze dan sneller zijn.

geef mij maar leuk vormgegeven en kleurige menu's met veel extra's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wAizz
  • Laatst online: 16:32
Vraagje, ik heb volgens mij een versie zonder hiss. Maar als ik naar de ringtones luister, hoor ik wel een constante ruis. Heeft iedereen dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Niet online
Heeft iemand de prijs bij vivacom.nl al na gevraagt? en of het modellen zijn na week 21?

btw. is het integenstelling tot de samsung v200 wel mogelijk om de foto's na de computer te sturen per blutooth of usb?

BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V151 met CT003 V114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
Welk programma kan ik eigenlijk gebruiken om mijn telefoonlijst te backuppen via bluetooth?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimDJ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:18
Yohost! schreef op 22 June 2003 @ 14:08:
Welk programma kan ik eigenlijk gebruiken om mijn telefoonlijst te backuppen via bluetooth?
Ik gebruik outlook XP. Gewoon dubbelklik op IrMC synchronization.

Freelance Drupal Developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doubleduh
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Yohost! schreef op 22 June 2003 @ 14:08:
Je kan ook gewoon in je T610 bij phonebook ofzo 'Send all contacts via Bluetooth' doen, dan krijg je ze gewoon binnen als een grote .vcf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Niet online
doubleduh schreef op 22 juni 2003 @ 15:22:
[...]
Je kan ook gewoon in je T610 bij phonebook ofzo 'Send all contacts via Bluetooth' doen, dan krijg je ze gewoon binnen als een grote .vcf :)
Waar dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohost!
wAizz schreef op 22 juni 2003 @ 12:35:
Vraagje, ik heb volgens mij een versie zonder hiss. Maar als ik naar de ringtones luister, hoor ik wel een constante ruis. Heeft iedereen dat ook?
Jep hier nu zelfde probleem.
Ik had een week 16 model en die heb ik afgelopen zaterdag bij de BC omgeruild voor ene week 21 model.

Maar nu heb ik dus in plaats van ruis tijdens het bellen ruis als de telefoon geluiden afspeelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ik heb ook dat synchronisatieprobleem met mijn outlook (2000). Ik probeer het via bluetooth te doen maar hij vindt die hele telefoon niet. Als iemand het wel gelukt is, kan die dan misschien uitleggen wat hij/zij gedaan heeft? Ik kan ook nergens instellen via welke verbinding outlook moet synchroniseren. Of moet hij dat automatisch selecteren?

En dat ruisprobleem met het afspelen van geluiden heb ik ook. Vooral met spelletjes valt het op. Als ik midgetgolf doe hoor je nadat de bal een rand geraakt heeft eerst een geluidseffectje en dan een dikke ruis. Niet heel storend, maar het is er wel. (W22 T-mobile versie btw)

edit:
Ik vroeg me ook nog af of het niet mogelijk is om later van kleur te veranderen? Aangezien het alleen het alluminium klepje voorop en het batterijklepje op de achterkant is die de kleur bepaalt

[ Voor 18% gewijzigd door Shiver23 op 22-06-2003 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Niet online
shiver23

Kan je misschien een foto van je toestel maken.... ik zou namelijk wel willen weten wat het verschil in uiterlijk is tussen de t-mobile versie en de normale versie.... Ben zonet naar de telecom dealer geweest, hij zei tegen mij dat de t-mobile versie rond de 300 euro gaat kosten, de normale kost 100 euro meer bij hem...

of een beschrijving natuurlijk:)
heb jij hem al laten unlocken btw?

BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V151 met CT003 V114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37210

Nou ik heb um dan eindelijk ook binnen :9
Cool phonetje hóór....... :9~
Maar idd met de orginele soft krijg ik um ook niet aan de praat... :?
Ik heb ook een TDK bluethooth usb ding daar zit ook software bij om te syncen, file trans ed. werkt perfect... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Niet online
die van TDK kost toch zo'n 100 euro? die van MSI is ongeveer 1derde van dat:o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:36
Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=166214

de tmobile versie, het logo is erin gegrafeerd/gelaserd (duidelijk te voelen) dus nagelnakremover zal niet werken, maar de elegantie van deze telefoon heerscht daaroverheen dus ik vind t niet erg

[ Voor 18% gewijzigd door Turismo op 22-06-2003 17:25 ]

Werkbak You know, I'm something of a tweaker myself

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Niet online
thnx turismo:)

Als dat alles is, kan ik er wel mee leven:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Eastman schreef op 22 June 2003 @ 17:27:
thnx turismo:)

Als dat alles is, kan ik er wel mee leven:)
yep dat is alles, ik ben er superblij mee ik vind zilver t mooist en alles staat al goed ingesteld op tmobile, kan meteen foto's direct naar email sturen ook, wappen enzo gaat goed.

er zit een speciaal tmobile thema in (roze enzo :X) en een belmelodie van tmobile maar die kan je eruit flikkeren als je dat wil.
ik heb tot nu toe alleen nog maar week22 tmobile versies gezien, dus dat zit wel goed.

[ Voor 14% gewijzigd door Turismo op 22-06-2003 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Niet online
aha.. dat is wel makkelijk.... heb toch een t-mobile abbo...

Wat zit er eigenlijk nog meer in de doos naast de telefoon, oplader en software?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
Eastman schreef op 22 June 2003 @ 17:41:

Wat zit er eigenlijk nog meer in de doos naast de telefoon, oplader en software?
idd die 3 dingen en headset nog

[ Voor 4% gewijzigd door Turismo op 22-06-2003 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Eastman schreef op 22 juni 2003 @ 17:41:

Bij mijn T-mobile pakket zat ook nog een handsfree setje (volgens mij voor de T100, maar werkt prima) en een (hoe kan iemand nog zonder) POETSDOEK!!

Volgens mij zit bij mij dat logo er echt niet in gegrafeerd. Als ik voel, voel ik echt dat het logo erop zit. Ik heb alleen geen nagellakremover dus maar even aan de vrouw vragen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Niet online
WooooTT

ook nog een headset.... kan niet w88 tot me plaatselijk telecom boer hem op voorraad heeft:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-05 16:57
Het Grote SonyEricsson T610 topic

ennnn....we gaan verder met deel 2 *D
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.