Ik zit nu een tijdje te spelen met de T610 (zonder hiss) en er vallen mij een aantal dingetjes op die je best wel 'foutje in de software' kan noemen. Heeft er iemand nog meer ontdekt dan wat ik hier schrijf? Ben best wel benieuwd.
- Bij het omschakelen van de displaytaal verandert ongewild ook de T9 invoertaal.
- Bij het versturen van SMS blijft hij vragen om geldigheid en type bericht enzo, ook al geef je in opties aan dat je dat niet wilt.
- Bij het binnenkomen van een SMS terwijl je druk door het menu aan het wandelen bent is er een kans (bij mij al 2x gebeurd sinds gisteren) dat de telefoon finaal crasht (accu eraf is het enige wat nog helpt).
Algemeen:
- De telefoon is nog steeds (net als zijn voorganger de T68) erg traag met het door het menu wandelen enzo.
Daarnaast de bijgeleverde software:
- Bijgeleverde synchronisatie software werkt niet onder XP SP1 en bluetooth, hij herkent de telefoon niet. Onder Win2K werkt het prima.
- De synchronisatie software die je van internet kan downloaden bij de telefoon ondersteunt de T610 niet. (?)
... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.