"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Verwijderd
Verwijderd
Wel officieel te verkrijgen, want toen ik hem kocht stond hij ookal op de SE pagina van Nederland.Ginz schreef op 17 June 2003 @ 17:12:
nope, niet officieel verkrijgbaar
Verwijderd
Kan je mij de url geven van die applet? Wil hem wel hebben..artharpe schreef op 17 June 2003 @ 14:19:
Net ff voor de grap een java applet in mijn tele gezet, 14 verschillende knopen van stropdassen. echt grappig!
thnx
Ik heb een usb bluetooth adapter bij mycom gehaald voor 29 euro. Werkt primaVerwijderd schreef op 17 June 2003 @ 13:23:
Weet iemand toevallig waar je een bluetooth adapter voor je pc kan halen?
Je moet je wel goed realiseren dat je een keuze aan maken bent tussen een Smart-phone en een niet Smart-phone (met wel een shitload aan extra's)...RedHat schreef op 17 June 2003 @ 12:53:
Das wel een groot nadeel dan. Nu begin ik toch weer te twijfelen tussen T610 of 3650, maar de 3650 is weer zo grootMake up your mind, RedHat.
ach we zien het wel
Persoonlijk zou ik altijd voor de SE gaan, maar goed, dat is misschien heel persoonlijk....
Kijk net op verpakking maar er staat alleen win98se, me, w2k en xp op.Verwijderd schreef op 17 juni 2003 @ 18:58:
is die van mycom ook geschikt voor de mac?
Verwijderd
Dank je.. ga em meteen halenFAD schreef op 17 juni 2003 @ 18:48:
[...]
Ik heb een usb bluetooth adapter bij mycom gehaald voor 29 euro. Werkt prima
Ik hem net ff geprobeerd. Gewoon je muis overnemen, je ziet playlist van winamp en kan nummers kiezen enzo. Wel geinigCM5 schreef op 17 June 2003 @ 20:10:
Ik zag op www.jeyo.com een prog om je pc met met je gsm te besturen via bluetooth, heeft iemand dit al geprobeert en wat kun je allemaal besturen.
Verwijderd
Weet iemand hoelang ze er bij vivacom.nl over doen om een contract te verwerken??

Waar? Hier in Deventer hebben ze ze nog niet helaas.wrcveen schreef op 17 juni 2003 @ 21:28:
Vandaag @ Belcompany mijn "hissing" telefoon omgeruild voor een week 21 exemplaar. Helemaal tevreden nu!
[ Voor 3% gewijzigd door Paradise op 17-06-2003 22:30 ]
Die ken ik niet. Dit is het eerste remote programma dat ik gedownload hebt.doubleduh schreef op 17 juni 2003 @ 20:41:
Hmm is er nog wat nieuws tov de gewone (gratis) PC-control van christersson.org? Werkt die eigenlijk nog wel met de T610?
Leuk is wel dat je op je mobiel ook de playlist van winamp te zien krijgt en kan kiezen
UtrechtKoen Roumen schreef op 17 June 2003 @ 22:30:
[...]
Waar? Hier in Deventer hebben ze ze nog niet helaas.
Zijn er al mensen die weten of er een screen-cap proggie voor de T610 ergens op het internet te vinden is?
Ik ben namelijk weer bezig met `n review, maar het is zo mooi als daar mooie screencaps bij zitten...
-
ga het gelijk proberen
-
Verwijderd
Het staat ook onder op de doos, R2A is met hiss en R3A zonder als het goed is...
En dat T-mobile logo is er zeker NIET ingegrafeerd. Het is er gewoon op geplakt. Lijkt een beetje op van die stickertjes die je op je bouwmodel plaktte vroeger, alleen dan wel wat slijtvaster. lijkt me wel dat dit te verwijderen valt, nog niet geprobeerd.
En zoals eerder gezegd. Die van mij is ook W22, dus ik neem aan dat alle T-mobile phones minimaal vanaf W22 zijn.
[ Voor 16% gewijzigd door Shiver23 op 18-06-2003 09:48 ]
PSN: Shiver23
Verwijderd schreef op 18 June 2003 @ 00:24:
wilde ik vragen of iemand misschien een foto zou willen maken van de plek waar precies het weeknummer van de telefoon te vinden is zodat ik bij de Belcompany gelijk kan checken of ik een goede meeneem! Als iemand dit voor mij zou willen doen, HEEL GRAAG!
Sorry voor de lage kwaliteit, maar het idee is duidelijk denk ik.
Succes!
03 = 2003Koen Roumen schreef op 18 June 2003 @ 10:29:
[...]
Die 03 is me een raadsel, maar W20 betekent iig dat ie uit Week 20 komt. Zodra daar maar W21 of hoger staat is 't dus goed.
Succes!
hhmmmmm dus bij verlenging 150 abo is ie gratis bij t-mobile?SYQ schreef op 17 June 2003 @ 16:40:
nopes, ik krijg hem van t-mobile omdat ik me contract verleng (150min).. toestel voor noppes trouwens
voor hoelang verlengen? 2 jaar zeker?
edit: ff een vraagje btw, is het ook mogelijk om THPS 4 hierop te spelen net als op de T310?
[ Voor 14% gewijzigd door philipnorth op 18-06-2003 11:01 . Reden: vraagje ]
-Xbox Gamertag: Dbongers
Verwijderd
Een verlenging is altijd voor twee jaar.philipnorth schreef op 18 June 2003 @ 10:58:
[...]
hhmmmmm dus bij verlenging 150 abo is ie gratis bij t-mobile?
voor hoelang verlengen? 2 jaar zeker?
edit: ff een vraagje btw, is het ook mogelijk om THPS 4 hierop te spelen net als op de T310?
spelfoutje
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2003 11:17 ]
Zeg dan niks als je er geen verstand van hebtVerwijderd schreef op 18 juni 2003 @ 11:16:
[...]
Een verlenging is altijd voor twee jaar.
edit:
spelfoutje

Verlengen voor 1 jaar is ook mogelijk namelijk, je betaalt dan alleen iets meer voor je toestel!
Verwijderd
Sorry, ik sprak enkel uit ervaring van KPN en naar ik net heb begrepen van t-mobile, moet je ook altijd verlengen met 2 jaar. Maar misschien ken jij een provider waar je met een jaar mag verlengen? Dan spijt het mij ten zeerste dat ik die niet kende.Vonkie schreef op 18 June 2003 @ 11:41:
[...]
Zeg dan niks als je er geen verstand van hebt![]()
Verlengen voor 1 jaar is ook mogelijk namelijk, je betaalt dan alleen iets meer voor je toestel!
Vodafone, T-Mobile, O2 en Orange.Verwijderd schreef op 18 June 2003 @ 11:53:
[...]
Sorry, ik sprak enkel uit ervaring van KPN en naar ik net heb begrepen van t-mobile, moet je ook altijd verlengen met 2 jaar. Maar misschien ken jij een provider waar je met een jaar mag verlengen? Dan spijt het mij ten zeerste dat ik die niet kende.
Iets vriendelijker mag ook wel.
[ Voor 20% gewijzigd door Ginz op 18-06-2003 12:43 ]
-
[ Voor 94% gewijzigd door Ginz op 18-06-2003 12:43 ]
-
vorig jaar ook met 1 jaar verlengd bij T-mobile, dus dat is t punt nietVerwijderd schreef op 18 June 2003 @ 11:53:
[...]
Sorry, ik sprak enkel uit ervaring van KPN en naar ik net heb begrepen van t-mobile, moet je ook altijd verlengen met 2 jaar. Maar misschien ken jij een provider waar je met een jaar mag verlengen? Dan spijt het mij ten zeerste dat ik die niet kende.
maarruh, iemand een idee over THPS?
lijkt me wel vet als de T610 dat ook kan
[ Voor 9% gewijzigd door philipnorth op 18-06-2003 12:53 ]
Ik heb ook mijn Vodafone 180 voor één (1) jaar verlengd, kreeg €120,- korting op een nieuw toestel.Vonkie schreef op 18 June 2003 @ 11:41:
[...]
Zeg dan niks als je er geen verstand van hebt![]()
super! nu nog wachten op die klote papiertje van t-mobile zodat ik me krabbeltje kwijt kanShiver23 schreef op 18 June 2003 @ 09:48:
Ik heb hem inderdaad bij Belcompany Enschede gehaald.
En dat T-mobile logo is er zeker NIET ingegrafeerd. Het is er gewoon op geplakt. Lijkt een beetje op van die stickertjes die je op je bouwmodel plaktte vroeger, alleen dan wel wat slijtvaster. lijkt me wel dat dit te verwijderen valt, nog niet geprobeerd.
En zoals eerder gezegd. Die van mij is ook W22, dus ik neem aan dat alle T-mobile phones minimaal vanaf W22 zijn.
Via bluetooth kan je thema's, ringtones, achtergronden versturen naar je GSM, maar met Mobile Agent bijvoorbeeld ook contacten synchroniseren met outlook, je telefoon status bekijken, etc.
Breek je nek voorzichtig
tnx.. dus als het ware een verbinding tussen je pc en gsm, is het dan ook mogelijk om zeg maar op je bed (afstand : 1meter) te gaan wappen via BT die weer verbonden is met je pc?? of vraag ik nu teveel van bleutooth himself heheKoen Roumen schreef op 18 June 2003 @ 13:37:
Bluetooth is gewoon een methode om je GSM met je Pc te verbinden. Zelfde als een kabel of via IR, alleen dan gewoon vrij, zeg maar draadloos, tot een meter of 10 van je Pc.
Via bluetooth kan je thema's, ringtones, achtergronden versturen naar je GSM, maar met Mobile Agent bijvoorbeeld ook contacten synchroniseren met outlook, je telefoon status bekijken, etc.
btw.. contractpapiertje zonet de post in gedaan
Ik denk dat je voor Wappen toch een telefoon verbinding nodig hebt, dus dan kan 't niet via je Pc.SYQ schreef op 18 June 2003 @ 15:08:
[...]
tnx.. dus als het ware een verbinding tussen je pc en gsm, is het dan ook mogelijk om zeg maar op je bed (afstand : 1meter) te gaan wappen via BT die weer verbonden is met je pc?? of vraag ik nu teveel van bleutooth himself hehe
Ik heb de Belcompany in Zutphen, Apeldoorn en Enschede gebeld, en ook die hadden allemaal alleen nog maar Week 20 versies. Geen van allen had enig idee wanneer ze de nieuwe versie zouden krijgen.The_PyroPath schreef op 18 June 2003 @ 14:07:
he bah, hier in Zaandam alleen nog maar week20 versies, en mn 14 dagen zijn al om om hem te ruilen... hij was wel zo aardig om te zeggen probeer eind van de week/het weekend ff, maken we geen probleem van, hopen dat de laatste 6 toestellen weg zijn en de nieuwe al binnen.
Nog meer mensen die al wél een latere versie hebben, en zoja; waar?
Wappen kan via je PC.Koen Roumen schreef op 18 June 2003 @ 15:45:
[...]
Ik denk dat je voor Wappen toch een telefoon verbinding nodig hebt, dus dan kan 't niet via je Pc.
(vb http://wap.o2.nl )
[ Voor 7% gewijzigd door P.B. op 18-06-2003 15:48 ]
Verwijderd
ik zie hem nergens zo goedkoop staanDuncan schreef op 18 June 2003 @ 15:29:
Met een 1 jarig contract van vodafone van 15 euro per maand krijg ik m voor 14 euro bij de Belcompany, dus ik ga m morgen halen
Verwijderd
Verwijderd
als ik bijv bij instellingen door de lijst scroll zie ik het flikkeren bij het wisselen tussen de opties...
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2003 20:41 ]
Verwijderd
ok ga ik doen morgen. kweet nu waar ik op moet letten.....ik laat die pipos mij gewoon ff bellen dan hoor ik of er wel/geen hiss is en ik check het scherm ....lekker handig zegKoen Roumen schreef op 18 June 2003 @ 20:40:
Dat is niet normaal nee.Zou ik toch even mee terug gaan als ik jou was.

- Scherm zeer slecht leesbaar in buitenlicht
- Geen adres veld bij contacts
- In standby-mode geen enkel teken van gemiste berichten / gesprekken
- Geen programmeerbare knoppen (zoals Siemens al vanaf de C35 heeft
- Problemen met aan/uit knop (Howard Chui forum)
- Geen mogelijkheid tot eigen ringtones toekennen aan een ontvangen sms bericht
Bijna alles zou op te lossen moeten zijn in firmware, maar ik begin me toch af te vragen waarom een top telefoon als de T610 deze functies moet missen. Toch echt geen rare fratsen ofzo, dit had hij allemaal vanaf de launch moeten kunnen. Ik wacht nog een maandje op firmware updates, anders kijk ik verder...
"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)
Ze schijnen vanaf week 21 weer goed te zijn, je moet er een hebben met hardwareversie R3A.
@Gugger:
-Welke (kleuren)telefoon is wel goed leesbaar met zonlicht?
-Geen adres is idd wel irritant, maar aan de andere kant, je kan er toch geen snailmail mee versturen...
-Ik krijg wel zo'n ico'tje bovenin het scherm die aangeeft dat ik een call gemist heb.
-De joystickknop naar links is wel programmeerbaar...
-Ik heb geen problemen met de powerbutton, nu laat ik hem ook wel 24/7 aan staan
-De 6 sms/mms-geluiden die erbij zitten zijn wel goed vind ik, eigen ringtones zou idd beter zijn. Wat afaik wel uniek is aan de T610 is dat ie bij inkomende sms/mmsjes ook het plaatje laat zien van wie ie komt (net als bij het bellen)
http://www.kewney.com/articles/030604-hissing.htmlDuncan schreef op 18 June 2003 @ 21:05:
Ik ga er morgen eentje halen
Uit welke week is het beste ? En waar moet ik verder op letten ?
Zorg dus dat hij in ieder geval uit Week 21 komt. Hoe je dat kan zien, zie je in de foto die ik een pagina terug gepost heb. Verder hoef je voor zover ik weet nergens op te letten.This is based on the handset and box having a sticker marked with week of manufacture, where fixed handsets have 03w21 for year 2003, week 21. This would tie in with when the reports of the fault came out, and implies that there may be a lot of handsets out in the market with this fault.
- Idd, het leek mij ook een nadeel maar na veel lezen blijken er weinig verschillen tussen de kleurentelefoons te zijn wat dit betreft.doubleduh schreef op 18 June 2003 @ 21:43:
-Welke (kleuren)telefoon is wel goed leesbaar met zonlicht?
-Geen adres is idd wel irritant, maar aan de andere kant, je kan er toch geen snailmail mee versturen...
-Ik krijg wel zo'n ico'tje bovenin het scherm die aangeeft dat ik een call gemist heb.
-De joystickknop naar links is wel programmeerbaar...
-Ik heb geen problemen met de powerbutton, nu laat ik hem ook wel 24/7 aan staan
-De 6 sms/mms-geluiden die erbij zitten zijn wel goed vind ik, eigen ringtones zou idd beter zijn. Wat afaik wel uniek is aan de T610 is dat ie bij inkomende sms/mmsjes ook het plaatje laat zien van wie ie komt (net als bij het bellen)
- Adres is zeker belangrijk. Ik zal het ook missen (wacht nog even met kopen tot volgende maand), bijvoorbeeld als ik naar iemand op weg ben waarvan ik het adres niet uit mijn hoofd weet. Denk dat ik dat nu maar als een note oid op zal slaan.
- Krijg je die icoontjes bij gemiste SMS én gemiste calls? Apart of 1 voor beiden samen?
- Jammer dat er niet veel meer programmeerbaar is. Maar dat heb ik met mijn 6310i nu ook niet
- Aparte ringtones voor SMS is leuk ja.. maar zal t niet missen denk ik
AMD 64 3200+/2048MB/MSI K8N/2x Seagate 200GB SATA/Seagate 160GB/Seagate 320GB/LG GSA4120B DVDRW/nVidia 6800 XT/SB Audigy 2 ZS/DSL:20/1 - Telfort/21" Samsung SyncMaster 215TW/ToUCam Pro/WinXP Pro
JAJA, en dan hoor je toon #41, en dan weet jij zeker precies wie er een sms stuurt/belt?Change schreef op 18 June 2003 @ 21:59:
[...]
- Idd, het leek mij ook een nadeel maar na veel lezen blijken er weinig verschillen tussen de kleurentelefoons te zijn wat dit betreft.
- Adres is zeker belangrijk. Ik zal het ook missen (wacht nog even met kopen tot volgende maand), bijvoorbeeld als ik naar iemand op weg ben waarvan ik het adres niet uit mijn hoofd weet. Denk dat ik dat nu maar als een note oid op zal slaan.
- Krijg je die icoontjes bij gemiste SMS én gemiste calls? Apart of 1 voor beiden samen?
- Jammer dat er niet veel meer programmeerbaar is. Maar dat heb ik met mijn 6310i nu ook niet
- Aparte ringtones voor SMS is leuk ja.. maar zal t niet missen denk ikIn de toekomst hebben we vast genoeg ruimte voor een aparte ringtone per persoon en per medium (telefoon, sms, mms, e-mail..
)
-
Verwijderd
Gemist oproepen in standby mode? De telefoon is toch uit, of aan? Bij screensaver (misschien dat je dat standby mode noemt??) zal hij toch wel ergens aangeven dat je iets gemist hebt? Het lijkt mij onwaarschijnlijk van niet iig.
Verwijderd
Maar ik heb dat stomme ding al 2 weken vandaag. Zouden ze hem morgen nog om willen ruilen voor een week 21 versie? Zou lullig zijn als ze bij BC over 1 dag beginnen te miepen, ik had eerder geen tijd om terug te gaan.
Als je toch perse adressen wilt kan je ook gewoon een java-progje bakken (of downloaden als zoiets er is), heb je alleen wel een dubbele database want java mag niet bij het phonebook komen...
Wat dacht je van een stem? Ik zeg niet dat ik het wil, maar ik kan me best voorstellen dat mensen dit leuk zouden vinden.Ginz schreef op 18 June 2003 @ 23:33:
[...]
JAJA, en dan hoor je toon #41, en dan weet jij zeker precies wie er een sms stuurt/belt?
AMD 64 3200+/2048MB/MSI K8N/2x Seagate 200GB SATA/Seagate 160GB/Seagate 320GB/LG GSA4120B DVDRW/nVidia 6800 XT/SB Audigy 2 ZS/DSL:20/1 - Telfort/21" Samsung SyncMaster 215TW/ToUCam Pro/WinXP Pro
Groeten
Verwijderd
"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)
Daar is niks aan te doen. Dat zit er nou eenmaal zo in, en daar kan je niks aan veranderen. Je kan wél op de Volume Up key drukken tijdens de screensaver, dan wordt je display een paar seconden extra verlicht. Zie je toch nog wat van die tijd.Vonkie schreef op 19 June 2003 @ 08:55:
Dat met die screensaver, dat hij de tijd weergeeft, is niet echt duidelijk afleesbaar, weet iemand hoe dit wel duidelijk kan worden, zodat ik normaal de tijd af kan lezen???
Groeten
Verwijderd
Als ik namelijk naar "gesprek" ga dan zie ik nergens tijdstippen staan...
Verder heb ik ook last van hissing, zijn ze bij BC verplicht om hem om te ruilen als ik dat wil?
Ook hier problemen met de powerknop, is dat vanaf W21 ook verholpen?
Even geduld en je ziet de naam verdwijnen... en dan na het nummer? de tijd!!!Yohost! schreef op 19 June 2003 @ 14:15:
Klopt het dat als je een gesprek gemist hebt, je niet meer kan zien hoelaat die persoon gebeld heeft?
Als ik namelijk naar "gesprek" ga dan zie ik nergens tijdstippen staan...
[ Voor 4% gewijzigd door wrcveen op 19-06-2003 14:23 ]
Verwijderd
Hier dus nietwrcveen schreef op 19 June 2003 @ 14:22:
[...]
Even geduld en je ziet de naam verdwijnen... en dan na het nummer? de tijd!!!
Naam -> nummer -> datum
@roeltholen: in Tiel bijvoorbeeld verkopen ze nog gewoon R2A's uit week 20, dus ik zou het wel ff navragen...
Verwijderd
Heeft er iemand ervaring met de levertijd van vivacom.nl?
Mijn contract heb ik dinsdag met de post verzonden. Is dus woensdag aangekomen
Verwijderd
kan iemand me een paar goeie redenen geven waarom ik nu een T-Mobile abo moet nemen ten opzichte van een Orange abo (+share)
(of juist redenen waarom juist geen T-Mobile)
Ik wil de t610 heel graag hebben maar denk dat gprs van t-mobile erg prijzig wordt in vergelijking met gratis gprs van Share.
en dan nog iets, mijn vriendin wil ook graag de t610, is het mogelijk om een afbeelding te mailen (sturen) naar een andere t610 maar niet via dure MMS, maar bijvoorbeeld via gratis share gprs?
Nooit geschoten is altijd mis | System specs
Verwijderd
als je begrijpt wat ik bedoel
Verwijderd
In principe werken alle J2ME games gewoon op de T610 behalve idd die de Nokia-extensions gebruiken. (Nogal Microsoft-actie van Nokia imho

Verwijderd
spelletjes die je kan downen op die games sites, werken niet op T610?
Beetje jammer, want vis ericsson.nl kan je maar 14 spelletjes downen, en voor nokia's ongeveer 2,000,000 ???
hoe is de reactietijd eigenlijk met intikken van SMS berichten? die was vroeger echt gruwelijk langzaam...
Conclusie is dus dat je dan ook THPS 4 van de T310 zou kunnen spelen?doubleduh schreef op 19 June 2003 @ 17:12:
MMS is niet zo verschrikkelijk duur hoor, gewoon gratis met NowMMS.com. In combinatie met Share helemaal gratis zelfs (ook geen dataverkeer), want NowMMS gebruikt ook de WAP-APN
In principe werken alle J2ME games gewoon op de T610 behalve idd die de Nokia-extensions gebruiken. (Nogal Microsoft-actie van Nokia imhoJava was juist zo makkelijk omdat dat het overal werkte.)
ik wil de SE T610 kopen, maar hoe duur is het nu in de VS? 500 Dollar?
Bedankt
SE Rulez
Tweakers.net & GoT RULEZ
De reactietijd van het SMS'en is niet realtime, maar zeker niet langzaam, ik stoor me er iig niet aan.
@philipnorth: Nee das een Mophun spel, geen Java. Daarvoor moet je wel een aparte T610 versie hebben, ik weet niet of die er (al) is. Als het goed is kan je dan wel samen spelen via Bluetooth met een T310...
310 heeft toch geen Bluetooth?doubleduh schreef op 19 June 2003 @ 18:37:
@mikkiev: Als die 2m spellen echt in de Nokia categorie staan (dus niet algemeen oid) dan zullen ze waarschijnlijk niet werken op de T610 nee... Meer spellen van midlet.org ofzo werken bij mij allemaal (tot nu toe).
De reactietijd van het SMS'en is niet realtime, maar zeker niet langzaam, ik stoor me er iig niet aan.
@philipnorth: Nee das een Mophun spel, geen Java. Daarvoor moet je wel een aparte T610 versie hebben, ik weet niet of die er (al) is. Als het goed is kan je dan wel samen spelen via Bluetooth met een T310...
Nope.Verwijderd schreef op 19 juni 2003 @ 13:22:
Ik vroeg mij af of je de games die je download alvorens te downloaden naar T610 kan testen op je computer. Bestaat er een soort van emulator van tel op computer om dergelijke java spelletjes te spelen?
http://www.simeda.com/activeviewer/
een soort VNC/REMOTE ADMINISTRATOR voor je gsm, dussss internetten op je gsm dmv BT
Dit topic is gesloten.