Breek je nek voorzichtig
mag ik weten waarom je em verkoopt? voldoet niet aan je verwachtingen? Buggy ?Verwijderd schreef op 16 June 2003 @ 11:59:
Hi All,
Ik heb een zilveren T610 te koop. Hij is anderhalve week oud en de bonnetjes en alles zit erbij. Als iemand geinterreseerd is, laat het me dan effe weten.
Ciao
AMD 64 3200+/2048MB/MSI K8N/2x Seagate 200GB SATA/Seagate 160GB/Seagate 320GB/LG GSA4120B DVDRW/nVidia 6800 XT/SB Audigy 2 ZS/DSL:20/1 - Telfort/21" Samsung SyncMaster 215TW/ToUCam Pro/WinXP Pro
nu maar duimen dat ie niet al te lelijk is
Verwijderd schreef op 16 June 2003 @ 14:42:
Kan iemand me vertellen wat nu precies de nadelen van de T-Mobile versie zijn?
Hangt er een beetje af wat jij nadelen vind. Volgens mij is ie simlocked, zitten t-zone menu's in en ook t-mobile logo's denk ik. En de in-screen knoppen zijn anders (denk aan de softkeys)Duncan schreef op 15 juni 2003 @ 13:35:
De T-Mobile versie is aangepast aan de "i-mode" diensten van T-Mobile (de naam ben ik kwijt, maar het is vergelijkbaar met Vodafone Live!).
Zo is dus ook de Vodafone versie aangepast aan Vodafone Live!...
Ik vermoed dus heel erg dat dit een t-mobile versie is, en dus aangepaste menu's bevat.
Verwijderd
- Dit zou problemen opleveren met firmware updates (Op verschillende websites wordt er gezegd, dat je daar door niet een gewone firmware update kan laten uitvoeren, Maar dat ook de updates speciaal van T-mobile moeten komen, Of dit klopt weet ik niet)
- T-mobile logo geprint op het frontje (sommige zeggen dat dit te verwijderen is met nagelak remover, sommige zeggen dat dit "ge-laserd"is waardoor ie niet te verwijderen is)
- T-mobile Simlock
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2003 15:08 ]
Beter
Verwijderd
Dat lijkt me wel....Anders zouden ze namelijk echt een hele coole functie van deze fone vermoord hebbenRedHat schreef op 16 juni 2003 @ 15:09:
Dus de themes e.d. zijn nog wel gewoon te veranderen? te customizen enzo?
Beter

Bij de Vodafone Live! versie hebben ze dat er uit gehaald dacht ikVerwijderd schreef op 16 June 2003 @ 15:12:
[...]
Dat lijkt me wel....Anders zouden ze namelijk echt een hele coole functie van deze fone vermoord hebben
Verwijderd schreef op 16 juni 2003 @ 15:10:
FF Offtopic:
Is die chick op de Vodafone verpakking, nou die chick uit "Spiderman"?
Ze lijkt er niet echt op.....
[ Voor 22% gewijzigd door BaSsDruM op 16-06-2003 15:33 ]
Erger dan bij andere telefoons met kleurenscherm (zoals T310, T68i..)?Verwijderd schreef op 16 juni 2003 @ 13:42:
Ja dit is erg vervelend en toch wel bijna onmogelijk
AMD 64 3200+/2048MB/MSI K8N/2x Seagate 200GB SATA/Seagate 160GB/Seagate 320GB/LG GSA4120B DVDRW/nVidia 6800 XT/SB Audigy 2 ZS/DSL:20/1 - Telfort/21" Samsung SyncMaster 215TW/ToUCam Pro/WinXP Pro
Ik vond mijn t68i onduidelijker in de zon. Gewoon een probleem met kleurenschermen en zonlicht waarschijnlijk.Change schreef op 16 juni 2003 @ 15:43:
[...]
Erger dan bij andere telefoons met kleurenscherm (zoals T310, T68i..)?
Met mijn laptop buiten in de zon zitten is ook haast onmogelijk

de t-mobile versie.. als je goed kijkt zie je de logo alleen beneden.. voor mij is dit geen prob
Verwijderd
met die e-mail settings via gprs. Ik heb dus een gprs verbinding via T-Mobile.
Wat ik simpel weg wil, is een foto versturen naar een e-mail adress.
Alles staat geconfigureerd op het toestel MMS/GPRS/WAP
Ik ben een halve dag aan het telefoneren geweest met T-mobile en SE,
maar niks mocht helpen.
Als ik een foto maak, en dan probeer te versturen via de optie E-mail,
geeft het toestel aan "Data Acount niet ingesteld".
MMS gewoon naar een nummer lukt. Ik vind dit erg wazig, T-mobile geeft
aan dat het maybe aan het config sms'je kan liggen. zodoende heb
ik costumer support van SE, een sms laten sturen die het zelfde zou moeten
configureren. Het hielp niet.
Als iemand hier een oplossing voor weet, of iemand die dus wel al naar een
mail adress foto's kan sturen, help mij uit de brand.
**** kuch ***** T-Mobile gaf aan het MMS data acount te gebruiken
voor E-mail support qua foto's.
dit is niet juist, het WAP acount wordt aangesproken
als je foto's naar e-mail stuurt.
het werkt nu gelukkig dus.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2003 18:59 . Reden: opgelost ]
Niet alleen logo beneden, ook het complete menu is veranderd, dus het mooie standaard SE menu heb je niet. Simlock is idd na afloop van je contract gratis te verwijderen.SYQ schreef op 16 June 2003 @ 16:43:
[afbeelding]
de t-mobile versie.. als je goed kijkt zie je de logo alleen beneden.. voor mij is dit geen probsimlock is toch na 1 jaar gebruik gratis te verwijderen???
Verwijderd
Wat wil je ervoor hebben?? Ik wil hem welVerwijderd schreef op 16 juni 2003 @ 11:59:
Hi All,
Ik heb een zilveren T610 te koop. Hij is anderhalve week oud en de bonnetjes en alles zit erbij. Als iemand geinterreseerd is, laat het me dan effe weten.
Ciao
En hoe zit het met de garantie? Kan ik wel naar een sonyericsson service-centre voor updates of vervalt die ondersteuning ook op deze manier?
PSN: Shiver23
Het is dus onduidelijk of je originele SE sofware erin kan flashen. Dus bij bugs ben je afhankelijk van Vodafone of T-Mobile of zij het op willen lossenShiver23 schreef op 16 juni 2003 @ 17:15:
Behalve de simlock, kan iemand mij vertellen wat nog meer een nadeel zou zijn om de T610 via een (dik gesubsidieerd) pakket van T-mobile te halen? Is de software echt een stuk anders? (theme's wijzigen bijv.) of valt dat wel mee?
En hoe zit het met de garantie? Kan ik wel naar een sonyericsson service-centre voor updates of vervalt die ondersteuning ook op deze manier?
Als dit zo is annuleer ik m'n bestelling.SYQ schreef op 16 June 2003 @ 17:22:
dus kort gezegd bestaat de optie themes niet meer bij de vodafone en t-mobile versie??????
ik krijg morgen ofzo de nodige papieren thuis, maar wacht wel ff af met mijn bestelling.
aan de andere kant, het lijkt me toch onwaarschijnlijk dat sonyericcson dit toelaat?? namelijk een eigenschap van het toestel verkrachten
Waarom zouden ze het niet toelaten? Als jij een toestel koopt, en je verkracht em, dan laat SE dat toch ook toe? Hetzelfde geldt voor t-mobile.SYQ schreef op 16 June 2003 @ 17:27:
zonet wist de helpdesk van t-mobile niet eens of het daadwerkelijk om een simlock toestel ging, laat staan de optie om themes te veranderen
ik krijg morgen ofzo de nodige papieren thuis, maar wacht wel ff af met mijn bestelling.
aan de andere kant, het lijkt me toch onwaarschijnlijk dat sonyericcson dit toelaat?? namelijk een eigenschap van het toestel verkrachten
Ja.lak schreef op 16 June 2003 @ 17:55:
Klein vraagje: zijn de java games van bijvoorbeeld de Nokia 7210 nou ook compatible met deze telefoon???
die van mij is al weer in weekje terug in Dld vanwege het bekende ruisprobleem...
ze zouden me een nieuw exemplaar opsturen en op mijn verzoek een niet t-mobile editie
en aangezien hij toch omgeruild moest worden wegens het ruis probleem, heb ik meteen kunnen regelen dat het nu een standaard editie wordt (wel in het zilver nog steeds)...
Verder zijn er 2 icoontjes anders om connectie te maken met T-zones. Verder volgens mij identiek aan SE-versie. En dat verrotte logo op de behuizing.....
Verwijderd
Hoe schat jij de kans in, dat je dit duffe logotje kan weghalen met nagelak remover?..Shiver23 schreef op 16 June 2003 @ 19:53:
En dat verrotte logo op de behuizing.....
Volgens sommige sites moet het kunnen...Andere zeggen weer dat het er ingebrand is, waardoor nagelak remover niet zou werken....
Verwijderd
ik zat te denken aan Orange met Share, voor €40 dan betaal je nog iets van €80 voor de t610 bij BC (of hebben die lui echt alleen maar t610's van voor w21?)
of zie ik dit nu fout?
wel zou ik graag een blauwe t610 hebben, maar die heeft t-mobile ook nog niet dacht ik..
stel het is te verwijderen met nagelak remover.. zie je dan ook daadwerkelijk niks meer??? of hou je toch paar krasjes over?Verwijderd schreef op 16 June 2003 @ 20:27:
[...]
Hoe schat jij de kans in, dat je dit duffe logotje kan weghalen met nagelak remover?..
Volgens sommige sites moet het kunnen...Andere zeggen weer dat het er ingebrand is, waardoor nagelak remover niet zou werken....
Nee, ze hebben nu ook T610 van week 21.Verwijderd schreef op 16 June 2003 @ 20:45:
Hey als ik dit allemaal lees over die voor bewerkte telefoons van t-mobile en vodafone.. ga ik toch twijfelen,
ik zat te denken aan Orange met Share, voor €40 dan betaal je nog iets van €80 voor de t610 bij BC (of hebben die lui echt alleen maar t610's van voor w21?)dan kun je tenminste gratis je mail ophalen en wappen via Share,
of zie ik dit nu fout?
wel zou ik graag een blauwe t610 hebben, maar die heeft t-mobile ook nog niet dacht ik..
Ik heb namelijk mijn w20 omgeruild in een w21...zonder gesuis/hissing
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Verwijderd
http://www.vgmusic.com/music/console/ voor old time game classics
Breek je nek voorzichtig
`K denk `t niet, ik dacht dat het 10 dagen warenThe_PyroPath schreef op 16 June 2003 @ 21:22:
oooow, morgen snel heen dan, heb hem de 3e gekocht, morgen de 17e, tenminste als de termijn 14 dagen is
-
Verwijderd
Betekent dit dat op die datum ook de rode en blauwe eindelijk verkrijgbaar zijn?Duncan schreef op 16 June 2003 @ 21:25:
De 'normale' versie komt overigens in de winkel te liggen in week 27.
Welke datum is dat eigenlijk week 27?
We zitten nu in week 25Verwijderd schreef op 16 June 2003 @ 21:48:
[...]
Betekent dit dat op die datum ook de rode en blauwe eindelijk verkrijgbaar zijn?
Welke datum is dat eigenlijk week 27?
-
Verwijderd
OK tnx....Eerste week van juli dus....
Weet iemand iets meer over de kleuren? (De rode is echt heel mooi!)
Verwijderd
€ 49.99, omdat jij nog nix bent aangegaanVerwijderd schreef op 16 juni 2003 @ 22:00:
Ik heb nu mijn t610 besteld bij belcompany vorige week en toen moest ik 139,99 als ik hem toen zou ophalen. Tot nu toe heb ik hem nog niet opgehaald wegens tijdgebrek en heb ik nergens voor getekend etc. maar nu keek ik dus net weer even op de belcompany website en zag ik dat het nu ineens 49,99 kostte! Wat moet ik er nu voor betalen, aangezien er in mijn email bevestiging staat dat ik er 139,99 voor moet neerleggen !
-
Welk abo heb je er bij? en hoe lang?Verwijderd schreef op 16 juni 2003 @ 22:00:
Ik heb nu mijn t610 besteld bij belcompany vorige week en toen moest ik 139,99 als ik hem toen zou ophalen. Tot nu toe heb ik hem nog niet opgehaald wegens tijdgebrek en heb ik nergens voor getekend etc. maar nu keek ik dus net weer even op de belcompany website en zag ik dat het nu ineens 49,99 kostte! Wat moet ik er nu voor betalen, aangezien er in mijn email bevestiging staat dat ik er 139,99 voor moet neerleggen !
Bij vivacom.nl is ie al gratis bij een 2-jarig T-Mobile 150 contract.. waarom koop je m bij BelCompany terwijl ie zoveel duurder is?
Verwijderd
prijs toestel: € 87,70
bij vivacom. Dit lijkt me wel wat
ik kreeg meteen bevestigingsmailtje dat het hoesje gisteren verstuurd is!Koen Roumen schreef op 16 juni 2003 @ 22:42:
Nog even over dat hoesje van Mobilefun, die kan ik niet bestellen omdat ze geen American Express accepteren.Iemand nog andere leveranciers gezien waar ze dergelijke hoesjes verkopen?
laat wel weten wanneer ie binnenkomt en of ie bevalt
sommige dingen zijn onbetaalbaar, voor de rest... Mastercard
Omdat je daar een T-Mobile versie krijgt, dus gesimlocked.Change schreef op 17 June 2003 @ 02:38:
[...]
Bij vivacom.nl is ie al gratis bij een 2-jarig T-Mobile 150 contract.. waarom koop je m bij BelCompany terwijl ie zoveel duurder is?
Ik koop hem ook ergens anders (dan maar duurder maar niet gelocked)
Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.
[ Voor 199% gewijzigd door Vonkie op 17-06-2003 11:15 ]
Shiver, mag ik vragen waar je je T610 heb gekocht en bij welke winkel?Shiver23 schreef op 16 June 2003 @ 19:53:
Ik heb m net gehaald. W22. Perfect geluid, geen hiss gehoord.
Verder zijn er 2 icoontjes anders om connectie te maken met T-zones. Verder volgens mij identiek aan SE-versie. En dat verrotte logo op de behuizing.....
Bedankt!
Verwijderd
ik vind hem ook lelijk, maar je weet het niet, als je de tel in je handen hebt kan het logotje best wel mooi zijn opeens. Ik stuur vandaag m'n contract op naar sitel, hoop dat ik hem dan eind van de week heb. Anders probeer ik nagellakremoverVerwijderd schreef op 17 juni 2003 @ 11:23:
dat de t-mobile versie gesimlockt is. maakt me niet uit. Aangezien ik er toch een tmobile abonnoment bijneem. Alhoewel dat tmobile logotje wel lelijk is.
M'n broer heeft al z'n rekeningen nu betaald en is ipv acceptgiro over op automagische incasso gegaan, dus ik denk dat ik dat abbonnement wel krijg
T610 heeft toch uitbreidbaar geheugen? Tenminste dat las ik ergens, nu lees ik weer ergens dat dat niet zo is? Dacht dat er SD kaartjes in konden. 2 MB is niet veel als je veel contacts heb, paar spelletjes, paar achtergronden, ringtones enzo...
[ Voor 20% gewijzigd door RedHat op 17-06-2003 12:01 ]
Geheugen is, helaas, niet uitbreidbaarRedHat schreef op 17 June 2003 @ 11:29:
T610 heeft toch uitbreidbaar geheugen? Tenminste dat las ik ergens, nu lees ik weer ergens dat dat niet zo is? Dacht dat er SD kaartjes in konden. 2 MB is niet veel als je veel contacts heb, paar spelletjes, paar achtergronden, ringtones enzo...
[ Voor 38% gewijzigd door ludo op 17-06-2003 12:27 ]
Nope, niet uitbreidbaarRedHat schreef op 17 June 2003 @ 11:29:
[...]
ik vind hem ook lelijk, maar je weet het niet, als je de tel in je handen hebt kan het logotje best wel mooi zijn opeens. Ik stuur vandaag m'n contract op naar sitel, hoop dat ik hem dan eind van de week heb. Anders probeer ik nagellakremover
M'n broer heeft al z'n rekeningen nu betaald en is ipv acceptgiro over op automagische incasso gegaan, dus ik denk dat ik dat abbonnement wel krijg... als ze zeggen kredietonwaardig word ik echt gek, maar dan ga ik voor de pre-paid van vivacom
oeps...te laat
[ Voor 3% gewijzigd door Ginz op 17-06-2003 12:31 ]
-
ach we zien het wel
de 3650 heb ik in me handen gehad, voelt ongelovelijk goedkoop aan.. net speelgoed.. en geen post vandaag van t-mobile, na ja morgen maybe
echt dat zachte-plastic feeling, ik weet hetSYQ schreef op 17 June 2003 @ 13:12:
je moet ermee bellen kerel, geen spelletjes spelen
de 3650 heb ik in me handen gehad, voelt ongelovelijk goedkoop aan.. net speelgoed.. en geen post vandaag van t-mobile, na ja morgen maybe
Kon ik zelf maar een telefoon samenstellen
Verwijderd
De dingen die je erop zet, zijn over het algemeen klein. Ik neem aan
dat je spelletje's die je toch niet meer speelt of thema's die je toch niet gebruikt eraf
wil hebben..
Weet iemand toevallig waar je een bluetooth adapter voor je pc kan halen?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2003 13:24 ]
Het logo T-Mobile logo vind ik na een dag al redelijk vervelend worden, maar het zit erop. Dus als het goed is, kan het wel verwijderd worden met nagellak remover. (I hope)
Bluetooth adapter heb ik zelf bij Xenon gehaald. Maar kan bij veel telecom en/of computerwinkels. Dynabyte, funprice, allemaal hebben ze wel van die dingen.
[ Voor 7% gewijzigd door Vonkie op 17-06-2003 14:03 ]
Hmm, de enige Xenon die ik ken zit in Enschede, dus dan heeft'ie z'n foon ook vast bij BC Enschede gehaald (als die er is tenminste, in Hengelo zit er wel een weet ik toevallig, maar waar in Enschede zou ik niet weten)Vonkie schreef op 17 juni 2003 @ 14:03:
En bij welke belcompany als ik vragen mag? Want bij mij in de buurt hadden ze t toestel nog niet
"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)
hoe weet jij dat? Betrouwbaar bron?Duncan schreef op 16 juni 2003 @ 21:25:
De 'normale' versie komt overigens in de winkel te liggen in week 27.
Verwijderd
helaas heb je dus wel dat afschuwelijke icoontje van t-mobile.Verwijderd schreef op 17 June 2003 @ 14:53:
Als je de versie bij vivacom koopt, dan heeft hij wel een simlock, maar toch niet dat afschuwelijke icoontje van t-mobile, toch?? En kun je die simlock niet heel eenvoudig laten verwijderen? Of is dat pas na een jaar....
Er zijn altijd manieren om een simlock te verwijderen voor 1 jaar
Maar na 1 jaar is het gratis.
Verwijderd
Over die simlock was dan ook maar een retorische vraag.
Nouja, eerst maar opzoek naar een bluetooth dongle die aan mijn mac gehangen kan worden.
Hmm, er is er dus eentjeVonkie schreef op 17 juni 2003 @ 14:14:
hmmm deze??
BelCompany Enschede
Langestraat 9/A 7511HA Enschede

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)
Verwijderd
Als het dezelfde verf is dat men gebruikt heeft op die prepaid toestelletjes van kpn, dan kun je het wel vergeten. Dan is nagellak remover niet de oplossing.SYQ schreef op 17 June 2003 @ 15:17:
iemand die me links kan geven naar enkele gsm fora's zodat ik kan opzoeken of het mogelijk is om de logo te verwijderen met een nagellak remover
inprincipe is het toch niet zo erg dat er t-mobile op je toestel staat? Ik heb toch een t-mobile sim-only abo, dus zo erg vind ik het niet. maar anderzijds, ik heb hem nog niet gezien, dus het zou wel eens erg irri kunnen zijn, net als dat logo in het beeldscherm.
wat logo in het beeldscherm, tis weg te halen door een ander achtergrond plaatje te laden of gebruik te maken van themes
Verwijderd
[/b] SYQ [b] heb je trouwens al ondekt hoe je het toestel in een andere kleur kunt bestellen bij vivacom?? want dat heb ik nog steeds niet door.
Verwijderd
Niet over de vragen speculeren aub, moet het 100% zeker weten1) Heeft u alle kleuren op voorraad? Ik heb namelijk gehoord dat het nog 2 maanden duurt voordat rood en blauw leverbaar zijn.
2) Is het toestel gegarandeerd simlock vrij, ook in combinatie met de T-Mobile aanbieding?
3) Heeft het toestel het standaard SE menu en *niet* een aangepast T-Mobile menu?
4) Is het mogelijk het toestel + abonnement te bestellen vóór mijn 1-jarige contract bij O2 verlopen is, mét nummerbehoud?
Verwijderd
Verwijderd
waar heb je hem gehaald? en icm welk abo>Verwijderd schreef op 17 June 2003 @ 16:51:
Ik heb hem vandaag gehaald, hij is simlock vrij en heeft GEEN t-mobile erop staan. Kostte me al met al maar 44 pleuro. Goed toestel !
Verwijderd
Ik heb hem gehaald bij belcompany in zwolle, i.c.m. met een tmobile 225 abo. Ik zit er nu lekker op te frotten
Verwijderd
Hmmm er gewoon vanaf dremelen.....
ik heb hem gezien vandaag en het is er echt in gegrafeerd hoor. ken je die alu plaatjes nog onderaan een nokia 6210 of 6310? net zoiets.
Blog: De Burgemeester Live | Software en Media ontwikkellaars gezocht bij Innovadis
Verwijderd
ja die plaatjes ken ik. dat is klote, dan weet ik niet direct hoe je dit kunt oplossen. Iemand nog een goede suggestie?Verwijderd schreef op 17 June 2003 @ 16:04:
Hmmm er gewoon vanaf dremelen.....het is natuurlijk aluminium, dus ik kan me niet voorstellen dat het erin gegrafeerd is, dus je zou het eraf moeten kunnen krijgen. Hoe je dat moet doen, dat weet ik niet.
ik heb hem gezien vandaag en het is er echt in gegrafeerd hoor. ken je die alu plaatjes nog onderaan een nokia 6210 of 6310? net zoiets.
En weet iemand of je na een maand je sim-only contract kunt verlengen?? Opdat je dan die t610 kunt bemachtigen?
Dit topic is gesloten.