Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Jona_ schreef op 12 juni 2003 @ 11:28:
[...]
Officieel wordt het nog niet ondersteund, maar wie houdt je tegen om toch gewoon te GPRS'en met je T610? Gewoon GPRS laten activeren bij Orange en de instellingen handmatig invoeren. Heb ik ook gedaan met mijn S300 toen die nog niet officieel werd ondersteund. Ze vragen wel welke telefoon je hebt om te kijken of die wordt ondersteund, maar als je eenmaal toegang hebt tot GPRS heb je hun hulp niet meer nodig.
Weet iemand die instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit dan sindskort bij KPN mobile. Ik kan hier ook GPRS bij activeren, maar ik vind het nog wel aan de prijzige kant: 10 euro voor 1 MB.

Zelf heb ik nu een freeler accountje ingesteld waarmee me mail wordt opgehaald. Weet iemand toevallig of ik alleen de gesprekskosten moet betalen of/en ook nog de dataverkeer die hierbij gepaard gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Zijn er ook mensen die bij een verbinding tussen Pc <-> T610 gemerkt hebben dat bij een Nederlandse taal instelling, de directory "Thema's" weergegeven wordt als "Thema's", waardoor Windows zich grondig verslikt als je een theme wilt kopieren, en dit alleen werkt als je de telefoon instelling op Engels zet? Iemand een betere oplossing hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaSsDruM
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-09 16:21
Ik snap niet wat je bedoelt, als ik gewoon een thema naar mn t610 wil hebben, sleep ik gewoon die *.thm naar mn infrarood icoontje en klaar. Nederlandse taalinstelling op mn gsm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:39
Koen Roumen schreef op 12 June 2003 @ 12:47:
Zijn er ook mensen die bij een verbinding tussen Pc <-> T610 gemerkt hebben dat bij een Nederlandse taal instelling, de directory "Thema's" weergegeven wordt als "Thema's", waardoor Windows zich grondig verslikt als je een theme wilt kopieren, en dit alleen werkt als je de telefoon instelling op Engels zet? Iemand een betere oplossing hiervoor?
heb je soms een engelse versie van windows?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ik gister weer eens bij de belcompany langs geweest om te vragen wanneer de andere kleuren komen, maar volgens mij wist hij niet dat er ook nog andere kleuren onderweg zijn.
Hij kon in het systeem vinden en zei dat het dus nog wel een tijdje kan duren.

Al mensen informatie over wanneer de T610 bij andere winkels te verkrijgen is?

www.myt610.com Hier staat nu ook een programmatje om eigen theme's te maken. Hier al mensen mee bezig geweest en iets moois geknutseld??

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vittek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-12-2024
Koen Roumen schreef op 12 juni 2003 @ 12:47:
Ja dat heb ik ook, maar dat kun je heel makkelijk oplossen, gewoon je thema 1 dir hoger droppen. Bij mij is heet die dir dan OBEX File transfer, maar ik kan hem ook gewoon in de map File transfer droppen. Dus je sleept je thema erheen.
Als het goed is ftp ie hem dan gewoon naar je t610, en sorteert je t610 hem gewoon voor je. Dit werkt ook bij geluiden en plaatjes, maar daar heb ik geen problemen mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Niet online
Vittek schreef op 12 June 2003 @ 15:20:
[...]

Ja dat heb ik ook, maar dat kun je heel makkelijk oplossen, gewoon je thema 1 dir hoger droppen. Bij mij is heet die dir dan OBEX File transfer, maar ik kan hem ook gewoon in de map File transfer droppen. Dus je sleept je thema erheen.
Als het goed is ftp ie hem dan gewoon naar je t610, en sorteert je t610 hem gewoon voor je. Dit werkt ook bij geluiden en plaatjes, maar daar heb ik geen problemen mee
Het is ook zo simpel, maar je moet 't wel even weten. :)

Bedankt!

Edit: Oh en dan nog iets, weet je misschien waar je checkt hoeveel geheugen er nog vrij is? Ik kon 't in de handleiding niet vinden, maar zag 't een keer toen ie zei dat 't vol was. Toen kreeg ik wel een soort overzicht, maar ik heb die niet weer terug kunnen vinden. Is daar een menu optie voor?

[ Voor 21% gewijzigd door Paradise op 12-06-2003 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaSsDruM
Ik heb nu Float's mobile agent draaien op mijn laptop. Daarmee kan je zien hoe warm je batterij is en hoe warm je phone is. Best grappig. 29 en 27 graden hier..... Ook zie je hoe vaak de batterij opgeladen is. 6 keer hier. Powercomsumption 16 mA als het scherm uit is, 75 mA als het scherm aan staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonkie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-02-2022
Even een vraagje.

Als je nu een SE T610 koopt bij de Belcompany. In welke week is ie dan gemaakt, oftwel, wat staat er op het toestel :3RW20 als vb?

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vittek
[ Koen Roumen ]
ik ga er nu dus vanuit dat je alles in het NL hebt:
ga naar 'afbeelding & geluid'
ga naar 'mijn afbeelding' of 'mijn geluiden' of 'thema's'
klik op 'meer'
scroll naar beneden --> geheugenstatus

Het kan op vele verschillende manieren dit is er 1 van
via berichten kan het ook
en via spellen

probeer maar

[Vonkie]
Ik had eerst 1 uit week 20 maar daar was iets met het display, hij was nogal geel, toen heb ik een nieuwe gekregen en deze is ook uit w20, en iemand die ik ken heeft hem ook uit week 20 en ook van BC. Dit is wel in BC groningen.

en voor de nieuwsgierige het sevice menu bereik je door vanuit de standby stand, de stand waarin je de datum kan zien en de tijd de volgende serie uittevoeren achterelkaar, waarbij '<' en '>' Staan voor bewegingen naar links en rechts met je joystickje.

> * < < * < *

HF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonkie
En je hebt geen hiss probleem of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vittek
Ja ik heb wel een hiss of een ruis en soms is het er niet, en soms is het wat vaag, hangt er ook van af waar je belt, buiten, binnen, maar JA er zit een ruis in. Maar bolgens mij heeft de t68i dezelfde ruis [is mij een keer verteld, de t610 is mijn eerste SE] En heb er geen spijt van.

Nu w8en tot er een paar software updates/hacks komen zodat je hem nog een beetje kan configureren en het is een wereld toestel.

En nog een leuk feitje, als je een verzekering afsluit bij BC dan krijg je in geval van total loss en diefstal een nieuw toestel die dezelfde cpaciteiten en mogelijkheden heeft.... Hehe ik heb het even opgezocht en dit is wat er uit komt

Manufacture Model / Size / Weight / Standby time / Talk time
Nokia 7650 / 114x56x26 / 154 / 230 / 240 - veel zwaarder, 4096 kleuren
Nokia 8910i / 103x46x20 / 112 / 300 / 270 - geen camera en maar 4096 kleuren
Siemens SX1 / 109x56x19 / 116 / 200 / 240 - tja komt in de buurt + radio,
SE T68i / 101x48x20 / 85 / 290 / 780 - geen camera
Sony Ericsson P800 / 117x59x27 / 158 / 400 / 780 - 4096 kleuren
Sony Ericsson T610 / 102x44x19 / 95 / 315 / 840 - hehe roxx

Dus als mijn t610 kapot gaat wil ik hem eigenlijk allen vervangen door een siemens sx-1 op dit moment!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Niet online
BaSsDruM schreef op 12 June 2003 @ 15:31:
Ik heb nu Float's mobile agent draaien op mijn laptop. Daarmee kan je zien hoe warm je batterij is en hoe warm je phone is. Best grappig. 29 en 27 graden hier..... Ook zie je hoe vaak de batterij opgeladen is. 6 keer hier. Powercomsumption 16 mA als het scherm uit is, 75 mA als het scherm aan staat
Hoe verbind jij je Pc met je GSM.. Bluetooth? Zoja, welke waarden heb je dan ingevuld bij 't Bluetooth address?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vittek
fMA bluetooth werkt alleen als je WinXp SP1 hebt of Win2000

jammer dat mobile phone monitor het bij mij doet.

En hi doet het niet helemaal vlekkeloos bij mij, want ik heb die float dus geemaild en degene die aan het prog werken hebben geen van alle een t610 Dus als hier nog een developer rondloopt. Mail die float en kijk op zijn site http://www.eflame.com/fma/

want nu werkt ie maar half en het enige waar ik hem nu voor gebruik is sms'en :)

[ Voor 61% gewijzigd door Vittek op 12-06-2003 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Niet online
Vittek schreef op 12 juni 2003 @ 16:11:
Ik heb WinXP SP1, maar 't address blijft op 00.00.00.00.00 staan. Zou daar auto een waarde moeten verschijnen? (Ik gebruik de MSI USB Bluetooth Dongle)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaSsDruM
Koen Roumen schreef op 12 June 2003 @ 16:09:
[...]

Hoe verbind jij je Pc met je GSM.. Bluetooth? Zoja, welke waarden heb je dan ingevuld bij 't Bluetooth address?
Via infrarood, gewoon comport geselecteerd (com6)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net ook deze foon ff gehaald. 190 euro met een orange 2 jaar 20euro per maand :D
Heerlijke foon, al is die "terug" knop wel ff wennen. Moet nog wel ergens een bluetooth adapter voor me pc scoren, kan ik pics overgooien enzow :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 June 2003 @ 16:40:
Net ook deze foon ff gehaald. 190 euro met een orange 2 jaar 20euro per maand :D
Heerlijke foon, al is die "terug" knop wel ff wennen. Moet nog wel ergens een bluetooth adapter voor me pc scoren, kan ik pics overgooien enzow :-)
waar heb je em gehaalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HekkeySE
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik krijg mijn T610 zo rond de 25e. En in het blauw!! Dus blijkbaar komen ze snel uit die nieuwe kleuren.

Hopelijk zonder hissing probleem.

Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 juni 2003 @ 16:42:
[...]

waar heb je em gehaalt?
Bij Belcompany :) Het was trouwens geen probleem om te ruilen als ik ook het hissing probleem heb.

Ik zie net ook spraakbesturing ergens staan :D (ff spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 June 2003 @ 16:48:
[...]

Bij Belcompany :) Het was trouwens geen probleem om te ruilen als ik ook het hissing probleem heb.
Zeiden ze bij mij ook, ik denk alleen dat je er niks mee opschiet. Dan ruil je 'm om, en krijg je d'r weer een met 't zelfde probleem.

Persoonlijk vind ik 't wel meevallen met die his, maar je hoort 't wel. Hopelijk verhelpen ze 't met een firmware update, zoniet dan vind ik het nog geen ramp. Er is heel goed mee te bellen zo, en daar gaat 't om. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Ik weet niet of dat al eerder vermeld is, maar het hissing probleem schijnt nu opgelost te zijn.

Dat kan je nakijken achter de accu, als daar 03w32 of hoger staat, dan is het probleem opgelost.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand enig idee, wanneer de t610 ergens anders verkocht gaat worden, dan belcompany?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

HekkeySE schreef op 12 June 2003 @ 16:46:
Ik krijg mijn T610 zo rond de 25e. En in het blauw!! Dus blijkbaar komen ze snel uit die nieuwe kleuren.

Waar?
Hoe weet je zo zeker dat ie de 25e komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 12 June 2003 @ 17:58:
iemand enig idee, wanneer de t610 ergens anders verkocht gaat worden, dan belcompany?
Ik ben vandaag bij The Phone house geweest, het bordje stond al klaar alleen nog geen telefoon erop.
Dus daar zal ie ook te koop zijn.
Je kan er dus van uit gaan dat hij in alle telecomwinkels wel te koop zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HekkeySE
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Shiver23 schreef op 12 June 2003 @ 17:58:
[...]

Waar?
Hoe weet je zo zeker dat ie de 25e komt?
Omdat ik de 23e mijn contract ga verlengen en de telefoonaabieder (06plaza.nl) heeft gezegd dat hij in die week gewoon leverbaar is met 2 a 3 dagen. En in het blauw ook nog!

Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 14:44

Gutteguttegut

CEO of TFD

Verwijderd schreef op 12 June 2003 @ 17:58:
Ik heb hm afgelopen dinsdag al bij The Phonehouse in Amsterdam gezien en mee "gespeelt" ;) .

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben vandaag T610 willen gaan halen bij “bel company”. Er een aantal geprobeerd en allemaal met hissing sound. Blijkbaar waren alle gsms op voorraad gemaakt in 2W52. Nu blijkt dat enkel de modellen vanaf 3W21 hissing vrij zouden zijn. Dus dat wordt nog even geduld uitoefenen, in ieder geval bij bel company want ze zouden een oplossing moeten zoeken voor de hele reeks. Ik vond hissing in ieder geval zeeer storend. ik wilde hem kopen zonder abo (belg) en voor 450 € mag hij toch wel perfect gaan vind ik.

Een klein vraagje nog: ik had tot nu T68i met Tungsten: dat werkte perfect, nu vraag ik mij af of iemand T610 en Tungsten T al geprobeerd heeft met bluetooth?? Naar mijn weten zijn er nog geen drivers voor T610 beschikbaar, gaat dat dan gewoon met de drivers van T68i??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
HekkeySE schreef op 12 June 2003 @ 16:46:

kijk dat is nou leuk nieuws :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Niet online
Verwijderd schreef op 12 juni 2003 @ 18:53:
Ik ben vandaag T610 willen gaan halen bij “bel company”. Er een aantal geprobeerd en allemaal met hissing sound. Blijkbaar waren alle gsms op voorraad gemaakt in 2W52. Nu blijkt dat enkel de modellen vanaf 3W21 hissing vrij zouden zijn. Dus dat wordt nog even geduld uitoefenen, in ieder geval bij bel company want ze zouden een oplossing moeten zoeken voor de hele reeks.
En natuurlijk heb ik dan net weer een 3W20. :/

Belangrijker vind ik 't of ze het nou softwarematig of hebben weten te lossen, of dat ze het ontwerp hebben aangepast. In dat laatste geval hoop ik dat ze binnen een maand de nieuwe modellen bij de Belcompany hebben, want binnen die tijd kan ik 'm nog eenvoudig omruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-09 13:02
Gugger schreef op 11 juni 2003 @ 20:39:
Aantal vraagjes aan de gelukkige T610 bezitters;

ik heb nu een Siemens S45 en wat zo fijn is aan Siemens, is dat je aan de toetsen 1 t/m 9 een functie kan toekennen (bijvoorbeeld Inbox, Nieuwe SMS, Kalender, GPRS, Wekker, een telefoonnummer enz). Hoe is dit bij de T610?

Hoeveel toetsen moet je minimaal indrukken om aan een nieuw smsje te kunnen beginnen? Een nieuwe afspraak in te voeren? De wekker aan te passen?

Verder las ik ergens dat je in het telefoonboek niet eens adressen aan mensen kan toevoegen? Is dat zo?
Bump... Iemand die hierover even duidelijkheid kan verschaffen? Ik wil het echt graag weten!

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Niet online
- Je kan wel telefoonnummers aan 1/9 toekennen, of je ook functies toe kan passen.. denk ik niet.
- Nieuwe SMS kan met de menuknop 1x naar links. Afspraak en wekker kosten een paar klikken meer, daar zijn vziw geen snelkoppelingen voor.
- Dat klopt, je kan in het telefoonboek een hoop dingen opslaan (sommige zaken zijn optioneel en kan je aangeven onder opties), maar geen adres dacht ik.

Je kan overigens wel snelkoppelingen naar menu items maken onder 'Mijn tabblad'. Met maximaal 3 klikken kom je dan bij alles wat je snel bereiken wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Niet online
Weet iemand al of die nieuwe versies zonder hissing nou andere firmware of een andere hardware layout hebben? Wil ik toch wel graag weten namelijk.. :) Wanneer zou de Belcompany die nieuwe versies krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doubleduh
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Jeuh, Orange Share werkt eindelijk op de T610 :)

//nou ja, werkt is een groot woord. De index werkt, verder zijn het bijna allemaal http 502's... volgens mij ging dat met de P800 ook zo, na een paar dagen deed ie het toen helemaal. :)

[ Voor 67% gewijzigd door doubleduh op 13-06-2003 02:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al een een java(midlet) client voor msn die op deze telefoon draait?
Ik heb er op i'net wel een paar gevonden en waren meestal telefoon specifiek maar nog niks voor deze.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2003 07:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimDJ
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05:40
Ik las op een aantal sites dat dit niet ondersteund wordt door de t610 omdat die geen sockets ondersteund. Misschien zou een Morphun messenger wel mogelijk moeten zijn!

weet iemand meer

Freelance Drupal Developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-09 13:02
Koen Roumen schreef op 12 juni 2003 @ 19:10:
- Je kan wel telefoonnummers aan 1/9 toekennen, of je ook functies toe kan passen.. denk ik niet.
- Nieuwe SMS kan met de menuknop 1x naar links. Afspraak en wekker kosten een paar klikken meer, daar zijn vziw geen snelkoppelingen voor.
- Dat klopt, je kan in het telefoonboek een hoop dingen opslaan (sommige zaken zijn optioneel en kan je aangeven onder opties), maar geen adres dacht ik.

Je kan overigens wel snelkoppelingen naar menu items maken onder 'Mijn tabblad'. Met maximaal 3 klikken kom je dan bij alles wat je snel bereiken wilt.
Thnx!

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
HekkeySE schreef op 12 June 2003 @ 18:15:
[...]

Omdat ik de 23e mijn contract ga verlengen en de telefoonaabieder (06plaza.nl) heeft gezegd dat hij in die week gewoon leverbaar is met 2 a 3 dagen. En in het blauw ook nog!
laten we hopen dat dat waar is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet hoe het zit met de kleuren, maar verwacht dat vanaf Maandag meerdere winkels de zilvere versie zullen gaan aanbieden.

Dit is gebasseerd op het volgende:
Was gisteren bij de belcompany in amsterdam, en daar stond al een mega display van "T-zones" (De Live!/I-Mode/Share tegenhanger van T-Mobile) Op deze display stond een reuze grote T610 (zilver) afgebeeld. De verkoopster vertelden mij dat vanaf aankomende Maandag T-Zones daadwerkelijk actief werd, en dat T-mobile (Net als de Live Pakketen van Vodafone) de T610 vanaf de zelfde dag in een soort actie pakket zou gaan verkopen.

Nou denk ik niet dat T-mobile, T-zones alleen via de Belcompany wil gaan promoten. Met dat ik het achterhoofd klinkt het logisch vanaf Maandag dus ook in andere winkels te verkrijgen is. Al is het natuurlijk wel de zilvere versie die waarschijnlijk ook in een "T-Mobile Jasje" (De naam op de zilvere cover, en een T-zones logo in het menu) zit.

Maar misschien heb ik het helemaal mis hoor.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vittek schreef op 12 juni 2003 @ 16:11:
Is dat echt zo? Ik gebruik nog Windows 98. Betekent dit dan dat ik geen gebruik kan maken van bluetooth i.c.m. een T610? Of kan Win98 überhaubt geen bluetooth aan?

Dat zou wel een enorme domper zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Niet online
Ik ben net nog even bij de Belcompany geweest met m'n T610. Helaas hadden ze alleen nog versies uit week 20, de week 21 versies hadden ze nog niet binnen. Ik heb wel een andere gekregen, maar ook deze ruist nog wat.

Ik heb gewoon m'n naam en tel nummer op laten schrijven, en wordt gebeld als de nieuwe versies binnenkomen. Ze vermoeden dat die er binnen een week zijn, tot die tijd kan ik best nog bellen met een beetje ruis. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vittek
Koen Roumen schreef op 12 juni 2003 @ 16:19:
[...]

Ik heb WinXP SP1, maar 't address blijft op 00.00.00.00.00 staan. Zou daar auto een waarde moeten verschijnen? (Ik gebruik de MSI USB Bluetooth Dongle)
neej daar moet je dus het bluetooth adress invullen van je telefoon. Maar hoe je die opvraagt op je telefoon weet ik niet. Daarom gebruik ik de laatste optie en voer ik de virtuele com poort die de usb adapter aanmaakt, bij mij is dat 3 en dan doet ie het ook gewoon.

[bassss]

Als je geen winxp sp1 hebt of win2000 dan moet je het gewoon via de virtuele compoort doen van je usb-bluetooth adapter. dan doet ie het ook gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Niet online
Hmm de Null Modem, Fax Modem en gewoon Modem zitten op 6,7 en 8, maar op geen van alle wil hij connecten. Hoe heb je RTS en DTR ingesteld staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vittek
je moet de com poort hebben van je bluetooth serial.
Klik op my bluetooth places
rechter muisknop op my device (of de nl vertaling daarvan)
dan client apllicatiosn (of Nl vertaling daarvan)
daar moet dan bluetoot serial staan met de compoort erachter.
staat ie er niet dan even toevoegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Niet online
Hm zit hier ook op 3, maar ik krijg toch nog geen verbinding. Ik pruts nog wel even verder. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Niet online
Ik ben eruit; ik moest een keer op de Serial port dubbelklikken, dan maakte ie de verbinding actief, en dan connect ie meteen vanuit float's MA. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimDJ
Zoow ik heb eindelijk ook mijn t610. Probleem met verlenging was nog niet opgelost maar ik krijg volgende week alsnog de korting als het wel lukt.
Nog een leuke site: http://www.microjava.com allemaal java applets voor op je mobiel

enige wat me tegenvalt aan de t610 is dat het zo ontzettend slecht leesbaar is als de zon een beetje schijnt

[ Voor 20% gewijzigd door TimDJ op 13-06-2003 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Ik wil dit toestel ook gaank open (Pre-paid :( ben nog geen 18), maar voordat ik er 450,= aan ga spenderen heb ik een paar vraagjes.

De P800 van SonyEricsson heeft de mogelijkheid om MP3's af te spelen, tenminste iemand op m'n werk zat gewoon muziek te luisteren met dat ding, op zich wel lachen, geen oortelefoontje maar gewoon een klein boxje in de tel, kan dat ook met deze T610?

Moet er wel een kaartje in dat weet ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee telefoon ondersteund geen MP3. En als hij dat wel had heb je maar 2 MB..

Maar dat wordt helemaal een dure grap met pre-paid. 800 euro voor een P800 !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
M'n broer heeft T-Mobile Abbo met zo'n gare Motorola. Hij kan alleen niet met abbo om gaan, staat op m'n vaders naam, en hij wilt wel ruilen met mijn toestel (SonyEricsson T200), dan kan ik voor €230,= verlengen met goedkoopste abbovorm (10,= p/m) + SonyEricson T610, zal die gasten ff opbellen want dit is te mooi om waar te zijn :) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonkie
Sony ericsson T610 is nu ook te koop bij gsm shop (t-mobile version)
Ik wou hem even echt bekijken, maar dat kon niet, alleen het demo model.
Hebben zij even pech, weer een klant minder.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedHat schreef op 13 June 2003 @ 13:51:
M'n broer heeft T-Mobile Abbo met zo'n gare Motorola. Hij kan alleen niet met abbo om gaan, staat op m'n vaders naam, :) :D
Hoezo? verslaafd aan mobiel bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Ok ik heb besloten dat dit toch echt m'n telefoon word, als het met abbo kan is goed, anders ga ik bi T-Mobile dealer een T610 halen (pre-paid) :)

Ik ben best nieuw in the new-gen telefoons, maar wat is de beste manier om te 'downloaden'. Gewoon ff internet op, om ff een polyfonic te downen, of een achtergrondje? Thanks :)

[Reaktie op bovenstaande bericht]
Rekeningen van 200,= omdat hij er een paar honderd SMSjes door heeft gejaagd, en hij leent z'n SIM kaart ook uit |:( Dus dat vonden m'n ouders niet zo heel leuk
[/Reaktie]

Oke situatie: m'n pa heeft vorig jaar 2 jarig abbo afgesloten bij Ben met een gare telefoon, dat abbo heeft m'n broer overgenomen, en nu wilt hij er weer vanaf omdat het hem te veel kost ivm z'n bel/smsgedrag. Nu wil ik graag de T610, en dacht meteen aan dat abbonnement. Wat valt er te regelen? Kan ik dat abbonement niet omzetten en dan de T610 voor €230,= (zoals op http://www.sitel.nl te lezen valt), dan heb ik hem best goedkoop met goedkoop abbo en dat lijkt me wel wat :)

[ Voor 65% gewijzigd door RedHat op 13-06-2003 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedHat schreef op 13 June 2003 @ 15:34:
<KNIP>

Oke situatie: m'n pa heeft vorig jaar 2 jarig abbo afgesloten bij Ben met een gare telefoon, hijs echt genaaid, dat abbo heeft m'n broer overgenomen, en nu wilt hij er weer vanaf omdat het hem te veel kost ivm z'n bel/smsgedrag. Nu wil ik graag de T610, en dacht meteen aan dat abbonnement. Wat valt er te regelen? Kan ik dat abbonement niet omzetten en dan de T610 voor €230,= (zoals op http://www.sitel.nl te lezen valt), dan heb ik hem best goedkoop met goedkoop abbo en dat lijkt me wel wat :)
Of gewoon een half jaartje wachten. Dan krijg je em gratis bij een normaal abbo denk ik :D

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2003 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Verwijderd schreef op 13 June 2003 @ 15:54:
[...]

Of gewoon een half jaartje wachten. Dan krijg je em gratis bij een normaal abbo denk ik :D
Dat is het juist, dat half jaartje duur mij te lang ;)
Heb ook al m'n probleem voorgelegd bij sitel.nl, dealer van T-Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04-2024
Heeft T-mobile, net als Vodafone, de software zo verbouwd dat je gare menu's krijgt? Of hebben die het wel gewoon standaard gelaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
RedHat schreef op 13 juni 2003 @ 13:36:
Ik wil dit toestel ook gaank open (Pre-paid :( ben nog geen 18), maar voordat ik er 450,= aan ga spenderen heb ik een paar vraagjes.

De P800 van SonyEricsson heeft de mogelijkheid om MP3's af te spelen, tenminste iemand op m'n werk zat gewoon muziek te luisteren met dat ding, op zich wel lachen, geen oortelefoontje maar gewoon een klein boxje in de tel, kan dat ook met deze T610?

Moet er wel een kaartje in dat weet ik :)
heb je die bluetooth mp3 speler al gezien?

Afbeeldingslocatie: http://www.mobilmania.cz/Files/Obrazky/art11/!SonyERICSSON_new/T610prislusenstvi.jpg

ik weet nog niet precies hoe die werkt, maar iig met een duo memory stick (net als p800) en stroom haalt van telefoon (denk ik)

[ Voor 6% gewijzigd door 6killer op 13-06-2003 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Die bluetooth MP3 speler heeft een eigen stroomvoorziening. Ten minste lijkt mij. Want alle bluetooth headsets hebben dat ook. Via BT kan je geen stroom doorzenden oid.

En dat eigenlijk alleen maar goed. Met mp3tjes luisteren en bellen gaat je telefoon best snel leeg.
En je hebt dan meteen een bluetooth handsfreesetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

6killer schreef op 13 June 2003 @ 18:15:
[...]

heb je die bluetooth mp3 speler al gezien?

[afbeelding]

ik weet nog niet precies hoe die werkt, maar iig met een duo memory stick (net als p800) en stroom haalt van telefoon (denk ik)
Het is een gewone MP3 speler, die als je gebeld wordt automatische overschakeld nar het gesprek...

Nee, de stroom haalt hij niet uit de telefoon, ik denk gewoon (A)AA penlites

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 16:52

The PyroPath

Go Tweak your ass off

als je bij www.myT610.com gaat kijken bij theme's zie je dat de tijd IN het scherm staat en dat de toetsen onder het scherm andere functies hebben, hoe stel je dat in of kan dat niet bij de NL versie?

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 16:52

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Hoe haal je foto's van de phone af via infrarood? :S

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vittek
Pyro:
dat zijn pics gemaakt in theme editor en niet van een telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
1 jarig T-Mobile abbo, met T610, €10,= / maand, + €230,= voor toestel, + €26,= aansluitkosten, niet verkeerd lijkt me hè 8)

Hijs besteld :) nu nog wachten op contract, dat ondertekenen terug sturen en dan mag ik hem ook voelen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EURHMMM voor dat jullie gaan bestellen ff wat info.... je kan heb simlock vrij bestellen op vivacom.nl voor 280 euro... nice deal... maandag binne :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-03 09:12

Tentacle1

60% Puur Sap!

Verwijderd schreef op 14 juni 2003 @ 23:09:
EURHMMM voor dat jullie gaan bestellen ff wat info.... je kan heb simlock vrij bestellen op vivacom.nl voor 280 euro... nice deal... maandag binne :P
Hmm interessant, meld het ff als ie binnen is. En dan ook gelijk ff van welke week ie is ;) Tnx!

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RedHat schreef op 14 juni 2003 @ 22:52:
1 jarig T-Mobile abbo, met T610, €10,= / maand, + €230,= voor toestel, + €26,= aansluitkosten, niet verkeerd lijkt me hè 8)

Hijs besteld :) nu nog wachten op contract, dat ondertekenen terug sturen en dan mag ik hem ook voelen 8)
Waar besteld als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dextourius
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-03 00:07
Verwijderd schreef op 15 June 2003 @ 01:11:
[...]

Waar besteld als ik vragen mag?
bij vivacom.nl kost hij:
Sonyericsson T610 i.c.m. T-Mobile 30 (T-Mobile) € 220,15 1 € 220,15

T-Mobile 30 30 Belminuten € 0,20 1 Jaar € 10,00 per maand

Hey Corc, versene borc olmaz Maykil bendede yok!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A zie je nog meer die bij vivacom.nl hebbe besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Niet online
Volgens mij is die van Vivacom een T-Mobile versie :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sjoerde heb je die 6100 nog? Welke kleur is ie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duncan schreef op 15 June 2003 @ 11:11:
Volgens mij is die van Vivacom een T-Mobile versie :?
Lijkt me sterk, vivacom verkoopt losse telefoons altijd simlock vrij en vrij van operator's logo's en dergelijke... Hun nokia 7210 kost ook maar 249 euro. Ze zijn gewoon gekoop en hebben een hele service. Koop er al bijna 2 jaar me telefoons daar en problemen hebbe ze tot nu toe altijd goed opgelost... o ja ik zal niet te veel aan spam hierro doen! :P

w8 met spanning af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 15 juni 2003 @ 12:01:
[...]

Lijkt me sterk, vivacom verkoopt losse telefoons altijd simlock vrij en vrij van operator's logo's en dergelijke... Hun nokia 7210 kost ook maar 249 euro. Ze zijn gewoon gekoop en hebben een hele service. Koop er al bijna 2 jaar me telefoons daar en problemen hebbe ze tot nu toe altijd goed opgelost... o ja ik zal niet te veel aan spam hierro doen! :P

w8 met spanning af...
Tis wel vreemd dat als je hem daar in combi met een abbo wil bestellen, je alleen voor T-mobile kan kiezen...Hoeft natuurlijk niets te betekenen, maar geeft wel te denken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mhzzz das waar :S!!!
Had ik niet eens naar gekeken man.... slim dat je dat opmerkte.. heb al een meeltje gestuurd... maar is er dan zo verschil met t-mobile versie???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lockheart
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-10-2022

lockheart

Dutch Open LaserQuest champion

vind de prijzen van een beetje raar de t68i is duurder dan dan de t610 :?

kan iemand laten weten of de prijs klopt en of het idd om de t-mobile versie gaat of niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat je dan toch ff moet w88 tot morgen.... Meeltjes beantwoorden in het weekend doen ze niet. En ik zie wel welke ik morgen binne krijg.... maar wat is nou het verschil dan????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Niet online
De T-Mobile versie is aangepast aan de "i-mode" diensten van T-Mobile (de naam ben ik kwijt, maar het is vergelijkbaar met Vodafone Live!).
Zo is dus ook de Vodafone versie aangepast aan Vodafone Live!...

Ik vermoed dus heel erg dat dit een t-mobile versie is, en dus aangepaste menu's bevat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pogostokje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08:04

Pogostokje

* twiet *

Duncan schreef op 15 June 2003 @ 13:35:
De T-Mobile versie is aangepast aan de "i-mode" diensten van T-Mobile (de naam ben ik kwijt, maar het is vergelijkbaar met Vodafone Live!).
Je bedoelt T-Zones?

Dat ligt officieel vanaf a.s. maandag in de winkels dus dat klinkt logisch...

... ook ik heb soms per ongeluk gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.B.
  • Niet online
Pogostokje schreef op 15 juni 2003 @ 13:42:
[...]

Je bedoelt T-Zones?

Dat ligt officieel vanaf a.s. maandag in de winkels dus dat klinkt logisch...
Inderdaad, T-Zones

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uerhmm als dat zo is!!! DAS lekker rukkie rukstaart, met z'n t-mobile versie... Maar lijkt me sterk omdat je ook de kleur kan kieze die je wil en ik heb de rode bestelt... maar goe we zullen zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimDJ
Hmm ik heb een probleem met mijn t610. Af en toe als ik bezig ben met bluetooth om specifiek te zijn als ik met de t610 Bestanden ga bladeren op de pc, wil hij nog al eens uitvallen. Zijn er meer mensen die hier last van hebben of is mijn telefoon gewoon brak?

Meestal werkt het gewoon goed maar gebeurd nu al voor 4e keer in 2 dagen dat ie uitvalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Niet online
Valt je hele GSM uit, of valt alleen de Bluetooth verbinding weg? Ik heb nooit lang gebladerd moet ik eerlijk bekennen, maar van uitval heb ik nog nooit last gehad. Als 't zich voor blijft doen kan je er toch beter even mee terug gaan lijkt me.

Aan de andere kant vreet Bluetooth wel stroom heb ik vernomen, ik neem aan dat je accu wel vol genoeg is? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimDJ
Accu vol en adapter in de muur. Hij valt volledig uit (beeld zwart) en na 10 seconden gaat ie weer opnieuw aan met intro logo van s.e.
Het vreemde is dat ik dit alleen heb met bluetooth voor de rest geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaSsDruM
Ik heb toevallig hetzelfde gehad vrijdagavond, ik dacht dat het aan mij lag!
Het irritante was, ik was aan het bladeren, en wachtte zonder naar mijn telefoon te kijken naar nieuwe directory listing. Staat dus ineens in het scherm: Toets PIN.

Dus ik dacht de pin van die bluetooth connectie. Je raad het al, 3x fout en pukcode natuurlijk nergens te vinden.

Gelukkig kon het vrouwtje van de vodafone helpdesk me verder helpen :Y)

[ Voor 71% gewijzigd door BaSsDruM op 15-06-2003 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
wat is het probleem met de "T-Mobile" of "Vodafone" versie? Je kan toch nieuwe themes downen enzo? :)

Of zijn er sterke beperkingen?

[ Voor 40% gewijzigd door RedHat op 15-06-2003 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vluchtige gedachte:

Wat nou als je de software van de telefoon update/flashed?

Of zou dat T-Mobile/Vodafone in het ROM gebakken zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Niet online
Verwijderd schreef op 15 juni 2003 @ 23:31:
Even een vluchtige gedachte:

Wat nou als je de software van de telefoon update/flashed?

Of zou dat T-Mobile/Vodafone in het ROM gebakken zijn...
Aldus dit topic op een ander forum, is het niet mogelijk standaard firmware te gebruiken op een branded telefoon (T-mobile, Vodafone). Iig niet om daarmee die icons ed weer terug te krijgen naar de SE standaard. Althans, dat vermoeden ze daar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TimDJ
wat voor snelheid halen jullie met bluetooth icm de t610 ik kom uit op maximaal 5kbps. Is dit normaal of is dit traag. Misschien dat het met mijn probleem van uitvallen te maken kan hebben!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaSsDruM
Bluetooth is traag. 5 kbps zou heel goed kunnen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonkie
Als iemand toevallig vandaag de t-mobile versie gaat halen, laat alsjeblieft hier even weten of ze de phone erg aangepast hebben of dat het wel mee valt?!

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Niet online
Iemand reeds ervaring met deze site, of met deze 'leather case' zelf?

Afbeeldingslocatie: http://www.mobilefun.co.uk/graphics/large/1778.jpg

Ik vind 'm er wel goed uitzien, en ik moét gewoon snel iets hebben om 'm in te beschermen, want dat dat ding maar zo los in m'n broekzak zit vind ik toch niet ideaal. Ik ben ook nog geen andere beschermartikelen tegengekomen.. iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riesjard
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Dat T-mobile pakket is wel erg goedkoop. Op de site van T-mobile zelf: 150 minuten, 22,50 per maand, 109 euro voor 1 jaar abbo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
Vonkie schreef op 16 June 2003 @ 07:32:
Als iemand toevallig vandaag de t-mobile versie gaat halen, laat alsjeblieft hier even weten of ze de phone erg aangepast hebben of dat het wel mee valt?!

Bedankt!
Als ik hem binnen heb, zal ik screenshots maken en een reviewtje maken.

huidige orderstatus:
Uw orderstatus is bijgewerkt: Contracten verstuurd naar Klant
Wij hebben een vooringevuld contract naar u verzonden.
Wij verzoeken u de formulieren retour te zenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.mobilefun.co.uk/graphics/large/1778.jpg
The Sony Ericsson T610 leather case made by Krusell. Designed in cooperation with the manufacturers of the French fashion houses Kenzo and Yves Saint Laurent, handmade in exclusive Nappa leather and equipped with the Multidapt® system this case has a both exclusive and unique look and feel.
eindelijk eens een mooi beschermhoesje, ik heb hem maar besteld!
de T610 is namelijk toch niet zo krasvast 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 juni 2003 @ 14:29:
uerhmm als dat zo is!!! DAS lekker rukkie rukstaart, met z'n t-mobile versie... Maar lijkt me sterk omdat je ook de kleur kan kieze die je wil en ik heb de rode bestelt... maar goe we zullen zien...
waaahh!! laat het ff weten wat je binnen krijgt! Als het echt die rode is ren ik direct naar de winkel
Riesjard schreef op 16 June 2003 @ 09:54:
Dat T-mobile pakket is wel erg goedkoop. Op de site van T-mobile zelf: 150 minuten, 22,50 per maand, 109 euro voor 1 jaar abbo....
Dat is vaak zo. Het toestel is ook simlocked.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2003 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 16 June 2003 @ 10:08:
[...]

waaahh!! laat het ff weten wat je binnen krijgt! Als het echt die rode is ren ik direct naar de winkel

[...]

Dat is vaak zo. Het toestel is ook simlocked.
HEB MAIL binnen... Het is de T-mobile versie dus :X . Heb email gestuurt dat ze hem vandaag niet hoefen opsturen, dat ze me geld trug storten en me mogen waarschuwen wanneer ze de rooie normale versie hebben want dit is gewoon dikke rukkie rukstaart zooi :r . Zet dan ook niet op je site dat je de rooie, blauwe en zilver verkoopt |:( .

keep contact

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tentacle1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-03 09:12

Tentacle1

60% Puur Sap!

Verwijderd schreef op 16 June 2003 @ 10:24:
[...]

HEB MAIL binnen... Het is de T-mobile versie dus :X . Heb email gestuurt dat ze hem vandaag niet hoefen opsturen, dat ze me geld trug storten en me mogen waarschuwen wanneer ze de rooie normale versie hebben want dit is gewoon dikke rukkie rukstaart zooi :r . Zet dan ook niet op je site dat je de rooie, blauwe en zilver verkoopt |:( .

keep contact
Okay tot zover dit sprookje... jammer maar t was enigsinds wel te verwachten. We kijken gewoon door.

System specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Niet online
koen schreef op 16 juni 2003 @ 10:06:
[afbeelding]

[...]

eindelijk eens een mooi beschermhoesje, ik heb hem maar besteld!
de T610 is namelijk toch niet zo krasvast 8)
Kijk eens 2 posts boven je. ;)

Laat je even horen hoe ie bevalt? Ik ben erg benieuwd namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi All,

Ik heb een zilveren T610 te koop. Hij is anderhalve week oud en de bonnetjes en alles zit erbij. Als iemand geinterreseerd is, laat het me dan effe weten.

Ciao

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Koen Roumen schreef op 16 juni 2003 @ 11:16:
[...]

Kijk eens 2 posts boven je. ;)

Laat je even horen hoe ie bevalt? Ik ben erg benieuwd namelijk.
wooops :+

doe ik, verwacht zoiets wel met een paar dagen binnen uit UK!
normaal doe ik niet aan hoesjes, maar deze is alles behalve lomp 8)
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.