Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 June 2003 @ 19:35:
Ja daar heb ik over gelezen, je kan er niks aan doen, je moet hem terug brengen. De eerste versies hadden dat probleem en zijn teruggestuurd naar de fabriek, die van jou blijkbaar niet. Tip: Breng hem niet terug met dat probleem, ruil hem tegen een andere telefoon, die je vervolgens weer omruilt in een andere Belcompany. Kost wat moeite, maar is beter dan weken zonder zitten. Want ze gaan hem opsturen, terugkrijgen, weer opsturen, moeilijk doen, enz enz.
De is een nieuwe wet van kracht: als het gekochte produkt niet goed is, moeten ze je een nieuwe geven, of je geld terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan ook proberen om hem morgen terug te brengen en om te ruilen voor een andere T610 en even checken of die hetzelfde probleem heeft, of niet?

Kan je het trouwens zien aan de software versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit komt van de belcompany site, waarvoor zal ik de telefoon ruilen?

Ondanks het feit dat BelCompany u bij de aanschaf van uw mobiele telefoon zo goed mogelijk probeert te adviseren, kan het voorkomen dat uw toestel in de praktijk niet aan uw wensen voldoet. Met de Toestel Tevredenheids Garantie krijgt u de mogelijkheid uw toestel binnen 14 dagen te ruilen voor een ander toestel die beter bij uw wensen past.

Voorwaarde voor deze garantie is dat het toestel onbeschadigd in de originele verpakking teruggenomen kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja precies, ik heb wel eens een t68i gehaald, geruild tegen een nokia 6610 zwart en toen in een ander filiaal tegen een nokia 6610 wit. Je kan hem gewoon ruilen, dat moeten ze doen. Maar ik lees nu boven over die wet, maar ja dan riskeer je gewoon meer gezeik, want zo zijn ze in de telecomshops. Heb er zelf gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik word echt gek van dat gesis, tip voor iedereen die hem wil kopen: probeer hem op een rustig plekje in de shop. ik hou jullie op de hoogte hoe het morgen gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_J
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Speedy_J

...........

Heb em ook gekocht bij belcompany, 70 euro icm een free 60 abbo. Wilde eigenlijk mijn 30 euro abbo waarmee ik elke maand voor meer dan 60 euro bel verlengen maar dan moest de telefoon ineens 300 euro kosten. Heb dus maar gewoon een nieuwe abbo afgesloten.
Het is best leuk speelgoed trouwens, en geen vage hissing stuff ofzo, een superhelder display ivt t68i of 7250.
Enige minpuntje is dat je nogal snel vingerafdrukken enzo op het zwarte gedeelte krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedy, welke firmware heb jij dan? staat achterop de telefoon als je de batterij eraf haalt, bij mij staat er r2a cda 102 222/53 r1a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_J
  • Niet online

Speedy_J

...........

Verwijderd schreef op 02 juni 2003 @ 21:18:
speedy, welke firmware heb jij dan? staat achterop de telefoon als je de batterij eraf haalt, bij mij staat er r2a cda 102 222/53 r1a
Bij mij staat er exact hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mazzelaar ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem vandaag ook gehaald bij Belcompany in Alkmaar (zat op voorraad).

Ik heb het "Hissing sound" nog niet meegemaakt. Ik had even op straat gebeld, maar ik had niet eens last van die stevige bries wind....

Ik ben nu met blue tooth aan het stoeien....... altijd weer een vaak apart....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien heb ik dan gewoon pech gehad. Ik probeer hem morgen om te ruilen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15-08 22:15
Ik hoor zelf wat ruis geluiden als je iemand belt, op het moment dat de telefoon over gaat. Tijdens een gesprek heb ik geen ruis. Bedoel je dit met "hissing"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, maar ik heb het ook als ik zelf praat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy_J
  • Niet online

Speedy_J

...........

Verwijderd schreef op 02 June 2003 @ 22:20:
Ja, maar ik heb het ook als ik zelf praat...
Moet je voor de grap is je telefoon dicht tegen je oor aan drukken als je belt, dan zullen alle bijgeluiden als sneeuw voor de zon verdwijnen, denk ik...
Tenminste ik merk toch dat er wat sistonen zijn als ik mijn oor niet tegen mijn toestel heb met bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het in ieder geval niet normaal, heb het nooit gehad in mijn mobiele telefoon verleden dat begon met de Sony Pop-Up, Panasonic G500, EB-G600, GD 90, GD 92, Philips Xenium 9@9 en SE T68i, des te meer reden om morgen terug te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeroen1972 en Speedy_j kunnen jullie niet ff wat pics posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipfel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:42
ik heb helemaal geen verstand van bleutooth. Wat heb je nou precies nodig om hem via bleutooth met je pc te koppelen is zo'n usb geval van msi genoeg:

http://www.msi.com.tw/pro...php?UID=326&MODEL=MS-6967
of
http://www.msi.com.tw/pro...php?UID=449&MODEL=MS-6970

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JA!!! pics!!! please

Ik had op de een of andere manier enthousiastere reacties verwacht....

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2003 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 June 2003 @ 21:18:
De echte firmware versie zie je in het service menu. Bij oudere ericssons is de code daarvoor > * < < * < * (< en > zijn betekent dus naar links en rechts bewegen), weet niet of dat bij deze nog zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wisey
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02:18
Roy_ schreef op 02 juni 2003 @ 22:37:
ik heb helemaal geen verstand van bleutooth. Wat heb je nou precies nodig om hem via bleutooth met je pc te koppelen is zo'n usb geval van msi genoeg:
Ja, 1 van die 2 is voldoende. Snel gekeken zie ik dat het verschil is dat de ene tot 200 meter werkt en de andere 30 meter (je t610 zal toch maar 10 meter halen..)

De "6967" is dus eigenlijk beter (als je ooit nog wat anders ermee wilt) en zo te zien verkopen ze alleen die, hier in nederland.
Tweakers Pricewatch "Bluetooth & IRDA Controllers"

[ Voor 31% gewijzigd door Wisey op 02-06-2003 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was graag enthousiaster geweest, maar het geluid van een mobiele telefoon blijft toch een van de belangrijkste punten. Die firmware code is kennelijk anders geworden bij de T610, ik ga even op zoek naar dat service menu. Wie weet het wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipfel
Ik dacht trouwes dat dat hising probleem opgelost was. En dat alle modellen terug gehaald en gefixt waren. Of heb ik dat verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kennelijk niet dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artharpe
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op 02 June 2003 @ 22:52:
Ik was graag enthousiaster geweest, maar het geluid van een mobiele telefoon blijft toch een van de belangrijkste punten. Die firmware code is kennelijk anders geworden bij de T610, ik ga even op zoek naar dat service menu. Wie weet het wel?
Het service menu kan je op dezelfde manier ophalen als bij de t68: >*<<*<*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
artharpe schreef op 02 June 2003 @ 23:27:
[...]

Het service menu kan je op dezelfde manier ophalen als bij de t68: >*<<*<*
Dat is dezelfde code als ik zei, maar k ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je hebt helemaal gelijk

R1A081 prgCXC125-567_EU_3

R1A081 prgCXC125-562_TAE

en dan nog wat Camera en LCD settings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net gelezen op forum.mypdfcafe.com:

Well, I'v been suffering from the above-mentioned hissing problem. I have finally got it fixed after going down to the service centre(Singapore).

Here's how it goes,

Was asked to leave my t610 behind for 2 hours for the firmware upgrade and recalibration of the audio hardware.

After about 2 hrs of wait. VOILA ! ! ! My phone was hissing NO more !!!

Even naar Singapore dan maar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigs
  • Niet online
Verwijderd schreef op 03 June 2003 @ 00:25:
Net gelezen op forum.mypdfcafe.com:

Well, I'v been suffering from the above-mentioned hissing problem. I have finally got it fixed after going down to the service centre(Singapore).

Here's how it goes,

Was asked to leave my t610 behind for 2 hours for the firmware upgrade and recalibration of the audio hardware.

After about 2 hrs of wait. VOILA ! ! ! My phone was hissing NO more !!!

Even naar Singapore dan maar?
In Nederland zitten ook van die service centers.. je kunt ze op de site vinden of gewoon even bellen om te vragen. Hier in Eindhoven zit een elektronica winkel die tevens SE service point is.. die kunnen dus ook de software flashen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doubleduh
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Is het nou eigenlijk alleen de software of moet er ook in de hardware iets aangepast worden? (2 uur voor alleen een software upgrade is iig wel erg lang)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar kunnen natuurlijk ook andere redenen voor zijn of dit duurt heel lang: recalibration of the audio hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizmoke
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-08 20:39
Aaah T610 is in België nog niet uit en komt proximus met een actie
De T68i los voor €199 met camera en 20gratis mms'jesnu weet ik nie wat ik moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roy_ schreef op 02 June 2003 @ 23:00:
Ik dacht trouwes dat dat hising probleem opgelost was. En dat alle modellen terug gehaald en gefixt waren. Of heb ik dat verkeerd?
Het traject tussen fabriek en eindgebruiker is behoorlijk lang. En omdat het probleem niet zo lang geleden ondekt is, zweven er waarschijnlijk nog wat "foute" exemplaren op de markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vergelijkend materiaal:

Afbeeldingslocatie: http://www.clubsonyericsson.com/products/t610/t610_7210.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.clubsonyericsson.com/products/t610/t610_3650.jpg

en zo:

Afbeeldingslocatie: http://www.clubsonyericsson.com/products/t610/t610_screen_themeedit2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.clubsonyericsson.com/products/t610/t610_screen_main.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.clubsonyericsson.com/products/t610/t610_battery.jpg
.
.
.
.
.
.
en een FILMPJE OVER DE T610
.
.
.
.
.
En een filmpje over de OVER DE MENU-SNELHEID VAN DE T610

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2003 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net de Phoneshop in Den Haag gebeld ( SE servicecenter) en zij hadden de nieuwe software nog niet, er werd me aangeraden nog een paar weken te wachten en hem dan langs te brengen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath
  • Laatst online: 07-09 16:52

The PyroPath

Go Tweak your ass off

t probleem is te fixen in een paar uurtjes dus voor mij geen reden om t niet te doen, verwacht vanmiddag wat pics via een belabberde webcam ;) als ik tenminste een plek kan vinden om ze neer te stouwen... 13:00 is the time it's gonna go down >:)

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
damn SE breng dan gelijk alle 3 kleuren uit! Heb het niet zo met de zilvere..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

***Sis update***

Ik heb net mijn exemplaar bij Belcompany omgeruild. Ze hadden nog niet gehoord van het probleem. (Wat weten ze toch veel in de telecomwinkels). Ik heb het ze laten horen en ze deden niet moeilijk. Ik heb hem omgeruild voor een andere. Echter deze heeft het ook, maar wel wat minder. (Denk ik). Ik wacht gewoon maar even op de SW update. Heb nog even naar andere telefoons gekeken, maar die halen het echt niet bij de SE 610

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb wat vraagjes aan de bezitters van de T610. Ik heb nu een Nokia 7250 en ik wil een T610, maar ik vind een paar functies erg belangrijk en die moeten bij de T610 dan ook goed zijn.
- smsen, t9, grote smsjes met +/- 400 tekens (de Nokia verdeeld deze dan in 3 smsjes)
- toetsblokkering, hoe werkt dit precies
- agenda functie, snel en makkelijk
- profielen, verschillende instelbare profielen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2
  • Laatst online: 11-09 18:59

B2

wa' seggie?

Ga hem vanmiddag halen, maar heeft iemand een idee hoe lang het duurt om een KPN Hi Profile abbonement af te sluiten?
Of eventueel Orange, maar daar zit ik ff over te dubben ivm bereik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
Paar minuten, neem ID en een afschrift van je bank mee. (met actuele adres)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:39
supergrover schreef op 03 juni 2003 @ 13:03:
Ga hem vanmiddag halen, maar heeft iemand een idee hoe lang het duurt om een KPN Hi Profile abbonement af te sluiten?
Of eventueel Orange, maar daar zit ik ff over te dubben ivm bereik.
bij welke winkel koop jij hem? ik wil m ook met hi kep alleeen nog een prijs van de belcompany en die is nog vrij duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Verwijderd schreef op 03 June 2003 @ 10:38:
Ik heb wat vraagjes aan de bezitters van de T610. Ik heb nu een Nokia 7250 en ik wil een T610, maar ik vind een paar functies erg belangrijk en die moeten bij de T610 dan ook goed zijn.
1 smsen, t9, grote smsjes met +/- 400 tekens (de Nokia verdeeld deze dan in 3 smsjes)
2toetsblokkering, hoe werkt dit precies
3agenda functie, snel en makkelijk
4profielen, verschillende instelbare profielen
1: SMS met T9 alleen beetje anders dan bij Nokia, ietsje trager misschien maar voornamelijk anders van opzet(als je stopt met typen van woord krijg je automatisch alle keuze mogelijkheden ipv dat je daar nog een speciale toets voor in hoeft te drukken) leuk gegeven is dat hij echte smiles heeft :D lange smsjes is geen probleem, doetie ookg ewoon.
2: toetsenblokkering: [meer] * (zelfde effect als [menu] *bij nokia
3: agenda nog niet goedbekeken, zalk zo doen
4: profielen maken is mogelijk, met thema's en weet ik allemaal hoeveel en watvoor opties, veel iig :)

Er vroeg iemand een tijdje terug offie kraakt, nou met geen mogelijkheid heb ik er een kraak uit gekregen. Voelt ZEER solide aan, alleen niet schrikken als je de batterij in de foon doet, dan denk je "hoe kan die ooit blijven zitten, zit toch veel te los?" maar op het klepje zit een kussentje en als je het kleppie erop geschoven hebt zit de batterij klem.

meer vragen die ik voor mensen kan uitzoeken?

[ Voor 5% gewijzigd door The PyroPath op 03-06-2003 14:44 ]

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Niet online
jeuh, ik heb het toestel ook binnen gekregen vandaag!
zo nu eerst even een dag aan de oplader :( en dan spelen maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-09 15:57

Nitai

Live the life you love.

ja Pyro,

1. ik begreep dat de geluidknop in standby modus alleen nog maar de datum weergeeft? M'n t68i geeft talktime en standby time.....heeft de T610 dat nog?
2. Camera kwaliteit posten please!!

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt, nog een vraagje dan. De toetsen, bij Nokia zijn deze altijd fijn om in te drukken, soepel en makkelijk. Bij de T68i vond ik dit een groot nadeel, stroef en hard. Hoe is dit bij de T610?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

de toetsen vind ik heerlijk, lekkerder dan mn broers T68i, dat van de datum is inderdaad wel waar, geen standy en talktime meer :(, camera is niet super, maarja tis ook geen hoge resolutie, waar moek een foto van schieten en waar kan ik de fotoos stallen zodat ik ze hier ff kan showen?

heb trouwens ook een hiss, maar om nou te zeggen dat ik t storend vind, niet echt, als je praat hoor je wel dat er een hiss in zit maar doordat je aan hte ouwehoeren bent let je er niet op en merk je er in mijn oren weinig van, zodra je er weer naar gaat luisteren hoor je hem wel weer, maar vind t minder storend dan de geluiden die mijn siemens mt50 af en toe uitbraakte, en over de gesprekskwaliteit kwa ontvanger merk ik ook niets raar zoals uit dat ene forum bericht zou blijken.
Is deze nu al te koop icm abonnement... zo ja waar ?

t kan best zijn dat dit al eerder is gezegd hoor, maar dan lees ik er over heen
jep, belcompany heeft m

[ Voor 57% gewijzigd door The PyroPath op 03-06-2003 14:57 ]

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
  • Laatst online: 20-06 15:29
Is deze nu al te koop icm abonnement... zo ja waar ?

t kan best zijn dat dit al eerder is gezegd hoor, maar dan lees ik er over heen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdlaan
  • Laatst online: 24-08 09:21
Verwijderd schreef op 03 June 2003 @ 10:38:
- smsen, t9, grote smsjes met +/- 400 tekens (de Nokia verdeeld deze dan in 3 smsjes)
- toetsblokkering, hoe werkt dit precies
- agenda functie, snel en makkelijk
- profielen, verschillende instelbare profielen
wat ik me buiten de boven genoemde punten nog afvraag is hoe de telefoonboek is. dus of je meerdere nummers en/of emailadressen onder 1 naam kan invullen ?

Bij de T39m was dit wel mogelijk maar bij de R600 weer niet, terwijl ik dit toch wel heel gemakkelijk vind >:)

Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

pvdlaan schreef op 03 June 2003 @ 14:57:
[...]

wat ik me buiten de boven genoemde punten nog afvraag is hoe de telefoonboek is. dus of je meerdere nummers en/of emailadressen onder 1 naam kan invullen ?

Bij de T39m was dit wel mogelijk maar bij de R600 weer niet, terwijl ik dit toch wel heel gemakkelijk vind >:)
de opties zijn:

naam
thuis
werk
mobiel

verder kan je per contact een geluid, plaatje en voicedail link instellen

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-09 15:57

Nitai

Live the life you love.

pyro, u da man! Thnx voor je antwoorden. Laatste vraagje, welke phone had je hiervoor, en ben je er blij mee? :)

[ Voor 2% gewijzigd door Nitai op 03-06-2003 15:08 . Reden: typo ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Ik ben er echt heel blij mee, prijd viel me nog enigsinds mee, heb hem na verlengen T-mobile 2jr 300 en een sms80 (per maand dus 80 sms, 300 minuten, bij elkaar voor 43 euro per maand) voor 157,99 meegekregen. Hiervoor had ik een MT50 van siemens, daarvoor een S35i van siemens, daarvoor een S35i van Siemens, daarvoor een S25 van siemens en daarvoor nogmaals een S25 van Siemens en als eerste Een C25 van siemens, daar tussendoor nog een m35i ergens gehad van de postbank, zoals je ziet een grote overstap, maar ben er tot nu toe zeeer blij mee, alleen smsen is erg wennen en het menu

Ik heb nog maar een slechte ervaring op dit moment.........

heb een sneetje in mn duim op de plek waar je de joystick raakt ;)

nog wat leuke dingetjes:
-als je niets doet gaat het licht uit/dim stand, het scherm blijft dan goed te lezen
-wap instellingen staan er van ALLE operators al in, alleen de GPRS nog niet, dus wachtwoord en username invullen en gaan met WAP
-zal verder aanvullen zodra ik ze weet :P
-licht fade mooi uit ipv plotsklaps weg te vallen
-je krijgt er weer een PC suite bij ITT de T68i
-je krijgt er een poetsdoekkie bij :o

[ Voor 59% gewijzigd door The PyroPath op 03-06-2003 15:22 ]

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdlaan
The_PyroPath schreef op 03 June 2003 @ 15:00:
[...]

de opties zijn:

naam
thuis
werk
mobiel

verder kan je per contact een geluid, plaatje en voicedail link instellen
Thnx voor je snelle reaktie,

Verder vraag ik me af hoe het "spiegeltje" wat naast de lens zit werkt ... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

je kan kiezen, rubberdoppie of t spiegeltje, beide dichten het gaat naar de externe antenne ingang af, spiegeltje kan je dus fotootje van jezelf maken, maar verwacht er geen wonderen van dat je jezelf er uitgebreid in kan opmaken ofzo:P

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pvdlaan
thnx, ik ga toch maar eens ff kijken zo bij bc, ben nu wel erg benieuwd geworden :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net ff gekeken, het is echt een hele mooie telefoon, mooi afgewerkt en die toetsen vallen me heel erg mee. Nu ff mijn 7250 verkopen en dan koop ik hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizmoke
Ik denk dat ik toch voor de siemens SL55 ga gaan, klein en licht en als mp3 speler te gebruiken zonder er iets aan te klikken.
Had de T610 plaats gehad voor een mmc kaart had ik deze genomen, maar neen toch maar niet, foto's en bluetooth heb ik toch niet nodig. Wel jammer tis een pracht van een telefoontje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Gizmoke schreef op 03 juni 2003 @ 16:25:
Ik denk dat ik toch voor de siemens SL55 ga gaan, klein en licht en als mp3 speler te gebruiken zonder er iets aan te klikken.
Had de T610 plaats gehad voor een mmc kaart had ik deze genomen, maar neen toch maar niet, foto's en bluetooth heb ik toch niet nodig. Wel jammer tis een pracht van een telefoontje.
SL55 is geen MP3 phone, lees de whitepapers er maar op na, in veel opzichten trouwens veel minder dan concurenten, helaas is siemens dit keer beetje laat :(

-Geen MP3 (is afstammeling van SL10, ook met slider en kleurenscherm, ten tijde van S25)
-Geen camera
-slechts 4096 kleuren
-weinig kanalen polyfone tonen
-slechts wap 1.2

vorgeving is wel netjes maar die is bij de T610 tiptop in orde! maar al die redenen zijn voor mij de reden geweest dat t dit keer geen Siemens werd.

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh! Schiet me toch nog een vraagje naar binnen. Heeft ie ook zo'n handige luidspreker functie? Dat als je een gesprek hebt, op een knop drukt en hij overschakelt naar luidspreker... en radio?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

Nope, geen radio en ook geen handsfree via speaker, tenminste niet gezien :P maar het volume van de ringtones is ziekelijk hard. 8) (8>

ga nu de gebruiksaanwijzing doornemen misschien dak nog wat vind :P

[ Voor 22% gewijzigd door The PyroPath op 03-06-2003 16:41 ]

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizmoke
The_PyroPath schreef op 03 juni 2003 @ 16:36:
[...]

SL55 is geen MP3 phone, lees de whitepapers er maar op na, in veel opzichten trouwens veel minder dan concurenten, helaas is siemens dit keer beetje laat :(

-Geen MP3 (is afstammeling van SL10, ook met slider en kleurenscherm, ten tijde van S25)
-Geen camera
-slechts 4096 kleuren
-weinig kanalen polyfone tonen
-slechts wap 1.2

vorgeving is wel netjes maar die is bij de T610 tiptop in orde! maar al die redenen zijn voor mij de reden geweest dat t dit keer geen Siemens werd.
Ja je hebt gelijk, ik ben naar de site van siemens geweest en dat is er uit. Bij de voorstelling ervan zat er naast de simkaart een plaats voor een MMC kaartje voor mp3 files en dergelijke. Maar dit hebben ze in het model dat gaat uitkomen weggelaten. De keuze blijft toch moeilijk. Maar de T610 krijgt toch weer de voorkeur zoals in het begin.

Voor de camera en het kleurenscherm zou ik het niet doen want ik denk dat 4096 kleuren ook een mooi beeld geven.

[ Voor 6% gewijzigd door Gizmoke op 03-06-2003 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het toestel getest voor Vodafone en moet zeggen dat de T610 perfect geluid heeft en heel goed beeldkwaliteit. Vodafone is nu bezig om het toestel klaar te stomen voor Vodafone live! Het enige nadeel van de T610 is dat het geen WML ondersteund. Beetje vreemd aangezien WML de standaard programeer taal is voor WAP! Dit betekend dat veel sites niet te zien zullen zijn of slechts gedeeltelijk bekeken kunnen worden! Verder heb ik niks op het toestel aan te merken, alleen nog dat de Joystick traag reageert als je aan het browsen ben :-) !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gizmoke schreef op 03 juni 2003 @ 16:42:
[...]

Ja je hebt gelijk, ik ben naar de site van siemens geweest en dat is er uit. Bij de voorstelling ervan zat er naast de simkaart een plaats voor een MMC kaartje voor mp3 files en dergelijke. Maar dit hebben ze in het model dat gaat uitkomen weggelaten. De keuze blijft toch moeilijk. Maar de T610 krijgt toch weer de voorkeur zoals in het begin.

Voor de camera en het kleurenscherm zou ik het niet doen want ik denk dat 4096 kleuren ook een mooi beeld geven.
Ja mooi ja, maar dat beeld van de T610 is zo ongelooflijk :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

zou toch zweren dat wml in de whitepapers stond van de T610....

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staat er misschien in, maar dan hebben ze het niet goed geimplementeerd, want 't werkt nog steeds niet!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04-2024
Geen wml... dat is wel weer heel vaag :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
Nitai schreef op 03 June 2003 @ 14:51:
2. Camera kwaliteit posten please!!
Niet zo'n super kwaliteit als mijn Powershot S45, maar de Dom is te zien op de eerste foto:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~wrcveen/temp/Afbeelding(3).jpg

De volgende is een relatief donkere kamer gemaakt:

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~wrcveen/temp/Afbeelding(4).jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riesjard
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Damn zeg. Ik ben weer naar mijn dealer geweest en hij had em nog steeds niet. Ik moet dus nog ff wachten. Ik vertik het om naar BelCompany te gaan omdat ik al een jaar of 3 uiterst tevreden ben over mijn dealer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap niet dat die resolutie van die cam niet hoger kan. Ik de P800 hebben ze toch ook de MCA-20 resolutie (640x480) verwerkt :?

De foto's zien er wel redelijk uit maar de pics van mijn T68i+Camera MCA-20 zien er veel beter uit.... Als er interesse in is wil ik ook daarvan wel een paar foto's plaatsen.

Kun je trouwens je MCA-20 ook onder de T610 plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
wrcveen schreef op 03 June 2003 @ 17:02:
[...]

Niet zo'n super kwaliteit als mijn Powershot S45, maar de Dom is te zien op de eerste foto:

[afbeelding]

De volgende is een relatief donkere kamer gemaakt:

[afbeelding]
foto's vallen wel tegen... maar ja verwachtte ook niks anders.
thx 4 info allen.. keep em coming!
Verwijderd schreef op 03 June 2003 @ 17:14:
Ik snap niet dat die resolutie van die cam niet hoger kan. Ik de P800 hebben ze toch ook de MCA-20 resolutie (640x480) verwerkt :?

De foto's zien er wel redelijk uit maar de pics van mijn T68i+Camera MCA-20 zien er veel beter uit.... Als er interesse in is wil ik ook daarvan wel een paar foto's plaatsen.

Kun je trouwens je MCA-20 ook onder de T610 plaatsen?
idd dat vond ik dus ook. Heb ook een MCA20 gehad en die had zeker betere foto's als deze. Alhoewel het op de T68i scherm er weer niet uitzag

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2003 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt UPS vandaag m'n T610 brengen, ik dus blij maak ik de verpakking open:
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~wijnh058/images/DSC01242.JPG is het dus een Vodafone versie.
Balen. dus gelijk retour gestuurd, en nu krijg ik een originele.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizmoke
Verwijderd schreef op 03 June 2003 @ 17:14:

Kun je er enkele plaatsen, vind de foto's er niet uitzien eigenlijk.
Maar ik gebruik m'n canon Ixus 400 daar wel voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 June 2003 @ 17:28:
[afbeelding] is het dus een Vodafone versie.
ja man, dat is echt erg....nou moet je langer w8en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipfel
Je kon toch wel verwachten dat die camera slechte kwaliteit ging geven. Maar je gaat de fotocamera uit de t610 toch ook niet gebruiken om echt foto's te maken, hooguit om tussendoor ff voor de gein een foto te maken. Om goede foto's te maken zul je toch echt een echte camera moeten kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 juni 2003 @ 17:37:
[...]

ja man, dat is echt erg....nou moet je langer w8en
Zeker balen maar gelukkig heb ik m'n Samsung S300 nog:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~wijnh058/images/DSC01243.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 03 June 2003 @ 17:28:
[afbeelding] is het dus een Vodafone versie.
beetje |:( |:( van die winkel he. Maar ik wist niet dat de T610 al met de Vodafone live over de toonbank ging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 June 2003 @ 17:45:
[...]

Zeker balen maar gelukkig heb ik m'n Samsung S300 nog:

[afbeelding]
8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

tsja als de camera in een klein toestel geintegreerd word is de kwaliteit tot nog toe altijd niet 640x480 geweest, die zaten alleen in losse dingetjes of grotere toestellen, dat kan blijkbaar nog niet goed op dit moment...

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het kan wel... maar dan zou de toekomstige T610i niet meer verkopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ahh, waarom was die niet zo, dan was die mooier!

Afbeeldingslocatie: http://users.pandora.be/xavier.despert/T610-med.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipfel
haha bij die versie heb je ook geen spiegeltje meer nodig om je zelf te fotograveren.

maar idd veel mooier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

heb trouwens een rood ledje ontdekt onder de joystick maar schijnt alleen op te lichten bij de led/licht test. En in de telefoon zitten status berichten voor een IM, misschien dat je die aan kan zetten op een of andere manier?

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals gevraagd (Gizmoke) hier wat foto's genomen met de T68i+MCA20 op 640x480:

Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/y.westra/MCA20/1.jpg
Deze is van mijn vader en moeder zijn auto en zoals je kunt zien is deze heel scherp, de glans enzo is ook goed. :)
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/y.westra/MCA20/2.jpg
Ons dorphuis in Ee (middle of nowhere) ;). Verder wel scherp alleen bij de bosjes een kleine vertekening.
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/y.westra/MCA20/3.jpg
Ergens in Ee genomen, wel scherp maar een heel klein beetje wazig als je goed kijkt.
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/y.westra/MCA20/4.jpg
Uitzicht bij ons uit het huis. Tot best ver weg is alles goed te zien alleen begint het bij de tracktor al een klein beetje te vervagen. :)
Afbeeldingslocatie: http://members.chello.nl/y.westra/MCA20/5.jpg
Foto's van een boom. Hier kun je zien dat de camera het moeilijk met details heeft. :(

Over het algemeen vind ik de foto's best wel goed. Het is geen digi cam natuurlijk maar ze zijn wel vele malen beter dan de T610. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:39
nog een paar jaar dan zit er ongetwijfeld een >3 megapixel cameraatje met zoomlens in haha, nog ff wachten dus ;)

verschil met die losse cam met t68 is wel veel vind ik, had t ongeveer hetzelfde verwacht (of kan je nog verschillende groottes en dus kwaliteit instellen?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

288*352
120*160
dat zijn de opties, bijna de helft van de MCA, wist ik van tevoren, en dan kan je ook wel bedenken dat t niet even scherp gaat zijn :)

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als de T610 op de software van de T68i is gebasseerd, zouden die netwerkproblemem e.d. ook nog steeds bestaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 03 June 2003 @ 20:48:
Als de T610 op de software van de T68i is gebasseerd, zouden die netwerkproblemem e.d. ook nog steeds bestaan?
Zou leuk worden... In week 25 of 26 komt de T610 (voorzien van simlock) in een T-Mobile pakket. Als je dan weer dezelfde problemen als met de T68i krijgt ben je er mooi klaar mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

werkt gewoon goed met t-mob...

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2

B2

wa' seggie?

Heb em vanmiddag dan eindelijk gekocht, met Orange abbo. Mn ouwe O2 zit er nu nog in maar hij is echt heeel gaaf.

'k heb nog wel een vraagje : is het mogelijk om een snelkeuze toets te wijzigen? Ik heb iemand bijna onderaan mn telefoonlijst zitten die ik heel vaak bel. Op mn ouwe 6210 kon je gewoon iedereen aan een sneltoets toewijzen, maar heb het op de 610 nog niet gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riesjard
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
supergrover schreef op 03 June 2003 @ 21:28:
Heb em vanmiddag dan eindelijk gekocht, met Orange abbo. Mn ouwe O2 zit er nu nog in maar hij is echt heeel gaaf.

'k heb nog wel een vraagje : is het mogelijk om een snelkeuze toets te wijzigen? Ik heb iemand bijna onderaan mn telefoonlijst zitten die ik heel vaak bel. Op mn ouwe 6210 kon je gewoon iedereen aan een sneltoets toewijzen, maar heb het op de 610 nog niet gevonden?
Volgens mij kan dat met elke tel. Je moet dan gewoon de persoon die je op sneltoets 3 wilt hebben op de 3e plaats op je simkaart zetten...
Zo gaat dat met mijn (nog altijd) Samsung T-100 ook....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2

B2

wa' seggie?

Riesjard schreef op 03 June 2003 @ 21:30:
[...]

Volgens mij kan dat met elke tel. Je moet dan gewoon de persoon die je op sneltoets 3 wilt hebben op de 3e plaats op je simkaart zetten...
Zo gaat dat met mijn (nog altijd) Samsung T-100 ook....
Hmz raar, bij mn nokia 6210 hoeft dat niet. Heb mn telefoonnummers ook gewoon op alfabet gerangschikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

ga het telboek in, doe daar contact bewerken, zoek de naam van je gading en het gaat als vanzelf wanner je vervolgens kiest voor posities bewerken en hoppa hij staat daar waar je hem hebben wilt

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vet gaaf telefoontje. Ik vind het zilver best mooi.

Ik heb nu al 3 kennisen die hem ook gaan kopen :P

Ik heb vandaag ook weer meerdere gesprekken gevoerd en NOG STEEDS GEEN HISSING GEHOORD!!!!
Alleen iemand met een crappy carkit die niet full duplex was :)

Ik ben van een T68 GOLD (met I software) overgestapt naar dit fijne toestel.
1 ding waar ik een beetje gek van word is dat ze de spatie en . toets hebben omgedraaid :)
Op mijn oude gsm had ik ruim 1400 smsjes verstuurd, dus het is even wennen.

Ook die oude Ericsson return toest is even wennen.

Maar echt een gaaf dingetje hoor.
Ik moet alleen nog een mooie 32 Tonige ringtone zien te vinden. Nee, ik ga niet 1,15 pob voor een ringtone betalen! :)

Oh en ik heb er 219 euro voor betaald. Abbo verlenging 2 jaar Vodafone. Van 240 naar 180

Oh ik ben alleen nog aan het kutten met Blue tooth.
Van gsm naar gsm no problem.
Van pc naar gsm gaat ook (file transfers)
Alleen van gsm naar pc wilt volgens mij nog niet.... (Het werkt nu wel) !!!!
Ook synchronisatie van Outlook 2002 naar gsm is nog niet gelukt.

Ik heb een Mitsumi BT usb key

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2003 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien een stomme vraag, met welk programma kan je mooi een mp3 omzetten naar een Midi file?

Dan kan ik zelf een poly ringtone maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op 03 juni 2003 @ 22:48:
Vet gaaf telefoontje. Ik vind het zilver best mooi.

Ik heb nu al 3 kennisen die hem ook gaan kopen :P

Ik heb vandaag ook weer meerdere gesprekken gevoerd en NOG STEEDS GEEN HISSING GEHOORD!!!!
Alleen iemand met een crappy carkit die niet full duplex was :)

Ik ben van een T68 GOLD (met I software) overgestapt naar dit fijne toestel.
1 ding waar ik een beetje gek van word is dat ze de spatie en . toets hebben omgedraaid :)
Op mijn oude gsm had ik ruim 1400 smsjes verstuurd, dus het is even wennen.

Ook die oude Ericsson return toest is even wennen.

Maar echt een gaaf dingetje hoor.
Ik moet alleen nog een mooie 32 Tonige ringtone zien te vinden. Nee, ik ga niet 1,15 pob voor een ringtone betalen! :)

Oh en ik heb er 219 euro voor betaald. Abbo verlenging 2 jaar Vodafone. Van 240 naar 180

Oh ik ben alleen nog aan het kutten met Blue tooth.
Van gsm naar gsm no problem.
Van pc naar gsm gaat ook (file transfers)
Alleen van gsm naar pc wilt volgens mij nog niet.... (Het werkt nu wel) !!!!
Ook synchronisatie van Outlook 2002 naar gsm is nog niet gelukt.

Ik heb een Mitsumi BT usb key
offtopic:
Is het misschien mogelijk dat jij morgen even bij mij langs komt in Hoorn (je weet wel waar)
Ik wil hem HEEL graag zien

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen ben ik tot 18:00 aan het werk. Koop avond ook.....

vrijdag of zaterdag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Verwijderd schreef op 03 June 2003 @ 23:19:
Morgen ben ik tot 18:00 aan het werk. Koop avond ook.....

vrijdag of zaterdag :P
offtopic:
Zaterdag sta ik in Den Helder.
P.S. contact me ff op msn/icq

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The PyroPath

The PyroPath

Go Tweak your ass off

iemand al enig idee waar het rode lampje onder de joystic voor is wat nooit brand behalve in de test? :S

snel een BT dongle halen, wordt beetje ziek van alle contacten (had in mn siemens steeds 2 contacten, 1 thuis en 1 GSM, die ik nu samen wil voegen, wat een hels karwei!)

[ Voor 46% gewijzigd door The PyroPath op 03-06-2003 23:57 ]

Breek je nek voorzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priyantha Bleeker
  • Laatst online: 11-09 17:25

Priyantha Bleeker

Out and proud \o/ :D \o/

Waar hebben jullie die telefoon allemaal gekocht eigenlijk ? Allemaal bij de BelCompany ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dit komt van de Mobile review forum
T610 fiasco-worst ever!

Hi guys,
I am sure after reading my thread many people will be very pissed with me and they will tell all kinds of stuff to me, they will tell that I do not know anything about the T610 and all...but remember I am one of the first people in this thread who got the T610 at the same time with Aref.
Obviously it was a phone from the first manufactured batch and then again it had many problems and when I have mentioned them many people told me that these are minor problems.
Now I have a brand new second T610 with all most the same problems and it definitly is not from the first batch.
I see people writing about the problems in this forum about the T610. and now it is ok to discuss them because many of your T610 started to suck anyways, but when I have talked about them 3 weeks or more ago people told me that these were minor problems and that I should shut my mouth.
Accept it proud owners(I am also one) of T610...our phones suck big time. Do not lie to yourselves that you have a great phone... there are many phones on the market and they all have faults but none of them have so many faults at the beginning.

My question is to you people who call these problems minor:
-there is hissing problem
-there is charging problem with some handsets
-there is memory leakage or bad memory allocation with almost all units
-there is screwed up joystick with some units
-there are undeletable pictures in the phone
-the ringtones are great but you MUST have the asscending ringtone function whenever you chose PP. Ok this is supposed to be a safety precaution but I think that this is just a lie. This obviously is a bug and we should be able to turn it off but the smart SE people forgot about this and now they say it is a precaution. Samsung has the same thing(whenever the flip is open and the phone starts to ring it ring for about 1 second low and then it rings normal.but it is only 1 second and it really is a precaution because you might have the phone on your ear when the flip is open. but since the flip is closed most of the time it rings normal. but t 610 rings stupid every time.).
Now at least these are some problems that I share with many people on many forums. but to be honost there are more problems whcih I can't remember right now because I do not have them but I read people having them.
OOOO plus before I forget the phone sometimes just freezes like in T68i and you have to press the back key for some seconds to ignore all the program loading. I have read that someone else on this forum has the same problem with me.
So now people...how is this a great phone. Yeah ok it might have a nice design for some (including me) and it does have good built material quality. but it does not and cannot function correctly.
So people will probably tell me again to shut up because these are minor problems...a phone that does not function proparly is not a minor problem it is a huge problem. because I can have many other color handsets with 65k and PP and camera and MMS that do function for the same price. so what does really make the T610 such a great phone despite all these "minor" problems?
Please tell me so I can know before starting to flame at me...
wie heeft ook deze soort gelijke problemen? het lijkt mij dat je gewoon geluk moet hebben dat je een goed werkend toestel krijgt?
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.