Gathering of Tweakers

Quicksearch
Is het ook mogelijk om bij iemand hier financiele hulp te vraag? want ik sta toch mega in het verlies :(

ikheb 84k kosten per week. inkomsten 30k van sponsors elke week en om de 2 weken 50k van toeschouwers. Heb al veel spelers verkocht maar blijf meer dan 200k schuld hebben. iemand nog tips? Ik wil stadion zover mogelijk uitbreiden maar ja heb geen geld. Heb nu maar mijn goede spits op de transfermarkt gezet maar dan hou ik erg weinig spelers over. Mijn vraag dus hoe doen jullie dat? Ik ben trouwens pas 1/2 seizoen bezig.

ForayNL wijzigde dit bericht 18-03-2003 17:17 (68%)

Amsterdam Admirals!
Reg. datum: 07 februari 2003

check me transferhistory doe vanaf 30 december mee heb inmiddels al 207 transfers gemaakt. Zo kom ik aan me geld heb zo dik 1,2 miljoen euro winst gemaakt waardoor ik nu dus ook een stadion van 25000 man heb een goede jeugdopleiding en een "goed" eerste elftal

je moet voor zo'n transfersysteem natuurlijk wel tijd en zin hebben :9

Frizza wijzigde dit bericht 18-03-2003 17:23 (16%)

Amsterdam Admirals!!!

quote:
Frizza schreef op 18 March 2003 @ 17:23:
check me transferhistory doe vanaf 30 december mee heb inmiddels al 207 transfers gemaakt. Zo kom ik aan me geld heb zo dik 1,2 miljoen euro winst gemaakt waardoor ik nu dus ook een stadion van 25000 man heb een goede jeugdopleiding en een "goed" eerste elftal

je moet voor zo'n transfersysteem natuurlijk wel tijd en zin hebben :9
maar wat jij doet is echt handelen in spelers. Dat is eigenlijk niet de bedoeling van Hattrick. misschien treden de GM's er zelfs wel tegenop.

Son of Satan

quote:
ForayNL schreef op 18 March 2003 @ 17:02:
Is het ook mogelijk om bij iemand hier financiele hulp te vraag? want ik sta toch mega in het verlies :(

ikheb 84k kosten per week. inkomsten 30k van sponsors elke week en om de 2 weken 50k van toeschouwers. Heb al veel spelers verkocht maar blijf meer dan 200k schuld hebben. iemand nog tips? Ik wil stadion zover mogelijk uitbreiden maar ja heb geen geld. Heb nu maar mijn goede spits op de transfermarkt gezet maar dan hou ik erg weinig spelers over. Mijn vraag dus hoe doen jullie dat? Ik ben trouwens pas 1/2 seizoen bezig.
Hoe kom je na een half seizoen aan 84.000 kosten. Als je dat ff uitsplitst kan ik er meer over zeggen. Je problemen zitten in ieder geval in de kostenkant.

Nocturnal Supremacy, Sons of Satan gather for attack!!!!

Reg. datum: 06 september 2001

quote:
ForayNL schreef op 18 maart 2003 @ 17:29:
[...]

maar wat jij doet is echt handelen in spelers. Dat is eigenlijk niet de bedoeling van Hattrick. misschien treden de GM's er zelfs wel tegenop.
Nee hoor, dat is gewoon toegestaan.. Ik doe het ook en nog veel meer anderen..

quote:
MetalMeijer schreef op 18 March 2003 @ 17:31:
[...]

Hoe kom je na een half seizoen aan 84.000 kosten. Als je dat ff uitsplitst kan ik er meer over zeggen. Je problemen zitten in ieder geval in de kostenkant.

Deze week

Inkomen Uitgaven
Kaartverkoop 0 Stadionkosten 8 000
Sponsorgeld 30 450 Spelersloon 17 732
Voordeel 0 Rente 9 290
Tijdelijk 330 Tijdelijk 7 000
Personeel 22 500
Jeugdopleiding 20 000
Totale inkomen 30 780 Totale uitgaven 84 522
Verwacht inkomen/verlies -53 742

Vorige week

Inkomen Uitgaven
Kaartverkoop 50 667 Stadionkosten 8 000
Sponsorgeld 29 850 Spelersloon 19 316
Voordeel 0 Rente 11 583
Tijdelijk 322 240 Tijdelijk 277 000
Personeel 21 000
Jeugdopleiding 20 000
Totale inkomen 402 757 Totale uitgaven 356 899
Inkomen/verlies van vorige week 45 859

ForayNL wijzigde dit bericht 18-03-2003 17:35 (13%)

Clemente Rico (8845927)
18 jaar, redelijk vorm, gezond

Een populair persoon, die gebalanceerd is en onpopulair.
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.

Is hij nou wel of niet populair?? :? Of wacht bij de vrouwen is hij populair en bij de mannen niet ofzo :? Een soort Mido ofzo :?

Laten we het eens worden..

Son of Satan

Da's nogal duidelijk. Je bent iets te enthousiast van start gegaan. Jeugdopleiding naar 0, een groot deel van je personeel ontslaan en dan proberen uit de schulden te komen. Die rente drukt namelijk behoorlijk zwaar.

Ik zorg er voor dat ik nooit negatief kom te staan. Zonde van het geld.

kna 300 woodren pre mniut tpyn
Reg. datum: 05 februari 2001

Besparen op jeugdopleiding en op personeel mischien :?

33yzZ li3FjuH All3s Gucci? l3Uk3 cU2 h00r k h00p dAt j3 vAnAAf n0g ff 0p MsN k0mt is g3Z3lliG!!! spr33k j3 Sn3L kuZZZ

quote:
ForayNL schreef op 18 March 2003 @ 17:29:
[...]

Dat is inderdaad de grootste onzin wat jij zegt.. tuurlijk mag je spelers kopen en verkopen, waar zouden de GM's in godsnaam tegen moeten optreden??

quote:
MetalMeijer schreef op 18 maart 2003 @ 17:37:
Da's nogal duidelijk. Je bent iets te enthousiast van start gegaan. Jeugdopleiding naar 0, een groot deel van je personeel ontslaan en dan proberen uit de schulden te komen. Die rente drukt namelijk behoorlijk zwaar.

Ik zorg er voor dat ik nooit negatief kom te staan. Zonde van het geld.
maar jeugdopleiding vind ik het belangrijkste dus wil die graag houden. en personeel ja wat is veel? ik heb nu 1 keeperstrainer, 3 assistenten, 3 spokespersons, 4 masseurs ofzo, en 2 doktoren. wellicht maar 2 masseurs en 1 dokter? daat zal al 4.5k schelen. maar wil dus liefst 1 dure speler verkopen en van dat geld meer stadionplaatsen.

quote:
ThaNobius schreef op 18 maart 2003 @ 17:39:
[...]

Dat is inderdaad de grootste onzin wat jij zegt.. tuurlijk mag je spelers kopen en verkopen, waar zouden de GM's in godsnaam tegen moeten optreden??
Nee maar het is niet het idee van hattrick toch het na 2 dagen alweer verkopen van al je spelers. er is niet tegen op te treden snap ik maar het is toch leuker iemand te kopen trainen en dan als ie veel beter is te verkopen?

quote:
ForayNL schreef op 18 maart 2003 @ 17:40:
[...]

Nee maar het is niet het idee van hattrick toch het na 2 dagen alweer verkopen van al je spelers. er is niet tegen op te treden snap ik maar het is toch leuker iemand te kopen trainen en dan als ie veel beter is te verkopen?
waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?

Son of Satan

quote:
ForayNL schreef op 18 maart 2003 @ 17:39:
[...]

maar jeugdopleiding vind ik het belangrijkste dus wil die graag houden. en personeel ja wat is veel? ik heb nu 1 keeperstrainer, 3 assistenten, 3 spokespersons, 4 masseurs ofzo, en 2 doktoren. wellicht maar 2 masseurs en 1 dokter? daat zal al 4.5k schelen. maar wil dus liefst 1 dure speler verkopen en van dat geld meer stadionplaatsen.

Je kan heel veel willen. Maar als je meer dan 300.000 schuld hebt (dacht ik) dan vlieg je eruit met je team en kan je opnieuw beginnen. Als je nou in het begin omzetmaximalisatie probeert na te streven en dan naar maximalisatie van jeugdopleiding toewerkt.

Wat heb je in godesnaam aan 4 masseurs als je dat niet kan betalen. Ik hoop dat je in het echte leven minder problemen hebt met begroten.

quote:
MetalMeijer schreef op 18 maart 2003 @ 17:44:
[...]

Je kan heel veel willen. Maar als je meer dan 300.000 schuld hebt (dacht ik) dan vlieg je eruit met je team en kan je opnieuw beginnen. Als je nou in het begin omzetmaximalisatie probeert na te streven en dan naar maximalisatie van jeugdopleiding toewerkt.

Wat heb je in godesnaam aan 4 masseurs als je dat niet kan betalen. Ik hoop dat je in het echte leven minder problemen hebt met begroten.
500.000 schuld is het :)

Banana Dai Kazoku desu~~
Reg. datum: 13 oktober 2000

Traden mag best hoor, het is geen CM3, waarbij de spelersgroep woedend wordt als je een aankoop meteen op de transferlist zet ;) Alleen heb ik niet zoveel zin om transferlijsten af te stropen op spelers, ik koop alleen wat talenten in om goed te trainen en door te verkopen. En bij 300k ben je al half dood, iets van 14k rente is dodelijk als je geen groot stadion hebt. Sta al bijna een half seizoen in de schulden, bijelkaar al 100k rente gedokt, maarja, is het wel waard, alle cruciale wedstrijden gewonnen en team aanzienlijk aangesterkt.

What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Ik heb nu nog 4.000 over omdat ik een keepertje (redelijk) gekocht had met waarde 289.000.. hoop dat ik 'm met 1 weekje op goed heb, hij is 19 jaar.. Heb nog wel 2 redelijke keepers op de transfermarkt en 2 matige die ik nog even in een weekje naar redelijk train..

Dus heb nog 4x redelijke keeper tegoed, dat is ongeveer 3 ton aan inkomsten.. En nog promovatie + 1e plaats + topscorer bonus + seizoenskaarten is ook ongeveer 1,5 ton.. Als ik dat allemaal binnen heb ga ik mn stadion uitbreiden naar 20.000 man (huidig 11.700) :)

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/728182

Beter dan Hattrick?, na mijn inschrijving wist ik het zeker! NOT!!!

Sta altijd in het rood, waar is het geld anders voor dan om te investeren... winst maken is zonde van het geld :7

Sta nu eind vd week 2ton rood, tja, wel een 25.000 supporters in me eerste thuiswedstrijd wat al gauw 150.000 opbrengt :D

Ik moet me er eigenlijk weer eens toe zetten, want zoals Frizza al zegt kun je veel geld verdienen met handelen maar moet je er wel even zin voor maken en geloof me... de beste handeltjes moet je zoeken ;)

Ben bereid over alles een workshop op te zetten behalve over handel dus vraag er maar niet naar :P

Sprak afgelopen maand een Zweed die al 52 miljoen euro had verhandeld en gemiddeld 5 handeltjes per dag had uitstaan... kostte hem dan ook alleen al 2 uur per dag aan bijhouden en hij was so obsessed with it dat ie van 2e divisie alweer teruggezakt was naar 4e omdat ie elke goede speler automatisch weer op de transferlijst zette |:(

(mijn profiel:yared) So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray, and raid the isometric fusion... technically blind, sue me! WWW.V3SPA.COM EVE ONLINE

quote:
yared schreef op 18 March 2003 @ 19:35:
Sprak afgelopen maand een Zweed die al 52 miljoen euro had verhandeld en gemiddeld 5 handeltjes per dag had uitstaan... kostte hem dan ook alleen al 2 uur per dag aan bijhouden en hij was so obsessed with it dat ie van 2e divisie alweer teruggezakt was naar 4e omdat ie elke goede speler automatisch weer op de transferlijst zette |:(

En als ie dan helemaal in de laagste league zit, heeft ie zoveel poen dat ie de allerbeste spelers kan kopen en dus weer helemaal omhoog promoveert en uiteindelijke de allsvenska wint. Is ook een manier :P

Proud owner of Fiets 'em d'r in.

quote:
En als ie dan helemaal in de laagste league zit, heeft ie zoveel poen dat ie de allerbeste spelers kan kopen en dus weer helemaal omhoog promoveert en uiteindelijke de allsvenska wint. Is ook een manier
Daar heb ik dus een hard hoofd in... Je kan gewoon niet het beste team kopen, los van het feit dat het dan allang gebeurd was is er ook nog zoiets als het aanbod.

Af en toe, heeeel af en toe zijn er topspelers te koop, maar lang niet altijd en bijna nooit diegene die je nodig hebt, daarvoor heb je toch echt je jeugdopleiding nodig.

(mijn profiel:yared) So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray, and raid the isometric fusion... technically blind, sue me! WWW.V3SPA.COM EVE ONLINE

quote:
yared schreef op 18 March 2003 @ 22:21:
[qoute]En als ie dan helemaal in de laagste league zit, heeft ie zoveel poen dat ie de allerbeste spelers kan kopen en dus weer helemaal omhoog promoveert en uiteindelijke de allsvenska wint. Is ook een manier
Daar heb ik dus een hard hoofd in... Je kan gewoon niet het beste team kopen, los van het feit dat het dan allang gebeurd was is er ook nog zoiets als het aanbod.

Af en toe, heeeel af en toe zijn er topspelers te koop, maar lang niet altijd en bijna nooit diegene die je nodig hebt, daarvoor heb je toch echt je jeugdopleiding nodig.[/quote]

naah. Als die man een bijna onbeperkt budget heeft en 7(hoeveel divisies heeft zweden?) seizoenen heeft om een team bij elkaar te sprokkelen....moet kunnen volgens mij hoor :P

Proud owner of Fiets 'em d'r in.

Banana Dai Kazoku desu~~

quote:
G0009 schreef op 18 March 2003 @ 22:26:
[...]

Af en toe, heeeel af en toe zijn er topspelers te koop, maar lang niet altijd en bijna nooit diegene die je nodig hebt, daarvoor heb je toch echt je jeugdopleiding nodig.

naah. Als die man een bijna onbeperkt budget heeft en 7(hoeveel divisies heeft zweden?) seizoenen heeft om een team bij elkaar te sprokkelen....moet kunnen volgens mij hoor :P

LOL, lijkt het maar zo, of spreek je jezelf tegen ? :D
*edit*
nvm, gewoon 2 gasten die niet goed kunnen quoten :P

Maar als ik 50miljoen in de plus zat ging ik ook (nog) niet een goed team bijelkaar sprokkelen, je krijgt iets van 200k+ aan rente per week, da's al erg leuk om mee te spelen als zakgeld :)

^^0nMe wijzigde dit bericht 18-03-2003 23:25 (5%)

What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Supporters hebben een nieuwe optie! Reminders!! Erg handig, wilde dit al een tijdje graag.. Je kan nu jezelf laten mailen door hattrick op een bepaald tijdstip met een bepaalde boodschap.. Bijvoorbeeld als die ene belangrijke transfer afloopt.. :)

Erg cool!! Nieuwe features vind ik altijd leuk :D

devv05 wijzigde dit bericht 18-03-2003 23:41 (10%)

Banana Dai Kazoku desu~~

quote:
devv05 schreef op 18 March 2003 @ 23:39:
Supporters hebben een nieuwe optie! Reminders!! Erg handig, wilde dit al een tijdje graag.. Je kan nu jezelf laten mailen door hattrick op een bepaald tijdstip met een bepaalde boodschap.. Bijvoorbeeld als die ene belangrijke transfer afloopt.. :)

Erg cool!! Nieuwe features vind ik altijd leuk :D
Of jezelf laten mailen dat je moet kappen met hattrick, omdat je anders de metro mist voor een afspraak ;) Maar ik denk zelf dat ik dit niet zo vaak zal gebruiken, als ik een transfer mis komt dat omdat ik dan met wat anders bezig ben, zit dus toch niet hattrick te checken. Hmm vaag, ze hebben het niet eens gemeld op de FP, maar wel alvast geimplementeerd.

^^0nMe wijzigde dit bericht 18-03-2003 23:48 (6%)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Adrastos

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws