Hoofdcategorieën
Topicacties

De nieuwe Siemens SL-55

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 25 26 27 28 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 12 juli 2001

quote:
daarom heb ik ook de SE t610 besteld?

quote:
webwatcher schreef op 21 May 2003 @ 18:54:
Ik heb hem besteld.. ow weej als ik mn geld kwijt ben he.. gaymedus :) ..

hé webwatcher kreeg jij meteen een mailtje terug van joker?

Maar jij hebt nu al een SE p800 , Nokia 3650, siemens SX1 en nu ook nog een SL-55 besteld. Wat moet je er allemaal mee?

butrosgali wijzigde dit bericht 21-05-2003 19:24 (21%)

Stylistic*
Reg. datum: 09 november 2002

Je bent webwatcher wel behoorlijk aan het stalken he! >:) Ik verslijt ook telefoons aan de lopende band, alleen ik verkoop ze elke keer weer... Als ik het geld had zou ik ze ook allemaal houden hoor! Maargoed, laat die jongen lekker man! 8)

SJOE®DO867 wijzigde dit bericht 21-05-2003 23:53 (8%)

SE P990i | SE P910i | SE W800i | Mac Mini | Sony Vaio TR1MP | Sony Cybershot DSC T7 | iPod 5G | iPod Mini | PSP

quote:
SJOE®DO schreef op 21 May 2003 @ 23:51:
Je bent webwatcher wel behoorlijk aan het stalken he! >:) Ik verslijt ook telefoons aan de lopende band, alleen ik verkoop ze elke keer weer... Als ik het geld had zou ik ze ook allemaal houden hoor! Maargoed, laat die jongen lekker man! 8)
Dat is niet mijn bedoeling, maar hij had beloofd foto's te plaatsen van zijn nieuwe siemens SX1, en daar zijn diverse mensen hier héél benieuwd naar!

butrosgali wijzigde dit bericht 22-05-2003 08:53 (8%)

Reg. datum: 20 juni 2001

quote:
webwatcher schreef op 21 May 2003 @ 18:54:
Ik heb hem besteld.. ow weej als ik mn geld kwijt ben he.. gaymedus :) ..
Het is goed, hou mij er maar weer verantwoordelijk voor als er iets mis gaat. :S

Life is to short to spend behind your keyboard.

is telecom4u.nl een beetje betrouwbaar (m.a.w. iemand ervaring?), want ik zit er toch sterk aan te denken deze foon aan te schaffen, die samen met het doorlopen van mijn vodafone 180 abbo maar ¤67,- kost. :)

U N D E R C O N S T R U C T I O N

Het ontbreken van Bluetooth is de doorslag om toch voor de SE T610 te gaan.

(Ż`·._(Ż`·._(Ż`·._( http://gizmoke.blogspot.com ..... :p

Reg. datum: 02 april 2003

quote:
Gobbles, InQ. schreef op 22 May 2003 @ 17:43:
is telecom4u.nl een beetje betrouwbaar (m.a.w. iemand ervaring?), want ik zit er toch sterk aan te denken deze foon aan te schaffen, die samen met het doorlopen van mijn vodafone 180 abbo maar ¤67,- kost. :)
Prima zaak. Vorige week een Nokia 6100 gekocht. Even mee gespeeld maar het frontje kraakte aan alle kanten... :( Toen heb ik ze gemaild of ik 'm mocht ruilen. Dat was geen probleem, ik kon 'm terug sturen en er is nu een Nokia 6310i onderweg. Daarnaast heb ik nog de bluetooth carkit besteld. Scheelt ¤ 30 tot ¤ 70 met andere winkels!

Reg. datum: 10 maart 2002

quote:
Gizmoke schreef op 22 May 2003 @ 18:07:
Het ontbreken van Bluetooth is de doorslag om toch voor de SE T610 te gaan.
Voor mij ook de reden, alleen heb ik een T68i gekocht, 65k kleurenscherm en digicam hoeven van mij niet zo :)

Stylistic*

quote:
ATB schreef op 22 May 2003 @ 18:36:
[...]

Prima zaak. Vorige week een Nokia 6100 gekocht. Even mee gespeeld maar het frontje kraakte aan alle kanten... :( Toen heb ik ze gemaild of ik 'm mocht ruilen. Dat was geen probleem, ik kon 'm terug sturen en er is nu een Nokia 6310i onderweg. Daarnaast heb ik nog de bluetooth carkit besteld. Scheelt ¤ 30 tot ¤ 70 met andere winkels!

Ik had ook last van krakende toetsen enz. bij mijn 6100 en nu heb ik een nieuw frontje gekocht (zwart) en heb ik er absoluut GEEN last van! heerlijk telefoontje is het nu! :9

Maar die SL55 vind ik toch ook wel erg interessant! :)

SE P990i | SE P910i | SE W800i | Mac Mini | Sony Vaio TR1MP | Sony Cybershot DSC T7 | iPod 5G | iPod Mini | PSP

Voorsprong door techniek

bij GSMhuis.nl is ie ¤411, dus waarom in DE bestellen?

-PC met 4x74GB Raptor Raid 5 | Dell D830 + Dell 2405FPW -HTC TC 8GB; HTC P3300; Nokia 6300 -EOS 400D 17-85, 50 F1.8, 70-300 F2.8; R8 AUDI-torium

Reg. datum: 29 december 2001

Kan ik als ik een KPN abbonement heb gewoon bij een andere winkel bestellen als waar ik mijn sl45 gekocht heb??
Mijn contract loopt namelijk af en nu wil ik straks deze kopen. Wat kan ik dan het beste doen??
Deze telefoon kopen en gewoon door laten lopen met dit contract of een heel nieuw contract??

quote:
Bush schreef op 22 May 2003 @ 19:20:
[...]

Voor mij ook de reden, alleen heb ik een T68i gekocht, 65k kleurenscherm en digicam hoeven van mij niet zo :)
Ik heb een Nokia 6510 en geen T68i dus ga nog even wachten tot de T610 er is. Echt jammer want vond de SL55 een zalig ding.

(Ż`·._(Ż`·._(Ż`·._( http://gizmoke.blogspot.com ..... :p

Reg. datum: 13 maart 2001

quote:
SJOE®DO schreef op 22 May 2003 @ 19:31:
[...]

Ik had ook last van krakende toetsen enz. bij mijn 6100 en nu heb ik een nieuw frontje gekocht (zwart) en heb ik er absoluut GEEN last van! heerlijk telefoontje is het nu! :9

Maar die SL55 vind ik toch ook wel erg interessant! :)
heb je nou _nog steeds_ due 6100 ;) 8)7

quote:
ATB schreef op 22 mei 2003 @ 18:36:
[...]

bedankt voor je reactie :)
alleen heb ik nu nog tot feb. '04 een contract met vodafone. als ik dan de sl55 wil kopen, heb ik dan 2 abbo's, of kan ik die andere stoppen. en hoe zit het met nummerbehoud?

Stylistic*

quote:
marteltor schreef op 22 May 2003 @ 22:25:
[...]
heb je nou _nog steeds_ due 6100 ;) 8)7

HEHE, ja dit is voorlopig even een blijverdje! heerlijk design, superklein en licht! en ultiem gebruiksgemak! heb intussen mijn P800 wel verkocht, maar wel weer een 3650 erbij genomen! ;) Hier ben ik alleen wat minder tevreden over....

Nog even een vraagje over de SL55, er was eerst sprake van een mp3 speler en MMC slot bij de SL55... dat MMC slot zit er dus definitely niet op, maar die Mp3 speler wel dan? ook niet lijkt me toch?

quote:
Gobbles, InQ. schreef op 23 mei 2003 @ 00:17:
bedankt voor je reactie :)
alleen heb ik nu nog tot feb. '04 een contract met vodafone. als ik dan de sl55 wil kopen, heb ik dan 2 abbo's, of kan ik die andere stoppen. en hoe zit het met nummerbehoud?
Graag gedaan! :) Je kan nu van je Vodafone contract af omdat op 1 mei de tarieven voor bellen in het buitenland zijn verhoogd. Dat heb ik tenminste van iemand anders gehoord... Dan zit je er niet tot 2004 aan vast en kan je óf met nummerbehoud naar een ander netwerk óf met een nieuw nummer weer naar Vodafone.

en met nummerbehoud bij vodafone blijven, kan dat ook?
want telecom4u.nl biedt alleen vodafone abbo's aan...

quote:
Gobbles, InQ. schreef op 23 May 2003 @ 10:23:
en met nummerbehoud bij vodafone blijven, kan dat ook?
want telecom4u.nl biedt alleen vodafone abbo's aan...

Tenzij je het eerst naar een Vodafone prepaid om laat zetten en dan weer naar een abonnement. Maar volgens mij (lijkt me ook logisch) moet daar wel een aantal maanden tussen zitten. Of naar een prepaid van een ander netwerk en dan weer een Vodafone abonnement afsluiten en nummberhoud toepassen... Het kan op zich wel, maar het is een ingewikkelde constructie.

Dan is alleen verlengen mogelijk. Bij Vodafone kan dat 6 maanden van te voren.

Reg. datum: 29 december 2001

Kan ik als ik een KPN abbonement heb gewoon bij een andere winkel bestellen als waar ik mijn sl45 gekocht heb??
Mijn contract loopt namelijk af en nu wil ik straks deze kopen. Wat kan ik dan het beste doen??
Deze telefoon kopen en gewoon door laten lopen met dit contract of een heel nieuw contract?

quote:
ATB schreef op 23 May 2003 @ 10:41:
[...]

Tenzij je het eerst naar een Vodafone prepaid om laat zetten en dan weer naar een abonnement. Maar volgens mij (lijkt me ook logisch) moet daar wel een aantal maanden tussen zitten. Of naar een prepaid van een ander netwerk en dan weer een Vodafone abonnement afsluiten en nummberhoud toepassen... Het kan op zich wel, maar het is een ingewikkelde constructie.

Dan is alleen verlengen mogelijk. Bij Vodafone kan dat 6 maanden van te voren.
dan wacht ik nog ff tot augustus. zal er vast wel weer een leuke aanbieding zijn ergens... ;)

Reg. datum: 20 juni 2001

Ik ga hem ook deze week halen, maar dan wel met een vet abbo. De eerste 3 maanden bij een jaar contract zijn dan voor 50% en na de vierde maand, mag je je abbo naar een willekeurig abbo laten wijzigen/verlagen. :P Behoud ik wel mijn nummer, ben ik binnen een maand van kpn af. En heb ik een lekker laag abbo met een leuk toestel! :P

Life is to short to spend behind your keyboard.

Vonkenboer

quote:
Ganymedus schreef op 23 May 2003 @ 14:13:
Ik ga hem ook deze week halen, maar dan wel met een vet abbo. De eerste 3 maanden bij een jaar contract zijn dan voor 50% en na de vierde maand, mag je je abbo naar een willekeurig abbo laten wijzigen/verlagen. :P Behoud ik wel mijn nummer, ben ik binnen een maand van kpn af. En heb ik een lekker laag abbo met een leuk toestel! :P
kun je hier een leuke "how-to" van schrijven want t klinkt goed ! :9
Reg. datum: 02 oktober 2001

quote:
Ganymedus schreef op 23 mei 2003 @ 14:13:

Heyyy,,, wat voor abbo. ga je nemen dan??? en bij welke provider...???

En hoeveel ga je betalen voor het toestel...
Vonkenboer

Deze:

http://www.imthecool1.nl/sl-55_3.jpg

zie ik vaak op de foto voorbijkomen
maar overal staat dat alleen de zwarte en rode verkrijgbaar zijn
is deze echt niet in nl.?

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 25 26 27 28 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden - Uw Privacy - Algemene Voorwaarden

Uitgever van: