Gathering of Tweakers

Quicksearch
Reg. datum: 06 september 2001

quote:
G0009 schreef op 07 February 2003 @ 18:23:
[...]

Bedankt! Weet ik wanneer ik conditie moet gaan trainen ;)
Leg uit??

quote:

Ik train nu voor enkele weekjes vorm(algemeen), presteren m'n spelers beter, maar hun waarde gaat ook flink omhoog. Lonen worden o.a. berekend naar waarde, dus als ik conditie ga trainen(wat vormdaling veroorzaakt) een paar weken voordat de lonen worden berekend ben ik kosten-efficient bezig ;)
Het is niet zo dat ik speciaal conditie ga trainen om de vorm van m'n spelers omlaag te trekken, maar meer zo van: ik moest toch nog conditie trainen, dus kan ik dat mooi combineren met het in toom houden van het salaris :)

Ik denk trouwens niet dat het zó veel zal schelen, maar wie het kleine niet eert...:p

Proud owner of Fiets 'em d'r in.

Amsterdam Admirals!
Reg. datum: 07 februari 2003

ellow mensen ik ben nieuw hier speel respectievelijk in de 6e divisie en sta 2e maar daar gaat verandering in komen natuurlijk 8)

Frizza
Manager of Frizza United

Amsterdam Admirals!!!

quote:
Frizza schreef op 07 februari 2003 @ 22:00:
ellow mensen ik ben nieuw hier speel respectievelijk in de 6e divisie en sta 2e maar daar gaat verandering in komen natuurlijk 8)

Frizza
Manager of Frizza United
Hee goed dat je je ook hebt aangemeld :), met je hier ook gelijk aan: http://www32.brinkster.com/hattrickusers/

Laten we het eens worden..

Amsterdam Admirals!

okay

Amsterdam Admirals!!!

Hee vullen jullie ook allemaal even dit interview in!

Echte naam: Thije Nobbe

Geboortdatum: 21-09-83

Actief sinds: 2002-11-01

1) Waarom is je teamnaam Nobbe United?

Ik begon het spel met de club naam Ga Door!!!!!. Vond dit toch niet echt een leuke voetbal naam. En vooral omdat ik het spel serieuser begon te vinden besloot ik over te stappen op Nobbe United die natuurlijk op mijn achternaam slaat.

2) Wat zijn je hobby's (naast Hattrick)?

Voetbal, Skieën, computeren, uitgaan.

3) Hoe ben je op Hattrick verzeild geraakt?

Na het lezen van het artikel op Gamez.nl heb ik me gelijk aangemeld. Daarvoor wist ik nog niet van het bestaan af.

4) Omschrijf je karaktereigenschappen eens in steekwoorden

Ben spontaan en houdt zeker wel van wat lol. Soms gewoon zin om erg slap te reageren op iemand.

5) Wat doe je in het dagelijks leven?

Ik studeer THBO als vooropleiding op de PABO, wil ook misschien wel sportleraar worden.

6) Hoeveel uur besteed je gemiddeld per dag aan Hattrick?

Nou ik denk zeker wel meer dan 4 uur per dag... zal wel minder worden naarmate alles op rolletjes loopt maar ben nu toch constant informatie aan het verzamelen en zorgen dat ik beter wordt :).

7) Wat is de belangrijkste verbetering die jij aan Hattrick zou willen aanbrengen?

Weer een wat makkelijker, overzichtelijker forum!!

8) Wat is je doel dit seizoen?

Promotie naar de 4e divisie natuurlijk! En ik neem aan dat ik dat niet misloop :).

9) In jouw team spelen naast Nederlanders ook Duitsers, Zweden en Spanjaarden. Hoe sta je tegenover het pro-Nederlandersbeleid dat sommige ploegen voeren? Is dat te betalen denk je?

Nou zeker als beginner is dat erg lastig lijkt mij. Je kan toch in het buitenland goedkopere spelers kopen. En tja ik had ook liever een super team gehad met alleen maar Nederlanders... maarja....

10) Bedankt voor je interview :)

Geen dank! :)

Amsterdam Admirals!

Echte naam: Frits Hulscher

Geboortdatum: 20-09-85

Actief sinds: 2002-11-01

1) Waarom is je teamnaam Frizza United?
Frizza me “bijnaam” vandaar Frizza United aangezien Bury al in gebruik was toen ik een team aanmaakte

Voetballen, computeren, muziek luisteren en chillen

Via ene Thije Nobbe ;)

Vrolijk, eigenwijs en houd van een lolletje

School mbo opleiding detailhandel en natuurlijk af en toe werken

Uurtje of 2, 3 ligt eraan hoeveel geld ik heb 

7) Wat is de belangrijkste verbetering die jij aan Hattrick zou willen aanbrengen?
Tis wel okay zow

9) In jouw team spelen naast Nederlanders ook Duitsers, Zweden en Spanjaarden. Hoe sta je tegenover het pro-Nederlandersbeleid dat sommige ploegen voeren? Is dat te betalen denk je?
Vind het juist leuk wat is er nou mooier dan een zwarte parel in je aanval

10) Bedankt voor je interview
No Problemo

Amsterdam Admirals!!!

nobius ... nog steeds geen geld terug :P

te huur ....

Well do ya punk?

Echte naam: Maurice

Geboortdatum: 28-04-1979

Actief sinds: 21-12-2002

1) Waarom is je teamnaam Sparta I

Nie moeilijk, omdat gewoon Sparta al bezet was :)

Voetbal (passief: supporter (Sparta), actief: zaalvoetbal), internet, uitgaan

Via dat artikel op Gamez.nl

Sociaal, allemansvriend.

Ik studeer HBO (Hogere Informatica). Als bijbaantje werk ik in de plaatselijke C1000 8)

Een half uurtje.

Weer een wat makkelijker, overzichtelijker forum!! (ctrl-c, ctrl-v :P )

8) Wat is je doel dit seizoen?

Promotie naar de 5e divisie, en dat gaat makkelijk lukken ook. Verder wil ik aan het aan het eind van het seizoen weer uit de rode cijfers (stadion uitgebreid, en wat transfers :( )

Ik heb wel Zweden, maar gaan moffen of spanjolen :P Wel heb ik nog enkele Belgen. Tja, ik zou ook liever een volledig Nederlands team hebben, maar soms is het gewoon goedkoper in het buitenland. Als ik ooit veel geld heb ga ik toch wel proberen om mijn team zoveel mogelijk Nederlands te houden. De verhouding is nu overigens (basis elf) , 9 Nederlanders, 1 zweed en een belg. Maar mijn b-elftal loopt over van de buitlanders :)

Geen dank!

TheZeroorez wijzigde dit bericht 26-03-2008 16:10 (0%)

Case Designer

Misschien is het beter om een interview op de site te houden ipv hier. Draagt nl niet veel bij aan dit topic. Ook heeft niet iedereen de tijd (of zin) om dit te lezen.

AllroundPC
School PC
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

quote:
Fatality schreef op 07 februari 2003 @ 23:00:
nobius ... nog steeds geen geld terug :P
Jouw team is er niet meer he? :S

quote:
ThaNobius schreef op 07 februari 2003 @ 23:10:
[...]

Hoe kan het ook anders met zo'n nickname :P

Ik ben trouwens ook niet zo'n fan van die "interviews". Is misschien wel leuk om elkaar te leren kennen, maar dat hoeft niet allemaal op dit forum.

Hee vullen jullie ook allemaal even dit interview in!

Echte naam: Tom Smulders

Geboortdatum: 16-03-1979

Actief sinds: 2002-11-13

1) Waarom is je teamnaam Aristos FC?

Aristos is ook mijn nick op internet. Het betekend in het Grieks "het beste". Ben ik ooit op gekomen in een saaie les Grieks....

Studentenvereniging, vrienden, squashen, computeren.

Na het lezen van het topic op GoT.

Aardig, spontaan en gevoelig. Soms wat eigenwijs.

Ik studeer International Business aan de Universiteit Maastricht. Daarnaast ben ik bezig met het voorbereiden voor een stage in China (http://www.researchproject.nl) en ben ik actief bij Saurus. De studentenroeivereniging in Maastricht.

Veel te veel... Uurtje of 4, transfermarkt afstruinen, spelers bestuderen, Excel sheet aanpassen, forum doornemen.

Beter forum, meer taktief.

8 ) Wat is je doel dit seizoen?

Promoveren! Voorbereiden op een goed seizoen in de V. Daar wil ik volgend jaar bij de beste 4 eindigen.

9) In jouw team spelen naast Nederlanders ook Zweden en een Roemeen. Hoe sta je tegenover het pro-Nederlandersb eleid dat sommige ploegen voeren? Is dat te betalen denk je?

Tja, ik investeer in mijn jeugdopleiding. Dus in zoverre ben ik bezig voor het vaderland

Geen dank!
Ok devv zijn die interviews misschien leuke idee's voor op je site?

quote:
ThaNobius schreef op 07 februari 2003 @ 23:10:
[...]

jawel hoor :)

te huur ....

quote:
ThaNobius schreef op 08 February 2003 @ 17:29:
Ok devv zijn die interviews misschien leuke idee's voor op je site?
Zal komende week wel ff kijken wat ik kan doen als ik tijd heb..

www.valheru.nl/forum

Alias: RuudBoy
Team: Virtual Winners
TeamID: 145785

G E F E L I C I T E E R D ! !

Ik zag je storting op me rekening bevestigd en heb de betaling op HT gedaan.

Je bent zojuist supporter geworden! :*)

Have fun!

PS: supporter worden van mijn team en de GoT federatie is gewaardeerd maar niet een moetje! :D

* yared houdt zich nog steeds aanbevolen om anderen supporter maken mbv zijn creditcard.

Stuur gewoon een mailtje met naam, alias, team id e.d. naar yared@valheru.nl. Ik stuur je dan me gironummer en zodra ik het geld online zie staan op me rekening maak ik je lid.
Het enige wat ik vraag is of je supporter van me team wil worden en bij voorkeur van onze GoT federatie, maar niks is een moetje.

* yared denkt, hoe meer zielen hoe meer vreugd :D

yared wijzigde dit bericht 08-02-2003 22:01 (3%)

(mijn profiel:yared) So you think I should... vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray, and raid the isometric fusion... technically blind, sue me!

Ik ben ook supporter.
Niet dat ik er ook maar iets mee doe.

Ik snap de voordelen nog niet echt geloof ik. ;)

Als iemand nog een supporter nodig heeft dan wil ik wel ruilen. >:)
Ik word het van jou en jij van mij.

(word je club daar beter van of krijg je meer geld?? )

Maar goed hattrick op zich is me al 20 eurotjes per jaar waard. :*)
Dus al gebruik ik het (nog) niet echt , volgend jaar word ik weer supporter. _/-\o_

Een topic op slot gooien is erg makkelijk. Goed beargumenteren waarom het topic op slot moet, een stuk moeilijker.

als je een supporter bent ... en je gaat falliet, wat gebeurt er dan ? :D

te huur ....

quote:
Fatality schreef op 08 februari 2003 @ 22:44:
als je een supporter bent ... en je gaat falliet, wat gebeurt er dan ? :D

Als je het lief vraagt mag je misschien wel een nieuw team opzetten. :+

Ik was ook bijna bankroet 400.000 rood ( 2 week geleden)heb toen mijn beste speler verkocht. En wat aankopen gedaan en weer verkocht uiteraard met winst. >:)

Die 400.000 rood kwam trouwens hoofdzakelijk omdat ik zo nodig een groot stadion moest bouwen. |:(
En een redelijke trainer moest hebben. |:(
Dat heeft heel heel veel geld gekost.

Het kost allemaal wat tijd maar ik sta nu 150.000 rood.
En ik heb nog een selectie van 23 spelers.
Met redelijke spelers voor mijn divisie dan.

Nog een paar weekjes en ik sta weer in de plus.
Maar het kost gewoon veel tijd om naar koopjes te speuren en dan weer te verkopen.

Total Gekochte spelers 88 500 Euro
Totaal Verkochte Spelers 410 500 Euro
Verschil 322 000 Euro
Gemiddeld (gekocht) 5 206 Euro
Gemiddeld (verkocht) 41 050 Euro
Gemiddeld (gekocht + verkocht) 11 926 Euro

MasterNO1 wijzigde dit bericht 08-02-2003 23:35 (24%)

Een topic op slot gooien is erg makkelijk. Goed beargumenteren waarom het topic op slot moet, een stuk moeilijker.

Paniohitus

Echte naam: Jeroen Meijer

Geboortdatum: 19-07-1983

Actief sinds: 2002-12-01

1) Waarom is je teamnaam Paniohitus?

Paniohitus is een afkorting van "Paniohitus pinocius de hitipanius". Ooit in een vage bui heb ik die naam verzonnen. Het komt van Pino af (die vogel van sesamstraat). En me kanarie is ook een vogel, dus daar ligt een beetje de link.

Windsurfen, computers

Ik las toevallig het topic hier op got, en heb me dus aangemeld. En ik vond(vind) het zo leuk dat ik pas supporter ben geworden.

Daar ben ik niet goed in :P

Ik zit nu op de Pabo in Rotterdam. Ik studeerde eerst Hogere Informatica, nadat ik me Propedeuse gehaald heb was ik ermee gestopt.

De laatste weken heel erg weinig. Ik kijk een dag van tevoren of zelfs op dezelfde dag wat me opstelling word voor die avond. En daar blijft het wel bij. Dat komt, omdat ik 2 stagedagen en 3 schooldagen per week heb. Ik doe me study op dubbele snelheid. Dus heb het veel drukker als eerst/

-Dat je ook kan zoeken op vorm van spelers.

-Dat je lijsten op kan vragen van teams die nog geen oefenwedstriijd geregeld hebben.

Voor mij onbetaalbaar op dit moment. En ik zal er ook nooit aan beginnen denk ik. Ik probeer voorlopig maar eens een stabiel team te krijgen.

A Predator is like a very dangerous bird with very sharp teeth.

Ik trek net een 21-jarige uit m'n jeugdopleiding, is dit niet heel raar!? Totnutoe heb ik nl. alleen nog maar 17 tot 19-jarige spelers getrokken.

Keeper zeker?? Volgens mij zijn keepers van 19-21 en spelers 17-19 ofzo dacht ik gelezen te hebben??

Ik had weer een slechte keeper, waardeloos dus :(

quote:
devv05 schreef op 09 February 2003 @ 10:17:
Keeper zeker?? Volgens mij zijn keepers van 19-21 en spelers 17-19 ofzo dacht ik gelezen te hebben??

Yup, inderdaad een matige keeper :) :p
Maar wel jammer dat ie 21 is dus :(
Waar had je dat gelezen van keepers dat die tussen 17-21 zijn trouwens?

Ronald Koeman wijzigde dit bericht 09-02-2003 10:22 (12%)

Dit topic is gesloten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws