Eh nope... eerst is de beurt aan de Bantam BA-1000, vervolgens is er de Samsung Yp-900GT en daarna zal de iriver zijn intrede doen. De concurrentiestrijd is zeer heftig, op dit moment.quote:dinges schreef op 19 februari 2003 @ 21:30:
oooeee... die iHP is echt kwijlbaar
alleen dat "klepje"(?) onderop vind ik minder
is er ondertussen al meer bekend over de release date?
De reden van het "dikte-probleem" waaraan de Bantam een beetje lijdt, is ook vrijwel zeker achterhaald. De batterij paste er waarschijnlijk niet in, dus is deze er maar "opgeplakt": een weinig elegante oplossing. Ook de "jog-dial" zit op het eerste oog niet erg handig, namelijk aan de onderkant van de player.
Maar dan heb je ook wat. Verstandige keuze, denk ik: je moet er niet aan denken je Rio Riot na een korte tijd alweer terug te moeten sturen naar één of andere vage hut in Arkansas, USA.quote:Mary Wana schreef op 19 februari 2003 @ 23:25:
[...]
die heb ik vandaag dus besteld , duurt wel 1 week voordat ik hem binnen heb
* The_Omniscient gets another energy-boost.quote:Geckoo schreef op 20 February 2003 @ 04:46:
* Geckoo nomineerd the_Omniscient voor uber goeie info poster over MP3 spelers
(zowel in de hd based scector als in de flashkaartjes hoek)
echt super dat je dit allemaal inelkaar draait.
kan je er misschien een site van maken (zo dat je het makkelijk met elkaar kan vergelijken?)
maar wat ik wil zeggen
GA ZO DOOR![]()
![]()
Ik hoop dat die ere-titel die jij bedoelt, ooit nog eens ontworpen wordt. Overigens is het flashtopic nogal taai om te onderhouden, daar er weinig mensen op reageren.
Het is misschien leuk om te weten, dat ik samen met die gast van AustinV het één en ander aan het bespreken ben inzake het opzetten van een website, geheel dedicated aan MP3spelers. Complete (p)reviews en vergelijkingstabellen op één centrale website is het streven, nu nog de realisatie ervan.
En ja, ik ga zo door
Alleraardigste DAP-site | Hier stond een wijze sig