Reg. datum: 13 april 2002
Reg. datum: 13 april 2002
quote:Exirion schreef op 13 January 2003 @ 19:41:
[...]
Ja, ik vind een Jaguar en Porsche eigenlijk ook wel een kutbak omdat ze zo duur zijn
[...]
Vertel? I smell some heavy geblaat.
[...]
Iedereen die een iPod heeft is er lovend over. Hetzelfde geldt voor alle reviews op Internet dus ik snap niet waar je deze onzin vandaan haalt.
[...]
Specificaties.... Who believes in itDe iPod ruist niet.
[...]
En van wie heb je dat gehoord dan. Sinterklaas? Ik ben een audio purist van het zuiverste water en ik kan aan de hand van tests met studio reference headphones van AKG en na het aansluiten van de iPod op een highend audioset vertellen dat ie grandioos klinkt. Dus PLEASE bespaar me je bijna jaloerse gezwam.
[...]
Hier zal ik maar niet meer op ingaan
[...]
Wat wil jij dan allemaal kunnen? Ik kan overzichtelijker dan op welke MP3 speler dan ook nummers kiezen, playlists kiezen, etc. Alles wat ik nodig heb en geen overbodig speelgoed voor pubertjes.
[...]
Een mooi klein apparaatje dat handig in het gebruik is en goed geluid geeft. Op alle fronten wint de iPod het nogsteeds van alle MP3-spelers met voldoende capaciteit.
[...]
Ben je toevallig ook zo'n GL/SP-stemmer die alle wat meer vermogende mensen als gewetensloze criminelen beschouwt? Ik vind je link tussen een iPod en yups echt onzinnig. Maar goed, dit soort uitspraken worden meestal uit afgunst gedaan
ach man laat m toch
een ipod eigenaar weet wel beter dan in te gaan op zulke berichies.
het is geen wedstrijd ofzo. iedereen heeft weer andere voorkeuren, dus ik vind dit een beetje nutteloos. Trouwens, mensen moeten geen produkten afkraken die ze nog nooit hebben uitgeprobeerd, komt een beetje knullig over namelijk.