tot en met 23 april mag je hem gebruiken, daarna moet je hem deinstallerenquote:
oh nn activatie na 23 april is niet meer mogelijk.... dan is immers de final uit, MS activeerd daarna geen windows 2003 RC's meer
GoT Index » Windows Clients » Windows 2003 Server - Tips en Optimalisaties
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 19 20 21 22 last
[Nieuw Topic]tot en met 23 april mag je hem gebruiken, daarna moet je hem deinstallerenquote:Tampie schreef op 19 maart 2003 @ 21:45:
360 dagen, lijkt me zat, en daarna doe je gewoon een herinstall, want je hebt 10 activaties.
Psssst... Colocatie nodig? Mail even naar info@mediaserve.nl
Als je iets wilt hebben moet je ervoor werken..... Vandaar dat ik niks heb :D
quote:NuclearDutchman schreef op 20 March 2003 @ 21:03:
Is er geen truukje voor om dit te verhelpennet zoals die windows xp cracks...
of mag ik dat hier eigenlijk niet vragen...
Ik denk dat het verhaal van kapitein Ortega best eens waar kan zijn........
Zo... nu eerst even niets
Als je iets wilt hebben moet je ervoor werken..... Vandaar dat ik niks heb :D
quote:NuclearDutchman schreef op 05 April 2003 @ 08:49:
Mischien een heel domme vraag, maar ik moet op ctrl alt delete douwen als ik in wil loggen, hoe zet ik dit uit???
AllroundPC
School PC
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Je hebt keuze uit een paar manieren.. Het makkelijkste is met rechts klikken op het te delen gebied, dus een map of een partitie, cd, diskette etc., en klikken op sharing en security. Of je kunt dit doen via een FTP server. Een FTP server wordt meegeleverd via IIS 6.0. Je moet maar even kijken of je zo voldoende informatie hebt gekregen. Ik draai momenteel zelf weer Windows XP dus ik kan het even niet voor je nakijken. Sorry.. Maar ik denk dat het zo wel moet lukken.. succes!quote:The Dolf schreef op 05 April 2003 @ 22:52:
Nog een domme vraag. Ik heb nu net één van mij workstations geupgrade naar 2003. (clean)
Hoe kan ik nou HD's delen met de rest van mijn netwerk?
Psssst... Colocatie nodig? Mail even naar info@mediaserve.nl
quote:nesQuick schreef op 06 april 2003 @ 21:57:
[...]
Je hebt keuze uit een paar manieren.. Het makkelijkste is met rechts klikken op het te delen gebied, dus een map of een partitie, cd, diskette etc., en klikken op sharing en security. Of je kunt dit doen via een FTP server. Een FTP server wordt meegeleverd via IIS 6.0. Je moet maar even kijken of je zo voldoende informatie hebt gekregen. Ik draai momenteel zelf weer Windows XP dus ik kan het even niet voor je nakijken. Sorry.. Maar ik denk dat het zo wel moet lukken.. succes!
AllroundPC
School PC
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
I mentioned it once, but I think I got away with it....
Domain Security Policy --> Computer Configuration --> Administrative Templates --> System --> zet de Display Shutdown Event Tracker policy op Disable. Staat overigens ook in de FAQ op WindowsBetaWeb.quote:EraZor schreef op 06 april 2003 @ 23:56:
<knip>
Hoe af te sluiten zonder eerst een reden op te geven in het log?
VMWare VCP/VSP/VTSP | SSE/STS Veritas NetBackup 6.x | Canon 40D, Canon BG-E2N, Canon 580 EX II, Canon EF 24-105L, SanDisk 8GB IV | HTC Touch Cruise
Dat kan wel met de nodige service packs! Dat is ook het geval met isa server. Maar exchange 2003 blijft wel aangeraden natuurlijk.quote:DarkRider schreef op 07 April 2003 @ 10:32:
alleen ik snap niet dat ze de desktop in het klassieke jasje hebben gestopt op het eerste gezicht. Ik vind het erg jammer dat ze Exchange 2003 niet tegelijk uitbrengen... omdat je exchange 2000 niet op .net 2003 kan installeren...als ik het goed gelezen heb
toffenboy wijzigde dit bericht 07-04-2003 10:40 (29%)
Am Heimcomputer sitz' ich hier. Und programmier die Zukunft mir | Kraftwerk
Level 70 Tauren Warrior: [profile]
Real hackers don't die, Their TTL just expires
[url]www.cbforum.nl[url]
quote:Klaas_Baas schreef op 11 april 2003 @ 12:55:
Ik zelf zie wel reden om de win2003 std. te installen.
Ik vindt XP toch vaak een beetje te speels met die themes onzin, nooit echt helpende
system restore etc.
quote:
Het is alleen de vraag, als ik die 2003 server standaard nu install en wat typical server services down leg of dat die niet te veel default physical memroy op eet.
Dit omdat het natuurlijk een server OS is.
Kortom wat te proberen dit weekend.
Niet M0kkuh!, lekker W0kkuh!!
quote:hullepim schreef op 11 april 2003 @ 13:05:
Ik heb hier ook 2003 rc2, die heb ik ingericht als domain controller. Nu probeer ik op een win98 client een logon scipt te laten lopen, maar dit werkt niet.
Ik heb op die server dus een script aangemaakt en die moet draaien op die client. Zodra je je aanmeld op die client zie je het script starten, maar vervolgens blijft het scherm hangen"please wait while your logon script executes". Ik kan vervolgens alleen annuleren indrukken. Het script heeft verder geen effect gehad op het mappen van drives, de drive mappings zijn dus niet aangemaakt. Ik heb al gezocht bij google en technet van microsoft. Ik heb echter niets relevants gevonden. Heeft iemand hier hetzelfde probleem? Zou het een bug zijn van de RC2?
Dit topic is gesloten. ![]()
GoT Index » Windows Clients » Windows 2003 Server - Tips en Optimalisaties
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 19 20 21 22 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus