voor degene die een auto login willen hebben:
-->run --> "rundll32 netplwiz.dll,UsersRunDll"
en uitvinken maar
-->run --> "rundll32 netplwiz.dll,UsersRunDll"
en uitvinken maar
Anoniem: 62810
Anoniem: 83235
Anoniem: 76721
Modbreak:
Warez request, check je mail voor een waarschuwing
[ Voor 86% gewijzigd door blackd op 22-04-2003 16:53 ]
internet sharing als in ICS of als in RAS?M@NIC schreef op 21 april 2003 @ 22:37:
Aaargh, en ik mij maar afvragen waarom ik overlay niet aan kon krijgen om divx te kijken + subs
Had ik directX enzo nog helemaal niet aan staan
Nou ja, het werkt nu en kan gelukkig weer genieten van divxjes op m'n TV.
Verder draai ik Windows 2003 Enterprise alweer een tijdje op m'n server.
Met de standaard programma's erop.
Apache + MySQL, Kerio Mailserver, Bulletproof FTP Server en het werkt allemaal super.
En verder nog geen klachten gehad van de mensen die ik "host".
En gebruik nu de Internet sharing die standaard in 2003 zit, en werkt ook lekker
moet je in IE: Tools > Internet Options > tabblad advanced 'Play animations in web pages' aanvinken.Anoniem: 83235 schreef op 22 April 2003 @ 15:47:
Hmm, ik heb alle tips van 2003 gevolgd enzo, maar er zit me nog steeds 1 ding dwars en dat is dat me .gif files niet animeren op sites, hoe verhelp ik dat
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
ICS ja, zal 's naar dat RAS (Jaguar645 schreef op 22 April 2003 @ 19:47:
[...]
internet sharing als in ICS of als in RAS?als ik jouw was en je hebt ICS stap over op RAS stuk lekkerder configbaar
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD
Ik denk dat in jouw geval de uitdrukking: If it ain't broke, don't fix it van toepassing is. Als je ooit de boel opnieuw gaat installeren dan zou ik pas Win2k3 erop zetten.spaceboy schreef op 22 April 2003 @ 21:46:
Hopelijk kan deze vraag ook in deze topic.
Ik heb momenteel Windows 2000 Server draaien. Thuisnetwerkje, server is voor internet-deling, web-hosting (1 kleine personal website), ftp-server, programma's (bijvoorbeeld usenet). Ook gebruik ik momenteel Terminal Services.
Ik moet 'm opnieuw gaan installeren, maar wat is dan IN MIJN GEVAL het voordeel van Windows 2003? Ik heb eigenlijk geen klagen over Win2000, maar nieuwe nuttige features zijn altijd leuk.
Wat is dat nu voor tweaker mentaliteit!?!?!Anoniem: 45450 schreef op 22 April 2003 @ 22:59:
[...]
Ik denk dat in jouw geval de uitdrukking: If it ain't broke, don't fix it van toepassing is. Als je ooit de boel opnieuw gaat installeren dan zou ik pas Win2k3 erop zetten.
Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD
Lees even terug?greatgonzo schreef op 23 april 2003 @ 12:08:
is deze windows ook geschikt om op desktop pc's te draaien, of eigenlijk alleen handig als je een server hebt?
Ik weet bv. nog dat het bij NT veel moeijlijkheden gaf bij games enz.
RAS als in Remote Acces/VPN Server aka Routing And Remote Access
dit is geen link
jah! dat zou het wellis kunnen zijn....maarre hoe kan het dat hij die beveiliging weer heeft aangepast? ik hattem nl. lager ingesteld....Shadow19 schreef op 24 april 2003 @ 13:14:
Beveiliging van Internet explorer staat op high standaard, die moet je wat lager zetten
(extra > internetopties maar dan waarschijnlijk in et engels)
Anoniem: 83620
ik zou gewoon die cd-rom er instoppen, booten vanaf je cdrom en kijken wattie doet?Anoniem: 83620 schreef op 25 April 2003 @ 16:17:
Ik had gelezen dat het mogelijk was om Windows Server 2003 te installeren op een computer met minder dan 128 Mb RAM, ik zou gaarne willen weten hoe dit mogelijk is, bij voorbaat dank.
[ Voor 12% gewijzigd door gwystyl op 25-04-2003 19:42 ]
[ Voor 4% gewijzigd door BlaTieBla op 25-04-2003 19:50 ]
leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0
Ik begrijp niet waarom ik op mijn workstation niet een server versie van windows mag draaienBlaTieBla schreef op 25 April 2003 @ 19:50:
Grappig om te lezen dat veel mensen die 2003 servers inzetten voor workstation achtige zaken (games, video, scanning, desktop apps) tegen problemen op lopen. Dat wil nml. eindelijk zeggen, dat MS bezig is met het ontwikkelen van een SERVERplatform. Dat is ook de enige weg die MS kan volgen om een fatsoenlijke server op de markt te brengen.
De komst van de 2003 webserver editie komt dan ook als geroepen (zelfs de standaard games worden NIET geinstalleerd).
Een server hoort services aan te bieden en niet om op te werken (lokaal/console).
Bill.... Keep up the good work....
Ik zeg ook niet dat het niet magAnoniem: 45450 schreef op 26 april 2003 @ 03:08:
[...]
Ik begrijp niet waarom ik op mijn workstation niet een server versie van windows mag draaienHet is inmiddels toch duidelijk aangetoont dat het heel makkelijk is om windows server 2003 zo te tweaken dat hij als workstation te gebruiken is
Ik kan er werkelijk alles mee wat ik wens. Een enkele keer wil een driver (zoals de logitec driver) zich niet laten installeren, maar dat neem ik maar voor lief. En dat mensen tegen problemen oplopen maakt ook niet uit, dat proberen we hier zoveel mogelijk op te lossen! Mensen kunnen heus wel zelf bepalen of ze de server variant willen installeren
Waarom? Tis voor ons tweakers juist de uitdaging om het zo te tweaken dat het ook als desktop is te gebruiken...ik snapet niet waarom jij daar zo op tegen bent? En laten we eerlijk zijn: na wat getweak hebbe we wel een tot nu toe super stabiel systeem!BlaTieBla schreef op 26 April 2003 @ 09:34:
[...]
Ik hoop zelf, dat de volgende server versie helemaal niet meer als desktop-achtige omgeving is te installeren (en bijvoorbeeld alleen nog maar via de console (COM) poort / webinterface).
Maybe is dit wel te omzeilen, maar toch zal Windows dan niet lekker werken. Als ik jou was zou ik gewoon 128MB erbij lopen dat kost tegenwoordig toch niks meerAnoniem: 83620 schreef op 26 April 2003 @ 12:51:
Heh heh heh, ik probeer m'n server 2003 final te installeren op een computer met minder dan 128 Mb RAM, dit is mogelijk, ik heb dit eerder in deze topic gelezen, heh heh heh, alleen er stond niet bij hoe, weet iemand hoe ik dit wellicht kan bewerkstelligen? Bij voorbaat dank.
Ik heb gezien dat mensen XP Pro op een 64 mb systeem hebben gezet, een tweaker noemt de performance dan niet 'lekker'Anoniem: 83620 schreef op 26 april 2003 @ 13:21:
XP pro draait hier lekker op, maar ik wil toch server 2003 draaien, je bent nou eenmaal een tweaker of niet, heh heh heh.
[ Voor 16% gewijzigd door BruceLee op 26-04-2003 14:35 ]
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Anoniem: 39251
Ik heb me voorgenomen om eeuwig te leven, tot nu toe gaat dat goed.
Hoe kun je drivers instaleren als de HW niet herkend word?erwinversteeg schreef op 26 April 2003 @ 14:57:
Draait helemaal toppie hier.
1 probleempje
HOE KRIJG IK M'N IRDA WERKEND (Adapter via USB)
Alles doorgezocht, maar niets gevonden.
Staat niet in mijn hardware lijst, ook niet als ik de add hardware wizard gebruik.
De drivers zijn wel geinstalleerd, maar mooi niet werken.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Ik heb me voorgenomen om eeuwig te leven, tot nu toe gaat dat goed.
Anoniem: 46131
[ Voor 19% gewijzigd door BruceLee op 26-04-2003 17:46 ]
Jammer dat ze die gare icoontjes niet hebben bijgewerkt in een mooie 16,7Miljoen kleuren uitvoeringBierkameel schreef op 20 April 2003 @ 22:53:
[...]
http://members.home.nl/bierkameel/2003server.jpg Toevallig gister gemaakt
Hebben jullie Exchange 2003 RC2 al met succes geinstalleerd?
Ik krijg een rare foutmelding, zal zo wel ff een screenshotje maken...
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
[ Voor 49% gewijzigd door BruceLee op 26-04-2003 19:41 ]
Deze message bedoel ik dus, en nu wil ik weten hoe...zwelgje schreef op 11 januari 2003 @ 14:32:
[...]
Door zwelgje - Saturday 11 January 2003 14:32
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
dutchtubby schreef op 10 januari 2003 @ 23:37:
wat zijn eigenlijk de minimale systeemeisen, ik heb hem gisteren ook gedownload, maar weet niet of mijn oude servertje het wel trekt.
pIII 450 512 mb ram.
ik ben ook van mening dat en server os never en goede desktop os zal zijn en worden, de doelgroepen zijn te verschillend.
kijk om en game te hosten is het leuk, maar om op en server te spelen dat slaat nergens op.
maar het uiterlijk is wel weer belangrijk, het mag best mooi zijn om te zien hoor.
mijn win2k adv server heeft ook winxp style.
--------------------------------------------------------------------------------
kan ie wel trekken, kheb zelf een dual p3 500mhz uit de kast gehaald met 512mb ram en hier draait het ook goed op (met exchange 2003 erop )
Yep,
het kan. Ik draai Windows Server 2003 3575 momenteel op mijn laptop.
Een IBM Thinkpad 600E, 366 mhz, 64mb ram, 6Gb HDWindows NT approved.
En jah ik kreeg dus in het begin een melding dat mijn systeem niet geschikt werd bevonden doordat er simpelweg geen 128mb ram in mijn systeem zat. But I bypassed that
Ik ga hem een van deze dagen opnieuw installeren en dan leg ik uit wat ik gedaan heb om hem werkend te krijgen op een machine met <128mb RAM.
En Windows Server 2003 werkt dus echt wel sneller en daarmee bedoel ik dus het cpu en starten van applicatie gebruik. En wat ook sneller werkt is het aansluiten van dit systeem op een ander machine via een crosscable.
http://www.neowin.net/articles.php?action=more&id=54BruceLee schreef op 26 april 2003 @ 18:51:
was idd driver probleem40.72 werkt wel goed!! en 43.45 niet en 43.51 niet !
Server 2003 Roxx ook voor gamers
iemand nog linkje naar die ene optimalisatie guide in dit topic kan m nergens meer vinde
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 46131 op 26-04-2003 21:00 ]
Wat heb je allemaal geprobeerd?Anoniem: 46131 schreef op 26 april 2003 @ 21:00:
[...]
http://www.neowin.net/articles.php?action=more&id=54
iemand die me met het raid probleem kan helpen??
Gezocht!
Router
run > winverBruceLee schreef op 26 April 2003 @ 21:38:
hoe krijg je dat brodje in windows te zien welke windows je draaid enzo
Gezocht!
Router
[ Voor 13% gewijzigd door KaMiKaZe op 26-04-2003 22:43 ]
Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
np
Gezocht!
Router
Je zegt het zelf ook al... Voor tweakers is het een uitdaging. Voor de doeleinden waarvoor je een server bouwt/ontwikkeld, heeft al die "troep" geen enkele toegevoegde waarde. Vanuit prive oogpunt knutsel ik ook wel graag, maar professioneel gezien, kan zo'n server niet lean-and-mean (standaard / out-of-the-box) genoeg zijn.Anoniem: 62810 schreef op 26 April 2003 @ 10:26:
[...]
Waarom? Tis voor ons tweakers juist de uitdaging om het zo te tweaken dat het ook als desktop is te gebruiken...ik snapet niet waarom jij daar zo op tegen bent? En laten we eerlijk zijn: na wat getweak hebbe we wel een tot nu toe super stabiel systeem!
Waarschijnlijk een typisch MS probleem (wat nu al beter had moeten zijn).... DLL-etje overschreven ofzo.The Dolf schreef op 27 april 2003 @ 02:09:
[...]
np
Alle programma's die ik heb werken perfect alleen FTD niet meer na een installatie van MS Visual studio 6.0.
Heel erg vaag. Iemand een oplossing cq zelfde probleem?
heb je al wel SP6 voor Visual Studio geinstalleerd dan?The Dolf schreef op 27 April 2003 @ 02:09:
[...]
np
Alle programma's die ik heb werken perfect alleen FTD niet meer na een installatie van MS Visual studio 6.0.
Heel erg vaag. Iemand een oplossing cq zelfde probleem?
A wise man's life is based around fuck you
Tijdens de instalatie pakte hij de drivers niet, van de raid controller. dus dacht ik innstalleer ik later bij. dus een update opgehaald bij gigabyte. en die liet zich wel instaleren.The Dolf schreef op 26 April 2003 @ 21:30:
[...]
Wat heb je allemaal geprobeerd?
Want mijn onboard raid werkt wel (hangt nu 1 HD aan). En ik heb gewoon de drivers van de mobofabrikant genomen.
Ik probeerde met mijn HPT370 ook drivers te laden, maar lukte steeds niet. Heb ik een keertje niet op F6 gedouwdt, en deed ie het gewoonAnoniem: 46131 schreef op 27 april 2003 @ 10:53:
[...]
Tijdens de instalatie pakte hij de drivers niet, van de raid controller. dus dacht ik innstalleer ik later bij. dus een update opgehaald bij gigabyte. en die liet zich wel instaleren.
Daarna natuurlijk reboot uitvoeren, en er staan nu geen problemen, bij de controler, maar toch zie ik niet de drivers die daar aan vast hangen.
zou ik toch de setup opnieuw moeten draaien?
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
[ Voor 10% gewijzigd door BruceLee op 27-04-2003 13:07 ]
Dat typische MS probleem is dus al opgelost door MS bij Windows 2000, systeem DLL's kunnen sinds die versie niet meer overschreven worden. Daar kan het nietBlaTieBla schreef op 27 April 2003 @ 10:19:
[...]
Waarschijnlijk een typisch MS probleem (wat nu al beter had moeten zijn).... DLL-etje overschreven ofzo.
2003 gebruikt .NET functionaliteit.... Die heeft VS6.0 waarschijnlijk een beetje aangepast.
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Dat probleem heb ik dus ook. Ik kan via Windows Server 2003 niet eens naar www.symantec.com browsen, übervaag.Anoniem: 50398 schreef op 19 April 2003 @ 16:05:
Ik heb Norton AV Corp. 7.6 en 8 geprobeert ze draaien wel maar krijg ze niet geupdated geeft de melding dat die de catalog met de updates niet ken vinden!
Zit niet via proxy en inet werkt goed
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
euh..nee.zwelgje schreef op 27 april 2003 @ 10:27:
[...]
heb je al wel SP6 voor Visual Studio geinstalleerd dan?
Gezocht!
Router
Start > Programs > Administrative Tools > Routing & Remote Access > NAT/Basic Firewall.BruceLee schreef op 27 april 2003 @ 15:21:
welke fire wall is goed en werkt op server 2003 ( geen zonealarm ... )
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
128MB wat? Werkgeheugen? Diskspace (dat laatste hoop ik nietJaJoah schreef op 27 April 2003 @ 16:22:
Weet iemand hoe ik W2k3 geinstalleerd krijg op een machine met minder dan 128 MB![]()
Ik neem aan dat 't met een of andere parameter zal moeten.
Werkgeheugen natuurlijk.Go0s schreef op 27 April 2003 @ 16:25:
[...]
128MB wat? Werkgeheugen? Diskspace (dat laatste hoop ik niet)?
Gezocht!
Router
Ik heb mijn bios en de firmware van mijn brander al geflashed, branden (met nero gaat goed). En het ligt aan de brander, want als ik deze loskoppel, dan start windows gelijk (en erg snel) op.The device, \Device\Ide\IdePort1, did not respond within the timeout period.
For more information, see Help and Support Center at http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp.
Dit is een melding die ik zie in mijn event logger.
Deze melding staat ongeveer 50! (echt 50x) onder elkaar. Het tijds interval is ongeveer 17seconden. Het lijkt alsof windows hier ruzie mee heeft, want hij laat het bij elke boot zien, en ik zie dus ongeveer 15minuten (na het inloggen) alleen een blauw scherm en een muisaanwijzer. Iemand een idee wat dit is en hoe ik het kan oplossen?
specs:
Asus a7n8x deluxe
2x 120 8mb 7200rpm maxor
512mb pc 2700 dane-elec
1x pioneer dvd 104s
1x aopen cd-rw 32x12x48
nic's zijn onboard net als mijn geluidskaart (nvidia apu)
Mijn dvd en cdrw kunnen gewoon lezen, branden heb ik nog niet getest. Ik heb dit probleem met of zonder sata enabled.
Ik stink niet, ik ruik gewoon anders
Hij zegt idd dat het systeem waarop ik 't probeer te installeren, dat daar te weinig geheugen inzit. Ik meen me te herinneren dat W2k ook zoiets had (of was het NT 4.0Go0s schreef op 27 April 2003 @ 16:33:
Waarom zou dat niet gaanHet duurt denk ik alleen iets anders. Of krijg je een melding van dat ie 256 moet hebben dan?
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Misschien gewoon 256MB ff erin zetten, en als je klaar bent met instaleren er weer uithalen?JaJoah schreef op 27 april 2003 @ 16:37:
[...]
Hij zegt idd dat het systeem waarop ik 't probeer te installeren, dat daar te weinig geheugen inzit. Ik meen me te herinneren dat W2k ook zoiets had (of was het NT 4.0)
Iig, iemand in deze draad heeft het erover dat ie dat dus heeft weten te omzeilen. Nu is de vraag dus, hoe ?
[ Voor 25% gewijzigd door Go0s op 27-04-2003 16:44 ]
Persoonlijk zou ik het niet eens proberen. Dit soort systemen eisen voor zichzelf al een hoop systeem resources op. Hierdoor zal je niet echt fatsoenlijk kunnen werken.JaJoah schreef op 27 april 2003 @ 16:37:
[...]
Hij zegt idd dat het systeem waarop ik 't probeer te installeren, dat daar te weinig geheugen inzit. Ik meen me te herinneren dat W2k ook zoiets had (of was het NT 4.0)
Iig, iemand in deze draad heeft het erover dat ie dat dus heeft weten te omzeilen. Nu is de vraag dus, hoe ?
[ Voor 34% gewijzigd door Go0s op 27-04-2003 17:17 ]
Zie neowinGo0s schreef op 27 April 2003 @ 17:16:
Edit:
Btw hoe add in nog een user account? Ik heb nu alleen Administrator, maar ik wil nog een Admin Gijs aanmaken. Ik heb onder Config scherm gekeken, maar kan niets vinden![]()
Gezocht!
Router
waar vind ik die trouwens?zwelgje schreef op 27 April 2003 @ 10:27:
[...]
heb je al wel SP6 voor Visual Studio geinstalleerd dan?
[ Voor 5% gewijzigd door The Dolf op 27-04-2003 19:25 ]
Gezocht!
Router
Luister, ik heb hier een Compraq Deskpro staan, welke een ander type geheugen gebruikt dan normaal SDRAM. Dat betekend dus dat ik in verhouding een behoorlijk investering moet doen per MB.Go0s schreef op 27 april 2003 @ 16:43:
[...]
Misschien gewoon 256MB ff erin zetten, en als je klaar bent met instaleren er weer uithalen?
...
Weinig kans. Mijn router is ook een compaq en weigert modules niet van compaq zijn. Soms pakt ie ze wel maar gegarandeert dat het systeem binnen een dag op zijn bek gaat.JaJoah schreef op 27 April 2003 @ 19:59:
[...]
Luister, ik heb hier een Compraq Deskpro staan, welke een ander type geheugen gebruikt dan normaal SDRAM. Dat betekend dus dat ik in verhouding een behoorlijk investering moet doen per MB.
Daarbij, het is maar om te proberen. Als iemand weet hoe die mem-check te omzeilen, waarom dan niet ff hier neerzetten
Ik zal deze draad blijven volgen in de hoop dat iemand de oplossing toch nog post
Gezocht!
Router
Anoniem: 40851
Outlook Express ook, als je als mailserver localhost ofzo aangaf dacht ik. Maar McAffee kan het ook, en werkt volgens mij op w2k3, die ga ik dadelijk uitproberen.Anoniem: 40851 schreef op 27 April 2003 @ 20:16:
Ik heb win2003 nu draaien als desktop os ipv winxp. Wie weet een virusscanner die ook outlook express mailtjes kan scannen op virussen? Ik gebruik nu nav corporate edition maar die kan alleen exchange / outlook scannen.
alleen de enterprise versie van mcafee werkt onder windows 2003 (versie 7.0 enterprise dus.. en niet versie 4.5.1,XanderH schreef op 27 April 2003 @ 20:41:
[...]
Outlook Express ook, als je als mailserver localhost ofzo aangaf dacht ik. Maar McAffee kan het ook, en werkt volgens mij op w2k3, die ga ik dadelijk uitproberen.
A wise man's life is based around fuck you
Hmm, het kan aan mij liggen, maar op http://www.mcafee.com/myapps/antivirus.asp zie ik alleen standaard en professional, geen enterprise.zwelgje schreef op 27 april 2003 @ 20:45:
[...]
alleen de enterprise versie van mcafee werkt onder windows 2003 (versie 7.0 enterprise dus.. en niet versie 4.5.1,
overigens werkt ook 'netshield 4.5.1' op windows 2003 wel (ook van mcafee)
[ Voor 9% gewijzigd door Xander op 27-04-2003 22:33 ]
Anoniem: 266
Als je windows opstart en niets doet jah dan is het "maar" 100mb. Maar als je bijv met visual studio aan de slag gaat, 3d studio max en dat soort apps, dan heb je wel een mooie draaikolk in je geheugen.Go0s schreef op 27 April 2003 @ 17:16:
Ik heb Win2k3 nu geinstaleerd op mijn server (Celly 1.1, 256MB 15GB) en gaat best snel. Ik gebruik nu rond de 100Mb geheugen. Dus ik zou niet weten waarom 512 al krap zou moeten zijn
Edit:
Btw hoe add in nog een user account? Ik heb nu alleen Administrator, maar ik wil nog een Admin Gijs aanmaken. Ik heb onder Config scherm gekeken, maar kan niets vinden![]()
Vinden jullie t nou niet irritant dan als je met een non-legale versie zit?The product key used to install Windows is not valid. Please contact your system administrator or retailer immediately to obtain a valid product key. You may also contact Microsoft Corporation’s Anti-Piracy Team by emailing piracy@microsoft.com if you think you have purchased pirated Microsoft software. Please be assured that any personal information you send to the Microsoft Anti-Piracy team will be kept in strict confidence.
Dat is niet gênant, dat is professioneel.
[ Voor 6% gewijzigd door EraZor op 28-04-2003 16:16 ]
Ik ben nog geen spellen tegen gekomen die niet werken. Ik ben niet echt een games-freak, maar de populaire spellen zoals C&C Generals en GTA3 enzo die werken wel gewoon. Verder werkt in de final ook 3DS Max weer gewoon_MaLa_ schreef op 28 April 2003 @ 15:54:
Heeft iemand al uitgebreid spellen getest en wat vind je ervan ?
ben van plan over te stappen van 2k naar 2003 standard voor een desktop game pc
Kben b-tje aant pielen (dus veel verschillende spellen) en tot nu toe heb ik t 'gevoel' dat spellen beter lopen dan windows2k server.... ok niet zo gek hè?_MaLa_ schreef op 28 April 2003 @ 15:54:
mm als dat goed loopt zal de rest het ook wel goed doenAnoniem: 45450 schreef op 28 april 2003 @ 16:28:
[...]
Ik ben nog geen spellen tegen gekomen die niet werken. Ik ben niet echt een games-freak, maar de populaire spellen zoals C&C Generals en GTA3 enzo die werken wel gewoon. Verder werkt in de final ook 3DS Max weer gewoon
Het enige dat ik nog niet werkend heb gekregen is de 3D Windows XP screensaver van Microsoftiemand tips?
[ Voor 9% gewijzigd door _MaLa_ op 28-04-2003 16:37 ]
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Dit heb ik dus al wel gedaan om dat wm9 geen dvd's afspeelde. Maar powerDVD geeft alleen wit beeld bij mij.cypher21 schreef op 28 april 2003 @ 16:37:
en nog een tip: installeer GEEN powerdvd
Gezocht!
Router
C&C Generals doet het perfect hier_MaLa_ schreef op 28 april 2003 @ 15:54:
Ik zou maar ff uitkijken, want je komt de Windows Update Site niet op zonder geldige key. Lijkt me niet zo handig voor een desktop systeem._MaLa_ schreef op 28 April 2003 @ 16:36:
[...]
mm als dat goed loopt zal de rest het ook wel goed doenik ben vanplan 2003 server te instaleren ik zie dat jij hem ook op je desktop systeem hebt draaien..
iemand met norton 2003 problemen onder win2003 of werkt dat wel gewoon goed ?
eigenlijk moet alle software die op xp gebaseerd zijn gewoon goed lopen onder 2003, of zitten er weer haken en ogen achter ?
Dat is niet gênant, dat is professioneel.
Das dan heel erg vaag. Want ik kom er toch echt wel op.Wallie schreef op 28 April 2003 @ 18:10:
[...]
Ik zou maar ff uitkijken, want je komt de Windows Update Site niet op zonder geldige key. Lijkt me niet zo handig voor een desktop systeem.
816093: Security Update Microsoft Virtual Machine (Microsoft VM)
Download size: 5,1 MB, 1 minute
This update helps resolve a vulnerability in the Microsoft virtual machine. After you install this item, you may have to restart your computer. Once you have installed this item, it cannot be removed. Read more...
Gezocht!
Router
De Corporate key (VLK-key) schijnt idd geblacklisted te zijn...The Dolf schreef op 28 april 2003 @ 19:47:
[...]
Das dan heel erg vaag. Want ik kom er toch echt wel op.
Ben nu onderstaande aan het downen.
[...]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq