"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Anoniem: 50944
Ziet er verder goed uit, denk alleen alleen dat fineer wat mooier zou zijn. Maar dat is natuurlijk persoonlijk.
Anoniem: 24317
Dat is correctAnoniem: 24317 schreef op 15 January 2003 @ 21:08:
Dat zijn dezelfde subs alleen in verhschillende stadia van vullen zeg maar. Dat maak ik er uit op tenminste.
En kids, DONT TRY MELTING LEAD AT HOME !
Is giftig goedje, en voor je het weet heb je loodvergiftiging te pakken. Dus niet doen als je niet weet waar je mee bezig bent !
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Ben niet zo'n fan van fineertjes, bovendien is het beter om alles zwart te hebben in de ruimte waar je in projecteert.Anoniem: 50944 schreef op 15 januari 2003 @ 21:07:
Lijkt het maar zo of zit er in de ene sub veel meer dempingsmateriaal?
Ziet er verder goed uit, denk alleen alleen dat fineer wat mooier zou zijn. Maar dat is natuurlijk persoonlijk.
Ik schat een kilootje of 25 per stuk ?OverSoft schreef op 15 January 2003 @ 21:03:
hij is wel cool! hoe zwaar issie nou?
Je volgende project zal dan wel een radiatormod wordentbusquet schreef op 15 januari 2003 @ 22:35:
[...]
Ben niet zo'n fan van fineertjes, bovendien is het beter om alles zwart te hebben in de ruimte waar je in projecteert.
Dat is correct, er komen nl. nog roosters voor de units...Anoniem: 50944 schreef op 15 January 2003 @ 22:52:
[...]
Je volgende project zal dan wel een radiatormod worden
Ow, wacht ff, sorry was er gisteravond niet zo ontzettend bij, looddampen zijn slechter voor je dan je denktAnoniem: 50944 schreef op 15 januari 2003 @ 22:52:
[...]
Je volgende project zal dan wel een radiatormod worden
Ziet er goed uit, wanneer mag de Tweakers.crew een filmpie bij je komen scoren?
Ja, sorry, nog steeds dufWekkel schreef op 16 January 2003 @ 09:55:
Edit?
Ziet er goed uit, wanneer mag de Tweakers.crew een filmpie bij je komen scoren?
Kom maar langs hoor, maar wel achteraan aansluiten, kunnen maar ca. 3 mensen comfortabel in
Hopelijk vandaag eindelijk mijn RB990 werkend terug krijgen..
[ Voor 10% gewijzigd door tbusquet op 16-01-2003 10:58 ]
(misschien kan je wat overnemen van Saddam H)
Maar ff serieus, dat lood ligt dus gewoon los op de bodem? Verplaatsen is dan een beetje lastig (niet omkeren).
Hoor je enig verschil met de voorgaande situatie (is waarschijnlijk lastig).?
2 crush your enemies, 2 win the Tournament
Ja, plutonium is een beetje radioactief hehDuck-Twacy schreef op 16 January 2003 @ 11:28:
Lood he, Plutonium is nog zwaarder
(misschien kan je wat overnemen van Saddam H)
Maar ff serieus, dat lood ligt dus gewoon los op de bodem? Verplaatsen is dan een beetje lastig (niet omkeren).
Hoor je enig verschil met de voorgaande situatie (is waarschijnlijk lastig).?
En het lood ligt inderdaad los op de bodem, wat ook niet echt een probleem is, aangezien er allemaal dempingsmateriaal bovenop ligt. Bovendien kan ik hem zowiezo al niet zomaar omdraaien, omdat de unit aan de voorkant zit
Ik hoor wel degelijk wat verschil, dit komt puur doordat de kast zelf minder beweegt, en daardoor minder energie verliest, en uiteraard klinkt het ook anders door de grotere hoeveelheid dempingsmateriaal die ik aangebracht heb.
KLASSE
[ Voor 24% gewijzigd door gitaarwerk op 16-01-2003 12:25 ]
Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Anoniem: 71114
Misschien is het pannetje nog wel te gebruiken na een grondige reiniging, maar ik waag me er niet meer aanAnoniem: 71114 schreef op 16 januari 2003 @ 22:33:
Tbusquet, mooi afgewerkt die subjes. Als ze nu nog door de kamer "wandelen" zal er niks anders opzitten dan ze aan de vloer vast te "timmeren" of ze ergens in een hoekie in te metselen! (Laat ik je nu niet op een idee brengen) En oppassen dat er niks meer stuk gaat, het is zo mooi geweest. Enne is dat steelpannetje nog bruikbaar voor voedsel?
Gisteren lag er een briefje in de bus dat mijn RB990 op het postkantoor klaar staat ! Vandaag maar eens eventjes ophalen dan
En hoe klinkt het nu?tbusquet schreef op 17 januari 2003 @ 09:12:
[...]
Misschien is het pannetje nog wel te gebruiken na een grondige reiniging, maar ik waag me er niet meer aan
Gisteren lag er een briefje in de bus dat mijn RB990 op het postkantoor klaar staat ! Vandaag maar eens eventjes ophalen dan
Zeer indrukwekkend
ff wat foto's van de 990, helemaal gemaakt gelukkig.
Lekkere voeding, en lekkere elco's.. geeft geen krimp bij zelfs de meest veeleisende bassen.
heb je nu zelf een crossover gemaakt of hangt alles aan je LFE kanaal ?
Hangt direct aan de subwoofer uitgang, en dat gaat hartstikke goed moet ik zeggen. Op het moment geen behoefte aan een filter, de Rotel pre/pro filtert naar volle tevredenheid.Klubbheads schreef op 17 January 2003 @ 19:58:
Enorm mooi ding die RB990 zeg.![]()
heb je nu zelf een crossover gemaakt of hangt alles aan je LFE kanaal ?
Mooi trouwens hoor
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
SorryJvS schreef op 17 januari 2003 @ 20:03:
de pre-amp crossovert, dat is nu al 3 keer gezegd geloof ik
Mooi trouwens hoor
Anoniem: 2111
Nee hoor is niet zonde, heb gewoon vermogen nodig voor die subsAnoniem: 2111 schreef op 17 January 2003 @ 20:06:
Mooi slitfoils van BHC, 60.000 uF en een dikke trafo in de voeding. Mooie bak. (zonde dat je die alleen voor subwoofer gebruikt)
En ik gebruik voor de rest van de kanalen 2x Rotel RB976 gebrugged, zijn ook zeker geen lullige bakkies
[ Voor 7% gewijzigd door tbusquet op 18-01-2003 12:21 ]
Unreal Tournament '99
Dat valt wel mee hoor, er komen nog frontjes voor de actieve units te zitten om te zorgen dat er niet te veel stof op komt, en omdat ik het wel mooi vind..Nevada schreef op 17 januari 2003 @ 21:14:
Mooi gedaan, alleen wel oppassen dat je er niets hard tegen stoot. Of dat er iets op valt
Wel ff pics maken en posten hetbusquet schreef op 17 januari 2003 @ 21:16:
[...]
Dat valt wel mee hoor, er komen nog frontjes voor de actieve units te zitten om te zorgen dat er niet te veel stof op komt, en omdat ik het wel mooi vind..
Het schijnt zo te zijn dat een unit beter klinkt als er een laagje stof opligt. Ik weet ook niet hoe en waarom, maar had het geloof is ergens gelezen.tbusquet schreef op 17 januari 2003 @ 21:16:
[...]
Dat valt wel mee hoor, er komen nog frontjes voor de actieve units te zitten om te zorgen dat er niet te veel stof op komt, en omdat ik het wel mooi vind..
Ja, op dezelde pagina ws. waar stond dat je kabels in moet spelenAnoniem: 24317 schreef op 17 januari 2003 @ 22:05:
[...]
Het schijnt zo te zijn dat een unit beter klinkt als er een laagje stof opligt. Ik weet ook niet hoe en waarom, maar had het geloof is ergens gelezen.
Fashionably sensitive, but too COOL to care
Nee, is vervangen door de 1080...JoeCool schreef op 17 January 2003 @ 22:43:
Is de Rotel 990 nog steeds (nieuw) in de winkels te koop, of is deze al volledig vervangen door de 991 ?
Het laatste is het geval, dat noem je ook wel een passief radiator design.Rugbotje schreef op 17 January 2003 @ 22:55:
even een noob vraagje naar aanleiding van de openingspost met al die pics. Moet je met die twee grote drivers geen reflex poort hebben?... Of is de unit aan de zijkant niet actief en beweegt ie op de luchtverplaatsing van de bovenste?
FUCK, had dat nou eerder gezegd!Anoniem: 24317 schreef op 17 januari 2003 @ 22:05:
[...]
Het schijnt zo te zijn dat een unit beter klinkt als er een laagje stof opligt. Ik weet ook niet hoe en waarom, maar had het geloof is ergens gelezen.
Zit ik hier met een downfireing sub
Had je hem maar upfiring moeten maken, zoals ikAnoniem: 50944 schreef op 18 januari 2003 @ 03:00:
[...]
FUCK, had dat nou eerder gezegd!
Zit ik hier met een downfireing sub
Ik heb een hekel aan stof, maar een nog grotere hekel aan afstoffen, dus laat maar lekker liggen, ik tril het er wel af..Anoniem: 24317 schreef op 18 januari 2003 @ 13:34:
Haha, ja jongens, ik weet het ook niet. Zeg alleen dat ik het ergens heb gelezen. Waarschijnlijk een fabel maar toch wel grappig om te horen. Ik heb er ook stof op liggen, maar dat doe ik niet expres
Op basis van type zou ik zeggen dat de RBM-1090 zijn opvolger was. wel leuk te zien dat jou RB-990 geen standaard speaker connectoren meer heeft
mijn vandaag gescoorde RB-991 wordt vannavond of morgen avond ook voorzien van mooie WBT (speaker) connectoren en siltech bekabling.
ps mijn dealer heeft er nu nog 2 van staan. Voor de belangstellenden. Het zijn getweakte RB-991 helaas wel met standaard speaker pluggen: www.wenwaudio.nl
HT & NAS & Inventaris
Ja, deze heeft echt veel betere speaker connectoren dan de standaard Rotels, moeten gemodificeerd zijn door de vorige eigenaar. Lekkere bakken die 991, technisch gelijk aan de 990, alleen wat mooier om te zien vind ik. De 1090 is een nog veel krachtiger versterker. En ik vind 700 euro nog behoorlijk aan de prijs voor een 991 2de hands.ranzige_pad schreef op 18 January 2003 @ 22:05:
[...]
Op basis van type zou ik zeggen dat de RBM-1090 zijn opvolger was. wel leuk te zien dat jou RB-990 geen standaard speaker connectoren meer heeftRotel zou daar eens es waat aan moeten doen.
mijn vandaag gescoorde RB-991 wordt vannavond of morgen avond ook voorzien van mooie WBT (speaker) connectoren en siltech bekabling.
ps mijn dealer heeft er nu nog 2 van staan. Voor de belangstellenden. Het zijn getweakte RB-991 helaas wel met standaard speaker pluggen: www.wenwaudio.nl
en de deze 991 hebben een euroconnector + xlr aansluitingen (niet dat ik ze kan gebruiken)
De RMB1090 is ook wel een behoorlijk stukje duurder. 2500euro dacht ik zo
[ Voor 38% gewijzigd door ranzige pad op 19-01-2003 13:39 ]
HT & NAS & Inventaris
Ja, is ook simpel, heet en koud (2&3) samen naar de kern van je tulp, en de massa (1) naar de massa van je tulp.Tazzy schreef op 19 January 2003 @ 20:23:
XLR is vrij gemakkelijk weer om te zetten naar cinch. Heb de kabels liggen, zaten bij mijn DAC bij geleverd toen ik em kocht
Alleen is het zonde, want je gaat dan dus weer van gebalanceerd naar ongebalanceerd.
Wat leuk, ik was daar zaterdag ook toen je broer (?) hem kwam halen!ranzige_pad schreef op 18 January 2003 @ 22:05:
[...]
Op basis van type zou ik zeggen dat de RBM-1090 zijn opvolger was. wel leuk te zien dat jou RB-990 geen standaard speaker connectoren meer heeftRotel zou daar eens es waat aan moeten doen.
Mijn bryston 4b heeft inderdaad ook nogal pielige ls klemmen vergeleken bij de rest, maar zelfs krell komt hierin te kort, de marantz pm 14 die ik eerst had beschikte wel over mooie wbt's!
[ Voor 13% gewijzigd door hervaz op 20-01-2003 18:33 ]
Anoniem: 2111