Reg. datum: 23 november 2000
Eergister een cube gehuurd bij de videotheek en toen in 2 dagen zo'n 20 uur gespeeld denk ik.
We hadden Super Monkey Ball en Super Smash Brothers: Melee erbij.
SMB was geen flikker aan op 1 spelletje na.. Monkey Practice oid.. dat wel een paar uur gedaan met z'n 3'en en dan 1 controller
De rest van de tijd gigantisch veel Super Smash Brothers gedaan.. voornamelijk Samus vs Ness
Ik heb nu eindelijk de macht van de GC gevoeld en ga em vrijdag halen.. aangezien dan pas weer de winkels open zijn..
Damn wat een machtig spel dat SSB:M zeg.. echt abnormaal verslavend.. en Mortal Kombat lijkt me dan nog leuker worden
RedruM wijzigde dit bericht 24-12-2002 23:22 (3%)
Reg. datum: 26 oktober 2001
quote:RedruM schreef op 24 December 2002 @ 23:22:
w031 even mijn cube ervaring.
Eergister een cube gehuurd bij de videotheek en toen in 2 dagen zo'n 20 uur gespeeld denk ik.
We hadden Super Monkey Ball en Super Smash Brothers: Melee erbij.
SMB was geen flikker aan op 1 spelletje na.. Monkey Practice oid.. dat wel een paar uur gedaan met z'n 3'en en dan 1 controllerMaar de rest.. what's all the fuss about?
De rest van de tijd gigantisch veel Super Smash Brothers gedaan.. voornamelijk Samus vs Ness
Ik heb nu eindelijk de macht van de GC gevoeld en ga em vrijdag halen.. aangezien dan pas weer de winkels open zijn..
Damn wat een machtig spel dat SSB:M zeg.. echt abnormaal verslavend.. en Mortal Kombat lijkt me dan nog leuker worden
Als je wil kun je SSB van me kopen... voor 35 mag je hem hebben.
Dan zal het er zeker wel vol staan met xbox comics he...quote:AudiRS4 schreef op 24 december 2002 @ 23:12:
[afbeelding]
Comic van Little-gamers.com. NOFI, maar vond hem wel leuk
Fred_Perry wijzigde dit bericht 24-12-2002 23:53 (19%)
Dit kan je ook testen door ff ergens (quote:GolbeZeromus schreef op 24 December 2002 @ 20:12:
En kan mijn TV het aan....
Grab shell dude!
nu met een signature waar ik géén officiele waarschuwing voor krijg! :-)
quote:spaceboy schreef op 25 december 2002 @ 00:45:
Trouwens, over Super Smash Bros Melee. Ik zag bij de data in options dat je snapshots kunt maken. Met de "fotocamera-mode"? Hoe?
Met een 2e controller oid. De snapshots gebruiken wel ruimte op je memcard geloof ik.
Maar wat bazel ik nou, kijk gewoon ff in de handleiding man luie zak
specs | You know you are addicted to the internet when you refer 'books' as 'portable websites'. | http://radio.c64.org:8000/ | Reginmund, Protector of Azerothian Virginity
quote:Fred_Perry schreef op 24 December 2002 @ 23:51:
[...]
Dan zal het er zeker wel vol staan met xbox comics he...
Zeker, maar dat heeft weinig nut om die in het GC topic te plaatsen
[edit]
Speciaal voor jou :
Wom wijzigde dit bericht 25-12-2002 01:58 (25%)
quote:AudiRS4 schreef op 25 december 2002 @ 01:56:
[...]
Zeker, maar dat heeft weinig nut om die in het GC topic te plaatsen
[edit]
Speciaal voor jou :
[afbeelding]
ROFLMAO!
die is goed.
goed of slecht
Reg. datum: 01 september 2001
fijne kerst allemaal
sorry m@nic
maar wel kewl
goed of slecht
En dan niet beginnen over Zelda, Mario Kart, etc. die liggen wel voor de hand.
Hitpoint wijzigde dit bericht 25-12-2002 13:38 (20%)
Cars are just girls, if it ain't yours, don't touch!!
nou ja zeg =)
als je de minigames hebt unlocked, (met wat vrienden op zich zo gebeurd in 1p single player) dan kan je daar iig nog wat fun aan behalen (monkey golf/bowling) .. en het normale spel spelen met zijn 4'en is ook leuk (met zooi bier erbij) (alleen is het wel handig als iedereen ongeveer even goed is
en dan nog monkey target/fight .. sigh =) infidel !
ben met smart aan het w8en op smb2.. en overmorgen komt er iemand langs met us cube en smb2 .. dus dat komt wel goed ! =)
(eet (weer) smakelijk vanavond btw all ! =)
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
Ik heb kerstdiner gister al gehad
En nee, er is geen lijst van games waar je sterren mee kan verdienen, die nog niet zijn uitgekomen.
fun to see u again and merry X-mas
iRo was my first love .......................and it would be my laaaast ....[ (en nu de NGC natuurlijk hee ;)
quote:schnumi schreef op 24 december 2002 @ 22:55:
Maar even wat anders gasten.Ik denk erover om toch maar weer een Super Nintendo te kopen.
hebben jullie nog leuke aanbiedingen of zien jullie die zeg het even!!
Op ebay kan je ook veel spellen kopen, zeker als je op www.ebay.nl www.ebay.be www.ebay.de en www.ebay.com kijkt. Kheb chrono trigger, demon's crest en mario rpg allemaal op ebay gekocht
Iedereen fijn kerstgedoe
ook op marktplaats.nl mischien...quote:Lamsh schreef op 25 December 2002 @ 15:12:
Damn, kater op 1e kerstdag, dat belooft niet veel goeds...
[...]
Op ebay kan je ook veel spellen kopen, zeker als je op www.ebay.nl www.ebay.be www.ebay.de en www.ebay.com kijkt. Kheb chrono trigger, demon's crest en mario rpg allemaal op ebay gekocht
Iedereen fijn kerstgedoe
goed of slecht
GC: SSBM ~ SSX Tricky ~ TimeSplitters 2 ~ Metroid Prime ~ Spider-Man ~ Super Mario Sunshine ~ Zelda: The Wind Waker Ltd. Ed. ~ BurnOut 2 ~ Eternal Darkness ~ Soul Calibur 2 || StyliX.nl || Crazy Cows de gekste!
Hoe kom je daar trouwens in de HK?
Kewle logo trouwens, ik moet die film echt zien van Eminem, het album van 8 Mile is echt zwaar relaxt. Heeft niks met deze topic te maken verder ofzo.
GGG wijzigde dit bericht 25-12-2002 15:49 (35%)
GC: SSBM ~ SSX Tricky ~ TimeSplitters 2 ~ Metroid Prime ~ Spider-Man ~ Super Mario Sunshine ~ Zelda: The Wind Waker Ltd. Ed. ~ BurnOut 2 ~ Eternal Darkness ~ Soul Calibur 2 || StyliX.nl || Crazy Cows de gekste!
quote:GGG schreef op 25 December 2002 @ 15:46:
Owja sorry, ik mag daar nog niet komen in de HK. Dus ik wist het niet. Ik doe heel vaak onzinnig bezig zijn enzo.
Hoe kom je daar trouwens in de HK?
Dan moet je 150 dagen geregistreert zijn en 150 posts hebben.
Als het goed is mag ik er over een paar dagen in.
goed of slecht
Ah nee, laat maar, ik zie het al. Ik heb er pas 59.
Effe in 3 maanden tijd 91 posts maken, moet te doen zijn.
GGG wijzigde dit bericht 25-12-2002 15:51 (73%)
Marktplaats verkopen ze meestal alleen spelletjes met de console erbij. En ze hebben er meer dezelfde spelletjes, iedereen verkoopt daar mario allstars of lion king.quote:
Lees es een FAQ man, of krijg een OW...
Ik heb gister met NFS: HP2 mijn eerste framedrop gehad. Was wel klotuh, het was al zo chaotisch. Ik heb het spel geleend en ik vind em best relext.
"Kleine" persoonlijke review:
Graphics
Deze vond ik op het eerste gezicht wel meevallen. Ik had er veel slechts over gehoord: Veel gekarteld, achtergrond niet mooi afgewerkt, veel framedrops. Doordat je der dan zoveel tegenop kijkt, wordt het juist alleen beter. Achtergronden vielen reuze mee, veel beter dan bij mensen die niet zo een superpc hebben en NFS: HP2 daarop spelen. Maar het had inderdaad mooier gekund. Kartels vallen ook wel mee, behalve bij de auto's, daar zag je het best wel duidelijk, vooral als je auto een beetje ingedeukt is. Framedrops heb ik maar 1 keer meegemaakt zoals je al gelezen hebt, dus dat is in reviews ook zwaar overdreven.
Geluid
Ja, het geluid in het spel is wel goed. Mooi geluid van de motoren en van het wegslippen. Geluid van crashes vond ik minder. Muziek klinkt ook lekker ruig, maar je wordt er een beetje moe van dat het telkens dezelfde nummers zijn. Politieradio is ook duidelijk te verstaan, zodat je weet wanneer en waar je spikes ken verwachten.
Gameplay
Gameplay is ook wel goed, maar het kon beter.
Je hebt 3 spelmodes:
- Hot Persuit: verschillende missies, waarbij je ook te maken krijgt met de law
- Championship: Ouderwets racen
- Single Race: Onderverdeeld in andere modes, die je ook tegenkomt in de bovenste 2 modes.
Ik had persoonlijk meer modes willen zien, maar misschien denken ze daaraan in de volgende NFS.
Auto's zijn goed bestuurbaar, wat ik op de pc een beetje vervelend vond. De GC controller reageert namelijk veel beter. Zelfs snelle wagens kan je goed op de weg houden. Verder zijn de levels ook heel leuk om in te racen, veel sluipweggetjes om de politie te slim af te zijn en om af te snijen. Op de hoogste moeilijksheidsgraad rij je de politie trouwens niet meer zo snel kwijt, wat natuurlijk alleen ten goede van de gameplay komt. De politie gebruikt verschillende middelen om je te laten stoppen, de meeste iritantste daarvan zijn spikes. Als je namelijk daar overheen rijdt dan is het afgelopen en wordt je gearresteerd. Het zou veel leuker zijn als je opties had, waarbij je zulke dingen uit kon zetten. Als je meerdere politieacties had. Bijvoorbeeld dat de politie op een gegeven moment gaat schieten en dat je de kogels in bullettime voorbij ziet vliegen.
Dan ga ik meteen verder met je matrixbotsingen enz. Die zijn op het begin heel mooi en leuk, maar op een gegeven moment worden ze iritant. Die kan je geloof ik wel uitzetten. Verder had ik ooit iets gehoord over een mode dat wanneer je met 2 spelers speel de 1 politie is en de ander crimi, maar dat zie ik niet terug in de uiteindelijke versie. Een beetje jammer. Nog een minpunt is dat sommige levels niet geschikt zijn voor snelle wagen. Der zijn veel bochten in zo'n level en je moet veel afremmen, waardoor je een beetje je lust voor snelheid inruilt voor iritatie. Je moet dan een minder snelle wagen pakken, maar dan kan je het snelheids gevoel net zo goed helemaal wegschrijven.
Extra's
De extra's zijn in principe gewoon de levels, gewone auto's, NFS auto's en politie auto's die je moet unlocken. Dit doe door punten de verdienen in de verschillende spelmodes. Het duurt wel effe voordat je alles unlockt. Ten minste als je niet 24 uur per dag aan het NFS-en bent. Der zitten leuke wagens bij en leuke levels. Dus het zit wel goed met de extra's
Conclusie
Alhoewel er enkele voor mij ernstige minpunten zijn aan het spel, zou ik het toch kopen (als ik em niet kon lenen dan he
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 37 38 39 40 last
Dit topic is gesloten.