Staan er bij Deployment trainingen
dan kijk ik wel heel erg scheel maarja zal weer es kijken, d8 dat je daar alleen online kon spelen om gewoon te spelen zeg maar.
kan dus het spel wel weer wegppleuren...cybermans schreef op 08 September 2003 @ 14:52:
zaren bij deployment.
Xychix Kan zijn omdat je kaart wat dingen niet ondersteunt dat het niet volledig werkt.
Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
Verwijderd
Heb je wel de laatste drivers en DirectX geinstalleerd? Ik heb een Radeon 64 MB DDR ViVo, wat volgens mij hetzelfde is als een Radeon 7200, en het werk prima bij mij.xychix schreef op 08 September 2003 @ 15:08:
[...]
kan dus het spel wel weer wegppleuren...en dat met een mooie radeon 7200
Verwijderd
Staan er bij Deployment trainingen dan kijk ik wel heel erg scheel maarja zal weer es kijken, d8 dat je daar alleen online kon spelen om gewoon te spelen zeg maar.
Btw als ik connect bij dat jacket gedoe (wat niet altijd lukt) dan als ik terug kom van het spelen dan staat er dat hij niet meer geconnect is dat ik opnieuw mot connecten hoort dat ??
Btw als ik connect bij dat jacket gedoe (wat niet altijd lukt) dan als ik terug kom van het spelen dan staat er dat hij niet meer geconnect is dat ik opnieuw mot connecten hoort dat ??
Verwijderd
Ik kan steeds niet connecten, vet irri, steeds timed out, hoe kan ik dit oplossen, firewall staat uit btw.
Maak je soms gebruik van een router?
Verwijderd
tis ook een bekende bug van 1.9 was een aparte topic voor geopend op het aa forum door een moderator weet alleen niet meer wat het antwoord erop was..
mischien clean install?
dus eerst uninstallen dan echt alles verwijderen wat er mischien nog is achtergebleven en dan opnieuw installeren en zorgen dat je internet verbinding goed is
mischien
dus eerst uninstallen dan echt alles verwijderen wat er mischien nog is achtergebleven en dan opnieuw installeren en zorgen dat je internet verbinding goed is
10100111001
FF een vraag (volgens mij iz hij al voorbij gekomen... Ik zit al 30 minuten naar mijn antwoord te zoekn)
Ik heb de eerste training 2 keer gespeeld (scores 33 en 37), stats geupload, AA afgesloten... AA weer opgestart, ingelogt en dan kijk ik bij trainingen en kan ik nu weer deze traning volbringen want er staat niet meer completed maar avaible.. duz heb ik nog maar weer een paar keer ingelogt, maar het blijft er staan. Wat doe ik verkeerd? Trouwens wat ik nouw al van de game heb gezien/gehoord iz dit echt een toppertje van een game!
Alvast bedankt,
BeZaX
Ik heb de eerste training 2 keer gespeeld (scores 33 en 37), stats geupload, AA afgesloten... AA weer opgestart, ingelogt en dan kijk ik bij trainingen en kan ik nu weer deze traning volbringen want er staat niet meer completed maar avaible.. duz heb ik nog maar weer een paar keer ingelogt, maar het blijft er staan. Wat doe ik verkeerd? Trouwens wat ik nouw al van de game heb gezien/gehoord iz dit echt een toppertje van een game!
Alvast bedankt,
BeZaX
Was je op het moment dat je de training ging doen ingelogt? Zo nee, doe dat eerst anders.BeZaX schreef op 09 september 2003 @ 08:42:
FF een vraag (volgens mij iz hij al voorbij gekomen... Ik zit al 30 minuten naar mijn antwoord te zoekn)
Alvast bedankt,
BeZaX
Probeer ook eens de laatste mini patch: http://www.aafiles.com/file.info?ID=18573
Denk dat deze patch wel het probleem zal oplossen maar ik hoor ook dat er mensen nog steeds problemen mee hebben- Fixes auth problems when completing training.
- Fixes server browser filtering by Honor.
- Resolutions should be available in drop-down box on Video Settings page
Jep ik was ingelogt... Ik ben niet dom! LOL
Thnx voor de patch! Ik zal hem vanmiddag ff uitproberen... (tevens zal ik ook ff poste op GoT of het gelukt iz)
Thnx voor de patch! Ik zal hem vanmiddag ff uitproberen... (tevens zal ik ook ff poste op GoT of het gelukt iz)
hij draaid.. op 800*600....
een AMD 1800+
Radeon 7200 (64 mb)
256 Mb intern
op een ECS K7S5a mobo blijkt niet in staat dit spel fatsoenlijk te draaien...
jammer..
ja ik heb alle nieuwste drivers geinstalleerd.
en ja mijn eerdere probs zijn opgelost.
maar is nu toch wel errur traag!
Win Xp als OS...
een AMD 1800+
Radeon 7200 (64 mb)
256 Mb intern
op een ECS K7S5a mobo blijkt niet in staat dit spel fatsoenlijk te draaien...
jammer..
ja ik heb alle nieuwste drivers geinstalleerd.
en ja mijn eerdere probs zijn opgelost.
maar is nu toch wel errur traag!
Win Xp als OS...
[ Voor 4% gewijzigd door xychix op 09-09-2003 10:40 ]
nou dan zou het toch wel moeten lukken
bij mij:
1024*786
750Mhz
geforce 2 mx440
256mb ram
dus bij jou zou hij het toch wel goed moeten doen al heb ik wel een nvidia kaart en jij een radeon...
bij mij:
1024*786
750Mhz
geforce 2 mx440
256mb ram
dus bij jou zou hij het toch wel goed moeten doen al heb ik wel een nvidia kaart en jij een radeon...
10100111001
Sterker, ik heb AA gespeeld op een p3/500 mhz en een Geforce256, 256 mb ram. Dit was nog wel te doen (8-15 FPS, 800x600), al zou ik niet meer willen ruilen met mijn huidige setup.Dark Lord schreef op 09 september 2003 @ 11:08:
nou dan zou het toch wel moeten lukken
bij mij:
1024*786
750Mhz
geforce 2 mx440
256mb ram
-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering
Vreemd... zal eens kijken waar nog snelheid uit te halen valt... hij draaid wel... maar schokt mij teveel, en hij zet bij 800*600 zelf alles al op "LOW".
ja maar AA is d8 ik ook echt gemaakt voor nvidia kaarten dus daar zou het ook aan kunnen liggen
10100111001
Bij mijn Ati Readon 9700 Pro heb ik geen problemen!
Ik draai allus in de hoogste moduz!
[ Voor 29% gewijzigd door BeZaX op 09-09-2003 14:02 ]
Patch heb ik gedraait, maar het helpt steeds nog nietcybermans schreef op 09 september 2003 @ 08:46:
[...]
Was je op het moment dat je de training ging doen ingelogt? Zo nee, doe dat eerst anders.
Probeer ook eens de laatste mini patch: http://www.aafiles.com/file.info?ID=18573
[...]
Denk dat deze patch wel het probleem zal oplossen maar ik hoor ook dat er mensen nog steeds problemen mee hebben
[ Voor 12% gewijzigd door BeZaX op 09-09-2003 16:54 ]
Bezax, kijk is wat er nu bij de andere trainingen staat....
Ik zal je het vertelluh...
1e basic training: Avaible
De rest: Not avaible
Hij pakt mijn stats gewoon nie...
1e basic training: Avaible
De rest: Not avaible
Hij pakt mijn stats gewoon nie...
Het is mij eindelijk gelukt om mijn stats op te slaan... Hierbij zal ik ff het probleem omschrijven en de oplossing (Met dank aan CylonRed - Mod of the official AA forum):
Probleem: Ik heb een antal basic trainingen gedaan en de stats ge-upload, maar als ik mijn AA weer opstart en ben inlogt moet ik deze trainingen weer over nieuw doen. Wat doe ik verkeerd?
Oplossing: In AA zitten helaas nog bugs, maar als je alle basic trainingen achter elkaar uit speelt (lukt makkelijk in een uur) heb je grote kans dat hij nu wel je gevens op slaat.
Happy end!
PS. Misschien handig om bij de (volgende) beginpost een mini AA-FAQ te maken met problemen! Dit helpt vele GoT members...
Probleem: Ik heb een antal basic trainingen gedaan en de stats ge-upload, maar als ik mijn AA weer opstart en ben inlogt moet ik deze trainingen weer over nieuw doen. Wat doe ik verkeerd?
Oplossing: In AA zitten helaas nog bugs, maar als je alle basic trainingen achter elkaar uit speelt (lukt makkelijk in een uur) heb je grote kans dat hij nu wel je gevens op slaat.
Happy end!
PS. Misschien handig om bij de (volgende) beginpost een mini AA-FAQ te maken met problemen! Dit helpt vele GoT members...
Heh, schoot een teammate van me dood (tja, gaat erg makkelijk in dit spel moet ik zeggen) en toen werd in een cel gezet 
Leuk gevonden, maar kom ik er ooit nog eens uit? Of is het een uitnodiging om eens op de escape toets te drukken en een andere server te nemen?
Leuk gevonden, maar kom ik er ooit nog eens uit? Of is het een uitnodiging om eens op de escape toets te drukken en een andere server te nemen?
ja makkelijke cel druk op escape en je bent wegHuggyB schreef op 09 September 2003 @ 20:45:
Heh, schoot een teammate van me dood (tja, gaat erg makkelijk in dit spel moet ik zeggen) en toen werd in een cel gezet
10100111001
Verwijderd
ehm bovendien schoot je niet 1x teammate dood maar waarschijnlijk was het al de 2e keer...
Het gebeurt eigenlijk iedereen wel eens dat je een TK maakt (bouncende granaat ofzo
) maar behalve een boel minpunten ben ik nog nooit in de cel geknikkerd. Volgens mij heb je wel meer dan 1 TK gedaan voordat je de cel inging... STOUT hoor
Climatechange is a super-wicked problem, but:
"The stone age came to an end not for lack of stones. And the oil age will come to an end not for lack of oil." -- Sheikh Yamani, Saudi oil minister
8xLG Neon MonoX 290Wp SMA SB2100TL / MY SR '22
als je het binnen de eerste 30 seconden doet word je meteen al bij je eerste tk gekicked hoor...
Verwijderd
ja maar het is wel knap om dat per ongeluk te doen....
Maareh foutje kan iedereen overkomen. Heeft iemand hier de nieuwe patch al nodig gehad? Er is nlk een mini 1.9.0 patch uit (lekker handig om de zelfde versienummer te houden) Schijnt wel goed te zijn voor mensen met authenticatie problemen.
Maareh foutje kan iedereen overkomen. Heeft iemand hier de nieuwe patch al nodig gehad? Er is nlk een mini 1.9.0 patch uit (lekker handig om de zelfde versienummer te houden) Schijnt wel goed te zijn voor mensen met authenticatie problemen.
Ja ik heb hem al gebruikt... Vroeger kreeg ik vaak een time-out foutmelding en nu is dit verholpen!Verwijderd schreef op 10 september 2003 @ 14:10:
ja maar het is wel knap om dat per ongeluk te doen....
bezax nee want die patch is optioneel. en anders zouden er mensen buiten gesloten kunnen worden.
ik had nergens problemen mee dus patch nog niet geinstalled
maar in de eerste 30 seconden ofzo dan krijg je 4x zoveel tk punten en als je dan ook nog hem zo target dat je zijn naam onder in je beeld ziet krijg je nog eens een keer zoveel strafpunten ofzo
dus dan meteen in cel
ik heb het ook weleens gehad wou ik ff gun testen en toen in ene liep er zo'n gozer voor me en toen hoorde ik mooie mondharmonica muziek
maar in de eerste 30 seconden ofzo dan krijg je 4x zoveel tk punten en als je dan ook nog hem zo target dat je zijn naam onder in je beeld ziet krijg je nog eens een keer zoveel strafpunten ofzo
ik heb het ook weleens gehad wou ik ff gun testen en toen in ene liep er zo'n gozer voor me en toen hoorde ik mooie mondharmonica muziek
10100111001
Verwijderd
Mag ik vragen hoe ik mijn teammates en mijn vijanden uit elkaar hou? Ik schiet steeds op alles dat beweegt en dat kan gewoon niet de bedoeling zijn. Maar voordat ik weet of het goed of slecht is heeft het al op mij geschoten zegmaar...
De algemene outfit van de spelers. Je teammates hebben tevens een backpack en Opfor niet, Opfor heeft vaak zwarte mutsen op. Verder is het een kwestie van ervaring. Kijk maar eens goed voor je schiet, er is een duidelijk verschil.Verwijderd schreef op 11 September 2003 @ 21:24:
Mag ik vragen hoe ik mijn teammates en mijn vijanden uit elkaar hou? Ik schiet steeds op alles dat beweegt en dat kan gewoon niet de bedoeling zijn. Maar voordat ik weet of het goed of slecht is heeft het al op mij geschoten zegmaar...
Verwijderd
Ik ben pas begonnen met 1.9 maar het valt me wel op dat ik de hele tijd een time out krijg bij het inloggen.
Ben nog maar 2 á 3 keer ingelogd geweest en dat was het wel.
Wat kun je hier aan doen?
Verwijderd
Weet iemand op welke manier leader score wordt berekend? Ik speel nu al een behoorlijke tijd, maar dit is echt een vaag iets. Evenals, de goals score van defence. Hij schijnt berekend te worden adhv posities op de map
als je squad leader bent, heb je 10ptn * het aantal overlevenden van je team.
als je subsquadleader bent, heb je 5ptn * het aantal overlevenden van je team.
verliest je team, dan heeft squadleader -10ptn, en subsquadleader -5ptn
de ptn voor defense hangen af hoeveel objectives ze kunnen verdedigen hebben :-)
de ptn voor defense hangen af hoeveel objectives ze kunnen verdedigen hebben :-)
PSN: nicovc
Ik denk dat het idd samenhangt met de positie van de spelers op de map, de opfor spelers dan. De goals score wordt bij Assault berekend aan de hand van de positie op de map die je hebt gehaald. Bij Defense denk ik dus dat de goals score wordt beinvloed door de positie van de Assault mensen; hou je die achter de middle tower, dan heb je meer punten dan wanneer ze niet verder komen dan de Def tower.Verwijderd schreef op 11 September 2003 @ 22:22:
Weet iemand op welke manier leader score wordt berekend? Ik speel nu al een behoorlijke tijd, maar dit is echt een vaag iets. Evenals, de goals score van defence. Hij schijnt berekend te worden adhv posities op de map
Dit kan aardig optellen, dat heb ik wel gemerkt.naiko schreef op 11 September 2003 @ 23:59:
als je squad leader bent, heb je 10ptn * het aantal overlevenden van je team.
[ Voor 25% gewijzigd door Croccifixio op 12-09-2003 08:19 ]
Verwijderd
Probeer de nieuwste patch eens, die helaas ook v1.9.0 genaamd. Deze lost time-outs voor 1.9.0 op. (waarom ze nog versienummers tonen als ze ze toch niet gebruiken snap ik ook niet.)Verwijderd schreef op 11 September 2003 @ 22:11:
Ik ben pas begonnen met 1.9 maar het valt me wel op dat ik de hele tijd een time out krijg bij het inloggen.

link: http://www.americasarmy.c...p?topic=88132&forum=15&56
Ik heb AAO nu twee weken niet meer gespeeld en kan nu niet meer inloggen vanwege een invalid password. Ik heb de patch voor 1.9 al geinstalleerd maar dat helpt niet. Is dit een bekend probleem??
"The stone age came to an end not for lack of stones. And the oil age will come to an end not for lack of oil." -- Sheikh Yamani, Saudi oil minister
Verwijderd
yep das een bug reinstallen die handelStyno schreef op 12 September 2003 @ 18:31:
Ik heb AAO nu twee weken niet meer gespeeld en kan nu niet meer inloggen vanwege een invalid password. Ik heb de patch voor 1.9 al geinstalleerd maar dat helpt niet. Is dit een bekend probleem??
Verwijderd
Is onzin wat je nu zegt, ik kan er ook niet in, en de fora van ArmyOps zstaan vandaag vol met deze meldingen. Er zijn gewoon wat technische moeilijkheden momenteel.
Ik denk dat het aan de servers van ArmyOps ligt. Ik heb m'n wachtwoord gewijzigd en nu kan ik wel mijn 'account managen', maar bij 'retrieve lost account information' en bij elke server waar ik mee probeer te connecten krijg ik nog steeds een 'invalid username/password' foutmelding.
Ik denk dat ik het later nog maar eens moet proberen

Verwijderd
idem dito hierStyno schreef op 12 September 2003 @ 19:07:
Ik denk dat het aan de servers van ArmyOps ligt. Ik heb m'n wachtwoord gewijzigd en nu kan ik wel mijn 'account managen', maar bij 'retrieve lost account information' en bij elke server waar ik mee probeer te connecten krijg ik nog steeds een 'invalid username/password' foutmelding.
Verwijderd
Dus er zijn wat problemen. Jammer, is bij mij het ene bugje verholpen kan ik niet online gamen en ik wou zo graag de medic trainig willen doen
Verwijderd
nee ligt niet aan de servers ik heb dat ook allemaal al gedaan tis een bug geloof het of niet..Styno schreef op 12 september 2003 @ 19:07:
ik weet niet hoe het bij jullie zit maar ik kan inloggen nu
10100111001
ik kon al inloggen maar geen training verzenden. nu heb ik de patch geinstalled en lijk i kwel trainingen te kunnen verzenden.. maar na de obstacle course was alles weer terug bij het begin.. alle resultaten weg...
K#T zooi
K#T zooi
hmm dat is echt heel raar en vervelend. Ik heb daar gelukkig nooit problemen mee gehad maar ik had dan ook alle trainingen gedaan in versie 1.2 ofzo iets
alleen medic moest ik 1.9 nieuw doen en daar ook helemaal geen problemen mee gehad
10100111001
Verwijderd
Nieuws van het [Dev] front:
Ook viel er op MilitarySim.com te lezen dat de 2.0 release gepland is voor Halloween (31 oktober) ....Ah, beautiful Monterey. The weather is always temperate and never gets too hot. Except of course on days like today when it was already 82 degrees at 9am. The heat wouldn’t be such a big deal, except for the fact that the building we are located in does not have any air conditioning (a very common thing in Monterey). Even that fact would be tolerable, except that when you cram twenty people, computers and monitors into one room that faces the sun, you end up with quite the sauna. Oh well, it’s our own little sweatshop here I guess. We’ve got the lights out and the shades drawn, and everyone is basking in the glow of their monitors. [Dev]AceKilla, like a true Assistant Producer, brought everyone donuts, so at least we’ve got that going for us on this sultry morning.
We’re a couple of DEV’s short today, since raYGunn, Sabu, and LTCJay are off tramping around the wilderness with the Special Forces. They seem to be having a great time, as indicated by the giddy phone call I received from raYGunn to tell me about his experience firing an AT4. They’re getting plenty of photos and videos, so we’ll have lots of nice, new reference material when they return in a couple of weeks.
The office here is humming along nicely. Of course, we are working hard towards our next deadline, but we seem to be in a groove at the moment. There’s a buzz of high energy permeating the team; productivity is up and the stress level is low. Everyone seems to be enjoying this development cycle. Version 1.9 was a real tough one for us, and a lot of us suffered some minor burnout when it was finally completed (myself in particular). Fortunately though, it’s all proven worth the effort as the work we did really brought the game up to the next level. We’re now enjoying the fruits of our labors, as 2.0 is shaping up nicely on the foundation that we laid with 1.9.
I know the buzz for 2.0 is already starting, and I won’t even attempt to try to stop it. I will say though that we are still many weeks away from an update. On the bright side, we are nearing an “alpha” state where all of the planned features for 2.0 are in the game. We’ll then focus on testing, optimizing, bug-fixing and polishing as we move towards a more substantial “beta” state. Currently we are progressing very well and I’m feeling pretty confident of our work right now.
Many of you have seen the recently released screenshots of 2.0. There seems to be particular interest in the images of the Indigenous Forces. To clarify, SF teams frequently train and fight along side of indigenous personnel from other countries. We wanted to depict this in the game to better reflect the type of work done by the SF. From this standpoint, players will have the option of choosing to play the game as IF, and support those who are Special Forces. This means that you will look like an indigenous fighter (although you will have a different appearance than the Opfor), and be equipped accordingly. Additionally, for those do not meet the qualifications to play as SF, you will still be able to participate in selected maps by playing as IF. Once you meet the SF requirements, you will then be able to select either role.
A lot of people have been asking me how many maps will be in 2.0. The current plan is to include four new multiplayer maps and two training maps. Of the multiplayer maps, two are close quarters, one is a large terrain map, and the last is a variation of Pipeline that will accommodate some of the new SF features. All are live fire. The two training maps will consist of a classroom setting, and a nighttime Escape and Evade mission. These are just a portion of what is planned for the overall SF package, and more content along these lines should be coming your way in future updates.
While I’m on the subject of maps, I want to remind everyone that we raised the system requirements a bit when we released 1.9. This really didn’t have much impact on the content of 1.9, but is will be a big factor in 2.0. In particular, to play most of the new maps you’re definitely going to need at minimum a 64 meg video card. For those who want to play with all the bells and whistles, you’ll want 128 megs or more. The game has been out for over a year now, and to take advantage of some of the Unreal engines more advanced features, we’ve had to push the envelope a bit. To compensate though, we’ve added many new detail options, so users will be able to better customize the game according to their own systems. Overall, I think you’ll find that the payoff is going to be big.
Looking at the new maps and features, this game has taken a tremendous leap in quality. It is now much closer to what I would have liked it to have been a year ago. This speaks directly of how far this team has advanced. A year ago we were a collection of individuals that didn’t have any real cohesion. But we rebalanced the team and made some personnel changes, and we’re now operating on all cylinders. This is definitely by far the best project I’ve ever had the opportunity to be a part of. I consider everyone here to be world-class, and they all do their jobs with extreme passion. This team has definitely moved into their halcyon days, and I feel honored to be working with such talented people.
Well, I know you all want more and more information, and I’ll continue to try to keep you in the loop. There are some things that I just can’t tell you about right now, but as we progress with 2.0 we will strive to keep you informed. Of course, realize that there are some things that I could tell you, but I’m not going to. Some things are just better discovered than heard about.
Cheers.
-Abraxas
Verwijderd
wie de hell zijn hell eigenlijk die devs? zijn het gewoon forom mods of echte game programmeurs?
zie hier http://www.americasarmy.c...rner/development_team.phpVerwijderd schreef op 14 september 2003 @ 12:14:
wie de hell zijn hell eigenlijk die devs? zijn het gewoon forom mods of echte game programmeurs?
PGEQRZEM
abraxas post ongeveer elke maand een update. In het officiele kanaal zitten ook heel vaak in het irc kanaal. Valt ook wel mee te praten als je inteligente vragen stelt want op domme vragen geven ze geen antwoord meer. (tering valt niet mee tipen op kwart voor 2)
Verwijderd
Ik hoor vaak mensen zeggen dat ze ff in singleplayer geoefend hebben, maar er is toch alleen multiplayer?
Verwijderd
Nee, dat bedoel ik niet, ik hoor wel eens mensen praten dat ze op bridge offline hebben geoefend met een 203.
Dus de gewone mp mappen offline spelen.
Dus de gewone mp mappen offline spelen.
Dat heb ik ook wel eens gehoord, maar het zou ook kunnen dat ze een private servertje hebben gebruikt om hun skills te verbeteren.
Ik kan er nog steeds niet bij dat je met de 203 het hele level kunt bestrijken en dan nog goed mikken ook (op het spawn punt bijvoorbeeld).
Ik kan er nog steeds niet bij dat je met de 203 het hele level kunt bestrijken en dan nog goed mikken ook (op het spawn punt bijvoorbeeld).
Single player voor Army Ops:
1. Start Army Ops
2. Open console (`)
3. Type: "start <mapname>"; voor zover ik weet is <mapname> hier gelijk aan de bestandsnaam van de map in de installatiemap.
4. Type: "playerlock 0"
5. Type: "mpcheat changeclass <weapon code>"; weapon code kan hierbij zijn: 'r', 'g', 'm4a1', 's', 's24', 'ar', 'm4a1auto'. Ik neem aan dat iedereen wel begrijpt welke klassen dat zijn.
6. Type: "summon agp_characters.npc_<charname>"; hiermee kan je soldaten neerzetten op de plek waar je zelf staat; er zijn verschillende typen, maar zelf gebruik ik altijd 'airbornesoldier'.
7. Type: "mpcheat paramsammo1"; unlimited ammo
8. Type: "show fog" om fog aan en uit te zetten.
1. Start Army Ops
2. Open console (`)
3. Type: "start <mapname>"; voor zover ik weet is <mapname> hier gelijk aan de bestandsnaam van de map in de installatiemap.
5. Type: "mpcheat changeclass <weapon code>"; weapon code kan hierbij zijn: 'r', 'g', 'm4a1', 's', 's24', 'ar', 'm4a1auto'. Ik neem aan dat iedereen wel begrijpt welke klassen dat zijn.
6. Type: "summon agp_characters.npc_<charname>"; hiermee kan je soldaten neerzetten op de plek waar je zelf staat; er zijn verschillende typen, maar zelf gebruik ik altijd 'airbornesoldier'.
[ Voor 30% gewijzigd door Croccifixio op 17-09-2003 11:38 ]
ik kan nog steeeds niet mijn training afronden. hij zegt wel dat de date verzonden is naar de server... als ik vervolgens verder wil met de volgende training blijk dat alleen de eerste training maar gedaan kan worden (DIE had ik NET gedaan! )
Dit probleem heb ik ook gehad... speel alle basic trainingen achter elkaar aan (duurt minder dan 1 uur) en je probleem is verholpen. Tevens heb ik die kleine update uitgevoert om van mijn time-outs af te komen.xychix schreef op 17 September 2003 @ 14:56:
ik kan nog steeeds niet mijn training afronden. hij zegt wel dat de date verzonden is naar de server... als ik vervolgens verder wil met de volgende training blijk dat alleen de eerste training maar gedaan kan worden (DIE had ik NET gedaan! )
ok thanks
maar ook als ik de eerste basic training NET gedaan heb dan kan ik de 2e NOG niet doen... kan ik ergens een offline modus aanzetten ofzo ??
maar ook als ik de eerste basic training NET gedaan heb dan kan ik de 2e NOG niet doen... kan ik ergens een offline modus aanzetten ofzo ??
Dat is geinig je hoeft de SO training niet te halen, spelen kan je die mappen al als IF.Many of you have seen the recently released screenshots of 2.0. There seems to be particular interest in the images of the Indigenous Forces. To clarify, SF teams frequently train and fight along side of indigenous personnel from other countries. We wanted to depict this in the game to better reflect the type of work done by the SF. From this standpoint, players will have the option of choosing to play the game as IF, and support those who are Special Forces. This means that you will look like an indigenous fighter (although you will have a different appearance than the Opfor), and be equipped accordingly. Additionally, for those do not meet the qualifications to play as SF, you will still be able to participate in selected maps by playing as IF. Once you meet the SF requirements, you will then be able to select either role.
Jammer dat het nog zo lang duurt.
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K
Verwijderd
Zoals je vast ook zelf al had gelezen, maar wellicht anderen niet:
Zelf vermoed ik dus minder dan 4 maanden en meer dan 1...I know the buzz for 2.0 is already starting, and I won’t even attempt to try to stop it. I will say though that we are still many weeks away from an update. On the bright side, we are nearing an “alpha” state where all of the planned features for 2.0 are in the game. We’ll then focus on testing, optimizing, bug-fixing and polishing as we move towards a more substantial “beta” state. Currently we are progressing very well and I’m feeling pretty confident of our work right now.
Ik heb ergens een interview gelezen, dat hij in ieder geval voor halloween uit moet komen. En aangezien dit 31 oktober is uit mijn hoofd, is het nog iets meer dan een maand
Verwijderd
Ik zie dat het spel nu alleen te spelen is als je het aanschaft O_o
Heeft iemand een mirror waar ik het spel vandaan kan halen? (full version, geen patch)
Heeft iemand een mirror waar ik het spel vandaan kan halen? (full version, geen patch)
www.gamershell.com
www.3dgamers.com
www.militarysim.com
www.seemeplayme.com
Zoek zelf maar
www.3dgamers.com
www.militarysim.com
www.seemeplayme.com
Zoek zelf maar
[ Voor 29% gewijzigd door Bleet op 18-09-2003 18:21 ]
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
ik hoop dat 2.0 ook nog gratis blijft want ik hoorde geruchten van niet, maarja dat was ook ze met 1.9
10100111001
Op welke servers spelen jullie allemaal??
Want ik speel altijd op de officiele East servers, maar dan heb zelfs als het niet druk is nog maar een ping tussen de 200 en 300ms
Maar het meest van de tijd is het zelfs daar nog boven....
Ik heb al gehoord dat er geen officiele (honor) servers zijn in Europa, klopt dit?
En wie ken snelle alternative servers??
Want ik speel altijd op de officiele East servers, maar dan heb zelfs als het niet druk is nog maar een ping tussen de 200 en 300ms
Ik heb al gehoord dat er geen officiele (honor) servers zijn in Europa, klopt dit?
En wie ken snelle alternative servers??
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Verwijderd
Nog een probleem:
ALs ik ingame in probeer te loggen staat er dat hij geen geen userecord heeft gevonden terwijl ik die nu al bijna een jaar heb. Ik ben wel ca. 5 maanden gestopt met het spel. Maakt dit iets uit?
En als ik het zaakje controleer met het mailen van mijn gegevens gaat dit gewoon goed. Mijjn userrecord staat dus nog in hun database neem ik aan. Inloggen op de website met mijn logingegvens gaat trouwens ook niet.
Wat kan er mis zijn?
ALs ik ingame in probeer te loggen staat er dat hij geen geen userecord heeft gevonden terwijl ik die nu al bijna een jaar heb. Ik ben wel ca. 5 maanden gestopt met het spel. Maakt dit iets uit?
En als ik het zaakje controleer met het mailen van mijn gegevens gaat dit gewoon goed. Mijjn userrecord staat dus nog in hun database neem ik aan. Inloggen op de website met mijn logingegvens gaat trouwens ook niet.
Wat kan er mis zijn?
Dat je een tijdje gestopt bent is niet het probleem. Ikzelf ben ook gestopt met spelen bij versie 1.3 en nu zitten ze op 1.9 en ik kan *vrolijk verder met m'n account.
* Nou ja vrolijk... Lees m'n post hierboven even.
* Nou ja vrolijk... Lees m'n post hierboven even.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Verwijderd
Heel vaag dan. Maar ik denk dat jij hier vaker in dit topic rondzwerft dan mij.. dus heb je wellicht nog enig ID wat het dan kan zijn voordat ik met een admin contact ga opnemen?
Ik speel ook veel op de East servers met dezelfde pings als jij, maar ik kan niet zeggen dat ik er echt last van heb (Dat is in UT met zulke ping wel anders!).Hu9o schreef op 18 September 2003 @ 23:30:
Op welke servers spelen jullie allemaal??
Want ik speel altijd op de officiele East servers, maar dan heb zelfs als het niet druk is nog maar een ping tussen de 200 en 300msMaar het meest van de tijd is het zelfs daar nog boven....
Ik merk het wel zeer zeker wel. Als ik op een server speel waar de ping laag is, rond de 100 dan zijn m'n statestieken significant beter. Maar helaas is dat geen officiele server.
Staan alle officiele servers in america (=hoge ping)?
Staan alle officiele servers in america (=hoge ping)?
Verwijderd
@Hu9o: Ping maakt inderdaad wel uit, maar het hangt ook een beetje af van welk wapen je gebruikt en hoe je speelt, zie http://tacticalguides.org/home_article.php?action=book_lag . Bovendien kan je nog wat aan je verbinding tweaken om betere pings te krijgen, zie http://tacticalguides.org/home_article.php?action=tweak_adv
Verder staan alle officiele servers in de VS. Da's ook best wel logisch, aangezien de servers worden betaald door het Amerikaanse leger, en het doel van het spel is om Amerikaanse tieners te informeren over en enthousiast te maken voor een baan in het leger.
Er zijn ook geleasde 'honor reporting' servers, maar die staan ook in de VS, aangezien de AA:O staff strakke regels stelt aan de config van dergelijke servers, en daarom met een beperkt aantal partners wil samenwerken.
Natuurlijk kan je je afvragen wat het belangrijkst voor jou is: speelplezier door te spelen op een gelijkwaardig speelveld (lage ping), of honor points scoren.
@Zaren: Ik ben me niet bewust van algemene Nederlandse AA:O sites. GoT heeft wel een eigen AA:O clan (TGS, The Got Squad), die te vinden is op http://www.rento.nl/clan/. Ik weet ook niet of het nou zo veel zou toevoegen om een Nederlandse AA:O site op bte richten, aangezien er al zoveel goede Engelse zijn.
Verder staan alle officiele servers in de VS. Da's ook best wel logisch, aangezien de servers worden betaald door het Amerikaanse leger, en het doel van het spel is om Amerikaanse tieners te informeren over en enthousiast te maken voor een baan in het leger.
Er zijn ook geleasde 'honor reporting' servers, maar die staan ook in de VS, aangezien de AA:O staff strakke regels stelt aan de config van dergelijke servers, en daarom met een beperkt aantal partners wil samenwerken.
Natuurlijk kan je je afvragen wat het belangrijkst voor jou is: speelplezier door te spelen op een gelijkwaardig speelveld (lage ping), of honor points scoren.
@Zaren: Ik ben me niet bewust van algemene Nederlandse AA:O sites. GoT heeft wel een eigen AA:O clan (TGS, The Got Squad), die te vinden is op http://www.rento.nl/clan/. Ik weet ook niet of het nou zo veel zou toevoegen om een Nederlandse AA:O site op bte richten, aangezien er al zoveel goede Engelse zijn.
Verwijderd
Heeft er iemand een account voor mij.. die weinig of helemaal niet meer speelt?
Ben namelijk al mijn kwalificaties kwijt om 1 of andere reden. PM me please
Ben namelijk al mijn kwalificaties kwijt om 1 of andere reden. PM me please
Verwijderd
Maak een nieuw account aan, en kwalificeer je opnieuw .... wa's daar nou zo moeilijk aan?
Verwijderd
bij bij ook MrX en door die bugs zie ik soms targets niet eens waardoor dat wel moeilijk wordt he
Ping? ik heb haast geen last van hoge ping @ officiele servers...
Meestal rond de 100 tot 200, maar ik heb er alleen last van als @home (heel soms) vaag doet
Meestal rond de 100 tot 200, maar ik heb er alleen last van als @home (heel soms) vaag doet
Last.fm |
Verwijderd
Mijn pings zijn meestal rond de 200 met Chello ... het kan beter, maar is zeker speelbaar.
Nog een interview dan maar, met de mijns inziens meest interessante dingen in bold ...
Nog een interview dan maar, met de mijns inziens meest interessante dingen in bold ...
Enjoy1. America's Army has been a great success, and from what we have heard, has worked well in teaching the civilians about the United States Army. Do you think that America's Army has inspired other United States Military branches (such as the Navy, Air Force, etc.) to use games as a media for teaching civilians?
[Dev]AceKilla: I can’t speak for other branches of the military. We’d love to work on such projects, but that’s not really up to us to decide. However, many branches of the military currently use very similar tools to create virtual worlds that simulate real life situations for training purposes.
2. Personally, how did you act going from a player, to a beta tester, and then actually becoming part of the DEV team?
[Dev]AceKilla: Personally, it still has not completely sunk in yet. This has been a dream come true for me and I just feel so lucky to have had this opportunity present itself to me. I absolutely love my job and am excited every morning to come to the office. This dev team has always had interaction with our community that is unheard of in this industry. My hiring was another great example of this unique relationship between the dev’s and the community as this position was offered to the beta testers first before the public as to ‘keep it in the AA family’. Coming here for the first time and meeting all those who are behind this game, and seeing their talents first hand – its no wonder this game is so great. Everyone on this team has something truly awe inspiring to offer and the really great part is they are all cool guys/gals too. I am extremely excited about working with this team and having a direct impact on this game. Hooah!
3. 508 (captions for the hearing impaired) was noted in planning for America’s Army and has not kept up with the rest of the development. This should be one of the top priorities, since it is keeping people from playing the game. When will this be implemented?
[Dev]AceKilla: This is on our ‘to do’ list and unfortunately we have not had time to complete this yet. However most training is pretty intuitive and does give a lot of on-screen instructions. The hearing impaired can certainly play the multi-player part of America’s Army as there is not any speech during play (other than game sounds and radio/shouted comms.). Hopefully we can get captions for the hearing impaired incorporated into the game soon.
4. Parachute drops were removed from 1.9.0, because of people abusing it (staying in the plane). Are there plans to bring this back to the game, in a new form?
[Dev]AceKilla: Parachute drops have never been removed from the game. They are currently present in 1.9.0 in the following maps; Airborne Training map, FLS, and JRTC_Farm. The plane was never in Radio Tower to begin with due to some visual graphic problems with it on that particular map. We have no plans to remove the planes or parachute drops from any maps in the future.
5. Medic Training showed a lot of actions...however, in the battlefield you did not have to do much in order to actually treat a soldier. In later versions, are there plans to make the Medic's role more complicated?
[Dev]AceKilla: There are no plans in the works currently; however we are always improving the game in each and every version. So it certainly makes sense that we may revisit the Medic’s role in the future.
6. Well, Special Forces is getting closer and closer to being released. What new training will we be introduced in it?
[Dev]AceKilla: There are two components of Special Forces training being released with v2.0. One involves some interaction with SF soldiers and some classroom training. The other involves some important Special Forces field training. Both training components are very exciting and were designed while working closely with real life Special Forces soldiers.
7. There is a lot of talk about there being an honor limit (cough) for Special Forces. As the DEV team is getting closer to completion of Special Forces, have you come to a decision on this?
[Dev]AceKilla: The honor limit for Special Forces will be 15 Honor. This minimal limit assures that the player is familiar with the gameplay of America’s Army before playing SF, and is low enough that a great deal of people can experience and learn about the Special Forces branch of the US Army. Remember this game is made by the Army and is designed to interactively show the public what the Army is all about and Special Forces is an important and interesting part of the Army.
8. What plans do the DEVs have to bring to the big table, after Special Forces (2.0.0), that you are hiding from us?![]()
[Dev]AceKilla: We still have a lot of plans for more features for the Special Forces component of America’s Army that will follow v2.0. And as always we certainly have some really cool features in the works for future version releases.
9. What new player/weapon classes are you planning to add for 2.0.0?
[Dev]AceKilla: Obviously, we want a lot of these new features to be surprises; however I can tell you that we have 2 new classes, 4 completely new weapons, and 2 new variations of current weapons planned for v2.0.
10. When Karma Physics is added, how will it be implied? Will it be implied to only death animations, or also interactive objects throughout maps?
[Dev]AceKilla: Karma Physics is planned for a future release. The first thing we will likely do here is add it to death animations. Once that’s done, we’ll look at other ways in which we can use it.
11. With all of the new features being added, how much time goes into beta testing?
[Dev]AceKilla: A great deal of time goes into beta testing, and we are lucky to have such a dedicated and loyal beta testing team. Beta testing is being conducted all the time on our beta servers, and our testers are very diligent at testing and reporting all the bugs they find. Usually every new feature we add, breaks a lot of other things – so testing is a very integral part of the development process. Our testers really shined on v1.9.0 as we added a ton of new features and content, and 1.9 is a very clean build. We also do a good bit of in-house internal testing here at the office, that way we can get back at the boss man by fragging him without being fired!![]()
12. America's Army: Soldiers...what ever happened to it? Is it still planned to be released?
[Dev]AceKilla: Soldiers is no longer a separate game. Elements of soldiers will continuously be incorporated into America’s Army as the game evolves.
13. What do you think about "[Dev]AnnonKaiesZi, the official America's Army screenshot guy"?
[Dev]AceKilla: Hahahaha…..no.But thanks AnnonKaiesZi for the interview. See you on the servers.
Again, thank you for your time. Keep up the good work. Oh, and make sure that Abraxas changes his hair color daily; he has to be like CliffyB.
Thanks to HA|{4077}DaCrow, CPowers22, HA|Apex|BabeRuth123, and [705th]General_ for their suggestions.
-Annon Kaies Zi
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2003 12:17 ]
Op de AAO forums was er ook 'n Honor requierment thread waar sommige 20-30 eisten en enkele 50+ of 85+
15 lijkt mij gezien het doel van AAO wel redelijk maar voor de SF elite faam weer te laag.
Maar ja het doel van AAO is wel doorslag gevend.
Veel high honor spelers zullen wel er problemen mee hebben
TK festijn.
Ook is de moeilijkheid graad van de training voor SF nog niet duidelijk?
15 lijkt mij gezien het doel van AAO wel redelijk maar voor de SF elite faam weer te laag.
Maar ja het doel van AAO is wel doorslag gevend.
Veel high honor spelers zullen wel er problemen mee hebben
TK festijn.
Ook is de moeilijkheid graad van de training voor SF nog niet duidelijk?
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K
Verwijderd
Ik vind 15 honor ook wat laag. Eerlijk gezegd had ik 20 of 25 beter gevonden. Als je een beetje door hebt hoe je het beste AA:O kan spelen (samenwerking, niet te snel, geen rambo akties, doel boven fragrate stellen, etc), kan je makkelijk boven de 20 honor komen. Zeker omdat de SF maps toch beschikbaar komen voor non-SF spelers (nl. als IF: indiginous forces) vind ik het jammer dat de lat zo laag wordt gelegd.
Ik heb ook geen flauw hoeveel tijd en moeite gedaan moet worden voor de SF training, maar van mij mag het best lastig zijn.
Ik heb ook geen flauw hoeveel tijd en moeite gedaan moet worden voor de SF training, maar van mij mag het best lastig zijn.
Verwijderd
niets.. stoord alleen heel ergVerwijderd schreef op 19 September 2003 @ 23:30:
Maak een nieuw account aan, en kwalificeer je opnieuw .... wa's daar nou zo moeilijk aan?
Verwijderd
Ik denk dat honor 25 wel goed is, het duurt een tijdje voordat je daar bent en het grootste gedeelte van 25+ spelers zijn wel spelers die het spelletje nu wel doorhebben.
Je hoort ook vaak 20, maar dat is in mijn ogen toch wel te laag want van 10 naar 20 heb je maar 10000 punten nodig en als je het op 25 zet heb je 12.500 punten meer nodig en de meeste mensen die het niet serieus spelen vallen dan wel af.
ik zelf ben btw honor 24.
Je hoort ook vaak 20, maar dat is in mijn ogen toch wel te laag want van 10 naar 20 heb je maar 10000 punten nodig en als je het op 25 zet heb je 12.500 punten meer nodig en de meeste mensen die het niet serieus spelen vallen dan wel af.
ik zelf ben btw honor 24.
Ik ben Honor 21 en zo'n goeie speler ben ik ook niet dus voor de experience spelers is 25 wel beter maar het doel van het game is soldaten ronselen in de US en dan moet je dat niet gaan tegen werken met high-Honor requierments.
Ook al is 15 te laag het spel is een vervanging van een leger wervings campange wat hier gebeurt via reclame doet de vs met een game.
Gezien de status van sF in het echte leger doet 15Honor geen recht aan maar wel begrijpelijk dat ze dat doen.
SF in AAO is niet de SF in reallife maar een kennis making met SF zoals met het hele leger apparaat van de vS via deze game.
De instap drempel mag dus niet te hoog zijn. men wil juist de massa berijken en dat zijn niet 50+ honor dudes aangezien die al niet meer in aanmerking komen.
Voor het leger zijn de US nieuwkomers juist belangrijk. Die kunnen dan over de streep getrokken worden maar als ze 50+ zijn dan hebben ze die keuze van wel of niet al lang gedaan.
Dan dient het ook als een internationale promotie stunt.
Ook al is 15 te laag het spel is een vervanging van een leger wervings campange wat hier gebeurt via reclame doet de vs met een game.
Gezien de status van sF in het echte leger doet 15Honor geen recht aan maar wel begrijpelijk dat ze dat doen.
SF in AAO is niet de SF in reallife maar een kennis making met SF zoals met het hele leger apparaat van de vS via deze game.
De instap drempel mag dus niet te hoog zijn. men wil juist de massa berijken en dat zijn niet 50+ honor dudes aangezien die al niet meer in aanmerking komen.
Voor het leger zijn de US nieuwkomers juist belangrijk. Die kunnen dan over de streep getrokken worden maar als ze 50+ zijn dan hebben ze die keuze van wel of niet al lang gedaan.
ja precies daar ben ik het dus helemaal mee eens (mischien ook wel omdat ik honor 15 benSuperG schreef op 20 September 2003 @ 19:14:
Ik ben Honor 21 en zo'n goeie speler ben ik ook niet dus voor de experience spelers is 25 wel beter maar het doel van het game is soldaten ronselen in de US en dan moet je dat niet gaan tegen werken met high-Honor requierments.
maar 50+ vind ik echt zwaar overdreven dan zou ik zeggen 20 of 25 maar zeker niet hoger
10100111001
Wat ik een beetje mis nog in Army Ops, is een soort 'tactical meeting' voordat je gaat spelen. In Operation Flashpoint kreeg je bijvoorbeeld voor het beginnen van de missie een map te zien van de omgeving. Je hebt dan ook wat tijd om met je medespelers te bespreken wat je gaat doen. En ik neem aan dat ook 'in het echt' het Amerikaanse leger research doet naar de omgeving en een kaart kan opstellen.
Door het toevoegen van zo'n kaart gun je de spelers iig de tijd om een soort tactiek te bespreken.
Door het toevoegen van zo'n kaart gun je de spelers iig de tijd om een soort tactiek te bespreken.
Verwijderd
Hallo,
ik heb dit spel gister gedownload en heb net ff 'snel' die trainingen doorlopen..
moest verdorie 3 lessen in de klas volgen om de medic papiertjes te halen

wel lache.
maar die adv. marksmanship training kan ik niet kiezen, er staat dat ie niet beschikbaar is???
moet ik in een andere training beter presteren of moet ik eerst wat anders doen.??
ik wil eigenlijk eerst al mijn trainings dingen voltooid hebben voordat ik online ga spelen...
danke
ik heb dit spel gister gedownload en heb net ff 'snel' die trainingen doorlopen..
moest verdorie 3 lessen in de klas volgen om de medic papiertjes te halen
wel lache.
maar die adv. marksmanship training kan ik niet kiezen, er staat dat ie niet beschikbaar is???
moet ik in een andere training beter presteren of moet ik eerst wat anders doen.??
ik wil eigenlijk eerst al mijn trainings dingen voltooid hebben voordat ik online ga spelen...
danke
Verwijderd
Hardstikke bedanktVerwijderd schreef op 21 September 2003 @ 14:29:
je moet dan eerst in de m16 kwalificatie 36 van de 40 targets geraakt hebben.
Nou, dan ga ik dat maar ff halen dan..
Het verschil met het real leger en met de games dat je in het echt bent toegewezen aan een leger unit je hebt in principe altijd bekende teammates om je heen.Croccifixio schreef op 21 September 2003 @ 09:22:
Wat ik een beetje mis nog in Army Ops, is een soort 'tactical meeting' voordat je gaat spelen. In Operation Flashpoint kreeg je bijvoorbeeld voor het beginnen van de missie een map te zien van de omgeving. Je hebt dan ook wat tijd om met je medespelers te bespreken wat je gaat doen. En ik neem aan dat ook 'in het echt' het Amerikaanse leger research doet naar de omgeving en een kaart kan opstellen.
Je hebt dan automatisch 'n soort squad/clan hiarchie maar dan reallife.
in de game komt de massa als een stel oneman freelancer/huurlingen met zeer gevarieerde experience en karakter bij elkaar.
Op wat clans na.
Dat wordt moeilijk tactics bespreken zoals wel mogelijk is in de real army.
Voor Clan's in game is zo'n Optie wel gewenst aangezien ze dan gecoordineerde tactics kunnen bespreken of welke tactic te gaan toe passen met het complete team.
Voor wat occasional gamers is maar de vraag of ze de orders van de SSG of de tactic bedenker willen volgen.
Volgens de army hoort het er in te zitten maar of dat gebruikt gaat worden door de gehele game community nee
Teamplay zie je bij de veel Mid/high-honor of Clan mates en daar is zo'n tactical briefing zeer gewenst
Soms gebeurt het spontaan dus die optie hoort er wel in maar of er ook massaal van gebruik van wordt gemaakt is nog maar de vraag.
[ Voor 23% gewijzigd door SG op 21-09-2003 14:36 ]
er is wel een programmaatje waarmee je tactics van een map kan bespreken. Ik heb het nog niet gebruikt maar dan kan je met je hele clan via het internet samen dat programma gebruiken en dan heb je die map voor je ofzo en daar kan je op tekenen en je kan chatten, gemaakt door team FILO d8 ik
edit:
ah ik heb het gevonden
http://filo.ofpec.com/utilities.php
van de site:
T.A.C Planner was designed for teams to be able to design tactical maps and strategies and discuss these over the net with their fellow teammates. Here are a few of the features:
• Very flexible. 100% control over extending icon libraries aswell as Map backgrounds
• Built in IRC server & client.
• Full printing support
• Saves Jpeg from finished map
• Language support.
edit:
ah ik heb het gevonden
http://filo.ofpec.com/utilities.php
van de site:
T.A.C Planner was designed for teams to be able to design tactical maps and strategies and discuss these over the net with their fellow teammates. Here are a few of the features:
• Very flexible. 100% control over extending icon libraries aswell as Map backgrounds
• Built in IRC server & client.
• Full printing support
• Saves Jpeg from finished map
• Language support.
[ Voor 50% gewijzigd door Dark Lord op 21-09-2003 16:08 ]
10100111001
Verwijderd
Zowel Croccifixio als SuperG hebben een punt hier. Ik zou het wel prettig vinden als er zo'n tactical planning phase zou komen, al is het alleen maar om ook de vorige ronde door te spreken en tips te geven aan minder ervaren spelers.
Ik heb die tool van F.I.L.O. bekeken, maar het werkt niet echt goed omdat je geen tijd krijgt om tijdens de ronden hierop buiten het spel om dit te doen. Ook miste ik de plattegronden van de maps, maar die zijn vast ergens te downloaden.
Ik heb die tool van F.I.L.O. bekeken, maar het werkt niet echt goed omdat je geen tijd krijgt om tijdens de ronden hierop buiten het spel om dit te doen. Ook miste ik de plattegronden van de maps, maar die zijn vast ergens te downloaden.
Ik heb dit stap voor stap gevolgt, maar helaas zonder resultaat. Zal wel iets verkeerd doen. Dus ik vraag het maar. Wanneer moet je deze code's ingeven. Gewoon in het hoofdscherm of elders. Moet je de " " ook gebruiken bij het ingeven van de regels. Moet je na deze regels nog iets doen???Croccifixio schreef op 17 September 2003 @ 11:32:
Single player voor Army Ops:
1. Start Army Ops
2. Open console (`)
Kortom. Ik snap het niet. Denk ik.
Vincere Per Belli
Verwijderd
@peeth: waar gaat het mis? Krijg je wel een console te zien als je ' indrukt? Natuurlijk moet je geen " er omheen zetten. Je zult ook een foutmelding krijgen als je iets verkeerds intyped ... misschien is het zinvol die hier te vermelden.
Succes
Succes
Ja de console zie ik wel. Ik had inderdaad wel wat duidelijker kunnen zijn.Verwijderd schreef op 21 September 2003 @ 19:29:
@peeth: waar gaat het mis? Krijg je wel een console te zien als je ' indrukt? Natuurlijk moet je geen " er omheen zetten. Je zult ook een foutmelding krijgen als je iets verkeerds intyped ... misschien is het zinvol die hier te vermelden.
Succes
WElnu. Ik open de console. Type alle regels zoals ze daar stonden in. (Bij de mapregel kreeg ik inderdaad wat foutmeldingen totdat ik het hele pad invulde (c:\games\ameri........)foutmelding was dat hij de url niet kon opstarten) Maar aan als ik dan alles heb ingegeven, blijf ik in hetzelfde scherm staan en bebeurd er verder niets. Wellicht dat het bij de eerste regel (start <c:\games\americas army\mpas\bridge_se.aao> )al fout.
[ Voor 5% gewijzigd door peeth op 21-09-2003 19:48 ]
Vincere Per Belli
moet je nou gaan betalen voor dit spel?? ik probeerde het te downloaden maar je moest eerst dokken.
Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!
Hyp3rman schreef op 21 September 2003 @ 20:39:
moet je nou gaan betalen voor dit spel?? ik probeerde het te downloaden maar je moest eerst dokken.
Ik quote mezelf nog maar een keer...
Last.fm |
Dit topic is gesloten.