Probleem: Als ik American's Army 1.9 opstart dan krijg ik een klein scherm, ik heb het spel opnieuw geinstalleerd in de hoop dat ie dan weer het spel volledig zou weer geven. Dat deed hij niet. Dus toen maar een game ge-joint en gehoopt dat ie toen over zou gaan naar volledige modus (dat heb je wel eens bij andere spellen) ook dat werkte niet. Ik heb de nieuwste vga drivers (www.nvidia.com) Weet iemand wat er aan dit probleem te doen is ..? Ook heb ik al in AA zelf de resolutie aangepast, hij werd dan wel bij 1024x768 een slag groter maar nog steeds niet volledig, bij 1152x864 werd ie weer een slag groter maar ook nog steeds niet volledig. Iemand een oplossing?
Alt - Enter
Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.
Verwijderd
Vet, het werkt! Thnx. Vast die toetscombinatie vorige keer per ongeluk ingedrukt. Iig kan ik nu weer 'volledig' spelen. Ff een potje cross the bridge doen!
Owja 
Ik krijg zo langzamerhand het idee dat andere spelers verder door de miste kunnen kijken dan ik. Ik zie soms spelers naast me (in bijvoorbeeld Mountain Pass) ergens op schieten (en ook raken) zonder dat ik ook maar een enemy zie... Dit heeft niet te maken met blind nading ofzo, ze zien de enemy echt en ik niet.
Kan het zijn dat je met verschillende videokaarten beter/slechter door de mist kunt kijken? Heeft dit misschien ook met de resolutie te maken? Ik gebruikt i845G onboard video met als resolutie 800*600 en alle texturen op 'below normal' en opties als tri-lineair filteren uit...
Ik krijg zo langzamerhand het idee dat andere spelers verder door de miste kunnen kijken dan ik. Ik zie soms spelers naast me (in bijvoorbeeld Mountain Pass) ergens op schieten (en ook raken) zonder dat ik ook maar een enemy zie... Dit heeft niet te maken met blind nading ofzo, ze zien de enemy echt en ik niet.
Kan het zijn dat je met verschillende videokaarten beter/slechter door de mist kunt kijken? Heeft dit misschien ook met de resolutie te maken? Ik gebruikt i845G onboard video met als resolutie 800*600 en alle texturen op 'below normal' en opties als tri-lineair filteren uit...
Climatechange is a super-wicked problem, but:
"The stone age came to an end not for lack of stones. And the oil age will come to an end not for lack of oil." -- Sheikh Yamani, Saudi oil minister
8xLG Neon MonoX 290Wp SMA SB2100TL / MY SR '22
Je moet is proberen te kijken aan de linker of rechterrand van je beeldscherm.
Op een of andere manier kan je aan de randen verder kijken dan in het midden.
Wat spelers dus doen is er "langskijken" waardoor je aan de rand ziet dat er iemand zit, vervolgens schat je die plek in en schiet je "blind" in het midden.
Op een of andere manier kan je aan de randen verder kijken dan in het midden.
Wat spelers dus doen is er "langskijken" waardoor je aan de rand ziet dat er iemand zit, vervolgens schat je die plek in en schiet je "blind" in het midden.
Ah, dat ga ik maar eens proberen, alhoewel, op die afstand 'blind' schieten zal in mijn geval niet veel succes hebben ;-)
Thanx!
Thanx!
"The stone age came to an end not for lack of stones. And the oil age will come to an end not for lack of oil." -- Sheikh Yamani, Saudi oil minister
Verwijderd
Je moet gewoon ff afw8ten en kijken waar er vandaan wordt geschoten, zo kun je aardig goed inschatten waar ze ongeveer zitten....Styno schreef op 21 augustus 2003 @ 15:55:
Owja
of de brightness wat hoger zetten, scheelt een slok op een borrel, ik kwam in een level zonder nightvision, en zag geen hand voor ogen, toen dacht ik ineens aan de brightness. Was toen een stuk beter speelbaar
PSN: DutchTrickle PVoutput
Gamma had ik al hoger gezet
Brightness staat op max
Contrast had ik al hoger gezet
Anyway, gister weer Bridge (assault) gespeeld en dit keer ging het al beter! Tegenstanders zijn niet de enige die blind nading kunnen
Jammer vind ik wel dat er een hoog spelersverloop is, waardoor je de ene keer met gemak wint en de volgende keer met 4 man assault moet doen tegen 9 defenders (geen schijn van kans...).
Brightness staat op max
Contrast had ik al hoger gezet
Anyway, gister weer Bridge (assault) gespeeld en dit keer ging het al beter! Tegenstanders zijn niet de enige die blind nading kunnen
Jammer vind ik wel dat er een hoog spelersverloop is, waardoor je de ene keer met gemak wint en de volgende keer met 4 man assault moet doen tegen 9 defenders (geen schijn van kans...).
[ Voor 3% gewijzigd door styno op 22-08-2003 10:28 ]
Verwijderd
Cross the bridge is een leuk level, alleen hoe krijg je nou eigenlijk meer Honor? Ik dood wel steeds mensen (voornamelijk met grenaten) Maar mijn Honor wordt er niet beter op..
1000 punten is 1 honor punt. Tot je honor hebt 20. Dus als je 4 maal 7 rounds lekker speelt heb je al een punt.Verwijderd schreef op 22 August 2003 @ 13:25:
Cross the bridge is een leuk level, alleen hoe krijg je nou eigenlijk meer Honor? Ik dood wel steeds mensen (voornamelijk met grenaten) Maar mijn Honor wordt er niet beter op..
Mijn tip: Blijf lekker achteraan hangen, ga niet de held uithangen, ga niet dood. Ga je dood, dan heb je in principe maar een paar punten. Doe je niets, maar blijf je in leven, dan heb je al veel punten.
[ Voor 3% gewijzigd door Mercarra op 22-08-2003 13:49 ]
Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl
Wat een lame nederlandse tactiekmercarra schreef op 22 augustus 2003 @ 13:48:
[...]
1000 punten is 1 honor punt. Tot je honor hebt 20. Dus als je 4 maal 7 rounds lekker speelt heb je al een punt.
Mijn tip: Blijf lekker achteraan hangen, ga niet de held uithangen, ga niet dood. Ga je dood, dan heb je in principe maar een paar punten. Doe je niets, maar blijf je in leven, dan heb je al veel punten.
Verwijderd
Ik ren altijd als eerste naar voren gooi een granaat, 3 mensen dood. Even later nog een gooien weer 2 dood
@general:
1- Wat ik tot nu toe begrepen heb, kent niet elke server honour punten toe. Hoe je zien kunt of een server punten kan toekennen zou ik verder niet weten.
2- Mooi dom van die lui als ze er keer op keer intrappen....Maar dood is dood dus
1- Wat ik tot nu toe begrepen heb, kent niet elke server honour punten toe. Hoe je zien kunt of een server punten kan toekennen zou ik verder niet weten.
2- Mooi dom van die lui als ze er keer op keer intrappen....Maar dood is dood dus
OVer die honor op servers: alle Army servers kennen honor toe (dit zijn de servers met een groenvlakje met wit sterretje ervoor) ook de leased servers hebben dit (dit zijn de servers met een groenvlakje met witte O ervoor). Alle andere servers doen dit niet.
Verwijderd
vraag me trouwes af of de punten na elke ronde worden gesaved of pas na elke "set" van 7 rondes
Ik vermoed meteen, want anders zou je gewoon kunnen uitloggen na -200 ROE zonder gevolgen.Verwijderd schreef op 22 August 2003 @ 16:10:
vraag me trouwes af of de punten na elke ronde worden gesaved of pas na elke "set" van 7 rondes
Laat ik het anders formuleren. Het doel van het spel is niet altijd zoveel mogelijk tegenstanders neer te schieten. Im hou me vaak op de achtergrond, speur de omgeving af en schiet het liefst op lange afstand. Ook omdat ik indoor vaak snel sneuvel. Ik wacht mijn kansen af, en ga pas aanvallen als het save is, ik ben dus niet zo'n held. Ook blijf ik vaak achter om makkelijk slachtoffers te kunnen helpen als medic. Een dode medic, daar hebben ze niets aan.stefijn schreef op 22 augustus 2003 @ 13:58:
[...]
Wat een lame nederlandse tactiek, een beetje meewerken aan de overwinning van je team mag best, niet alleen profiteren van de punten die anderen voor je halen zou ik zeggen
Canon EOS 6D / Samyang 14mm f/2.8 / 17-40mm f/4.0 / 35mm f/1.4 / 50mm f/1.4 / 85mm f/1.8 / 70-200mm f/4 IS mercarra.nl
Dat gebeurt dus niet meteen, maar per 7 ronden. Echter als je gewoon uitlogt, wordt het ook verzonden. Er zijn inderdaad mensen die door AA te killen bijvoorbeeld hun roe mislopen. Maar ik vind dat je dan gewoon cheat....mercarra schreef op 22 August 2003 @ 17:02:
[...]
Ik vermoed meteen, want anders zou je gewoon kunnen uitloggen na -200 ROE zonder gevolgen.

Ik heb hier al met meer discussies over gezien en gevoerd, maar er zit wel een verschil tussen "campen" en "rushen".Laat ik het anders formuleren. Het doel van het spel is niet altijd zoveel mogelijk tegenstanders neer te schieten. Im hou me vaak op de achtergrond, speur de omgeving af en schiet het liefst op lange afstand. Ook omdat ik indoor vaak snel sneuvel. Ik wacht mijn kansen af, en ga pas aanvallen als het save is, ik ben dus niet zo'n held. Ook blijf ik vaak achter om makkelijk slachtoffers te kunnen helpen als medic. Een dode medic, daar hebben ze niets aan.
Iemand die altijd achter blijft en bijna geen kills maakt vind ik meer een puntensprokkelaar dan een actieve gamer. Ik probeer gewoon zo tactisch en goed mogelijk mee te spelen. Dit betekent niet dat ik als een rambo ergens heen ren, maar ik zal het niet laten om me wat meer naar voren te bewegen.
Over die medic: een medic die alleen achterblijft heb je ook niets aan, want de slachtoffers vallen meer naar voren....
Nja, je zegt zelf letterlijk: doe je niets en blijf je leven krijg je veel punten
Misschien ben ik gewoon niet zo goed, en ga te snel dood als ik in de eerste anderhalve minuut ga aanvallen. Ik speel veel Insurgent Camp, en als ik snel aanval, hetzij rechts, links of via de tents sneuvel ik gewoon. Er vallen altijd heel snel 3 a 4 doden, en het bevalt mij niet om daarbij te zitten. Ik wacht ff de eerste nade aanvallen af, en ga dan pas actie ondernemen.
Ah ok, maar dat doen de meesten wel denk ik
Verwijderd
Haha, kom jij straks aanlopen met je 99 honorpunten, schiet een n00b met 10 honor je zo aan vlarden omdat je geen enkele combattactic kent als het er ECHT op aankomt hehe ... De enige tactiek die jij kent is niet 'hit and run' maar is 'wait and hide'stefijn schreef op 22 augustus 2003 @ 17:43:
Nja, je zegt zelf letterlijk: doe je niets en blijf je leven krijg je veel punten
Wordt nog wat met jou!
woei eindelijk is de linux client available. Te downloaden vanaf aafiles.com www.aaotracker.com en www.icculus.org
verder heeft aafiles.com een tutorial hoe je in linux een dedicated server kan draaien zonder x maar met wien
verder heeft aafiles.com een tutorial hoe je in linux een dedicated server kan draaien zonder x maar met wien
Verwijderd
Ik weet niet wie -=TGS=-Dasolo is, maar hij gedroeg zich zojuist als een idioot op Bridge .... assault campen en zijn team (goed team) het werk laten doen ... en vervolgens in 1 match 400 ROE points + kick scoren ...
In de Linux client package zit ook de linux dedicated server!!!!!!!!!!!!!!!!!!! check maar in de Sysem man een file genaamd server-bin
ik heb het getest en het werkt. Denk er wel om dat hoam files niet werken want die ijn voor windows
ik heb het getest en het werkt. Denk er wel om dat hoam files niet werken want die ijn voor windows
Verwijderd
Jah tuurlijk jij loopt achterin nog ff te w88 en je hele team word gesweeped.Verwijderd schreef op 22 August 2003 @ 21:34:
[...]
Haha, kom jij straks aanlopen met je 99 honorpunten, schiet een n00b met 10 honor je zo aan vlarden omdat je geen enkele combattactic kent als het er ECHT op aankomt hehe ... De enige tactiek die jij kent is niet 'hit and run' maar is 'wait and hide'
Wordt nog wat met jou!
Jah dan is het 5 tegen 1 en ik kan je vertellen daar word het niet makkerlijker op.
Maar als jij op assault op pipeline pas de laatste 2 min de main pump room voor het eerst ziet.
Ga dan ff offline oefenen tot je betere kunt schieten en tactieken bedenken.
Verwijderd
Ten eerste zat niet te campen ik ga een keer omdat ik rood ben in de toren zitten, ik denk dan geef ik wel cover. Ik zat er in het totaal een minuutje ofzow (en dan ben ik nog royaal met de tijd) En ten tweede ik gooi 1 verkeerde nade en het is gebeurd ik had voor de verder rest geen roe tot ik EEEN verkeerde nade gooi.Verwijderd schreef op 23 August 2003 @ 03:58:
Ik weet niet wie -=TGS=-Dasolo is, maar hij gedroeg zich zojuist als een idioot op Bridge .... assault campen en zijn team (goed team) het werk laten doen ... en vervolgens in 1 match 400 ROE points + kick scoren ...
En ja het was een goed team ja
Verwijderd
Beste medefragger Mr.X,Verwijderd schreef op 23 August 2003 @ 03:58:
Ten eerste dit: Dasolo is 1 van de 4 stichters van -=TGS=-, das bijna een jaar geleden. Dasolo is er een hele poos tussen uit geweest en net een paar dagen geleden weer back to the clan. Dit betekent ook dat hij bijna back to basics is wat techniek en tactiek betreft. "Roestig" of "rusty" is hierbij een bekende term. Ik ben er van overtuigd dat hij binnenkort weer helemaal de oude is en dan zal je blij zijn wanneer zijn naam in jouw team verschijnd.
Zoals hij al verklaarde, was hij rood en wilde juist cover geven aan de rest van t team. Aan een dode m8 heb je natuurlijk niks, m.i. dus een goede beslissing. Vaak wordt deze tactiek gewaardeerd als een 1 op een schaal van 10, het is mij zelfs wel eens overkomen dat ik na 5 secs op 1 plaats te hebben gezeten, als een "camper" werd bestempeld.
Feit blijft dat hij een verkeerde n8 heeft gegooid en daarbij een aantal m8s heeft gedood. STOM! heel stom.... maar ongelukken gebeuren de beste wel eens. Het zal ongetwijfeld iedereen wel eens zijn overkomen en iedereen moet dan ook weten hoe je je dan voelt; veel rotter dan degene die TK-ed is...
Ondanks dat ik, Dasolo danwel iemand van onze clan niet kan garanderen dat dit nooit meer zal gebeuren, wil ik jou en de rest van het besproken team mn excuses aanbieden voor de TK.
Ik hoop dat je deze aanvaardt en dat een ieder van -=TGS=- die jouw team in de toekomst joined, je geen vervelende ervaringen bezorgd.
C ya m8!
Bestuurslid van -=TGS=-
TheHaguez
p.s. Bezoek eens http://tgs.dutchgame.nl
Heb je klachten of opmerkingen, ga dan naar ons forum en plaats t daar.
Verwijderd
Den haag ik vind niet dat jij je excuses moet maken vanwege een TK van mij (bedankt voor de mooie uitleg trouwens), want ik heb dat gedaan en idd je voelt je erger als TKler als TKde. mijn excuses voor de TK maar ik vind eigenlijk ook wel dat je er niet zo'n "big deal" van moet maken.Ondanks dat ik, Dasolo danwel iemand van onze clan niet kan garanderen dat dit nooit meer zal gebeuren, wil ik jou en de rest van het besproken team mn excuses aanbieden voor de TK.
EEn TK gebeurt de beste, weet je hoeveel TK's er op een dagje gemaakt worden? Dat zijn er verrekte veel, niet zeggen dat jij daar niet aan mee helpt af en toe. Zelfs de beste maakt wel een keer een TK of schiet een paar rondes ammo op een team m8.
grtz dasolo
Verwijderd
Ik ben blij als ik in mijn 1tje tegen 5 lui moet. Daar maak je mij blij mee.Verwijderd schreef op 23 August 2003 @ 13:22:
[...]
Beste medefragger Mr.X,
Ten eerste dit: Dasolo is 1 van de 4 stichters van -=TGS=-, das bijna een jaar geleden. Dasolo is er een hele poos tussen uit geweest en net een paar dagen geleden weer back to the clan. Dit betekent ook dat hij bijna back to basics is wat techniek en tactiek betreft. "Roestig" of "rusty" is hierbij een bekende term. Ik ben er van overtuigd dat hij binnenkort weer helemaal de oude is en dan zal je blij zijn wanneer zijn naam in jouw team verschijnd.
En zoals jij nu over Dasolo spreekt wil ik hem niet eens mijn team hebben, maar juist tegen hem.
Is toch de gek voor woorden, hij is 1 van de 4 stichters van de TGS clan jah en.
Is dat zo bijzonder?, wordt hij echt niet beter van

Nou sorry maar hoe jij dit bericht hebt getypt en hoe je het beschrijft......

Veel te formeel en ik lig bijna in een deuk van het lachen.
Verwijderd
Misschien was mijn post ook iets kort door de bocht.
Ik zat in defense, dus zag niet wat er gebeurde, maar zag iemand van Assault na een ronde in global speak vragen of je niet iedere keer in de tower wilde blijven zitten. Direkt daarop vond de mass TK plaats, dus dacht dat het een wraakaktie was o.i.d. Het kwam in ieder geval heel vreemd over.
Ik neem je verklaring gewoon aan als waarheid, dus mijn excuses dat mijn conclusie incorrect was.
Ik zat in defense, dus zag niet wat er gebeurde, maar zag iemand van Assault na een ronde in global speak vragen of je niet iedere keer in de tower wilde blijven zitten. Direkt daarop vond de mass TK plaats, dus dacht dat het een wraakaktie was o.i.d. Het kwam in ieder geval heel vreemd over.
Ik neem je verklaring gewoon aan als waarheid, dus mijn excuses dat mijn conclusie incorrect was.
Verwijderd
die gast die dat zei werd daarna ook meteen op zijn foute conclusie gewezen door een mede teamgenoot die wel zag hoe het echt in elkaar zat.
En idd als ik het uit jouw oogpunt bekijk zal het er idd wel raar uitzien ja.
maar ehm...no hard feelings
en @ iznogood: 1 tegen 5 is idd alleen maar leuk en een uitdaging (alleen zou ik het niet op bridge willen, liever in Pijplijn)
En hij bedoeld met hij is een van de 4 stichters helemaal niet dat ik goed ben hij probeert alleen in zijn verhaal duidelijk te maken dat ik er meer dan een half jaar uit ben geweest en nu weer 3 dagen fanatiek speel, dus een beetje roestig ben.
En bij deze vind ik deze zaak wel weer gesloten wie boeit dit allemaal nou??? mij niet.
Jullie kunnen nu typen wat jullie willen ik kom niet meer in deze topic dus veel zin heeft het niet
En idd als ik het uit jouw oogpunt bekijk zal het er idd wel raar uitzien ja.
maar ehm...no hard feelings
en @ iznogood: 1 tegen 5 is idd alleen maar leuk en een uitdaging (alleen zou ik het niet op bridge willen, liever in Pijplijn)
En hij bedoeld met hij is een van de 4 stichters helemaal niet dat ik goed ben hij probeert alleen in zijn verhaal duidelijk te maken dat ik er meer dan een half jaar uit ben geweest en nu weer 3 dagen fanatiek speel, dus een beetje roestig ben.
En bij deze vind ik deze zaak wel weer gesloten wie boeit dit allemaal nou??? mij niet.
Jullie kunnen nu typen wat jullie willen ik kom niet meer in deze topic dus veel zin heeft het niet
Verwijderd
pfff klinkt zo niet als een gezellig clubje... TK kan toch gebeuren. niet zo zeiken en ook niet door het stof kruipen als het gebeurd.
Daarom nade ik heel zelden
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K
Kwam net een speler tegen met honour level 3!!!
Had een smoesje dat zijn broertje zijn account had verneukt. Vervolgens 2x TK'd door hem.
Had een smoesje dat zijn broertje zijn account had verneukt. Vervolgens 2x TK'd door hem.

SuperG, laat is wat horen op ons forum....
Recent heb ik mijn router vervangen en kom nu wel goed stabieler op internet
van Sitecom naar belkin(& wifi)
van Sitecom naar belkin(& wifi)
X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K
ik wilde vandaag ook weer eens AA gaan spelen, en nu krijg ik telkens als ik met mijn account in wil loggen 'timed out'
firewall is het probleem niet, want als deze uit staat werkt het ook niet
ik heb Chello, en dat werkt momenteel ook naar behoren
iemand enig idee?
[ Voor 6% gewijzigd door Crash op 24-08-2003 14:00 ]
Authentication surfer over belast ofzo.
Verwijderd
de nieuwe gamespy houd bij hoeveel uur je per week speelt ik speel ongeveer 22 uur per week jullie?
12 
maar ik kon gisteravond ook niet gamen, moest werken
maar ik kon gisteravond ook niet gamen, moest werken
Last.fm |
Verwijderd
22 uur is echt te veel. ook ik werk dan wel part time maar toch....
ik denk dat ik een paar meditatie lessen ga volgen...
ik denk dat ik een paar meditatie lessen ga volgen...
oefening baart kunt of vlieguren leveren ervaring op
ik heb 1 probleem, die live jump krijg ik maar niet voor elkaar, heeft iemand een walktrough ofiets? Verder zijn alle trainingen makkeljk gelukt behalve de livejump.
Wat is je probleem met die live jump?
Lukt het niet om in de cirkel te landen, of ga je dood tijdens de landing?
Het is inderdaad een van de moeilijkere trainingen van AA
Lukt het niet om in de cirkel te landen, of ga je dood tijdens de landing?
Het is inderdaad een van de moeilijkere trainingen van AA
Bij de live jump moet je een metertje of 2-3 boven de grond beginnen op de 'Use' knop (meestal 'E') te rammen, dat remt de val van de parachute af.
[ Voor 10% gewijzigd door styno op 25-08-2003 12:27 ]
dus gewoon naar de cirkel toe vallen en dan net erboven op e rammen?
ja precies maar je moet wel zorgen dat je erboven zit
dat is het probleem nou juist. eerst moet je een beetje naar voren gaan (op W drukken dus) dan stukkie naar links (A dus) en dan mischien weer beetje vooruit en als je vlak boven de grond ben op de FLARE knop drukken (use knop standaard E) dan is het goed
10100111001
Nu is ook de Mac OSX client uit
FF wat download urls:
[Linux] (hier zit ook de server in)
FTP Mirror west coast USA: guinness.devrandom.net
FTP Mirror west coast USA: 2dollar.unixwhore.com
HTTP mirror Belgium: biot.com
BitTorrent: http://guinness.devrandom.net/armyops190-linux.bin.torrent
MD5: cda9fb6fa330e7c524732da4a304ad87
[MacOSx]
MD5: 697601dd53d5c30aaebc479a8a79259a
FF wat download urls:
[Linux] (hier zit ook de server in)
HTTP mirror Belgium: biot.com
BitTorrent: http://guinness.devrandom.net/armyops190-linux.bin.torrent
MD5: cda9fb6fa330e7c524732da4a304ad87
[MacOSx]
MD5: 697601dd53d5c30aaebc479a8a79259a
Verwijderd
Voor jullie informatie, een kort interview met [Dev]Abraxas op de officiele forums:
Ook zag ik een announcement dat een lid van de community nu ook is aangenomen in het Dev team (zie http://americasarmy.com/f...p?topic=85962&forum=15&99). Dat is wel mooi aan de AA:O community, ik denk niet dat dit zo snel elders zou gebeuren.
Ook zijn ze nog aan het sleutelen om de problemen, vooral voor mensen achter een router, met het inloggen op de auth servers:
Vooral het stuk over voice integratie klinkt goedQ. I see by the number of new stickies in the General Forums recently that you guys seem to be making good progress on the few remaining "big" problems. Do you feel confident that these few remaining issues will be resolved soon or is it too early to know yet?
A. I'm pleased by our progress. We've made great strides on the Timeout issue in particular, mainly due to the community's help. We've also been testing a new server-side patch that should solve several other big issues, and we hope to have that wrapped up soon. Obviously, I wish we'd never had these problems to begin with, but I'll be quite satisfied if we can squash them altogether.
Q. Ut2K4 will have live chat over LAN and Internet with 3D audio (on supported cards). Is this being considered for implementation into America's Army?
A. You bet. Of course, we'll need to allow them to actually finish it, and then we'll have to merge it into our code, so it'll probably be further down the road before we seriously check into it. It is something we are interested in though.
Q. One more UT2K4 question: UT2K4 will have full support of software rendering for those with lower-end video cards or unreliable drivers. Is this something that would be of interest to the AA Dev team to look into for players with lower end PCs?
A. I'm always interested in making the game available to more players. I'll certainly look into it when it's complete. Ultimately, we'll need to evaluate how much work it will be to merge into the code, and decide what the quality trade-offs are.
Q. Has Punkbuster updated you or the Dev team on how many cheaters they have caught to date? If so, can you give us an idea of how effective is appears to be so far?
A. Our initial goal with Punkbuster was to get it ported to the Unreal engine and integrated into the code. We then needed to test it in a public release and verify that it would work harmoniously with the game. While there were a few tweaks that were necessary, I think we've reached our goal. Now that we know the system is working well, we'll begin to focus on the specific details of the cheating issues. So far, we're very happy with the results we've seen.
Q. Everyone knows that the Devs put in their time but some may not know how much extra time you guys put in and what you guys sacrifice. I'm sure you don't like to toot your own horn but since I'm asking, would you mind filling everyone in?
A. Well, I'm writing this post at 7:40pm at night. I came in around 9am this morning. Last night I got home at 9pm. On average, I'd say I personally work 10 to 12 hours a day. Sometimes more, sometimes less. There are others here who probably put me to shame when it comes to the hours they work. For most of us here, this is far more than a job for us. Our lives revolve around working on this game. Personally, I wouldn't want to be doing anything else.
Ook zag ik een announcement dat een lid van de community nu ook is aangenomen in het Dev team (zie http://americasarmy.com/f...p?topic=85962&forum=15&99). Dat is wel mooi aan de AA:O community, ik denk niet dat dit zo snel elders zou gebeuren.
Ook zijn ze nog aan het sleutelen om de problemen, vooral voor mensen achter een router, met het inloggen op de auth servers:
Zijn er nog mensen die Mountain Pass SE spelen, en zo ja, wat vinden ze ervan?I'd like to thank everyone who sent us their log files. You were all a tremendous help. So far we've made great progress in solving this problem. We're still doing some testing to make sure that we didn't accidentally break anything else while fixing this, but I believe we're on course for a final solution. Again, you were all very instrumental in our efforts to track this down.
Verwijderd
Wat ik heb begrepen is het volgende:Blade_V schreef op 30 August 2003 @ 18:32:
AA op ut2k4 engine? naaaais
Krijgen we misschien wel nieuwe mappen met voertuigen erin
AA:O houdt de UT2k3 engine, maar specifieke delen uit de UT2k4 engine kunnen gepatched worden op de oude engine als er behoefte is aan die functionaliteit.
Duidelijk!Eneuhm, nee, ik haat Mountain Pass SE
geinig interview alleen die dev gozers lijken me echte pc freaks
er staat dat ie niks anders zou willen dan dan 12 uur per dag eraan werken
maarja als je het leuk vind om zo lang achter je pc aan een spel te werken
is natuurlijk mooi voor ons
maar ik vind mountain pass SE ook niet echt super
maar ik vind mountain pass SE ook niet echt super
10100111001
Verwijderd
Op MilitarySim is er een nieuw, kort maar interessant interview met [Dev]Abraxas:
HOOAH!MS- Do you consider the release of version 1.9 to be the best and most successful version yet?
[DEV]Abraxas - Yes, I do. Version 1.9 brought us much closer to my original expectations for this game. Subsequent versions will see even more improvements. I'm very pleased at the progress this team has made, and I feel that our recent accomplishments has raised the game to a new level.
MS- Will you now only focus on Special Forces or are there other stuff on the to-do list?
[DEV]Abraxas - There are always other things on our To-Do list. Special Forces is a major facet that we are focusing on, but we have many other goals as well.
MS - For the laser sight on the M4 mod, will we see red dots flying on walls in third person view and same for the flashlight?
[DEV]Abraxas - That is the goal.
MS - When do you expect to have Special Forces ready for the public?
[DEV]Abraxas - As mentioned previously, SF will come to you in portions until it is completed.
MS - What will be done to prevent another premature release?
[DEV]Abraxas - All we can do in the aftermath of such incidents is try to determine what went wrong and take steps to prevent those problems from happening again.
MS - How many new maps are currently being worked on?
[DEV]Abraxas - There are about 6 to 8 maps currently in production. Some are training, some are multiplayer. We're hoping that the majority of them will be ready for version 2.0.
MS - Has PunkBuster been working as expected for the first few days?
[DEV]Abraxas - Yes, although we had a few compatibility issues between PB, the code and the servers, but they all seem to have been ironed out now.
MS - The issue of people disconnecting from the internet when they try to connect to a 1.9 server, is this being worked on or is there any possible solution?
[DEV]Abraxas - We are currently researching this problem. We always give highest priority to any issues that prevent people from playing the game.
MS - Any word on when the karma engine will be looked at?
[DEV]Abraxas - Karma has been working its way up the list, and hopefully we'll be in a position soon to start integrating it.
MS - Are there additional plans for new features on the interface for the next release?
[DEV]Abraxas - Yes, we've done a lot of polish on the interface that we didn't have time to do for 1.9. We're also adding some new pages and features to it. As we get closer to release, I will reveal what some of these things are.
cool 
Hoop dat het wat word
(a la WC_SE)
Hoop dat het wat word
Last.fm |
dat klinkt echt heel goedVerwijderd schreef op 31 August 2003 @ 20:56:
Op MilitarySim is er een nieuw, kort maar interessant interview met [Dev]Abraxas:
[...]
HOOAH!
10100111001
m4 met scope en bipod en silencer is echt chillen. Alleen als je indoor schiet is het een echt kut geluid.
Volgens mij zijn ze weer aan het klussen met de auth servers, ik zie bijna geen official army servers meer en krijg ook wat communication errors op sommige servers.
[ Voor 3% gewijzigd door Croccifixio op 02-09-2003 21:04 ]
Verwijderd
Ik kon laatst ook totaal niet inloggen uiteindelijk heb ik met een onofficiele server geconnect. daar kwam ik op en vervolgens mocht ik WEL op een officiele server. Zelfde procedure werkte bij hem ook.... -vreemd?
weet iemand waarom ik na 1 ronde spelen steeds naar het main scherm word gepopt. Verbinding met de server heb ik dan niet meer. Word zo behoorlijk irritant om te spelen.
Is dit spel in de winkel te koop ? of MOET je hem online kopen... op
http://ecommerce.americas...duct.asp?0=222&1=224&3=21
of is het normaliter gratis te downen (bedoel hier geen warez request mee maar had de indruk dat het een gratis game betrof)
http://ecommerce.americas...duct.asp?0=222&1=224&3=21
of is het normaliter gratis te downen (bedoel hier geen warez request mee maar had de indruk dat het een gratis game betrof)
Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
Het is ook een gratis spel
Je moet alleen weten waar te downen. Ik had em zelf van www.gamershell.com
-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering
ja dit is een totaal gratis spel (behalve op sommige websites)
www.aafiles.com
www.militarysim.com
www.americasarmy.com
www.fileshack.com
www.fileplanet.com
etc.
www.aafiles.com
www.militarysim.com
www.americasarmy.com
www.fileshack.com
www.fileplanet.com
etc.
10100111001
-
[ Voor 100% gewijzigd door xychix op 04-09-2003 17:40 ]
Verwijderd
Nog een interview met [Dev]Abraxas:
Enjoy
Misschien moet ik even uitleggen wie Vegitto is. Hij is een official forum user die als 'community spokesperson' is aangesteld om communicatie tussen Dev's en community te bevorderen.Vegitto has supplied me with a few new questions to answer, which I will post at the end of this message. As always, I'd like to thank him for his help, as it is proving to be tremendously valuable in addressing the needs of the community.
While I've got your attention, I want to let everyone know that we have finished up our testing of some server-side and client-side fixes that we've made. In particular, the client-side fixes should solve the login timeout error, as well as the honor filter problems in the browser. We're getting set to package this up and will then coordinate with the Army on when and how we'll release it to you all. There were many people in the community who proved to be of great assistance in helping us track down these problems, and I'd like to thank all of you who pitched in. This will be a very small, minor patch that will not be mandatory to play the game, but it should solve some problems that has been plaguing a small part of the community. I'll post an update as soon as I have release information for you.
At any rate, here are Vegitto's questions and my subsequent answers. As always, I hope you find this of interest:
Q: What's the decision process for making a small patch versus a big patch? Along the same lines will an autoupdate feature be implemented in the future?
A: I’m assuming that you mean in the case of bug fixes. If that’s so, then first we have to determine if the problem is severe enough to warrant the creation of a patch. We then determine if the problem can be addressed on the server-side of the game (which is ideal), or if it requires a client-side fix. We then weigh how long it will take to create the fix, and how far away we are until our next release (sometimes it’s simply more prudent to wait for the next release). Finally, we check where we are in the code, and determine if this patch is going to cause any bigger problems for us to deal with down the line. There are other factors involved, but that’s the basics.
On the other hand, if this question is really just about file sizes, then the answer is that it’s entirely dependent upon the content we’re creating. If we’re adding lots of new features, particularly ones that will include new sound effects and voice-overs, then the update will invariably be quite large. Basically, there’s no way to add new content to the game without it taking up space.
As far as an Auto Update system is concerned, this is something that I’ve wanted to create for a long time. Unfortunately, it’s a task that we as of yet haven’t had the opportunity to accomplish. Hopefully in the near future it’s something we can implement.
Q: Forum speed versus the search feature. Are there plans for both or some changes to improve the complete forum surfing experience?
A: This is not a question that I can really answer, since I do not run the web page. I do know that the official website has to handle a massive amount of traffic though, and as the game grows this continues to be a technical challenge for those involved with this aspect of the project. All I can really say is that the right people know about the issues, and they are constantly working on ways to improve the forums.
Q: Are there plans for an in-game server setup option?
A: Yes, there are. This is something that I want in the game sooner rather than later. I’ve actually wanted this for some time, but now that we have a programmer who is quickly becoming an expert with the User Interface (props to [Dev]TechnoloG), I’m hoping to see this appear sometime within the next few updates.
Q: The new Medic class has been a great addition to the gameplay. Are there any tweaks or changes in store for our helpful healer?
A: At the moment we have no plans to change anything, but early on we did have a desire for a “critical” state for the player prior to death. At some point I wouldn’t mind going back and trying to add that in. I can’t say right now whether time will allow for that or not though.
Q: Will the in-game ability to change face color be re-added by to the next release?
A: Ideally, what I want to see is a browser where you can choose and customize your character in the game interface, and view the model entirely in 3D. This is going to take a bit of work though, and certainly won’t be ready for 2.0. For the time being though, I may see how difficult it would be to add the previous method back in before the next release
Enjoy
Verwijderd
Nog maar een interview dan? 
Enjoy
Ik heb ook een draadje op het officiele forum gevonden over het gebruik van PunkBuster tot nu toe, lees en huiver: http://americasarmy.com/f...hp?topic=87081&forum=15&4AAOHQ.com : "Do you know if America's Army has had an impact on recruiting for the Army? If yes, do you know the statistics?"
Abraxas : At this time, I do not have access to any real statistics. However, I’ve been advised that the Army considers the game to be a positive venture and a success. Keep in mind though that while recruiting is a consideration of the game, there is much more to it than that. Overall, this game is a strategic marketing tool for the Army, designed educate and inform people about what the Army does and the potential career opportunities they provide for people.
AAOHQ.com : "I remember a couple of months ago hearing all the hype for the Karma engine and that you were having fun with it. But we have heard nothing since. What is happening with the karma engine and what aspects of the game will it be influencing?"
Abraxas : Actually, all that’s happened is that we’ve licensed it. At this time, we have not yet implemented it due to higher priorities. It has moved up our list of things to do though, and I anticipate getting to it soon.
AAOHQ.com: "Can you tell us anything about the map Caves?"
Abraxas : There is no such map. There was a map with that title planned for our initial launch of the game, but it was cut due to time constraints.
AAOHQ.com : "Can you tell us what happened to Land Navigation Training?"
Abraxas : Land Navigation Training was never intended for a public release due to the tedious and complex nature of the course. It was designed for internal use only. We’ve talked about trying to rework it for the public a few times, but each time we stumbled on how to make it entertaining and interesting.
AAOHQ.com: "Will we see maps with rain/snow in the future?"
Abraxas : The new Mountain Pass SE map has some small snow flurries at higher elevations. One of the new SF maps will have a pretty stormy looking environment, although at this time we do not have plans to depict rainfall. We may decide to add more weather effects in the future though, we’ll see.
AAOHQ.com: "Will we ever see things within the map become interactive? For example, using an elevator to get from floor to floor?"
Abraxas : We are trying to add more interactivity to our maps, at least in the single-player training portions. This can already be seen in the Medical training. For multiplayer though, we have to be careful not to add too many features that will add extra overhead to the game and compromise performance. We will add these types of things where we can, but we’re always going to err on the side of caution.
AAOHQ.com: "When (if it will) will the Striker be driveable?"
Abraxas : It’s way too early to even make a guess about this.
AAOHQ.com: "I remember there being talk of us being able to check virtual ranks and stats online. Although there have been a few unofficial sites doing this, will there ever be an official stat site?"
Abraxas : Yes, this is still being planned.
AAOHQ.com : "I remember when people were talking about mortars being integrated into the game. This subject has been silent for the most part. Will mortars be implemented into the game?"
Abraxas : This is still on our list of things we’d like to add. At the moment though, I don’t have an estimate on when that might happen.
AAOHQ.com: "It seems that in 1.9 gameplay has slown down quite a bit. Maps that used to take 5 minutes to finish are now taking 8 or more. Was this intentional?"
Abraxas : We didn’t do anything consciously to slow down the game. However, if Medics are doing their jobs then people may be living longer, which will naturally prolong the battles.
AAOHQ.com: "Can you give us any information on the maps Pipeline SF and Hospital Rescue, and will Hospital Rescue have AI?"
Abraxas : Currently the plan for Hospital Rescue is to have non-player characters (civilians) on the battlefield. Mostly, they will be giving you a reason to properly ID your target before firing your weapon, as you will incur ROE for injuring or killing a civilian.
Pipeline SF is mostly the same, except that it will have SF player starts so that people can use the Weapon Mods. It has also been relit for a nighttime operation.
AAOHQ.com : "How far has AI come since the patch? It seems so far they can only return fire, change position, and sometimes move to cover (if it's close)."
Abraxas : It is continuously being worked on, but it is still a ways off. What the public has access to by using development codes in 1.9 is not the full functionality of the AI. It can actually do much more, and we build on it all the time. We’ll want to get it just right though before we fully implement it.
AAOHQ.com: "Will there ever be an honor reset due to cheaters and/or FLS abuse?"
Abraxas : There is no Honor reset planned at this time. Those who cheat in the game will eventually lose their high Honor accounts thanks to PunkBusters. This has already been evidenced recently, and it will certainly continue.
Enjoy
Verwijderd
Ik begrijp niet veel van deze game. Ik heb die eerste marksman training missie gehaald maar ik kan verder geen andere trainingsmissies kiezen.
En als ik online speel heb ik maar 1 wapen? En ik kan die niet eens op automatic zetten. SOF II bevalt me veel beter.
En als ik online speel heb ik maar 1 wapen? En ik kan die niet eens op automatic zetten. SOF II bevalt me veel beter.
Verwijderd
RTFMVerwijderd schreef op 06 September 2003 @ 22:09:
Ik begrijp niet veel van deze game. Ik heb die eerste marksman training missie gehaald maar ik kan verder geen andere trainingsmissies kiezen.
Tjah, dat heet realisme he? 
En je kunt wel uit meerdere wapens kiezen, maar dan moet je een andere 'character' kiezen zeg maar
En zoals David2003 al zegt, Read The f*cking manual
En je kunt wel uit meerdere wapens kiezen, maar dan moet je een andere 'character' kiezen zeg maar
En zoals David2003 al zegt, Read The f*cking manual
Last.fm |
Verwijderd
Volgens mij lul jij maar een beetje uit je nek, als je alleen de marksman training hebt gedaan kan je nog geen eens online.Verwijderd schreef op 06 september 2003 @ 22:09:
De reden dat je geen andere training kan doen, is waarschijnlijk omdat je de marksman training niet gehaald hebt.(terwijl die voor gewone marksman voor iedere mongool nog wel te doen is).
Ik irriteer mij altijd zo aan ventjes zoals als jij die spellen afkraken terwijl ze het bijna niet gespeeld hebben, het is gewoon jou type game niet.
Maar daarom hoef je het niet meteen af te zeiken.
Btw mag ik vragen hou oud jij bent.
edit:
zie het al, 21
dan gedraag je je wel erg jong, ik vond je reactie toch meer passen bij een 12-jarige)
zie het al, 21
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2003 22:43 ]
@ CREAM
je moet wel je resultaten online opslaan als je dat niet gedaan had klopt het wel dat je geen andere zag, of je had het gewoon niet gehaald. En als je geen andere trainingen kon doen hoe kan het dan dat je wel online gespeeld hebt? en maar 1 wapen
en niet automatic
wat lul je man je hebt een m16, m4, m249, m24, m82 + nog de granaten en de m4 en m249 kunnen allebei op automatic...
dus wat jij allemaal uitkraamt klopt niet helemaal
je moet wel je resultaten online opslaan als je dat niet gedaan had klopt het wel dat je geen andere zag, of je had het gewoon niet gehaald. En als je geen andere trainingen kon doen hoe kan het dan dat je wel online gespeeld hebt? en maar 1 wapen
dus wat jij allemaal uitkraamt klopt niet helemaal
10100111001
Verwijderd
Om voor de marksmanship training te slagen, moet je 23 van de 40 doelen raken. Om echter voor sniper school in aanmerking te komen moet je er 36 van de 40 raken. Ik neem aan dat je daarom vast komt te zitten. Meer nuttige informatie over alle trainingen kun je vinden op http://www.aaodz.com onder 'Training'.
Binnen de online missies kan je met F2 een rol selecteren, met de daarbij behorende uitrusting (wapen, granaten). Je krijgt inderdaad maar 1 wapen, maar kan een tweede oppakken van een gevallen vriend of vijand. Meer wapens zou het realisme te niet doen. AA:O is een beetje bedoeld als een combat simulatie, waarbij de bedoeling is om de realiteit van het Amerikaanse leger na te bootsen.
Sommige wapens hebben een 'alternate fire mode'. Een M16, het standaard wapen, kun je zo op repeat zetten, waarbij je salvo's van 3 kogels afschiet (zoals ook in het echt is, heb ik me laten vertellen). Een M4 kent een volledig automatische mode, en een SAW (Advanced Rifleman) kent alleen maar een volledig automatische mode. Wapens van de OpFor (Opposing Forces) kennen vaak ook een volledig automatische mode. Welke wapens beschikbaar zijn is weer afhankelijk van welke map je speelt, dus schrik niet als je een hier genoemd wapen niet vindt in een bepaalde map.
Nogmaals, in AA:O wordt gestreefd naar een realistische simulatie van gevechtssituaties, niet naar een knal-maar-raak-voor-een-knaak festein. Dingen zoals ademhaling, gezondheid, houding en 'incoming fire' spelen bijvoorbeeld mee in hoe nauwkeurig je kan schieten. Ook het feit dat je niet onbeperkt wapens kan meezeulen is een voorbeeld van het streven het spel realistisch te houden. Als je dit realisme niet leuk vindt, dan is AA:O niet voor jou. Dat doet niets af aan het spel, maar zegt gewoon iets over voorkeur.
Overigens had je deze info allemaal zelf kunnen vinden, dus een beetje meer zelfredzaamheid zou wel prettig zijn.
HTH
PS: Waarom is iedereen zo aangebrand vanwege zijn vraag? Ik geef toe dat zijn post niet van uitzinnig nivo is, maar dan nog ...
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2003 00:34 ]
Als je online speelt krijg je in eerste instantie (meeste kans) een m16. Die kunnen ook irl alleen maar single shot, en 3 round burst aan.Verwijderd schreef op 06 September 2003 @ 22:09:
Ik zie het nut trouwens niet om daarmee full auto te kunnen gaan.
Dat heeft imho alleen maar nut in CQC (close quarters combat), in kleine ruimtes dus. En dan mogen er nog niet teveel team-leden in de buurt zijn. Ga je full auto in een grotere map dan raak je niks, zeker niet als hij verder dan 10 meter van je af is ofzo.
En als je een beetje een snelle vinger hebt dan kan je bijna full auto gaan door gewoon in single shot mode snel op je muisknop te rammen.
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Ik heb gehoord dat "ragdoll" op de to-do lijst staat.
Kan iemand dat bevestigen? Het lijkt me leuk om met de commune te spelen, vooral met Punkbuster enzo, maar ja.... geen ragdoll geen purchase (download)..
Hoe feilloos is Punkbuster eigenlijk?
Kan iemand dat bevestigen? Het lijkt me leuk om met de commune te spelen, vooral met Punkbuster enzo, maar ja.... geen ragdoll geen purchase (download)..
Wat is ragdoolHuggyB schreef op 07 september 2003 @ 00:44:
Punkbuster werkt goed, totdat er een nieuwe versie van de cheats uit komt. Dan zal er even kunnen gecheat worden, maar dat wordt dan zo snel mogelijk verholpen door het punkbuster team
Maar zelfs in de tussentijd is het handig voor de admins. Die kunnen als het ware op je scherm kijken, dus wat jij ziet, inclusief cheat-dingen;
[ Voor 13% gewijzigd door DinX op 07-09-2003 00:47 ]
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Nou ja, beter iets dan niets.
En dit spelletje is een heel goed voorbeeld van ragdoll (lappenpop):
http://tAAt.fi/taat/porrasturvat/SetupPorrast102.exe
Daar is trouwens een nieuwe versie van. Veel geweldadiger
http://jet.ro/dismount/rekkaturvat/download.cgi?exe
In ieder geval, dit is veel beter dan voorgeprogrammeerde animaties.
En dit spelletje is een heel goed voorbeeld van ragdoll (lappenpop):
http://tAAt.fi/taat/porrasturvat/SetupPorrast102.exe
Daar is trouwens een nieuwe versie van. Veel geweldadiger
http://jet.ro/dismount/rekkaturvat/download.cgi?exe
In ieder geval, dit is veel beter dan voorgeprogrammeerde animaties.
[ Voor 3% gewijzigd door HuggyB op 07-09-2003 01:06 ]
Verwijderd
Ik neem aan dat je dit bedoelt:HuggyB schreef op 07 September 2003 @ 00:44:
Voor AA:O is een licentie gekocht om de Karma physics engine in te bouwen, waarvan dit dus een onderdeel is. Ik verwacht dat het dan inderdaad ook in AA:O in 'death sequences' gebruikt zal gaan worden. Met het drukke werk voor het Special Forces deel zal het nog wel even duren voordat het geintegreerd zal zijn en gebruikt zal worden.The best known part of the Karma physics engine is the rag-doll model which simulates the skeletal construction of characters, which plays the greatest role in animating death sequences, which is of great importance in some genres.
Eerlijk gezegd vind ik het vreemd als je de waarde van een spel heel erg laat afhangen van hoe iemand dood ineen zakt, maar ja ... Sowieso is AAO gratis, dus het is geen factor in de koopbeslissing
PunkBuster werkt goed, heb al een paar mensen gekicked zien worden. Feilloos zal het nooit zijn, maar wel zal het grote gros van cheats en cheaters ermee verleden tijd zijn. Hier valt meer te lezen over hoe het met PB gaat na een paar weken gebruik: http://americasarmy.com/f...=87081&forum=15&4
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2003 01:08 ]
Laten we er niet omheen draaien, er zijn veel leuke spelletjes die veel centen kosten. Spellen met goede dynamic physics, waarbij de ragdoll rechniek, krijgen dan de meeste belangstelling bij mij.Eerlijk gezegd vind ik het vreemd als je de waarde van een spel heel erg laat afhangen van hoe iemand dood ineen zakt, maar ja
Ja, daar kan ik niet omheenSowieso is AAO gratis, dus het is geen factor in de koopbeslissing
Ok leuk, ga ik hem morgen downloaden. Even wat "courses"doen en kijken waar ik terecht kom.
Moet ik trouwens een carriere volgen of mag ik een "god" worden in elke tak? (dus dat ik op lk moment elke klasse mag zijn). Of nou ja, rtfm
Verwijderd
Je moet wat training doen voor bepaalde delen, maar verder kan je overal bij. Wel is er voor de selectie van welke rol je binnen je team gaat vervullen een selectiemechanisme, waarbij zowel honor (punten die je wint door te spelen) als score je voorkeur geven bij het kiezen. Dat komt erop neer dat het soms lastig is om een populair wapen zoals de M24 (sniper) te krijgen tenzij je goed bent.HuggyB schreef op 07 September 2003 @ 01:12:
[...]
Moet ik trouwens een carriere volgen of mag ik een "god" worden in elke tak? (dus dat ik op lk moment elke klasse mag zijn). Of nou ja, rtfm
Ja, ik heb wel wat dingen gehoord over dat Honor gebeuren.
Lekker campen ergens en zo een mooie kill:death ratio sprokkelen, en wat zijn we dan toch trots op onze Honor levels.
Nou ja, misschien valt het wel mee achteraf... in ieder geval klinkt die single player wel goed.
Toch wel een goed staaltje propaganda dit, zelfs ik doe mee.
Lekker campen ergens en zo een mooie kill:death ratio sprokkelen, en wat zijn we dan toch trots op onze Honor levels.
Nou ja, misschien valt het wel mee achteraf... in ieder geval klinkt die single player wel goed.
Verwijderd
Ik heb zeker wel even online gespeeld. En ik heb ook zeker die marksman training gehaald. Ik had 26 schoten raak. EN ik heb het naar de server gestuurd. Ik ben echt geen mongool. Ik heb alleen geen zin om eerst lang research te doen voor ik kan spelen.Verwijderd schreef op 06 September 2003 @ 22:41:
[...]
Volgens mij lul jij maar een beetje uit je nek, als je alleen de marksman training hebt gedaan kan je nog geen eens online.
De reden dat je geen andere training kan doen, is waarschijnlijk omdat je de marksman training niet gehaald hebt.(terwijl die voor gewone marksman voor iedere mongool nog wel te doen is).
Ik irriteer mij altijd zo aan ventjes zoals als jij die spellen afkraken terwijl ze het bijna niet gespeeld hebben, het is gewoon jou type game niet.
Maar daarom hoef je het niet meteen af te zeiken.
Btw mag ik vragen hou oud jij bent.
edit:
zie het al, 21dan gedraag je je wel erg jong, ik vond je reactie toch meer passen bij een 12-jarige)
Ik vroeg alleen om wat informatie en ik heb ook eigenlijk geen zin om op sukkels als jou in te gaan.
MrX bedankt voor de info. Daar heb ik wat aan. In tegenstelling tot die fanboys die geen kritiek aan kunnen horen.
gedeeltelijk waar. Maar als jij ligt te campen krijg jeHuggyB schreef op 07 september 2003 @ 01:29:
Ja, ik heb wel wat dingen gehoord over dat Honor gebeuren.
1) minder punten als dat je een objective haalt (hacken van een pc in ic bv)
2) de camp plakken kent iedereen dus de ronde daarna heb je een m203 in je sodemieter.
SP zal er vrij weinig van komen omdat juist MP teamwork stimuleert en das een van de doelen van het spel.
@CREAM: probeer eens hogere dan die 26 te halen want daarmee mag je geen sniper doen. Heb je minimaal 36 voor nodig. Fanboy dingen zijn weer stierenstront. ik denk dat iedere speler wel kritiek heeft zoals de bugs die er inzitten. BV de 1.7 weaponbug of de pb unknown reason bug (nu gefixt)
De eerste keer dat ik rifle range deed: 33 raak (kende de iron sights niet)
[ Voor 22% gewijzigd door cybermans op 07-09-2003 10:09 ]
Verwijderd
ik wil een clan joinen ik ben geen noob. favoriete maps zijn pipeline, insurgent camp en weapon cache.
heeft iemand een irc kanaal of een url voor recrutement.
heeft iemand een irc kanaal of een url voor recrutement.
Deze error krijg ik ook nadat ik mijn
armyops.ini bestand heb weggegooid.
iemand een hint? hoe krijg ik um aan de praat ?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| No Label OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600) CPU: AuthenticAMD PentiumPro-class processor @ 1532 MHz with 255MB RAM Video: ATI RADEON VE DDR (105) Error setting display mode: CheckDepthStencilMatch failed. (D3D_OK). Please delete your armyops.ini file if this error prevents you from starting the game. History: UD3DRenderDevice::UnSetRes <- DetermineFormats <- SetupPresentParms <- UD3DRenderDevice::SetRes <- UWindowsViewport::TryRenderDevice <- UWindowsViewport::OpenWindow <- UGameEngine::Init <- InitEngine |
Verwijderd
gewoon opnieuw installeren die hap.xychix schreef op 07 September 2003 @ 13:27:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 No Label OS: Windows XP 5.1 (Build: 2600) CPU: AuthenticAMD PentiumPro-class processor @ 1532 MHz with 255MB RAM Video: ATI RADEON VE DDR (105) Error setting display mode: CheckDepthStencilMatch failed. (D3D_OK). Please delete your armyops.ini file if this error prevents you from starting the game. History: UD3DRenderDevice::UnSetRes <- DetermineFormats <- SetupPresentParms <- UD3DRenderDevice::SetRes <- UWindowsViewport::TryRenderDevice <- UWindowsViewport::OpenWindow <- UGameEngine::Init <- InitEngine
Verwijderd
Ik denk dat je voor dit soort technische problemen beter op het officiele AAO forum kan posten in de 'Tech Support' sectie (http://www.americasarmy.c...ewforum.php?forum=4&97285). Natuurlijk is het zinvol om eerst te zorgen dat je de laatste drivers en DirectX hebt geinstalleerd (Catalyst 3.7, DirectX 9.0b), zodat het in ieder geval daar niet aan kan liggen.xychix schreef op 07 September 2003 @ 13:27:
Succes
Wat heel goed helpt om de sniperscore te halen is.Verwijderd schreef op 07 September 2003 @ 03:14:
[...]
Ik heb zeker wel even online gespeeld. En ik heb ook zeker die marksman training gehaald. Ik had 26 schoten raak. EN ik heb het naar de server gestuurd. Ik ben echt geen mongool. Ik heb alleen geen zin om eerst lang research te doen voor ik kan spelen.
Ik vroeg alleen om wat informatie en ik heb ook eigenlijk geen zin om op sukkels als jou in te gaan.
MrX bedankt voor de info. Daar heb ik wat aan. In tegenstelling tot die fanboys die geen kritiek aan kunnen horen.
Gebruik een goed koptelefoon en concentreer je op de adempauzes (in deze korte periodes staat je wapen echt stil)
je hebt dacht ik 3 rustpauzes voor een schot op een schietschijf dus laat je niet gekmaken door de tijdsdruk.
Zorg dat je de eerste 20 staande schoten raak hebt, begin anders overnieuw.
Helaad je wapen in de tijd dat je van de staande naar de liggende schiethouding overgaat.
Je bent nieuw met het spel dus ik hoop dat je weet dat je ook kan inzoomen met je wapen en over de korrel kan kijken.(ik wist het namelijk niet toen ik voor de allereerst keer de schietbaan op ging , ik dus vrolijk met mijn groene richtpunt op die schietschijven richten en dus bijna niks raken).
En voor de sniper heb je 36 en meer punten nodig van de 40.
Dit is voor mij ook alweer 10 maanden geleden , ik denk dat ik ook maar weer eens ga oefenen.
[ Voor 7% gewijzigd door makkie op 07-09-2003 14:11 ]
Verwijderd
Modbreak:
Stel je aan man.
Als je je niet kunt gedragen zoek je maar een ander forum op.
[ Voor 36% gewijzigd door M@NIC op 07-09-2003 17:03 ]
Was dit nu echt weer nodigVerwijderd schreef op 07 september 2003 @ 14:13:
[...]
ik zal even uitleggen wat RTFM betekend:
READ THE FUCKIN MANUAL!!!!!!!
Verwijderd
ja dit was nodig die gast is duidelijk een a- hole met zn "sof 2 is leuker" en zn "ik heb geen zin om research te doen" en zn "mongool" en zn "sukkel" en zn "fanboys"
Ik snap er geen stront van.
Ik heb een account aangemaakt, ik log in, en ik begin met de training.
Aan het eind moet ik mn results uploaden en krijg ik een Invalid Password melding.
Ga ik naar het main menu, log ik weer in en hij doet het gewoon. Kan ik die training weer opnieuw doen zonder garantie dat hij mn password pakt.
En ik ben toch al ingelogd? Moet hij nou weer perse mn gegevens hebben als ik training resultaten heb en de boel verneuken?
-edit-
Ah, spellen joinen doet hij ook niet. Invalid Password.
Aan het eind moet ik mn results uploaden en krijg ik een Invalid Password melding.
Ga ik naar het main menu, log ik weer in en hij doet het gewoon. Kan ik die training weer opnieuw doen zonder garantie dat hij mn password pakt.
En ik ben toch al ingelogd? Moet hij nou weer perse mn gegevens hebben als ik training resultaten heb en de boel verneuken?
-edit-
[ Voor 8% gewijzigd door HuggyB op 07-09-2003 16:40 ]
als je training resultaten hebt zal je die moeten uppen. Dan logt ie opnieuw in. Maarre zo erg is het toch niet om een keer opnieuw het te doen. (wordt je alleen maar extra goed van). Heb je de mail al gehad en je account geactiveerd? Check ook eens de User.ini file (kwak daar desnoods keihard je waardes in.)
Volgens mij snap ik het al.
Ik heb omdat mijn username al in gebruik was een spatie voor mijn username gezet. Deze negeert hij bij alles behalve the Personal Jacket scherm. Ik hoop dat in die user.ini mijn username staat.
-edit-
Hij stond er.
Ah, ik kreeg nu een "Player not qualified for this level".
Ik neem aan dat een log-in goed verlopen is? Maar weer es de training doen dan
Ik heb omdat mijn username al in gebruik was een spatie voor mijn username gezet. Deze negeert hij bij alles behalve the Personal Jacket scherm. Ik hoop dat in die user.ini mijn username staat.
-edit-
Hij stond er.
Ah, ik kreeg nu een "Player not qualified for this level".
Ik neem aan dat een log-in goed verlopen is? Maar weer es de training doen dan
[ Voor 28% gewijzigd door HuggyB op 07-09-2003 16:45 ]
Verdomme, ik krijg nog steeds een invalid password na de training.
Wat willen die gasten nou van me.
-edit-
Hey, een username change. Nou, dan maar een username met "echte" characters.
Wat willen die gasten nou van me.
-edit-
Hey, een username change. Nou, dan maar een username met "echte" characters.
[ Voor 31% gewijzigd door HuggyB op 07-09-2003 17:02 ]
Verwijderd
had ik ook een keertje shit is een bug.HuggyB schreef op 07 september 2003 @ 16:35:
Ik snap er geen stront van.
-edit-
wat ik had: ik kon niet inloggen kreeg steeds invalid password/username begreep er echt geen moer van, heb toen uit wanhoop de hele boel opnieuw geinstalled en warempel shit deed het weer!!!
ik kan wel spelen (radeon 7200) maar al in de eerste tutor zie ik geen tafel staan waar van ik een wapen moet oppakken, toch stuurt de instructeur mij daarheen. Als ik de betreffende kan op loop lijk ik tegen een glazen wand op te lopen. Ook in de eerst schiet tutorial mis ik veel schijven.. die zie ik dan ook helemaal niet!
wat kan ik hieraan doen ?? ook draaid het spel op 32 bits niet... op 16 wel...
wat kan ik hieraan doen ?? ook draaid het spel op 32 bits niet... op 16 wel...
Verwijderd
Lo all, i heb nu 1.9 weer geinstalled en nu zie ik bij de trainingen alleen die van de M16 sniper Airborne en Medic, waar zijn die van Ranger enzo gebleven ??
zaren bij deployment.
Xychix Kan zijn omdat je kaart wat dingen niet ondersteunt dat het niet volledig werkt.
Xychix Kan zijn omdat je kaart wat dingen niet ondersteunt dat het niet volledig werkt.
Dit topic is gesloten.