Home-theatre af ! incl. foto's
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 last
Reageer Nieuw Topicquote:Baklap schreef op 26 November 2002 @ 12:57:
Nou hard voor gewerkt![]()
![]()
(geen flame mag ik zeggen hahahahahaha)
Vuile rotzak, hele dag internetten IS hard werken, als jij nou eens wat leuke klusjes voor me verzint
Ik ga je doodvermoorden !
(zit tegenover me, die Baklap ! )
tbusquet wijzigde dit bericht 26-11-2002 13:59 (11%)
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
quote:Baklap schreef op 26 November 2002 @ 13:59:
ok zal ff kijken wat er nog geveegd moet worden HAHAHAHHA
Je kont !
Maar nou kappen met mijn topic vervuilen,..
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Je MAG niet eens meer komen, en wanneer krijg ik die DVD's die ik je bijna een jaar geleden uitgeleend heb weer eens terug ?quote:Baklap schreef op 26 november 2002 @ 14:01:
Je weet toch dat dat wel goed zitmaar ok back on-topic.... wat kost dat nou
Sorry.. ik kom DEZE week kijken !
Reg. datum: 22 december 2001
mthalen wijzigde dit bericht 26-11-2002 17:40 (89%)
En ik kan je vertellen dat Tbusquet deze topic echt niet opende om te patsen maar gewoon puur om dat hij trots is op zijn prestatie.
Dat sommige mensen het zien als patsen is eerder hun probleem maar dan nog hoef je dat niet zo flamerig over te brengen.
Ik krijg eerder het idee dat jalousie mee speelt in dit verhaal dan dat je het niet kan uitstaan dat Tbusquets showt met zijn materiaal. En laten we eerlijk zijn als we het allemaal zo goed voor elkaar hadden dan wilden we dat allemaal aan de buiten wereld laten zien.
Big-Foot wijzigde dit bericht 26-11-2002 18:35 (72%)
Big-Foot -> gecertificeerde idioot (door ReemF) | <Floor-is> Big-Foot: jij bent nog ergerr dan ik gewoon :o
Reg. datum: 27 augustus 2002
ik vin het eigenlijk best wel meevallen, op je scherm ben ik wel vet jaloers maar het lijkt mij dat die 2 front speakers dus egt nie genoeg geluid geven! en volgens mij heb je tog egt verkeerde info gehad van die dolby gasten want zo horen die speakers tog egt niet te hangen, die moeten juist naar je toe gewezen zijn man, draai die maar een kwart slag, en tlijkt mij dus ook dat je geen vershil hoort tussen je midden achter speaker en de 2 andere want die hangen zoooo dicht op mekaar......
kzal binnenkort ff pics van mijn kamer make,,,,
Greeetzzzzzzzz
quote:Destroyer schreef op 26 November 2002 @ 19:10:
he tbusguet,
ik vin het eigenlijk best wel meevallen, op je scherm ben ik wel vet jaloers maar het lijkt mij dat die 2 front speakers dus egt nie genoeg geluid geven! en volgens mij heb je tog egt verkeerde info gehad van die dolby gasten want zo horen die speakers tog egt niet te hangen, die moeten juist naar je toe gewezen zijn man, draai die maar een kwart slag, en tlijkt mij dus ook dat je geen vershil hoort tussen je midden achter speaker en de 2 andere want die hangen zoooo dicht op mekaar......
damn wat een nederlands....
het lijkt mij dat die frontspeakers echt wel genoeg geluid geven
ennuh...

Reg. datum: 25 april 2002

Kijk hier eens:
http://www.dolby.com/ht/Guide.HomeTheater.0110.html
Scarp wijzigde dit bericht 26-11-2002 19:48 (26%)
Als je nu echt heel eerlijk bent, vind je dan dat die extra achterspeaker iets toevoegd? Het lijkt mij namelijk dat die drie speakers achter nu veel te dicht op elkaar hangen om echt zin te hebben. Ik kan me voorstellen dat als je net een half maandsalaris uit hebt gegeven aan een nieuwe surround decoder je je min of meer verplicht voelt om ook alle kanalen te gaan benutten.
En wat vind je vriendin ervan? Verklaart ze je niet voor gek?
Als je maar aan genoeg enquetes meedoet word je vanzelf normaal. | Als er geen domme vragen bestaan, wat voor vragen stellen domme mensen dan?
Reg. datum: 22 december 2001
quote:En ik kan je vertellen dat Tbusquet deze topic echt niet opende om te patsen maar gewoon puur om dat hij trots is op zijn prestatie.
De prestatie zijnde? Dat hij werkt voor zijn geld?
LEZEN is ook een vak, ik zei namelijk: "Vind die setup op zich wel redelijk; de apparatuur is cool"quote:Ik krijg eerder het idee dat jalousie mee speelt in dit verhaal
jij zou ook nog foto's posten.....quote:mthalen schreef op 26 November 2002 @ 19:54:
[...]
De prestatie zijnde? Dat hij werkt voor zijn geld?
[...]
LEZEN is ook een vak, ik zei namelijk: "Vind die setup op zich wel redelijk; de apparatuur is cool"
quote:mthalen schreef op 26 November 2002 @ 19:54:
LEZEN is ook een vak, ik zei namelijk: "Vind die setup op zich wel redelijk; de apparatuur is cool"
Lezen mag dan een vak zijn, fatsoenlijk reageren is dat ook en daar verdien jij zeker geen 10 mee.
Voor de rest ben ik wel ongeveer klaar met je. Als je me verder nog wat hebt te vertellen doe je dat maar op IRC of ICQ dit topic wil ik graag schoon houden.
Big-Foot wijzigde dit bericht 26-11-2002 21:40 (6%)
Big-Foot -> gecertificeerde idioot (door ReemF) | <Floor-is> Big-Foot: jij bent nog ergerr dan ik gewoon :o
Reg. datum: 27 augustus 2002
quote:twopack schreef op 26 November 2002 @ 19:35:
[...]
damn wat een nederlands....
het lijkt mij dat die frontspeakers echt wel genoeg geluid geven
ennuh...
[afbeelding]
hoezo wa een nederlands??
erm, oke jullie hebben gelijk misschien horen die speakers wel zo te hangen maar tog geloof ik niet dat die 2 frontspeakers egt een lekker vol geluid geven.
Greeetzzzzzzzz
quote:Destroyer schreef op 27 november 2002 @ 07:52:
[...]
hoezo wa een nederlands??![]()
erm, oke -evt. een komma- jullie hebben gelijk -komma- misschien horen die speakers wel zo te hangen. tog geloof ik niet dat die 2 (twee) frontspeakers egt een lekker vol geluid geven.
mark_dabomb wijzigde dit bericht 27-11-2002 09:01 (4%)
Marantz SR4300 / Pioneer DV-360 K / Magnat Project 4 / Quadral QLX Base II / KLipsch Quintet II / Sennheiser RS 20 / Monitor D.A.S. Correct / Pioneer PD-Z81M / JVC AV-21BF10S
quote:Nikel schreef op 26 November 2002 @ 19:50:
Mooie setup! Ik ben nog steeds onder de indruk van de screenshots.
Als je nu echt heel eerlijk bent, vind je dan dat die extra achterspeaker iets toevoegd? Het lijkt mij namelijk dat die drie speakers achter nu veel te dicht op elkaar hangen om echt zin te hebben. Ik kan me voorstellen dat als je net een half maandsalaris uit hebt gegeven aan een nieuwe surround decoder je je min of meer verplicht voelt om ook alle kanalen te gaan benutten.
En wat vind je vriendin ervan? Verklaart ze je niet voor gek?
Dankje Nikel ! De extra surround voegt zeker wel iets toe voor DVD's die DTS-ES of DD-EX ge-encodeert zijn. Als je bijv. een vliegtuig recht van achter aan hoort komen, komt deze dus uit de luidspreker recht boven je, dat maakt het verhaal wat realistischer. Je hebt opzich wel gelijk dat ik de extra speaker aangeschaft heb om mijn nieuwe versterker de optie ervoor had. Maar tevens ben ik dan meteen op de toekomst voorbereid als ik wat meer ruimte heb om de back-center verder naar achteren te plaatsen. Bovendien heb ik een goede deal met een vriend van me kunnen maken om een setje 601's te kopen (worden alleen per set verkocht) en die te splitsen. Dus hebben we allebei een leuke backcenter. Bij gewone 5.1 bronnen kan ik ook de back-center aanzetten. Maar dit doe ik bewust niet, omdat ik van mening ben dat je de track zo weer moet geven zoals de maker dit op de dvd bedoeld heeft.
Oww, en mijn vriedin kijkt nergens meer van op
quote:mthalen schreef op 26 November 2002 @ 17:39:
Nou ja, het aantal posts zegt niet echt iets over kennis van zaken; kijk voor de gein eens hoeveel onzin hier wordt gepost door veel posters....
Waarom kom je dan nog in vredesnaam hier ? Als je het zo moeilijk hebt hier, raad ik je toch echt aan om eens elders te gaan kijken. Tevens vind ik het ten eerste jammer dat je zo reageert op mij. En wat ik nog teleurstellender vind is dat je geen enkele reactie geeft op de punten, door mij aangegeven in een bovenstaande post.
quote:Destroyer schreef op 27 November 2002 @ 07:52:
[...]
hoezo wa een nederlands??![]()
erm, oke jullie hebben gelijk misschien horen die speakers wel zo te hangen maar tog geloof ik niet dat die 2 frontspeakers egt een lekker vol geluid geven.
Kom maar luisteren als je het niet geloofd, heb je wel eens 602's gehoord dan ?
quote:Destroyer schreef op 26 november 2002 @ 19:10:
he tbusguet,
Kan je dat even uitleggen, het verhaal dat de frontspeakers niet genoeg geluid geven ? Bedoel je dat ze niet genoeg SPL kunnen produceren ? Bedoel je dat ze niet het volledige door het menselijke gehoorde frequentie gebied kunnen beslaan ? Concludeer je doordat ze niet zo groot zijn, ze niet voldoende vermogen kunnen verwerken ? In alle gevallen moet ik je teleurstellen, mensen die de 602 B&W hebben zullen je kunnen vertellen dat deze speaker genoeg geluid kan produceren voor de gemmidelde ruimte. Ik snap dus ook niet waarop je deze bewering baseerd.
Dolby specificeert het zo, daar kan ik voor de rest niets aan doen. De speakers hangen dus boven me, naar mijn oren gericht. En je hoort zeker weten een groot verschil tussen links, midden en rechts, wel eens van plaatsing van geluid gehoord ?
Even een andere opmerking, een taalcursus zou denk ik niet aan je verspild zijn, en ik ben benieuwd hoe geweldig jij het wel niet opgesteld hebt, laat maar zien die foto's. Bovendien kan ik heel erg goed tegen goede onderbouwde kritiek, maar blaat alsjeblieft niet als een kip zonder kop in de ruimte.
tbusquet wijzigde dit bericht 27-11-2002 10:09 (45%)
quote:Scarp schreef op 27 November 2002 @ 10:14:
Wel handig om die muren zo te hebben, dan kan je de speakers daaraan hangen (alhoewel je achtermuur ietsje naar achter zou moeten). Ikzelf zet denk ik de surround speakers op oorhoogte (worden b&w 602.5s3 speakers) aangezien ik ze aan de zijkant niet echt zo hoog kan ophangen. Of hele hoge stands maar dat past niet echt.
Iedereen heeft helaas limitaties aan de ruimte waar je in speelt, vaak omdat de meeste mensen helaas niet de luxe voor een compleet aparte ruimte hebben.
602.5 zijn leuke speakers btw.
Pauluz at ZaanZone.nl | Xbox Gamertag: Pauluzz |
quote:tbusquet schreef op 27 November 2002 @ 10:22:
[...]
Iedereen heeft helaas limitaties aan de ruimte waar je in speelt, vaak omdat de meeste mensen helaas niet de luxe voor een compleet aparte ruimte hebben.
602.5 zijn leuke speakers btw.mooie vloerstaanders.. gebaseerd op 601..
Ja, inderdaad mooie speakers.
Ik denk dat ik 604s3 voorspeakers koop en dan als surrounds 602.5s3's neem als surround. Ben alleen aan het twijfelen of ik de nr900 of 700 van onkyo koop. In het laatste geval doe ik de kleine center van b&w achter, anders doe ik 2 602.5's als achter speakers.
Zaterdag nog maar eens langs de winkel op te luisteren
quote:Scarp schreef op 27 november 2002 @ 10:53:
[...]
Ja, inderdaad mooie speakers.
Ik denk dat ik 604s3 voorspeakers koop en dan als surrounds 602.5s3's neem als surround. Ben alleen aan het twijfelen of ik de nr900 of 700 van onkyo koop. In het laatste geval doe ik de kleine center van b&w achter, anders doe ik 2 602.5's als achter speakers.
Zaterdag nog maar eens langs de winkel op te luisteren
Dat is een fijne keuze, maar LCR60 kost ongeveer net zoveel als de 602.5, geloof ik tenminste.
Wat moet je neertellen voor een 604 tegenwoordig ?
tbusquet wijzigde dit bericht 27-11-2002 11:08 (7%)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 last