3000 !!!!! heb ik nou al een keer of 150 gezegd.quote:
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
GoT Index » Audio en HiFi » Home-theatre af ! incl. foto's
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 last
[Post Reply] [Nieuw Topic]3000 !!!!! heb ik nou al een keer of 150 gezegd.quote:Haso2000 schreef op 25 November 2002 @ 12:48:
4 jaar? ehm... hoeveel uur?
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
quote:tbusquet schreef op 25 november 2002 @ 10:36:
[...]
Dolby specificeert het zo dat je surround speakers naast je.. vrij hoog moeten hangen. De back-surround hangt idd niet zoals het zou moeten, deze zou een stuk verder naar achteren moeten hangen, dit is fysiek niet mogelijk, maar het geluidsbeeld is alles behalve verstoord.. het klinkt juist erg ruimtelijk, en toch met goede plaatsing.
Inwin Maxi tower - Abit nf-s rev2.0 - AMD 2700+ @2530mhz - HD Maxtor 40/60GB - GF4 4200 128mb and the usual stuff.
Bedankt voor je nuttige toevoeging heh..quote:
PIII 800@804 Mhz - Asus CUV4X - 768MB SDRAM - Geforce 3 Ti500 deluxe - SBLive! Value -
Maxtor 30GB+80GB 7200 rpm - Creative 12x40 DVD - LiteOn 16x10x40 CDRW - WinXP Pro NL
Natalie Portman beauty queen

quote:Robbie007 schreef op 25 november 2002 @ 17:25:
Hoppa en nog 2 monitoren erbij, waarom ook niet hehBV, mijn situatie, op een zolder.
[afbeelding]
Het scherm komt dan op 1,60m hoogte te hangen terwijl de beamer op 1,90 m hoogte komt. Is dat erg?
A64 3000+ A8N-E 1024MBDDR400 7600GT PCI-TV HD-WD800JB RW-NEC3540 XP-SP2Pro Orange ADSL2+
Jaja !! het object waar ik het meeste trost op ben binnen mijn setup, mijn Superpech tv !quote:
Daar heeft ie vast wel iets of iemand voorquote:Anthrax schreef op 25 November 2002 @ 21:23:
hangt je scherm niet aan de hoge kant?
heb je geen nekpijn na een filmpje?
Inwin Maxi tower - Abit nf-s rev2.0 - AMD 2700+ @2530mhz - HD Maxtor 40/60GB - GF4 4200 128mb and the usual stuff.
Big-Foot -> gecertificeerde idioot (door ReemF) | <Floor-is> Big-Foot: jij bent nog ergerr dan ik gewoon :o
quote:Robbie007 schreef op 25 november 2002 @ 17:25:
[afbeelding]
Het scherm komt dan op 1,60m hoogte te hangen terwijl de beamer op 1,90 m hoogte komt. Is dat erg?
Als iemand mij in zo'n stinkhok (wat jij dus impliceert) zou pleuren met wat hij erin heeft staan, dan kom ik never nooit meer eruitquote:mthalen schreef op 25 november 2002 @ 22:54:
Is er dan niemand die hierbij denkt;
"Jezus wat een sneu patsertje, wel laten zien wat je hebt maar te beroerd om te vertellen wat het kost, terwijl je dat maar al te graag zou willen?"
Volgens mij kan je beter investeren in fatsoenlijke woonkamer, maar HEY, als je de rest van je leven in een studentenkamer wilt wonen is dat jouw goed recht natuurlijk.
Je geeft zelf al toe dat het puur om de pats gaat; alle afstandsbedieningen even fotograferen omdat het zo stoer staat. Hoe oud ben je eigenlijk? Dacht dat dat meer iets voor eind-basisschool was; "kijk mij eens 6 afstandsbedieningen hebben!"....
Vindt die setup op zich wel redelijk; de apparatuur is cool, maar JEZUS, wat een klein stinkhok.....
Silence_W wijzigde dit bericht 25-11-2002 23:04 (65%)
quote:mthalen schreef op 25 november 2002 @ 22:54:
Is er dan niemand die hierbij denkt;
"Jezus wat een sneu patsertje, wel laten zien wat je hebt maar te beroerd om te vertellen wat het kost, terwijl je dat maar al te graag zou willen?"
Volgens mij kan je beter investeren in fatsoenlijke woonkamer, maar HEY, als je de rest van je leven in een studentenkamer wilt wonen is dat jouw goed recht natuurlijk.
Je geeft zelf al toe dat het puur om de pats gaat; alle afstandsbedieningen even fotograferen omdat het zo stoer staat. Hoe oud ben je eigenlijk? Dacht dat dat meer iets voor eind-basisschool was; "kijk mij eens 6 afstandsbedieningen hebben!"....
Vindt die setup op zich wel redelijk; de apparatuur is cool, maar JEZUS, wat een klein stinkhok.....
quote:mthalen schreef op 25 November 2002 @ 22:54:
Mod break: om verdere flames te voorkomen heb ik deze post even geedit.
quote:Smirnoff schreef op 25 November 2002 @ 22:58:
[...]
WOW mega vette autoCAD tekening
Nee zonder dolle, heel mooi spulletje ben er zeer jaloers op en terecht
FireStarter wijzigde dit bericht 26-11-2002 07:18 (6%)
Jag kun je die quote niet weghalen ? Tis al erg genoeg en zo nog erger...quote:
You go get himquote:tbusquet schreef op 26 november 2002 @ 11:51:
Nouja zeg,
1. Het stinkt niet in mijn kamer.
2. Ik ben 22
3. Ik heb er express bijgezet dat ik GEEN prijzen vermeld, en ik heb hier ook geen behoefte aan, als mensen willen weten wat iets kost dan kunnen ze contact met me opnemen, maar dan ook alleen als ze ergens interesse in hebben, of als ik ze adviezen over aanschaf kan geven. Ik pats niet met mijn spullen, ik ben er trost op, en vind het leuk om te laten zien, of om andere mensen ideeen te geven over de hobbie die mij veel tijd kost en waar ik heel erg veel plezier aan beleef. As we speak ben ik dan ook een soort van FAQ aan het schrijven voor mensen die ook met projectie willen beginnen en waar ik mijn eigen ervaringen in probeer uit te leggen.
4. Woonruimte kost ontzettend veel geld waar ik woon, deze kamer kost me al een hoop geld per maand. En ik ben lange tijd opzoek gegaan naar andere woonruimte, maar ik ben niet bereid om 700 euro per maand te betalen aan iets wat maar een klein beetje groter is dan wat ik nu heb. Bovendien ben ik van mening dat ik nu nog in staat ben om de dingen te kopen die ik graag wil hebben juist omdat ik nog niet zoveel vaste lasten heb. Over een paar jaar is dat misschien niet meer mogelijk voor mij.
5. Ik vind jou onzetend kinderachtig reageren, gelukkig zijn er zat mensen hier op GoT die WEL leuk kunnen reageren, en het leuk vinden om te komen kijken of wat dan ook. Trouwens, ik vind je ook laf, want ik heb sterk het vermoeden dat je niet onder je eigen account post, maar onder een clone-account. En als dat al niet het geval is, dan vraag ik me toch sterk af waar je denkt dat je het over hebt met 9 posts op je naam !
Zo, is het weer goedquote:
Precies, dat heb ik in een vorige post ook gezegdquote:tbusquet schreef op 26 November 2002 @ 12:43:
[...]
Zo, is het weer goedIk ga er voor de rest geen woorden aan vuil maken, maar wilde het wel even recht zetten. Ik houd juist helemaal niet van patsen. Maar ik ben wel onzettend weg van HT en alles wat daarbij komt kijken. Ik zie het niet als patsen als ik ontzettend blij ben met iets waar ik hard voor gewerkt heb. Ik ben niet iemand die dat soort dingen van mijn ouders krijgt, en bovendien ben ik volledig onafhankelijk, ik verdien mijn eigen geld, en krijg niets van mijn ouders of wat dan ook.
GoT Index » Audio en HiFi » Home-theatre af ! incl. foto's
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 last
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona
© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona