Gathering of Tweakers

Quicksearch
©

quote:
3000 !!!!! heb ik nou al een keer of 150 gezegd.

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

quote:
tbusquet schreef op 25 november 2002 @ 10:36:
[...]
Dolby specificeert het zo dat je surround speakers naast je.. vrij hoog moeten hangen. De back-surround hangt idd niet zoals het zou moeten, deze zou een stuk verder naar achteren moeten hangen, dit is fysiek niet mogelijk, maar het geluidsbeeld is alles behalve verstoord.. het klinkt juist erg ruimtelijk, en toch met goede plaatsing.

In de bioscoop hang het ook een stuk hoger dan jezelf. Maar op zich is het afhankelijk van wat er mogelijk is in je kamer. Bij B&W in hun handleidingen hebben ze het over iets boven oorhoogte zetten van surround speakers. Het is maar wat je zelf het prettigst vind klinken.

Verder mooie surroundset en lcd projector :)

Tha Madman

Ik durf er gewoon niet meer naar te kijken.
Respect _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Inwin Maxi tower - Abit nf-s rev2.0 - AMD 2700+ @2530mhz - HD Maxtor 40/60GB - GF4 4200 128mb and the usual stuff.

©

quote:
Bedankt voor je nuttige toevoeging heh..

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

Damn wat een installatie _/-\o_

alleen jammer van die ' hoek' in je muur achter zodat je de rear boxen vrij kort bij elkaar moet hangen...............en lig jij altijd op je bed een film te kijken??

lijkt me ook niet zo optimaal als in een bankje/bioscoopstoel

dus als je geld teveel hebt (wat jij waarschijnlijk hebt :+ ) zou ik er nog een leuk bioscoopzitje bij proberen te regelen :P

maar de apparatuur is uber uber :9~ vooral dat scherm (ik was al superblij met alleen die breedbeeld tv, zonder surround of wat dan ook ;) )

PIII 800@804 Mhz - Asus CUV4X - 768MB SDRAM - Geforce 3 Ti500 deluxe - SBLive! Value -
Maxtor 30GB+80GB 7200 rpm - Creative 12x40 DVD - LiteOn 16x10x40 CDRW - WinXP Pro NL
Natalie Portman beauty queen

Hoppa en nog 2 monitoren erbij, waarom ook niet heh :X http://members.ams.chello.nl/tbusquet/thuisbios/htn006.jpg

_/-\o_ Wat een kamer _/-\o_ .

Ben benieuwd of de beamers over 2 jaar nog duur zijn.

Ik heb nu 2 IQ Spectra 2000 speakers hier thuis staan. Deze worden na de zomer vergezeld met 2 rears, center en back speaker, en worden aangesloten op een Marantz 7300.

En dan hopelijk over 2/3 jaar misschien wel een beamer op mijn zolder :9~ .

Echt een top kamer kwa schermwand dit.

Bij mij zal ik nog moeten gaan klote.

Is er eigenlijk ook een regel kwa bovenkant scherm en de hoogste van de beamer?

BV, mijn situatie, op een zolder.

http://members.brabant.chello.nl/~r.vandelaar/Zolder.PNG
Het scherm komt dan op 1,60m hoogte te hangen terwijl de beamer op 1,90 m hoogte komt. Is dat erg?

©

quote:
Robbie007 schreef op 25 november 2002 @ 17:25:
Hoppa en nog 2 monitoren erbij, waarom ook niet heh :X BV, mijn situatie, op een zolder.

[afbeelding]
Het scherm komt dan op 1,60m hoogte te hangen terwijl de beamer op 1,90 m hoogte komt. Is dat erg?

Heb 3 monitoren staan hoor ;) :P

En geld teveel heb ik absoluut niet, inversteer gewoon veel geld in mijn hobby, omdat ik daar veel lol aan beleef.

Maar om even over jouw mogelijke opstelling te hebben, ik kan er niets zinnigs over zeggen, de ene projector is heel erg veelzijdig (zoals die ik nu heb).. terwijl ik mijn vorige projectoren op geen enkele manier hoog op kon hangen zonder vervorming in het beeld. En zelfs als ik hem dan heel laag ophing, kreeg ik alsnog vervorming in het beeld.. dus het volgende krijg je dan /.....\ of.. \..../ dat is irritant, en dat kan je dan wel weer digitaal bijstellen bij de meeste nieuwe projectoren, maar dan verlies je resolutie.
Het is dus zaak om heel goed te kijken naar de mogelijkheden van een projector in jou ruimte voordat je tot aanschaf overgaat.

Als je veel wilt leren over projectoren en andere dingen op HT gebied, zou ik je aanraden om eens te gaan kijken op het AVS-forum, www.avsforum.com , dit is een amerikaans forum met heel erg veel info.

De prijzen zijn al behoorlijk gedaald vergeleken met "vroeger". Ik betaalde 2000 euro voor een nieuwe projector, terwijl je dat een paar jaar geleden echt wel kon vergeten. Ik denk dat de prijzen nog wel wat gaan dalen, maar niet heel erg veel, ik denk wel dat ze steeds betere projectoren voor thuis gaan maken, en dat je over een paar jaar echt weer iets veel beters koopt voor die 2000 euro.

f.k.a. GKLQuake

OMFG een Supertech TV!!!!! :o

:P

A64 3000+ A8N-E 1024MBDDR400 7600GT PCI-TV HD-WD800JB RW-NEC3540 XP-SP2Pro Orange ADSL2+

©

quote:
Jaja !! het object waar ik het meeste trost op ben binnen mijn setup, mijn Superpech tv ! :)

Ik weet niet wat al die mensen hier toch met beamers hebben, ik zeg niet dat het geen mooi beeld kan geven hoor, maar de echte HT-freaks hebben toch iets meer met crt's. Welke overigens niet duurder hoeven te zijn dan een beamer. Maar goed, een (goede) crt is ongeveer voor 3000 euro op de 2e handse markt te koop denk ik. En voor een beetje beamer met goede lichtsterkte (!!!) ben je wel iets meer kwijt.

En ja het is maar net hoeveel geld je in je hobby wil steken he en hoeveel hobbies je hebt :).
electronica op mijn site

hangt je scherm niet aan de hoge kant?
heb je geen nekpijn na een filmpje?
Tha Madman

quote:
Anthrax schreef op 25 November 2002 @ 21:23:
hangt je scherm niet aan de hoge kant?
heb je geen nekpijn na een filmpje?
Daar heeft ie vast wel iets of iemand voor >:) >:)

Inwin Maxi tower - Abit nf-s rev2.0 - AMD 2700+ @2530mhz - HD Maxtor 40/60GB - GF4 4200 128mb and the usual stuff.

ads by Google

als je echt een bioscoopje wilt maken, gooi dan dat bed weg, en zet een paar luie stoelen ervoor in de plaats

zon bed is gewoon zonde voor zo veel pracht
Maarja een mens moet ook slapen. En een bed is daar toch wel ideaal voor.

Big-Foot -> gecertificeerde idioot (door ReemF) | <Floor-is> Big-Foot: jij bent nog ergerr dan ik gewoon :o

Reg. datum: 22 december 2001

Mod break: om verdere flames te voorkomen heb ik deze post even geedit.

Jag wijzigde dit bericht 26-11-2002 00:25 (91%)

quote:
Robbie007 schreef op 25 november 2002 @ 17:25:

[afbeelding]

WOW mega vette autoCAD tekening ;)
Nee zonder dolle, heel mooi spulletje ben er zeer jaloers op en terecht _/-\o_

Tha Madman

quote:
mthalen schreef op 25 november 2002 @ 22:54:
Is er dan niemand die hierbij denkt;
"Jezus wat een sneu patsertje, wel laten zien wat je hebt maar te beroerd om te vertellen wat het kost, terwijl je dat maar al te graag zou willen?"
Volgens mij kan je beter investeren in fatsoenlijke woonkamer, maar HEY, als je de rest van je leven in een studentenkamer wilt wonen is dat jouw goed recht natuurlijk.
Je geeft zelf al toe dat het puur om de pats gaat; alle afstandsbedieningen even fotograferen omdat het zo stoer staat. Hoe oud ben je eigenlijk? Dacht dat dat meer iets voor eind-basisschool was; "kijk mij eens 6 afstandsbedieningen hebben!"....
Vindt die setup op zich wel redelijk; de apparatuur is cool, maar JEZUS, wat een klein stinkhok.....
Als iemand mij in zo'n stinkhok (wat jij dus impliceert) zou pleuren met wat hij erin heeft staan, dan kom ik never nooit meer eruit :7 . Als iemand zoveel moeite en geld ergens ingestoken heeft dan mag ie dan laten zien ook ;)

Silence_W wijzigde dit bericht 25-11-2002 23:04 (65%)

Reg. datum: 27 januari 2000

quote:
mthalen schreef op 25 november 2002 @ 22:54:
Is er dan niemand die hierbij denkt;
"Jezus wat een sneu patsertje, wel laten zien wat je hebt maar te beroerd om te vertellen wat het kost, terwijl je dat maar al te graag zou willen?"
Volgens mij kan je beter investeren in fatsoenlijke woonkamer, maar HEY, als je de rest van je leven in een studentenkamer wilt wonen is dat jouw goed recht natuurlijk.
Je geeft zelf al toe dat het puur om de pats gaat; alle afstandsbedieningen even fotograferen omdat het zo stoer staat. Hoe oud ben je eigenlijk? Dacht dat dat meer iets voor eind-basisschool was; "kijk mij eens 6 afstandsbedieningen hebben!"....
Vindt die setup op zich wel redelijk; de apparatuur is cool, maar JEZUS, wat een klein stinkhok.....

Check mail voor deze flame.

quote:
mthalen schreef op 25 November 2002 @ 22:54:
Mod break: om verdere flames te voorkomen heb ik deze post even geedit.

:D, Waarom staan de quotes er dan nog :+ .

quote:
Smirnoff schreef op 25 November 2002 @ 22:58:
[...]

WOW mega vette autoCAD tekening ;)
Nee zonder dolle, heel mooi spulletje ben er zeer jaloers op en terecht _/-\o_

Dankje, het is maar om een beeld te geven, zal us kijken of ergens autocad te vinden is :P.

tbusquet bedankt nog voor je reactie dat forum is echt goed.
De Z1 is echt een topding voor weinig geld, overal hebben ze het erover.

FireStarter wijzigde dit bericht 26-11-2002 07:18 (6%)

Grrr pak icoon ... pak !!!!

quote:
Jag schreef op 26 November 2002 @ 00:24:

[...]

Check mail voor deze flame.
Jag kun je die quote niet weghalen ? Tis al erg genoeg en zo nog erger...
©

Mthalen,

Nouja zeg,

1. Het stinkt niet in mijn kamer.

2. Ik ben 22

3. Ik heb er express bijgezet dat ik GEEN prijzen vermeld, en ik heb hier ook geen behoefte aan, als mensen willen weten wat iets kost dan kunnen ze contact met me opnemen, maar dan ook alleen als ze ergens interesse in hebben, of als ik ze adviezen over aanschaf kan geven. Ik pats niet met mijn spullen, ik ben er trost op, en vind het leuk om te laten zien, of om andere mensen ideeen te geven over de hobbie die mij veel tijd kost en waar ik heel erg veel plezier aan beleef. As we speak ben ik dan ook een soort van FAQ aan het schrijven voor mensen die ook met projectie willen beginnen en waar ik mijn eigen ervaringen in probeer uit te leggen.

4. Woonruimte kost ontzettend veel geld waar ik woon, deze kamer kost me al een hoop geld per maand. En ik ben lange tijd opzoek gegaan naar andere woonruimte, maar ik ben niet bereid om 700 euro per maand te betalen aan iets wat maar een klein beetje groter is dan wat ik nu heb. Bovendien ben ik van mening dat ik nu nog in staat ben om de dingen te kopen die ik graag wil hebben juist omdat ik nog niet zoveel vaste lasten heb. Over een paar jaar is dat misschien niet meer mogelijk voor mij.

5. Ik vind jou onzetend kinderachtig reageren, gelukkig zijn er zat mensen hier op GoT die WEL leuk kunnen reageren, en het leuk vinden om te komen kijken of wat dan ook. Trouwens, ik vind je ook laf, want ik heb sterk het vermoeden dat je niet onder je eigen account post, maar onder een clone-account. En als dat al niet het geval is, dan vraag ik me toch sterk af waar je denkt dat je het over hebt met 9 posts op je naam !

Tha Madman

quote:
tbusquet schreef op 26 november 2002 @ 11:51:
Nouja zeg,

1. Het stinkt niet in mijn kamer.

2. Ik ben 22

3. Ik heb er express bijgezet dat ik GEEN prijzen vermeld, en ik heb hier ook geen behoefte aan, als mensen willen weten wat iets kost dan kunnen ze contact met me opnemen, maar dan ook alleen als ze ergens interesse in hebben, of als ik ze adviezen over aanschaf kan geven. Ik pats niet met mijn spullen, ik ben er trost op, en vind het leuk om te laten zien, of om andere mensen ideeen te geven over de hobbie die mij veel tijd kost en waar ik heel erg veel plezier aan beleef. As we speak ben ik dan ook een soort van FAQ aan het schrijven voor mensen die ook met projectie willen beginnen en waar ik mijn eigen ervaringen in probeer uit te leggen.

4. Woonruimte kost ontzettend veel geld waar ik woon, deze kamer kost me al een hoop geld per maand. En ik ben lange tijd opzoek gegaan naar andere woonruimte, maar ik ben niet bereid om 700 euro per maand te betalen aan iets wat maar een klein beetje groter is dan wat ik nu heb. Bovendien ben ik van mening dat ik nu nog in staat ben om de dingen te kopen die ik graag wil hebben juist omdat ik nog niet zoveel vaste lasten heb. Over een paar jaar is dat misschien niet meer mogelijk voor mij.

5. Ik vind jou onzetend kinderachtig reageren, gelukkig zijn er zat mensen hier op GoT die WEL leuk kunnen reageren, en het leuk vinden om te komen kijken of wat dan ook. Trouwens, ik vind je ook laf, want ik heb sterk het vermoeden dat je niet onder je eigen account post, maar onder een clone-account. En als dat al niet het geval is, dan vraag ik me toch sterk af waar je denkt dat je het over hebt met 9 posts op je naam !
You go get him :7

©

quote:
Zo, is het weer goed :) Ik ga er voor de rest geen woorden aan vuil maken, maar wilde het wel even recht zetten. Ik houd juist helemaal niet van patsen. Maar ik ben wel onzettend weg van HT en alles wat daarbij komt kijken. Ik zie het niet als patsen als ik ontzettend blij ben met iets waar ik hard voor gewerkt heb. Ik ben niet iemand die dat soort dingen van mijn ouders krijgt, en bovendien ben ik volledig onafhankelijk, ik verdien mijn eigen geld, en krijg niets van mijn ouders of wat dan ook.

Tha Madman

quote:
tbusquet schreef op 26 November 2002 @ 12:43:
[...]

Zo, is het weer goed :) Ik ga er voor de rest geen woorden aan vuil maken, maar wilde het wel even recht zetten. Ik houd juist helemaal niet van patsen. Maar ik ben wel onzettend weg van HT en alles wat daarbij komt kijken. Ik zie het niet als patsen als ik ontzettend blij ben met iets waar ik hard voor gewerkt heb. Ik ben niet iemand die dat soort dingen van mijn ouders krijgt, en bovendien ben ik volledig onafhankelijk, ik verdien mijn eigen geld, en krijg niets van mijn ouders of wat dan ook.
Precies, dat heb ik in een vorige post ook gezegd ;)

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Alectrona

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws