Hoofdcategorieën
Topicacties

Home-theatre af ! incl. foto's

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 last

Reageer Nieuw Topic
quote:
MankE NeliZ schreef op 24 November 2002 @ 01:22:
Erg indrukwekkende thuisbios.....nu nog een mooie universele remote :)

[afbeelding]

http://www.sonystyle.com/...AADxIhkXu6tM&Dept=acc
damn, lees eens, je bent de zoveelste...
AP/APS/FLAPS

echt volop gaaf deze setup! zoiets wil ik ook!!! ff sparen dan maar :S

HELP! Kamer in Leiden gezocht!

Ondertitel
Reg. datum: 15 januari 2002

quote:
kreischer2000 schreef op 24 november 2002 @ 14:16:
echt volop gaaf deze setup! zoiets wil ik ook!!! ff sparen dan maar :S
"ff" :)

Game bak: | A8N-Sli Deluxe | Athlon64 3500+ Venice | TwinMOS 4x512MB | Asus Extreme 7800GTX TOP | 2xWD Raptor 36GB in RAID0 | Benq 17" FP71E+ | TT Purepower 560 Watt | CM Stacker 101 |

©
Reg. datum: 11 februari 2000

quote:
twopack schreef op 24 november 2002 @ 13:30:
[...]

damn, lees eens, je bent de zoveelste...
Dank je ! Eindelijk iemand die wel gelezen heeft dat ik een learnable remote gebruik. Ik reageer al niet eens meer op mensen die roepen dat ik een andere AB nodig heb. |:(

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

Reg. datum: 07 april 2002

Ja die mensen kijken de plaatjes en plaatsen dan meteen hun reactie 8)7

Ik wacht op pics met de gepainte muren :)

way active

quote:
Pizzaboer_JA schreef op 24 November 2002 @ 21:57:
Ja die mensen kijken de plaatjes en plaatsen dan meteen hun reactie 8)7

Ik wacht op pics met de gepainte muren :)

Jep ik ook :)

En nog iets, ik meende ergens gelezen dat je een Radeon 9000 voor je HTPC gebruikt, ik ben wel benieuwd van welk merk. Ik heb er namelijk ook een gehad die erg slecht was in 2d, dus die heb ik teruggestuurd. Nu heb ik een 8500 pro en die is echt een stuk beter.
Heb je die videokaart wel eens getest op je monitor?? (rare vraag maar toch... :P)
Nobody is perfect, i am nobody

Ik wil het adres!!! waar jij woont >:) >:)

Hij heeft godver een beamer :'(

ik d8 dat ik al een coole collectie had, maar dit

Toch maar liever naar de echte (Telecom) Dealer :)

Reg. datum: 29 oktober 2001

Heeft iemand er een idee van hoe je kan berekenen wat de schermgrootte is ten opzichte van de afstand van de projector tot het scherm?

Asus A8N-SLI | Opteron 165 @ 2475 MHz | 2 GB DDR 400MHz | 2x WD Raptor 36GB raid 0 | 2350GB maxtors | Radeon x850 Pro

quote:
Herretje schreef op 24 november 2002 @ 23:17:
Heeft iemand er een idee van hoe je kan berekenen wat de schermgrootte is ten opzichte van de afstand van de projector tot het scherm?

Dat ligt natuurlijk aan je projector, hoe groot de lamp is, hoe ver is van de lens af staat en hoe groot de lens is.
En vaak kan je dit ook nog instellen.
©

alle foto's in eerste post..

tbusquet wijzigde dit bericht 10-12-2002 12:37 (92%)

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

©

quote:
Herretje schreef op 24 november 2002 @ 23:17:
Is per projector verschillend..

winter
Reg. datum: 30 september 2000

Hm gaaf... ik neem aan dat die gordijnen automatisch verder open gaan als je een breedbeeld speelfilm afspeelt? ;)
Ik wil ook wel een beamer maarja die dingen zijn nog vrij prijzig en de lampen ook terwijl die maar een bepaald aantal branduren hebben toch?

©

quote:
robbertb schreef op 25 november 2002 @ 10:22:
Hm gaaf... ik neem aan dat die gordijnen automatisch verder open gaan als je een breedbeeld speelfilm afspeelt? ;)
Ik wil ook wel een beamer maarja die dingen zijn nog vrij prijzig en de lampen ook terwijl die maar een bepaald aantal branduren hebben toch?

Tuurlijk ! :D

Scherm kan wel in de hoogte groter of kleiner worden, door variable masking.

Mwoah, ligt er maar net aan wat je ervoor over hebt. Lampen zijn niet meer zo ontzettend duur (450 euro).. En deze gaat 3000 uur mee, een hele poos dus !

Technisch supervet nu die kamer nog een beetje opknappen!! en bioscoopstoelen plaatsen
www.bioscoopstoelen.nl
winter

owww _maar_ 450 euro per lamp, das geen geld.
En je hebt geen ramen op je kamer? of heb je die weg moeten halen voor je scherm? En wat is ong de afstand tussen je projector en je scherm?

©

quote:
neo2001 schreef op 25 november 2002 @ 10:25:
Technisch supervet nu die kamer nog een beetje opknappen!! en bioscoopstoelen plaatsen
www.bioscoopstoelen.nl
Wat is er mis met de kamer ?! Heb net alles geschilderd !.. en ruimte voor biostoelen heb ik niet, bovendien zit het klote op die krengen.

HT is Tof!
Reg. datum: 25 januari 2000

Hmm, wat me op de nieuwste foto's opvalt is dat je rear speakers ongeveer recht boven je hangen als je op bed film licht te kijken..

Is het geluidsbeeld dan nog wel goed? heb je dan niet het idee dat geluid van ACHTER je van BOVEN je komt? lijkt me niet echt natuurlijk dan :(

( Zelf heb ik het ook bij mijn opstelling, maar daar staan ze iets lager dan bij jou...)

juris ignorantia est cum jus nostrum ignoramus

winter

btw hoe duur was dat grietje? of kreeg je die er gratis bij? wist ze eigenlijk wel dat je die foto nam of stiekem ff een shot gemaakt en snel hier gepost :X

©

quote:
MaxxMark schreef op 25 november 2002 @ 10:31:
Hmm, wat me op de nieuwste foto's opvalt is dat je rear speakers ongeveer recht boven je hangen als je op bed film licht te kijken..

Is het geluidsbeeld dan nog wel goed? heb je dan niet het idee dat geluid van ACHTER je van BOVEN je komt? lijkt me niet echt natuurlijk dan :(

( Zelf heb ik het ook bij mijn opstelling, maar daar staan ze iets lager dan bij jou...)
Dolby specificeert het zo dat je surround speakers naast je.. vrij hoog moeten hangen. De back-surround hangt idd niet zoals het zou moeten, deze zou een stuk verder naar achteren moeten hangen, dit is fysiek niet mogelijk, maar het geluidsbeeld is alles behalve verstoord.. het klinkt juist erg ruimtelijk, en toch met goede plaatsing.

Reg. datum: 21 januari 2000

ziet er netjes uit hoor! moeten maar eens filmpje gaan kijken he :)

Lolz
Reg. datum: 04 juli 2002

:9~ :9~ :9~ Geen woorden zijn hiervoor .... sprakelooos ,
te gek , wauw , superr eu tja er zijn gewoon geen woorden voor :9~ :9~ :9~

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

:Y) uberchill :Y)
Reg. datum: 30 september 2001

Kamer ziet er alvast groter uit op de tweede reeks foto's ..

nice :) .. nogmaals m'n complimenten

www.maraex.nl
Reg. datum: 16 juni 2001

quote:
:r de zwakste schakel

©

quote:
robbertb schreef op 25 november 2002 @ 10:27:
owww _maar_ 450 euro per lamp, das geen geld.
En je hebt geen ramen op je kamer? of heb je die weg moeten halen voor je scherm? En wat is ong de afstand tussen je projector en je scherm?

Daar hangen gordijnen voor.. de ramen dus.
En 450 euro voor een lamp waar je zo'n 4 jaar mee doet vind ik nog best te doen.
Afstand scherm/projector is ongeveer 3,5 meter.

tbusquet wijzigde dit bericht 25-11-2002 11:53 (17%)

roaaaaarrrrr!

4 jaar? ongeveer 3000 uur was dat toch? ;)

Haso2000 wijzigde dit bericht 27-11-2002 10:20 (48%)

Help me! I'm stuck in this signature!

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: