Gathering of Tweakers

Quicksearch
nais dude!!! OMG :9~

13 Juni 2002 HK acces en geslaagd voor MAVO :)
<< OMG, hoezo lang geleden dat ik hier inlogde?!

quote:
Audi_S2 schreef op 19 november 2002 @ 19:07:
[...]

Ja idd, ff een Philips Pronto scoren ;-)

Koop dan gelijk de Pronto Pro met kleurenscherm. Die is koel :)
Ik heb zelf de gewone, is ook erg leuk, maar die pro is echt gaaf :)

Nu met Mac Pro!

echt vette shit hoor! Vooral die Rotel voorversterker is :9~ :D

Vind je het trouwens een idee om een "Post hier foto's en specs van je home-cinema"-topic te openen? Zou daar animo voor zijn? Ik heb namelijk ook nog wel foto's liggen van mijn bioscoopje en ik denk dat er wel meer AV-geile mensen zijn die graag patsen met hun spullen en/of lezen/kijken naar andermans gepats ;)

"I reject your reality and substitute my own" -- Adam Savage
PowerBook G4 1,25 Ghz | 768 MB | 80 GB | 15.4 "
Mac Pro Quad 2,66 Ghz | 2 GB | 1 TB | 21" Studio Display (ja, CRT ja)

Sweeeettttt

Wat is jouw adres &gt;:)

ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant

Dergelijk topic is laatst nog geweest, over tbusquets sub, zijn andere patstopic :P ;) :o
Peerless Sub af! & discussie over home-cinema sets

Flatland 4 life!

k denk dat we allemaal wel een keertje langs mogen komen om een filmpje mee te pakken toch? (en het liefst allemaal tegelijk) ;)
TIP: Ga entree vragen!!!

sommigen vinden een glas half leeg, anderen half vol, ik vind het tijd om een nieuw biertje te halen

Nu met Mac Pro!

quote:
ShittyOldMan schreef op 19 november 2002 @ 22:38:
Dergelijk topic is laatst nog geweest, over tbusquets sub, zijn andere patstopic :P ;) :o
Peerless Sub af! & discussie over home-cinema sets
Dat topic is nogal oud, over het algemeen wordt het hier niet gewaardeerd een topic onnodig te kicken. Onnodig? Ja, dit topic gaat over zijn peerless sub en niet over de home-cinema's van de GOT'rs :)

"I reject your reality and substitute my own" -- Adam Savage
PowerBook G4 1,25 Ghz | 768 MB | 80 GB | 15.4 "
Mac Pro Quad 2,66 Ghz | 2 GB | 1 TB | 21" Studio Display (ja, CRT ja)

Ondertitel ?
Reg. datum: 08 september 2001

Heel mooi gedaan. Die sub heb je ook mooi in elkaar gezet. En die projector is :P (net zoals de rest). Heb zelf ook een HT-set, maar moet me ook eens een projector aanschaffen want op zo'n 71cm ben ik een beetje op uitgekeken.
Nog een vraagje je hebt je surround speakers dus hoog aan de zijkant van je zit/lig positie hangen ? Want ik neem aan dat je niet veel naar voren kan gaan zitten/liggen.

als jij zegt dat je het neit vermeld omdat het zo patserig overkomt -wat waarschijnlijk wel waar is- zal het wel eeen heel hoop duiten hebben gekost
heb je de lotto gewonnen ofso :+

-|= Wat moet hier? =|-

quote:
gitaarwerk schreef op 19 november 2002 @ 11:09:
tja.. aangezien het niet een hoog tech gehalte heb om te vertellen :

dan maar :
:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
:9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~
Mag ik ook even kwijlen? :9 :P :9~
quote:
BezurK schreef op 19 november 2002 @ 22:44:
[...]

Dat topic is nogal oud, over het algemeen wordt het hier niet gewaardeerd een topic onnodig te kicken. Onnodig? Ja, dit topic gaat over zijn peerless sub en niet over de home-cinema's van de GOT'rs :)
Nee er staat "Peerless Sub af! & discussie over home-cinema sets" Lees het maar eens door voor de grap :P

Pauluz at ZaanZone.nl | Xbox Gamertag: Pauluzz |

©

quote:
remco_k schreef op 19 November 2002 @ 21:32:
Is het niet tijd voor een nieuw behangetje? :X
Neuh, IRL ziet het er nog best netjes uit, alleen met de flits van de camera.. tja..

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

Reg. datum: 15 april 2002

audio-fiel/video-fiel/home-cinema-fiel

Stats || life starts in 3 weeks..

©

quote:
tomaz schreef op 20 november 2002 @ 10:50:
audio-fiel/video-fiel/home-cinema-fiel
Ik wel ! :D en jij ? ;)

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

©

Heb maar even kabelgootjes gemaakt, en mijn learnable remote helemaal ingeprogged. Nu nog maar 2 AB's nodig ! :D

* Tazzy vind het tijd dat audiofilie in het ziekenfonds word opgenomen ;-)

Reg. datum: 01 oktober 2000

KWIJL :9~

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Hackintosh: Core 2 Duo 3GHz | Asus P5W DH Deluxe | 8GB G.Skill PC6400 | Asus 7900 GTX

Een Pronto niks voor jou ??
als je zoveel hebt uitgegeven voor je set hoort die er ijgenlijk ook bij hoor ;)
maar voor de rest ziet het er erg mooi uit hoor
mijn complimenten
echt heel gaaf

Casemoding is a lifestyle

Ziet er zeker netjes uit toppy

AMD Athlon 64 3400+ l MSI K8N Neo Platinum l 2x 512 Mb Corsair XMS Pro LED l 1x 120 Gb | 2x200 Gb | 1x250 gb | Leadtek G-force 6600GT 128 Mb DDR l 1 Gbit nForce l NEC 1300A | Lite-on DVD LTD163D I Samsung 930 BF l Cambridge Soundworks | CM Stacker Black

wow, dat is echt te lekker! die speakers... :9~
quote:
Helaas heb je voor alle apparatuur ook weer een afstandsbediening nodig, en dat worden er op een gegeven moment natuurlijk een hele hoop.
koop een ipaq en een AB progsel ;)
©

quote:
tbusquet schreef op 21 November 2002 @ 19:42:
Heb maar even kabelgootjes gemaakt, en mijn learnable remote helemaal ingeprogged. Nu nog maar 2 AB's nodig ! :D
quote:
dennis de dreu schreef op 21 november 2002 @ 23:43:
Een Pronto niks voor jou ??
als je zoveel hebt uitgegeven voor je set hoort die er ijgenlijk ook bij hoor ;)
Zoals ik dus al verteld had heb ik geen pronto nodig, de AB van de Rotel pre-amp is volledig learnable, en ik heb dus al die AB's in de Rotel AB geprogged. Het was alleen leuk voor de foto om even al die AB's erop te zetten.

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws