13 Juni 2002 HK acces en geslaagd voor MAVO :)
<< OMG, hoezo lang geleden dat ik hier inlogde?!
Reg. datum: 25 april 2002
quote:
Koop dan gelijk de Pronto Pro met kleurenscherm. Die is koel
Ik heb zelf de gewone, is ook erg leuk, maar die pro is echt gaaf
Vind je het trouwens een idee om een "Post hier foto's en specs van je home-cinema"-topic te openen? Zou daar animo voor zijn? Ik heb namelijk ook nog wel foto's liggen van mijn bioscoopje en ik denk dat er wel meer AV-geile mensen zijn die graag patsen met hun spullen en/of lezen/kijken naar andermans gepats
"I reject your reality and substitute my own" -- Adam Savage
PowerBook G4 1,25 Ghz | 768 MB | 80 GB | 15.4 "
Mac Pro Quad 2,66 Ghz | 2 GB | 1 TB | 21" Studio Display (ja, CRT ja)
Wat is jouw adres
ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant
Peerless Sub af! & discussie over home-cinema sets
TIP: Ga entree vragen!!!
sommigen vinden een glas half leeg, anderen half vol, ik vind het tijd om een nieuw biertje te halen
Dat topic is nogal oud, over het algemeen wordt het hier niet gewaardeerd een topic onnodig te kicken. Onnodig? Ja, dit topic gaat over zijn peerless sub en niet over de home-cinema's van de GOT'rsquote:ShittyOldMan schreef op 19 november 2002 @ 22:38:
Dergelijk topic is laatst nog geweest, over tbusquets sub, zijn andere patstopic![]()
![]()
Peerless Sub af! & discussie over home-cinema sets
"I reject your reality and substitute my own" -- Adam Savage
PowerBook G4 1,25 Ghz | 768 MB | 80 GB | 15.4 "
Mac Pro Quad 2,66 Ghz | 2 GB | 1 TB | 21" Studio Display (ja, CRT ja)
Nog een vraagje je hebt je surround speakers dus hoog aan de zijkant van je zit/lig positie hangen ? Want ik neem aan dat je niet veel naar voren kan gaan zitten/liggen.
heb je de lotto gewonnen ofso
-|= Wat moet hier? =|-
Mag ik ook even kwijlen?quote:gitaarwerk schreef op 19 november 2002 @ 11:09:
tja.. aangezien het niet een hoog tech gehalte heb om te vertellen :
dan maar :
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee er staat "Peerless Sub af! & discussie over home-cinema sets" Lees het maar eens door voor de grapquote:BezurK schreef op 19 november 2002 @ 22:44:
[...]
Dat topic is nogal oud, over het algemeen wordt het hier niet gewaardeerd een topic onnodig te kicken. Onnodig? Ja, dit topic gaat over zijn peerless sub en niet over de home-cinema's van de GOT'rs
Pauluz at ZaanZone.nl | Xbox Gamertag: Pauluzz |
Helmer.hzNET | Blog.hzNET *new* | Mobiel.hzNET | Help me mee!!
Neuh, IRL ziet het er nog best netjes uit, alleen met de flits van de camera.. tja..quote:
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Ik wel !quote:tomaz schreef op 20 november 2002 @ 10:50:
audio-fiel/video-fiel/home-cinema-fiel
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Hackintosh: Core 2 Duo 3GHz | Asus P5W DH Deluxe | 8GB G.Skill PC6400 | Asus 7900 GTX
Reg. datum: 20 november 2002
als je zoveel hebt uitgegeven voor je set hoort die er ijgenlijk ook bij hoor
maar voor de rest ziet het er erg mooi uit hoor
mijn complimenten
echt heel gaaf
AMD Athlon 64 3400+ l MSI K8N Neo Platinum l 2x 512 Mb Corsair XMS Pro LED l 1x 120 Gb | 2x200 Gb | 1x250 gb | Leadtek G-force 6600GT 128 Mb DDR l 1 Gbit nForce l NEC 1300A | Lite-on DVD LTD163D I Samsung 930 BF l Cambridge Soundworks | CM Stacker Black
koop een ipaq en een AB progselquote:Helaas heb je voor alle apparatuur ook weer een afstandsbediening nodig, en dat worden er op een gegeven moment natuurlijk een hele hoop.
quote:tbusquet schreef op 21 November 2002 @ 19:42:
Heb maar even kabelgootjes gemaakt, en mijn learnable remote helemaal ingeprogged. Nu nog maar 2 AB's nodig !
Zoals ik dus al verteld had heb ik geen pronto nodig, de AB van de Rotel pre-amp is volledig learnable, en ik heb dus al die AB's in de Rotel AB geprogged. Het was alleen leuk voor de foto om even al die AB's erop te zetten.quote:dennis de dreu schreef op 21 november 2002 @ 23:43:
Een Pronto niks voor jou ??
als je zoveel hebt uitgegeven voor je set hoort die er ijgenlijk ook bij hoor