Gathering of Tweakers

Quicksearch
©

quote:
Scarp schreef op 01 December 2002 @ 17:52:
[...]

B&W DM 604S3 is 669 euro per stuk.
Voor sommige mensen ja, ;)

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

©

quote:

GOED GOED GOED MAN !! :)

Ziet er errug nice uit, alleen jammer dat je de sorrento genomen hebt :P (kwestie van smaak).. Ik zal snel nieuwe kiekjes maken als ik mijn 604's heb, (hopelijk morgen).

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

Reg. datum: 19 december 1999

quote:

Nice :)

Kewle Onkyo receiver zie ik? :Y)

Heb je al een DVD gekeken die 7.1 is opgenomen?

quote:
Glival schreef op 02 december 2002 @ 11:30:
[...]
Nice :)
Kewle Onkyo receiver zie ik? :Y)
Heb je al een DVD gekeken die 7.1 is opgenomen?

Die zijn er niet. 6.1 is het maximum momenteel. De 2 rears geven dezelfde output, maar worden wel elk afzonderlijk versterkt aangestuurd. Op zich voldoet een enkele center ook voor de achter kant, alhoewel je dan weer meer een punt bron hebt. Lord of the Rings Directors cut is in dts-es (6.1 discreet) en die klinkt echt geweldig.

tbus: thx dude. Sorrento past beter in mijn interieur. Zwart vind ik te donker. Trouwens als je goed zit zie je alleen de voorkant en die is zwart :)
Die 604's zijn echt geweldig. Enorm geluid wat eruit komt. Over het hele frequentie bereik goed stabiel. Echt mooi. Reciever gooit daar ook de .1 kanaal over omdat ik nog geen sub heb, die 604's kunnen dat prima aan. Echter ga ik er toch wel een sub kopen nog.
Wat kreeg jij nou als korting dan op die 604s?

Scarp wijzigde dit bericht 02-12-2002 11:46 (13%)

©

quote:
Scarp schreef op 02 december 2002 @ 11:45:
[...]

Wat kreeg jij nou als korting dan op die 604s?
Best een hoop, was net onder 900 pleuro voor een setje kwijt.

quote:
tbusquet schreef op 02 december 2002 @ 12:36:
[...]
Best een hoop, was net onder 900 pleuro voor een setje kwijt.
Dat is een erg goed aanbod inderdaad :)

©

quote:
Scarp schreef op 02 December 2002 @ 12:38:
[...]

Dat is een erg goed aanbod inderdaad :)

Yupz, maar ik wil niet allemaal mensen nu die komen vragen waar dat dan was.. daar geef ik dus geen antwoord op, heb ik nl. beloofd, omdat het eigenlijk niet toegestaan is. Dus niemand heeft het van mij.

Btw. de LCR600 is een lekker speakertje heh ? ;) heb hem zelf pas ook gekocht, klinkt net iets lekkerder dan de LCR60. Alleen jammer dat de bass-reflex-poort aan de achterkant zit, die had ik graag aan de voorkant gehad.

Heb je niet de sub-blaffer van je oude set overgehouden ? Of heb je die set in zijn geheel verkocht ?

tbusquet wijzigde dit bericht 02-12-2002 12:46 (32%)

quote:
tbusquet schreef op 02 December 2002 @ 12:41:
[...]
Yupz, maar ik wil niet allemaal mensen nu die komen vragen waar dat dan was.. daar geef ik dus geen antwoord op, heb ik nl. beloofd, omdat het eigenlijk niet toegestaan is. Dus niemand heeft het van mij.

Btw. de LCR600 is een lekker speakertje heh ? ;) heb hem zelf pas ook gekocht, klinkt net iets lekkerder dan de LCR60. Alleen jammer dat de bass-reflex-poort aan de achterkant zit, die had ik graag aan de voorkant gehad.

Heb je niet de sub-blaffer van je oude set overgehouden ? Of heb je die set in zijn geheel verkocht ?

LCR600 is echt goed jah, maar wel enorm groot (zelfs vergeleken met een 32" breedbeeld) :)
Die oude subwoofer was een Yamaha YST90 van 90W ofzo. Valt een beetje in het niets met de huidige set. Die 604's kunnen nog lager lijkt het wel :) Maar kan 'm altijd tijdelijk erbij hangen. Mijn oude set is niet verkocht. Ik weet geen koper ervoor. Misschien slijten aan mijn ouders :)

©

Ja de LCR600 is aardig groot, hoger dan een 602, maar wel een beetje dunner. Je kunt ook zien op mijn foto's helemaal in het begin van dit topic dat hij vrij groot is.

Trouwens Scarp, lekkere woonkamer heb jij, daar ben ik wel jaloers op hoor ! :)

tbusquet wijzigde dit bericht 02-12-2002 15:11 (22%)

Is it kinky?

lief meisje! O+ O+ O+

Virtuele servers - Xen Enterprise - SAN storage - Redundant

©

quote:
Wie, wat, waar ? :?

ALLES valt te repareren

quote:
Mary Wana schreef op 19 November 2002 @ 11:07:
[...]

oke geen prijzen alleen tech specs

van knop tot kabel :)

Exactly my words, lekker Nederlands hoor... Wel over letterlijk _alles_ patsen, maar niet de prijs noemen :). Het lijkt dan misschien wel meer dan dat het in werkelijkheid gekost heeft, namelijk :+.

Daar is een oplossing voor: de prijs *ongeveer* noemen :z.

Voor de rest: :9~. Jammer dat ik geen filmfan ben, nu moet ik iets anders vinden om mijn geld aan kwijt te raken :). Ik ga een game-kamer maken, denk ik.

AMD Athlon XP 2600+ (Barton), Asus A7N8X-E Deluxe, 1GB DDR400, GeForce 6600GT 128MB

Xan!>

quote:
Dat vrouwelijk gezelschap op je bed neem ik aan? ;)

quote:
Scarp schreef op 02 december 2002 @ 15:04:
[...]

LCR600 is echt goed jah, maar wel enorm groot (zelfs vergeleken met een 32" breedbeeld) :)
Die oude subwoofer was een Yamaha YST90 van 90W ofzo. Valt een beetje in het niets met de huidige set. Die 604's kunnen nog lager lijkt het wel :) Maar kan 'm altijd tijdelijk erbij hangen. Mijn oude set is niet verkocht. Ik weet geen koper ervoor. Misschien slijten aan mijn ouders :)

Erg vette set, toch misschien ook eens aan een beamer gaan denken :?
Zo te zien ben je filmgek genoeg :)

offtopic:

Wat wil je voor die subwoofer hebben, mits je hem kwijt wilt.....
mail eventueel maar, adres staat in mijn profile.
quote:
twopack schreef op 02 december 2002 @ 15:26:
[...]
Erg vette set, toch misschien ook eens aan een beamer gaan denken :?
Zo te zien ben je filmgek genoeg :)

offtopic:

Wat wil je voor die subwoofer hebben, mits je hem kwijt wilt.....
mail eventueel maar, adres staat in mijn profile.

Beamer is leuk, maar dan wil ik hem net als tbus aan een htpc hebben. Echte voorlopig zit dat er niet in. Dit is al een grote aanschaf dus wat dat betreft voorlopig ff genoeg.

[offtopic]
Wil 'm best kwijt :) Ben nu op m'n werk, maar mail je wel straks wel even wanneer ik thuis ben :)

©

quote:
RetepV schreef op 02 December 2002 @ 15:14:
[...]

Daar is een oplossing voor: de prijs *ongeveer* noemen :z.

Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik niet meer precies weet wat ik er allemaal voor betaald heb, en bovendien liggen de prijzen op het moment wat anders dan toen ik sommige componenten kocht. Laten we het erop houden dat het dik in de duizenden pleuro's loopt. Hoeveel precies weet ik niet meer, en heb ook eigenlijk niet zo heel erg veel zin om het na te rekenen.

Jongens, wat hebben jullie een schitterende HT. Ik ben heeel erg jaloers. Ik heb zelf een hele simpele HT, geen geld voor mooiere apparatuur. Ik wou in het begin ook heel veel geld inversteren in een HT, maar uiteindelijk heb ik toch voor een minder dure apparaten gekozen. Even in het kort wat ik heb:
- Pioneer 717 DVD speler
- Sony Pascal speakers.
- 2 B&W front speakers
- Yamaha versterker
- 72 cm Sony TV (4:3)

Zoals je ziet is het niks vergeleken wat jullie hebben, maar ik ben zelf er wel heel tevreden over. Ik heb het geld maar uitgegeven aan DVDs. Ik heb nu rond de 300 DVDs. Voor namelijk R1 en ook een aantal OOPs.
Misschien ga ik wel in de toekomst mijn setje wel upgraden naar wat betere apparaten.

©

quote:
mstarz schreef op 02 december 2002 @ 16:28:
Jongens, wat hebben jullie een schitterende HT. Ik ben heeel erg jaloers. Ik heb zelf een hele simpele HT, geen geld voor mooiere apparatuur. Ik wou in het begin ook heel veel geld inversteren in een HT, maar uiteindelijk heb ik toch voor een minder dure apparaten gekozen. Even in het kort wat ik heb:
- Pioneer 717 DVD speler
- Sony Pascal speakers.
- 2 B&W front speakers
- Yamaha versterker
- 72 cm Sony TV (4:3)

Zoals je ziet is het niks vergeleken wat jullie hebben, maar ik ben zelf er wel heel tevreden over. Ik heb het geld maar uitgegeven aan DVDs. Ik heb nu rond de 300 DVDs. Voor namelijk R1 en ook een aantal OOPs.
Misschien ga ik wel in de toekomst mijn setje wel upgraden naar wat betere apparaten.
Bedankt voor je compliment ! Er is toch helemaal niets mis met je HT-set ? Veel mensen zouden maar wat graag jouw set hebben. Het is precies wat je zegt, hoeveel heb je er voor over. Ik heb en veel geld over voor DVD's en veel voor mijn HT. Dat betekent gewoon dat ik minder geld over heb voor andere zaken, die ik ook minder belangrijk vind dan een ander. En DVD's kosten nu eenmaal ook een heleboel geld.

Het klopt wat je zegt. Het is maar of je het voor over hebt. Er zijn mensen die zeggen dat ik gek ben om zoveel geld te steken in DVDs. Bij mij is het gewoon een uit de hand gelopen hobby.

Ik ben ook tevreden over mijn HT. Maar het begint echt te kriebelen om mijn spullen te upgraden na het zien van al die foto's in deze thread. ;) Ach ja, het is altijd the same story, geen geld. :(

Uit de hand gelopen hobby.... zo begint het meestal. Bij mij ook zo. Eerst een redelijk setje, daarna een betere en nu dit setje. Puur om te kunnen genieten van film en muziek.

©

quote:
Scarp schreef op 02 december 2002 @ 17:40:
Uit de hand gelopen hobby.... zo begint het meestal. Bij mij ook zo. Eerst een redelijk setje, daarna een betere en nu dit setje. Puur om te kunnen genieten van film en muziek.
Eh,.. daar kan ik me geloof ik behoorlijk bij aansluiten ;)

quote:
tbusquet schreef op 02 december 2002 @ 16:40:
[...]

Bedankt voor je compliment ! Er is toch helemaal niets mis met je HT-set ? Veel mensen zouden maar wat graag jouw set hebben. Het is precies wat je zegt, hoeveel heb je er voor over. Ik heb en veel geld over voor DVD's en veel voor mijn HT. Dat betekent gewoon dat ik minder geld over heb voor andere zaken, die ik ook minder belangrijk vind dan een ander. En DVD's kosten nu eenmaal ook een heleboel geld.

NOG >:) .

Wat ik waarschijnlijk dan toch wel ga doen is DVD's kopieeren. Tegen die tijd wanneer de branders fatsoenlijk zijn. Wat me alleen opvalt is dat er nu alleen nog maar 4,7 GB DVD schijfjes zijn. Terwijl de LOTR Cut [ vorige week gehaald :9~ ! ] per DVD 7,5 GB groot is.

Hoe moet de tweaker dan ooit DVD's kopieeren :? :P .

Ik kick dit topic over 2 jaar weer omhoog ;) .

Dan is mijn HT helemaal af.

FireStarter wijzigde dit bericht 02-12-2002 19:58 (4%)

:| ................................................................................ :9~ :9~ :9~ :9~ :9~

Wat moet dit wel niet gekost hebben.

O _/-\o_ Big Screen Gaming 8)

Sys -=System Specs=- -LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!!- 3DMark 2003 Score = 30869

quote:
Robbie007 schreef op 02 December 2002 @ 19:57:
[...]
NOG >:) .

Wat ik waarschijnlijk dan toch wel ga doen is DVD's kopieeren. Tegen die tijd wanneer de branders fatsoenlijk zijn. Wat me alleen opvalt is dat er nu alleen nog maar 4,7 GB DVD schijfjes zijn. Terwijl de LOTR Cut [ vorige week gehaald :9~ ! ] per DVD 7,5 GB groot is.

Hoe moet de tweaker dan ooit DVD's kopieeren :? :P .

Ik kick dit topic over 2 jaar weer omhoog ;) .

Dan is mijn HT helemaal af.
Groter dan 1 layer zal er ook niet komen bij DVD+RW. Staat op de site, is niet mogelijk. Misschien wel met 2 kanten, maar dat is onhandig (waar moet je tekst kwijt?). Overigens, als ik alle commentaar tracks en ondertitelingen weglaat en de dts track dan komt LOTR directors cut per dvd wel onder de 5 gb.

Ben toch wel blij dat B&W toch wel redelijk hoog staat aangeschreven. Zelf heb ik een Marantz SR4200 met 2*B&W DM305, 2*B&W DM302 en 1 B&W CC3 in mijn kamertje staan. Kamer is nog geen 12 m^2 en mijn huisgenoten zijn er soms niet zo heel blij mee, maar ik zit er niet zo mee :).

Voor een linkje voor de speakers zie hier en de Marantz is hier op het forum al vaak genoeg langsgekomen.

syntony wijzigde dit bericht 02-12-2002 21:46 (13%)

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

© 1998-2008 Tweakers.net BV - Based on React - Hosted by True - Served by Astraeus

[RSS][XML]

Update Tracker

Active Topics
Active Topics
Frontpage Nieuws
Frontpage Nieuws