"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Home-theatre af ! incl. foto's
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 last
Reageer Nieuw Topicquote:weeraanmelden schreef op 27 November 2002 @ 18:35:
[...]
waar dan?
Waarom heeft iedereen het erover dat de surround speakers zo dicht erachter hangen?
Door deze opstellingen hoor je niet exact waar het geluid vandaan komt, je hoort het wel, maar kan het niet plaatsen.
En dat is nou juiste de bedoeling!
Dit maakt het zo mooi.
De front speakers staan volgens mij zeer goed opgesteld.
Mooi in het "midden", onder het scherm, nu hoor je wat je op het scherm ziet.
Een vrachtwagen links,hoor je links.
(post hieronder, thx)
Juist ! Jij hebt het begrepen, de surrounds hangen erg fijn juist waar ze nu hangen, alleen de back-center zou een stuk naar achteren mogen, dat kan helaas alleen niet. Front speakers en center zou ik in een grotere ruimte precies zo opstellen. Links staat helemaal aan de linkerkant van het scherm.. midden precies in het midden, en rechts helemaal aan de rechterkant van het scherm. Dit werkt dan ook perfect.
En ik ben wel erg geintereseerd in je HT. Foto's van anderen zijn altijd leuk !!
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
Reg. datum: 25 april 2002
quote:tbusquet schreef op 27 November 2002 @ 18:43:
[...]
Goed man !!! Maar hadden ze de LCR600 niet meer op vooraad ? Nu krijg jij straks ook steeds de vraag.. " Wat kost dat nou ? "
Die Onkyo is ook wel erg mooi !
Die was ik vergeten te noemen... de lcr600 zit er ook bij
Ach, kwa geld .... voor die onkyo heb ik de "duitsland" prijs gekregen ... ik noemde hem dat ie daar goedkoper was en hij heeft 'm mij verkocht voor die prijs. Speakers uiteindelijk wel voor "normale" prijs, maar in totaal wel korting.
Anyway... voor mij is het een hobby en zoiets wilde ik altijd al hebben, nu kan het dus doe ik het lekker
Het kan altijd duurder, bv. martin logan's van een ton per paar... of een krell van een halve ton.... maar jah
Overigens zoals je in de vorige post het over had.... geluid van de surrounds hoort "diffuus" te zijn, dus eigenlijk niet direct op je zit positie richten.
Scarp wijzigde dit bericht 27-11-2002 20:02 (13%)
Errug lekker setje hoor ! Lijkt kwa speakers wel erg op de mijne straksquote:Scarp schreef op 27 November 2002 @ 19:59:
[...]
Die was ik vergeten te noemen... de lcr600 zit er ook bij
Ach, kwa geld .... voor die onkyo heb ik de "duitsland" prijs gekregen ... ik noemde hem dat ie daar goedkoper was en hij heeft 'm mij verkocht voor die prijs. Speakers uiteindelijk wel voor "normale" prijs, maar in totaal wel korting.
Anyway... voor mij is het een hobby en zoiets wilde ik altijd al hebben, nu kan het dus doe ik het lekker
Het kan altijd duurder, bv. martin logan's van een ton per paar... of een krell van een halve ton.... maar jah
Overigens zoals je in de vorige post het over had.... geluid van de surrounds hoort "diffuus" te zijn, dus eigenlijk niet direct op je zit positie richten.
tbusquet wijzigde dit bericht 27-11-2002 20:09 (4%)
Ooit ga je voor een ander merk, en dan gaat het doek pas los
Sorry, ik zal niet meer B&W anti flamen
Veel plezier ermee, en ik kom vast wel een keertje langs.
Reg. datum: 12 november 2001
Edit: oh btw, ik wil pics zien als je die 604's hebt.
Prince_of_Darkness wijzigde dit bericht 28-11-2002 08:37 (5%)
It's better to reign in hell than to serve in heaven
quote:Prince_of_Darkness schreef op 28 november 2002 @ 08:33:
@tbusquet: waarom vind je de vraag "wat kost dat nou?" zo beledigend? Persoonlijk ben ik vooral geinteresseerd in de prijs van de lcr600, omdat ik eigenlijk van mijn mbquart center af wil, en ik hoop dat de lcr600 goed bij mijn b&w dm2's past. Als jij een goed adres heb waar ze b & w speakers voor weinig geld leveren en goede service bieden, dan help je je mede-tweakers als je vermeldt waar dat is. Die flame-opmerkingen dat je een patser bent, die kun je gerust negeren. Over het algemeen komen die van mensen die niet begrijpen dat een hobbie geld mag kosten. Ik krijg die reacties ook nog al eens op mijn hobbiehok (met een HT systeem (niet zo goed als de jouwe, maar daar ga ik nog wel een keer overheen!) en relatief prijzig gitaarspul). Wat ze doorgaans vergeten is dat ik al 9 jaar niet op vakantie ben geweest. En dan blijft er dus wat geld over voor de hobbies... Kwestie van prioriteiten dus. Goed dan nu de hoofdvraag: quanta costa?
Edit: oh btw, ik wil pics zien als je die 604's hebt.![]()
Ik wil idd best vermelden wat een component kost als iemand er interesse in heeft, maar ik vind het zo totaal overbodig om te vermelden wat mijn complete set kost. Maar goed, ik heb pas geleden de LCR600 gekocht, en daar mijn LCR60 op ingeruild. Ik moest toen ca. 325 euro bij betalen. En de listprijs van de LCR600 was geloof ik 550 euro. Maar onze vriend die net een hele set B&W heeft gekocht samen met die mooie Onkyo kan je ws. de meer recentelijke prijs vertellen.. ?
Ik weet dat www.audioklang.de B&W exporteert, en naar wat ik verneem hebben ze behoorlijk gustige prijzen, vergeet niet dat je officieel geen B&W mag importeren uit Duitsland, dit valt nl. onder de grijze markt. Maar ik neem aan dat het geen problemen op zal leveren.
DeoDupke wijzigde dit bericht 28-11-2002 10:00 (16%)
Reden: stonds iets stouts
No worries m8
ik weet niet of ze hier op tweakers daar zo blij mee zijn: dit is namelijk illegaalquote:DeoDupke schreef op 28 November 2002 @ 09:49:
Eej maar ff over die DVDspeler. DIe heb je regiovrij laten maken of niet? wat kost dat en waar?
Keb het maar weggehaald maarjah nou kan iedereen het nou in jou post lezen!quote:Kr3Kr schreef op 28 november 2002 @ 09:54:
[...]
ik weet niet of ze hier op tweakers daar zo blij mee zijn: dit is namelijk illegaal
No worries m8
quote:DeoDupke schreef op 28 November 2002 @ 10:01:
[...]
Keb het maar weggehaald maarjah nou kan iedereen het nou in jou post lezen!
Regiovrij maken van spelers is NIET illegaal !
www.jvb.nl kan je verder helpen met het regiovrij maken van je dvdspeler, tevens verkopen ze reeds regiovrij gemaakt dvdspelers met garantie.
No worries m8
Ehh ik weet niet of simlocks illegaal zijn. Ik weet wel dat je geen regiovrije dvdspelers mag exporteren of importeren (bij mijn weten) maar het is je goed-recht om een speler te modificeren zoals jij dat wilt. En het is dus ook niet officieel verboden.quote:DeoDupke schreef op 28 November 2002 @ 10:11:
oh, dus ze hebben het alleen gedaan om het moeilijker te maken. Net als die SIMlocks ( of is dat sinds een tijdje toch illegaal)?
quote:tbusquet schreef op 28 November 2002 @ 10:35:
[...]
Ehh ik weet niet of simlocks illegaal zijn. Ik weet wel dat je geen regiovrije dvdspelers mag exporteren of importeren (bij mijn weten) maar het is je goed-recht om een speler te modificeren zoals jij dat wilt. En het is dus ook niet officieel verboden.
<offtopic>
sjek je mail eventjes tbusquet
</offtopic>
Kunstliefhebber? www.dekleinekunstenaar.nl | Dierenliefhebber? www.gaasje.nl
Verder: Strak hur! Als ik het geld had wist ik het wel!
quote:tbusquet schreef op 28 november 2002 @ 09:20:
[...]
Ik wil idd best vermelden wat een component kost als iemand er interesse in heeft, maar ik vind het zo totaal overbodig om te vermelden wat mijn complete set kost. Maar goed, ik heb pas geleden de LCR600 gekocht, en daar mijn LCR60 op ingeruild. Ik moest toen ca. 325 euro bij betalen. En de listprijs van de LCR600 was geloof ik 550 euro. Maar onze vriend die net een hele set B&W heeft gekocht samen met die mooie Onkyo kan je ws. de meer recentelijke prijs vertellen.. ?
Ik weet dat www.audioklang.de B&W exporteert, en naar wat ik verneem hebben ze behoorlijk gustige prijzen, vergeet niet dat je officieel geen B&W mag importeren uit Duitsland, dit valt nl. onder de grijze markt. Maar ik neem aan dat het geen problemen op zal leveren.
519 voor de LCR600 is de adviesprijs (en dus de meeste winkelprijzen) van B&W.
Uiteraard kan je altijd proberen te onderhandelen. Bij mij hielp het noemen van lagere prijzen in duitsland wel (behoorlijk
Je zit inderdaad verkeerdquote:lak schreef op 28 November 2002 @ 11:47:
Mmm.. die RSP1066 das toch een 6.1 voorversterker en geen 7.1?? En daar achter heb je een 6 kanaals eindversterker.. is dat niet een beetje jammer?? Ik bedoel dan gooi je toch een 6.1 set terug naar een 5.1 set of zit ik nou helemaal verkeerd??
Scarp, bij welke winkel heb jij je B&W spulletjes dan eigenlijk gehaald? Klinkt als een goede zaak om te gaan luisteren en eventueel te kopen. Heb je toevallig de prijzen van deze onderdelen ook, mijn idee is namelijk om bijna dezelfde set te gaan kopen.quote:Scarp schreef op 28 november 2002 @ 11:51:
[...]
519 voor de LCR600 is de adviesprijs (en dus de meeste winkelprijzen) van B&W.
Uiteraard kan je altijd proberen te onderhandelen. Bij mij hielp het noemen van lagere prijzen in duitsland wel (behoorlijk).
Kunstliefhebber? www.dekleinekunstenaar.nl | Dierenliefhebber? www.gaasje.nl
quote:Cliffie schreef op 28 November 2002 @ 12:24:
[...]
Scarp, bij welke winkel heb jij je B&W spulletjes dan eigenlijk gehaald? Klinkt als een goede zaak om te gaan luisteren en eventueel te kopen. Heb je toevallig de prijzen van deze onderdelen ook, mijn idee is namelijk om bijna dezelfde set te gaan kopen.
Audio Home in Eindhoven. Ze hebben 3 luister ruimtes, elk met een verschillende prijsklasse. Ik heb nog maar in de goedkoopste kamer geluisterd
Overigens luisteren op afspraak
In principe hanteren ze de gewone prijzen zoals aangegeven door b&w, alleen omdat ik aangaf dat die onkyo versterker in duitsland goedkoper was wilde hij mij daar wel korting op geven, maar ik vermoed dat als je een beetje slim onderhandeld dat je bij de meeste winkels wel kortingen kan krijgen.
Voordeel voor mij is dat ik in Eindhoven woon, dus dichtbij
prijzen weet ik zo niet allemaal uit m'n hoofd. Stassen en dat soort winkels zullen niet veel goedkoper of duurder zijn vermoed ik.
Scarp wijzigde dit bericht 28-11-2002 12:48 (8%)
quote:lak schreef op 28 november 2002 @ 11:47:
Mmm.. die RSP1066 das toch een 6.1 voorversterker en geen 7.1?? En daar achter heb je een 6 kanaals eindversterker.. is dat niet een beetje jammer?? Ik bedoel dan gooi je toch een 6.1 set terug naar een 5.1 set of zit ik nou helemaal verkeerd?? En de speakers zou ik denk ik op oorhoogte gooien en niet zo hoog als nu, alhoewel dat denk ik eerder met ruimtegebrek te maken heeft
Verder: Strak hur! Als ik het geld had wist ik het wel!
www.rotel.com 7.1 dus.
6.1 gebruik ik er maar van, 6 kanalen via eindversterker, en 1 actieve sub.
quote:Prince_of_Darkness schreef op 28 November 2002 @ 08:33:
Edit: oh btw, ik wil pics zien als je die 604's hebt.![]()
Ok, ok, ok, ok, okkeeeee....
Je wilt pics, je krijgt pics:

Nou wil ik ook foto's zien van dat lekkere setje van jou hoor !!!!quote:Scarp schreef op 28 november 2002 @ 12:46:
[...]
Audio Home in Eindhoven. Ze hebben 3 luister ruimtes, elk met een verschillende prijsklasse. Ik heb nog maar in de goedkoopste kamer geluisterdBest een hoop aantal speakers stonden er opgesteld. Kef, b&w, mordaunt short, etc. Ze hebben wat onkyo, denon en marantz spul staan om op te luisteren. Gigantische marantz plasmascherm om op te kijken voor dvd's
![]()
Overigens luisteren op afspraak
quote:tbusquet schreef op 27 November 2002 @ 18:46:
[...]
En ik ben wel erg geintereseerd in je HT. Foto's van anderen zijn altijd leuk !!
Nou, zoals ik als een schreef, mijn ht is niet zo bijzonder.
Het mooiste is de beamer ( philips Hopper SV20 impact) maar ,door omstandigheden , kan ik op dit moment niet verder investeren in mijn hobby.
Ik heb alleen nog stereo sound, en geen surround.
En nog helemaal geen prof. doek.
Maar, zaterdag maak ik wel foto's
(belofte maakt schuld)
iMac 17"!
pics, dat zijn toch geen pics, echte zelfgemaakte pics in je kamer willen we zien.quote:tbusquet schreef op 29 november 2002 @ 12:05:
[...]
Ok, ok, ok, ok, okkeeeee....
Je wilt pics, je krijgt pics:
[afbeelding]
![]()
![]()
quote:tbusquet schreef op 29 november 2002 @ 12:06:
[...]
Nou wil ik ook foto's zien van dat lekkere setje van jou hoor !!!!
Hij is er !!!!
Erg goed systeem.
'k heb geen digicam, maar ik denk dat ik die ook nog ga kopen. Zodra ik er 1 heb post ik wel pics
Die 604's gaan erg diep. Sommige muziek had bas waar ik nog nooit bas had gehoord en dat zonder sub. Mn vorige (kleine) yamaha sub verbleekt bij deze twee voorspeakers. Ik heb die yamaha dan ook niet aangesloten. Over een poosje misschien kijken naar subs als ik geld en het nodig vind. Eerst ff zonder.
Openings scene Lord Of the Rings, ontploffing Sauron => Diepe doorgaande bas. Perfect hoorbaar
* Scarp is blij
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 last