Hoofdcategorieën
Topicacties

Hattrick (online management game)

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 06 september 2001

quote:
Fatality schreef op 21 December 2002 @ 22:41:
ja ... devv05 wil volgens mij zo weinig mogelijk geld uitgeven :?

ja duh.. ik ga toch niet meer betalen als nodig is.. en ik snap het juist heel goed 8-)

alleen het promoveer/competitie systeem nog niet zo?

devv05 wijzigde dit bericht 22-12-2002 16:31 (10%)

Ahum..
Reg. datum: 03 september 2001

quote:
devv05 schreef op 22 December 2002 @ 16:30:
[...]

ja duh.. ik ga toch niet meer betalen als nodig is.. en ik snap het juist heel goed 8-)

alleen het promoveer/competitie systeem nog niet zo?
Ik hoop voor je dat je vanavond je allereerste overwinning met bij Hattrick gaat behalen dan :P succes :)

Laten we het eens worden..

400D equiped

Ik heb een redelijke keeper te koop staan! Zoek op nummer 4387305... Ideaal voor V of een goede VI....
Ahum..

quote:
Aristos schreef op 22 December 2002 @ 17:27:
Ik heb een redelijke keeper te koop staan! Zoek op nummer 4387305... Ideaal voor V of een goede VI....
volgens mij bedoel je dit nummer 6916998 :?

Ich bin der champion

Heb net weer een verdediger gekocht.
Goede conditie
Redelijk verdedigen
Redelijk passen
22 jaar
voor 46.000

Ter land, ter zee en in de kroeg

Ahum..

Iedereen alvast weer heel veel succes :). Mijn prognose van vandaag is dat alle Gotters gaan winnen :P

Doemdenker

Ik hoop het! :o

Maar ik niet.

Ahum..

Mijn hattrick club logo.
http://www.xs4all.nl/~gjnobbe/nobbeunited.gif

Kan iemand niet een mooi logo maken voor mijn AFC 1337? :P

Ik sta trouwens met 3-0 voor en domineer de wedstrijd 8-)

Ahum..

Ik sta maar 1-2 voor, vet raar :S

Ich bin der champion

3-0 voor en domineer ook de wedstrijd ...beterz

Ter land, ter zee en in de kroeg

Ik 3-0 met rust (73% balbezit) tegen de nr1 van de competitie.. dus mn 5-3-2 opstelling + mn aankopen zijn duidelijk nuttig geweest.. nu hopen dat ik me dit keer de 2e helft ook goed staande weet te houden....

4-0 met een zuivere hattrick voor mn nieuwe spits 8-)

5-0 en hij heeft er al 4 gescoord nu :D

devv05 wijzigde dit bericht 22-12-2002 21:20 (29%)

Goh
Reg. datum: 16 januari 2002

lol weer vergeten dat vandaag wedstrijd was :D
maar ik sta met 2-1 voor :)

gekocht gedownload

6-0.. ben benieuwd wat het gaat worden.. :D

Doemdenker

Sta met 3-0 voor terwijl ik voor het eerst een 3-5-2 opstelling gebruik! :D

Maar ik niet.

quote:
jdvanwijk schreef op 22 december 2002 @ 21:32:
Sta met 3-0 voor terwijl ik voor het eerst een 3-5-2 opstelling gebruik! :D

ik met 6-0, ook voor eerst 3-5-2.. afgelopen nu, 6-0 eindstand..

De vijfenveertig minuten werden gedonimeerd door 1337, met een indrukwekkende 82 procent balbezit.

ben trots op mn team *D

devv05 wijzigde dit bericht 22-12-2002 21:45 (27%)

Ahum..

quote:
devv05 schreef op 22 December 2002 @ 21:35:
[...]

ik met 6-0, ook voor eerst 3-5-2.. afgelopen nu, 6-0 eindstand..

De vijfenveertig minuten werden gedonimeerd door 1337, met een indrukwekkende 82 procent balbezit.

ben trots op mn team *D

Ik zie dat je de tactiek gebruikt die ik ik heb gepromoot :) zie je wel dat het goed werkt :). 3-5-2 met backs verdedigend :).

Ik heb overigens 1-5 gewonnen.

Yup werkt goed.. nu mn fans dolblij zijn en zelf vertrouwen goed is, sponsoren tevreden zijn en de ervaring met 3-5-2 begint te stijgen moet ik dit seizoen gewoon kampioen worden!! volgende week tegen de laatste, dat wordt een makkie.. daarna tegen de koploper die nog ongeslagen is en al 10x gescoord heeft...... spannend :P

maar iemand zin om logo te maken? zou ik wel koe lvinden en ik kan het niet zo goed :P

Dream on
Reg. datum: 07 december 2001

HARDTRANCE - Demonic Force 7 - 0

Date: 12/22/2002 at 20:00
MatchID: 4370560
Arena: Bie mie toes
Crowd: 61147

A scorching day at Bie mie toes, where 61147 spectators were in place for today´s match. HARDTRANCE tactics involved an interesting 3-5-2 combination. The following players had been chosen: de Waal - Pastink, Meulenberg , van Schie - Bouwmeister, Dijkmans, Iren, Robakowski, Joelsson - Koomen, Kranenburg.

Demonic started off with a 3-5-2 lineup. The following players had been chosen: Bonnemann - Thörnstad, Sweeney, Gaastra - van de Pol, Zoffmann, Boom, Bennebroek, Timmers - de Lange, Ten Bruggencate.

HARDTRANCEs Oleg Robakowski gave, after 4 minutes, the home team a 1 - 0 lead after an attack coming in from the right. HARDTRANCE's Koen Meulenberg scored 2 - 0 by shooting accurately and hard from a long distance, leaving the opponent goalie no other option than to pick up the ball from the net. The structure of the game started to change as HARDTRANCE decided to pull back and meet their opponents in the defensive zone. In the 35:th minute Koen Meulenberg put HARDTRANCE ahead 3 - 0 with a truly marvelous free kick. HARDTRANCE´s Gert Pastink had an excellent opportunity in the 37:th minute, shooting on a through ball, but he missed the goal by miles! It was a hot and sunny day, and several players seemed worn out. Maybe this was why Arjan Timmers found unusually much space for his snappy footwork. A bit later, a magnificent combination in the middle resulted in HARDTRANCE´s Koen Kranenburg putting the lead up to 4 - 0. The teams went for a half-time break at 4 - 0. HARDTRANCE held the ball, with a clear 79 percent possession rate.

The home side´s Oleg Robakowski came close to extending the lead in the 47:th minute. His shot came in off the right hand side but Henry Bonnemann managed saving with a fingernail. In the 59:th minute HARDTRANCE put themselves up 5 - 0, as the visitors defenders lost the ball to Gert Pastink, coming up from the left, who then proceeded cooly to round the goaltender, knocking the ball home. After several obvious shirt pulling incidents, HARDTRANCE´s Koen Meulenberg got himself booked. After 64 minutes Koen Kranenburg put HARDTRANCE ahead 6 - 0 as he rose to head in a hooked ball, the result of an effort from the right side. A bit later, a magnificent combination in the middle resulted in HARDTRANCE´s Lennart Koomen putting the lead up to 7 - 0. The fortyfive minutes were dominated by HARDTRANCE, with an impressive 88 percent possession of the ball.

Most important HARDTRANCE player was Mattias Iren. Gert Pastink was a disappointment, however. The most dominating Demonic player was without a doubt David Sweeney. Robin Gaastra was a disappointment, however.

HARDTRANCE
Player rating and Team formation
Midfield: formidable
Right Side Defence: solid
Central Defence: solid
Left Side Defence: solid
Right Side Attack: passable
Central Attack: formidable
Left Side Attack: passable

Gaat vooral om formidable midfield http://members.lycos.nl/MartijnW20/smile.gif

Nog ff en ik heb outstanding midfield, want iedereen is excellent of hoger op mijn middenveld. 1 is brilliant en wordt magnificent. http://members.lycos.nl/MartijnW20/smile.gif

Team-NL Return to castle Wolfenstein You SuCK http://members.lycos.nl/iuwr/untitled.JPG

Banana Dai Kazoku desu~~
Reg. datum: 13 oktober 2000

OO0nMe's Dreamteam - Vrone 7 8 - 1

Datum: 2002-12-22 20.00
MatchID: 4399566
Stadion: Hell in a Cell
Publiek: 5218

5218 fans kwamen naar Hell in a Cell op deze bewolkte dag. Dreamteam koos voor een strategische 4-4-2 formatie. De opstelling: Hoek - Bodewes, Brocks, Boekhoorn, Pastink - Schotanus, Klapwijk, Eijck, Verschoor - Bouw, Holthaus.

Vrone begon aan de wedstrijd met een interessante 4-4-2 formatie. De volgende spelers zullen beginnen: Kamerling - van Kempen, Peters, Gorter, Opsteegh - Cox, Richter, Erven, Groen - Staal, van Engelen.

Freek Holthaus gaf zijn team Dreamteam een voorsprong van 1 - 0, toen hij succesvol beide centrale verdedigers voorbijging en de bal ontastbaar voor de keeper in de rechterhoek plaatste. In de 10 wedstrijdsminuut,viel Dreamteam´s Arno Bodewes dramatisch net buiten het strafschopgebied .De scheidsrechter gaf Arno Bodewes een gele kaart voor een schwalbe. Een van de vele goede ballen van Matthieu Verschoor aan de buitenkant werd uitstekend aangenomen door Freek Holthaus, die daarna prachtig kon scoren voor Dreamteam: 2 - 0. De manier van spelen veranderde, omdat Dreamteam zich terug trok en zo hun tegenstander dwong meer vooruit te gaan spelen. Na 31 minuten zette Jason Schotanus Dreamteam op een 3 - 0 voorsprong, toen hij een kopbal in de linker hoek plaatste, na een voorbereidende actie aan de rechterkant van het veld. Dreamteam moet het een tijdje doen zonder Jurjen Klapwijk die zwaar geblesseerd lijkt te zijn. Hij werd gewisseld met invaller Alex van Herwaarden. Dreamteam scoorde 4 - 0 toen Freek Holthaus over rechts doorbrak en de hele verdediging achter zich liet. Toen had, Freek Holthaus al een hattrick op zijn naam staan. Een snelle aanval over de linker flank zorgde ervoor dat Dreamteam op een 5 - 0 voorsprong kwam. Gerrit Bouw maakte geen fouten. Een reeks van snelle en gevaarlijke aanvallen,werd gevolgd door een schot van ent buiten het 16-meter gebied in de 42 minuut. De bal ging recht op de kruising af, en had een doelpunt moeten betekenen voor Dreamteam. Maar Gert-jan Kamerling maakte een spectaculaire save. Beide teams gingen de rust in met een stand van 5 - 0. Dreamteam had het meeste balbezit, namelijk 74 procent.

In de 54e minuut zette Dreamteam zichzelf op een 6 - 0 stand, toen de verdedigers van de bezoekers de bal verloren aan Joost Brocks, komend van de linkerkant, die daarna koeltjes langs de keeper ging en de bal in het lege doel schoof. Daan Gorter raakte de bal perfect in de 60e minuut en zo scoorde hij voor Vrone met een afstandsschot de 6 - 1. De thuisploeg kon zijn voorsprong bijna uitbreiden toen Freek Holthaus in de 68 minuut doorbrak op rechts en op doel schoot, maar keeper Gert-jan Kamerling kon met de nagels van zijn rechterhand de bal nog net uit het doel tikken Dreamteam scoorde 7 - 1 toen Matthieu Verschoor over rechts doorbrak en de hele verdediging achter zich liet. Het begon er steeds slechter uit te zien voor de bezoekers. Freddie Eijck perste zichzelf door de verdedigingslinie in de 74e minuut en maakte de 8 - 1. Dreamteam had het meeste balbezit, namelijk 89 procent.

Dreamteam´s beste speler was Freek Holthaus. Alex van Herwaarden speelde daarentegen een hele slechte wedstrijd. De echte sterspeler van Vrone was ongetwijfeld Barend Staal. Tomas Peters speelde daarentegen een hele slechte wedstrijd. De wedstrijd eindigt in 8 - 1.

Mooie eerste wedstijd van me, 89% balbezit is leuk :P

What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Frituren!!!
Reg. datum: 19 februari 2002

BeuKeR UNiTeD - S 2002 2 - 1

Datum: 2002-12-22 20.00
MatchID: 4375825
Stadion: BeuKeR UNiTeD Arena
Publiek: 7750

Op BeuKeR UNiTeD Arena, liepen 7750 fans naar binnen en ondanks dat het bewolkt was, kwam er geen regen. BeuKeR koos voor een strategische 3-5-2 formatie. De coach selecteerde voor vandaag: Albrecht - van den Broek, Abels, van de Pol - Naan, Pitu, Gruys, Levi, Görtzen - Hootsen, van Everdink.

2002 begon aan de wedstrijd met een interessante 3-5-2 formatie. De opstelling: Hof - van Gompel, Croes, Henstra - Corthals, Ederveen, Cremers, Herenius, Dahlhaus - de Wit, Sangers.

2002kreeg een aantal goede mogelijkheden om op voorsprong te komen en speciaal in de 28 minuut, toen Emile Sangers alleen kwam te staan tegenover Steven Albrecht maar deze blokte het schot. In de 30e minuut kreeg de thuisploeg een pingel. De bezoekers protesteerden hevig, maar de scheidsrechter was onverbiddelijk. Bas van den Broek prikte makkelijk de 1 - 0 in het goal voor zijn team BeuKeR. Een kopbal van Emile Sangers was het gevolg van een hoekschop in de 38e minuut. De bal viel uiteindelijk voor de voeten van Ramon van Gompel, spelend voor 2002, die zo zorgde voor de 1-1. In de 39e minuut kwam de thuisploeg om een 2 - 1 voorsprong, na een fout rechts in de verdediging van de bezoekers.Doelpuntenmaker was Lennart van Everdink voor BeuKeR. Beide teams gingen de rust in met een stand van 2 - 1. BeuKeR had het meeste balbezit, namelijk 68 procent.

2002 kreeg een kans op de gelijkmaker toen Emile Sangers plotseling vrij kwam te staan voor de keeper maar het afwerken was ronduit zwak. Bas van den Broek van BeuKeR kreeg een tweede gele kaart in de 70 minuut voor onsportief gedrag. De vijfenveertig minuten werden gedonimeerd door BeuKeR, met een indrukwekkende 77 procent balbezit.

BeuKeR´s beste speler was Geza Pitu. Camiel Hootsen speelde daarentegen een hele slechte wedstrijd. De echte sterspeler van 2002 was ongetwijfeld Peter Hof. Jelmer Ederveen speelde daarentegen een hele slechte wedstrijd.

Eat Till I drop, But I'll never drop

Frituren!!!

Ik heb nu eindelijk een xtra redelijke aanvaller gekocht met uitstekende conditie en redelijke passing skills. EINDELIJK! Nu heb ik wel een redelijk compleet team. Nu hoef ik me geen zorgen meer te maken om zulke lage scores zoals hierboven :P

Ahum..

Ik heb een federatie opgestart G.O.T. Federatie. Zo kunnen we als alle G.O.T. leden bij elkaar. Tactieken doornemen elkaar helpen.

Dus komt u allen zich bij deze federatie aansluiten.

Mijn team is Nobbe United. Dus daar kan je de federatie vinden.

Thije wijzigde dit bericht 23-12-2002 12:02 (35%)

Frituren!!!

quote:
ThaNobius schreef op 23 December 2002 @ 12:00:
Ik heb een federatie opgestart G.O.T. Federatie. Zo kunnen we als alle G.O.T. leden bij elkaar. Tactieken doornemen elkaar helpen.

Dus komt u allen zich bij deze federatie aansluiten.

Mijn team is Nobbe United. Dus daar kan je de federatie vinden.
Leuk zo'n federatie, moet je zeker supporter voor zijn om ja aan te sluiten?? Ja he... dus heb ik nix aan, sorry! :X 8)7 :O

bonzi wijzigde dit bericht 23-12-2002 12:43 (7%)

Pagina: 1 2 3 4 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: