Hoofdcategorieën
Topicacties

Hattrick (online management game)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Paniohitus
Reg. datum: 21 juni 2001

Ik begrijp niks van de trainingen, ik zet degene die ik wil gaan trainen op de positities waarop ik train, me intensivity = 90%. En er is niks veranderd..., alleen 1 speler heeft een puntje vorm erbij, terwijl ik me wing trainde....

En me coach is niet slecht, heb zelfs een assistent erbij. Wanneer kan ik resultaten zien bij de trainingen? Of komt het eens in de zoveel tijd voor dat een training inderdaad nut heeft gehad?

Preddie wijzigde dit bericht 20-12-2002 18:49 (11%)

A Predator is like a very dangerous bird with very sharp teeth.

At the Sea of Sounds

Net ook ff ingeschreven, moet nog 4 dagen wachten (minimaal). Het zal wel niet veel worden, maar ach... het is leuk voor de lol :)
Paniohitus

quote:
Beathoven schreef op 20 december 2002 @ 19:39:
Net ook ff ingeschreven, moet nog 4 dagen wachten (minimaal). Het zal wel niet veel worden, maar ach... het is leuk voor de lol :)
Dacht ik eerst ook, maar als je gewoon eerst even goed rondkijkt ipv. al je geld wegsmijt kan je niet stuk gaan :P

At the Sea of Sounds

http://members1.chello.nl/~w.h.mulder/ttfc.jpg

het clublogo is iig al gemaakt :)
Paniohitus

quote:
Om een logo erop te zetten moet je wel betalen per maand...

At the Sea of Sounds

quote:
Preddie schreef op 21 December 2002 @ 09:10:
[...]

Om een logo erop te zetten moet je wel betalen per maand...
jammer, iemand nog belang bij een logo?
Dream on
Reg. datum: 07 december 2001

Dat trainen gaat niet zo snel hoor Preddie. Ik zei al varierend van 14-22 weken ofzo. En hoe ouder die gasten zijn die je traint, hoe langer het duurt voordat ze een niveautje hoger zijn.

Team-NL Return to castle Wolfenstein You SuCK http://members.lycos.nl/iuwr/untitled.JPG

Paniohitus

quote:
RtcW schreef op 21 December 2002 @ 12:42:
Dat trainen gaat niet zo snel hoor Preddie. Ik zei al varierend van 14-22 weken ofzo. En hoe ouder die gasten zijn die je traint, hoe langer het duurt voordat ze een niveautje hoger zijn.
Op die manier, dus je moet eigenlijk niet snel switchen tussen verschillende positites trainen?

Dream on

quote:
Preddie schreef op 21 December 2002 @ 13:15:
[...]

Op die manier, dus je moet eigenlijk niet snel switchen tussen verschillende positites trainen?

Nope, want als je dat doet heb je bijv 1 week scoring getrained, 1 week playmakin g en 1 week defending ofzo...schiet je nog niks mee op :/

Heb geduld ;)

Team-NL Return to castle Wolfenstein You SuCK http://members.lycos.nl/iuwr/untitled.JPG

Dream on

quote:
RtcW schreef op 21 december 2002 @ 13:22:
[...]

Nope, want als je dat doet heb je bijv 1 week scoring getrained, 1 week playmakin g en 1 week defending ofzo...schiet je nog niks mee op :/

Heb geduld ;)
Edit: je zou het wel op jouw manier kunnen doen, maar dan zie je pas een verbetering na 3x(14-22 weken) =(42-66) weken. Welliswaar zijn ze dan wel verbeterd ipv op 1 plek 3 plekken.

400D equiped

Let daarbij ook op dat de server de laatste paar dagen erg langzaam was.. Dus dat je pas rond middernacht pas geupdated werd...
Reg. datum: 06 september 2001

Hm als ik spelers koop zijn ze een paar dagen later wel allemaal met een paar duizend euro in waarde gestegen?

Dream on

Beter toch? :)

Paniohitus

Die speler waar ik het eerst over had staat nu al voor 35.000 , ik vroeg er 13.000 voor..., vanavond loopt die pas af, en er word nog steeds op geboden. Ik snap dat echt niet, ze conditie is maar 1, of gaat dat met training wel snel omhoog?, want ik kon geen trainings geven in uithoudingsvermogen doordat ze al lage form hadden.

Die speler had goed in scoren, dus niet eens zo slecht. Maar presteerde maar een halve-ster in elke wedstrijd..., dus had er weinig aan.

Wat gebeurd er eigenlijk als je op je eigen speler bied?, als je het dan wint, krijg je je speler + je geld terug - die 5% zeker? (niet dat ik dat wil hoor :p )

Preddie wijzigde dit bericht 21-12-2002 18:31 (16%)

Bij mij is er ook al op een paar spelers geboden.. Heb nu een verlies van 100.000 deze week, veel spelers tegen lage prijzen ingekocht.. Heb 15 spelers te koop staan en die moeten minstens 70.000 samen opleveren om weer winst te maken.. maar dat gaat wel lukken want 3 spelers zijn nu al goed voor ruim 38.000 :)

Ich bin der champion

Goede speler te koop bij mij , nu nog maar ¤36.000
Phil Pears-5778452
Conditie: redelijk Keepen: waardeloos
Positiespel: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: matig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: redelijk

Heeft een deadline tot morgenvroeg 8 uur

Christiano007 wijzigde dit bericht 21-12-2002 21:35 (6%)

Ter land, ter zee en in de kroeg

mwah die koop je in voor veel minder :)

Paniohitus

Conditie: rampzalig Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: goed

Deze speler genaamd "Sander Pelk" staat op 46.000 geboden, de deadline is 22:31 vanavond. wel beters eigenlijk :D

mwah redelijke middenvelder, jammer van zn verdedigen.. maar 46.000 zou ik er nooit voor geven :)

Ahum..
Reg. datum: 03 september 2001

quote:
devv05 schreef op 21 december 2002 @ 22:12:
mwah redelijke middenvelder, jammer van zn verdedigen.. maar 46.000 zou ik er nooit voor geven :)

He harry volgens mij snap jij het allemaal nog niet zo goed.. Die gast met positiespel goed is wel degelijk een goede speler en vooral! voor jouw. Jij als 6e divisier, deze speler kan zelfs nog wel in de 4e divisie door.
Lees anders eerst alle regels even door voordat je hier met loze kreten begint te gooien.

Laten we het eens worden..

Reg. datum: 18 november 2001

ja ... devv05 wil volgens mij zo weinig mogelijk geld uitgeven :?

te huur ....

Paniohitus

Ik heb er dus nu 79.200 voor gevangen, eigenlijk had je niks aan die speler, behalve als je dan de condititie zou gaan trainen.... Maar hopelijk gaat dat toch niet zo snel toch? Maarja, die speler heeft me wel weer 80k opgeleverd, en ik heb meer dan genoeg spelers die hetzelfde hebben kwa prestaties (ik had een goed beginteam)...

Maar ik geef Dev groot gelijk eigenlijk, hij had conditie rampzalig, duurt dan nog minimaal 3 x 3 = ~9 weken voordat je hem fatsoenlijk op kan stellen. Want hij haalde met 1 conditite een halve ster... En dan betaal je nog 88.000 voor ook, zou ik persoonlijk er ook nooit voor over hebben. Hij mag dan wel posititespel goed hebben, maar dat is niet alleen belangrijk :P

Preddie wijzigde dit bericht 22-12-2002 00:08 (37%)

Ahum..

Heeft iemand enig idee wat een spelersruil inhoudt? En hoe dat met Hattrick uitgevoerd wordt dan?

Dream on

Moet je volgens mij regelen met een Game Master. (GM)

Ahum..

Heej mensen ik ben supporter geworden :)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: