Hattrick (online management game) Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.911 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34339

Topicstarter
Ik heb me direct aangemeld toen ik ervan hoorde.. Je hebt echt een aantal divisies in Nederland enzo :) met beker. Eigen team echt masterlijk.
http://www.gamez.nl/_statisch/nws.3852.phtml

En dit is DE site om je aan te melden!
http://www.hattrick.org

p.s. Je komt eerst in de wachtrij maar als je eenmaal begint!!! :) echt geweldig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
zoo? niemand kent het cker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 02-05 22:45
Blijkbaar niet :/

Moet je van houden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63800

nee en dat wouden we zo houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42423

Mijn team heet HARDTRANCE. Verder zitten de Snifters, FC Torretjes, FC Morgenster, Korreweg Sport en Matzes bij me in de klas. FC Nandroningen, TC Nienoord, Marum de gekste, The Slammers zijn real-life vrienden en dan vergeet ik er ook nog wel een stuk of wat :/

Het is leuk om te doen, ik ben al in mijn 4e seizoen geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 35857

Ja ik ken dit wel, ik snapte er alleen nix van toen het nog in het Engels was, ga het nu maar eens opnieuw proberen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33358

ik ken het spel wel...
In het begin leuk maar begint na een tijdje te vervelen.. nu er een NL uitbreding is gekomen.. misschien toch maar weer eens bekijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
morgen mn eerste wedstrijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Attack! - Ga Door!!!!!! 0 - 5

Datum: 2002-11-10 20.00
MatchID: 3110630
Stadion: Attack! Arena
Publiek: 6963

De weersomstadigheden waren prima en Attack! Arena mocht 6963 in hun stadion. Attack! koos voor een strategische 4-4-2 formatie. De volgende spelers zullen beginnen: Claassen - Franssen, van Oijen, van der Beek, Bruininx - Wagtmans, Martinus, Engelgeer, al-Katib - Zollner, Durkut.

Door!!!!!! begon de wedstrijd met een 3-5-2 formatie. De coach selecteerde voor vandaag: Tolboom - de Graaf, Ytredal, Herenius - Bouwmans, Claesson, van der Meer, Esser, Czekalski - Priester, van Dommelen.

Attack! kreeg een geweldige mogelijkheid in de 4e minuut toen Fonzerelli Zollner de bal hard raakte op het rand van het strafschopgebied. Het schot ging echter net naast. Door!!!!!! kreeg een goede mogelijkheid om de scoren, maar keeper Sjoerd Claassen kon het schot van John van Dommelen redden en tikte de bal corner Velen dachten dat Fonzerelli Zollner een penalty had moeten krijgen in de 31 minuut, toen hij werd neergehaald door keeper Teun Tolboom toen hij deze wou omzeilen Door!!!!!! took the lead after 35 minutes with 0 - 1. Ramono Ytredal placed the ball out of reach for the home sides keeper after a fine move, coming in from the left. Beide teams gingen de rust in met een stand van 0 - 1. Door!!!!!! had het meeste balbezit, namelijk 57 procent.

Barend Martinus kreeg na en domme actie de wind van voren van zijn coach. Door te weinig ervaring verloor hij de bal in de 50 minuut en kon een tegenstander bijna scoren. Door!!!!!!´s Pablo Bouwmans ontving, na een goede combinatie door de verdediging van de thuisploeg, de bal en plaatste hem zorgvuldig in de hoek van het goal, 0 - 2. Het thuispubliek was hier echt helemaal niet blij mee! Er kwamen nog net geen witte zakdoekjes bij kijken. De manier van spelen veranderde, omdat Door!!!!!! zich terug trok en zo hun tegenstander dwong meer vooruit te gaan spelen. Door!!!!!! leek wat verward te zijn over de organisatie van het team. Door!!!!!!'s Pablo Bouwmans scoorde 0 - 3 door de bal heel subtiel over de keeper heen te lobben vanaf aanzienlijke afstand. De keeper pakte de bal hoofdschuddend uit het net. De wedstrijd was zo'n 72 minuten bezig, toen Ben van der Meer van Door!!!!!! op rechts doorbrak en heel makkelijk tot ongenoegen van het thuispubliek de score verhoogde: 0 - 4. Door!!!!!! leek wat verward te zijn over de organisatie van het team. Ben van der Meer vergrootte de voorsprong van de bezoekers door een volley binnen te schieten na een pass van rechts, 0 - 5. De vijfenveertig minuten werden gedonimeerd door Door!!!!!!, met een indrukwekkende 72 procent balbezit.

De echte sterspeler van Attack! was ongetwijfeld Sjoerd Claassen. Pim Franssen had daarentegen een slechte dag. Door!!!!!!´s beste speler was John van Dommelen. Martin Claesson speelde daarentegen een hele slechte wedstrijd.

JAAAA mn eerste officiele competitie wedstrijd gewoon met 5-0 gewonnen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

;) lekker :D

Ik heb me zonet ook geregisteerd... moet ik dan 4 dagen wachten ? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 40554 schreef op 10 November 2002 @ 21:58:
;) lekker :D

Ik heb me zonet ook geregisteerd... moet ik dan 4 dagen wachten ? :|
nee er zijn maar een paar mensen in de wachtrij
je kan waarschijnlijk morgen beginnen, gelijk een vriendschappelijke wedstrijd plannen als ik jouw was voor woensdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

thx.. hoe lang duurt het voordat ik me emailtje krijg ? :D
en heb je nog tips ? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 40554 schreef op 10 november 2002 @ 22:07:
thx.. hoe lang duurt het voordat ik me emailtje krijg ? :D
niet lang iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik zit al 15minuten te wachten :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 40554 schreef op 10 november 2002 @ 22:08:
ik zit al 15minuten te wachten :\
vreemd ik kreeg er vrijwel meteen 1 dacht ik, maarja zondag is dus de speelronde avond he, dus de servers hebben het druk... misschien daarom een beetje delay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

mja.. we zien wel :D ik wacht tot half-11 ;)
heb je msn , add me dan ff : agreSSSor@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Divisies:V.186 (8303)

Land: Nederland
Level: 5 van de 5

Team Gespeeld Goals Punten

1. beone 12 21 - 7 25
2. FC Nudisten 12 25 - 11 23
3. H.E.O. 12 15 - 11 18
4. Fc Dort 12 13 - 13 16
5. broeloe 12 11 - 11 16
6. Ga Door!!!!!! 12 17 - 18 14
7. Attack! 12 11 - 32 11
8. lenettaenberry 12 17 - 27 10

Ik sta 6e maar dat komt omdat je in principe gewoon de plaats inneemt van een ontslagen coach, als je mazzel hebt wordt je dus 1e ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb nog steeds geen mailtje :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48983

Gelijk ff registreren!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:57
ik heb me ook eens aangemeld...
ben benieuwd

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zit al 10 uur op dat emailtje te wachten :/

hebben jullie je emailtje al binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:18
offtopic:
wat betekend Hattrick eigenlijk? bij UT2k3 Capture the flag hoor je het ook wel eens...
maar waar t voor staat weet ik niet

Bier, Whiskey en Metal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-04 05:47
Lord_Mithril schreef op 11 november 2002 @ 11:35:
offtopic:
wat betekend Hattrick eigenlijk? bij UT2k3 Capture the flag hoor je het ook wel eens...
maar waar t voor staat weet ik niet
Als een speler 3 keer in dezelfde wedstrijd scoort, heeft hij een hattrick :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft iemand zonet geregistreerd? en heb je je paswoord al ?

(ik zit al heeeel lang te wachten ) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
wees geduldig :) je krijgt hem snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26097

kleinelievewolff schreef op 11 november 2002 @ 13:03:
[...]

Om het nog iets preciezer te zeggen.

Als een speler 3 keer ACHTER elkaar scoort zonder enig doelpunt er tussen en in 1 helft dan is het een hattrick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:X ... heb hem inmiddels al ;) (maar dat wist jij al :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
2 screenshots voor fatality:

opstelling:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~gjnobbe/plaatje1.jpg

mijn toekomstige transfers:
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~gjnobbe/plaatje2.jpg

Het is niet echt spectaculair mooi, maar dat is natuurlijk ook niet de bedoeling van het spel. Het wordt daardoor alleen maar trager he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
teamlogo etc :)
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~gjnobbe/logohattrick.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zijn nog 43 voor me :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Een vriend van me heeft zich nu ook aangemeld en voor hem zitten nog 80 personen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nog 12 voor me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
nog 3 kwartier en de beker rondes beginnen :) ik houd jullie live op de hoogte met wat ik sta, ik moet trouwens geen beker wedstrijd maar een spannende vriendschappelijke wedstrijd... :)

kleinelievewolff schreef op 11 november 2002 @ 13:03:
[...]

Een speler 3x in dezelfde helft van een wedstrijd scoort.... raar maar waar :)

kickje maar :D

Nog 6 mensen voor mij :D

Kickje maar???

• _DPC_Scorpion
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-12-2024

_DPC_Scorpion

A.F.C.A

Spel gaat veels te langzaam ik ben er maar weer me gestopt. een halfjaar geleden al

www.itsagoal.com was wel wat leuker maar die werken nu aan versie2

Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!

ja ff omhoog kicken :P
btw: ik heb zonet een team gekregen

Ik heb nu dus een team.... en ik heb ook al een opstelling voor wedstrijden...
Waar kan ik die opstelling instellen, dat ze die ook bij het trainen gebruiken?

of word iedereen automatish ge-traind?

Topicstarter
iedereen wordt automatisch getraind, je hoeft ze dus niet afzonderlijk te trainen.

Opstelling staat standaard op 4-4-2. Maar als je bijv de opdracht geeft aan een verdediger om als extra inner midfielder te fungeren speel je bijv 3-5-2

3-5-2 speelt bijna iedereen, omdat

1) het middenveld het belangrijkst is (hoe beter midfield, hoe meer kansen)
2) je nu gelijk 5! spelers traint (moet je ze wel op playmaking trainen).

Neem eens een kijkje op het forum. Daar staat een heleboel nuttige info. Er zijn ook al extra programma's geschreven door fans. Zoals Hattrick Assistant Manager enz ... Uitstekend proggie om je team bij te houden. Ikzelf speel al bijna vanaf begin hattrick periode in Nederland mee. Alleen heb ontzettend veel pech gehad en zit nu nog steeds in divisie 4.

Misschien heeft iemand wel zin om een oefenwedstrijdje tegen me te spelen. Club heet: HARDTRANCE

kan je eens een url posten van dat progje?

Topicstarter
oke tnx!!! ik had je al een bericht gestuurd met hattrick maar laat die maar hangen dus....

Bijna de hele eredivisie ken ik wel irl + boel andere gasten irl ... dusss als jullie nog iets nodig mochten hebben of vragen ... of connecties ... vraag gerust ;)

Topicstarter
ik heb geld nodig :D heb je dat voor me? :*)

khad laatst 2800000 uitgegeven voor een speler .. nope geen poen meer ... :/ jammer joh :D

...please relevante vragen graag .. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb je een goeie keeper voor me ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxxRide
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-03 22:20

MaxxRide

Surf's up

Really love the game, sta nu eerste in IV.39 alles gewonnen dus zeker een promtie :)
Verder ken ik een aantal mensen in real life.

Voor de liefhebber, ik het een appie geschreven warbij je tot 6 westrijden tegelijkertijd kunt volgen (www.svintges.tk)

Mijn team heet GFC Martinistad.

HAttrick rocks!

If you are not wiping out you are nog pushing enough...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zit erin vanaf vandaag. Moet alleen ff wachten wachten tot ik me eerste wedstrijd kan spelen. Is wel beter trouwens lekker veel coachen. Gelijk opstelling opnieuw gemaakt, was echt een zooitje. Maar het komt allemaal goed :). Het ziet er nu redelijk netjes uit alleen nu nog ff een paar slimme transfers regelen. ;)

Oh ja mijn team heet BeuKeR UNiTeD :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outl@w
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-05 14:56
Heb me ook maar ff aangemeld, het ziet er idd erg cewl uit :)

Feyenoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

als je een speler onstlaat ... hoe veel gaat dat kosten?

ik kon het zo 123 niet vinden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squirtle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-05 11:42
Er zijn op het moment 4 mensen voor je op de wachtlijst. :'( :'(

Achja bijna :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Morgen me eerste wedstrijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justice
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-03 03:29
471 wachtenden voor een team :D (regio Rotterdam, zeg het maar vast)

Human Bobby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:42

PromWarMachine

Forsaken Archer

Zeg er voortaan even bij dat 't een online _voetbal_ management game is, wil je? :P
Had me weer een klik en een aantal pagedowns bespaard :z

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554 schreef op 15 november 2002 @ 22:49:
als je een speler onstlaat ... hoe veel gaat dat kosten?

ik kon het zo 123 niet vinden :/
weet iemand hier nog een antwoord op ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:51
1000 euro geloof ik. Of gratis. Weet ik zo ff niet zeker. Maar ik denk 1000 euro.

P2 20" PP Snow Launch Edition 2020 | XPENG G9 Performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27593

Heb tot nu toe twee wedstrijden gespeeld met mijn "geweldige" club FC 0wnz0rz:

2002-11-10 (Competitie): FC 0wnz0rz - Golden Sun 3-1
2002-11-13 (Oefenwedstrijd): FC 0wnzorz - Hekkies 4-1

Vanavond weer! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik vanavond ook :P
mijn 1e wedstrijd :D *spannend*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27593

YaY! Vanavond wederom gewonnen met 4-1! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-04 22:09

Paniohitus

Paniohitus

Ik heb me ook aangemeld, nog 475 mensen voor me... :(

BF1: Don-Panio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outl@w
Er zijn op het moment 358 mensen voor je op de wachtlijst. Gisteren is er aan 11 mensen een team gegeven. Er is altijd een minimum van 4 dagen voordat je een team krijgt

Wanneer er een team aan je wordt gegeven, dan zal dit ge-emailed worden.

Feyenoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outl@w
Zucht

Feyenoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ga Door!!!!!! - H.E.O. 4 - 2

Datum: 2002-11-17 20.00
MatchID: 3110635
Stadion: Ga Door!!!!!! Arena
Publiek: 6076

6076 fans kwamen naar Ga Door!!!!!! Arena op deze bewolkte dag. Door!!!!!! begon aan de wedstrijd met een interessante 3-5-2 formatie. De opstelling: Tolboom - van der Sar, Ytredal, Herenius - Bouwmans, Högander, van der Meer, Esser, Czekalski - Egberink, van Dommelen.

H.E.O. begon de wedstrijd met een 4-4-2 formatie. De volgende spelers zullen beginnen: de Groot - Tillemans, Bleeker, van Leeuwen, al-`Abbas - Brons, van Nimwegen, Loozen, Rungrattaubil - Hoofs, Aaftink.

Ben van der Meer gaf zijn team Door!!!!!! een voorsprong van 1 - 0, toen hij succesvol beide centrale verdedigers voorbijging en de bal ontastbaar voor de keeper in de rechterhoek plaatste. De bezoekers gaven niet op, na 12 minuten Gert Hoofs brak door de defensielinie van de thuisspelende ploeg, en maakte met een rollertje de 1 - 1. De ruststand is 1 - 1. H.E.O. had het meeste balbezit, namelijk 53 procent.

Door!!!!!! kwam met 2 - 1 op voorsprong in de 47e minuut, toen Herman Egberink een hele degelijke dieptebal goed controleerde en de bal met een halve volley net onder de lat in het net deed balanden. Stefano van Nimwegen scoorde bijna de gelijkmaker voor H.E.O. in de 53 minuut, maar Teun Tolboom maakte een uitstekende redding door de bal nog net met zijn vingertoppen weg te tikken. Ramono Ytredal raakte de bal perfect in de 61e minuut en zo scoorde hij voor Door!!!!!! met een afstandsschot de 3 - 1. Iets later resulteerde een geweldige combinatie door het midden in een niet te missen kans voor Door!!!!!!: 4 - 1. Doelpuntenmaker was Pablo Bouwmans. Pascal Herenius was niet fit genoeg aan het begin van de wedstrijd en maakte hierdoor een paar grove fouten. Remon Tillemans maakte hier goed gebruik van en kon zomaar de 4-2 maken. H.E.O.s Sean Loozen kreeg een gele kaart na een nare overtreding. Door!!!!!! had het meeste balbezit, namelijk 53 procent.

Door!!!!!!´s beste speler was John van Dommelen. Karl Högander speelde daarentegen een hele slechte wedstrijd. H.E.O.´s beste speler was Jo Brons. Daar staat tegenover dat, Gert Hoofs echt heel slecht speelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Forca Eagles - BeuKeR UNiTeD 2 - 0 1e wedstrijd :( Maar ze waren ook hoger geplaatst. Ik heb een vrienschappelijke op woensdag. En dan tegen de nummer laatst op zaterdag in de competitie. Winnen dus.... hoop ik ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 71131

ThaNobius:
vv Rillandia - Ga Door!!!!!! 4 - 0

Datum: 2002-11-06 17.30
MatchID: 3557352
Stadion: vv Rillandia Arena
Publiek: 255

255 fans die vandaag naar vv Rillandia Arena gingen werden verrast door hevige regenbuien. Rillandia begon aan de wedstrijd met een interessante 3-5-2 formatie. De volgende spelers zullen beginnen: al-Damghani - van Mierlo, Kammer, Koster - Göyünc, Aardema, Dingemanse, Bosma, Hofstede - Sramek, van der Wee.

Door!!!!!! koos voor een strategische 4-4-2 formatie. De volgende spelers zullen beginnen: Tolboom - de Graaf, Ytredal, Herenius, Hennis - Krieger, van der Meer, Esser, Czekalski - Priester, van Dommelen.

Ton Sramek gaf zijn team Rillandia een voorsprong van 1 - 0, toen hij succesvol beide centrale verdedigers voorbijging en de bal ontastbaar voor de keeper in de rechterhoek plaatste. Mesut Göyünc van Rillandia kreeg een tweede gele kaart in de 16 minuut voor onsportief gedrag. Rillandia leek wat verward te zijn over de organisatie van het team. Door te weinig ervaring maakte Jaap de Graaf een overtreding op een tegenstander net buiten het strafschopgebied, maar de vrije trap die hier op volgde leverde niets op. Het begon er steeds slechter uit te zien voor de bezoekers. Joost Aardema perste zichzelf door de verdedigingslinie in de 24e minuut en maakte de 2 - 0. Beide teams gingen de rust in met een stand van 2 - 0. Rillandia had het meeste balbezit, namelijk 69 procent.

De Rillandia spelers hebben tijdens de rust nog even de tactiek doorgenomen. Een mooie passeringsbeweging van Billy Czekalskis, liet Pepijn Dingemanse verwild achter. Zijn actie verdienden een doelpunt, maar de keeper kon zijn inzet stoppen. Pascal Herenius,vertrouwd normaal op zijn snelheid, maar met dit natte gras bakt hij er weinig van. Billy Czekalski had een zware tijd op het met water besproeide veld - zijn altijd zo mooie techniek kwam nu niet tot zijn recht. Iets later resulteerde een geweldige combinatie door het midden in een niet te missen kans voor Rillandia: 3 - 0. Doelpuntenmaker was Nick Hofstede. Iets later resulteerde een geweldige combinatie door het midden in een niet te missen kans voor Rillandia: 4 - 0. Doelpuntenmaker was Pepijn Dingemanse. Rillandia had het meeste balbezit, namelijk 81 procent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja vandaag een oefenwedstrijd! kmoet tegen RCDF op de nul staan 2e in de competitie. Ik 4e... dacht ik. Ik start met een 3-5-2 opstelling voor de 1e keer en laat een aantal jeugd en bankspelers beginnen. Ik denk dat ik verlies maar ik zal het wel merken. Ik hou u op de hoogte! :Y)

[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 48983 op 20-11-2002 11:10 . Reden: spelfoutjuh ]

RCDF Op de Nul - BeuKeR UNiTeD 4 - 1

Datum: 2002-11-20 17.30
MatchID: 3581845
Stadion: RCDF Op de Nul Arena
Publiek: 280

Doordat het de hele dag hard regende, kregen 280 een wedtstrijd te zien op een doorweekt veld op RCDF Op de Nul Arena. RCDF begon de wedstrijd met een 3-5-2 formatie. De volgende spelers zullen beginnen: Voerman - Smeets, Jansen, Widerbom - Algra, Bertilsson, Dell´Acqua, Anada, Aranda - Maestro Buelga, Henderson.

BeuKeR koos voor een strategische 3-5-2 formatie. De volgende spelers zullen beginnen: Sandoval López - Abels, van de Pol, van den Broek - Koeners, Levi, Meulenbroek, Alkemade, Görtzen - Hootsen, van Everdink.

Raymond Henderson had een zware tijd op het met water besproeide veld - zijn altijd zo mooie techniek kwam nu niet tot zijn recht. Alessandro Dell´Acqua van RCDF kreeg een tweede gele kaart in de 23 minuut voor onsportief gedrag. BeuKeR´s Lennart van Everdink zorgde voor een 0 - 1 voorsprong in de 23e minuut, na een perfecte aanval op rechts. Raymond Henderson maakte een geweldige doelpoging in de33minuut, met een lang hard schot recht vanuit het midden op het doel af, maar een van de verdedigers kreeg er een voet tegenaan waardoor het een corner werd. RCDF probeerden een antwoord te vinden met lange passes naar de centrale aanvallers,maar de verdedigers van de bezoekers kwamen niet in de problemen. José Maestro Buelgawas een haarlengte verwijderd van de gelijkmaker door RCDF, maar Miguel Ángel Sandoval López slaagde erin de bal corner te tikken. De ruststand is 0 - 1. RCDF had het meeste balbezit, namelijk 68 procent.

Een goed geplaatste corner van Joey Algra werd gevolgd door een harde maar gerichte kopbal van Karsten Jansen, 1-1 voor RCDF. Na 70 minuten liep RCDF´s Karsten Jansen een lichte knieblessure op, maar hij kon de wedstrijd afmaken. Piet van de Pol gedroeg zich als een onervaren jeugdspeler in de 74 minuut, door verkeerd terug te passen op een tegenstander. Gelukkig voor hem leverde deze actie geen doelpunt op. De thuisploeg zorgden voor een 2 - 1 voorsprong in de 82e minuut na een doorbraak van Pakdee Anada, die zonder hulp van de rechter vleugel kwam en de bal zo over de keeper kon plaatsen. RCDF scoorde 3 - 1 toen Joachim 'Domme' Bertilsson over rechts doorbrak en de hele verdediging achter zich liet. In de 85 minuut ontving RCDFs Joachim 'Domme' Bertilsson een gele kaart omdat hij veel te hard inkwam op zijn tegenstander BeuKeR moest Piet van de Pol wel wisselen, want na die overtreding kon hij geen bal meer raken. RCDF vergrootte hun voorsprong, toen Alessandro Dell´Acqua de 4 - 1 maakte, na een aanval over de linker vlank die hem helemaal alleen voor de keeper zette. In de 88 minuut ontving BeuKeRs Wessel Alkemade een gele kaart omdat hij veel te hard inkwam op zijn tegenstander De vijfenveertig minuten werden gedonimeerd door RCDF, met een indrukwekkende 87 procent balbezit.

RCDF´s beste speler was Karsten Jansen. Joachim 'Domme' Bertilsson speelde daarentegen een hele slechte wedstrijd. De echte sterspeler van BeuKeR was ongetwijfeld Bas van den Broek. Wessel Alkemade speelde daarentegen een hele slechte wedstrijd.

-----------

Nou ik heb idd verloren maar met alleen maar bankspelers en jeugdspelers, dus maakt dat niet uit. Ik stond natuurlijk wel na de 1e helft voor maar helaas. Trouwens het 1e doelpunt van mijn team is nu een feit das wel lachuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Zondag zijn de laatste wedstrijden van het seizoen! en gaan we dus het nieuwe seizoen in! Alle hoop is dus aanwezig om 1e te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

oh ik moet tegen de nummer laatst!! Das humor!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69757

als ik zo alles hoor, lijkt me het een mooi management spel, maar het is wel irritant dat er nog 727 mensen voor mij zijn in de wachtlijst, dus dat kan nog wel ff duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naiko
  • Laatst online: 02-05 16:08
ik ben al een tijdje in hattrick, belgië

als iemand eens een interlandje wilt, challenge me

team: De marginalen
team id: 105340
stadion: onder de brug
seats: 16300
economy: -100k

PSN: nicovc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Originele pic naiko ... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naiko
tnx, jij ook

rtcw rulez

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 45837

Heb me maar nog 's aangemeld
Tijdje geleden ook gedaan alleen snapte ik er niet veel van :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Waarom kunnen ze mensen niet sneller een team geven?, er zijn nog 358 mensen voor me, ik begon bij 475... en die wachtrij word alsmaar langer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69757

ja lelijk he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
komt omdat die database nog niet zo veel teams aankunnen, er staat weer een grote uitbreiding gepland voor het voorjaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Laatste wedstrijdt van het seizoen gehad. Gewonnen met 6-1 tegen de nummer laatst. Ben 4e geworden. Hopen op beter resultaat volgend seizoen. Zal wel lukken hoop ik...
De server daar is wel traag aant worden door wat probleempjes daar. Maar ze verhelpen dat zsm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Anoniem: 34339 schreef op 24 november 2002 @ 18:23:
komt omdat die database nog niet zo veel teams aankunnen, er staat weer een grote uitbreiding gepland voor het voorjaar :)
Ah, op die manier!, oke dan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramon
  • Laatst online: 21:51
Over 2 weken krijgen jullie een team. Intern is namelijk bekend gemaakt dat nederland een league erbij krijgt. Nog even wachten dus. Dus NIET het voorjaar. Binnen een paar weken hebben jullie je team!

P2 20" PP Snow Launch Edition 2020 | XPENG G9 Performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
KRaMoN schreef op 26 November 2002 @ 17:57:
Over 2 weken krijgen jullie een team. Intern is namelijk bekend gemaakt dat nederland een league erbij krijgt. Nog even wachten dus. Dus NIET het voorjaar. Binnen een paar weken hebben jullie je team!
Ja klopt ik las het, er zijn nu 5 klassen en er komt een 6e klasse bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo das beter zit ik tenminste niet meer in de laagste klasse :P
Jaja vandaag een vriendschappelijke interland in Ireland. Ik hou jullie op de hoogte!
En mijn matige keeper is te koop! intresse kijk dan ffies op de transfersmarkt:
Hier meer info:

Jeroen Dreuw (5914805)
21 jaar, zwak vorm, gezond

Een aangenaam persoon, die kalm is en eerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

Specialiteit: Krachtig

Nationaliteit: Nederland
vastgestelde waarde: 105 000 Euro
Loon: 1 180 Euro/week
Eigenaar: BeuKeR UNiTeD
Waarschuwingen: 0

Conditie: waardeloos Keepen: matig
Positiespel: waardeloos Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: matig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
haha wie wil die keeper nou kopen :)

Ik hoop iemand :P

• siggy
  • Laatst online: 02-05 10:48

siggy

Wait.... what?

nog 929 mensen voor je :+

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik speelde met em complete reserveteam! En nog net 4-3. Mijn tegenstander speelde op volle kracht.

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

@ITALY@ - BeuKeR UNiTeD 4 - 3

Datum: 2002-12-04 04.30
MatchID: 3613160
Stadion: ACM_1899
Publiek: 3397

Op ACM_1899, liepen 3397 fans naar binnen en ondanks dat het bewolkt was, kwam er geen regen. @ITALY@ begon de wedstrijd met een 3-5-2 formatie. De opstelling: Ke-Huy - Jae-Hoon, Chun-shin, Siu-Hong - Mao-Yu, Yew-hong, Yann-Yu, Maly, Ming-Zhong - Pui, Aun-Liang.

BeuKeR koos voor een strategische 3-5-2 formatie. De opstelling: Dreuw - van den Broek, Abels, van der Linden - Koeners, Pitu, Harms, Gruys, Coemans - Toorenman, van Everdink.

Cai Siu-Hong gaf zijn team @ITALY@ een voorsprong van 1 - 0, toen hij succesvol beide centrale verdedigers voorbijging en de bal ontastbaar voor de keeper in de rechterhoek plaatste. @ITALY@ vergrootte hun voorsprong, toen Huang Yew-hong de 2 - 0 maakte, na een aanval over de linker vlank die hem helemaal alleen voor de keeper zette. In de 36e minuut zette @ITALY@ zichzelf op een 3 - 0 stand, toen de verdedigers van de bezoekers de bal verloren aan Deng Ming-Zhong, komend van de linkerkant, die daarna koeltjes langs de keeper ging en de bal in het lege doel schoof. Het uitspelende team verkleinde de score in de 38e minuut tot 3 - 1, toen Bas van den Broek trefzeker was, goed geassisteerd door een uitstekende combinatie aan de linker kant. Na verscheidene overduidelijke shirttrek incidenten, kreeg @ITALY@Žs Bing Pui een gele kaart. Een indirecte vrije trap in het strafschopgebeid van de bezoekers in de 39 minuut, had nog een doelpunt kunnen betekenen, maar Jeroen Dreuw kon nog ent zijn handen er tegen aan zetten en tipte de bal over de lat. Beide teams gingen de rust in met een stand van 3 - 1. @ITALY@,die een balbezit had van 58 procent, domineerde de wedstrijd.

BeuKeR toonde uitstekende veerkracht, toen ze in de 56e minuut de score terugbrachten tot 3 - 2 toen Friso Coemans langs de backs van de thuisploeg, recht op het doel afstormde. Huang Yew-hong scoorde bijna nog een doelpunt voor @ITALY@, maar zijn schot werd aangeraakt en leverde slechts een corner op. Het publiek verstomde toen in de 68e minuut Brandon Gruys van de bezoekende ploeg vanaf de linkerkant voor het goal kwam en de 3 - 3 gelijkmaker kon binnenschieten. @ITALY@-speler Cai Siu-Hong gaf na 73 minuten, het thuisteam een 4 - 3 voorsprong na een aanval over de rechterkant. @ITALY@ had het meeste balbezit, namelijk 56 procent.

@ITALY@Žs beste speler was Bing Pui. Gu Mao-Yu had daarentegen een slechte dag. De echte sterspeler van BeuKeR was ongetwijfeld Bas van den Broek. Jules Harms had daarentegen een slechte dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34339 schreef op 27 november 2002 @ 17:03:
haha wie wil die keeper nou kopen :)
nou.... op dit moment staat het bieden op 14.000 euro dus er zijn wel genoeg mensen ;)
Trouwens zijn er nog mensen die iets leuks te melden hebben over de uitkomst van het vorige seizoen???? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Te koop aangeboden:

Martin Claesson (5738531)
18 jaar, slecht vorm, gezond

Een vervelend persoon, die gebalanceerd is en oprecht.
Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.

Nationaliteit: Sverige
vastgestelde waarde: 31 000 Euro
Loon: 840 Euro/week inclusief een 20% Bonus
Eigenaar: Nobbe United
Waarschuwingen: 0

Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: goed
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: waardeloos

Er is nog niet op geboden en de vraagprijs is 0 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paniohitus

Paniohitus

Paniohitus

Kan iemand mij vertellen hoe ik sponsors kan krijgen, of krijg je vanzelf een aanbod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naiko
hoe meer supporters, hoe meer geld je van je sponsors krijgt

en je krijgt supporters door te winnen/niet te verliezen

naiko (met Supporter Club: 729 members )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
KOMT ALLEN MEEDOEN MET HATTRICK!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36960

Er zit wel veel tijd tussen de wedstrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34339 schreef op 07 december 2002 @ 17:55:
Te koop aangeboden:
Martin Claesson (5738531)
18 jaar, slecht vorm, gezond
Ik hoop voor je dat er nog op geboden wordt. Het is niet echt een speler waar je iets aan heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocovla
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:55
Hier begrijp ik nou helemaal niets van, ik zondag deze speler in de youth pull:

Kevin Terlingen (7023752)
17 years, passable form, healthy

A controversial person who is balanced and upright.
Has disastrous experience and poor leadership abilities.

Speciality: Unpredictable

Nationality: Nederland
Assessed value: 93 000 Euro
Wage: 940 Euro/week
Owner: Oape City
Warnings: 0

Stamina: weak Goaltending: disastrous
Playmaking: solid Passing: wretched
Winger: weak Defending: poor
Scoring: inadequate Set Pieces: weak

Mwoah Solid playmaking niet verkeerd, ik kon wel wat geld gebruiken voor een stadionuitbreiding, kijk ik vanmorgen weer is er al 1,8 miljoen euro geboden Ik begrijp best dat een solid playmaking veel waard is maar zoveel :? Iemand een idee wat zijn waarde zo hoog maakt ?

"Better ask questions before you shoot"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vind het ook zeer hoog, maar hij is jong, balanced en upright. Hij is dus nog op te leiden en jongere mensen leren snel. Maar ik zou er ook geen 1.8 miljoen aan uitgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 48983 schreef op 09 december 2002 @ 10:52:
[...]

Ik hoop voor je dat er nog op geboden wordt. Het is niet echt een speler waar je iets aan heb.
Er zijn toch 2 mensen fanatiek op aan het bieden dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:27

Christiano007

Ich bin der champion

Heb eindelijk een team

FC Chr1st1aan
VI.133

3 Spelers in de aanbieding komt dat zien!!

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36960

Mijn club heet trouwens TVC Tiel
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.