Necrofilie? Over m'n lijk! Download [ Trance, Hardtrance en Hardcore mixen
How to become a Producer
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Reageer Nieuw Topicableton live 7 | komplete 5 | phoscyon | en een beetje hardware

Ben nog op zoek naar een assistent om alle apparatuur helpen te besturen..
Geen last van mega reflecties en dat soort?
Come here. How about if your ass prepares to meet my size ten work boot! How about that?
Tja.. .anders kun je al een heleboel verhelpen door extra gordijnen op te hangen of thuismaak "baffles" te fabriceren. Maakt al een wereld van vershil.quote:Empathy schreef op maandag 21 mei 2007 @ 11:59:
Jawel, maar aangezien ik nog op zo'n laag niveau aan het aankloten ben, ervaar ik dat nog niet echt als een probleem
(Moet heel eerlijk zeggen dat ik zelf thuis ook niet veel tegen reflectie doe. (behalve af en toe eens plaatsen van een was stapel.
Come here. How about if your ass prepares to meet my size ten work boot! How about that?
Reg. datum: 09 november 2006
quote:Sefyu schreef op maandag 21 mei 2007 @ 15:38:
Op http://www.johnlsayers.com/ kan je heel veel info daarover vinden en je kan ook op het forum om hulp vragen(net zulke strenge eisen als GoT).
Ik wilde hier wat vragen stellen over acoustisch problemen in mijn DAW-kamer. Maar denk dat ik beter daar ook kan vragen.
Ik heb steeds na verschillende baffle's en reflectors in me kamer gebracht toch nog steeds een klote reflectie/echo op 2300hz ongeveer. En dat is mega irritant met vrouwelijke stem. En ik heb van alles al geprobeerdt.... wat nu dus? Iemand idee?
-= G P P =-
Euh... opstelling van apparatuur? Trillingen in kast, behuizingen van... ? Euh.. reflectie via scherm/beeldbuis?quote:Mauce schreef op maandag 21 mei 2007 @ 16:42:
Idd jah mooie site.
Ik wilde hier wat vragen stellen over acoustisch problemen in mijn DAW-kamer. Maar denk dat ik beter daar ook kan vragen.
Ik heb steeds na verschillende baffle's en reflectors in me kamer gebracht toch nog steeds een klote reflectie/echo op 2300hz ongeveer. En dat is mega irritant met vrouwelijke stem. En ik heb van alles al geprobeerdt.... wat nu dus? Iemand idee?
Heb geen idee, dus ik opper maar wat.... Misschien dat er toch iets tussen zit?
Reg. datum: 26 januari 2002
Het probleem is dat ik, na installatie van de laatste driver, geen contact kan maken in Reason met de controller. Het gekke is, als ik een nieuwe controller ga zoeken in Reason en ik druk op een toets dan ziet hij niets, maar mocht ik een van de faders, knobs of pitch/modulatiewheels bewegen dan zit hij precies waar(geluidskaart) het signaal binnenkomt. De verbinding is op zich wel ok, maar ik kan geen noten spelen.
Als het goed is, hebben Proppelerhead en CME samen een zgn template ontwikkeld voor Reason voor deze contoller. Helaas kan ik deze nergens downloaden. Op www.cme-pro.com staat wel een melding op het forum maar ik mag hem daar niet downloaden(rechten probleem op het forum).Wellicht geeft dit een oplossing?
Daarnaast vraag ik me af wat het verschil is tussen het aansluiten via USB van MIDI.
Kan iemand me uitsluitsel geven?
www.morrismavado.com
In de lijst van MIDI-controllers in Reason staat de CME er standaard niet bij (mijn Xboard overigens ook niet). Dus, gewoon een generieke controller met knopjes toevoegen, en dan mag je hoogstwaarschijnlijk voor iets veelzeggends als USB Audio Device of USB MIDI Device kiezen - die zou namelijk gewoon in de lijst moeten staan. Autodetectie en zo werkt niet altijd geweldig. Staat 'ie wel bij Windows Apparaatbeheer erbij? Anders, installeer de drivers opnieuw - maar dan niet via het setup-programma'tje op de PC.quote:MauriX schreef op maandag 18 juni 2007 @ 10:42:
Het probleem is dat ik, na installatie van de laatste driver, geen contact kan maken in Reason met de controller.
Maar een controller stuurt CC nummers uit, toetsen alleen maar Note On/Note Off; ik denk dat Reason alleen maar naar CC kijkt.quote:De verbinding is op zich wel ok, maar ik kan geen noten spelen.
Ik denk dat zo'n template alleen maar de meestgebruikte knoppen van Subtractor (of NN-XT, of Malstrom, of...) gelijk toewijst zodat je het zelf niet meer hoeft te doen - bijv. 4 sliders links ADSR voor filter, 4 sliders rechts ADSR voor amp, en dan de knoppen met cutoff, resonance, filt > env, misschien LFO speed of portamento en diverse.quote:Wellicht geeft dit een oplossing?
Een controller via USB aansluiten verschilt niet van een 1-in, 1-out USB MIDI interface aansluiten en daar dan een MIDI keyboard of synth op hangen. Intern gebeurt er bij een controller hetzelfde.quote:Daarnaast vraag ik me af wat het verschil is tussen het aansluiten via USB van MIDI.
Kan iemand me uitsluitsel geven?
ableton live 7 | komplete 5 | phoscyon | en een beetje hardware
Reg. datum: 26 januari 2002
www.morrismavado.com
In Nederland neem ik aan? Grappig ik moet dan afstuderen eindelijkquote:Ome_Les schreef op maandag 18 juni 2007 @ 15:39:
Jeuhj! Ik hoop maart 2008 te beginnen met mijn studie aan de SAE!
O trouwens ik heb snel een website in elkaar geflanst met wat info over projecten waar ik aan werk en wat snel opgenomen nummers van huis-uit zeg maar. Ik waarschuw jullie wel. 1. meeste nummers zijn in crap mp3 formaat (webruimte besparing) 2. Soms is de site terring traag 3. Het wil nog wel eens vast lopen.
Trouwens kennen jullie homrecording.be ook? Vind het best een goeie forum, wat veel professionele SE'ers zijn en steeds meer leden er bij.
-= G P P =-
Jups, in Amsterdam. SSL rules zullen we maar zeggen.quote:Mauce schreef op maandag 18 juni 2007 @ 17:13:
[...]
In Nederland neem ik aan? Grappig ik moet dan afstuderen eindelijk.
O trouwens ik heb snel een website in elkaar geflanst met wat info over projecten waar ik aan werk en wat snel opgenomen nummers van huis-uit zeg maar. Ik waarschuw jullie wel. 1. meeste nummers zijn in crap mp3 formaat (webruimte besparing) 2. Soms is de site terring traag 3. Het wil nog wel eens vast lopen.
Trouwens kennen jullie homrecording.be ook? Vind het best een goeie forum, wat veel professionele SE'ers zijn en steeds meer leden er bij.
Maat van mij is daar net vorige week geslaagd en is nu ff aan het genieten van wat vrije tijd. (Hierna schijnt hij gelijk aan de bak te kunnen vertelde hij mij.)
Ik zal je site binnenkort ff een buzz geven en ff checken hoe en wat.
Ook homerecording.be zal ik gaan checken. (of is het toch homrecording.be?)
"The greatest shortcoming of the human race is our inability to understand the exponential function." Albert Bartlett
Coolquote:Ome_Les schreef op maandag 18 juni 2007 @ 17:55:
[...]
Jups, in Amsterdam. SSL rules zullen we maar zeggen.
Maat van mij is daar net vorige week geslaagd en is nu ff aan het genieten van wat vrije tijd. (Hierna schijnt hij gelijk aan de bak te kunnen vertelde hij mij.)
Ik zal je site binnenkort ff een buzz geven en ff checken hoe en wat.
Ook homerecording.be zal ik gaan checken. (of is het toch homrecording.be?)
Trouwens ik werk idd met SSL aw900+ , maar ook met de ICON Digidesign 48 Chanel (HD3 protools
Maar was me website vergeten tegeven. http://mac.web.com/mauricevogt
-= G P P =-
Als je toegang hebt tot NST: [Muziek] Eigen productiesquote:Kain schreef op maandag 18 juni 2007 @ 22:36:
He, weet iemand of er hier op Got ook plaats is om je eigen muziek te laten horen? Is daar een topic voor?
Maar echt druk is 't niet
ableton live 7 | komplete 5 | phoscyon | en een beetje hardware
Tja.. Volgens mij loopt het niet zo'n vaart in Nederland.quote:Mauce schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 02:47:
[...]
Coolveel succes alvast, al intake gespreek gehad enzo en hoor test laten doen en de grote toelatings test (mijn jaar 450man, 35plaats maar...)
Trouwens ik werk idd met SSL aw900+ , maar ook met de ICON Digidesign 48 Chanel (HD3 protools![]()
) en de bigass Neve VR 32 Chanels met automation Flying Faders
kan nog wel even zo door gaan.
Maar was me website vergeten tegeven. http://mac.web.com/mauricevogt
Maareuh.. Als het er is, zal ik er zeker nog aan moeten beginnen. (Ik ga vanavond naar die maat van mij die de opleiding al heeft afgerond en zal ik vragen of die intake plaats gaat vinden.
Ik ben heel erg benieuwd.
En dit weekend ff kijken naar je website!
Reg. datum: 17 september 2007
Ik heb gewoon een mpu-401 op een realtek on-board en dit werkte altijd perfect. Onder xp32 dan...
Ik heb een search gedaan, want ik kan me haast niet voorstellen dat ik de enige ben die dit heeft gehad, maar ik kon niks vinden. Ligt het aan de driver?
Ik zou gewoon weer terug gaan naar xp32quote:titotommie schreef op maandag 17 september 2007 @ 09:02:
Hoi, heb net geüpgrade naar xp64, en nu ben ik mijn midi-poort gewoon kwijt zeg!
Ik heb gewoon een mpu-401 op een realtek on-board en dit werkte altijd perfect. Onder xp32 dan...
Ik heb een search gedaan, want ik kan me haast niet voorstellen dat ik de enige ben die dit heeft gehad, maar ik kon niks vinden. Ligt het aan de driver?
Heb zelf ook teveel ge-emmer gehad met dat 64bits.
Dus voorlopig ook nog even geen vista voor mij.
Hopelijk komen ze eens met iets goeds op de proppen, want als we over een jaar (gedwongen) overgaan wil ik wel kunnen blijven werken...
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
Ik denk dat dat gedwongen overgaan nog wel mee gaat vallen.quote:CSB schreef op maandag 17 september 2007 @ 11:09:
Inderdaad. Na installatie van Vista werkte opeens ASIO niet meer. Dat is pas irritant. Dus gewoon XP32 er weer opgeknald.
Hopelijk komen ze eens met iets goeds op de proppen, want als we over een jaar (gedwongen) overgaan wil ik wel kunnen blijven werken...
Net als dat men een paar jaar terug nogsteeds Atari STs gebruikten.
En anders kunnen we altijd nog wel een dual boot systeem bouwen.
Ome_Les wijzigde dit bericht 17-09-2007 13:13 (6%)
Vista is nog steeds ramp gebied kwa driver and support en vooral kwaliteit. Het komt opgang en voor AISO zijn ze druk bezig, want er is evt een backdoor die er voor zorgt dat het wel "kan" werken.
-= G P P =-
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last