Grand Prix 4

Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste
Acties:
  • 1.554 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-06 09:40
ik ben lid van de pu dus ik hoef nie te lopen en geen geld uit te geven want me ouders betalen het :)
ik vind het trouwens steeds minder leuk worden de pu.

ik hoop dat gp4 echt goed wordt, de screenshot's zien er wel goed uit maar de rest moet natuurlijk ook super goed worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Op donderdag 07 maart 2002 17:07 schreef Schuey het volgende:
ga ik naar de officiele site notabene staat er nog geen ene fuck over GP4, het meest recente nieuws was dat de season 2000 cd er was :? triest |:(
Ik wist niet eens dat er een officiele site bestaat, moet je nagaan

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:36
:o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.apiooo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-06 11:28

J.apiooo

FWN

Op woensdag 06 maart 2002 10:30 schreef Schuey het volgende:

[..]

Het ligt er natuurlijk aan of je voor puur realisme-mindere graphics of meer arcade-super graphics gaat. Ikzelf ga iig voor het eerste, ik vind het gewoon fantastisch om hele dagen aan de setup zitten prutsen en steeds sneller te gaan. Nu ben ik misschien wel een kleine uitzondering, heb er al minstens 1000 uur opzitten, van GP2 tot GP3 en benader ook vaak tot heel dicht dezelfde tijden als in het eggie, maar desondanks mijn ervaring van 1000+ uur, vind ik het nog steeds erg moeilijk om een goede setup en ik moet me erg concentreren om mijn tijden te vrbeteren. Dus het ligt eraan hoeveel tijd je in het spel wilt steken, wil je serieus racen, ga dan voor GP4, ga je voor de fun neem dan die andere titels (waar met alle respect ook hele goede tussen zitten)
amen
Ik begin nu dus benieuwd te worden, nu je zo hoog van de toren blaast, hoe snel je werkelijk bent. Ik ben het helemaal met je wat betreft het afstellen van de wagen. Dat is werkelijk grandioos. Daar ligt tevens een belangrijk punt van de GPx serie... iedere wijziging in de setup heeft logische consequenties en zodoende kun je werkelijk een wagen beter afstellen om net even een iets betere balans te verkrijgen.

Ik vind niet of je al in leagues rijdt, maar er zijn een verscheidene nationale en internationale leagues, waarin je dus werkelijk kan laten zien (aan anderen.. maar ook.. erg belangrijk.. aan jezelf) hoe snel je bent. Wanneer je geen "human-competitors" heb je snel het idee erg goed te zijn. Dit is misschien ook zo, maar in een league kun je zien hoe goed je bent in verhouding tot de internationale competitie.

Ik ben Race Director van GPChampionship.com (organiseren het met z'n 3-en). Dit is een internationaal georienteerd kampioenschap waarin in een drietal verschillende verschillende leagues geraced kan worden. F1 voor de top. F3000 voor de talenten en diegenen die het rustiger aandoen en Formula-Ford voor newbies die gewoon het eens willen proberen. Verder maken we gebruik van een Time Limited systeem, wat betekent dat je voor je qual & race slechts beperkt de tijd hebt -> erg spannend!

We volgen het hele F1-seizoen... wat betekent dat dit weekend de kwalificatie voor Malaysia gehouden wordt.. met de race volgende week. We maken gebruik van GP3 2000.. kijk eens rond, misschien spreekt het je (jullie) aan. De sfeer met de anderen is erg goed .. ook juist het leuke van kampioenschap, naast de keiharde competitie (kijk maar eens naar de verschillen in de Free Practise van Malaysia):

http://www.gpchampionship.com

Jaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
Op vrijdag 08 maart 2002 10:09 schreef J.apiooo een verhaal:
kan je misschien ook vertellen hoe dit echt in ze werk gaat want het lijkt me wel leuk.
en zoals f3000 en formula ford hoe werkt dat dan :?
je hebt dan wel de carsets maar toch eigenlijk nog de f1 auto :?
dus het lijkt me dat de tijden het zelfde kunnen zijn maar je doet het alleen met een andere carset of is alles anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.apiooo

J.apiooo

FWN

Je slaat de spijker echt precies, maar dan ook precies op z'n kop! Er zijn verschillende leagues, maar afgezien van het competitieniveau zijn de leagues identiek... er zijn 3 verschillende carsets (4 eigenlijk, 2 voor F3000... door het aantal van 22 teams).

De F1-league kenmerkt zich echter door een paar eigenschappen: Time Limited racing en strengere regels wat betreft deelname (ieder team moet hier twee wagens op de grid zetten iedere race).

In de Formula-Ford league kan iedereen zomaar instappen. Kwestie van registreren, wachten op de superlicentie (met daarbij login informatie), downloaden F-Ford carset en racen! :)

Voor gedetailleerde informatie/vragen kun je ook naar de site gaan (forum). Daarnaast is er een compleet Rules Document beschikbaar waarin werkelijk alles is uitgelegd. Tenminste, dat is ons uitgangspunt geweest 8-)

Jaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

Ik vind dat best saai dat online raceje rijden en dan opsturen. Het verbaast me hoeveel mensen het nog leuk vinden.

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.apiooo

J.apiooo

FWN

Heel logisch dat je dat vind. Vanzelfsprekend... Online racen met 22 man kan uiteraard spannender. Maar het werkelijk grootschalig, internationaal opzetten van een kampioenschap online is praktisch gezien nog onmogelijk. Dit afgezien van de technische beperkingen voor GP3 2000 en ook voor GP4.

GPL is wat dat betreft efficienter opgezet. Ik heb ook best genoten van het online racen met GPL via WinVROC. GPL vind ik ook echt een enorm goed spel... echt heel goed... alleen haal ik meer voldoening uit het racen met GP3 2000... puur omdat het moderne Formule 1 wagens zijn en de setupmogelijkheden veel moderner zijn... ik zeg bewust niet beter.

Overigens verder een mooie mening van je... maar er moet toch iets erg leuk zijn aan het racen in een league... ik kan het anders niet verklaren waarom er zoveel mensen meedoen. Sfeer, enthousiasme en competitie zijn hierbij relevant. Een seizoen lang rijd je tegen mensen vanuit de hele wereld. Op ieder F1-circuit vinden weer nieuwe krachtmetingen plaats... het gaat erom jezelf zoveel mogelijk te verbeteren gedurende het seizoen en zo constant mogelijk te presteren... 100% TL race is niet gemakkelijk hoor.. zeker niet met de CC's van GP3 2000. Geweldig overigens.. de AI in GP3 2000. Het is niet perfect, maar verreweg het beste beschikbaar. Wat dat betreft ben ik ook erg benieuwd naar GP4.

Jaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

over gpl, er zijn vrijwel alleen maar multinational leagues :)

btw, ik heb ook met een gp3 offline league meegedaan dus ik wete hoe leuk het kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.apiooo

J.apiooo

FWN

I know... different people, different preferences :)

Ik heb trouwens echt genoten hoor..... online GPL. Echt super. Wat betreft handling is GPL misschien zelfs realistischer dan welke andere sim dan ook (maar daar kunnen we allemaal eigenlijk niets over zeggen). Toch vind ik online racen met mijn teamgenoot in GP3 (2000) leuker dan racen met GPL....

puur omdat het modern racen op moderne circuits is... wat betreft het op de limiet rijden maken de sims voor mij weinig verschil... de limiet is zowel in GP3 2000 als GPL zonder enig hulpmiddel redelijk flinterdun.

Verder hebben die kerels van GPL echt een superwerk afgeleverd. Maar die waren/zijn ook echt helemaal verzot en hebben er een levenswerk van gemaakt zo lijkt het. Siggy.. stel je toch eens een moderne F1-sim voor die door die jongens gemaakt zou worden vanuit Papyrus. Mét multiplayer support. Dat is voorlopig nog een droom. Ook GP4 gaat daar weinig verandering in brengen al denk ik dat het een betere LAN-ondersteuning zal hebben en daardoor ook beter via Internet (peer-2-peer) te spelen is.

Jaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Ik begin nu dus benieuwd te worden, nu je zo hoog van de toren blaast
lees verder, ik zeg niet dat ik rondetijden uit mijn mouw schudt, ik moet er net als jij en anderen heel veel tijd en moeite in steken. Ik zal wel eens kijken op je site, lijkt met wel :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.apiooo

J.apiooo

FWN

Hahaha.. het was ook meer als 'uit-de-tent-lokker' bedoeld. Sorry. Ben wel benieuwd... en als het is echt heel leuk aangezien het echt een krachtmeting met enkele van de sterksten ter wereld is wat betreft GP3 2000 is.

Trouwens.. snel is natuurlijk een grappig woord. Uiteindelijk gaat het om de tijd aan het einde van de race.. snelheid is daarbij maar één aspect uiteraard. We hebben bijvoorbeeld ook als regel dat je in de race, net als in real F1, dezelfde compound banden moet gebruiken als in qual... dus daar komt een heel stuk strategie bij kijken... wat uiteraard van invloed is op de race strategie.

Jaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
hehe die truuk is gelukt, ik heb me ingeschreven alleen nog geen password gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
heb zo je site eens doorgelezen en ik moet zeggen dat ik er nog weinig van snap :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.apiooo

J.apiooo

FWN

William.. ik heb je reeds in de DB zien staan... je ontvangt zo snel mogelijk jouw login informatie (die ontvang je van Martin de Ruiter). Daarna kun je inloggen op de site en tijden submitten.

Het is een goede start om te beginnen met het doornemen van het Rules Document. Dit is, hoewel omvangrijk, wel compleet en duidelijk. Alles staat erin wat je nodig hebt.

Als je vragen hebt, kun je me ook via ICQ bereiken. Ik help je waar nodig, het is allemaal niet zo complex. Waar het in feite op neerkomt is dat je probeert in de kwalificatie een zo snel mogelijke ronde neer te zetten, deze op de site invult (in het inloggedeelte) en vervolgens jouw hotlap op de site te uploaden. Vervolgens krijg je je start positie toegewezen (zie 2002 Season->Formula-Ford->Results) en dien je een Quick Race te rijden (in Formula-Ford 25% race afstand) en die aan het einde op te slaan en wederom op de site in te vullen... zo ontstaat het race result en krijg je punten! :) :)

Dat is het in een notendop... registreer je op het forum, dan kun je daar je vragen stellen... iedereen wil je helpen.. dat is het leuke van het kampioenschap! Welkom!

Jaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:27

MartNL

Is die al uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Op vrijdag 08 maart 2002 21:21 schreef MartNL het volgende:
Is die al uit?
gp4 is pas in juni geloof ik uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Hier een shotje van de box
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=2847721570

T-cam shot
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1263012724

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=3086654203

Er zal binnenkort een movie demo verschijnen dan hoor je wel meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 09 maart 2002 00:03 schreef The_FrankO het volgende:
Hier een shotje van de box
[afbeelding]

T-cam shot
[afbeelding]

[afbeelding]

Er zal binnenkort een movie demo verschijnen dan hoor je wel meer
Die onderste ziet er nog wel blokkerig uit (vooral aan de rechterkant) zijn dit geen screens van de XBox mag ik dan hopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Ik vraag me af of die track side TV screens ook realtime info verstrekken :)

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:03
Op zaterdag 09 maart 2002 01:51 schreef Bolk het volgende:
Ik vraag me af of die track side TV screens ook realtime info verstrekken :)
je kan ook te veel willen :P

PSN: DutchTrickle PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Op vrijdag 08 maart 2002 20:14 schreef J.apiooo het volgende:
William.. ik heb je reeds in de DB zien staan... je ontvangt zo snel mogelijk jouw login informatie (die ontvang je van Martin de Ruiter). Daarna kun je inloggen op de site en tijden submitten.

Het is een goede start om te beginnen met het doornemen van het Rules Document. Dit is, hoewel omvangrijk, wel compleet en duidelijk. Alles staat erin wat je nodig hebt.

Als je vragen hebt, kun je me ook via ICQ bereiken. Ik help je waar nodig, het is allemaal niet zo complex. Waar het in feite op neerkomt is dat je probeert in de kwalificatie een zo snel mogelijke ronde neer te zetten, deze op de site invult (in het inloggedeelte) en vervolgens jouw hotlap op de site te uploaden. Vervolgens krijg je je start positie toegewezen (zie 2002 Season->Formula-Ford->Results) en dien je een Quick Race te rijden (in Formula-Ford 25% race afstand) en die aan het einde op te slaan en wederom op de site in te vullen... zo ontstaat het race result en krijg je punten! :) :)

Dat is het in een notendop... registreer je op het forum, dan kun je daar je vragen stellen... iedereen wil je helpen.. dat is het leuke van het kampioenschap! Welkom!
Thx, ik heb er iig veel zin in. (moet alleen weer gaan testen heb al half jaar niet gereden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
IK heb daarnet 20 minuten gereden op Sepang zonder de bestaande setup drastisch te veranderen, mijn snelste tijd. 1:40.689 Best slecht maar wat wil je als je het een half niet gedaan hebt ;(. Hoe sta ik met deze tijd tov jullie in de Formule1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op zaterdag 09 maart 2002 13:15 schreef Schuey het volgende:
IK heb daarnet 20 minuten gereden op Sepang zonder de bestaande setup drastisch te veranderen, mijn snelste tijd. 1:40.689 Best slecht maar wat wil je als je het een half niet gedaan hebt ;(. Hoe sta ik met deze tijd tov jullie in de Formule1?
Ik rijd geen F1 IRL :P

Welk spel bedoel je hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
Op woensdag 06 maart 2002 19:55 schreef CB het volgende:
GP 1,2,3 zijn onovertroffen, de rest speelt gewoon niet, F1RC, F12001 bochten? bestaan niet...je maakt in die spellen hoeken. Geluid GP3 oke niet best, maar de rest nog baggerder..dus ik kijk uit naar Gp4
precies mijn mening

PIII 800@804 Mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Gp3 heeft een te oude, doorontwikkelde, brakke 3d engine. Deze is in gp4 herschreven dus ik heb hoge verwachtingen.

Dit is ook de reden waarom ik nu F12001 speel, omdat GP3 te oud is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.apiooo

J.apiooo

FWN

Op zaterdag 09 maart 2002 13:15 schreef Schuey het volgende:
Hij bedoelt de F1-league binnen GPChampionship.com... tenminste, dat hoop ik maar. Tja.. ik snap het ook niet, maar ik sta nog immer bovenaan in de Free Practise. Heb in het afgelopen jaar nog geen enkele pole kunnen pakken... maar het lijkt nu goed te gaan (vorige jaar op Kuala Lumpur ook aardig goed.. 3e in qual, 2e in race). Ben benieuwd.. mag de baan wel :). Hier staat het overzicht. Qualificatie duurt tot morgenavond.

Free Practise:
http://www.gpchampionship.com/2002-f1-qual-times.asp?menuoption=1&track2=2

Kwalificatie:
http://www.gpchampionship.com/2002-f1-qual-times.asp?menuoption=3&track2=2

Jaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ^
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

DJ^

hmmz

Op zaterdag 09 maart 2002 13:42 schreef J.apiooo het volgende:

[..]

Hij bedoelt de F1-league binnen GPChampionship.com... tenminste
Hoe werkt dat precies? is dat een competitie voor GP3? Lijkt me ook eigenlijk wel lache om dat te doen :)

hmmz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Op zaterdag 09 maart 2002 14:01 schreef DJ^ het volgende:

[..]

Hoe werkt dat precies? is dat een competitie voor GP3? Lijkt me ook eigenlijk wel lache om dat te doen :)
Op de vorige pagina staat een heel verhaal met een link naar die site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Op zaterdag 09 maart 2002 13:42 schreef J.apiooo het volgende:

[..]

Hij bedoelt de F1-league binnen GPChampionship.com... tenminste, dat hoop ik maar. Tja.. ik snap het ook niet, maar ik sta nog immer bovenaan in de Free Practise. Heb in het afgelopen jaar nog geen enkele pole kunnen pakken... maar het lijkt nu goed te gaan (vorige jaar op Kuala Lumpur ook aardig goed.. 3e in qual, 2e in race). Ben benieuwd.. mag de baan wel :). Hier staat het overzicht. Qualificatie duurt tot morgenavond.

Free Practise:
http://www.gpchampionship.com/2002-f1-qual-times.asp?menuoption=1&track2=2

Kwalificatie:
http://www.gpchampionship.com/2002-f1-qual-times.asp?menuoption=3&track2=2
Ik heb pass etc gehad, maar wat was mij tijd? redelijk, snel, of kut :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
gp3-2000.exe en gp3qrace zijn down

edit:weer up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.apiooo

J.apiooo

FWN

Redelijk, snel of k*t... hmmm...

jij had een 1m40? Uhm... in F-Ford heeft de snelste nu 1m35s6 en de langzaamste 1m40s0. In F1 heeft de snelste 1m33s7 en de langzaamste 1m36s8. Ikzelf heb 1m33s902 als snelste voorlopig. Misschien is het, voor de setup die je had, best een redelijke tijd...

Jaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
ok, maar nu zit ik met een probleem.
Ik heb alles in mijn GP32000 mapo gepropt, en de carset ingesteld en de qrace op 25%, maar ik rij nog gewoon met Schum,acher en consorten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
werkt nog steeds niet en in jullie forum heb ik niet zo gek veel vertrouwen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.apiooo

J.apiooo

FWN

In het forum heb je niet veel vertrouwen.. kun je dat nader toelichten?

De carset problemen: check of je de juiste GPxPatch versie gebruikt (2.10), of je de decrypted gp32000.exe hebt geplaatst in je gp3 2000 map en of je de Formula-Ford carset onder 'Art' in GPxPatch hebt geselecteerd.

Je kunt beter de problemen in het forum melden... is een snellere oplossing van het probleem mogelijk.

Jaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
ik heb dus een nieuwe topic in het forum gepost...maar hij is weg :? alles is weg, ik ben geregistreerd en zie geen topics. Voor de zekerheid had ik het gecopy/paste.
Hi y'all,
I am a brand new competitor in the FF class, and have a question about installing this. I've done everything you said, I even read the dumb-ass-newbie-manual [:I]. But when I start gpx with the FF carset, I just get the normal Formula1 cars and teams (Ferrari, Schumacher etc), how can I solve this problem? Thanx in advance.
William
Ik heb dus blijkbaar niet de goede gpx :?, 220 ipv 210. Maar ik zal het proberen, alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.apiooo

J.apiooo

FWN

Je hebt de bug van het forum te pakken... in het forum, zie je rechtsbovenin boven het desbetreffende forum eem dropdown box. Daar moet je 'Show all topics' selecteren. Dan zie je alles.

Jaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
nog niet dus :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Op zondag 10 maart 2002 13:48 schreef J.apiooo het volgende:
Je hebt de bug van het forum te pakken... in het forum, zie je rechtsbovenin boven het desbetreffende forum eem dropdown box. Daar moet je 'Show all topics' selecteren. Dan zie je alles.
ja, maar wordt niet gereageerd nog ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan het ook nog weeer ontopic gaan, dit kun je ook over icq of msn doen :(

Bovendien DIT forum werkt naar behoren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
als er verder niemand meer komt geeft het toch niet en btw, hijs offline bij icq

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
ik kom hier!

dus kappen daarmee aub!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.apiooo

J.apiooo

FWN

Ja, baas....

over GP4... de nieuwe onboard screens van de Minardi & de Sauber al gezien???

Jaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Op zondag 10 maart 2002 14:30 schreef J.apiooo het volgende:
Ja, baas....

over GP4... de nieuwe onboard screens van de Minardi & de Sauber al gezien???
ze staan hier 20 cm boven |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.apiooo

J.apiooo

FWN

Vorige pagina... idd... thanks :)

Jaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Op zondag 10 maart 2002 14:40 schreef J.apiooo het volgende:
Vorige pagina... idd... thanks :)
oja, niet iedereen heeft 100 ppp :z my mistake!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
weer maar eens ontopic >:)
komt er nu safety car en jump/stop and go penalty's? misschien al eerder gestelt maar geen zin om heel topic door te lezen :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
weer ontopic, reageerd er niemand :? :Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

denk niet dat dat er komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
daar hoop ik bij elke nieuwe GP.. al op verdomme, waarom doen ze dat niet gewoon. Willen ze een zeer realistische simulatie, geen safetycar of nix, zo'n nichterige zwarte vlag als je rechtdoor gaat bij een bocht, slaat totaal nergens op :( :( :( :(. Voor de rest, hulde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Het lompste is nog die toerenbegrenzer als je een zwarte vlag krijgt... net alsof je door stroop rijd :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
ja idd, belachelijk gewoon itt de rest van het spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
Op zondag 10 maart 2002 17:19 schreef siggy het volgende:
Het lompste is nog die toerenbegrenzer als je een zwarte vlag krijgt... net alsof je door stroop rijd :r
dat is wel triest ja.

bij nascar 4 heb je wel een pace car, ik vind dat ze dat nou wel is in dat spel moeten zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

is wel leuk als je die pacecar ramt. "What the hell do you think you are doing"

"that's going to put you in thall of shame"

:)

jammer dat die pc niet kapot kan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
we gaan onze Geoff gewoon bommen met mails dat we jump start/stop and go penalty's+safety car willen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
Op zondag 10 maart 2002 18:20 schreef siggy het volgende:
is wel leuk als je die pacecar ramt. "What the hell do you think you are doing"

"that's going to put you in thall of shame"

:)

jammer dat die pc niet kapot kan ;)
die pace car moet je ook niet rammen :+
je moet er netjes achter blijven rijden :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
ja idd, je mot van die safety car afblijven, ram liever je voorganger :+ (8>

*Schuey vraagt zich af hoelang het duurt voordat een zeker iemand hier een droge opmerking over maakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:39

ko9

Op zondag 10 maart 2002 20:43 schreef Schuey het volgende:
ja idd, je mot van die safety car afblijven, ram liever je voorganger :+ (8>

*Schuey vraagt zich af hoelang het duurt voordat een zeker iemand hier een droge opmerking over maakt
*RAM*

zoiets :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
nee dumbass, zoiets van 'haha en als je nu 1e bent, dan rij je achter de safety car'.
Valt me toch weer tegen van mijn geliefde mede-tweakers :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-08 14:01
Echter kunnen er nog achterblijvers voor je rijden :!
Alleen gaan ze in het laatste rondje under caution wel in de linker lijn rijden.

Tenzij je natuurlijk weer zo dicht op het eind zit dat ze dat niet doen :)

Naja kortom ik snap die regels ook niet precies, maar zo kwam het op mij over i.i.g. :)

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:33

Raimond613

Simracer

Als je 'double-file restarts' aanzet in het racemenu, mogen (net als in het echt) degenen die een ronde achterliggen bij een safetycarfase in de binnenlijn starten om zo hun ronde terug te kunnen winnen.

Ik geloof dat het in de laatste fase van een race niet gedaan wordt, maar waarom dat precies is weet ik niet.

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.apiooo

J.apiooo

FWN

Safety car gaat hoogstwaarschijnlijk niet in GP4 zitten. Stop and go... het zou geweldig zijn en lijkt ook niet te complex. Het implementeren van een Safety car in een Formule 1 spel lijkt me echter veel complexer dan in een NASCAR/IRL/CART spel.. aangezien bij F1 elke situatie een andere benadering vereist. Stop and go is echter wél volgens vaste procedures te implementeren. Laten we het hopen... verder heb ik ook opgevangen dat het af laten slaan van de motor ook mogelijk wordt. Zou ook aan het realisme bijdragen. Valse starts en dergelijke... heerlijk. :z

Voorlopig is het echter nog afwachten... ik vraag me echter af hoe de damage modelling is gedaan. Ik vermoed dat op dat gebied weinig verschillen met GP3 2000 ingevoerd zullen worden (afgaande op de specs... "full collision detection" noemen ze het daar.. da's dus precies datgene wat ook in GP3 2000 zit.. overigens wel een mooie feature, maar nog niet optimaal uitgewerkt).

We zullen het zien... nog minimaal 2,5 maand te gaan... ;(

Jaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

je kunt niet eens een valse start maken... das pas vaag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Idd, dat damage model gaat me boeien, half meeslepende wielen ed :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Zal me ook benieuwen of je ook de koperen kabels ziet als er een wiel stukgaat. Zal wel weer niet natuurlijk zoals zo veel kleinigheden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jo guys!!! ff een vraagje: (offtopic)

Ik heb het euroteken op mijn toestenbord op de 5 zitten.. maar als 2e teken.. dus bovenaan staat % en daaronder 5 en daarnaast dus het euroteken.. Ik heb nu alle combo's van Shft en ctrl etc. gebruikt, maar geen succes.. pls help! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

€€€€€€€€€€€

hier kijk mot da :P

da doe je met control + alt + 5 tegelijk voor de dombo onder ons ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChefChocolateball
  • Laatst online: 11-06 10:04
Thanks voor het filmpje, ik zal em eens bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick
Op maandag 11 maart 2002 13:09 schreef ChefChocolateball het volgende:
Thanks voor het filmpje, ik zal em eens bekijken.
heb hem nu net bekekenn en hij is :9~ :9~ :9~ :9~

echt mega vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eranum
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-08 22:16

Eranum

geek!

:9~ WOW :9~ @ da filmpje.

Da ziet er ff mega vet uit. Ik ga denk ik maar eens sparen voor wat upgrades aan me pc :)

tää on taas niin tätä

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Ziet er wel mooi uit, alleen het komt zo stijf over. De wielen reageren helemaal niet op curbsstones en de ophanging ook niet zo lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.apiooo

J.apiooo

FWN

Siggy.... ik weet niet of je GP3 2000 hebt, maar één van de mooiste verbeteringen t.o.v. GP3 1.13 is dat GP3 2000 complete "ophangingsphysics" heeft, oftewel.. de ophanging reageert precies op de kerbs en op het rijden op gras/gravel etc. Kijk maar eens goed... daarom ben ik ervan overtuigd dat het ook in GP4 zit (heb overigens de video nog niet gezien)

Jaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siggy

siggy

Wait.... what?

Ik zag het anders niet, kan best wel waar zijn, maart ik zag het niet.

Wat wel duidelijk te zien is is dat ze compleet 0 graden camber hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
WOW wat een detail dat filmpje zeg je ziet zelfs de pitmannen weer naar binnen lopen echt super vet :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.apiooo

J.apiooo

FWN

Ik wil de movie nu echt zien.. LOL!! *D

Wat mij overigens wel opvalt.. bij de releases van nieuwe games (GPx-serie in het bijzonder) is de neiging naar negativiteit. Men kijkt voornamelijk naar de features die er niet inzitten, in plaats naar de verbeterpunten (dit is niet generalistisch bedoeld).

Jaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
ik moet zeggen dat ziet er echt top uit hoor *D
alleen lijken de auto's best smal vind ik, maar voor de rest echt zwaar vet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
ff tjekke :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
ziet er :9~, alleen hoe moet ik dat fatsoenlijk draaien op mijn p3@733mhz en 256mb ram :? :( :'( ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm bezig met downen 30 kb/s schijnt dus echt :9~ te zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wow dat zag er echt super cool uit!! :9~

Nu weet ik zeker dat ik hem ga kopen, ik vond de hele reeks altijd al lekker rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
dat wordt een nieuwe computer deze zomer :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-08 14:01
Nog ruim 5 minuutjes en dan is hij hier ook binnen :9~

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij zweven de autos nog stees boven het wegdek ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Downloadling :9~

/Edit: Ziet er geil uit, die "zwevende wagens" valt wel mee denk ik :)

Woei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
nu nog een demo :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Niet online
Op maandag 11 maart 2002 18:04 schreef Schuey het volgende:
nu nog een demo :9~
Liever meteen het hele spel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FleshY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-06-2023
Ik kan maar 1 ding zeggen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Laatst online: 17:38

Japser

Jeej!

Is het spelnu nog wel te editten? Het mooiste van GP3 en voorgangers is dat je steeds weer nieuwe carsets kunt downloaden en zo lekker up to date blijft. Lijkt me met dit soort graphics niet meer mogelijk :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kRyPtO
Op maandag 11 maart 2002 20:34 schreef xJapser het volgende:
Is het spelnu nog wel te editten? Het mooiste van GP3 en voorgangers is dat je steeds weer nieuwe carsets kunt downloaden en zo lekker up to date blijft. Lijkt me met dit soort graphics niet meer mogelijk :?
ik denk dat het nog wel gaat lukken, er wordt gewoon weer een en of ander progie voor geschreven en dat werkt het weer.
dat hoop ik in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Op maandag 11 maart 2002 20:34 schreef xJapser het volgende:
Als dat niet mogelijk is maakt Geoff een HEEL HEEL HEEL HEEEEEEEL grote fout.. GPx series zijn zo'n succes geworden omdat ze zo goed te editten waren. En als Geoff slim is dan gooit ie zoiets niet weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raimond613
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:33

Raimond613

Simracer

Maar aangezien ze nu elk jaar een nieuwe versie uitbrengen IPV eens in de 5 jaar heb je best kans dat er dus niet ge-edit kan worden.....

iracing profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.apiooo

J.apiooo

FWN

Dat gaat gewoon lukken hoor... don't be afraid. Het stond ook al in een review van iemand die al GP4 heeft getest.

Jaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoeveel gaat gp4 kosten ? en wanneer is ie te koop in NL ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
zal wel 45Euro zijn. ergens in juni/juli :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister_Storm
  • Laatst online: 24-01-2022
Waarom is in godsnaam iedereen zo lyrisch?

De engine van GP2 wordt nog immer gebruikt, wat waarschijnlijk fatsoenlijke multiplay weer zal uitsluiten. Om nog maar niet te beginnen over slow-motion als je door de rook rijdt, ipv fps-drops.

/edit Na goed kijken naar het filmpje durf ik zelfs dit als zekerheid te stellen. Die slomo zit notabene al in de regenshots bij het filmpje zelf!

Schade is nog even waardeloos als anders, een hele voorvleugel breekt af en de rest van de wagen is unscratched. Nou, ICR2 had dat al stukken beter.

GP4?

Na GP1, GP2, GP2.5 krijgen we nu GP2.7

En dat is best zonde, want Crammond was een god vroeger.

Heusinkveld Engineering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 12 maart 2002 15:36 schreef Schuey het volgende:
zal wel 45Euro zijn. ergens in juni/juli :?
Gohhh.. duurt wel errug lang zeg....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 12 maart 2002 15:50 schreef Lister_Storm het volgende:
Waarom is in godsnaam iedereen zo lyrisch?

De engine van GP2 wordt nog immer gebruikt, wat waarschijnlijk fatsoenlijke multiplay weer zal uitsluiten. Om nog maar niet te beginnen over slow-motion als je door de rook rijdt, ipv fps-drops.

/edit Na goed kijken naar het filmpje durf ik zelfs dit als zekerheid te stellen. Die slomo zit notabene al in de regenshots bij het filmpje zelf!

Schade is nog even waardeloos als anders, een hele voorvleugel breekt af en de rest van de wagen is unscratched. Nou, ICR2 had dat al stukken beter.

GP4?

Na GP1, GP2, GP2.5 krijgen we nu GP2.7

En dat is best zonde, want Crammond was een god vroeger.
GP3 is op dit moment de beste f1 spel/simulator... het is nog niet zover dat je de G-krachten kunt voelen, is wel errug jammer :'(

wat betreft de benaming:
je kunt windows xp ook gewoon win5.1 noemen, win2k=5.0, winnt=4.0.... enz.

wat ik altijd erg goed vind bij gp3 = lekker te spelen, goed besturn.

ik heb net het filmpje gezien, de cockpit is nog steeds hetzelfde :( . grafisch ziet het wel beter uit, ze hadden gewoon een AddOn update ervan kunnen maken. voor 20Euro of zoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is tot zover ik weet een nieuwe engine.
Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste

Dit topic is gesloten.