Op donderdag 10 januari 2002 21:37 schreef Wannapuf het volgende:
[..]
Heeft niemand hier een antwoord op?
Nee, ik denk niet dat Cistron daar veel m-ex-stream mee klanten zal overnemen.
Ik kan je daar antwoord op geven als ik mijn nieuwe FAQ over xDSL diensten online knikker... Die komt in de loop van de avond wel denk ik...
En Cistron is zeker slim ja... Want zoals ik al eerder zei, maak het goedkoop en laagdrempelig, dan haal je veel mensen binnen, zeker als je inspeeld op de recente ontwikkelingen en je naar mensen luisterd zoals Cistron deed, want ik durf mijn hand ervoor in het vuur te steken dat dit forum erg close in de gaten gehouden wordt door medewerkers van Cistron...

Niet lullig bedoeld, maar dat wordt verstaan onder het kennen van je doelgroep, iets dat ze bij KPN nog moeten leren...
Als bedrijven meer luisteren naar potenciële klanten worden die klanten ook daadwerkelijk klanten en geen potentiële klanten meer...
En da's precies waar Cistron, EWEKA en DDS mee bezig zijn! Houd de ontwikkelingen in deze draad in de gaten en analyseer dan de gepresenteerde aanbiedingen en tijdstippen van deze aanbiedingen, en je zult voor een verrassing staan!
Er is allemaal goed over na gedacht hoor!
edit:
Dat bewonder ik tenzeerste bij de genoemde bedrijven, omdat die iets doen wat niet veel anderen doen: Luisteren naar de klanten en doelgroep, en dan echt luisteren!
* zwahiel leert nog eens wat als je het leerboek AIV voor morgen uit je kop moet kennen
(zit pas bij hoofdstuk 8, en moet nog 14 voor morgen kennen... Voor alles is een eerste keer hé!
Laten we weer 's bierbrouwen of gewoon gekke dingen bouwen en knutselen. YEAH!
RIP Lada 2105 "Igor" 31-12-1992 - † 21-02-2014. De nieuwe Igor: Tesla model 3 SR+ 21-08-2020