Maar de MA24/6 is wel de beste tafel ooit gemaakt!
Maar inderdaad... als je al te weinig fixtures hebt op een BullFrog dan zal een MA24/6 daar niet echt bij helpen, en zelfs een scancommander kan dan beperkt helpen.
Maar goed, als je veel fixtures hebt, dan denk ook dat je gewoon een vette tafel nodig hebt, en dat je dan niet moet zeiken (NOFI) over de prijs. Het is het een of ander, en je zult dus ergens een compromis moeten maken.
Ik zou zelf wel altijd proberen te blijven in de range tafels die je al hebt, zodat het voor alle operators het snelste te leren is. Als je al een FatFrog hebt is het natuurlijk slim om een BullFrog aan te schaffen, want daar kan iedereen dan 'instant' mee werken (en je kunt zelfs alle fixture-files e.d. gebruiken).
Maarre... die grandMA micro, is dat de
grandMA light?
Ziet er wel uit als een geinig tafeltje, alleen iets te weinig schuifjes voor mij ben ik bang voor een beetje live-show.
Misschien als je (heel) vaak met dezelfde show dat dit makkelijk is omdat je alles van te voren moet (?) inprogrammeren, maar anders lijkt mij een BullFrog wel wat handiger omdat je daar op de plaats van de klus zelf nog veel live kunt aanpassen, en zelfs een complete show nog ter plekke kunt programmeren.
Maar goed, ik heb dus helemaal geen ervaring met de grandMA