aarrrrgggggghhhh
Nee dat meen je niet
haal terug die link
Nee dat meen je niet
haal terug die link
Jawohl!!Op zaterdag 15 september 2001 22:35 schreef Blue-eagle het volgende:
Ik heb in pure nostalgie even Wolfenstein 3D geinstalldDie roeleerd echt wel!!! Moffen knallen, en al die Hitler painting op de muren -> W00T!
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
PIII 800@804 Mhz
BF1: Don-Panio
Verwijderd
Verwijderd
Dan zijn die vieze amerikanen weer eerder... grr..Op zaterdag 15 september 2001 23:08 schreef Webby het volgende:
zal wel vann8 uit komen let maar op...
Verwijderd
39
Dat weet ik nou welOp zaterdag 15 september 2001 23:12 schreef Homedisc het volgende:
had wel gehoopt dat hij er nu zo onderhand wel zou zijn, naja dan maar weer verder met unreal 2
wat is er nou zo leuk aan die alpha, ik vond hem prachtig, maar echt niet de moeite waard om te gaan spelen aangezien de enemy's toch niet bewegenOp zaterdag 15 september 2001 23:12 schreef Homedisc het volgende:
had wel gehoopt dat hij er nu zo onderhand wel zou zijn, naja dan maar weer verder met unreal 2
Op zaterdag 15 september 2001 23:32 schreef kixor het volgende:
misschien zijn ze vergeten een linkje te plaatsen
Hehe droogOp zaterdag 15 september 2001 23:32 schreef kixor het volgende:
misschien zijn ze vergeten een linkje te plaatsen
Dat staat er al vanaf 19:00 ofzo, geloof er niks van dat zij hem al hebbenOp zaterdag 15 september 2001 23:44 schreef DarkShadow het volgende:
Op spelletjesgarnaal melden ze dat het nog enkele uren duurt voordat we hem kunnen downen (ze hebben hem al weleikels)
Verwijderd
Since there seems to be some confusion as to the timing of the Wolf Multiplayer
TEST, just a quick note to let everyone know that it should be up in the next
hour or so, or around 5 PM CST. We're setting up some servers here to monitor
the initial feedback.
Have fun everyone!
Also, a quick brag that while I was on trip week before last, Adrian Carmack and I
managed to play the first GBA DOOM deathmatch at DFW Airport and also on the plane
with what was a final build of the game (which is now off to manufacturing).
I think the flight attendants were a bit aggravated by the link cable being run across
the isle but it was tons 'o fun.
- S T I J L -Op zaterdag 15 september 2001 23:53 schreef Webby het volgende:
[..]
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Thy will see the light...
ik download nu met 50KB/s van die siteOp zondag 16 september 2001 00:34 schreef Yarvieh het volgende:
Garnaal komt vrij dodig over op mij
Ik met 25 maar hij gaat steeds tragerOp zondag 16 september 2001 00:35 schreef rick_h het volgende:
[..]
ik download nu met 50KB/s van die site
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Verwijderd
Ik heb geen maar gezegd en ik heb adslOp zondag 16 september 2001 00:38 schreef Vo0 het volgende:
Oh god gaat het MAAR 25kb/s per seconde? WOW wat langzaam zeg! Zeikerds, echt.
Ik moet altijd met 7kb/s downen en hoor je mij zeiken nee nooit. En dit is nog duur ook (tikken)... kabelhoeren............
https://www.strava.com/athletes/10490675
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq