Damn, vrijdag al, dat wordt een enorme zooi traffic op internet...
w00t!
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Verwijderd
dat wordt wachten, die 3d engine leek me zooo mooi, hij staat vast ook sneller op ftp.demon.nl
las het op www.shacknews.com
w00t!
wat betekend dat w00t! nou eigenlijk
zoiets in de zin van "what!"
wat betekend dat w00t! nou eigenlijk
zoiets in de zin van "what!"
Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!
There is a GOD !!!!!
Volgende week vrijdag LAN party met 70 man !!!
THANK YOU !!!!
Volgende week vrijdag LAN party met 70 man !!!
THANK YOU !!!!

Schijnt dezelfde sys specs te hebben als Quake Team Arena, dus dat zit wel snor bij de meeste tweakers dacht ik zo
w00t is gewoon een soort vreugdekreet, zoiets als 'wow' of 'yes' of iets dergelijks. Tenminste dat heb ik begrepen, misschien zit ik er helemaal naast
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Verwijderd
Hij is juist zo sterk dat hij die bijl met 2 vingers op kan tillen!Op dinsdag 11 september 2001 00:15 schreef dokter het volgende:
mooie screenshot!
Alleen houdt ie niet de bijl echt goed vast
We zitten nou wel allemaal te 'wh0000ten' hier maar is er ook een url met een soort van bevestiging van dit heugelijke feit?Op dinsdag 11 september 2001 00:15 schreef dokter het volgende:
mooie screenshot!
Alleen houdt ie niet de bijl echt goed vast
linkje:
http://gamespot.com/gamespot/stories/news/0,10870,2811514,00.html
dit staat er:
http://gamespot.com/gamespot/stories/news/0,10870,2811514,00.html
dit staat er:
en dat over nog maar een paar nachtjes slapen....Activision and id Software will release a multiplayer compatibility test for their upcoming first-person shooter at the end of the week.
Activision and id Software have announced to GameSpot that they will release a multiplayer compatibility test for their upcoming World War II-era horror action game, Return to Castle Wolfenstein, this Friday. The test will include a single multiplayer map that will be featured in the first-person shooter, and it will be available for download at the official Return to Castle Wolfenstein Web site and here at GameSpot.
Return to Castle Wolfenstein is set in a German castle during World War II. Players will assume the role of an Allied prisoner who finds himself freed unexpectedly when a Nazi experiment causes hordes of undead soldiers to riot. The game is in joint development at Gray Matter, Nerve, and id Software, and it is scheduled for release in November. For more information, take a look at our previous coverage of the game.
Kats wel w00t!!! ik heb een hele tijd geleden een ingame filmpje gezien, Het zag er echt kats lekker uit (vooral de scene met de fammenwerper
) Dus toen dacht ik al: "HE!! IK KAN NIET WACHTEN!!"
damn, wat duurt dat nog lang man!! het is nu pas dinsdag!!
damn, wat duurt dat nog lang man!! het is nu pas dinsdag!!
Some things can not happen until they happen...
Hoor ik dat nu goed heeft dit spel dezelfde systeem eisen asl q3 team arena????
Dat zou mooi zijn want dan kan ik hem mischien ook nog wel draaien.
Mijn systeem is :
celeron 500
196 mb ram
creative tnt2 m64 32 mb
Weet iemand waar je de systeem eisen kan vinden ???
Ivo
Dat zou mooi zijn want dan kan ik hem mischien ook nog wel draaien.
Mijn systeem is :
celeron 500
196 mb ram
creative tnt2 m64 32 mb
Weet iemand waar je de systeem eisen kan vinden ???
Ivo
Ja hier heb ik heel lang op gewacht, wat een week, eerst det.4 nou deze weer
Niet op voorraad.
w00t is voor l33t n00bs
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
w00t w00t!Op dinsdag 11 september 2001 12:09 schreef jooers het volgende:
w00t is voor l33t n00bs
Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!
Verwijderd
Met Multiplayer!! w00t!!! Volgens mij kijken hier sommige mensen al een jaar naar uit. (including me)!
w00t ik kan bijna niet wachten.
Dat wordt dus flink gamen morgen
Weet iemand hoe dat precies zit met het Žin de file staan bij fileplanetŽ kan je nu al in de rij gaan staan ofzo
Dat wordt dus flink gamen morgen
Weet iemand hoe dat precies zit met het Žin de file staan bij fileplanetŽ kan je nu al in de rij gaan staan ofzo
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
kiek, dat ies errig pl3Z/\nT!
iek kan niet wacten.
wh00t suXoRz!!
iek kan niet wacten.
wh00t suXoRz!!
Verwijderd
NYTM4R3
Door NM - dinsdag 11 september 2001 14:46
--------------------------------------------------------------------------------
Met Multiplayer!! w00t!!! Volgens mij kijken hier sommige mensen al een jaar naar uit. (including me)!
Je kunt dus ook de kant van de Duitsers kiezen heb ik gelezen. Maar ook de kant van de zombies
Door NM - dinsdag 11 september 2001 14:46
--------------------------------------------------------------------------------
Je kunt dus ook de kant van de Duitsers kiezen heb ik gelezen. Maar ook de kant van de zombies
Today is the day !!!
Iedereen blijven refreshen en direct hier melden als hij uit is please !!!
Can't wait can't wait can't wait can't wait ....
Op vrijdag 14 september 2001 10:49 schreef Remi het volgende:
Today is the day !!!
Jammer want morgen is de lan overOp donderdag 13 september 2001 21:53 schreef Famoso het volgende:
Ik hoor nu net dat hij pas zaterdag pas uitkomt
Zie ook deze url.http://www.gamers.nl/nieuws/9633
Het is zaterdag.. waar blijft die fucking demo?! 
edit: typo
edit: typo
Verwijderd
ja waar is ie dan???
Weet iemand hoe groot ie eigenlijk word???
Ik hoorde al iets van 130 Mb
Dat wordt een eeuw downloaden met mijn casema
Weet iemand hoe groot ie eigenlijk word???
Ik hoorde al iets van 130 Mb
Dat wordt een eeuw downloaden met mijn casema

en op gamespy.com :Get ready to start those downloads! The Return to Castle Wolfenstein multiplayer compatibility test will be available starting Saturday, Sept. 15. The test, which will be available via download at www.castlewolfenstein.com, www.gamespot.com, www.gamespy.com and on multiple mirror sites across the country, gives gamers a chance to compete in a special multiplayer map from id Software's Return to Castle Wolfenstein.
Return to Castle Wolfenstein multiplayer pits players in a team-based Axis versus Allies contest for front-line domination, where multiple player classes must mobilize and work together to accomplish mission objectives. The multiplayer element of Return to Castle Wolfenstein is currently in development by Nerve Software with assistance from id Software and Gray Matter Interactive.
Stay tuned for a list of download spots right here on Saturday, September 15 so that you can grab the test and get playing!
Saturday, September 15, 2001 7:40 AM
Wolfenstein Coming: The multiplayer test is now slated for Saturday and FilePlanet will have it. We'll have a hands-on multiplayer preview early Saturday, so stay tuned.
Uhm, ja enOp zaterdag 15 september 2001 07:51 schreef xMvZx het volgende:
w00t zit in de "l337" vocabulaire
http://l337.musicvidz.com

Slaat nergens nergens op.Op zaterdag 15 september 2001 07:51 schreef xMvZx het volgende:
w00t zit in de "l337" vocabulaire
http://l337.musicvidz.com
Vul wat in en duw op translate en het wordt steeds anders vertaald
ja ik wil hem ook wel

voerrr voor m'n GF3
voerrr voor m'n GF3
Jah, en ikke wil hem ook, lijkt me echt een leuk spel...
hnmm, die release datums moet je altijd met een korreltje zout nemen
offtopic: weet iemand een lijst/woordenboek/FAQ met van die rare woorden zoals w00t en l33t. heb soms et gevoel dat ik iets mis
offtopic: weet iemand een lijst/woordenboek/FAQ met van die rare woorden zoals w00t en l33t. heb soms et gevoel dat ik iets mis
gewoon negeren.Op zaterdag 15 september 2001 12:53 schreef MUSTI het volgende:
hnmm, die release datums moet je altijd met een korreltje zout nemen
Als je niet weet wat het betekend weet je iig zeker dat je geen nerd ben
denk dat ie pas eind van de middag/begin van de avond uit komt
Nouja, ben nu Unreal 2 alpha aan 't downloaden
issie er nu al?? o-p de site staat dat de demo vandaag komt, maa rik zie nog geen list
Verwijderd
jah that's what i like to know !
maar vinden jullie niet dat het ook een beetje op DoD lijkt alleen dan beter
Fileplanet mail:
Return to Castle Wolfenstein MP Demo Tomorrow
Saturday is the big day that the Multiplayer aspect of Return to Castle Wolfenstein is coming out for public test! This test will include one multiplayer level, weapons, skins, with no single player aspect at all. So be sure to check the site tomorrow because this one is going to be HOT!!
In Amerika is het pas 8 uur 's ochtends ofzo dus denk dat ze daar rond het middaguur releasen
Verwijderd
In your dreams...Op zaterdag 15 september 2001 13:24 schreef LooneyD het volgende:
in west amerika is 't 6 uur vroeger... dus ik denk niet dat ze 'm om 7 uur 's ochtends gaan releasen
hmz, rond half zes dus, dat word weer in de rij staan bij fileplanet, of is er iemand die bandbreedte genoeg heeft en een mirror wil maken?? ikke wille spele!
Wel jammer dat de zon niet in het westen opkomt, dan hadden we hem nu al gehad
Ja ik wil best mirroren maar dat ding zal wel weer te groot zijn
LOL, ja idd jammer, en dan hadden we ook strenge winters gehad (ben ik gek op), maar dat is weer een ander verhaal;)Op zaterdag 15 september 2001 13:45 schreef DarkShadow het volgende:
Wel jammer dat de zon niet in het westen opkomt, dan hadden we hem nu al gehad
Niet op voorraad.
Verwijderd
HUH HUHOp zaterdag 15 september 2001 13:18 schreef Kunyfyer het volgende:
( Nouja, ben nu Unreal 2 alpha aan 't downloaden

ik zit al de hele dag te wachten, lekker bagger weer.
weet iemand wanneer de hele versie uitkomt trouwens, strax moeten we daar ook weer 10 jaar op wachten
weet iemand wanneer de hele versie uitkomt trouwens, strax moeten we daar ook weer 10 jaar op wachten
Leef lekker in het nu, er is niks anders
Ik ook, maar nix an te doen, behalve emigreren naar de usa...LOL, ja idd jammer, en dan hadden we ook strenge winters gehad (ben ik gek op), maar dat is weer een ander verhaal;)
zullen we gaan wedden wanneer die komt, ik denk tussen 7 en 8
NOVEMBER!!!!SGEK HE!!
ik hoop maar dat ik het uithoud tot november met die demo dan
ik hoop maar dat ik het uithoud tot november met die demo dan

Leef lekker in het nu, er is niks anders
Verwijderd
net als jou forum iconOp zaterdag 15 september 2001 18:25 schreef Yarvieh het volgende:
prozac? depresief komen ze niet over, hyperactief eerder, iemand valium?
Zulke demo's(q3,ut) komen meestal uit tegen 6 uur vs tijd dus 0:00 onze tijd ongeveer.
Ik merk wel dat www.bluesnews.com erg traag word door konstante hits van iedereen die op refresh klikt.
Ik merk wel dat www.bluesnews.com erg traag word door konstante hits van iedereen die op refresh klikt.
Thy will see the light...
vreemd, www.castlewolfenstein.com en www.fileplanet.com zijn nog goed bereikbaar!
Verwijderd
mensen het is een TEST geen DEMO, hij wordt niet gereleesed om ons lekker te houden maar om feedback te kreigen...
enehh, zal zo wel moeten komen heh
enehh, zal zo wel moeten komen heh
Alle sites waar van werd gezegd datie er zou zijn worden nu wel heel erg traag.
Volgens mij komtie eraan
Volgens mij komtie eraan
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
draaien er al wel wolfenstein servers?? ander sheb je er geen moer aan!
hehe ja da's inderdaad een hele goeie vraagOp zaterdag 15 september 2001 19:29 schreef LiquidSmoke het volgende:
draaien er al wel wolfenstein servers?? ander sheb je er geen moer aan!
denk dat dat pas begin volgende week op gang komt
w00tOp zaterdag 15 september 2001 19:47 schreef minipolopikoler het volgende:
tussen : 9 en 11 komt hij.
Bron: Gamers.nl
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
ik wil hem wel mirroren, maar moet hem eerst ff kunnen downloaden dus............
ff w8en nog..
ff w8en nog..
Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!
Nog nix
Ik ben toch malle pietje niet!
tik tik tik
wacht wacht wacht...
nog steeds niet
ik verwacht dat hij rond 10.59 uur erop staat ofzo...
wacht wacht wacht...
nog steeds niet
ik verwacht dat hij rond 10.59 uur erop staat ofzo...
Everyday's an endless stream, of cigarettes and magazines...
Verwijderd
kben benieuwd in hoever de physics van q3 zijn doorgevoerd. Khoop veel :)!! 
Naja ik ben al heel tevreden als ie voor 's nachts 3 uur uitkomt. Ik denk niet dat hij voor 12 uur er is maarja dat is alleen ervaring die spreekt.
Naja ik ben al heel tevreden als ie voor 's nachts 3 uur uitkomt. Ik denk niet dat hij voor 12 uur er is maarja dat is alleen ervaring die spreekt.
Ik kijk morgenvroeg wel even, wachten duurt mij te lang. Bovendien heb ik pas morgen een LAN in het geweldige Warfstermolen. Dus.......
Lian Li PC-P60 / Asus Maximus Hero / Intel i4770 / 16 Gb / Ati R9 290 / Asus ROG Strix XG35VQ
Ik loop nu ook iedere keer naar boven om te kijken of er al iets is, maar het schiet inderdaad niet op...... :(:(:(
Zullen we wedden oftie wel of niet voor 11 uur op het web staat:
Ik zeg van niet
Ik zeg van niet
huh?
ik kreeg net een link door via MSN waar de demo te downloaden zou zijn.............maar heb t weggeklikt dacht tweakers zullen wel meerdere links hebben die sneller zijn
ik kreeg net een link door via MSN waar de demo te downloaden zou zijn.............maar heb t weggeklikt dacht tweakers zullen wel meerdere links hebben die sneller zijn
PIII 800@804 Mhz
W.a.a.r b.l.i.j.f.t d.i.e d.e.m.o
See you in the Galaxies Far, Far Away ....